redchampion Posted June 18, 2014 Report Share Posted June 18, 2014 Λοιπον το πηρα απο τον Λατση και το πηγα στην δελτα καρ!! Ειναι μια αποσταση 12 χιλιομετρων περιπου με πολλες ευθειες!! Του ηπια το αιμα!! Δεν αφησα ουτε ταχυτητα απατητη/αζοριστη!! Η θερμοκρασια λαδιου εφτασε 107 βαθμους!! Πατησα απο σταση απο 2ες απο οπου μπορουσα και ο δισκος δεν εκανε κιχ!! Ανεβαζα κατεβαζα συνεχεια ταχυτητες και δουλευε ρολοι!! Το αφησα δελτα καρ και περιμενω τηλεφωνο τους!! Στάλθηκε από το HTC One mini μου Αφού δεν παρουσιάζει πρόβλημα, τι ακριβώς περιμένεις να σου πουν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AriStos13 Posted June 18, 2014 Report Share Posted June 18, 2014 Αμα διαβαδεις τα προηγουμενα ποστ πισω θα δεις τι επαθα και γιατι περιμενω να δω τι θα πουν!! Στάλθηκε από το HTC One mini μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted June 18, 2014 Report Share Posted June 18, 2014 Και πως τους εδειξες το προβλημα στην αντιπροσωπεία ενώ δεν υπάρχει ; Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AriStos13 Posted June 18, 2014 Report Share Posted June 18, 2014 Δεν τους το εδειξα!! Ειχε μιλησει ο Λατσης μαζι τους και με ρωτησαν και εμενα τι προβλημα εχει!! Στάλθηκε από το HTC One mini μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AriStos13 Posted June 20, 2014 Report Share Posted June 20, 2014 Το αμαξι το πηρα χθες!! Μου αλλαξανε τις βαλβολινες στο πλαισιο της ανακλησης που εχει βγει στα dsg μου περασαν την τελευταια εκδοση στον εγκεφαλο του σασμαν και μου ξανα ρυθμισαν τους συμπλεκτες! Μου ειπαν οτι δεν εχει τιποτα και ο διαγνωστικος ελεγχος δεν εδειξε τιποτα!! Στάλθηκε από το HTC One mini μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toympano Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 ΤΟ σκορτσαρισμα το κανει σε μενα οταν ξεκιναω νορμαλ χαλαρα απο φαναρι αλλα εχω το 6αρη σασμαν και ενδεχεται κατα πασα πιθανοτητα να ειναι διαφορετικο προβλημα απο αυτο που λετε.Το αυτοκινητο μου μαλλον 99% θελει πολλαπλασιαστες καθως τα κομπιασματα προερχονται απο misfires.Οποτε χωρια απο το θεμα σασμαν κοιταξτε κ με ενα διαγνωστικο αν παιζει κατι αλλο. Να ενημερωσω το εξης: οσο αναφορα το προαναφερθεν προβλημα με το κομπιασμα του DSG ειχε να κανει με τελειως διαφορετικο προβλημα σε σχεση με το ιδιο το σασμαν πραμα που το βρηκα μετεπειτα εγω καθως ο μηχανικος μου με διαβεβαιωνε οτι δεν ισχυε. Στην πολλαπλη εισαγωγης εσωτερικα οσοι γνωριζετε υπαρχουν καποιες πεταλουδες ( flap) οπου αυτες οι πεταλουδες αναλογα την κατασταση που βρισκεται ο κινητηρας πχ. κρυα εκκινηση , τερμα γκαζι, κινηση στο ρελαντι σε ρυθμους βολτας κτλ,ανοιγουν αναλογα την απαιτηση του εγκεφαλου και του εισερχομενου αερα που χρειαζεται την στιγμη εκεινη. Αυτες οι πεταλουδες λοιπον ειχαν αφαιρεθει απο το συνεργειο καθως το μοτερ λειτουργιας τους υπολειτουργουσε και εβγαζε σφαλμα στο VCDS. Η εκδοχη του μηχανικου ηταν οτι καλο ειναι να βγουν εντελως καθως θα κερδισει σε αποδοση το αυτοκινητο αλλα θα καιει και κατι τις παραπανω. Ετσι και ενω ο εισερχομενος αερας εμπαινε ανεξελεκτα στους αυλους της εισαγωγης ο εγκεφαλος εβλεπε πολυ οξυγονο με αποτελεσμα να αναπληρωνει με καυσιμο περισσοτερο και ετσι τα μπουζι μου βραχυκυκλωναν λογο της μεγαλης ποσοτητας ακαυστης βενζινης που επεφτε στο θαλαμο καυσης. Με λιγα λογια οι πεταλουδες βγηκαν χωρις να γνωριζει το συνεργειο οτι θα υπαρχουν παρενεργειες. Ετσι μετα απο κανα δυο αλλαγες μπουζι, κανα δυο αλλαγες πολλαπλασιαστων, και ατελειωτων δοκιμων στο δρομο ( καυσιμα) κουμπωσαμε και παλι τις πεταλουδες στην θεση τους κ το αυτοκινητο πλεον κινειται πολυ ομορφα και οι αλλαγες του DSG ειναι οπως θα επρεπε να ειναι και χωρις κομπιασματα κτλ. Ηθικο διδαγμα ....οτι πειραζετε στο αυτοκινητο σας να εισαστε σιγουροι οτι αυτος που το επεξεργαζεται το θεμα εχει πληρη γνωση, οπως καλο θα ηταν να μην πειραζετε εργοστασιακα αυτοκινητα. Μεχρι ενα προγραμμα και πολυ ειναι....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted July 9, 2014 Report Share Posted July 9, 2014 Στα 1.4 TSI δεν υπάρχουν flaps .Mονο στα 1.4 TSI 140&170hp εχουν flaps . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiLa Posted September 3, 2014 Report Share Posted September 3, 2014 Καλησπέρα παιδιά και καλό χειμώνα! Ένας φίλος μου έχει το audi q5 s εχει και αυτός αυτόματο σασμαν και τώρα τελευταία έχει θέμα με το κιβώτιο! Του παρουσιάζει σκροτσαρίσματα στην πρώτη και ρολαρει το αμαξι! Το πήγε σε επίσημο συνεργείο στην Θεσσαλονίκη και του ειπαν οτι μάλλον ειναι ο εγκέφαλος του κιβωτίου και οι δίσκοι δηλαδή κλασσική περίπτωση βλάβης! Αυτό που θέλω να ρωτησω είναι αν έχει γίνει επίσημα ανάκληση και στα audi q5 και αν μπορεί να γλιτώσει τα έξοδα όλα η ενα μέρος απο αυτά!! Έχει μαλλον για να σας προλαβω το dsg6 το αμάξι είναι αγορασμενο το 2009 καινούργιο απο την εταιρεία που το έχει παει για σερβίς και όλα τα σερβίς τα έχει κάνει εκεί!! Σας ευχαριστώ και ακούω όλες τι γνώμες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 3, 2014 Report Share Posted September 3, 2014 Να επικοινωνήσει με τα κεντρικα και ολο και κατι θα κερδισει . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelis287 Posted September 14, 2014 Report Share Posted September 14, 2014 (edited) Γεια σας παιδια και εγω παθών του dsg7 σε passat 1.8 tsi 2009. 11/2012 με εκαναν update γιατί το πηγα για το σκορτσαρισμα δεν έστρωσε . αρχες2013 ξανα παω αλλαζουμε πολυδισκο (εδωσα 400€ εδω).. πηγαινε καλά μέχρι προχθες που πηγα να φυγω για την δουλειά μόλις εβαλα μπρος βλέπω αναβοσβηνη η ένδειξη D.σβηνω ξανα βαζω μπρος δεν αναβοσβηνη παω σφερα στην δουλειά χωρίς κανενα πρόβλημα. Χθες τα ιδια αλλα αναψε και το λαμπάκι της μηχανής.. σήμερα αναβοσβηνουν οι ενδείξεις του dsg και μόνιμα το λαμπάκι της μηχανης..παίρνει μονο πρωτη και τρίτη . Και πρωι πρωί στην αντιπροσωπία και ο θεός βοηθός... το vagcom εβγαλε 005636 - Internal Control Module: Output Driver IC Error P1604 - 001 upper limit exceeded intermittent mil on Edited September 14, 2014 by vagelis287 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 15, 2014 Report Share Posted September 15, 2014 Πας για mechatronic(εγκεφαλο) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelis287 Posted September 15, 2014 Report Share Posted September 15, 2014 (edited) Λοιπόν αφησα το αμάξι για αλλαγη mechatronic το ανταλλακτικό κάλυψη 100% και -30% απο την εργασια δηλαδή θα πληρώσω 150€. ..με την προϋπόθεση να κανω και service λαδιού συνολο κανα 300€. Edited September 15, 2014 by vagelis287 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted September 15, 2014 Report Share Posted September 15, 2014 Πάντως το γεγονός ότι καλύπτουν το ανταλλακτικό 100% νομίζω ότι είναι θετικό. Για να μην λέμε μόνο τα αρνητικά ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touring the M3 Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 Λοιπόν αφησα το αμάξι για αλλαγη mechatronic το ανταλλακτικό κάλυψη 100% και -30% απο την εργασια δηλαδή θα πληρώσω 150€. ..με την προϋπόθεση να κανω και service λαδιού συνολο κανα 300€. 150 ευρώ το λιπαντικό service..; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelis287 Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 135 το λιπαντικό και 175 τα εργατικα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 150 ευρω,το μονο λιπαντικο που μου ερχεται στο μυαλο ειναι το durex. Σιγουρα αν δωσει καποιος 150 για λαδια θα το χρειαστει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 135 το λιπαντικό και 175 τα εργατικα . πολλα λεφτα για λαδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonistouran Posted October 2, 2014 Report Share Posted October 2, 2014 Για σας φιλοι είμαι νεο μέλος.έχω και εγώ ενα θέμα με τον εγκέφαλο του dsg7 και ενω είναι στη ανάκληση η κοσμοκαρ Κοζάνης μου λέει οτι η εταιρεια δεν έχει κάμπια ευθυνη για την ζιμια ,λόγω χιλιομέτρων270.000 μοντελο 2011 .το αυτοκινητο είναι ταχι..επικοινωνισα με τα κεντρικα της κοσμοκαρ και περιμένω νέα.μήπως μπορω να κάνω κάτι περισότερο????φώτα παιδιά... Ευχαριστώ εκ των προτέρων γιατί και αυτό το εκανα διαβάζοντας σχετικα στο φόρουμ.. Για σας φιλοι είμαι νεο μέλος.έχω και εγώ ενα θέμα με τον εγκέφαλο του dsg7 και ενω είναι στη ανάκληση η κοσμοκαρ Κοζάνης μου λέει οτι η εταιρεια δεν έχει κάμπια ευθυνη για την ζιμια ,λόγω χιλιομέτρων270.000 μοντελο 2011 .το αυτοκινητο είναι ταχι..επικοινωνισα με τα κεντρικα της κοσμοκαρ και περιμένω νέα.μήπως μπορω να κάνω κάτι περισότερο????φώτα παιδιά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 2, 2014 Report Share Posted October 2, 2014 Μεχρι τα 270.000 δεν σου εχει βγαλει κατι? Ενδιαφερον !Τωρα τι προβλημα εχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonistouran Posted October 2, 2014 Report Share Posted October 2, 2014 Δεν παει πουθενά.ανάβει κλειδί και τίποτα.πέρνει μπρος αλλά δεν κουμπωνει .στην αρχή το εσβηνα το βάζα παλι μπροστά και όλα καλά,χθες πήγα να το βάλω μπροστά για να πάω για την ανάκληση στην κοσμοκαρ και δεν πηγενε.το φορτωσα στην οδική.το διαγνωστικό στην αρχή έδειχνε κάτι για πειεση .μηδενίσε βλάβες και τίποτα.έχω την εντύπωση πως στην τελευταια αλλαγή είδα κάτι λάδια στο σαζμαν ,μπορεί να έχει χασει λάδια απο κάπου??? Το έχω 35.000 εγώ δεν ξέρω πριν.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 2, 2014 Report Share Posted October 2, 2014 μαθε το ιστορικο του αυτοκινητου ισως ειχε αλλαξει πριν δυο χρονια κατι στο σασμαν και ειχε εγγυηση ..Αμα αναβοσβηνει η ανδειξη στο καντραν θελει mechatronic .Μιλα με τα κεντρικα και πιεσε τους επειδη ησουν στην ανακληση και τοσο καιρο δεν την ειχαν βγαλει την ανακληση οποτε δεν σε προλαβαν και εγινε ζημια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonistouran Posted October 2, 2014 Report Share Posted October 2, 2014 Δεν αναβοσβηνει απλα δεν περπατάει μένει νεκρό κσι ανεβάζει στροφές μέχρι κόφτη.θα δω το βιβλιο σερβίς του γερμανού .πρεπει να ηταν λιζινκ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis1 Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 Και μετά απο ένα χρόνο και κατι και 10000χλμ (τα περισςοτερα εθνικη) άρχισαν τα όργανα παλι!!!!!! Σκορτσαρισμα 1ης (με τον καιρό αυξάνεται ),το ίδιο και στην 2η αλλα ειναι μηδαμινό ,κάποιες καρφωτες αλλαγές (ανεβασματα και κατεβάσματα) και τέλος σε όλες τις ταχύτητες αν ειναι πάνω απο τις 2000σαλ και αφήσεις το γκάζι ακούγεται ένα κροταλισμα μέχρι να πέσουν οι στροφές κάτω απο τις 2000 στην 6η και στην 7η δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το κροταλισμα γιατί δεν ακούω καλα λόγο του αέρα!!! (Το αυτοκίνητο εχει συνολικά 36000χλμ) Sent from my iPhone using Tapatalk Επίσκεψη στην αντιπροσωπεία αλλαγη πολυδισκου χωρίς καμία χρέωση λόγο εγγύησης απο την αλλαγη του σαζμαν πριν 1.5 χρόνο. Το σαζμαν μετά απο 1000χλμ δουλεύει άψογα ο χρόνος θα δείξει!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 Απο τον Μαιο του 2014, τωρα παλι?? Ποσα χιλιομετρα εκανες?? Τον Μαιο του 2014 ειχες βαλει τον τελευταιο κωδικο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis1 Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 Απο τον Μαιο του 2014, τωρα παλι?? Ποσα χιλιομετρα εκανες?? Τον Μαιο του 2014 ειχες βαλει τον τελευταιο κωδικο?Τον Μάιο του 2014 απλά ανέφερα το πρόβλημα μου στο φόρουμ το πολυδισκο το άλλαξα πριν ένα μήνα περίπου (λόγο δουλειάς το χρειαζομουν το αυτοκίνητο)και όπως μου είπαν ειναι ο τελευταίος κωδικός Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...