Jump to content
geologist

Αλλαγή Κινητήρα (Polo Gti)

Recommended Posts

Έμενα το vrs μετά από 9000κμ  έχει κάψει το πολύ 500μλ .Πριν λίγες μέρες πήγα να κάνω service με τα λαδάκια μου mobil  formula 5-30  και από την εταιρία μου παν ότι από δω και πέρα θα βάζουν σε όλα τα tsi  turbo βασικά μου πε  5-40  λαδί  έχει έρθει ενημέρωση από την εταιρία  αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα αν βάλω  5-30. Έχετε ανάλογη ενημέρωση και εσείς από την αντιπροσωπεία σας ;

 

Και σε εμένα έτσι είπαν. Αλλά όχι και στο εξωτερικό σε blog που παρακολουθώ. Βασικά νομίζω ότι το κάνουν για δυο λόγους

 

   1. ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟΣ : Το 5w-40 είναι πολύ πολύ φθηνότερο από το 5w-30, κάτι που τους επιτρέπει να έχουν περισσότερο κέρδος και ελαφρώς καλύτερες τιμές προς τους καταναλωτές. Φαντάζομαι από τα 20 ευρώ θα πάνε στα 17.  Πάντως σε μια αντιπροσωπεία που πήρα προχθές τηλέφωνο για να ρωτήσω τιμή για το service των 60.000km μου είπε για λάδι 5w-30 και τιμή χαμηλότερη από την αναρτημένη στο site της εταιρείας.

 

   2.  Το 5w-40 είναι κατά τι πιο χοντρό κι έτσι πιστεύουν ότι θα μειώσουν την κατανάλωση λαδιού από τους κινητήρες. Και το δικό μου που είναι 1.2Tsi καεί περίπου 600- 700ml από αλλαγή σε αλλαγή (15.000Km)

 

Το εκνευριστικό είναι ότι δεν υπάρχει διαχωρισμός της τιμής ανάλογα με τον κυλινδρισμό του αυτοκινήτου. Ότι να 'ναι γίνεται πάλι. Πάντως εγώ θα επιμείνω για 5w-30, δεν είναι δυνατόν το εργοστάσιο να έχει πάλι άδικο. Απλά δεν θέλω να έχω να τους κάνω ρεζίλι στο εργοστάσιο, γιατί είμαι σίγουρος ότι επάνω δεν έχουν ιδέα για αυτό.

 

@Professor : Το αυτοκίνητο του msdx και το δικό μου είναι Skoda κι όχι VW... Οπότε και η διαφοροποίηση.

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά.

Έκανα και δεύτερη αλλαγή λαδιών με το νέο κινητήρα (14000 χλμ η πρώτη, άλλες 15000 η δεύτερη).

Δεν είχε χρειαστεί συμπλήρωμα, με το μάτι υπολογίζω να είχε κάψει περίπου 800 ml.

Δεν έχω παράπονο, έχω ησυχάσει με το συγκεκριμένο θέμα.

 

Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι κάνω πλέον 20000 χλμ το χρόνο, και μάλλον αυτό θα γίνεται για χρόνια, οπότε τα έξοδα είναι πάρα πολλά.

Όταν έρθει το νέο polo θα το σκεφτώ σοβαρά να πάω σε diesel. Ξέρω, άλλο αμάξι, αλλά...

Κάπου διάβασα ότι το tdi 1,4 dsg με 90 άλογα θα έχει κατανάλωση όσο το παρόν bluemotion!

 

Με 60000 χλμ (σε τρία χρόνια), πόσο λέτε να μου το κρατήσει η αντιπροσωπεία το gti;

Link to comment
Share on other sites

Και σε εμένα έτσι είπαν. Αλλά όχι και στο εξωτερικό σε blog που παρακολουθώ. Βασικά νομίζω ότι το κάνουν για δυο λόγους

 

   1. ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟΣ : Το 5w-40 είναι πολύ πολύ φθηνότερο από το 5w-30, κάτι που τους επιτρέπει να έχουν περισσότερο κέρδος και ελαφρώς καλύτερες τιμές προς τους καταναλωτές. Φαντάζομαι από τα 20 ευρώ θα πάνε στα 17.  Πάντως σε μια αντιπροσωπεία που πήρα προχθές τηλέφωνο για να ρωτήσω τιμή για το service των 60.000km μου είπε για λάδι 5w-30 και τιμή χαμηλότερη από την αναρτημένη στο site της εταιρείας.

 

   2.  Το 5w-40 είναι κατά τι πιο χοντρό κι έτσι πιστεύουν ότι θα μειώσουν την κατανάλωση λαδιού από τους κινητήρες. Και το δικό μου που είναι 1.2Tsi καεί περίπου 600- 700ml από αλλαγή σε αλλαγή (15.000Km)

 

Το εκνευριστικό είναι ότι δεν υπάρχει διαχωρισμός της τιμής ανάλογα με τον κυλινδρισμό του αυτοκινήτου. Ότι να 'ναι γίνεται πάλι. Πάντως εγώ θα επιμείνω για 5w-30, δεν είναι δυνατόν το εργοστάσιο να έχει πάλι άδικο. Απλά δεν θέλω να έχω να τους κάνω ρεζίλι στο εργοστάσιο, γιατί είμαι σίγουρος ότι επάνω δεν έχουν ιδέα για αυτό.

 

@Professor : Το αυτοκίνητο του msdx και το δικό μου είναι Skoda κι όχι VW... Οπότε και η διαφοροποίηση.

Δεν νομίζω να δημιουργεί πρόβλημα η αλλαγή από 5-30 σε 5-40  δεν έβαλαν  10-40 να πεις ότι είναι μεγάλη η διάφορα. Όσο για την τιμή δεν  ξέρω τι γίνετε σε μας  έχω πάρει τα ιδία λάδια  22 ε, 17ε,14ε από τους ίδιους δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπήρχε αυτή η διάφορα. 

Edited by msdx
Link to comment
Share on other sites

Τα Χριστούγεννα έκανα service και ρώτησα πάλι για τα λάδια. Αυτή τη φορά η συζήτηση ήταν για το αν τα 5w-40 υπάρχει περίπτωση να χειροτερέψουν την κατάσταση με το κροτάλισμα της καδένας στην εκκίνηση. Η απάντηση τους ήταν πως ναι πιθανόν να χειροτερέψει. Έτσι επέλεξα και πάλι τα 5w-30 για να μην έχω καμία απολύτως έννοια στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου.

 

Βέβαια αυτός ο θόρυβος κατά την εκκίνηση έχει γίνει συχνότερος πλέον, αλλά πάντα όχι πάνω από ένα δυο δευτερόλεπτα και από τη στιγμή που αρνούνται να προβούν σε αλλαγή της με δικό τους κόστος, με τη γελοία δικαιολογία ότι είμαι εκτός εγγύησης, δεν προτίθεμαι να κάνω τίποτα αν ο ήχος της καδένας δεν γίνει συνεχόμενος ώστε να είμαι σίγουρος ότι έχει πρόβλημα η καδένα. Βέβαια με ενοχλεί το γεγονός ότι κάποια παιδιά άλλαξαν καδένα, τεντωτήρα κλπ και ο ίδιος θόρυβος επανήλθε. Οπότε είμαι σε αναμονή.

 

Επιμένω ότι είναι θέμα τιμής και μάλιστα έφτασαν στο σημείο να μιλάνε για αλλαγή κάθε 7.500χλμ με τα 5w-40. Δεν προτίθεμαι και πάλι να κάνω κάτι τέτοιο.  Πάντως ακόμη και στην περίπτωση που αυξηθεί η κατανάλωση λαδιού μου που τώρα είναι περίπου 600 με 800ml ανάμεσα στις αλλαγές και βάλω 5w-40 πάλι θα αλλάζω μια το χρόνο ή 15.000χλμ. Ούτως ή άλλος τα 15.000 χλμ δεν τα γεμίζω ανά έτος και πλέον τα λάδια στο εμπόριο τα βρίσκεις με 11 έως 13 ευρώ.

 

Τέλος για την τιμή που σου χρεώνουν διαφορετικά, μάλλον πήραν γραμμή ότι με 22 το λίτρο θα το πίνουν στο ποτήρι σαν παλιό καλό κρασί, αν και στην περίπτωσή μου η τιμή δεν έπεσε, οπότε την επόμενη φορά μάλλον θα τους τα πάω εγώ τα λάδια. Για την ιστορία το service κόστισε 220 ευρώ με λάδια, φιλτρο λαδιού, μπουζί, φίλτρο καυσίμου, κάρτα καυσαερίων.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για όσους δεν έχουν ξεμπερδέψει με τα λάδια, έχει βγεί κάποια επιπλέον αναβάθμιση (βάζουνε κάτι μπεκ στο κάτω μέρος του κινητήρα να ψεκάζουνε τα πιστόνια με λάδι) και λένε ότι δείχνει καλά δείγματα.

 

Την έχει κάνει κανείς?

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη φορά και εγώ το ακούω τώρα από εσένα...πηγή πληροφορίας? Ίντερνετ, αντιπρόσωπος της VW και ποίος, το έχεις κάνει εσύ ή άλλοι που γνωρίζεις? Διαφώτισε μας λίγο....

Link to comment
Share on other sites

Για όσους δεν έχουν ξεμπερδέψει με τα λάδια, έχει βγεί κάποια επιπλέον αναβάθμιση (βάζουνε κάτι μπεκ στο κάτω μέρος του κινητήρα να ψεκάζουνε τα πιστόνια με λάδι) και λένε ότι δείχνει καλά δείγματα.

 

Την έχει κάνει κανείς?

Μαλλον διαβαζεις λαθος αυτα που γράφω ...

Δοκιμάζουν μια τελευταία αλλαγη στον κινητήρα σας η οποία μεχρι στιγμής δειχνει να μηδενιζει την κατανάλωση λαδιου οπως στα υπόλοιπα 1.4 TSI .

Τα μπεκ λαδιου υπάρχουν απλα τα αντικαθιστουν με άλλα και απο οτι φαινεται αυτή ειναι η λύση !

Αφήστε να δοκιμαστει και μετα πηγαιντε να το κανετε

Link to comment
Share on other sites

δεν αλλαξα ελατηρια ουτε πιστονια. μονο κινητηρα.

και τι θα παω να τους πω? αλλαξτε μου τα μπεκ γιατι ετσι?

Link to comment
Share on other sites

δεν αλλαξα ελατηρια ουτε πιστονια. μονο κινητηρα.

και τι θα παω να τους πω? αλλαξτε μου τα μπεκ γιατι ετσι?

Πας και λες για το προβλημα λαδιου που εχεις . Οταν με το καλο λυθει με τα μπεκ λαδιου οσοι πανε για το προβλημα λαδιου θα τους αλλαζουν μπεκ λαδιου

 

Link to comment
Share on other sites

μα θεωρειται προβλημα το 1 λιτρο απο αλλαγη σε αλλαγη? και το προηγουμενο golf tsi που ειχα τοσο εκαιγε

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον διαβαζεις λαθος αυτα που γράφω ...

Δοκιμάζουν μια τελευταία αλλαγη στον κινητήρα σας η οποία μεχρι στιγμής δειχνει να μηδενιζει την κατανάλωση λαδιου οπως στα υπόλοιπα 1.4 TSI .

Τα μπεκ λαδιου υπάρχουν απλα τα αντικαθιστουν με άλλα και απο οτι φαινεται αυτή ειναι η λύση !

Αφήστε να δοκιμαστει και μετα πηγαιντε να το κανετε

 

Δεν έχω διαβάσει κάτι που έχεις γράψει. Εγω το διαβασα σε ιταλικο φορουμ και γι αυτο ρωτησα

Link to comment
Share on other sites

την αλλαγή θα στην προτείνουν μόνοι τους μόλις δουν με τι αμάξι πήγες στο συνεργείο και το ιστορικό του...εμένα δλδ σίγουρα θα μου το προτείνουν όπως μου είχαν πει και για την τρίτη αλλαγή μοτέρ...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα...έχω 9000 χλμ είχα 1 λίτρο λαδί στα 1000 χλμ.Μου άλλαξαν μπεκ λαδιού και δεν καίει πλεον τίποτα.

μπεκ λαδιου πως σου αλλαξαν ? εχει ερθει ενημερωση? εγω ρωτησα και δεν μου ειπαν οτι εχει ερθει κατι

Link to comment
Share on other sites

Εχει έρθει τεχνική οδηγία , πρεπει να ανοιχτεί καρτέλα στο συνεργείο οτι καίει λαδια το μοτέρ σου και το στέλνουν γερμανια , και στέλνουν πίσω την τεχνική οδηγία των μπεκ !

Να πω πως σε seat skoda δεν υπάρχει τεχνική ενημέρωση !

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οποίος έχει πρόβλημα με τη κατανάλωση λαδιού αν παει με το ιστορικό του αυτοκινήτου,

Έχει ερθει τεχνική οδηγία για αλλαγή μπεκ λαδιού αλλά:

1)Να έχει αλλάξει κολάρο και μετα απο 1000 χλμ επανέλεγχο

2)Να δουν κωδικό εμβόλων μήπως χρειάζεται να γίνουν αντικατασταση βάσει νεας οδηγίας και επανέλεγχο

3)Να τσεκαρουν τα μπεκ λαδιού βάσει νεας οδηγίας και επανέλεγχο μετα τα 1000 χλμ.

Κατα μεγαλο ποσοστό το πρόβλημα μηδενίζεται.

Επίσεις έχει ερθει επαναπρογραμματισμος εγκεφάλου και dsg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.