Jump to content
geologist

Πιθανή (;) Λύση Στην Κατανάλωση Λαδιού (Gti)

Recommended Posts

δε μπορεις να το κανεις αυτο με τις δημοσιευσεις πιστεψε με..

το χουνε σκεφτει πολλοι πριν απο σενα και απ το καθενα μας.

η γνωμη μου ειναι να κοιταξεις να καταφερεις να αλλαξεις μοτερ.ολα τα αλλα ειναι μπακαλικα με τα σωληνακια και τις παπαριες.

και η αλλη λυση ειναι να το δωσεις και να τελιωνεις

Link to comment
Share on other sites

δε μπορεις να το κανεις αυτο με τις δημοσιευσεις πιστεψε με..

το χουνε σκεφτει πολλοι πριν απο σενα και απ το καθενα μας.

η γνωμη μου ειναι να κοιταξεις να καταφερεις να αλλαξεις μοτερ.ολα τα αλλα ειναι μπακαλικα με τα σωληνακια και τις παπαριες.

και η αλλη λυση ειναι να το δωσεις και να τελιωνεις

και ποιος θα παρει αυτοκινητο που καιει τοσα λαδια? εχει χασει ολη την αξια του... ενταξει δεν υπαρχει αυτο το πραμα

Link to comment
Share on other sites

μονο στην αντιπροσωπεια εγω θα το εδινα αν το εδινα το αμαξι.θα νιωθω τυψεις αν το δωσω σε ιδιωτη ετσι οπως ειναι. εχω ρωτησει στην αντιπροσωπεια ποσο μου το παιρνουν και περιμενω να μου απαντησουν τηλεφωνικος λεει.ετσι για να ξερω ποσα πιανει.παντως σοβαρα εχει περασει πολλες φορες απο το μυαλο μου η ιδεα να το πουλησω

Link to comment
Share on other sites

μονο στην αντιπροσωπεια εγω θα το εδινα αν το εδινα το αμαξι.θα νιωθω τυψεις αν το δωσω σε ιδιωτη ετσι οπως ειναι. εχω ρωτησει στην αντιπροσωπεια ποσο μου το παιρνουν και περιμενω να μου απαντησουν τηλεφωνικος λεει.ετσι για να ξερω ποσα πιανει.παντως σοβαρα εχει περασει πολλες φορες απο το μυαλο μου η ιδεα να το πουλησω

θα σε πιασει η καρδια σου με την τιμη που θα ακουσεις.......εγω εχω νεωτερα παντως, τηλεφωνημα και αλλαγη κινητηρα σε 1,5 εβδομαδες... τρεις λαλουν και δυο χορευουν...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν απο σήμερα έχω αρχίσει και το παίρνω στην πλάκα. Μέχρι τώρα ήμουνα εκνευρισμένος τώρα απλά γελάω με τα χάλια τους.

Μέτρηση μετά απο αλλαγή βαλβίδας - σωλήνας και 1000χλμ μαντέψτε πόσο! 1,2 lt!!!!!!!!!!!!! ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΛΑΜΠΑΚΙ

Ενώ μέχρι τώρα στο λίτρο πάντα άναβε... υποψιάζομαι την αναβάθμιση εσείς?????

Επειδή όμως έχω μια υποψία ότι κατά το μέτρημα δεν πρόλαβαν να κατέβουν τα λάδια θα μετρήσω και το απόγευμα μήπως και το έχουν ξεχειλησει από λάθος μέτρημα.

Η διαδικασία λέει να κάνουμε άλλες δύο!!!!!!! μετρήσεις

Δηλαδή πόσο λάδι πρέπει να κάψει ακόμα για να παραδεχτούν ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα?.

Επίσης η αντιπροσωπεία λέει ότι δεν έχει παρατηρηθεί πρόβλημα σε καταλύτεσ, λ., κλπ και ότι δεν θα υπάρξει κανένα θέμα μελλοντικά. Σε ερώτηση πόσο καιρό ζουν αυτά? η απάντηση ήταν ότι δεν έχουν στοιχεία.

Έλα! οι γερμανοί δεν έχουν στοιχεία χρόνου ζωής για τα ανταλλακτικά που βάζουν στα ρημάδια τους!!!! καλό

Λοιπόν το πράγμα αρχίζει και έχει πλάκα διότι όλα αυτά κάποια στιγμή αν μη τι άλλο σκέφτομαι να τα δημοσιεύσω σε κανά περιοδικό μπας και τη γλυτώσει κανενα υποψήφιο θύμα των γερμανών.

Έχω και επίσημη αλληλογραφία για όποιον ενδιαφέρεται....

Αυτά για την ώρα και περαστικά...

Εχεις δικιο για τα χαλια τους!

Θα σου προτεινα να το πας και σε αλλη αντιπροσωπεια. Δεν μπορει, ολο και καποιον φυσιολογικο θα πετυχεις!

Εμενα, παντως, μου ειπε ο αρχιμηχανικος οτι εχουν εντολη να αλλαζουν τους κινητηρες (μετα την ιστορια με τα σωληνακια) αν συνεχισει να καιει λαδια μετα τα 1.000 km. Κατευθειαν!

Ετσι καναν και στο δικο μου.

2 ωρες μετα ειχε γινει η παραγελια, και 3 μερες μετα το παρελαβα με καινουριο κινητηρα.

Τωρα, το αν λυθηκε το προβλημα η οχι, θα το δειξει η ... νεκροψια ( μιας και μας εχουν ψοφισει).

Επισης μου ειπαν οτι θα γινει και ηλεκτρονικη καταγραφη καταναλωσης λαδιου μεσω εγκεφαλου (μη με ρωτησετε τι εννοουν...)

Οσο αφορα τον αριθμο του κινητηρα, μου ειπαν οτι βρισκεται στα δεξια του μπλοκ (οπως το κοιταμε) κατω απο τα πλαστικα, αλλα πρεπει να τα ξυλωσουν ολα για να φτασουν εκει...

Γιατι τον κρυβουν τοοοοοσο πολυ;;;

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο για τα χαλια τους!

Θα σου προτεινα να το πας και σε αλλη αντιπροσωπεια. Δεν μπορει, ολο και καποιον φυσιολογικο θα πετυχεις!

Εμενα, παντως, μου ειπε ο αρχιμηχανικος οτι εχουν εντολη να αλλαζουν τους κινητηρες (μετα την ιστορια με τα σωληνακια) αν συνεχισει να καιει λαδια μετα τα 1.000 km. Κατευθειαν!

Ετσι καναν και στο δικο μου.

2 ωρες μετα ειχε γινει η παραγελια, και 3 μερες μετα το παρελαβα με καινουριο κινητηρα.

Τωρα, το αν λυθηκε το προβλημα η οχι, θα το δειξει η ... νεκροψια ( μιας και μας εχουν ψοφισει).

Επισης μου ειπαν οτι θα γινει και ηλεκτρονικη καταγραφη καταναλωσης λαδιου μεσω εγκεφαλου (μη με ρωτησετε τι εννοουν...)

Οσο αφορα τον αριθμο του κινητηρα, μου ειπαν οτι βρισκεται στα δεξια του μπλοκ (οπως το κοιταμε) κατω απο τα πλαστικα, αλλα πρεπει να τα ξυλωσουν ολα για να φτασουν εκει...

Γιατι τον κρυβουν τοοοοοσο πολυ;;;

αντιπροσωπεια εννοω κοσμοκαρ.... αυτη δεν αλλαζει :)

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εμενα η ερωτηση μου παραμενει.

κανεις μα κανεις δεν ξερει τι στο καλο καινουργιο εχουν αυτοι οι σουπερ ντουπερ κινητηρες που δεν καινε λαδι?γιατι δεν μας λενε?τι κρυβουν?

εγω παντως αν μου πουν για κινητηρα θα τους πω οτι δεν προκειται να μου τον βαλουν πανω εαν δεν μου πουν τι κανουργιο εχει και ποιο ηταν το προβλημα στο παλιο.πειραματοζωα ειναι τα αμαξια.αντε πες τα σωληνακια μιση ωρα δουλεια και δεν ανοιξαν τιποτα σημαντικο αλλα κινητηρες βαλε βγαλε ολη την ωρα τι στο διαολο.επισης σε οσους αλλαξατε κινητηρα σας διαβεβαιωσαν πως μετα την αλλαγη κινητηρα θα ειστε κομπλε?

Link to comment
Share on other sites

επισης σε οσους αλλαξατε κινητηρα σας διαβεβαιωσαν πως μετα την αλλαγη κινητηρα θα ειστε κομπλε?

Όχι.

Αλλά εγώ προς το παρόν με 2.300 χλμ είμαι κομπλέ.

Ενώ όσοι άλλαξαν κινητήρα πέρυσι, και ο νέος έκαιγε από την αρχή.

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη ρε παιδια τι σας λενε?θα αλλαξουμε κινητηρα οποιος δεν ξερουμε τι το καινουργιο εχει και ουτε ξερουμε αν θα καει η οχι?

ρε ειμαστε σοβαροι.θα τους κανω μεγαλο σκηνικο εγω αν δεν μου πουν τι παιζει.τι το κρατανε κρυφο

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη ρε παιδια τι σας λενε?θα αλλαξουμε κινητηρα οποιος δεν ξερουμε τι το καινουργιο εχει και ουτε ξερουμε αν θα καει η οχι?

ρε ειμαστε σοβαροι.θα τους κανω μεγαλο σκηνικο εγω αν δεν μου πουν τι παιζει.τι το κρατανε κρυφο

Δεν σ'το κρατανε μυστικο. Απλα ουτε και αυτοι ξερουν...

Απλα τους ερχεται εντολη για αντικατασταση του κινητηρα με εσωτερικο κωδικο ###### (οχι κωδικο μηχανης).

Αυτο που εχει σημασια ειναι οτι στην ουσια εχεις καινουριο αυτοκινητο με εγγυηση μηχανης απο την αρχη.

Και αν βαλεις οτι σαν γνώστες του προβληματος σου, ο,τι εχει σχεση με τον κινητηρα θα σ΄το φτιαξουν αμεσα.

Τωρα, φυσικα, αν γινοταν να μην πηγαινοερχομαστε και να μην ταλαιπορουμαστε, θα'ταν το ιδανικο...

Τελειως υποκειμενικα, πιστευω οτι αυτο που αλλαξε στον κινητηρα ειναι η συσταση του κραμματος των μεταλλων του μπλοκ

για να ειναι πιο ανελαστικος στην διαρροη του λαδιου.

Κατι αλλο, σχετικο με τον αριθμο του κινητητρα: δεν θα μπορεσετε να τον βρειτε διοτι βρισκετε αναμεσα στο μπλοκ και το κιβωτιο ταχυτητων!!!

Καλα το κρυψαν... Σας το λεω γιατι στην δικη μου αλλαγη κινητηρα, δεν σημειωσαν τον αριθμο του και οταν τους τον ζητησαν απο Κοσμοκαρ, με καλεσαν για να τον αντιγραψουν αλλα.......δεν μπορεσαν

Χαχα, ο,τι να'ναι!

Τελος παντων, περαστικα μας!

Edited by iorgos
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που εχει σημασια ειναι οτι στην ουσια εχεις καινουριο αυτοκινητο με εγγυηση μηχανης απο την αρχη.

Σε μένα δεν το δέχτηκαν αυτό, για επανεκκίνηση του χρονικού διαστήματος της εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Σε μένα δεν το δέχτηκαν αυτό, για επανεκκίνηση του χρονικού διαστήματος της εγγύησης.

Έχουν μια ανόητη (κατ' εμέ πάντα) πολιτική η οποία λέει πως αν κάποιο εξάρτημα αλλαχθεί στα πλαίσια της εγγύησης, τότε η εγγύηση που συνοδεύει αυτό το καινούριο εξάρτημα δεν ειναι διετής, αλλά το υπόλοιπο της εγγύησης του ανταλλακτικού το οποίο αντικατέστησε.

Στο αυτοκίνητό μου ένα χρόνο μετά την αγορά του μου χάλασε ο καθρέπτης της πόρτας του συνοδηγού. Μετά την αλλαγή ανέφερα ότι έχει δυο χρόνια εγγύηση και μου είπαν όχι, το υπόλοιπο που απομένει στο αυτοκίνητο, δηλαδή ένα έτος.

Τώρα που είμαι εκτός εγγύσης αν αλλάξω κάτι στα πλαίσια του service ή επιδιόρθωσης κάποιας βλάβης (μακριά από εμάς) τότε τα ανταλλακτικά έχουν πάλι δυο έτη εγγύηση. Αν κάποιο από αυτά χρειαστεί να αντικατασταθεί μέσα στα πλαίσια της εγγύησης που τα συνοδεύει τότε το καινούριο και πάλι θα έχει το υπόλοιπο της εγγύησης.

Είναι η πιο ηλίθια πολιτική, που απευθύνεται στους καταναλωτές των προϊόντων του ομίλου με ασέβεια, αυθάδεια, ειρωνία θεωρόντας τους ανόητους (δηλαδή άτομα που δεν έχουν την ικανότητα να σκεφτούν μιας και δεν διαθέτουν νόηση), μιας κι έτσι αισθάνομαι μετά από δέκα χρόνια και τρια αυτοκίνητα της ίδιας εταιρείας.

Η πολιτική αυτή δεν ισχύει για την τηλεόραση μου η οποία έχει αλλαχθεί δυο φορές και η εγγύηση της κάθε νέας συσκευής ήταν εκ' νέου δυο έτη κι όχι το υπόλοιπο της προηγούμενης.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Έχουν μια ανόητη (κατ' εμέ πάντα) πολιτική η οποία λέει πως αν κάποιο εξάρτημα αλλαχθεί στα πλαίσια της εγγύησης, τότε η εγγύηση που συνοδεύει αυτό το καινούριο εξάρτημα δεν ειναι διετής, αλλά το υπόλοιπο της εγγύησης του ανταλλακτικού το οποίο αντικατέστησε.

Δυστυχώς αυτά μου είπαν...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ηρθε και η σειρα μου απο την επομενη βδομαδα να παω για τη βαλβιδα αναθυμιασεων λαδιου. Λογικα δεν θα βρω λυση. Αλλα , προφανως δεν μπορω να το αποφυγω αφου αυτη ειναι η "οδηγια" απο το εργοστασιο, ετσι δεν ειναι?

Γιατι, μιλωντας με τον υπευθυνο,επικαλεστηκα τα οσα γραφονται εδω απο τα παιδια που δεν ειδαν φως στο προβλημα με τη βαλβιδα και μου ειπε πως αν δε δουλεψει η βαλβιδα παμε σε αλλαγη ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ ! Οχι ολοκληρου κινητηρα!

Ποια ειναι η γνωμη σας?

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ηρθε και η σειρα μου απο την επομενη βδομαδα να παω για τη βαλβιδα αναθυμιασεων λαδιου. Λογικα δεν θα βρω λυση. Αλλα , προφανως δεν μπορω να το αποφυγω αφου αυτη ειναι η "οδηγια" απο το εργοστασιο, ετσι δεν ειναι?

Γιατι, μιλωντας με τον υπευθυνο,επικαλεστηκα τα οσα γραφονται εδω απο τα παιδια που δεν ειδαν φως στο προβλημα με τη βαλβιδα και μου ειπε πως αν δε δουλεψει η βαλβιδα παμε σε αλλαγη ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ ! Οχι ολοκληρου κινητηρα!

Ποια ειναι η γνωμη σας?

μάλλον εξαρτάται από το πόσο δυνατή φωνή έχεις....

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ηρθε και η σειρα μου απο την επομενη βδομαδα να παω για τη βαλβιδα αναθυμιασεων λαδιου. Λογικα δεν θα βρω λυση. Αλλα , προφανως δεν μπορω να το αποφυγω αφου αυτη ειναι η "οδηγια" απο το εργοστασιο, ετσι δεν ειναι?

Γιατι, μιλωντας με τον υπευθυνο,επικαλεστηκα τα οσα γραφονται εδω απο τα παιδια που δεν ειδαν φως στο προβλημα με τη βαλβιδα και μου ειπε πως αν δε δουλεψει η βαλβιδα παμε σε αλλαγη ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ ! Οχι ολοκληρου κινητηρα!

Ποια ειναι η γνωμη σας?

Παλικαρε οι τελευταιες οδηγιες ηταν 1ον να αλλαξουν τη βαλβιδα αναθυμιασεων και αν δεν λειτουργησει αυτο... που στην πλειοψηφια δεν λειτουργησε. Το δευτερο βημα ειναι να αλλαχτει ο κορμος του κινητηρα. Αν σου πουν (μα μου σου του) πες τους ωραια θα παω σε αλλη αντιπροσωπεια να μου τα κανουν αφου εσεις δεν μπορειτε...κατι αντιστοιχο μου ελεγαν κ εμενα οτι δεν μπορουν να μου δωσουν χαρτι για να ξεκινησει η εγγυηση της αλλαγης του κινητηρα απο την αρχη κ λεω ωραια δεν θα κανετε τπτ στο αμαξι θα ερθω να το παρω να το παω αλλου να με εξυπηρετησουν οπως πρεπει...κ μετα απο μιση ωρα με πηραν τηλεφωνο να μου πουν οτι τελικα θα μπορεσουν να μου δωσουν κ εκεινοι το χαρτι...

το εργοστασιο δεν δινει ξεχωριστες οδηγιες στον καθε αντιπροσωπο τι να κανει...μια ειναι καθε φορα κ ολοι την ακολουθουν αν δε σου αλλαξουν λοιπον κορμο παρτο το εργαλειο κ πηγαινε αλλου....αυτοι θα χασουν στην τελικη αργοτερα που δεν θα πηγαινεις το αμαξακι σου απο εκει για τα σερβις...(λεμε τωρα...)

Edited by menegsp
Link to comment
Share on other sites

Οκ ευχαριστω φιλε μου για την απαντηση. Μονο που μιλησα με υπευθυνο της Τεχνοκαρ , δηλαδη η οδηγια τους ειναι να αλλαξουν μονο πιστονια και ελατηρια σε δευτερη φαση.

Ο ανθρωπος ισχυριζεται οτι δεν ξερει ποια ειναι η οδηγια για τα VW, μιας και μιλαει μονο εκ μερους της seat.

Link to comment
Share on other sites

Οκ ευχαριστω φιλε μου για την απαντηση. Μονο που μιλησα με υπευθυνο της Τεχνοκαρ , δηλαδη η οδηγια τους ειναι να αλλαξουν μονο πιστονια και ελατηρια σε δευτερη φαση.

Ο ανθρωπος ισχυριζεται οτι δεν ξερει ποια ειναι η οδηγια για τα VW, μιας και μιλαει μονο εκ μερους της seat.

Οπως προειπε και ο φιλος menegsp, ρωτα και σε αλλη αντιπροσωπεια. Μπορει καποιος να σε διαφωτησει περισσοτερο.

Ολα εξαρτωνται απο το ποσο διαβασμενος ειναι και ποσο ορεξη για εξηγησεις εχει ο καθε υπαλληλος...

Link to comment
Share on other sites

Οκ ευχαριστω φιλε μου για την απαντηση. Μονο που μιλησα με υπευθυνο της Τεχνοκαρ , δηλαδη η οδηγια τους ειναι να αλλαξουν μονο πιστονια και ελατηρια σε δευτερη φαση.

Ο ανθρωπος ισχυριζεται οτι δεν ξερει ποια ειναι η οδηγια για τα VW, μιας και μιλαει μονο εκ μερους της seat.

Κάτι μου λέει πως οι θυγατρικές εταιρείες του ομίλου, έχουν μείνει σκοπίμως πίσω στον τρόπο αντιμετώπισης του προβλήματος μιας και φαντάζομαι, πως η μητρική εταιρεία καίγεται να αποκαταστήσει πρώτα τη δική της φήμη και μετά βλέπουμε για τους υπόλοιπους, αγνοώντας βέβαια το γεγονός ότι οι θυγατρικές εταιρείες (seat, skoda) με τον όγκο των πωλήσεων συμβάλλουν σημαντικά στη στήριξη του ομίλου και αν χάσουν αυτή τους τη δυναμική αυτό θα επηρεάσει όλο τον όμιλο, αλλά είναι η γνωστή Γερμανική αντιμετώπιση των πραγμάτων.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.