Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Την επόμενη φορά φίλε απο ρολαριστές.

Απο ακινησία δεν έχω καμία ελπίδα! :lol:

Το είδες πως μέχρι να ξεκινήσω είχες φύγει ήδη 2-3 αμάξια!!!! (απόσταση η οποία διατηρήθηκε μέχρι το τέλος tongue.gif )

Έχω ακόμη περιθώριο άλλα 10 άλογα............... hearts.gif

μπα...σε καθε αλαγη σου εριχνα μιση καροτσα και αυτο λογο πιο γρηγορης αλλαγης(dsg βλεπεις)απο ρολαριστες πιστευω οτι θα ειναι καλυτερα τα πραγματα για σενα....θα το δουμε στο δρομο και αυτο...κανε και την βελτιωση που σκεφτεσε και θα βαλουμε κοντρα με το manual μια φορα και μετα με το δικο μου παλυ..αν και εισαι ειδη μεγαλυτερος σε αλλογα και ροπη....αλλα δεν με ενοχλει.....παντος αυτα που λενε καποιοι οτι το gti manual αν ξερεις να αλλαζεις ταχυτητες παει σαν dsg ειναι παραμυθια..εχω ανοιξει με πολλα gti mama manual και κανενα δεν ειχε τυχη...και ειδικα καποια παιδια ειχαν πολυ χερι...με του φιλου μου το manual που θα ανοιξεις οταν ειχα ανοιξει εγω μαζι του ειχα την ιδια διαφορα που ειχα και μαζι σου...οποτε πιστευω να ειστε στα ιδια..

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ πριν τοποθετήσω τα περιφερειακά μου ιντερκουλερ εξάτμιση κλπ ήμουν για αρκετό καιρό μόνο με πρόγραμμα, πρόβλημα δεν θα συναντήσεις κανένα αν δεν βάλεις εξάτμιση η ένα ιντερκούλερ, το μόνο ίσως ''πρόβλημα'' που δεν είναι και σοβαρό για μένα αν δεν έχεις την τρέλα να το φτάνεις συνέχεια στα όρια του το αυτοκίνητο ή δεν είσαι ''επαγγελματίας'' κοντράκιας είναι ότι χωρίς ένα μεγαλύτερο ιντερκούλερ ή ένα παράλληλο που το ξεχνάμε γιατί το κόστος για μένα είναι υπερβολικά μεγάλο είναι μετά από αρκετά ανοίγματα και καταπόνηση το αυτοκίνητο κόβει όχι κάτι τρομερό άλλα θα δεις την απόδοση να πέφτει, πχ έμενα μια φορά με πρόγραμμα όταν ήμουν και είχα λιώσει το αυτοκίνητο για ώρες στα λιμανάκια στο γύρνα πέτυχα ένα GT μαμά το οποίο μου έριχνε από ένα αυτοκίνητο και πάνω από όπου και αν ανοίγαμε είτε από δευτέρες είτε από τρίτες ακόμα και από στάση που βάλαμε.....γαματα! Για μένα λοιπόν ξεκίνα βάλε το πρόγραμμα και ένα ποιο ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι σου που το κόστος του δεν είναι μεγάλο και βλέπεις αργότερα αν θες να βάλεις κάποια περιφερειακά παραπάνω.

Ναι, αυτό είναι και το μοναδικό πρόβλημα. Το ότι η τουρμπίνα εκείνη την στιγμή έχει πάνω από 1000 βαθμούς, δεν μας απασχολεί καθόλου. closedeyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αυτό είναι και το μοναδικό πρόβλημα. Το ότι η τουρμπίνα εκείνη την στιγμή έχει πάνω από 1000 βαθμούς, δεν μας απασχολεί καθόλου. closedeyes.gif

Για πές μας μαγκάκο tongue.gif τί σόι τουρμπίνα φοράει το tsi?

Link to comment
Share on other sites

Για πές μας μαγκάκο tongue.gif τί σόι τουρμπίνα φοράει το tsi?

αυτο δεν παει στον geopan σιγουρα.....μαλλον για μενα παει το υπονοουμενο..... :)

Link to comment
Share on other sites

μπα...σε καθε αλαγη σου εριχνα μιση καροτσα και αυτο λογο πιο γρηγορης αλλαγης(dsg βλεπεις)απο ρολαριστες πιστευω οτι θα ειναι καλυτερα τα πραγματα για σενα....θα το δουμε στο δρομο και αυτο...κανε και την βελτιωση που σκεφτεσε και θα βαλουμε κοντρα με το manual μια φορα και μετα με το δικο μου παλυ..αν και εισαι ειδη μεγαλυτερος σε αλλογα και ροπη....αλλα δεν με ενοχλει.....παντος αυτα που λενε καποιοι οτι το gti manual αν ξερεις να αλλαζεις ταχυτητες παει σαν dsg ειναι παραμυθια..εχω ανοιξει με πολλα gti mama manual και κανενα δεν ειχε τυχη...και ειδικα καποια παιδια ειχαν πολυ χερι...με του φιλου μου το manual που θα ανοιξεις οταν ειχα ανοιξει εγω μαζι του ειχα την ιδια διαφορα που ειχα και μαζι σου...οποτε πιστευω να ειστε στα ιδια..

Τώρα πήρες το φτυάρι και θάβεις!

Κουτέ τα χριστούγεννα είναι κοντά και το δωράκι που θα πάρω στη μπιμπιμπό μου δε θα το φοράει άλλη! hearts.gif

Θα περιμένω και το manual, όλα καλοδεχούμενα, άλλωστε δοκιμές κάνουμε! ;)

Και είπα να μη ρίξω άλλα γκαφρά, να ανοίξω κανα σπίτι γιατί αυτό με τις γκόμενες που είπες....με πλήγωσε :)

¶ρη Βεντέρτσι!

Link to comment
Share on other sites

αυτο δεν παει στον geopan σιγουρα.....μαλλον για μενα παει το υπονοουμενο..... :)

Στο geopani αναφέρεται, γιατί λέει στην υπογραφή του για tsi project κ03.

Θέλω να μου πεί τι φοράει το πατέκι μου μέσα ;)

Link to comment
Share on other sites

Τώρα πήρες το φτυάρι και θάβεις!

Κουτέ τα χριστούγεννα είναι κοντά και το δωράκι που θα πάρω στη μπιμπιμπό μου δε θα το φοράει άλλη! hearts.gif

Θα περιμένω και το manual, όλα καλοδεχούμενα, άλλωστε δοκιμές κάνουμε! ;)

Και είπα να μη ρίξω άλλα γκαφρά, να ανοίξω κανα σπίτι γιατί αυτό με τις γκόμενες που είπες....με πλήγωσε :)

¶ρη Βεντέρτσι!

φιλε παντος μου φενετε οτι καλυτερα να κανεις επενδυση στο tsi παρα σε γκομενες..αυτες ειναι πεταμενα λεφτα...ακουσε με....!!!!!!ειμαι παθων πολλες φορες....οσο για το φτυαρι που λες νομιζω οτι εχεις αδικο γιατι δεν ειπα τιποτα κακο..ισα ισα οπου σταθω και οπου βρεθω λεω για το ποσο μου αρεσε το αμαξι σου...

Link to comment
Share on other sites

Στο geopani αναφέρεται, γιατί λέει στην υπογραφή του για tsi project κ03.

Θέλω να μου πεί τι φοράει το πατέκι μου μέσα :)

Εγώ δεν ξέρω. Για αυτό το project διάβασα, για αυτό μιλάω. ;)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν ξέρω. Για αυτό το project διάβασα, για αυτό μιλάω. :)

Αν κατεβάσω υποψηφιότητα για Κ04...θα με ψηφίσεται??????

Θα...Θα..θαααααααααααααααααα............!

Edited by bbp
Link to comment
Share on other sites

Ναι, αυτό είναι και το μοναδικό πρόβλημα. Το ότι η τουρμπίνα εκείνη την στιγμή έχει πάνω από 1000 βαθμούς, δεν μας απασχολεί καθόλου. closedeyes.gif

Προφανώς πάλι δεν κατάλαβες για άλλη μια φορά, λέμε στον άνθρωπο τη μπορεί να κάνει για να βελτιώσει την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου με μηχανή TSΙ που η τουρμπίνα του δουλεύει με πιέσεις μεγαλύτερες από αυτές που ήταν αρχικά και σίγουρα όπως λές η θερμοκρασία του θα είναι υψηλότερη ειδικά όταν δουλεύει στα κόκκινα για αρκετή ώρα... εγώ είπα την γνώμη μου που την βίωσα και εμπειρικά στο δικό μου αυτοκίνητο ότι με την αλλαγή του ιντερκούλερ είχα καλύτερη απόδοση ύστερα από αρκετά ανοίγματα από ότι με το εργοστασιακό. Εσύ εκτός από το να ποστάρεις έτσι απλά για να μας πεις ποια είναι η θερμοκρασία της τουρμπίνας και να ειρωνευτείς έχεις μήπως και καμιά πρόταση για να βοηθήσεις όλους εμάς εδώ τους ιδιοκτήτες TSI έτσι για να φανείς μια φορά και χρήσιμος σε αυτό το θέμα που ονομάζεται "Έφτασαν τα 200άρια?"

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς πάλι δεν κατάλαβες για άλλη μια φορά, λέμε στον άνθρωπο τη μπορεί να κάνει για να βελτιώσει την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου με μηχανή TSΙ που η τουρμπίνα του δουλεύει με πιέσεις μεγαλύτερες από αυτές που ήταν αρχικά και σίγουρα όπως λές η θερμοκρασία του θα είναι υψηλότερη ειδικά όταν δουλεύει στα κόκκινα για αρκετή ώρα... εγώ είπα την γνώμη μου που την βίωσα και εμπειρικά στο δικό μου αυτοκίνητο ότι με την αλλαγή του ιντερκούλερ είχα καλύτερη απόδοση ύστερα από αρκετά ανοίγματα από ότι με το εργοστασιακό. Εσύ εκτός από το να ποστάρεις έτσι απλά για να μας πεις ποια είναι η θερμοκρασία της τουρμπίνας και να ειρωνευτείς έχεις μήπως και καμιά πρόταση για να βοηθήσεις όλους εμάς εδώ τους ιδιοκτήτες TSI έτσι για να φανείς μια φορά και χρήσιμος σε αυτό το θέμα που ονομάζεται "Έφτασαν τα 200άρια?"

Η τουρμπινα του TSi ειναι κατασκευασμενη με ειδικα κραμματα ωστε να αντεχει θερμοκρασιας εως 1100C....και επισης αν ειναι μαγκας ο προγραμματιστης "ψηλα" θα αρχισει να σου προσθετει περισσότερο καυσιμο ωστε να ψυχεται απο την περισσια καυσιμου....θεωρητικα με ενα καλο προγραμμα θα εισαι καλυτερα....απλα η καταναλωση παει περιπατο.

Το ιντερκουλερ θα ειναι αποραιτητο σε περιπτωσεις οπως "κοντρες" και συνεχη ανοιγματα οπως αναφερεις....σε νορμαλ χρηση και που και που κανενα ανοιγμα δεν νομιζω να χρειαζεται....γιατι φοραμε το ιδιο ιντερκουλερ με το Gti για μικροτερη ποσοτητα αερα...

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αυτό είναι και το μοναδικό πρόβλημα. Το ότι η τουρμπίνα εκείνη την στιγμή έχει πάνω από 1000 βαθμούς, δεν μας απασχολεί καθόλου. closedeyes.gif
Εδώ θα συμφωνήσω και εγώ. Θεωρώ απαραίτητη την εξάτμιση όχι τόσο για λόγους απόδοσης αλλά κυρίως αξιοπιστίας (χαμηλότερες θερμοκρασίες στη τουρμπίνα αλλά και στο μοτέρ γενικότερα) :)
Link to comment
Share on other sites

Εδώ θα συμφωνήσω και εγώ. Θεωρώ απαραίτητη την εξάτμιση όχι τόσο για λόγους απόδοσης αλλά κυρίως αξιοπιστίας (χαμηλότερες θερμοκρασίες στη τουρμπίνα αλλά και στο μοτέρ γενικότερα) :o

Βάζεις ένα πυρόμετρο και έχεις πληροφορίες ανα πάσα στιγμή.

Όταν περνάς τα 900 καλό είναι να κάνεις ένα στόπ!!!! fire.gif

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς πάλι δεν κατάλαβες για άλλη μια φορά, λέμε στον άνθρωπο τη μπορεί να κάνει για να βελτιώσει την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου με μηχανή TSΙ που η τουρμπίνα του δουλεύει με πιέσεις μεγαλύτερες από αυτές που ήταν αρχικά και σίγουρα όπως λές η θερμοκρασία του θα είναι υψηλότερη ειδικά όταν δουλεύει στα κόκκινα για αρκετή ώρα... εγώ είπα την γνώμη μου που την βίωσα και εμπειρικά στο δικό μου αυτοκίνητο ότι με την αλλαγή του ιντερκούλερ είχα καλύτερη απόδοση ύστερα από αρκετά ανοίγματα από ότι με το εργοστασιακό. Εσύ εκτός από το να ποστάρεις έτσι απλά για να μας πεις ποια είναι η θερμοκρασία της τουρμπίνας και να ειρωνευτείς έχεις μήπως και καμιά πρόταση για να βοηθήσεις όλους εμάς εδώ τους ιδιοκτήτες TSI έτσι για να φανείς μια φορά και χρήσιμος σε αυτό το θέμα που ονομάζεται "Έφτασαν τα 200άρια?"

Τι να σου πω όταν ακούω ότι ο μόνος λόγος για να βάλεις i/c καλύτερο από το εργοστασιακό, είναι για να έχεις περισσότερα πατήματα. Πως θέλεις να σε πάρω στα σοβαρά, όταν έχεις ένα τέτοιο αμάξι και δεν ξέρεις γιατί έχεις κάνει όσα έχεις κάνει. Φυσικά το i/c σε βοηθάει στο να μην ανεβάζουν θερμοκρασίες τα καυσαέρια σου, αλλά το σημαντικότερο σε τέτοιου είδους βελτιώσεις είναι να κρατήσεις όσο μπορείς χαμηλότερη την θερμοκρασία. Σε αυτοκίνητα βελτιωμένα, δεν μπορείς να πατάς συνεχώμενα. Και μαμά να είσαι, αν κάνεις 4-5 περάσματα συνεχόμενα στην Κερατέα, έχεις πολύ καλές πιθανότητες να πάρεις το μοτέρ στο χέρι.

Η τουρμπινα του TSi ειναι κατασκευασμενη με ειδικα κραμματα ωστε να αντεχει θερμοκρασιας εως 1100C....και επισης αν ειναι μαγκας ο προγραμματιστης "ψηλα" θα αρχισει να σου προσθετει περισσότερο καυσιμο ωστε να ψυχεται απο την περισσια καυσιμου....θεωρητικα με ενα καλο προγραμμα θα εισαι καλυτερα....απλα η καταναλωση παει περιπατο.

Το ιντερκουλερ θα ειναι αποραιτητο σε περιπτωσεις οπως "κοντρες" και συνεχη ανοιγματα οπως αναφερεις....σε νορμαλ χρηση και που και που κανενα ανοιγμα δεν νομιζω να χρειαζεται....γιατι φοραμε το ιδιο ιντερκουλερ με το Gti για μικροτερη ποσοτητα αερα...

Ποια είναι τα ειδικά κράματα; Για να το λες, φαντάζομαι να ξέρεις και να είσαι ήσυχος. Και ναι, αντέχει μέχρι 1100 βαθμούς. Για πόση ώρα; Για πόσες φορές σε ένα χρονικό διάστημα μπορεί να φτάσει στους 1100 και να είσαι μια χαρά; Και το σημαντικότερο, ο κύριος λόγος που σπάνε πολλές τουρμπίνες, είναι η απότομη αύξηση-μείωση της θερμοκρασίας καυσαερίων. Αν από τους 200-300 πάει στους 1100 με μια ταχύτητα, τότε κλάφτα χαράλαμπε. Στην επόμενη ταχύτητα, Χιούστον έχουμε πρόβλημα. Δεν είναι από Μίθριλ φτιαγμένη. Το ότι αντέχει τόσο, δεν σημαίνει ότι μπορείς να την δουλεύεις τόσο. Το μέταλλο έχει μνήμη και δεν ξεχνάει, δυστηχώς.

Για το πρόγραμμα, έτσι είναι. Αν είναι καλό ο προγραμματιστής, το αμάξι αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία. Αλλά δεν θα μάθει σε κανέναν ο προγραμματιστής το πως πρέπει να συμπεριφέρεσαι σε ένα αμάξι που είναι φτιαγμένο, πουσαρισμένο, πες το όπως θέλεις.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς πάλι δεν κατάλαβες για άλλη μια φορά, λέμε στον άνθρωπο τη μπορεί να κάνει για να βελτιώσει την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου με μηχανή TSΙ που η τουρμπίνα του δουλεύει με πιέσεις μεγαλύτερες από αυτές που ήταν αρχικά και σίγουρα όπως λές η θερμοκρασία του θα είναι υψηλότερη ειδικά όταν δουλεύει στα κόκκινα για αρκετή ώρα... εγώ είπα την γνώμη μου που την βίωσα και εμπειρικά στο δικό μου αυτοκίνητο ότι με την αλλαγή του ιντερκούλερ είχα καλύτερη απόδοση ύστερα από αρκετά ανοίγματα από ότι με το εργοστασιακό. Εσύ εκτός από το να ποστάρεις έτσι απλά για να μας πεις ποια είναι η θερμοκρασία της τουρμπίνας και να ειρωνευτείς έχεις μήπως και καμιά πρόταση για να βοηθήσεις όλους εμάς εδώ τους ιδιοκτήτες TSI έτσι για να φανείς μια φορά και χρήσιμος σε αυτό το θέμα που ονομάζεται "Έφτασαν τα 200άρια?"

Έχεις πρόβλημα?Διαβάζεις μόνο αυτά που θες να επικεντρώσεις μόνο? διάβαζε προσεκτικά τι γράφει ο κόσμος εδώ μέσα και μην απαντάς μόνο έτσι για να αυξάνεις τα ποστ σου...που βλέπεις στα λόγια ότι ο μόνος λόγος είναι να κάνεις περισσότερα πατήματα?

''Φυσικά το i/c σε βοηθάει στο να μην ανεβάζουν θερμοκρασίες τα καυσαέρια σου, αλλά το σημαντικότερο σε τέτοιου είδους βελτιώσεις είναι να κρατήσεις όσο μπορείς χαμηλότερη την θερμοκρασία.''

Τι λέμε οπό τότε που άνοιξε αυτό εδώ το θέμα για τα βελτιωμένα TSI για κανα ιντερκούλερ καμιά εξατμισούλα κανα φίλτρο θα βοηθήσουν με ένα ποιο απαιτητικό πρόγραμμα και οδηγό? Εγώ άλλο σε ρωτάω πάλι ποιο είναι το νέο που μας προτείνεις? Πώς κρατάς χαμηλότερη την θερμοκρασία μετακομίζεις ίσως στον Καναδά?

Link to comment
Share on other sites

''Φυσικά το i/c σε βοηθάει στο να μην ανεβάζουν θερμοκρασίες τα καυσαέρια σου, αλλά το σημαντικότερο σε τέτοιου είδους βελτιώσεις είναι να κρατήσεις όσο μπορείς χαμηλότερη την θερμοκρασία.''

Τι λέμε οπό τότε που άνοιξε αυτό εδώ το θέμα για τα βελτιωμένα TSI για κανα ιντερκούλερ καμιά εξατμισούλα κανα φίλτρο θα βοηθήσουν με ένα ποιο απαιτητικό πρόγραμμα και οδηγό? Εγώ άλλο σε ρωτάω πάλι ποιο είναι το νέο που μας προτείνεις? Πώς κρατάς χαμηλότερη την θερμοκρασία μετακομίζεις ίσως στον Καναδά?

Φίλε τι φίλτρο φοράς?

Αν έχεις χοάνη καλό είναι με μια ιδιοκατασκευή να απομονώσεις τον αερα που ρουφάει απο τη ζέστα της τουρμπίνας.

Έτσι θα βελτιώσουμε τον αέρα εισαγωγής πρίν το cooler.

Πολύ καλό το S3 αλλα δε παύει να είναι μπλεγμένο με τα άλλα ψυγεία.

Ποιός δίνει όμως 1000Ε για παράλληλο frontmount!

Πάντως αν βάλεις καλή ανοξείδωτη εξάτμιση η θερμοκρασία στο πυρόμετρο πέφτει πολύ.

Ας μας πεί κάποιος μάγκας με πυρόμετρο αν έχει δεί ποτέ 1000αρικο.

Το οτι χρειάζεται ένα 5ο μπέκ είναι αλήθεια για να έχει πιο πλούσιο μείγμα για να ρίξουμε θερμοκρασία, αλλά ποιός το έχει φτάσει 1000 βαθμούς?

Link to comment
Share on other sites

@george80

Οκ. Όταν σοβαρευτείς, ηρεμήσεις και κάνεις τον κόπο να ξαναδιαβάσεις τι έχεις γράψει και τι έχω γράψει εγώ, τότε το συζητάμε. Δεν έχει νόημα να αυξάνω έτσι τα ποστς μου.

Edited by Geopan
Link to comment
Share on other sites

Φίλε τι φίλτρο φοράς?

Αν έχεις χοάνη καλό είναι με μια ιδιοκατασκευή να απομονώσεις τον αερα που ρουφάει απο τη ζέστα της τουρμπίνας.

Έτσι θα βελτιώσουμε τον αέρα εισαγωγής πρίν το cooler.

Πολύ καλό το S3 αλλα δε παύει να είναι μπλεγμένο με τα άλλα ψυγεία.

Ποιός δίνει όμως 1000Ε για παράλληλο frontmount!

Πάντως αν βάλεις καλή ανοξείδωτη εξάτμιση η θερμοκρασία στο πυρόμετρο πέφτει πολύ.

Ας μας πεί κάποιος μάγκας με πυρόμετρο αν έχει δεί ποτέ 1000αρικο.

Το οτι χρειάζεται ένα 5ο μπέκ είναι αλήθεια για να έχει πιο πλούσιο μείγμα για να ρίξουμε θερμοκρασία, αλλά ποιός το έχει φτάσει 1000 βαθμούς?

Με την αλλαγή της εξάτμισης, πέφτουν οι θερμοκρασίες, αλλά όχι τόσο λόγο καλύτερης θερμοαπαγωγής, αλλά λόγο μεγαλύτερης διατομής στο κομμάτι από όπου διαβάζει ο αισθητήρας καθώς εισέρχεται και κάποιο σφάλμα.

5ο μπεκ σε tsi μοτέρ; Και πως θα δουλεύει;

Link to comment
Share on other sites

Παίδες σταματήστε να γράφετε μ@λ@κιες γιατί διαβάζω και μου έχουν βγεί τα μάτια...

Αλλά δέν φταίτε εσείς...Φταίνε αυτοί που σάν έχουν κάνει "ειδήμωνες".

Δυστυχώς όμως μπορεί να διαβάζουν το φόρουμ και άτομα που έχουν γνώσεις,

και να γελάνε με ότι γράφεται...

ΕΛΕΟΣ...αμα δέν γνωρίζετε κάτι, μήν πάτε να το σχολιάσετε και "εις βάθος".

Πετάξτε την καραμέλα σάς, και STOP.... :o:lol:

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω όταν ακούω ότι ο μόνος λόγος για να βάλεις i/c καλύτερο από το εργοστασιακό, είναι για να έχεις περισσότερα πατήματα. Πως θέλεις να σε πάρω στα σοβαρά, όταν έχεις ένα τέτοιο αμάξι και δεν ξέρεις γιατί έχεις κάνει όσα έχεις κάνει. Φυσικά το i/c σε βοηθάει στο να μην ανεβάζουν θερμοκρασίες τα καυσαέρια σου, αλλά το σημαντικότερο σε τέτοιου είδους βελτιώσεις είναι να κρατήσεις όσο μπορείς χαμηλότερη την θερμοκρασία. Σε αυτοκίνητα βελτιωμένα, δεν μπορείς να πατάς συνεχώμενα. Και μαμά να είσαι, αν κάνεις 4-5 περάσματα συνεχόμενα στην Κερατέα, έχεις πολύ καλές πιθανότητες να πάρεις το μοτέρ στο χέρι.

Ποια είναι τα ειδικά κράματα; Για να το λες, φαντάζομαι να ξέρεις και να είσαι ήσυχος. Και ναι, αντέχει μέχρι 1100 βαθμούς. Για πόση ώρα; Για πόσες φορές σε ένα χρονικό διάστημα μπορεί να φτάσει στους 1100 και να είσαι μια χαρά; Και το σημαντικότερο, ο κύριος λόγος που σπάνε πολλές τουρμπίνες, είναι η απότομη αύξηση-μείωση της θερμοκρασίας καυσαερίων. Αν από τους 200-300 πάει στους 1100 με μια ταχύτητα, τότε κλάφτα χαράλαμπε. Στην επόμενη ταχύτητα, Χιούστον έχουμε πρόβλημα. Δεν είναι από Μίθριλ φτιαγμένη. Το ότι αντέχει τόσο, δεν σημαίνει ότι μπορείς να την δουλεύεις τόσο. Το μέταλλο έχει μνήμη και δεν ξεχνάει, δυστηχώς.

Για το πρόγραμμα, έτσι είναι. Αν είναι καλό ο προγραμματιστής, το αμάξι αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία. Αλλά δεν θα μάθει σε κανέναν ο προγραμματιστής το πως πρέπει να συμπεριφέρεσαι σε ένα αμάξι που είναι φτιαγμένο, πουσαρισμένο, πες το όπως θέλεις.

Επειδη σε βλεπω οτι εχεις τασεις ειρωνειας και θελεις να το παιξεις εξυπνος....ακου λοιπον...

Μεχρι σημερα οι στροβιλοσυμπιεστες κατασκευαζοντουσταν με προοποτικη 950C. Θελοντας λοιπον να κρατησουν χαμηλή κατανάλωση (λ=0,9 -1,0) σημαινει υψηλότερες θερμοκρασιες επρεπε να αυξησουν την αντοχη των μεταλλων αφου το φτωχο μιγμα στις στροφες μεγιστης ισχυος συνεπαγεται με υψηλη θερμοκρασία καυσαερίων...Ετσι λοιπόν στο κέλυφος του Κ03 του TSi αντι για τον κλασικο κραματωμένο χυτοσίδηρο (Niresist D5S) χρησιμοποιήθηκε ωστενικός χυτοχάλυβας μεγάλης αντοχής με σημαντικο ποσοστό χρωμίου και νικελίου, για αν αντεχει θερμοκρασιες καυσαερίων 1050+

Τωρα τα "αν" τα δικα σου και "κλάφτα χαράλαμπε" ,μπορει να στεκουν σαν επιχειρημα σε ενα 10χρονο...το θεμα ειναι εχεις στοιχεια...εχεις μετρησει θερμοκρασια του στροβιλοσυμπιεστη η κανεις κουβεντα για να πεις κατι?

Και σημέιωσε οτι ένα πρόγραμμα ρίχνει τον λ που πρακτικα σημαίνει πιο "κρύα" καυσαέρια....

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Στείλε με πμ τον αριθμό καταθέσεων σου, να σου βάλω 50¤ για το ιδιαίτερο...

Πέρα από την πλάκα όμως και επειδή φαίνεται ότι ξέρεις ή είχες την διάθεση να κάτσεις και να μάθεις/γράψεις κάποια πράγματα, πρέπει να σου πω ότι και εσύ έγραψες ότι αντέχει θερμοκρασίες 1050+. Τώρα φαντάζομαι επειδή δεν είσαι 10χρονο, δεν χρειάζεται να σου αναλύσω ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο αντέχει και στο ότι μπορεί να δουλεύει εκεί.

Όσο για το αν έχω στοιχεία, αυτό το ξέρω εγώ και τα άτομα που ξέρω ότι εκτιμούν αυτά που ξέρω.

Α! Και αν θέλεις περισσότερα link, μπορείς να μας ρωτήσεις άνετα. Αυτά τα έχουμε δει πριν από εσάς, για εσάς.

http://www.e-tipos.com/newsitem?id=35250

Link to comment
Share on other sites

Με την αλλαγή της εξάτμισης, πέφτουν οι θερμοκρασίες, αλλά όχι τόσο λόγο καλύτερης θερμοαπαγωγής, αλλά λόγο μεγαλύτερης διατομής στο κομμάτι από όπου διαβάζει ο αισθητήρας καθώς εισέρχεται και κάποιο σφάλμα.

5ο μπεκ σε tsi μοτέρ; Και πως θα δουλεύει;

Για να πεσουν οι θερμοκρασιες πρεπει να αλλαξεις downpipe? ή πεφτoυν και με μια εξατμιση απο τον καταλυτη και πισω (cat-back) ?

Edited by BillVWRuleZ
Link to comment
Share on other sites

ποιο?το 5ο μπεκ?ευκολα μπαινει ρε....ακου εμενα...θα παρεις ενα καλο τριπανι και διαλεξε σημειο που θες να το βαλεις...εγω προτημω στην οροφη....!!!ανοιγεις την τρυπα και το χωνεις μεσα...θα σου προτεινα να βαλεις και σιλικονη γυρο γυρο για καλυτερη στεγανοποιηση...τωρα αν θες και αντλια ακομα ποιο ευκολα...ευτυχος εχει πολους χωρους το αμαξι σου...εγω θα την εβαζα στο ντουλαπακι του συνοδηγου παντος...και εσυ ρε geopan τι γραφεις?εχεις ασχολιθει περισσοτερο με το θεμα τουρμπινα στο tsi απο τα παιδια εδω?εισαι βαθεια νυχτομενος φιλε..εδω τα παιδια ετοιμαζουν k04 s3 setup....εχεις μεινει πισω...τα εχουν λυσει τα προβληματα θερμοκρασιας...με εξατμιση...

Link to comment
Share on other sites

Στείλε με πμ τον αριθμό καταθέσεων σου, να σου βάλω 50? για το ιδιαίτερο...

Πέρα από την πλάκα όμως και επειδή φαίνεται ότι ξέρεις ή είχες την διάθεση να κάτσεις και να μάθεις/γράψεις κάποια πράγματα, πρέπει να σου πω ότι και εσύ έγραψες ότι αντέχει θερμοκρασίες 1050+. Τώρα φαντάζομαι επειδή δεν είσαι 10χρονο, δεν χρειάζεται να σου αναλύσω ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο αντέχει και στο ότι μπορεί να δουλεύει εκεί.

Όσο για το αν έχω στοιχεία, αυτό το ξέρω εγώ και τα άτομα που ξέρω ότι εκτιμούν αυτά που ξέρω.

Α! Και αν θέλεις περισσότερα link, μπορείς να μας ρωτήσεις άνετα. Αυτά τα έχουμε δει πριν από εσάς, για εσάς.

http://www.e-tipos.com/newsitem?id=35250

Να ξερεις οτι ανοχες των μεταλλων και η θερμοκρασια λειτουργιας τους ειναι μερος της δουλειας μου μιας και ειμαι Μηχανολογος. Αρα μην προσπαθεις να με πεισεις περι μεταλλων....Η λειτουργια της τουρμπινας σαφως ειναι χαμηλοτερη απο 1050C.....εχει ομως υψηλοτερο safety margin απο μια απλη τουρμπινα.

Απλα προσπαθησε να μην καπελωνεις τις κουβεντες ολων και πες κατι οχι για να δειξεις τι ξερεις, αλλα για να βοηθησεις ανθρωπους που γουσταρουν να πειραζουν το αυτοκινητο τους....

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.