Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Gerasimos

Απενεργοποίηση Μηχανισμού Ήχου (Sound Actuator) Σε Polo Gti 6R1

Recommended Posts

Για όσους κάνουν αρκετά χιλιόμετρα σε εθνικές οδούς και τους κουράζει ο ήχος του κινητήρα υπάρχει τρόπος να γίνει το Polo GTI ένα άνετο και αθόρυβο αυτοκίνητο ιδανικό για χαλαρές βόλτες με καλή παρέα!

Αυτή είναι μια σχετικά απλή διαδικασία που μπορεί ο καθένας να κάνει μόνος του χωρίς να χρειάζεται καν εργαλεία. Για αυτό το λόγο θέλησα να τη μοιραστώ με το forum σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται.

Ο μπάσος ήχος που ακούμε λοιπόν στην καμπίνα και μας ανεβάζει την αδρεναλίνη στα ύψη όταν επιταχύνουμε δεν είναι τίποτα άλλο από το δημιούργημα ενός μηχανισμού ήχου που σκοπό έχει να δώσει στον οδηγό την αίσθηση ότι βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός GTI μιας και ο φυσικός ήχος του αυτοκινήτου χωρίς αυτόν σχεδόν δεν υπάρχει.

Σας παραθέτω τη διαδικασία όσο πιο αναλυτικά μπορώ:

Ο μηχανισμός βρίσκεται στη πλευρά του συνοδηγού κάτω από τη μαύρη σίτα μπροστά από το παρμπρίζ στο χώρο όπου δένει το απορτισέρ.

post-23124-0-04640300-1353954200_thumb.j

Απομακρύνουμε το λάστιχο ώστε να μπορεί να σηκωθεί η σίτα. Δεν χρειάζεται να βγει εντελώς αφού και έτσι αποκτούμε πρόσβαση στο μηχανισμό.post-23124-0-55229700-1353954854_thumb.jpost-23124-0-61753100-1353954940_thumb.j

Στη συνέχεια δεν έχουμε παρά να αφαιρέσουμε τη φίσα. Η αφαίρεση γίνεται τραβώντας παράλληλα το μοχλό της φίσας προς τα δεξιά και την ίδια τη φίσα προς τα έξω ώστε να βγει.post-23124-0-19380300-1353955418_thumb.j

Μετά αφαιρούμε και τον ίδιο τον μηχανισμό.post-23124-0-67637700-1353955525_thumb.jpost-23124-0-84466000-1353955565_thumb.j

Μονώνουμε με νάυλον και μονωτική ταινία για την υγρασία και στερεώνουμε για την αποφυγή πιθανόν θορύβων.post-23124-0-42428400-1353955922_thumb.j

Τέλος βάζουμε τη σίτα και το λάστιχο στις θέσεις τους και έχουμε τελειώσει! Δεν εμφανίζει καμία ένδειξη βλάβης στον πίνακα οργάνων.

Προσωπικές εντυπώσεις: Με κλειστά τα παράθυρα και σε χαλαρή βόλτα ο ήχος του κινητήρα μόλις που ακούγεται, σχεδόν δεν καταλαβαίνεις πότε αλλάζει ταχύτητα. Με ανοιχτό το παράθυρο μπορεί κανείς να ακουει το φυσικό ήχο από την εισαγωγή και το φύσημα της τουρμπίνας. Ακόμα δεν ξέρω αν μου αρέσει η τόση ησυχία αλλά σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες το αυτοκίνητο θα είναι σίγουρα πολύ πιο ξεκούραστο.

Ψάχνοντας σε ξένα forum για το θέμα ανακάλυψα ότι κάποιοι το έχουν προχωρήσει περισσότερο βάζοντας διακόπτη στην κονσόλα από όπου μπορούν και το ανοιγοκλείνουν όποτε θέλουν. Αυτό είναι το επόμενο που θέλω να κάνω γι' αυτό θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει έναν καλό ηλεκρολόγο που μπορεί να το αναλάβει μαζί με την τοποθέτηση cruise control να μου στείλει pm.

Κλείνοντας σας παραθέτω δύο βίντεο από κάποιους που έχουν βάλει το διακόπτη και ακούγεται η διαφορά όταν το ανοιγοκλείνουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν και μ αρεσει αυτος ο ηχος και γω θα ηθελα να το βγαλω για σε μεγαλη αποσταση σε πονοκεφαλιαζει.αυτη η πατεντα που εχεις κανει ειναι αξιοπιστη?δηλαδη δεν θα παθει τιποτα το αμαξι?επισης αν θες να το ξαναβαλεις πισω μπαινει???υπαρχει καποια λεπτομερεια που πρεπει να προσεξω?

παντωε με τον διακοπτη ειναι μεγαλη μαγκια....πρεπει να το βρουμε πως το εκαναν

Edited by spiros!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έμενα στο vrs δεν το έχει αυτό βασικά δεν κάνει τέτοιο ήχο το αμάξι θα κοιτάξω να δω αν έχει αυτό το εξάρτημα .

Share this post


Link to post
Share on other sites

και ρωταω εγω την καγγουρια μου!!γινεται εμεις με τα tsi(γτ και οι φωτος tsi βλεπω) που δεν εχουνε να το βαλουμε και να εχουμε το θορυβο αυτο???????

Share this post


Link to post
Share on other sites

το αμαξι δεν παθαινει τιποτα αν αφαιρεθει αυτο το "μαραφετι".

Συγκεκριμενα αυτο που αφαιρεσε ο φιλος ειναι η μοναδα ελεγχου. Το "ενισχυτακι" ειναι αρκετα ποιο δεξια απο εκει και ειναι πολυ δυσκολο να βγει αν και δεν χρειαζεται να αφαιρεθει αυτο.

Εγω σκοπευω να βαλω διακοπτακι γιατι καποιες φορες, κακα τα ψεματα, γουσταρω το μουγκριτο.Το μονο ζορι που εχω ειναι το περασμα του καλωδιου απο το μοτερ στην καμπινα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ωραιο δεν ειναι να το κλεινεις......αλλα να φλασαρεις αλλο ηχητικο εφε...καμια λαμπο φεραρι το πουλακι τσιου ισως.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε σεις δν καταλαβα τπτ ... τι σκατα ειναι αυτο? Με τι ειναι συνδεμενο ? Απο που βγαζει τον "παραπανισιο ηχο"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε σεις δν καταλαβα τπτ ... τι σκατα ειναι αυτο? Με τι ειναι συνδεμενο ? Απο που βγαζει τον "παραπανισιο ηχο"?

Off Topic

Εσενα σε κοβω να βαζεις ηχο απο Vtec... χαχαχαχα

Ωραιος ο οδηγος, μπραβο στον δημιουργο..

Οσο για το μαραφετι αυτο, ενα μονο θα πω.. Τα μοτερ αλλαζονται σαν τα πουκαμισα και αυτοι κοιτανε πως να κοροιδεψουν παραπανω τους ατυχους ιδιοκτητες...

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν και μ αρεσει αυτος ο ηχος και γω θα ηθελα να το βγαλω για σε μεγαλη αποσταση σε πονοκεφαλιαζει.αυτη η πατεντα που εχεις κανει ειναι αξιοπιστη?δηλαδη δεν θα παθει τιποτα το αμαξι?επισης αν θες να το ξαναβαλεις πισω μπαινει???υπαρχει καποια λεπτομερεια που πρεπει να προσεξω?

παντωε με τον διακοπτη ειναι μεγαλη μαγκια....πρεπει να το βρουμε πως το εκαναν

Δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά αν παθαίνει κάτι το αυτοκίνητο μιας κι εγώ τώρα το δοκιμάζω...ωστόσο μέχρι στιγμής όλα δουλεύουν κανονικά και κάποιοι που το έχουν κάνει στο εξωτερικό δεν έχουν αναφέρει κάποιο πρόβλημα.

Όσο για το αν ξαναμπαίνει...είναι σαν να βγάζεις και να βάζεις μια μπρίζα, δεν χρειάζεσαι καν εργαλεία!

Αν επιχειρήσεις να το αφαιρέσεις ίσως σε δυσκολεύσει λίγο γιατί δεν μπορείς να βάλεις τα δυο χέρια και πρέπει με το ένα να σπρώχνεις παράλληλα το μοχλό δεξιά και τη φύσα προς τα έξω.

Επίσης φρόντισε να μονώσεις σωστά τη φύσα για την υγρασία.

Το ίδιο το μηχανηματάκι το αφαιρείς εντελώς και το φυλάς για να το ξαναβάλεις όποτε θέλεις!

το αμαξι δεν παθαινει τιποτα αν αφαιρεθει αυτο το "μαραφετι".

Συγκεκριμενα αυτο που αφαιρεσε ο φιλος ειναι η μοναδα ελεγχου. Το "ενισχυτακι" ειναι αρκετα ποιο δεξια απο εκει και ειναι πολυ δυσκολο να βγει αν και δεν χρειαζεται να αφαιρεθει αυτο.

Εγω σκοπευω να βαλω διακοπτακι γιατι καποιες φορες, κακα τα ψεματα, γουσταρω το μουγκριτο.Το μονο ζορι που εχω ειναι το περασμα του καλωδιου απο το μοτερ στην καμπινα.

Σωστός ο φίλος...έτσι είναι...

to ωραιο δεν ειναι να το κλεινεις......αλλα να φλασαρεις αλλο ηχητικο εφε...καμια λαμπο φεραρι το πουλακι τσιου ισως.... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

[/

:laugh: :laugh: :laugh: !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο Γεράσιμε για το topic αυτό!

Το είχα ξανακούσει αυτό το θέμα του ήχου, αλλά δεν είχα δει κάποιες φωτογραφίες για εξήγηση!!

Να'σαι καλά!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...