Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Αυτο το "lag" το χω δει και γω.Αλλα απο τι εχω καταλαβει ειναι καθαρα θεμα esp το οποιο σου κοβει..Δοκιμασε με esp off σε καλο δρομο να γραπωνει και να μην ειναι κατω γυαλι,και θα δεις οτι δεν θα στο κανει.Τουλαχιστον σε μενα ετσι γινεται συνηθως.

Με ESP (ASR στη δική μου περίπτωση) off το δοκίμασα φυσικά και είναι κάτι μηχανικό δεν έχει σχέση με το αν γλιστράει ή όχι.

@activious Δηλαδή όταν πατάς 2α ή 3η απο τις 2000 στροφές μέχρι ψηλά δεν σου κάνει απολύτως τπτ που θα μπορούσε να θεωρηθεί σαν κοψιματάκι? Αυτό το 1,5 bar μέχρι ποιες στροφές στο κρατάει?

Εγώ όταν πατάω από χαμηλά αρχίζει και ανεβάζει σταθερά αλλα εκεί λίγο πριν τις 4000 κολάει για λίγο και μετα αρχίζει και ξαναδίνει, μάλιστα επειδή το κοιτάζαμε με VAG COM εκείνη τη στιγμή ανεβάζει σωστή πίεση και αμέσως την ρίχνει κάτω απ'το 1 bar. Μετά φυσικά ξανανεβαίνει κανονικά. Όποια ιδέα γιατί γίνονται αυτά είναι ευπρόσδεκτη.

Edited by Derekian
Link to comment
Share on other sites

Με ESP (ASR στη δική μου περίπτωση) off το δοκίμασα φυσικά και είναι κάτι μηχανικό δεν έχει σχέση με το αν γλιστράει ή όχι.

@activious Δηλαδή όταν πατάς 2α ή 3η απο τις 2000 στροφές μέχρι ψηλά δεν σου κάνει απολύτως τπτ που θα μπορούσε να θεωρηθεί σαν κοψιματάκι? Αυτό το 1,5 bar μέχρι ποιες στροφές στο κρατάει?

Εγώ όταν πατάω από χαμηλά αρχίζει και ανεβάζει σταθερά αλλα εκεί λίγο πριν τις 4000 κολάει για λίγο και μετα αρχίζει και ξαναδίνει, μάλιστα επειδή το κοιτάζαμε με VAG COM εκείνη τη στιγμή ανεβάζει σωστή πίεση και αμέσως την ρίχνει κάτω απ'το 1 bar. Μετά φυσικά ξανανεβαίνει κανονικά. Όποια ιδέα γιατί γίνονται αυτά είναι ευπρόσδεκτη.

το 1.5 μπαρ ειναι στιγμιαιο και ειναι το οβερ οπου αποδιδεις και την μεγιστη ροπη του αυτοκινητου...

στις 4000 εχει ανοιξει ηδη η τουρμπινα σου οποτε μηπως ειναι κανας στοχος πιεσης και στο κανει αυτο? δεν ξερω...! τι προγραμμα εχεις?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ όταν πατάω από χαμηλά αρχίζει και ανεβάζει σταθερά αλλα εκεί λίγο πριν τις 4000 κολάει για λίγο και μετα αρχίζει και ξαναδίνει, μάλιστα επειδή το κοιτάζαμε με VAG COM εκείνη τη στιγμή ανεβάζει σωστή πίεση και αμέσως την ρίχνει κάτω απ'το 1 bar. Μετά φυσικά ξανανεβαίνει κανονικά. Όποια ιδέα γιατί γίνονται αυτά είναι ευπρόσδεκτη.

Υπαρχουν διαφοροι λογοι που μπορει να σου προξενει αυτο το κοψιμο.

Αυτα που πρεπει να κοιταξεις ειναι :

1) Στοχος πιεσης . Ελεγχος στο Block 115 & 118 . Αν η πραγματικη πιεση ειναι αρκετα υψηλοτερη απο την κανονικη , ο εγκεφαλος αποφασιζει να κλεισει τη Ν75.

2) Κλεισιμο πεταλουδας . Ελεγχος στο Block 3 . Μπορει για οποιονδηποτε λογο (πχ περιορισμος ροπης , κλπ) να κλεινει την πεταλουδα ο εγκεφαλος.

3) Πτωση πιεσης καυσιμου . Ελεγχος στο Block 140 . Αν βλεπεις μεγαλη διαφορα ζητουμενης πιεσης καυσιμου απο την πραγματικη γυρω στις 4000σαλ, που εχεις το προβλημα, ενδεχομενως να ριχνει την πιεση ο εγκεφαλος ενω οταν η διαφορα ειναι μεγαλυτερη μπορει ακομα και να σου κλειδωσει την πεταλουδα.

4) Αλλος μηχανολογικος λογος . Χαλαρο wastegate (που μετα απο ενα σημειο τα πολλα καυσαερια στις υψηλες στροφες σηκωνουν αναγκαστικα την πιεση), σκαστρα που "κολλαει", Ν75 που ειναι στα προθυρα να χαλασει ( ειναι ευαισθητο part στα μοτερ αυτα), ταμπελ απεμπλοκης κομπρεσσορα που καθυστερει να επανελθει.

Κοιταξε αυτα για αρχη με VAGCOM και βλεπουμε τι συμβαινει.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν διαφοροι λογοι που μπορει να σου προξενει αυτο το κοψιμο.

Αυτα που πρεπει να κοιταξεις ειναι :

1) Στοχος πιεσης . Ελεγχος στο Block 115 & 118 . Αν η πραγματικη πιεση ειναι αρκετα υψηλοτερη απο την κανονικη , ο εγκεφαλος αποφασιζει να κλεισει τη Ν75.

2) Κλεισιμο πεταλουδας . Ελεγχος στο Block 3 . Μπορει για οποιονδηποτε λογο (πχ περιορισμος ροπης , κλπ) να κλεινει την πεταλουδα ο εγκεφαλος.

3) Πτωση πιεσης καυσιμου . Ελεγχος στο Block 140 . Αν βλεπεις μεγαλη διαφορα ζητουμενης πιεσης καυσιμου απο την πραγματικη γυρω στις 4000σαλ, που εχεις το προβλημα, ενδεχομενως να ριχνει την πιεση ο εγκεφαλος ενω οταν η διαφορα ειναι μεγαλυτερη μπορει ακομα και να σου κλειδωσει την πεταλουδα.

4) Αλλος μηχανολογικος λογος . Χαλαρο wastegate (που μετα απο ενα σημειο τα πολλα καυσαερια στις υψηλες στροφες σηκωνουν αναγκαστικα την πιεση), σκαστρα που "κολλαει", Ν75 που ειναι στα προθυρα να χαλασει ( ειναι ευαισθητο part στα μοτερ αυτα), ταμπελ απεμπλοκης κομπρεσσορα που καθυστερει να επανελθει.

Κοιταξε αυτα για αρχη με VAGCOM και βλεπουμε τι συμβαινει.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, δυστυχώς με τράκαραν και το αμάξι μπήκε για επισκευή (ευτυχώς μόνο φαναρτζοδουλειά) αλλά λογικά σε καμιά βδομάδα θα είναι έτοιμο οπότε θα κάνω τις δοκιμούλες :)

Link to comment
Share on other sites

Oι υπολογισμοι σου ειναι λαθος ...

205hp = 100%

157hp (stock) = 0%

Δηλ 80%= 195.4 hp

:)

205hp = 100%

80%= 195.4 hp

to 100% ειναι απολυτο νουμερο. Αποφασίσε πιο θεωρείς 100% να μιλησουμε επι αυτου/

αν το 80% ειναι 195.4 το 100% ειναι 244.25 Hp Με έχεις μπερδεψει

Αν κατι αποδίδει 80 % της τελικής του τιμής η αρχίκη του τιμή δεν παίζει κανένα ρολο. Απλα η αρχικη ειναι ενα ποσοστο τηs τελικής.

Link to comment
Share on other sites

@activious Δηλαδή όταν πατάς 2α ή 3η απο τις 2000 στροφές μέχρι ψηλά δεν σου κάνει απολύτως τπτ που θα μπορούσε να θεωρηθεί σαν κοψιματάκι? Αυτό το 1,5 bar μέχρι ποιες στροφές στο κρατάει?

στιγμιαια το 1,5.αλλα μεχρι ψηλα κραταει 1,3 και καμια φορα 1,4...........στον κοφτη εχω περιπου 1

Link to comment
Share on other sites

κατι σχεδον off topic ...Ποσο αντικειμενικα ειναι τα αποτελεσματα δυναμομετρησης μεσω vag com στα χερια καποιου που ξερει να το δουλευει κ να το διαβαζει?

Link to comment
Share on other sites

κατι σχεδον off topic ...Ποσο αντικειμενικα ειναι τα αποτελεσματα δυναμομετρησης μεσω vag com στα χερια καποιου που ξερει να το δουλευει κ να το διαβαζει?

αρκετα εως πολυ εγκυρα...!

Link to comment
Share on other sites

αυτο μ ειπε κ ο φιλος μ που εχει μαυρη ζωνη στο vag com ... Αλλα εβγαλε κατι νουμερα απιστευτα για το δικο μου που ακομα κ τωρα δεν τα πιστευω.... Να αναφερω πως εχω μονο προγραμμα κ εισαγωγη και του εριξα 3 αμαξια χαλαρα (αυτος μετρηθηκε 225 στο μαχα κ στο vag vom 224.3).......

Edited by peolinio
Link to comment
Share on other sites

Παιδια το Vag Com ειναι λιγο αισιοδοξο...Αν ηταν ετσι τα δυναμομετρα θα ειχανε κλεισει και θα ειμασταν ολοι φυσωμενοι συνεχως...

Link to comment
Share on other sites

αυτο μ ειπε κ ο φιλος μ που εχει μαυρη ζωνη στο vag com ... Αλλα εβγαλε κατι νουμερα απιστευτα για το δικο μου που ακομα κ τωρα δεν τα πιστευω.... Να αναφερω πως εχω μονο προγραμμα κ εισαγωγη και του εριξα 3 αμαξια χαλαρα (αυτος μετρηθηκε 225 στο μαχα κ στο vag vom 224.3).......

Ποσα αλογα μετρησες με το VAGCOM ?

Link to comment
Share on other sites

με εξωτερικη θερμοκρασια 14 και εντελως ξηρη ατμοσφαιρα χωρις υγρασια εδειξε υπεραισιοδοξα νουμερα που φοβαμαι να τα πω μην φαω μαπες γυρω στα 230 θα λεω!!!!

Link to comment
Share on other sites

με εξωτερικη θερμοκρασια 14 και εντελως ξηρη ατμοσφαιρα χωρις υγρασια εδειξε υπεραισιοδοξα νουμερα που φοβαμαι να τα πω μην φαω μαπες γυρω στα 230 θα λεω!!!!

Δεν θα φας καθολου μαπες... Η μοντελοποιηση του MED 17 επιτρεπει ακριβη υπολογισμου ισχυος και το μονο που χαλαει λιγο το ακριβες νουμερο ειναι η προσθηκη εξατμισης. Το εργοστασιο εχει κανει πολυ καλα τη δουλεια του και ειδικα με την ΟΕΜ εξατμιση , το νουμερο που δειχνει ειναι ακριβες.

Τα 230 που ειδες ειναι λογικα , αν σκεφτουμε οτι ηταν χαμηλη η θεροκρασια, και εχει πολυ καλη ψυξη στο δρομο, που σε κανενα δυναμομετρο δεν μπορεις να εχεις. Συν οτι δεν χανεις σε ροπη αδρανειας (πχ μπορει να εχεις 5η σε ανηφορα και να δεις στιγμιαια τι βγαζεις. Ανετα βλεπεις λοιπον αυτη την ισχυ η οποια ειναι και πραγματικη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα φας καθολου μαπες... Η μοντελοποιηση του MED 17 επιτρεπει ακριβη υπολογισμου ισχυος και το μονο που χαλαει λιγο το ακριβες νουμερο ειναι η προσθηκη εξατμισης. Το εργοστασιο εχει κανει πολυ καλα τη δουλεια του και ειδικα με την ΟΕΜ εξατμιση , το νουμερο που δειχνει ειναι ακριβες.

Τα 230 που ειδες ειναι λογικα , αν σκεφτουμε οτι ηταν χαμηλη η θεροκρασια, και εχει πολυ καλη ψυξη στο δρομο, που σε κανενα δυναμομετρο δεν μπορεις να εχεις. Συν οτι δεν χανεις σε ροπη αδρανειας (πχ μπορει να εχεις 5η σε ανηφορα και να δεις στιγμιαια τι βγαζεις. Ανετα βλεπεις λοιπον αυτη την ισχυ η οποια ειναι και πραγματικη.

ετσι ακριβως ειχε συμβει κριτωνα οταν ειχα κανει και τις μετρησεις με τον θωμα...

257.4 και 33.6 ειχαμε υπολογισει μεσω του διαγραφηματος του map στο dyno βεβαια εβγαλα ποιο λιγα αλλα ηταν και λιγο ποιο ηπιες οι ρυθμισεις... μην παρουμε και κανα μοτερ στο χερι...!

Link to comment
Share on other sites

30,5 kg ροπη και 1 διαγραμμα κολαση και τα 230 χοντρικα τα λεω ...

Αλλα οπως ξανα ειπα ηταν ειδανικες οι συνθηκες

το πολυ πολυ να εχεις μια μικρη αποκληση αντε 4-5 αλογα και κανα κιλο ροπη...

εμενα μου φενεται λογικο παντως...!

Link to comment
Share on other sites

το πολυ πολυ να εχεις μια μικρη αποκληση αντε 4-5 αλογα και κανα κιλο ροπη...

εμενα μου φενεται λογικο παντως...!

μακαρι γιατι μου φαινονται πολλα tongue.gif Παντως σε ανοιγμα με leon cupra μεχρη κ τριτες ημασταν μαζι μετα το χαος ........

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.