Jump to content
spyros25

Golf - Επιλογή Ελαστικου 205/55/16 [Όλες Οι Μαρκες]

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι καινούργιος στο forum γι αυτό συγχωρέστε με για τυχόν λάθη.

Έχω ένα Golf TSI το GtSport.

Θέλω να αλλάξω λάστιχα. Μέχρι στιγμής φοράει τα Michelin Energy (205/55/16) τα οποία με έχουν βολέψει αλλά τα πλαινά τους είναι όπως όλοι ξέρουμε λίγο έυαίσθητα οπότε προσανατολίζομαι για τα Pirelli P7 για τα οποία έχω ακούσει αρκετά καλές γνώμες.

Αν μπορείτε πείτε μου καμία γνώμη, αν ξέρετε και τιμές ακόμα καλύτερα.

Ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι καινούργιος στο forum γι αυτό συγχωρέστε με για τυχόν λάθη.

Έχω ένα Golf TSI το GtSport.

Θέλω να αλλάξω λάστιχα. Μέχρι στιγμής φοράει τα Michelin Energy (205/55/16) τα οποία με έχουν βολέψει αλλά τα πλαινά τους είναι όπως όλοι ξέρουμε λίγο έυαίσθητα οπότε προσανατολίζομαι για τα Pirelli P7 για τα οποία έχω ακούσει αρκετά καλές γνώμες.

Αν μπορείτε πείτε μου καμία γνώμη, αν ξέρετε και τιμές ακόμα καλύτερα.

Ευχαριστώ

des edo : http://www.gr.pirelli.com/web/catalog/car-...ype=CAR-SUV-VAN

kai edo : http://www.gr.pirelli.com/el_GR/browser/at...Zero%20Nero.pdf

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI

Share this post


Link to post
Share on other sites

βάλε τα καινουρια τα michelen saver είναι πάρα πολυ καλά καλήτερα και από τα pilot και οικονομικότερα

Share this post


Link to post
Share on other sites
βάλε τα καινουρια τα michelen saver είναι πάρα πολυ καλά καλήτερα και από τα pilot και οικονομικότερα

Καλυτερα απο τα pilot???????

Share this post


Link to post
Share on other sites
xlomo mou fainetai. ;)

εάν είχα scanner θα εβαζα το τεστ των 4 τροχων να δεις που σε γυρο πιστας ειναι καποια δεκατα ποιο γρηγορο απο το pilot kai pirelli και στα φρένα οι διαφορες ειναι μικροτερες του μισου μέτρου

Share this post


Link to post
Share on other sites
εάν είχα scanner θα εβαζα το τεστ των 4 τροχων να δεις που σε γυρο πιστας ειναι καποια δεκατα ποιο γρηγορο απο το pilot kai pirelli και στα φρένα οι διαφορες ειναι μικροτερες του μισου μέτρου

paizei na to eixa diabasei ayto to teyxos pou les me tis metriseis.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI

Share this post


Link to post
Share on other sites
paizei na to eixa diabasei ayto to teyxos pou les me tis metriseis.

Το ελαστικό του φανοποιού είναι τα micelin άσε τους 4 τροχούς οποίος τους πληρώσει τους κάνουν θεούς , πήγαινε σε φανοποιό και κάνε μια ερευνά σε τρακαρισμένα τι ελαστικό φοράνε, δεν έχω κάτι με τα micelin , απλά το Ε4 δεν αντιπροσωπεύει το βαλκανικό οδόστρωμα Α-16 …

Ε-4 χώρα έγκρισης , δεν βλέπει Α-16

Ε-13 σύμβολο συμμόρφωσης με υποδείξεις υπουργείο μεταφορών

Αλλαγή νόμου ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το ελαστικό του φανοποιού είναι τα micelin άσε τους 4 τροχούς οποίος τους πληρώσει τους κάνουν θεούς , πήγαινε σε φανοποιό και κάνε μια ερευνά σε τρακαρισμένα τι ελαστικό φοράνε, δεν έχω κάτι με τα micelin , απλά το Ε4 δεν αντιπροσωπεύει το βαλκανικό οδόστρωμα Α-16 …

Ε-4 χώρα έγκρισης , δεν βλέπει Α-16

Ε-13 σύμβολο συμμόρφωσης με υποδείξεις υπουργείο μεταφορών

Αλλαγή νόμου ???

'Εχεις τεκμήρια ότι οι 4Τ πληρώνονται για να θεοποιούν εταιρείες?

Αν έχεις θα σε παρακαλούσα να τα παραθέσεις!

Γιατί σπιλώνεις με τόση ευκολία ανθρώπους που δεν γνωρίζεις, έχοντας το ένα εκατομμυριοστό της γνώσης τους γύρω από το αυτοκίνητο;

Επιπλέον αν θεωρείς τον εαυτό σου καλύτερο στο να κρίνει τις δυνατότητες ελαστικών γιατί δεν μισθώνεις ο ίδιος την πίστα των Μεγάρων, και να κάνεις ένα περισσότερο αξιόπιστο και έγκριτο τεστ από τους 4Τ, ώστε να μάθουμε και εμείς οι "άσχετοι" τον καλύτερο τύπο ελαστικών;

Share this post


Link to post
Share on other sites
εάν είχα scanner θα εβαζα το τεστ των 4 τροχων να δεις που σε γυρο πιστας ειναι καποια δεκατα ποιο γρηγορο απο το pilot kai pirelli και στα φρένα οι διαφορες ειναι μικροτερες του μισου μέτρου

Εχεις δικιο.Εδω ειναι το τεστ των 4Τ: http://library.techlink.gr/4t/article.asp?...p;article=12664

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το ελαστικό του φανοποιού είναι τα micelin άσε τους 4 τροχούς οποίος τους πληρώσει τους κάνουν θεούς , πήγαινε σε φανοποιό και κάνε μια ερευνά σε τρακαρισμένα τι ελαστικό φοράνε, δεν έχω κάτι με τα micelin , απλά το Ε4 δεν αντιπροσωπεύει το βαλκανικό οδόστρωμα Α-16 …

Ε-4 χώρα έγκρισης , δεν βλέπει Α-16

Ε-13 σύμβολο συμμόρφωσης με υποδείξεις υπουργείο μεταφορών

Αλλαγή νόμου ???

Φιλε Νικο στο τεστ οδηγος ειναι ο Ιαβερης.Εγω προσωπικα δε μπορω να πιστεψω οτι ολο το τεστ ηταν στημενο κ οτι ο Ιαβερης τα παιρνει.Οσο για το να παμε να δουμε τα ελαστικα των τρακαρισμενων ειναι κατι που δε θα σε οδηγησει σε αφαλες συμκπερασμα.Διοτι η συντριπτικη πλειοψηφια των τροχαιων δεν οφειλεται σε λαθος ελαστικο ή τελοσπαντων στην αδυναμια του ελαστικου να φρεναρει καλα ή να στριψει.Η πλειοψηφια των τροχαιων οφειλεται σε ανθρωπινο λαθος για να μην πω στην ανθρωπινη μ@@@ια.Θες επειδη ο αλλος βγηκε απο στοπ,θες οτι εκανε προσπεραση σε επικινδυνο σημειο,θες η υπερβολικη ταχυτητα που μειωνει αισθητα την αποτελεσματικοτητα των αντανακλαστικων κλπ;Το ελαστικο παντως δεν ειναι ο κυριος υπαιτιος.Σιγουρα το καλο ελαστικο μπορει να μειωσει την σοβαροτητα ενος τροχαιου ή και να σε γλιτωσει τελειως απο την εμπλοκη αλλα τα ελαστικα ΔΕΝ ειναι ο υπαιτιος των τροχαιων.Αν η οδηγικη σου συμπεριφορα δε ρυθμιζεται αναλογα με τις συνθηκες, τοτε οτι ελαστικο και να φορας δε θα σε γλιτωσει απαραιτητα.Για να μην πω οτι πολλοι οδηγοι κρατουν τα ελαστικα παραπανω απο το κανονικο συνεπως καποιος με pilot λιωμενο μπορει να μην γλιτωσει σε σχεση με εναν που εχει Hanhook καινουριο.Τον πρωτο λογο στην εμφανιση κινδυνου για τροχαιο τον εχει ο ανθρωπος.Η εμφανιση δηλαδη της επικινδυνοτητας ειναι ανθωπινη υπαιτιοτητα.Ενας θα κανει τη μαλακια και να η εμφανιση του κινδυνου να γινει τροχαιο.Απο τη στιγμη που θα εμφανιστει λοιπον ο κινδυνος, το πως θα εξελιχθουν τα πραγματα απο κει και περα εχει να κανει με παρα πολλους παραγοντες.Ενας απ'ολους ειναι τα ελαστικα αλλα δεν ειναι ο μοναδικος.?Ειναι και η κατασταση οδοστρωματος, οι καιρικες συνθηκες, το ιδιο το αυτοκινητο,η πειρα των οδηγων κλπ.Συνεπως δεν θα βγαλεις ασφαλες συμπερασμα με το να επισκεφθεις τους φανοποιους να δεις τι ελαστικο φορουν τα τρακαρισμενα.Το ελαστικο ειναι ενας παο τους πολλους παραγοντες που θα παιξουν ρολο στην εξελιξη των πραγματων απο τη στιγμη που θα εμφανιστει ο κινδυνος.

Edited by NASOS_ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

φτανει ο καιρος να αλλαξω τα λαστιχα μου ( michelin energy) στο tsi140 για πρωτη φορα και ειμαι αναμεσα στις παρακατω επιλογες:

- michelin exalto ή pilot sport ps2

- bridgestone re050

- toyo t1r

- continental sp3

επιθυμω ενα λαστιχα σπορ που ομως να μην κανει πολυ θορυβο, να κραταει καλα σε στεγνο και βρεγμενο και να μην φθειρεται γρηγορα.

μηπως ζηταω πολλα; dry.gif

καθε βοηθεια ευπροσδεκτη!! wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι καινούργιος στο forum γι αυτό συγχωρέστε με για τυχόν λάθη.

Έχω ένα Golf TSI το GtSport.

Θέλω να αλλάξω λάστιχα. Μέχρι στιγμής φοράει τα Michelin Energy (205/55/16) τα οποία με έχουν βολέψει αλλά τα πλαινά τους είναι όπως όλοι ξέρουμε λίγο έυαίσθητα οπότε προσανατολίζομαι για τα Pirelli P7 για τα οποία έχω ακούσει αρκετά καλές γνώμες.

Αν μπορείτε πείτε μου καμία γνώμη, αν ξέρετε και τιμές ακόμα καλύτερα.

Ευχαριστώ

Όντως πολύ καλό το P7 και value for money...Νομίζω κάπου στα 360¤ σε αυτή την διάσταση...

Share this post


Link to post
Share on other sites
φτανει ο καιρος να αλλαξω τα λαστιχα μου ( michelin energy) στο tsi140 για πρωτη φορα και ειμαι αναμεσα στις παρακατω επιλογες:

- michelin exalto ή pilot sport ps2

- bridgestone re050

- toyo t1r

- continental sp3

επιθυμω ενα λαστιχα σπορ που ομως να μην κανει πολυ θορυβο, να κραταει καλα σε στεγνο και βρεγμενο και να μην φθειρεται γρηγορα.

μηπως ζηταω πολλα; dry.gif

καθε βοηθεια ευπροσδεκτη!! wink.gif

Το καλο κρατημα και η αργη φθορα ειναι δυο πραγματα που οπως καταλαβαινεις δεν πανε μαζι.Το θεμα ειναι να αποφασισεις τι ακριβως ζητας και να βρεις τη χρυση τομη.Ενα ελαστικο με πολυ καλο κρατημα θα φθαρει γρηγορα και αν παιζεις και λιγο με το αυτοκινητο τοτε δε φανταζεσαι ποσο γρηγορα μπορει να ερθει η ωρα της αλλαγης.Φιλος σε ford mondeo εβαλε τα pilot exalto.Παροτι το αυτοκινητο το οδηγουσε κυριως η γυναικα του, στα 12.000 χλμ (κι να φανταστεις ειχε κανει την αλλαγη μπρος πισω) χρειαστηκαν αλλαγη.Το κρατημα του βεβαια ειναι παρα πολυ καλο.Πιστευω οτι ισως μια καλη λυση σε αυτο που ζητας ειναι να energy saver καθοτι αν δεις το παραπανω τεστ που εχω ποσταρει ειναι τα πιο αθορυβα της δοκιμης, τα πιο οικονομικα σε τριβη κυλισης και ταυτοχρονα εχουν πολυ καλο κρατημα, καλυτερο και απο το pilot exalto σε καποιες περιπτωσεις.Τωρα οσον αφορα την αντοχη τους στη φθορα, αυτο θα το δουμε στην πορεια καθοτι ειναι νεο λαστιχο.

Edited by NASOS_ea

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το καλο κρατημα και η αργη φθορα ειναι δυο πραγματα που οπως καταλαβαινεις δεν πανε μαζι.Το θεμα ειναι να αποφασισεις τι ακριβως ζητας και να βρεις τη χρυση τομη.Ενα ελαστικο με πολυ καλο κρατημα θα φθαρει γρηγορα και αν παιζεις και λιγο με το αυτοκινητο τοτε δε φανταζεσαι ποσο γρηγορα μπορει να ερθει η ωρα της αλλαγης.Φιλος σε ford mondeo εβαλε τα pilot exalto.Παροτι το αυτοκινητο το οδηγουσε κυριως η γυναικα του, στα 12.000 χλμ (κι να φανταστεις ειχε κανει την αλλαγη μπρος πισω) χρειαστηκαν αλλαγη.Το κρατημα του βεβαια ειναι παρα πολυ καλο.Πιστευω οτι ισως μια καλη λυση σε αυτο που ζητας ειναι να energy saver καθοτι αν δεις το παραπανω τεστ που εχω ποσταρει ειναι τα πιο αθορυβα της δοκιμης, τα πιο οικονομικα σε τριβη κυλισης και ταυτοχρονα εχουν πολυ καλο κρατημα, καλυτερο και απο το pilot exalto σε καποιες περιπτωσεις.Τωρα οσον αφορα την αντοχη τους στη φθορα, αυτο θα το δουμε στην πορεια καθοτι ειναι νεο λαστιχο.

εμαθα σημερα απο φιλο λαστιχα πως τα νεα energy saver ειναι πολυ καλα ελαστικα στο συνολο τους, αλλα επειδη εχουν μια σειρα λινα στο προφιλ τους ειναι επιρρεπη στο να πετανε "καρουμπαλα" στα πλαϊνα τους. ηδη ταξιτζης της περιοχης εχει αλλαξει 2 ελαστικα για το λογο αυτο, οποτε οσοι ειστε επιρρεπεις στις ταρζανιες κ στο καβαλημα πεζοδρομιων λαβετε το υποψη..

παρομοια συμπεριφορα επισης κ στα sportcontact 2 κ 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites
εμαθα σημερα απο φιλο λαστιχα πως τα νεα energy saver ειναι πολυ καλα ελαστικα στο συνολο τους, αλλα επειδη εχουν μια σειρα λινα στο προφιλ τους ειναι επιρρεπη στο να πετανε "καρουμπαλα" στα πλαϊνα τους. ηδη ταξιτζης της περιοχης εχει αλλαξει 2 ελαστικα για το λογο αυτο, οποτε οσοι ειστε επιρρεπεις στις ταρζανιες κ στο καβαλημα πεζοδρομιων λαβετε το υποψη..

παρομοια συμπεριφορα επισης κ στα sportcontact 2 κ 3.

Όταν μέλος , ζήτησε άποψη για ελαστικά και του πρότεινα τα Saver , κάποιοι τα έλεγαν παππουδίστικα ελαστικά .... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όταν μέλος , ζήτησε άποψη για ελαστικά και του πρότεινα τα Saver , κάποιοι τα έλεγαν παππουδίστικα ελαστικά .... :D

Μα ειναι ! Εσυ εχεις οικολογικη συνειδηση? η σε ενδιαφερει η ελαχιστη διαφορα καταναλωσης με αυτα τα λαστιχα ?

Και εκτος απο αυτα που αναφερει ο φιλος πιο επανω προσθεστε και οτι παθαινουν με το παραμικρο λαστιχο!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μα ειναι ! Εσυ εχεις οικολογικη συνειδηση? η σε ενδιαφερει η ελαχιστη διαφορα καταναλωσης με αυτα τα λαστιχα ?

Και εκτος απο αυτα που αναφερει ο φιλος πιο επανω προσθεστε και οτι παθαινουν με το παραμικρο λαστιχο!!

Πάνω απ' όλα μ' ενδιαφέρει ο θόρυβος . Έπειτα η κατανάλωση . Και τέλος η οικολογία .

Όσο για το πόσο εύκολα παθαίνουν λάστιχο , είναι δοκιμασμένο το ελαστικό και από την μέρα που μπήκε στο αμάξι δεν έχει βγει ούτε στιγμή . Και με παρκάρισμα παράλληλα σε πεζοδρόμια .

Edited by Speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

σημερα ειδα στο διαφημιστικο του praktiker οτι δινουν τα continental sportcontact 205/55/16 τελικη με περαστικα και ζυγισταθμιση στην τιμη των 379 ευρω.

τι λετε ειναι καλη η τιμη ?

αξιζει να τα βαλω στο tsi140 μου?

μηπως το λαστιχο εχει σταματησει να παραγεται πια?ρωτω γιατι στο site της εταιρειας δεν το αναφερει αλλα εχει το sportcontact3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τα Michelin Energy Saver έχει κάποιος άποψη; Οι 4 Τροχοί το έβγαλαν εξαιρετικό σε τεστ. Για Golf V TSi 140, ενδείκνυται δείκτης H ή V;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τα Michelin Energy Saver έχει κάποιος άποψη; Οι 4 Τροχοί το έβγαλαν εξαιρετικό σε τεστ. Για Golf V TSi 140, ενδείκνυται δείκτης H ή V;

Τα Energy Saver είναι καλύτερα απ τα απλά Energy στο στεγνό, αλλά σχεδόν ίδια στο βρεγμένο.

Εγώ, επειδή το αμάξι μου ήρθε με Energy και κατάλαβα τι εστί οικολογικό λάστιχο σε βρεγμένο οδόστρωμα όταν γλίστρησα με 30χλμ , δεν μπορώ να πω ότι θα ξανάβαζα οικολογικού τύπου ελαστικά.

Είναι όμως αθόρυβα και με καλή άνεση.

Σε TSI 140 εγώ τουλάχιστον Η φοράω, που η προδιαγραφή τους είναι να αντέχουν 205χλμ με maximum load, που είναι και ακριβώς η τελική του αυτοκινήτου αλλά έτσι κι αλλιώς εγώ μέχρι 180 το πάω.

Μόνο αν σκοπεύεις να τελικιάζεις για ώρα στις εθνικές βάλε V.

:blink:

Edited by Nismo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα Energy Saver είναι καλύτερα απ τα απλά Energy στο στεγνό, αλλά σχεδόν ίδια στο βρεγμένο.

Εγώ, επειδή το αμάξι μου ήρθε με Energy και κατάλαβα τι εστί οικολογικό λάστιχο σε βρεγμένο οδόστρωμα όταν γλίστρησα με 30χλμ , δεν μπορώ να πω ότι θα ξανάβαζα οικολογικού τύπου ελαστικά.

Είναι όμως αθόρυβα και με καλή άνεση.

Σε TSI 140 εγώ τουλάχιστον Η φοράω, που η προδιαγραφή τους είναι να αντέχουν 205χλμ με maximum load, που είναι και ακριβώς η τελική του αυτοκινήτου αλλά έτσι κι αλλιώς εγώ μέχρι 180 το πάω.

Μόνο αν σκοπεύεις να τελικιάζεις για ώρα στις εθνικές βάλε V.

:blink:

Κατατοπιστικότατος.

Μήπως έχεις να προτείνεις κάποιο άλλο συγκεκριμένο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατατοπιστικότατος.

Μήπως έχεις να προτείνεις κάποιο άλλο συγκεκριμένο;

Ναι αμέ.

Αυτή τη στιγμή φοράω Continental SportContact2 που έχουν θεϊκό κράτημα μόλις ζεσταθούν, αλλά χτυπάνε αρκετά στις λακούβες, πάσχουν σε άνεση και έχουν αρκετό θόρυβο κύλησης. Ειδικά σε κακό (σαγρέ) οδόστρωμα μου μεταφέρουν πάρα πολλούς κραδασμούς στην καμπίνα κάτι που προσωπικά με ενοχλεί. Την επόμενη φορά θα βάλω κάτι πιο άνετο.

Πιστεύω ότι τελικά αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο αυτοκίνητό μας είναι τα Continental PremiumContact2 που δεν είναι σπορ ελαστικά αλλά έχουν έναν ιδανικό συνδυασμό κρατήματος/άνεσης/θορύβου.

Διαφορετικά, εξαιρετική επιλογή είναι τα Michelen Pilot Exalto αλλά είναι ένα κλικ πιο σπορ προσανατολισμού απ τα PremiumContact2.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα Energy Saver είναι καλύτερα απ τα απλά Energy στο στεγνό, αλλά σχεδόν ίδια στο βρεγμένο.

Εγώ, επειδή το αμάξι μου ήρθε με Energy και κατάλαβα τι εστί οικολογικό λάστιχο σε βρεγμένο οδόστρωμα όταν γλίστρησα με 30χλμ , δεν μπορώ να πω ότι θα ξανάβαζα οικολογικού τύπου ελαστικά.

Είναι όμως αθόρυβα και με καλή άνεση.

Σε TSI 140 εγώ τουλάχιστον Η φοράω, που η προδιαγραφή τους είναι να αντέχουν 205χλμ με maximum load, που είναι και ακριβώς η τελική του αυτοκινήτου αλλά έτσι κι αλλιώς εγώ μέχρι 180 το πάω.

Μόνο αν σκοπεύεις να τελικιάζεις για ώρα στις εθνικές βάλε V.

;)

θα συμφωνήσω μαζί σου στο 90% εκτός ενός τα saver είναι καλύτερα και στη βροχή από τα energy γιατί απλα τα energy είναι αθλια παντου αυτα είχε και το δικο μου το 140αρι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπότε με βλέπω για PremiumContact2. Δεν την "ψάχνω" με το αμάξι μου, οπότε νομίζω θα είναι καλύτερα από τα SportContact2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×