Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Βρε τον Αντωνη... !!! Εγινε και κοντρακιας .... !!! Πηρες τα πανω σου , ε ???? :thumbsup: !!!

καιρος ηταν tongue.gif ειχα να νιωσω ετσι πολυ καιρο. τωρα που πηρα φορα... τουρμπινα απο scania θα βαλουμε :lol:

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν το πουλαω αλλα που κολαει αυτο πεσμου?

====

Στα 150bar της μπεκιέρας και ανατίναξη.

Νόμισα ότι ρωτάς απλώς για να πάρεις και μια δεύτερη γνώμη.

Link to comment
Share on other sites

====

Στα 150bar της μπεκιέρας και ανατίναξη.

Νόμισα ότι ρωτάς απλώς για να πάρεις και μια δεύτερη γνώμη.

Δεν σε πιανω φιλε μου δυστηχως.Εγω ρωτησα αν μπορει να παει η πιεση καυσιμου στα tfsi 150 bar ετσι ωστε να εχουμε επιπλεον καυσιμο..

Τωρα τα αλλα δεν τα καταλαβαινω..

Link to comment
Share on other sites

Δεν σε πιανω φιλε μου δυστηχως.Εγω ρωτησα αν μπορει να παει η πιεση καυσιμου στα tfsi 150 bar ετσι ωστε να εχουμε επιπλεον καυσιμο..

Τωρα τα αλλα δεν τα καταλαβαινω..

αρη με παραπανω πιεση γιατι να εχεις παραπανω καυσιμο?αυτο μου φαινεται ειναι δουλεια των μπεκ οχι της τρομπας υψηλης...νομιζω κιολας αν κανω λαθος διορθωστε με...

Link to comment
Share on other sites

αρη με παραπανω πιεση γιατι να εχεις παραπανω καυσιμο?αυτο μου φαινεται ειναι δουλεια των μπεκ οχι της τρομπας υψηλης...νομιζω κιολας αν κανω λαθος διορθωστε με...

Με παραπανω πιεση καυσιμου στην μπεκιερα εχεις και περισοτερο καυσιμο το εξηγησε παραπανω ο λαγος με τα tsi.To θεμα ομως στα tfsi ειναι αν μηχανικα μπορει να γινει αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Με παραπανω πιεση καυσιμου στην μπεκιερα εχεις και περισοτερο καυσιμο το εξηγησε παραπανω ο λαγος με τα tsi.To θεμα ομως στα tfsi ειναι αν μηχανικα μπορει να γινει αυτο?

να προσπαθησω να σου πω πως το σκεφτομαι....παιρνεις ενα λαστιχο και ενα κουβα...σκετο το λαστιχο με τερμα ανοιγμενη την βρυση γεμιζει ο κουβας σε "Χ" χρονο αν βαλεις το δαχτυλο σου μπροστα αυτοματως η πιεση που βγαζει το νερο θα αυξηθει αυτο σημαινει οτι και ο χρονος που θα γεμισει ο κουβας θα ειναι "Χ/2"?για κοιτα το γιατι νομιζω οτι αλλο η παροχη και αλλο η πιεση... ^_^

Link to comment
Share on other sites

να προσπαθησω να σου πω πως το σκεφτομαι....παιρνεις ενα λαστιχο και ενα κουβα...σκετο το λαστιχο με τερμα ανοιγμενη την βρυση γεμιζει ο κουβας σε "Χ" χρονο αν βαλεις το δαχτυλο σου μπροστα αυτοματως η πιεση που βγαζει το νερο θα αυξηθει αυτο σημαινει οτι και ο χρονος που θα γεμισει ο κουβας θα ειναι "Χ/2"?για κοιτα το γιατι νομιζω οτι αλλο η παροχη και αλλο η πιεση... ^_^

H πιεση θα αυξηθει αλλα η παροχη θα μικρυνει μιας και θα μικρινεις την τρυπα..Εγω μιλαω για ιδια παροχη αλλα παραπανω πιεση..Δεν ξερω αν τα λεω σωστα ορολογιακα ;):rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

να προσπαθησω να σου πω πως το σκεφτομαι....παιρνεις ενα λαστιχο και ενα κουβα...σκετο το λαστιχο με τερμα ανοιγμενη την βρυση γεμιζει ο κουβας σε "Χ" χρονο αν βαλεις το δαχτυλο σου μπροστα αυτοματως η πιεση που βγαζει το νερο θα αυξηθει αυτο σημαινει οτι και ο χρονος που θα γεμισει ο κουβας θα ειναι "Χ/2"?για κοιτα το γιατι νομιζω οτι αλλο η παροχη και αλλο η πιεση... ^_^

Έτσι οπως το λες ειναι σαν να βαζεις πιο μικρα μπεκ στην ιδια αντλία.

Το να ανεβασεις την πίεση της αντλιας αντιστοιχει στο να ανεβασεις την πιεση του δικτυου υδρευσης στο παραδειγμα σου, οχι να στραγγαλισεις την εξοδο του λαστιχου. ;)

Link to comment
Share on other sites

σας χαλαω την συζητηση αλλα μολις χθες εβαλα stage 2 της giac το αμαξι εχει παρει παντου δυναμη και φαινεται πολυ γραμμικο...εχει ακομα χρονο μεχρι να δωσει το 100% των δυνατοτητων του το προγραμμα μιας και με ενημερωαν οτι πρεπει να δουλεψει λιγο το μοτερ για να δωσει τα μεγιστα....συντομα δυναμομετρηση!!!

ενα μεγαλο ευχαριστω στον Αλεξη απο την Robbie οπου πραγματικα αυτη η μιση ωρα που καναμε για να φλασαρουμε το αμαξι εδω και δυο βδομαδες καταντησε σιριαλ και εδειξε τεραστια υπομονη απεναντι μου!!!

ωραίος!

καλά χιλιόμετρα και να το ευχαριστηθείς !!

πόσα σου είπανε πάνω κάτω πως βγάζει με αυτό το setup ?

έχεις εκτός από miltek και injein τίποτα άλλο ?

Link to comment
Share on other sites

να προσπαθησω να σου πω πως το σκεφτομαι....παιρνεις ενα λαστιχο και ενα κουβα...σκετο το λαστιχο με τερμα ανοιγμενη την βρυση γεμιζει ο κουβας σε "Χ" χρονο αν βαλεις το δαχτυλο σου μπροστα αυτοματως η πιεση που βγαζει το νερο θα αυξηθει αυτο σημαινει οτι και ο χρονος που θα γεμισει ο κουβας θα ειναι "Χ/2"?για κοιτα το γιατι νομιζω οτι αλλο η παροχη και αλλο η πιεση... ^_^

Aυτό που λες είναι λάθος γιατί την πίεση την αυξάνεις μετά το λάστιχο, δηλαδή μετά το μπεκ σύμφωνα με το δικό σου παράδειγμα. Αν αυξήσεις την πίεση στην μπεκιέρα, είναι σαν να συνδέεις ένα πιεστικό στην αρχή του λάστιχου και να πρεσάρεις με πίεση νερό. Τότε όχι απλά δεν θα γεμίσει ο κουβάς πιο γρήγορα, αλλά δεν θα υπάρχει και κουβάς!

Λογικά με άλλη αντλία, θα μπορείς να ανεβάσεις την πίεση, αλλά πιστεύω ότι στο πρώτο κιόλας πάτημα θα σπάει και το cf...

Link to comment
Share on other sites

ωραίος!

καλά χιλιόμετρα και να το ευχαριστηθείς !!

πόσα σου είπανε πάνω κάτω πως βγάζει με αυτό το setup ?

έχεις εκτός από miltek και injein τίποτα άλλο ?

δεν θελω να διαψευτω γι'αυτο δεν θελω να αναφερθω σε αλογα οταν κανω δυναμομετρηση θα δουμε τι πραγματικα βγαζει το αμαξι...αυτη τη στιγμη ειναι πνιγμενο απο καζανακια μιας και ειναι τα μαμα...miltek ειναι μονο το dp και ο καταλυτης...απο πιεσεις το αμαξι δουλευει 1.5 οβερ 1.3 σταθερη και 1.0 στον κοφτη....

Aυτό που λες είναι λάθος γιατί την πίεση την αυξάνεις μετά το λάστιχο, δηλαδή μετά το μπεκ σύμφωνα με το δικό σου παράδειγμα. Αν αυξήσεις την πίεση στην μπεκιέρα, είναι σαν να συνδέεις ένα πιεστικό στην αρχή του λάστιχου και να πρεσάρεις με πίεση νερό. Τότε όχι απλά δεν θα γεμίσει ο κουβάς πιο γρήγορα, αλλά δεν θα υπάρχει και κουβάς!

Λογικά με άλλη αντλία, θα μπορείς να ανεβάσεις την πίεση, αλλά πιστεύω ότι στο πρώτο κιόλας πάτημα θα σπάει και το cf...

τοτε γραψε λαθος δεν το ειχα καταλαβει εγω σωστα.... tongue.gif

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

δεν θελω να διαψευτω γι'αυτο δεν θελω να αναφερθω σε αλογα οταν κανω δυναμομετρηση θα δουμε τι πραγματικα βγαζει το αμαξι...αυτη τη στιγμη ειναι πνιγμενο απο καζανακια μιας και ειναι τα μαμα...miltek ειναι μονο το dp και ο καταλυτης...απο πιεσεις το αμαξι δουλευει 1.5 οβερ 1.3 σταθερη και 1.0 στον κοφτη....

Πολύ καλές πιέσεις, αν και αυτό το 1 στον κόφτη είναι πάρα πολύ. Μήπως είναι στις 6-6.500k;

τοτε γραψε λαθος δεν το ειχα καταλαβει εγω σωστα.... tongue.gif

Σιγά τα ωα... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλές πιέσεις, αν και αυτό το 1 στον κόφτη είναι πάρα πολύ. Μήπως είναι στις 6-6.500k;

θα το δω και θα το επιβεβαιωσω γιωργο...δεν το εχω συνηθισει ακομα στις πιεσεις του προσεχω περισσοτερο την συμπεριφορα του αυτοκινητου...α το δικο μου λογω dsg δεν εχει κοφτες στις 7200 αλλα στις 7000 λογω περιοριστη στροφων του κιβωτιου...

Link to comment
Share on other sites

Σου περιόρισαν και τη ροπή λόγω DSG?

το dsg απο μονο του εχει περιοριστη ροπης...αυτο βγαινει ευκολα οπως και οι κοφτες του dsg με εναν απλο επαναπρογραμματισμο...

δες εδω

http://www.youtube.com/watch?v=7MAuP-0h0mw

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλές πιέσεις, αν και αυτό το 1 στον κόφτη είναι πάρα πολύ. Μήπως είναι στις 6-6.500k;

George , η OEM τουρμπινα, με απειραχτο το wastegate της, δεν μπορει να κρατησει (με μεσο φορτιο , πχ 4η ταχυτητα σε ευθεια) στις 7000σαλ 1bar υπερπιεση , ουτε με 100% παλμο στη Ν75 . Στις 6000σαλ , με τερματισμενη πιεση , μπορει να εχει λιγο περισσοτερο απο 1bar , εκει τελειωνει ο συμπιεστης της.

Link to comment
Share on other sites

George , η OEM τουρμπινα, με απειραχτο το wastegate της, δεν μπορει να κρατησει (με μεσο φορτιο , πχ 4η ταχυτητα σε ευθεια) στις 7000σαλ 1bar υπερπιεση , ουτε με 100% παλμο στη Ν75 . Στις 6000σαλ , με τερματισμενη πιεση , μπορει να εχει λιγο περισσοτερο απο 1bar , εκει τελειωνει ο συμπιεστης της.

ναι οντως το επιβεβαιωσα κι εγω...λαθος δικο μου ηταν...

Link to comment
Share on other sites

George , η OEM τουρμπινα, με απειραχτο το wastegate της, δεν μπορει να κρατησει (με μεσο φορτιο , πχ 4η ταχυτητα σε ευθεια) στις 7000σαλ 1bar υπερπιεση , ουτε με 100% παλμο στη Ν75 . Στις 6000σαλ , με τερματισμενη πιεση , μπορει να εχει λιγο περισσοτερο απο 1bar , εκει τελειωνει ο συμπιεστης της.

Εγώ το ήξερα, αλλά τώρα το ξέρει και ο raven :wacko:

Link to comment
Share on other sites

... με παραπανω πιεση γιατι να εχεις παραπανω καυσιμο?αυτο μου φαινεται ειναι δουλεια των μπεκ οχι της τρομπας υψηλης...νομιζω κιολας αν κανω λαθος διορθωστε με...

Καταρχην , η πιεση με την οποια τροφοδοτειται ενα μπεκ επηρρεαζει αμεσα την παροχη του . Ωστοσο η παροχη δεν αυξανεται αναλογα με την πιεση . Με απλα λογια , αν διπλασιασουμε την πιεση δεν σημαινει οτι θα διπλασιαστει και η παροχη (με τον ιδιο παλμο στο μπεκ , εννοειται) . Πρακτικα , η παροχη αυξανεται κατα το μισο σε σχεση με την πιεση . Αν πχ η πιεση στην μπεκιερα ανεβει στα 130bar σε σχεση με τα 110bar , η κατα 18% αυξηση στην πιεση τροφοδοσιας των μπεκ προκαλει 9% αυξηση στην παροχη , με ιδιο παλμο . Αυτο σημαινει και 9% περισσοτερο airflow με ιδιο AFR , αρα και 9% περισσοτερη ισχυς ! Αν η πιεση παει στα 150bar , πραγμα που για τεχνικους λογους δεν μπορει να γινει αφου η ασφαλιστικη βαλβιδα ανοιγει στα 130bar , θα εχουμε περιπου 8% ακομα μεγαλυτερη παροχη .

Η δουλεια των αντλιων ειναι να παρεχουν ανα πασα στιγμη οχι μονο την ποσοτητα καυσιμου που πρεπει , αλλα και στην πιεση που πρεπει! Γιατι αν δεν παρεχουν το καυσιμο στην καταλληλη πιεση τοτε δεν θα φτανουν τα μπεκ , για το λογο που εξηγηθηκε παραπανω . Στα TSI / TFSI η αντλια Υ.Π. κινειται απο τον κινητηρα , αρα και η παροχη της οριοθετειται με ροπη , και οχι με ισχυ . Γι αυτο και τα προβληματα εμφανιζονται συνηθως στις μεσαιες σαλ οταν ειναι ελλειπης. Η πισω αντλια Χ.Π. τροφοδοτειται με ταση , αρα η παροχη της οριοθετειται με ισχυ . Αν στις υψηλες σαλ δεν επαρκει να στελνει ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΠΙΕΣΗ το καυσιμο στην μπροστινη α) η μπροστινη πλεον δεν επαρκει στς υψηλες σαλ , αφου δημιουργειται σπηλαιωση κατα την γρηγορη παλινδρομηση του εμβολου (δεν προλαβαινει να γεμισει ολος ο χωρος του εμβολου με βενζινη) και β) η φθορα στο εμβολο - χιτωνιο την αντλιας Υ.Π. θα ειναι προωρη , αφου η βενζινη αποτελει και το μοναδικο μεσο λιπανσης .

Στην μπεκιερα υψηλης πιεσης , ο κατασκευαστης εχει επιλεξει να εχει την βαλβιδα ασφαλειας στα 130bar (στα 2lt TFSI πρωτης γενιας με MED9.1, με το συγκεκριμενο συστημα κινησης στης αντλιας Υ.Π.) . Οσο ανεβαινει η πιεση στην μπεκιερα , οσο αυξανει και η πιεση στο εμβολο της αντλιας (η οποια ειναι θετικης μετατοπισης) . Οταν ενα αυτοκινητο φοραει αναβαθμισμενη αντλια υψηλης πιεσης , η μεγαλυτερη διατομη του εμβολου προκαλει μεγαλυτερη δυναμη στο cam follower , και μαλιστα κατα 40% περιπου. Αν η πιεση ανεβει στα 130bar εχουμε επιπλεον μια αυξηση κατα 18% . Αν εχουμε 150bar και αναβαθμισμενη αντλια , εχουμε και 36% μεγαλυτερη πιεση καυσιμου και 40% μεγαλυτερη διατομη εμβολου, οποτε τελικα η θλιπτικη δυναμη στο cam follower και τον εκκεντροφορο φτανει στο 90% επιπλεον!!! Αυτο σημαινει οτι το cam follower μπορει ανα πασα στιγμη να σπασει , ειδικα στις υψηλες σαλ , οπου το φορτιο μπορει να γινει και κρουστικο , λογω μαλακου ελατηριου αντλιας Υ.Π. ( το οποιο επαναφερει το εμβολο της αντλιας) . Οποτε ισως ειναι απαραιτητο πλεον να χρησιμοποιουμε το CF της KMD , το οποιο (απ οσο εχω δει) δεν εχει την ειδικη αντιτριβικη επιστρωση , που μπορει να σημαινει και γρηγορη φθορα του εκκεντροφορου .

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην , η πιεση με την οποια τροφοδοτειται ενα μπεκ επηρρεαζει αμεσα την παροχη του . Ωστοσο η παροχη δεν αυξανεται αναλογα με την πιεση . Με απλα λογια , αν διπλασιασουμε την πιεση δεν σημαινει οτι θα διπλασιαστει και η παροχη (με τον ιδιο παλμο στο μπεκ , εννοειται) . Πρακτικα , η παροχη αυξανεται κατα το μισο σε σχεση με την πιεση . Αν πχ η πιεση στην μπεκιερα ανεβει στα 130bar σε σχεση με τα 110bar , η κατα 18% αυξηση στην πιεση τροφοδοσιας των μπεκ προκαλει 9% αυξηση στην παροχη , με ιδιο παλμο . Αυτο σημαινει και 9% περισσοτερο airflow με ιδιο AFR , αρα και 9% περισσοτερη ισχυς ! Αν η πιεση παει στα 150bar , πραγμα που για τεχνικους λογους δεν μπορει να γινει αφου η ασφαλιστικη βαλβιδα ανοιγει στα 130bar , θα εχουμε περιπου 8% ακομα μεγαλυτερη παροχη .

Η δουλεια των αντλιων ειναι να παρεχουν ανα πασα στιγμη οχι μονο την ποσοτητα καυσιμου που πρεπει , αλλα και στην πιεση που πρεπει! Γιατι αν δεν παρεχουν το καυσιμο στην καταλληλη πιεση τοτε δεν θα φτανουν τα μπεκ , για το λογο που εξηγηθηκε παραπανω . Στα TSI / TFSI η αντλια Υ.Π. κινειται απο τον κινητηρα , αρα και η παροχη της οριοθετειται με ροπη , και οχι με ισχυ . Γι αυτο και τα προβληματα εμφανιζονται συνηθως στις μεσαιες σαλ οταν ειναι ελλειπης. Η πισω αντλια Χ.Π. τροφοδοτειται με ταση , αρα η παροχη της οριοθετειται με ισχυ . Αν στις υψηλες σαλ δεν επαρκει να στελνει ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΠΙΕΣΗ το καυσιμο στην μπροστινη α) η μπροστινη πλεον δεν επαρκει στς υψηλες σαλ , αφου δημιουργειται σπηλαιωση κατα την γρηγορη παλινδρομηση του εμβολου (δεν προλαβαινει να γεμισει ολος ο χωρος του εμβολου με βενζινη) και β) η φθορα στο εμβολο - χιτωνιο την αντλιας Υ.Π. θα ειναι προωρη , αφου η βενζινη αποτελει και το μοναδικο μεσο λιπανσης .

Στην μπεκιερα υψηλης πιεσης , ο κατασκευαστης εχει επιλεξει να εχει την βαλβιδα ασφαλειας στα 130bar (στα 2lt TFSI πρωτης γενιας με MED9.1, με το συγκεκριμενο συστημα κινησης στης αντλιας Υ.Π.) . Οσο ανεβαινει η πιεση στην μπεκιερα , οσο αυξανει και η πιεση στο εμβολο της αντλιας (η οποια ειναι θετικης μετατοπισης) . Οταν ενα αυτοκινητο φοραει αναβαθμισμενη αντλια υψηλης πιεσης , η μεγαλυτερη διατομη του εμβολου προκαλει μεγαλυτερη δυναμη στο cam follower , και μαλιστα κατα 40% περιπου. Αν η πιεση ανεβει στα 130bar εχουμε επιπλεον μια αυξηση κατα 18% . Αν εχουμε 150bar και αναβαθμισμενη αντλια , εχουμε και 36% μεγαλυτερη πιεση καυσιμου και 40% μεγαλυτερη διατομη εμβολου, οποτε τελικα η θλιπτικη δυναμη στο cam follower και τον εκκεντροφορο φτανει στο 90% επιπλεον!!! Αυτο σημαινει οτι το cam follower μπορει ανα πασα στιγμη να σπασει , ειδικα στις υψηλες σαλ , οπου το φορτιο μπορει να γινει και κρουστικο , λογω μαλακου ελατηριου αντλιας Υ.Π. ( το οποιο επαναφερει το εμβολο της αντλιας) . Οποτε ισως ειναι απαραιτητο πλεον να χρησιμοποιουμε το CF της KMD , το οποιο (απ οσο εχω δει) δεν εχει την ειδικη αντιτριβικη επιστρωση , που μπορει να σημαινει και γρηγορη φθορα του εκκεντροφορου .

Να φανταστω η τρομπα απο τα tsi δεν μπαινει καν ε?

Link to comment
Share on other sites

Να φανταστω η τρομπα απο τα tsi δεν μπαινει καν ε?

Θα χρειαστεί να βρεις κάποια πατέντα να αλλάξεις την κεφαλή σου με αυτή των TSI! Λογικά πρέπει να κουμπώνει, αλλά δεν ξέρω τι θα παίζει με τις παροχές και την τροφοδοσία που θα είναι ανάποδα.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην , η πιεση με την οποια τροφοδοτειται ενα μπεκ επηρρεαζει αμεσα την παροχη του . Ωστοσο η παροχη δεν αυξανεται αναλογα με την πιεση . Με απλα λογια , αν διπλασιασουμε την πιεση δεν σημαινει οτι θα διπλασιαστει και η παροχη (με τον ιδιο παλμο στο μπεκ , εννοειται) . Πρακτικα , η παροχη αυξανεται κατα το μισο σε σχεση με την πιεση . Αν πχ η πιεση στην μπεκιερα ανεβει στα 130bar σε σχεση με τα 110bar , η κατα 18% αυξηση στην πιεση τροφοδοσιας των μπεκ προκαλει 9% αυξηση στην παροχη , με ιδιο παλμο . Αυτο σημαινει και 9% περισσοτερο airflow με ιδιο AFR , αρα και 9% περισσοτερη ισχυς ! Αν η πιεση παει στα 150bar , πραγμα που για τεχνικους λογους δεν μπορει να γινει αφου η ασφαλιστικη βαλβιδα ανοιγει στα 130bar , θα εχουμε περιπου 8% ακομα μεγαλυτερη παροχη .

Η δουλεια των αντλιων ειναι να παρεχουν ανα πασα στιγμη οχι μονο την ποσοτητα καυσιμου που πρεπει , αλλα και στην πιεση που πρεπει! Γιατι αν δεν παρεχουν το καυσιμο στην καταλληλη πιεση τοτε δεν θα φτανουν τα μπεκ , για το λογο που εξηγηθηκε παραπανω . Στα TSI / TFSI η αντλια Υ.Π. κινειται απο τον κινητηρα , αρα και η παροχη της οριοθετειται με ροπη , και οχι με ισχυ . Γι αυτο και τα προβληματα εμφανιζονται συνηθως στις μεσαιες σαλ οταν ειναι ελλειπης. Η πισω αντλια Χ.Π. τροφοδοτειται με ταση , αρα η παροχη της οριοθετειται με ισχυ . Αν στις υψηλες σαλ δεν επαρκει να στελνει ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΠΙΕΣΗ το καυσιμο στην μπροστινη α) η μπροστινη πλεον δεν επαρκει στς υψηλες σαλ , αφου δημιουργειται σπηλαιωση κατα την γρηγορη παλινδρομηση του εμβολου (δεν προλαβαινει να γεμισει ολος ο χωρος του εμβολου με βενζινη) και β) η φθορα στο εμβολο - χιτωνιο την αντλιας Υ.Π. θα ειναι προωρη , αφου η βενζινη αποτελει και το μοναδικο μεσο λιπανσης .

Στην μπεκιερα υψηλης πιεσης , ο κατασκευαστης εχει επιλεξει να εχει την βαλβιδα ασφαλειας στα 130bar (στα 2lt TFSI πρωτης γενιας με MED9.1, με το συγκεκριμενο συστημα κινησης στης αντλιας Υ.Π.) . Οσο ανεβαινει η πιεση στην μπεκιερα , οσο αυξανει και η πιεση στο εμβολο της αντλιας (η οποια ειναι θετικης μετατοπισης) . Οταν ενα αυτοκινητο φοραει αναβαθμισμενη αντλια υψηλης πιεσης , η μεγαλυτερη διατομη του εμβολου προκαλει μεγαλυτερη δυναμη στο cam follower , και μαλιστα κατα 40% περιπου. Αν η πιεση ανεβει στα 130bar εχουμε επιπλεον μια αυξηση κατα 18% . Αν εχουμε 150bar και αναβαθμισμενη αντλια , εχουμε και 36% μεγαλυτερη πιεση καυσιμου και 40% μεγαλυτερη διατομη εμβολου, οποτε τελικα η θλιπτικη δυναμη στο cam follower και τον εκκεντροφορο φτανει στο 90% επιπλεον!!! Αυτο σημαινει οτι το cam follower μπορει ανα πασα στιγμη να σπασει , ειδικα στις υψηλες σαλ , οπου το φορτιο μπορει να γινει και κρουστικο , λογω μαλακου ελατηριου αντλιας Υ.Π. ( το οποιο επαναφερει το εμβολο της αντλιας) . Οποτε ισως ειναι απαραιτητο πλεον να χρησιμοποιουμε το CF της KMD , το οποιο (απ οσο εχω δει) δεν εχει την ειδικη αντιτριβικη επιστρωση , που μπορει να σημαινει και γρηγορη φθορα του εκκεντροφορου .

δηλαδή το cf της kmd είναι σίγουρα πιο ενισχυμένο και το μόνο πιο επίφοβο σημείο του είναι οτι δεν έχει αντιτριβικη επίστρωσή και μπορεί να έχει φθορά ο εκκεντροφόρος ? αξίζει δλδ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.