ptm Posted March 7, 2013 Report Share Posted March 7, 2013 Χτες αλλαξα τα σωληνακια και αναβαθμιση.Μου φαίνεται ότι το αμάξι έχει χάσει δύναμη ή είναι πολύ πιό ομαλό...Πάντως είδα σημαντική μειώση στην κατανάλωση βενζίνης.Άλλος που να διαπίστωσε το ίδιο? θα ενημερωσω απο Δευτερα ή μεσα στο ΣΚ για το πως συμπεριφερεται το αυτοκινητο μετα την αναβαθμιση καθως δεν το εχω οδηγησει ακομα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted March 9, 2013 Report Share Posted March 9, 2013 (edited) ενα update απο εμενα. εχω 4900 χλμ και απο τις 4200 περιπου εχει καψει σταθερα γυρω στα 200 ml δεν μπορω να το προσδιορισω ακριως. το σαγρε ειναι στο μισο του μισου δηλδη καπου στα 3/4 και λιγο πιο πανω.κανενας αλλος που να εχει κανει χλμ με το νεο κινητηρα??? επισης παιδια υπαρχει κανενας που να εει κανει πολλα χιλιομετρα με το Polo να μας πει αν του εβγαλε κατι εξαιτιας του καψιματος?μιλαω για 60000χλμ και πανω....γιατι περα του tsolia απο οτι ξερω δεν παρουσιαστηκε καποιο προβλημα σε καποιον (σοβαρο τουλαχιστον) σε σημειο να ξεμεινει στο δρομο. επισης μια ακομη ερωτηση.οι κινητηρες των rx 8 που εκαιγαν τον κωλο τους ξερουμε απο περιεργια τι προβληματα εβγαλαν?αν εβγαλαν? εχετε σκεφτει το ενδεχομενο απλα τα αμαξια μας να ειναι φτιαγμενα να καινε και να μην μας το λενε?για τους ρυπους..... παντως οταν ειχα παει για μετρηση στα 3000 χλμ μου ειπαν να ξαναπαω στα 8000χλμ αλλα μου ειπαν να μην περιμενω να μην καψει καθολου....θα καψει μου ειπαν αλλα φυσιολογικα οχι 1 λιτρο καθε 1500χλμ.τωρα τι να πω..κανονικα με 5000χλμ που εχω με το νεο κινητηρα επρεπε να ειχα συμπληρωσει 3.5 λιτρα λαδι περιπου με τον τροπο που εκαιγε ο παλιος κινητηρας..... ακομα ο φιλος menesgp εχει κανενα νεο? Edited March 10, 2013 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptm Posted March 10, 2013 Report Share Posted March 10, 2013 Λοιπον να ενημερωσω και εγω για την συμπεριφορα του αυτοκινητου αφου χτες το παρελαβα μετα απο αλλαγη των σωληνακιων και update εγκεφαλου. Λοιπον απο αποψη δυναμης το αμαξι μου φαινεται το ιδιο με πριν.Βεβαια σαν να εχει γινει λιγακι πιο ομαλο αλλα ελαχιστα.πολυ ελαχιστα!!!Οδον αφορα την βενζινη και εγω παρατηρησα μειωση της καταναλωσης(καλο αυτο).Μολις κανω 1000 km θα ενημερωσω αν σταματησε να καιει λαδια.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrinos Posted March 10, 2013 Report Share Posted March 10, 2013 εμένα μετα τις 2 γνωστές αλλαγές που κάνει η αντιπροσωπία (βαλβίδα + σωληνάκι) έχει καψει περίπου 550 ml στα 3500 χιλιόμετραπριν τις αλλαγές αυτές έκαιγε 1λίτρο στα 3.000 χιλιόμετρα. Βελτιώθηκε μεν..αλλά δεν μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptm Posted March 10, 2013 Report Share Posted March 10, 2013 Aρα εμενα που παντα εκαιγε 200-300 ml ανα 1000 km το πολυ τωρα που αλλαξαν τα σωληνακια κλπ μπορω να ελπιζω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted March 10, 2013 Report Share Posted March 10, 2013 εγω οπως σας ειπα σημερα εκλεισα τα 5000χλμ γεματα γεματα....1 παρατηρηση ειναι οτι ενα λιγο ποσο μου εκαιγε απ την αρχη γιατι θυμαμαι στα 3000χλμ οταν ειχα κανει μετρηση ελειπε λιγο λαδι αλλα μου ειχα πει φυσιολογικο.στις 4000χλμ μου ελειπε αλλο λιγο.ο δεικτης τωρα βρισκεται πανω απο τη μεση περιπου στο μισο του μισου δηλαδη αναλογικα εαν πουμε οτι ολο το σαγρε ειναι 1 λιτρο μου λειπει περι τα 200-250 καπου εκει δηλαδη πιο συγκεκριμενα βρισκεται στην περιοχη Β με βαση το βιβλιο σερβις.εαν η καταναλωση παει ετσι δηλαδη λιγο καθε 1000 χλμ και δεν ξεκινησει τωρα να καιει το κωλο του ειμαι ικανοποιημενος.σκοπος μου ειναι μεχρι την επομενη μετρηση στις 8000χλμ να μην μου εχει αναψει η ενδειξη εαν δεν αναψει ειμαι καλα γιατι αν σκεφτουμαι οτι καθε 10000 χλμ κανω σερβις τοτε σχεδον απο αλλαγη σε αλλαγη δεν θα μου αναβει λαμπακι.αλλα παντα υποθετικα μιλαμε...προχωραω και βλεπουμε, επισης τα λαδια εχουν το κανονικο χρωμα οπως πρεπει να ειναι και η εξατμιση μου δεν εχει μαυρισει οπως παλια. θα ηθελα να πω οτι δοκιμαζω κατι απο χθες και λεω να κανω για 1000χλμ να δω τι θα γινει.αντι για D στο κιβωτιο το αμαξι το παω με S. δεν το σπαω συνεχεια πηγαινω φυσιολογικα αλλα με S.εκει δηλαδη που αλλαζε στις 2000-2500 στροφες σχεση τωρα αλλαζει στις 3000-3500.και οταν μπορω το παταω λιγο.αυτο το κανω γιατι ενα συγγενης μου μηχανικος στην vw μου ειπε να το τσιτωνω το αμαξι οποτε μπορω για να πατησουν καλα τα ελατηρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 10, 2013 Report Share Posted March 10, 2013 Με S δεν γίνεται να οδηγήσεις ... Θα είσαι σε δρόμο με 50 χμ και θα έχει 2α ή 3η βέβαια στο D. Θα ήταν με 5η αλλα Οκ ... Οδήγησε το στο manual φυσιολογικά και δούλεψε το στις 3000 με 3.500 . Εγω S και kickdown ( το κουμπάρο πίσω απο το πενταλ) εχω να βάλω κανα χρόνο 90 % manual και μέσα στην πόλη D . Όχι απο θέμα λαδιων γιατί δεν εχω , απλα το S δεν ... Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 (edited) τελικα winner το εκανα αυτο που ειπες.... manual και δωστου θα το κανω για τα επομενα 1000χλμ και θα σας πω. ειναι λιγο ακυρο να πηγαινεις με 2000 στροφες 100 χλμ...τωρα αν με αυτο τον τροπο βελτιωθει η κατασταση θα το δουμε. ας πουμε σημερα πηγαινα 100χλμ με 5η και 3300 στροφες.δηλαδη θελω να πω οτι στο D το αμαξι δεν πιεζεται καθολου και ισως παιζει το ρολο του αυτο.σε λιγο καιρο θα ξερουμε.ηδη εκανα 100 χλμ και αυριο θα κανω αλλα 150χλμ. εκανα και καποια ανοιγματα σημερα με 3η 4η 5η παντως δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν εβαλαν 6αρι σασμαν στο polo ετσι ωστε να εχεις και την χειροκινητη επιλογη.....ποιο καλα μου αρεσει να αλλαζω εγω ταχυτητες Edited March 11, 2013 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
master2785 Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 (edited) το αμαξι καιει στις χαμηλες στροφες δλδ μεσα στην πολη Edited March 11, 2013 by master2785 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Μα και στο 7αρι εχεις χειροκίνητη επιλογή ....Εννοεις 6αρι χειροκίνητο? Προτιμώ DSG και ας τις αλλαζω στο manual mode οι αλλαγες γίνονται ακαριαία .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 εννοω λεβιε κανονικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted March 16, 2013 Report Share Posted March 16, 2013 κανενα νεο κανενας ρε παιδια? που χαθηκατε? εχει 5400 χλμ το νεομοτερ και δυστυχως αρχισε ξαφνικα να καιει.... αυτη τη στιγμη παιζει ναμου λειπουν γυρω στα 800ml λιγο θελει ακομα να ανψει λαμπακι με βαση τοσαγρε. ειχατε καμια εξελιξη? κανατε καμια κινηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted March 17, 2013 Report Share Posted March 17, 2013 Από τα 5000κμ μέχρι τα 5400 σου έκαψε 800μλ μου φαίνονται παρά πολύ τόσα δεν έκαιγε ο προηγούμενος κινητήρας που είχα όπου έβγαζε και καπνό από την εξάτμιση . Είσαι σίγουρος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted March 17, 2013 Report Share Posted March 17, 2013 Άκου όπως είχα γράψει από ότι παρατήρησα από τις 4000 και μετά τσιμπάνε λίγο. Μέχρι της 4900 ήταν λίγο πάνω από τη μέση και τώρα 5400 ειναι κάτω από τη μέση σχεδόν πάτο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ειναι ότι ξεκίνησε να καίει από τις 4000 οπως και ο πρώτος μου κινητήρας. Κανένας κανένα νέο έκανε τίποτα γενικά καμία εξέλιξη Ε,; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted March 17, 2013 Report Share Posted March 17, 2013 ρε παιδια κανεις τιποτα? που πηγατε οι εχοντες προβλημα ? γιατι θελω να παρω γνωμες η αν ειχατε καμια εξελιξη να κανονισω την πορεια μου και εγω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris13 Posted March 17, 2013 Report Share Posted March 17, 2013 Καλησπερα σπυρο εγω αλλαξα μοτερ τον νοεμβρη, εχω κανει περιπου 7000χλμ και ακομα δεν μου εχει καψει τιποτα.... Βεβαια τωρα θα κανω μια αλλαγη και θα αρχισω να ξαναμετραω απο την αρχη.... αλλα με προβλιματισες αρκετα γιατι πιστευα οτι εχω ξεμπερδεψει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted March 17, 2013 Report Share Posted March 17, 2013 Καλησπερα σπυρο εγω αλλαξα μοτερ τον νοεμβρη, εχω κανει περιπου 7000χλμ και ακομα δεν μου εχει καψει τιποτα.... Βεβαια τωρα θα κανω μια αλλαγη και θα αρχισω να ξαναμετραω απο την αρχη.... αλλα με προβλιματισες αρκετα γιατι πιστευα οτι εχω ξεμπερδεψει.... ε νταξει εσυ εισαι σε καλο δρομο αν μου λες 7000 χλμ και ακομα δεν εχεις καψει τιποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
master2785 Posted March 17, 2013 Report Share Posted March 17, 2013 σε δικηγορο να πας να στειλεις ενα εξωδικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris 76 Posted March 18, 2013 Report Share Posted March 18, 2013 κανενα νεο κανενας ρε παιδια? που χαθηκατε? εχει 5400 χλμ το νεο μοτερ και δυστυχως αρχισε ξαφνικα να καιει.... αυτη τη στιγμη παιζει να μου λειπουν γυρω στα 800ml λιγο θελει ακομα να ανψει λαμπακι με βαση το σαγρε. ειχατε καμια εξελιξη? κανατε καμια κινηση? Δυστυχως για εμας που το πηραμε δεν προκειται να βρεθει λυση!το αυτοκινητο οτι και να κανουνε θα συνεχισει να καει,σε αλλους λιγο σε αλλους πιο πολυ,και σε εσενα αφου σου εκαψε και τοσο δεν μπορεις να κανεις τιποτα γιατι εισαι μεσα στα ορια που λεει ο κατασκευαστης.και αυτος λεει οτι το ανωτερο οριο ειναι 1000χλμ/500ml οποτε και δικαστικως να παμε ολοι μαζι παλι καλυμμενοι ειναι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 Υπάρχει λύση Chris αλλά δεν θα στην δώσουν οι γερμανοί! Ούτε οι γερμανοδουλοι στις αντιπροσωπίες! Βάλε τα ελατήρια και θα με θυμηθείς!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris 76 Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 Υπάρχει λύση Chris αλλά δεν θα στην δώσουν οι γερμανοί! Ούτε οι γερμανοδουλοι στις αντιπροσωπίες! Βάλε τα ελατήρια και θα με θυμηθείς!!! Το ξερω Γιωργο απλα περιμενω να τελειωσει η εγγυηση,και να φτιαξουν λιγο τα οικονομικα μας και θα τα αλλαξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted March 20, 2013 Report Share Posted March 20, 2013 Μια από τα ίδια και εγώ. Αφού έχω εγγύηση αλλά 2 χρόνια ας με πληρωνουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris 76 Posted March 20, 2013 Report Share Posted March 20, 2013 Μια από τα ίδια και εγώ. Αφού έχω εγγύηση αλλά 2 χρόνια ας με πληρωνουν +100000000 απο εμενα αφου εινα νουμερα ας πληρωνουν λαδια και κινητηρες μηπως το πετυχουν κατα τυχη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted March 21, 2013 Report Share Posted March 21, 2013 Πάντως έχει γίνει ρεντικολο το αμάξι! Άτομα που με παίρνουν και με ρωτάνε για το αμάξι, με ρωτάνε πόσο λάδι καίει! Όταν τους λέω ότι δεν καίει σταγόνα με ακούν λες και τους είπα ότι ήρθα από τον Άρη!!! Τους εξηγώ βέβαια ότι έχω κάνει όλες αυτές τις επεμβάσεις... και στο τέλος μάλλον με πιστεύουν...! Όπως καταλαβαίνετε, η μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου ισοδυναμεί πλέον με Yugo και μόνο το παρουσιαστικό, ο οικονομικός κινητήρας και τα εξτρά του αυτοκινήτου το κρατάν ψηλά! Πραγματική ξεφτίλα δηλαδή... Και όλοι (περιοδικά, τύπος) το παίζουν ότι δε συμβαίνει τίποτα! Σίγουρα τα παίρνουν χοντρά από τους "φίλους" μας τους γερμανούς για να κρατάν το στοματάκι τους κλειστό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted March 21, 2013 Report Share Posted March 21, 2013 Πάντως έχει γίνει ρεντικολο το αμάξι! Άτομα που με παίρνουν και με ρωτάνε για το αμάξι, με ρωτάνε πόσο λάδι καίει! Όταν τους λέω ότι δεν καίει σταγόνα με ακούν λες και τους είπα ότι ήρθα από τον Άρη!!! Τους εξηγώ βέβαια ότι έχω κάνει όλες αυτές τις επεμβάσεις... και στο τέλος μάλλον με πιστεύουν...! Όπως καταλαβαίνετε, η μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου ισοδυναμεί πλέον με Yugo και μόνο το παρουσιαστικό, ο οικονομικός κινητήρας και τα εξτρά του αυτοκινήτου το κρατάν ψηλά! Πραγματική ξεφτίλα δηλαδή... Και όλοι (περιοδικά, τύπος) το παίζουν ότι δε συμβαίνει τίποτα! Σίγουρα τα παίρνουν χοντρά από τους "φίλους" μας τους γερμανούς για να κρατάν το στοματάκι τους κλειστό! αστα να πανε....και προφανως οταν σε παιρνουν και τους λες για τις επεμβασεις που εχεις κανει σταματουν να ενδιαφερονται να το αγορασουν?τιποτα μαυρα χαλια.εγω εχω κανει 5600 χλμ με το νεο κινητηρα και περιμενω να δω ποτε θα μου αναψει το λαμπακι να παω εκει να τσακωθουμε λιγο. επισης πηγα και ρωτησα σε μια αντιπροσωπεια αλλη ποσο μου το παιρνουν με την προυποθεση οτι θα αγορασω αμαξι απο αυτους και μου ειπαν 13000 ευρω.αν σου πω οτι περιμενα να ακουσω λιγοτερα θα με πιστεψεις?μολις ακουσα αυτο το νουμερο χεστηκα απ τη χαρα μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...