Katana Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 Επιβεβαιώνω τον Στέλιο, είναι ακριβώς ίδιος ο κωδικός Golf 5 με Golf 6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 ναι φίλε θα το ήθελα ,όταν θα την πάρω θα σου πω-αυτη που πήρες είναι που εχει χρώμα μουσταρδί? γιατί νομίζω αυτον τον κωδικο 03C 906 283B είχε πάνω εμενα εξ αρχής και δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα ,απλά προληπτικα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 (edited) Nαι, είναι μουσταρδί το πλαστικό σωληνάκι με κωδικό 03C 906 283B. Κοίταξε, εμένα το καλοκαίρι μου είχε βγάλει ένα error και μου αλλάξανε στην εγγύηση Ν249 (σκάστρα) αλλά όχι Ν75. Θεωρητικά δεν υπήρχε λόγος να βάλω καινούρια στο δικό μου, αλλά μιας και την αγόρασα, ήταν ευκαιρία. Πάντως στο 5άρι Golf, η διαφορά στην απόδοση είναι χαώδης, είναι σαν να το συνέκρινα με πρόγραμμα και χωρίς πρόγραμμα... Όποτε θες μπορώ, ειδικά Σ/Κ. Ελα στο ειδικά διαμορφωμένο γκαράζ μου! (...και στα 200μ είναι ο Φιλοσίδης, αν χρειαστούμε τίποτα άλλο, χα χα χα!) Edited February 29, 2012 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 (edited) Ειναι ευκολο να αλλαξει παιδια αλλαξα σε ενα ροκο με 70.000 χιλ και η διαφορα ηταν εμφανης ειδικα στα χαμηλα ,ο ιδιοκτητης τρελαθηκε εκει που ηταν να παει για προγραμμα γιατι το αμαξι κομπιαζε επανηλθε πληρως . Εγω θα την αλλαξω τωρα στα 50.000 οποτε βρω ευκαιρια ... http://www.vwclub.gr...pic=31850&st=20 εδω εχω ποσταρει τους τελευταιους κωδικους και χρωματα (Η ποιο καινουρια ειναι η ασπρη,η καφε εσπαγε ποιο ευκολα το πλαστικο σωληνακι...και πολυμεριζοταν ποιο γρηγορα η δομη τουπλαστικου ),εχει και φωτογραφιες. Edited February 29, 2012 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Όποτε θες μπορώ, ειδικά Σ/Κ. Ελα στο ειδικά διαμορφωμένο γκαράζ μου! (...και στα 200μ είναι ο Φιλοσίδης, αν χρειαστούμε τίποτα άλλο, χα χα χα!) ευχαριστώ φίλε μόλις την πάρω θα στείλω Pm Ειναι ευκολο να αλλαξει παιδια αλλαξα σε ενα ροκο με 70.000 χιλ και η διαφορα ηταν εμφανης ειδικα στα χαμηλα ,ο ιδιοκτητης τρελαθηκε εκει που ηταν να παει για προγραμμα γιατι το αμαξι κομπιαζε επανηλθε πληρως . Εγω θα την αλλαξω τωρα στα 50.000 οποτε βρω ευκαιρια ... http://www.vwclub.gr...pic=31850&st=20 εδω εχω ποσταρει τους τελευταιους κωδικους και χρωματα (Η ποιο καινουρια ειναι η ασπρη,η καφε εσπαγε ποιο ευκολα το πλαστικο σωληνακι...και πολυμεριζοταν ποιο γρηγορα η δομη τουπλαστικου ),εχει και φωτογραφιες. αυτό το ποστ έψαχνα και δεν το έβρισκα ... ευχαριστώ Θάνο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Απλά να σημειώσω πως στο δικό μου Γκολφάκι έσπασα λιγάκι την φίσα του ρεύματος (όχι κάτι τραγικό, έφυγε ένα μικρό κομματάκι και το κόλλησα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 ...και στα 200μ είναι ο Φιλοσίδης, αν χρειαστούμε τίποτα άλλο, Γείτονας και συ;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Nαι! Α, να βρεθούμε γειτονάκι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelis287 Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 (edited) n75 race που ειπε ο φιλος στην αρχη Edited March 4, 2012 by vagelis287 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Τελικώς, ακόμη και στο δικό μου είδα διαφορά με την αντικατάσταση της Ν75, παρά το γεγονός ότι η παλιά δεν είχε πρόβλημα, αφού την έβαλα σε άλλο Golf, το οποίο πηγαίνει πολύ καλύτερα από πριν. Στο δικό μου βέβαια οι διαφορές είναι αμελητέες, αλλά ειδικά στο γέμισμα της 2ας και της 3ης, είδα πολύ διαφορετική απόκριση με την καινούρια Ν75. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 (edited) λοιπόν την άλλαξα και εγώ την ν 75 αλλά εδώ να σας πω ότι αυτη που ειχε πάνω το αυτοκινητο απο τότε που το πήρα είναι ο ίδιος κωδικός με την τελευταία την άσπρη που αγόρασα τώρα.ιδου η παλια : (φαίνεται ότι δεν έχει αλλαξει κάτι παρα μόνο το χρώμα ) την άλλαξα προληπτικα καθως την έχω πάνω για 32000 χλμ εκ των οποίων τα 29500 με πρόγραμμα υγ φίλε Αλέξανδρε δεν σε ενόχλησα για την εγκατασταση γιατί βρήκα διαθεσιμο ένα φιλαρακι όπου μου άλλαξε τα μπουζι (θα γραψω στο σχετικο τοπικ) και μαζί μου άλλαξε και την ν75-ευχαριστώ πάντως Edited March 5, 2012 by DIMIV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Kαλορίζικη! Είδες διαφορά; Εγώ πάντως είδα, στο τράβηγμα της 2ας και της 3ης, το οποίο μου είχες επισημάνει ότι δεν ήταν και τόσο καλό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 ναι ειδα διαφορα ,μόλις την έβαλα βγηκαμε να την δοκιμασουμε και στο δευτερο πατημα που εκανα στις 6500 στροφες μου εκοψε αποτομα σαν να μπηκε ο κοφτης και μετα εβγαλε σποραδικη βλάβη στο vag com αλλα φανταζομαι είναι απο την αλλαγη με την παλια η οποία ήταν μάλλον στα τελευταια της ,ήθελε adaptation ,μετα όσες δοκιμες και να έκανα δουλευε μια χαρα - Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Δυστυχώς πάσχουν αυτά τα περιφερειακά, αλλά τουλάχιστον είναι φθηνά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladimiros78 Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 μήπως γνωρίζει κάποιος ποιος ειναι ο τελευταίως κωδικός για ν75 και για σκαστρα για golf v gti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Υπάρχουν δύο κωδικοί : 1) 06F 145 710 G --> 38 euro. 2) 06H 145 710 D --> 57 euro. Ποιος είναι ο κωδικός της παλιάς σκάστρας που φοράς ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladimiros78 Posted March 6, 2012 Report Share Posted March 6, 2012 και για Ν75? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted March 6, 2012 Report Share Posted March 6, 2012 (edited) 06F 906 283 F --> 28 euro. Edited March 6, 2012 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted March 6, 2012 Report Share Posted March 6, 2012 06F 906 283 F --> 28 euro. στελιο αυτη κανει για εμενα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 6, 2012 Report Share Posted March 6, 2012 Ενας, ένας, θα πάθει υπερκόπωση ο Στέλιος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted March 6, 2012 Report Share Posted March 6, 2012 στελιο αυτη κανει για εμενα? Όχι αυτοί οι κωδικοί είναι για Golf 5 GTI. Ενας, ένας, θα πάθει υπερκόπωση ο Στέλιος! Θα βάλω Donate Link Paypal στην υπογραφή στο τέλος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 Επιβάλλεται! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 (edited) Επιβάλλεται! Edited March 7, 2012 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prisoner Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 (edited) Όλοι ακούμε και διαβάζουμε για την περιβόητη βαλβίδα N75.Tι είναι λοιπόν,τι κάνει και σε τι μας χρησιμεύει? Χρησιμότητα της βαλβίδας Η βαλβίδα N75 είναι τοποθετημένη ανάμεσα στην τουρμπίνα και στο wastegate.Κάθε τουρμπίνα έχει βιδωμένο ένα wastegate πάνω της.Όταν στην τουρμπίνα παράγεται πίεση(boost),η πίεση αυτή οδηγείται στο wastegate με αποτέλεσμα να ανοίγει η θυρίδα και να παρακαμπτέται η πίεση του κυκλώματος στην εξάτμιση.Αυτό όμως σημαίνει απώλεια πίεσης στο κύκλωμα και ως εκ τούτου σταματημό του γυρίσματος της φτερωτής.Χωρίς την N75,η τουρμπίνα θα άνοιγε μέχρι τα 0.3-0.4 bar και μετά θα έκλεινε μόνη της,επειδή θα άνοιγε το wastegate. Στο πάτημα λοιπόν του γκαζιού,ο εγκέφαλος ζητάει την πλήρη απόδοση του κινητήρα.Τότε,ο αέρας που περνάει από την βαλβίδα ξαναγυρνάει στο κύκλωμα χωρίς να φτάσει ποτέ στην wastegate(ή να φτάσει αργότερα) με αποτέλεσμα να μείνει κλειστή και η πίεση του κυκλώματος να παραμείνει σταθερή. Η N75 έχει 1 θύρα εισαγωγής και 2 θύρες εξαγωγής.Από την θύρα εισαγωγής εισάγεται ο πεπιεσμένος αέρας και από τις 2 θύρες εξαγωγής,ο αέρας διαφεύγει στο wastegate από την μία και από την άλλη γυρνάει πίσω στο κύκλωμα.Η βαλβίδα αυτή είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον εγκέφαλο.Επειδή δεν έχει καμία θέση ανάμεσα στην τουρμπίνα και την wastegate,ο εγκέφαλος την ανάβει και την σβήνει αρκετές φορές μέσα σε ένα δευτερόλεπτο με αποτέλεσμα να έχουμε 2 διαφορετικές λειτουργίες της: Βαλβίδα ανοιχτή Γίνεται εισαγωγή του πεπιεσμένου αέρα στην βαλβίδα,κλέινει η θύρα του κυκλώματος και ανοίγει αυτή του wastegate. Βαλβίδα κλειστή Γίνεται εισαγωγή του πεπιεσμένου αέρα στην βαλβίδα,κλείνει η θύρα του wastegate και ανοίγει η θύρα του κυκλώματος,με αποτέλεσμα ο αέρας να μην φτάσει πότε στο wastegate και η πίεση στο κύκλωμα να μείνει σταθερή. Νομίζω είναι προφανές πότε η βαλβίδα είναι ανοικτή και πότε όχι.Στο πάτημα του γκαζιού,ο εγκέφαλος λαμβάνει την εντολή να αυξήσει την απόδοση του κινητήρα όσο πιο γρήγορα γίνεται μέχρι τα επιθυμητά επίπεδα του χρήστη.Σε μία τέτοια κατάσταση λοιπόν,ο εγκέφαλος κλείνει την βαλβίδα για να κρατήσει σταθερή την πίεση στο κύκλωμα και ο κινητήρας να αποδώσει πιο γρήγορα. Η λειτουργία της θυμίζει το φαινόμενο surging.Δηλαδή την απώλεια πίεσης(τα κοψίματα) στην τουρμπίνα.Στις κατασκευές με αυξημένες αποδόσεις (αυτοκίνητο με πρόγραμμα),η πίεση είναι σαφώς αυξημένη οπότε το surging θα είναι πιο φανερό. Ρύθμιση της N75(Βαλβίδα ανοιχτή) Ρυθμίζοντας την βαλβίδα προς τα δεξιά,"κλείνοντας" την δηλαδή,μειώνεται ο αέρας που θα διαφεύγει από το wastegate οπότε μένει με μεγαλύτερη διάρκεια η πίεση στο κύκλωμα και μειώνεται το φαινόμενο surging,ΟΜΩΣ μειώνεται η συνολική πίεση του κυκλώματος (γιατί όταν ανοίγει το wastegate φεύγει μεγαλύτερη αέρα προς την εξάτμιση). Ρυθμίζοντας την βαλβίδα προς τα αριστερά,"ανοίγοντας" την δηλαδή,αυξάνεται η ποσότητα αέρα που θα διαφεύγει στο wastegate με αποτέλεσμα να αυξάνεται η συνολική πίεση στο κύκλωμα(αφού ο αέρας δεν καταλήγει στο wastegate όταν η βαλβίδα είναι κλειστή και έχει ως συνέπεια να μένει στο κύκλωμα και να αυξάνεται η πίεση),ΟΜΩΣ το φαινόμενο surging μπορεί να είναι περισσότερο εμφανές όταν θα ανοίγει και θα κλείνει η βαλβίδα. Τύποι Βαλβίδων Η βαλβίδα N75 έχει 3 διαφορετικούς τύπους(εκτός από την απλή Ν75): H:αγωνιστική βαλβίδα,συχνά βάζει το αμάξι σε safe mode. J:λιγότερο "επιθετική" βαλβίδα(αυξημένη πίεση σχετικά με την απλή N75),ομαλό σκαρφάλωμα πίεσης κυκλώματος,γνήσιο ανταλλακτικό. K:η πιο "άγρια" βαλβίδα(πολύ αυξημένη πίεση σχετικά με την απλή Ν75),με ομαλό σκαρφάλωμα πίεσης κυκλώματος,χωρίς safe mode,γνήσιο ανταλλακτικό. Edited July 23, 2012 by prisoner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Δεν ξερω αν το εχεις μεταφρασει απο καπου αλλα στην 1η παραγραφο ειναι εσφαλμενα αυτα που λεει, η wastegate ελενχει την διοδο τον καυσαεριων ποτε να περασουν απο τον στροβιλο και ποτε οχι. πχ. λεει το κειμενο σου. Χρησιμότητα της βαλβίδας Η βαλβίδα N75 είναι τοποθετημένη ανάμεσα στην τουρμπίνα και στο wastegate.Κάθε τουρμπίνα έχει βιδωμένο ένα wastegate πάνω της.Όταν στην τουρμπίνα παράγεται πίεση(boost),η πίεση αυτή οδηγείται στο wastegate με αποτέλεσμα να ανοίγει η θυρίδα και να απελευθερώνεται η πίεση του κυκλώματος στην ατμόσφαιρα. (το σωστο ειναι οτι γινετε bypass των καυσαεριων απο τον στροβιλο στην εξατμιση και οχι στην ατμοσφαιρα) Αυτό όμως σημαίνει απώλεια πίεσης στο κύκλωμα και ως εκ τούτου σταματημό του γυρίσματος της φτερωτής.Χωρίς την N75,η τουρμπίνα θα άνοιγε μέχρι τα 0.3-0.4 bar και μετά θα έκλεινε μόνη της,επειδή θα άνοιγε το wastegate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...