Jump to content
geologist

Αλλαγή Κινητήρα (Polo Gti)

Recommended Posts

Σκέφτηκα ότι θα ήταν καλή ιδέα να γράφουμε εδώ οτιδήποτε αξιοσημείωτο μετά τις τελευταίες αλλαγές κινητήρα.

Ξεκινάω εγώ με δύο παρατηρήσεις:

1) Αισθητά χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Δεν το πάτησα, αλλά είδα κάτι 5,5 μέση κατανάλωση, που στο πρώτο στρώσιμο δεν έπαιζε με τίποτα.

2) Μετά το σβήσιμο ακούγεται ένα επαναλαμβανόμενο φύσημα που υποθέτω πως είναι κάποια αντλία από το κύκλωμα ψύξης. Δεν το είχα αντιληφθεί νωρίτερα.

Οι υπόλοιποι;

Edited by geologist
Link to comment
Share on other sites

2) Μετά το σβήσιμο ακούγεται ένα επαναλαμβανόμενο φύσημα που υποθέτω πως είναι κάποια αντλία από το κύκλωμα ψύξης. Δεν το είχα αντιληφθεί νωρίτερα.

Οι υπόλοιποι;

Μήπως εννοείς κάτι τέτοιο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52023&st=20#entry499301 ;;;

Edited by Thunderer
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Δε μου ανοίγει τίποτα, μήπως μπορείς να ξανακοιτάξεις το link που έδωσες;

Ξαναπροσπάθησε, το διόρθωσα! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ναι φίλε μου, αυτό ακριβώς εννοώ που ακούγεται στο βιντεάκι που είχες ανεβάσει.

(Έψαχνα πόση ώρα χθες αλλά δεν έβαλα τη μαγική λέξη "ξεφυσάει")

Δεν είδα να έγραψες τίποτα πιο κάτω, τελικά έβγαλες άκρη τι είναι και αν είναι φυσιολογικό;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε δεν έβγαλα άκρη δυστυχώς. Εγώ έχω το 1.2 tsi και θα πάω για αλλαγή κινητήρα λόγω ραγισμένου μοτέρ. Αυτό το παρατήρησα όταν έκαναν ένα update στο dsg αλλά δεν μπορώ να σου πω αν σχετίζεται. Τώρα που θα παώ για την αλλαγή και θα πέσει ξήλωμα θα τους πω να το κοιτάξουν εξονυχιστικά γιατί φοβάμαι μην υπάρχει κάποια τρυπίτσα στις σωληνώσεις του τούρμπο κάτι που συνεπάγεται μείωση της απόδοσης.

Ο φίλος stratosg προθυμοποιήθηκε να βάλει το πρόβλημα μου σε ξένο site της skoda. Ιδού και το Link: http://www.briskoda.net/forums/topic/242508-weird-breathing-sound/

Αν θες παρακολούθησέ το αν και δεν βγάλαμε και πολύ άκρη..

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δεις τώρα. Μπορούμε να πούμε στο briskoda ότι έχεις ραγισμένο κορμό και πας για αλλαγή κινητήρα, αλλά το θέμα είναι ότι ο geologist έχει ολοκαίνουργο κινητήρα που ξεφυσάει. Άν τους το γράψουμε κι αυτό θα κολλήσουν άσχημα. Οπότε λέω να κάνω ένα bump για να δούμε τι στο καλό μπορεί να παίζει.

ΕΝΤΙΤ

-----------------------

Πήγα κι έκανα μια ενημέρωση μπας και βρεθεί καμιά καλή ιδέα...

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Σε 500 χλμ που θα ξαναπάω στην αντιπροσωπεία θα ρωτήσω και γι' αυτό το "ξεφύσημα".

Χτες πάντως είχα βρει αυτό:

When the warm engine is switched off, the coolant

circulation pump is switched on for up to 480 seconds.

Link to comment
Share on other sites

Σε 500 χλμ που θα ξαναπάω στην αντιπροσωπεία θα ρωτήσω και γι' αυτό το "ξεφύσημα".

Χτες πάντως είχα βρει αυτό:

When the warm engine is switched off, the coolant

circulation pump is switched on for up to 480 seconds.

Αυτό έχει να κάνει με το σύστημα ψύξης και κατ' επέκταση με την ενεργοποίηση του ventilater όταν η μηχανή δεν προλαβαίνει να ρίξει την θερμοκρασία στα φυσιολογικά επίπεδα.

Το παράδοξο είναι, τουλάχιστον στην δικιά μου περίπτωση, ότι δεν το έκανε από την αρχή που το πήρα το αμάξι και εκτός από σένα δεν έχει αναφέρει κάποιος άλλος κάτι παρόμοιο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αλλαξα και εγω σημερα μπλοκ του κινητηρα στην Καρεντα. Το αφησα Τεταρτη το πηρα σημερα. Σε 1000χλμ θα γινει μετρηση και ελπιζω να μην εχει καψει. Απο οτι μου παν στην Καρεντα ακομα ενα που ειχε αλλαξει πριν 1 μηνα δεν ειχε καψει. Ελπιζω να εκαναν καλη δουλεια μην παρω τιποτα στο χερι εκει που θα πηγαινω! Μακαρι να λυνεται το προβλημα παιδια να ηρεμησουμε. εμενα ειδικα με εχει παει γ^%&$ντας. Σε ενα χρονο αλλαξα και κινητηρα και ολο το DSG!!!

Link to comment
Share on other sites

2000 χλμ. Δεν έχει κάψει τίποτα.

δημ.gti περιμένουμε νέα κι από εσένα...

ειμαι στα 1200χλμ περιπου και το αμαξι ειναι ετσι οπως θα πρεπε να ναι.

γεματο λαδι 8)

και δε το οδηγαω συντηρητικα αλλα με πολλα γεμισματα κ πλεον μεχρι κ τισ 6000στρ 2ας-3ης-4ης χωρις ομως ακομα με 100% γκαζι αλλα με περιπου 3/4

μακαρι να πανε ολα οπως δειχνουν παιδια

Link to comment
Share on other sites

Μα αν αποδειχθεί οτι το πρόβλημα λύθηκε θα ανοίξει πάλι η αγορά για το gti που τελευταία ο κόσμος το απέφευγε..

Link to comment
Share on other sites

ερώτηση.....

άλλαξε κανένας μοτέρ από gti έστω και αν του έκαιγε λίγο λάδι? πχ 100ml ανά χιλιόμετρο?

ναι ρε παιδια ας πει καποιος εκανε αλλαγη κινητηρα αν του εκαιγε εστω και 200ml?γιατι εμενα μετα τα σωληνακια εχει καψει στα 500χλμ.σχεδον 200ml

και συνεχιζω!

Link to comment
Share on other sites

ναι ρε παιδια ας πει καποιος εκανε αλλαγη κινητηρα αν του εκαιγε εστω και 200ml?γιατι εμενα μετα τα σωληνακια εχει καψει στα 500χλμ.σχεδον 200ml

και συνεχιζω!

περιμενε να πας 1000χλμ να εχει φτασει η καταναλωση στα 500ml θα στο πουν απο μονοι τους.βασικα και τωρα αν πας εκει το αμαξι εχω την εντυπωση οτι μπορει να σου πουν να μην περιμενεις τα 1000χλμ.

Εγω περασα τα πρωτα 1000χλμ στη και οπως εγραψα πιο πανω συμφωνα με την μετρηση ειχε καψει 50-100ml.τωρα ειμαι στα δευτερα 1000χλμ και εχω κανει 300χλμ δυστυχως μου εχει καψει ηδη 100-200ml οπως μου φαινεται εμενα (το λεω γιατι αυτοι στην αντιπροσωπεια μπορει να το παω και να μου πουν οτι δεν εχει καψει τπτ) και λεω να παρω αυριο τηλεφωνο να τους το πω να μην περιμενω αν ειναι αλλα 700χλμ, αλλα να παμε για αλλαγη κινητηρα να ξεμπερδευουμε.

επισης θα ηθελα να πω σε αυτο το σημειο οτι και στα πρωτα 1000χλμ οπως το μετραγα εγω μου φανηκε οτι ειχα καψει γυρω στα 300-400ml αλλα στην αντιπροσωπεια δεν ξερω πως το εβγαλαν 50-100ml.ειλικρινα χαζο δεν ειμαι ξερω να μετραω λαδια και ουτε λεω μαλακιες.δεν καταλαβαινω δεν θελουν να δεχθουν οτι καει?πρεπει δηλαδη να αναψει λαμπακι για να πειστουν

Επισης να να κανω μια ερωτηση σε οσους αλλαξαν κινητηρα

σας ειπαν τι στο καλο πιο βελτιωμενο εχει ευτος ο κινητηρας απο τον αλλο?

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

Επισης να να κανω μια ερωτηση σε οσους αλλαξαν κινητηρα

σας ειπαν τι στο καλο πιο βελτιωμενο εχει ευτος ο κινητηρας απο τον αλλο?

Όχι. Δεν ξέρουν.

Ή "δεν ξέρουν".

Link to comment
Share on other sites

ερώτηση.....

άλλαξε κανένας μοτέρ από gti έστω και αν του έκαιγε λίγο λάδι? πχ 100ml ανά χιλιόμετρο?

ναι ρε παιδια ας πει καποιος εκανε αλλαγη κινητηρα αν του εκαιγε εστω και 200ml?γιατι εμενα μετα τα σωληνακια εχει καψει στα 500χλμ.σχεδον 200ml

και συνεχιζω!

Στην 1η αλλαγή λαδιών μου έκαψε 400ml και μου είπαν οτι ο κατασκευαστής αναφέρει οτι μπορεί να κάψει μέχρι 500ml οπότε είναι "εντός προδιαγραφών".

Περιμένουμε την 2η μέτρηση αλλα τα περισσότερα έχουν γίνει στην εθνική και δεν βλέπω να πάμε για αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Στην 1η αλλαγή λαδιών μου έκαψε 400ml και μου είπαν οτι ο κατασκευαστής αναφέρει οτι μπορεί να κάψει μέχρι 500ml οπότε είναι "εντός προδιαγραφών".

Περιμένουμε την 2η μέτρηση αλλα τα περισσότερα έχουν γίνει στην εθνική και δεν βλέπω να πάμε για αντικατάσταση.

άρα λένε ότι είναι φυσιολογικό να καίει το μοτέρ 500ml λάδι στα 1000χλμ. Ωραιότατα! μας κοροιδευουν διότι στο manual το δικό μου περιγραφει ότι ο κινητηρας μπορει να καψει εως 500ml στα 1000χλμ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ της λειτουργιας του και για τα 5000 πρωτα χιλομετρα (και μετα λεει ισως και για περισσοτερα χιλιομετρα). Δεν περιγραφει το βιβλιο οτι το αυτοκινητο θα καει 500ml συνεχως...!!!!

δυστυχως τους δωσαμε και τα ωραια μας λεφτα...και μας κοροιδευουν οι γερμανοι. καλα λεει ο τραγκας....

Edited by frnty
Link to comment
Share on other sites

στο manual το δικό μου περιγραφει ότι ο κινητηρας μπορει να καψει εως 500ml στα 1000χλμ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ της λειτουργιας του και για τα 5000 πρωτα χιλομετρα

Αυτό που λες ισχύει και θα δω τι θα μου πουν οταν ξαναπάω. Αμα μου το δώσουν γραπτώς...

ΑΠ είναι η αντιμετώπιση της VW. Aν Πιάσει!!!!

Ο tsolias ίσως έχει βρει την λύση αλλα όσοι είμαστε εντός εγγύησης ή την πληρώσαμε αντε να τους πείσουμε τι να κάνουν.

Οσοι αλλάξατε κινητήρα το στρώσατε?

Edited by GEORGETDM
Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι οτι δεν τους λενε κιολας τι αλλαξε σ αυτον τον περιβοητο νεο κινητηρα???γιατι δεν καιει????

πλησιαζει ο καιρος και για μενα να παω για τι δευτερη μετρηση.αντε να δω τι θα μου πουν

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.