Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

δηλαδη ενα φουλ σ3 σετ υπ με εισαγωγη εξατμιση μπιελες εμβολα φορωντας RS4 Μπεκ απο 370ΗΡ παει στα 390? και με ροπη που περναει τα 50? :D εαν ναι δηλαδη rocket.gif γαζωνει

Τέρμα ροικά περιφεριακά και ροικό μοτερ παίζει γύρω/γλύφει τα 400...

Έβγαλε και η Ferrea valve kit (1000USD) για 8,500αρες.... Έ ρε γλέντια... :lol::lol:

Και Oversized βαλβίδες κατα 1mm.... E ρε γλέντια εις το τετράγωνο....

Edited by Puck
Link to comment
Share on other sites

Dream Setup

Schrick Έκκεντρα

Μπέκ Rs4

Scat Μπιέλες

Je Pistons ( Oversized για 2.2)

Stroker Kit στα 2.2λτρ

Ferrea Valve kit

"Ξύρισμα Στροφάλου"

Forced performace 3076 (ported/polished)

76" Catless D/P

Snow Performace Methanol Setup

AEM intake

Apr I.C

Autotech F.P / Apr F.P

Και μια τράπεζα να ληστέψεις...

Link to comment
Share on other sites

μας έχεις αρρωστήσει... :lol: :lol: :lol: :lol:

τουλάχιστον θα έχω να ασχολούμαι για πολύ καιρό ακόμα με την Κ04... ξέρεις σε δουλειά να βρισκόμαστε...

Εγώ να δεις τι έχω πάθει....

Κ04+RS4 για κάπως-ΟΕΜ καταστάσεις... :lol:

Κ04+s3 για εντελώς ΟΕΜ καταστάσεις :D

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ την γνώμη μου μιας και φοράω RS4 μπεκ!Αυτή τη στιγμή το αμάξι δουλεύει 1,9 over με περίπου 1,7 σταθερή και 1,4 στον κόφτη!Δυναμομέτρηση δεν έχω κάνει για να ξέρω πόσο αποδίδει αλλά στο δρόμο τις τελευταίες μέρες έχει σταθεί δίπλα σε αμάξια που θεωρούνται οτι είναι 400+ , άρα το υπολογίζω κάπου στα 390 άλογα +/- ! Σίγουρα το αμάξι δεν είναι να το πηγαίνεις συνέχεια τέρμα χωρίς αυτό να σημαίνει οτι θα φοβηθείς να το πατήσεις!Θα το ζεστάνω ευλαβικά,θα το κρυώσω και γενικά θα προσπαθήσω να μην ασελγήσω πάνω του!Και κάτι ακόμα......αυτό που θα προκαλέσει ζημιά στον κινητήρα δεν είναι η μεγάλη σταθερή πίεση(φυσικά εαν είναι εντός λογικών πλαισίων) αλλά η πολύ ροπή και η υπερστροφία!Το δεύτερο απλά το ξεχνάμε(κόφτης στις 7400) ενώ το πρώτο το αντιμετωπίζουμε φροντίζοντας το αμάξι να μην τραβάει κανένα τρελό over(π.χ. 2,1 bar ή κάτι παρόμοια που έχω ακούσει)!Η μεγάλη μαγκιά των μπεκ είναι οτι σου επιτρέπει να κρατήσεις μεγαλύτερη σταθερή πίεση(0,2 bar παραπάνω απ'ότι χωρίς τα μπεκ) κάτι το οποίο στο δρόμο φαίνεται πολύ!Και φυσικά χωρίς κοψίματα στο κρύο και τα σχετικά!

Οσον αφορά τις αντοχές του κινητήρα, θα εκπλαγείται πόσο μεγάλες είναι!Τις τελευταίες μέρες μελέτησα αρκετά το θέμα των μπιελών-πιστονιών κ.λ.π. και οταν πήρα στα χέρια μου και συνέκρινα μια μπιέλα από 200αρι μοτέρ και μια δικιά μας έπαθα την πλάκα μου οταν είδα πόσο πιο ανθεκτικές είναι οι δικιές μας!Και όπως έλεγε και ένας Αγγλος σε ένα forum:μέχρι 430 άλογα και 51 κιλά ροπής!!!!

Βέβαια οι πιέσεις αυτές δεν είναι και οτι καλύτερο για την τουρμπίνα αλλά από την άλλη οι τουρμπίνες μας θεωρούνται αρκετά ανθεκτικές!

Και κάτι που εγώ προσωπικά δεν ήξερα.........στο εξωτερικό αρκετές μεγάλες εταιρείες βγάζουν προγράμματα για Κ04 και RS4 μπεκ!!!

Link to comment
Share on other sites

Με Κ04 θέλεις μπιέλες για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, μιας και σπουλάρει χαμηλά εμφανίζοντας την μέγιστη ροπή στις χαμηλο-μεσαίες στροφές σε αντίθεση με μια 05-20g ή μια 30-71 που φουσκώνει λίγο παραπάνω και η ροπή εμφανίζεται ψηλά. Οι μπιέλες στραβώνουν από την ροπή στις χαμηλές.

Όσον αφορά τα μπεκ τώρα, δεν είναι και 100% safe! Οι μαυρίλες που βγάζουν πίσω είναι γιατί τα μπεκ ψεκάζουν πάνω στις βαλβίδες εξαγωγής. Το επιπλέον άκαυστο καύσιμο βγαίνει από τον θάλαμο και ο πίσω τρώει το πακέτο! :D

Το θέμα που δημιουργείτε είναι κατά πόσο διαβάζει σωστά ο λ, μιας και δεν έχει να κάνει μόνο με καυσαέρια πλέον. Το μίγμα που βλέπει είναι το σωστό;

Στον κύλινδρο πάντως, δεν νομίζω να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Πέφτει αρκετό καύσιμο έτσι ώστε να ψύχεται καλά... από την μια μεριά!

Link to comment
Share on other sites

Μετρήσαμε με τσουτσούνι(Λέγε με wideband innovate) και βγάζει τις ίδιες ενδείξεις με τον λ....

Και είναι λογικό να βγάζει τις ίδιες ενδείξεις! Το θέμα είναι κατά πόσο αυτές οι ενδείξεις είναι σωστές. Πως μπορώ να είμαι σίγουρος ότι το μίγμα μου πχ, είναι όντως πλούσιο και δεν οφείλετε στο γεγονός ότι έχω 4 μπεκ που ψεκάζουν στις βαλβίδες εξαγωγής;

Link to comment
Share on other sites

αντε ρε παιδια παμε λιγο με τα 5αρια μας...αυτοι που εχουμε μεινει δλδ!!και εγω πιστευω οτι για big turbo η 20g ειναι οτι καλυτερο,γι'αυτο κρατιεμαι και δεν το φτιαχνω Κ04 ακομα....νομιζω καποιος πρεπει να ειναι με τετοια τουρμπινα εδω μεσα εεε?η vf34 αν δεν κανω λαθος...

Link to comment
Share on other sites

Με Κ04 θέλεις μπιέλες για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, μιας και σπουλάρει χαμηλά εμφανίζοντας την μέγιστη ροπή στις χαμηλο-μεσαίες στροφές σε αντίθεση με μια 05-20g ή μια 30-71 που φουσκώνει λίγο παραπάνω και η ροπή εμφανίζεται ψηλά. Οι μπιέλες στραβώνουν από την ροπή στις χαμηλές.

Όσον αφορά τα μπεκ τώρα, δεν είναι και 100% safe! Οι μαυρίλες που βγάζουν πίσω είναι γιατί τα μπεκ ψεκάζουν πάνω στις βαλβίδες εξαγωγής. Το επιπλέον άκαυστο καύσιμο βγαίνει από τον θάλαμο και ο πίσω τρώει το πακέτο! :lol:

Το θέμα που δημιουργείτε είναι κατά πόσο διαβάζει σωστά ο λ, μιας και δεν έχει να κάνει μόνο με καυσαέρια πλέον. Το μίγμα που βλέπει είναι το σωστό;

Στον κύλινδρο πάντως, δεν νομίζω να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Πέφτει αρκετό καύσιμο έτσι ώστε να ψύχεται καλά... από την μια μεριά!

Γιωργο , ειναι χειροτερο για τις μπιελες να εχουμε πχ 500Nm @ 5000σαλ , παρα να εχουμε 500Νm @ 3300σαλ. Η καταπονηση ειναι εναλλασομενη (θλιψη απο ροπη αλλα και εφελκισμος απο πολυστροφια) . Οποτε , ναι μεν ειναι ασφαλεστερο ΒΤ κιτ με 400ΗΡ σε χαμηλη πιεση αντι για σκισμενο Κ04 με πολυ πιεση , αλλα οχι και πχ 2bar BT kit σε σχεση με 2bar K04.

Δεν υπαρχει θεμα κατα την stratified λειτουργια με τα RS4 μπεκ, πολυ απλα γιατι κατι τετοιο δεν ειναι ενεργοποιημενο (τουλαχιστον στην μορφη που ειχε σχεδιαστει να δουλευει ο αμεσος ψεκασμος) . Γι αυτο τον λογο δεν εχουμε black smoke σε ρελαντι , part throttle κλπ. αλλα σε full throttle , κι αυτο σε μικρο βαθμο , λογω διαφορετικης "αναποδης" γωνιας κωνου.

Αν και δεν γνωριζει κανεις με ακριβεια τι γινεται στον θαλαμο καυσης , το καυσιμο εκτιμω πως καιγεται ολο κανονικα , γιατι αν δεν καιγοταν ο κινητηρας θα ειχε υψηλη μετρουμενη θερμοκρασια καυσαεριων. Κατι τετοιο ομως δεν ισχυει . To S3 του DRS3 πχ ενω με μπεκ S3 και λ 0.81 ειχε 820οC στο DP, με τα μπεκ RS4 και περισσοτερη σταθερη πιεση (1,5bar @ 7000 και 1,4 @ 7500) δεν φτανει ουτε 800οC , με 0.795 λ στη ιδια δοκιμη. Αυτο σημαινει οτι το καυσιμο καιγεται και δεν γινεται καυση στην εξαγωγη ή κατι αλλο. Δεν μπορει γεωμετρικα να τροφοδοτειται μια πλευρα , αν εξετασεις και τον τροπο ψεκασμου.

Link to comment
Share on other sites

Εντωμεταξύ είχε ανοίξει θέμα η AWE και έλεγε πως είναι ΓΤΠ τα συγκεκριμένα και οτι ψεκάζουν λιγότερο από τα s3 , αλλα δεν είπανε στον κόσμο οτι τα δοκιμάζανε σε flow bench με 4bar πίεση και όχι με 110...

Νεοκλη , το θεμα δεν ειναι σε τι πιεση τα μετρησαν , αλλα με τι συχνοτητα παλμου. Και με 110bar να τα μετραγαν παλι μεγαλυτερα θα εβγαιναν του S3.

Μετρησαν ΣΤΑΤΙΚΑ μπεκ αμεσου ψεκασμου , που ειναι τεραστιο λαθος.

Κανονικα , η δυνατοτητα των μπεκ αμεσου ψεκασμου επρεπε να οριοθετειται με ΡΟΠΗ και οχι με ΙΣΧΥ! Θεωρητικα , το μπεκ απο τη στιγμη που μπορει να καλυψει πχ 260% πληρωση κυλινδρου με αερα στις 3000σαλ (ας πουμε Κ04 στο 1,8bar) επρεπε να μπορει να καλυψει και 260% πληρωση κυλινδρου στις 6000σαλ (που ειναι Big turbo kit στο 1,9bar). Ο λογος που δεν μπορει ειναι γιατι δεν προλαβαινει να ανοιξει και να κλεισει στον πολυ μικρο χρονο που ειναι διαθεσιμος , αφου η μεση γραμμικη ταχυτητα του εμβολου ειναι διπλασια . Αρα ο διαθεσιμος χρονος ειναι ο μισος . Αν το latency του μπεκ ειναι μεγαλο , δεν περισσευει διαθεσιμος χρονος για να ψεκασει και , τελικα , στις 8000σαλ δεν επαρκει ουτε για 150% πληρωση!

Αυτος ειναι και ο λογος που χρησιμοποιουμε RS4 μπεκ ΚΑΙ ΜΟΝΟ! Ειναι τα μικροτερα σε στατικη παροχη (σχεδον ιδια με του GTI) , αλλα αυτο που μας ενδιαφερει ειναι oτι σε υψηλες σαλ ειναι τοσο γρηγορα , που τελικα ο βαθμος μειωσης παροχης ειναι πολυ μικροτερος οσο ανεβαινει η πολυστροφια , τοσος που υπερκαλυπτουν κατα πολυ την αδυναμια της μικροτερης στατικης παροχης σε σχεση με τα S3.

Θα αναρωτηθει καποιος για ποιο λογο τοτε δεν κραταμε τα μπεκ του GTI και να ανοιγουμε τον παλμο ετσι ωστε η εναρξη ξεκασμου να ξεκιναει ακριβως κατα την αναρροφηση , δηλαδη πχ να δινουμε ηλεκτρικο παλμο στο μπεκ 90ο πριν το ανω νεκρο σημειο , ωστε ακριβως την ωρα που κατεβαινει το εμβολο και γινεται η αναρροφηση να εχει ξεκινησει το δυσκινητο μπεκ να ψεκαζει . Η απαντηση ειναι οτι 1) δεν μας επιτρεπει ο εγκεφαλος για λογους ασφαλειας και 2) ακομα και να αφαιρεσουμε καθε δικλειδα ασφαλειας , ειναι τοσο μη ελεγχομενο το ποτε θα ψεκασει , που μπορει καλλιστα να ψεκασει κατα την εξαγωγη , και να γινει κυριολεκτικα ο BWA "afterburner" σαν τον Pratt&Whitney του F16 , με σκασιμo που θυμιζει antilag σσε ΕVO και μαυριλα που χανονται τα παντα πισω , σαν να απογειωνεται μαχητικο αεροσκαφος με afterburner ενεργοποιημενο. Αυτα τα εχ ωπροσωπικα δοκιμασει σε BWA (με ανεξαντλητη παροχη αντλιων , ωστε να τερματιζουν τα μπεκ).

Οποτε τα μπεκ RS4 ειναι μονοδρομος ως τα πλεον γρηγορα , που αυτο μετραει , και απο τη στιγμη που εκατονταδες 2λιτρα στον κοσμο τα φορανε και δεν λιωνουν εμβολα σε μικρο χρονικο διαστημα , που να αποδυκνειεται οτι εφταιγαν τα μπεκ , ειναι η σημερινη λυση.

Link to comment
Share on other sites

Δάσκαλος : Περιέγραψε μου Κριτωνάκο ένα χωνάκι παγωτό.

Κρίτωνας : H κωνική κατανομή της βάσης στήριξης με την κυψελώδη σχεδίαση έχει σαν αποτέλεσμα η κρεμώδης υφή να διατηρείται σε θερμοκρασία βρώσιμη καθότι θα ελλόχευε ο κίνδυνος της πλήρους υποχώρησης με συνεχή ροή πάνω στην δεξιά παλάμη πράγμα που αυτομάτως θα σήμαινε και τήξη του παρόντος εδέσματος με αποτέλεσμα την αδυναμία προσφοράς ευχαρίστησης στο άτομο.

Το AFR δεν κανονίζει αν καπνίζει ένα αυτοκίνητο ????

Ο καπνός δεν σημαίνει ΠΛΟΥΣΙΟ κατά την δική σου άποψη ????

Επομένως το 0.79 από τα μπέκ του RS4 ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΛΟΥΣΙΟ από το 0.79 των μπέκ του S3??????????????

Αν θες απαντάς με απλά ελληνικά.

Link to comment
Share on other sites

Δάσκαλος : Περιέγραψε μου Κριτωνάκο ένα χωνάκι παγωτό.

Κρίτωνας : H κωνική κατανομή της βάσης στήριξης με την κυψελώδη σχεδίαση έχει σαν αποτέλεσμα η κρεμώδης υφή να διατηρείται σε θερμοκρασία βρώσιμη καθότι θα ελλόχευε ο κίνδυνος της πλήρους υποχώρησης με συνεχή ροή πάνω στην δεξιά παλάμη πράγμα που αυτομάτως θα σήμαινε και τήξη του παρόντος εδέσματος με αποτέλεσμα την αδυναμία προσφοράς ευχαρίστησης στο άτομο.

Το AFR δεν κανονίζει αν καπνίζει ένα αυτοκίνητο ????

Ο καπνός δεν σημαίνει ΠΛΟΥΣΙΟ κατά την δική σου άποψη ????

Επομένως το 0.79 από τα μπέκ του RS4 ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΛΟΥΣΙΟ από το 0.79 των μπέκ του S3??????????????

Αν θες απαντάς με απλά ελληνικά.

Φιλε μου τι δεν καταλαβαινεις δηλαδη απο αυτα που ειπαν τα παιδια?

Ειτε εχεις 0.79 με μπεκ RS4 ειτε με S3 ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα....

Link to comment
Share on other sites

Το AFR δεν κανονίζει αν καπνίζει ένα αυτοκίνητο ????

Ο καπνός δεν σημαίνει ΠΛΟΥΣΙΟ κατά την δική σου άποψη ????

Επομένως το 0.79 από τα μπέκ του RS4 ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΛΟΥΣΙΟ από το 0.79 των μπέκ του S3??????????????

Αν θες απαντάς με απλά ελληνικά.

Γιαννη , εμφανιση καπνου σε μοτερ αμεσου ψεκασμου δεν σημαινει απαραιτητα "πλουσιο μιγμα" , γιατι δεν μετραει σε τετοιο μοτερ μονο το ΠΟΣΟ (AFR) ψεκαζουμε , αλλα και το ΠΩΣ (Spray pattern) και το ΠΟΤΕ (maf size, κλπ...). Π.χ. οταν το ΟΕΜ μοτερ δουλευει με 0.73 λ δεν βγαζει ιχνος μαυρου καπνου , οταν το ιδιο μοτερ δουλευει με 0.79 λ με "ακαλιμπραριστο" 3ιντσο maf και RS4 injectors θα γινεται της... αποκαλυψεως. Οταν ωστοσο μετραμε με το wideband L 0.79 , με οποιαδηποτε μπεκ ειναι 0.79. η εκφραση "ποσο πλουσιο ειναι" εχει σχεση απκλειστικα με την ποσοτητα καυσιμου.

Με πολυ απλα ελληνικα...

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη , εμφανιση καπνου σε μοτερ αμεσου ψεκασμου δεν σημαινει απαραιτητα "πλουσιο μιγμα" , γιατι δεν μετραει σε τετοιο μοτερ μονο το ΠΟΣΟ (AFR) ψεκαζουμε , αλλα και το ΠΩΣ (Spray pattern) και το ΠΟΤΕ (maf size, κλπ...). Π.χ. οταν το ΟΕΜ μοτερ δουλευει με 0.73 λ δεν βγαζει ιχνος μαυρου καπνου , οταν το ιδιο μοτερ δουλευει με 0.79 λ με "ακαλιμπραριστο" 3ιντσο maf και RS4 injectors θα γινεται της... αποκαλυψεως. Οταν ωστοσο μετραμε με το wideband L 0.79 , με οποιαδηποτε μπεκ ειναι 0.79. η εκφραση "ποσο πλουσιο ειναι" εχει σχεση απκλειστικα με την ποσοτητα καυσιμου.

Με πολυ απλα ελληνικα...

====

Δεν ξέρω αν μου πέφτει ο λόγος, αλλά θέλω να πω και εγώ την γνώμη μου, και ας είμαι λάθος...

1. four_stroke_cycle.jpg

Μιλάμε για 4-χρόνους βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού.

Πράγμα που σημαίνει πως ψεκάζουμε απευθείας στον χώρο καύσης.

¶ρα, μπορούμε να ψεκάσουμε μόνο εφόσον τελείωσε η φάση εξαγωγής (πιο συγκεκριμένα, μόλις κλείσουν βαλβίδες εξαγωγής) μέχρι το σημείο που γίνεται ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάφλεξη. Ουσιαστικά, βλέποντας την παραπάνω εικόνα, έχουμε στην διάθεσή μας μόνο τις φάσεις 3 & 4. Δηλαδή, όσο γίνεται η αναρρόφηση και συμπίεση.

2. Και έτσι είναι προγραμματισμένος (και κλειδωμένος με μερικές δικλείδες) εργοστασιακά ο εγκέφαλος.

3. Φέρνοντας από την μνήμη αρκετά παλαιές αναρτήσεις στα διάφορα φόρα & sites, θυμάμαι ότι με μεγάλη περηφάνια δήλωνες ότι «μόνο από τότε που άρχισες να πειράζεις τον χρονισμό του ψεκασμού άρχισες να βλέπεις κάποια σοβαρά αποτελέσματα». Κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

Σήμερα λοιπόν μιλάμε για μαυρίλες και διαβάζω για γωνίες βεντάλιας ψεκασμού, ακαλιμπράριστα μαφ κλπ...

Εγώ λοιπόν με όλη μου την σιγουριά δηλώνω ότι πειράζοντας τον χρονισμό ψεκασμού κατάφερες (σκίζοντας ότι έβρισκες στον δρόμο) να κάνεις τα μπεκ να αρχίζουν τον ψεκασμό όσο ακόμα δεν έχει τελειώσει η φάση εξαγωγής. Με ανοιχτές βαλβίδες εξαγωγής δηλαδή. Έτσι, η βενζίνη που ψεκάζει απλώς φεύγει έξω άκαυτη. Και έτσι έχετε τον μαύρο καπνό. Επίσης βοηθάει να βλέπεις χαμηλά EGT και πλούσιο μείγμα.

Στην πραγματικότητα όμως το EGT που βλέπεις ΔΕΝ αντιπροσωπεύει την κατάσταση μέσα στον θάλαμο.

Στην πραγματικότητα όμως ειδικά το AFR που βλέπεις ΔΕΝ αντιπροσωπεύει το πραγματικό AFR μέσα στον θάλαμο.

Το AFR που βλέπεις περιλαμβάνει και 10 κιλά άκαυτης που βρίσκονται στο downpipe που ΔΕΝ συμμετέχουν στην καύση εντός θαλάμου, καθώς έφυγαν από τον θάλαμο καύσης στο τέλος του κύκλου εξαγωγής. Στην πραγματικότητα μέσα στον θάλαμο έχεις πολύ πιο φτωχό μείγμα απΆ ότι βλέπεις στο downpipe!

Έτσι θέτεις σε κίνδυνο την υγεία του έκαστου μοτέρ με τέτοια μοντίφα, καθώς δεν βλέπεις πραγματικό μείγμα το οποίο είναι πολύ πιο φτωχό από αυτό που λογκάρεις.

Πάει το ένα.

Το δεύτερο.

Χρησιμοποιείς για δικαιολογία το μικρό lag των RS4 μπεκ που λες ότι υπερκαλύπτει την γελοία αύξηση της στατικής παροχής που προσφέρουν σε σχέση με τα μαμά μπεκ από 200άρια Εμ, το lag είναι που δεν μας ενδιαφέρει όταν μιλάμε για χρήση 100% του διαθέσιμου χρόνου ψεκασμού, καθώς το lag είναι μοντελοποιημένο στον εγκέφαλο και απλώς θα στείλει ρεύμα λίγο νωρίτερα και θα κόψει λίγο αργότερα. Έτσι κι αλλιώς υπάρχουν στην διάθεση 2 ολόκληρες «νεκρές» φάσεις που τα μπεκ «περιμένουν». Για WOT και «τρελά άλογα» σε ενδιαφέρει μόνο η στατική παροχή, την οποία τα RS4 μπεκ σε σχέση με τα S3 δεν την έχουν Το μόνο που θέλουν τα S3 μπεκ είναι ένα σωστό καλιμπράρισμα, που δεν γίνεται κατεβάζοντας τον χάρτη διόρθωσης μη γραμμικότητας κατά ΧΧ%, ούτε με την σταθερά των μπεκ...

Αυτά έχω να πω, τα είπα με πιο απλά λόγια που μπορούσα, πιστεύω ότι υπάρχουν άτομα εδώ μέσα που θα καθίσουν να ασχοληθούν για να καταλάβουν τι είναι αυτά που λέω και κατά πόσο «στέκουν» ή όχι

Edited by turborabbit
Link to comment
Share on other sites

1. four_stroke_cycle.jpg

Μιλάμε για 4-χρόνους βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού.

Πράγμα που σημαίνει πως ψεκάζουμε απευθείας στον χώρο καύσης.

¶ρα, μπορούμε να ψεκάσουμε μόνο εφόσον τελείωσε η φάση εξαγωγής (πιο συγκεκριμένα, μόλις κλείσουν βαλβίδες εξαγωγής) μέχρι το σημείο που γίνεται ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάφλεξη. Ουσιαστικά, βλέποντας την παραπάνω εικόνα, έχουμε στην διάθεσή μας μόνο τις φάσεις 3 & 4. Δηλαδή, όσο γίνεται η αναρρόφηση και συμπίεση.

2. Και έτσι είναι προγραμματισμένος (και κλειδωμένος με μερικές δικλείδες) εργοστασιακά ο εγκέφαλος.

3. Φέρνοντας από την μνήμη αρκετά παλαιές αναρτήσεις στα διάφορα φόρα & sites, θυμάμαι ότι με μεγάλη περηφάνια δήλωνες ότι «μόνο από τότε που άρχισες να πειράζεις τον χρονισμό του ψεκασμού άρχισες να βλέπεις κάποια σοβαρά αποτελέσματα». Κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

Σήμερα λοιπόν μιλάμε για μαυρίλες και διαβάζω για γωνίες βεντάλιας ψεκασμού, ακαλιμπράριστα μαφ κλπ...

Εγώ λοιπόν με όλη μου την σιγουριά δηλώνω ότι πειράζοντας τον χρονισμό ψεκασμού κατάφερες (σκίζοντας ότι έβρισκες στον δρόμο) να κάνεις τα μπεκ να αρχίζουν τον ψεκασμό όσο ακόμα δεν έχει τελειώσει η φάση εξαγωγής. Με ανοιχτές βαλβίδες εξαγωγής δηλαδή. Έτσι, η βενζίνη που ψεκάζει απλώς φεύγει έξω άκαυτη. Και έτσι έχετε τον μαύρο καπνό. Η άκαυτη αυτή κιόλας βοηθάει στο σπουλάρισμα. Επίσης βοηθάει να βλέπεις χαμηλά EGT και πλούσιο μείγμα.

Στην πραγματικότητα όμως το EGT που βλέπεις ΔΕΝ αντιπροσωπεύει την κατάσταση μέσα στον θάλαμο.

Στην πραγματικότητα όμως ειδικά το AFR που βλέπεις ΔΕΝ αντιπροσωπεύει το πραγματικό AFR μέσα στον θάλαμο.

Το AFR που βλέπεις περιλαμβάνει και 10 κιλά άκαυτης που βρίσκονται στο downpipe που ΔΕΝ συμμετέχουν στην καύση εντός θαλάμου, καθώς έφυγαν από τον θάλαμο καύσης στο τέλος του κύκλου εξαγωγής. Στην πραγματικότητα μέσα στον θάλαμο έχεις πολύ πιο φτωχό μείγμα απΆ ότι βλέπεις στο downpipe!

Έτσι θέτεις σε κίνδυνο την υγεία του έκαστου μοτέρ με τέτοια μοντίφα, καθώς δεν βλέπεις πραγματικό μείγμα το οποίο είναι πολύ πιο φτωχό από αυτό που λογκάρεις.

Πάει το ένα.

Το δεύτερο.

Χρησιμοποιείς για δικαιολογία το μικρό lag των RS4 μπεκ που λες ότι υπερκαλύπτει την γελοία αύξηση της στατικής παροχής που προσφέρουν σε σχέση με τα μαμά μπεκ από 200άρια Εμ, το lag είναι που δεν μας ενδιαφέρει όταν μιλάμε για χρήση 100% του διαθέσιμου χρόνου ψεκασμού, καθώς το lag είναι μοντελοποιημένο στον εγκέφαλο και απλώς θα στείλει ρεύμα λίγο νωρίτερα και θα κόψει λίγο αργότερα. Έτσι κι αλλιώς υπάρχουν στην διάθεση 2 ολόκληρες «νεκρές» φάσεις που τα μπεκ «περιμένουν». Για WOT και «τρελά άλογα» σε ενδιαφέρει μόνο η στατική παροχή, την οποία τα RS4 μπεκ σε σχέση με τα S3 δεν την έχουν Το μόνο που θέλουν τα S3 μπεκ είναι ένα σωστό καλιμπράρισμα, που δεν γίνεται κατεβάζοντας τον χάρτη διόρθωσης μη γραμμικότητας κατά ΧΧ%, ούτε με την σταθερά των μπεκ...

Αυτά έχω να πω, τα είπα με πιο απλά λόγια που μπορούσα, πιστεύω ότι υπάρχουν άτομα εδώ μέσα που θα καθίσουν να ασχοληθούν για να καταλάβουν τι είναι αυτά που λέω και κατά πόσο «στέκουν» ή όχι

Με κάλυψες απολύτως, αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα σκάσει flame war γιατί πολλοί έχουν μπετόν στο κεφάλι. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.