Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

μην ντρεπεσαι θα ειμαι ευγενικος μαζι σου !!!! ;)

αντε στειλε μου πμ τοτε .......

ΘΕΛΩ κ ΒΟΛΤΑΑΑΑΑ ;)

κατι μου λεει οτι θα ξαναποχωρησω απο το club με αυτα που ακουω... παω για εμφητευση μαλλιων...!

Link to comment
Share on other sites

και να μην ειμαι θα καραφλιασω συντομα...!

γιατι αποστολη, εμεις φταιμε που βγαζουμε τετοια νουμερα?

Edited by Rocco-85
Link to comment
Share on other sites

γιατι αντωνη, εμεις φταιμε που βγαζουμε τετοια νουμερα?

δεν με λενε αντωνη απλα μου φαινεται εντελως κουλο το δικο μου αμαξι με 1.9 οβερ και Κ04 να εχει 33 κιλα ροπη και το δικο σου με 1.5 και ΚΚΚ να βγαζει την ιδια ροπη...!

Link to comment
Share on other sites

μαλλον επρεπε να ξυλωσουμε εντοσθια απο τρακτερ τυπου kubota

θα εισαι και συ αυριο στη συναντιση?

Link to comment
Share on other sites

οοοοοο yes my friend ....

λεο να ερθω, αλλα εξαρταται αν θα κοιμιθω θεσσ. γιατι δεν εχω ορεξη να γυρισω αυριο παλι...

Link to comment
Share on other sites

δεν με λενε αντωνη απλα μου φαινεται εντελως κουλο το δικο μου αμαξι με 1.9 οβερ και Κ04 να εχει 33 κιλα ροπη και το δικο σου με 1.5 και ΚΚΚ να βγαζει την ιδια ροπη...!

εμενα ποσα λες να βγαλλει με 1.8 οver 1.4 σταθερη και 1.1 κοφτη??35 κιλα?? tongue.giftongue.giftongue.gif

θα σου πεσουν ανετα τα μαλλια... ;)

Edited by Shaddow20
Link to comment
Share on other sites

35 κιλα σιγουρα + 5 κιλα που θα σου φερω εγω απο την λαικη = 40... καλα εισαι...!

να το αφησω εκει??ή να παρω και κανα 5αρι ακομα απο κανα S3 set up? ;) ?

Βλεπω παρακολυθει και ο Twoface απο κατω αλλα δε μιλαει.....Περιεργο.........

Edited by Shaddow20
Link to comment
Share on other sites

να το αφησω εκει??ή να παρω και κανα 5αρι ακομα απο κανα S3 set up? :lol: ?

Βλεπω παρακολυθει και ο Twoface απο κατω αλλα δε μιλαει.....Περιεργο.........

Εγώ έχω μπόλικη τρίχα οπότε δεν ανησυχώ για τυχόν τριχόπτωση tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Παιδια , μετρο συγκρισης αποτελουν δυναμομετρησεις απο το ΙΔΙΟ δυναμομετρο , με τον ΙΔΙΟ τροπο μετρησης (φορτιο , τυποποιηση διορθωμενης ισχυος κλπ ) , με την ΙΔΙΑ ποιοτητα καυσιμου και σε ΙΔΙΕΣ ή παραπλησιες συνθηκες . Τα υπολοιπα ολα ειναι συμπερασματα λανθασμενα. Οχι γιατι δεν βγαινουν συμπερασματα (υπαρχει λογος που στο ενα dyno το 1.4 ΤSI δειχνει 33kgrm ροπη με 1.9bar και σε αλλο στο 1,4bar δειχνει μονο 1,5kgrm λιγοτερο) αλλα γιατι ο καθενας ειτε δεν εχει τις γνωσεις να τα αποκωδικοποιησει και να κανει αναγωγη στην πραγματικοτητα , ειτε τα παρουσιαζει οπως τον συμφερουν .

Αν θελετε να δειτε τι κανουν τα μοτερ , μπορει να διοργανωθει ενα dyno-day και να δειτε τι βγαζει ο καθενας , την ιδια μερα , στο ιδιο dyno , με τον ιδιο τροπο μετρησης . Μεχρι τοτε , δικαιως , θα γραφεται οτι 1,38bar και 1,64bar προσφερουν ιδια ροπη στρεψης και οτι αυτοκινητα 1.4ΤSI εχουν μεγιστη ροπη στις... 6200σαλ , λες και ειναι Β16Α2 απο Civic VTi...

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Με τόσες τρίχες που έχουν χαθεί μπορούμε να το ονομάσουμε ήρθαν η καραφλή. Ρε peolinio έχεις κανένα video που ανοίγεις αν ναι στύλε μου το link ρε.

και λυστε μου μια απορία φίλτρο ελευθέρας χοάνη ή βαρελάκι (για να γυρίσουμε και στο θέμα)

Link to comment
Share on other sites

βαλε καμια gt35 πανω ρε μπας και παρει και κανα αλογο...!

Βάλε και 3 κιλά Πεντόκιλο και λίγο ρελαντί...αμα απο την άλλη έχεις κανένα μέσον, βάλε και λίγο Vitex!

Link to comment
Share on other sites

Νέο πρόγραμμα REVO για 1.4 tsi 160 (Golf & Scirocco) ;;;

219 ps και 325ΝΜ(33kg) ροπή;;;;

http://www.revotechnik.com/products/softwa....aspx?pvID=1196

Τελικά τι παίζει με τη REVO;

EDIT: Τα 219 ps είναι με 98άρα βενζίνη οπότε αν κάποιος βάζει 100αρα και έχει και φίλτρο βλ. peolinio τότε γιατί να μην φτάσει και τα 230!!!;;;

Αναφέρω συγκεκριμένα από το press release της REVO:

The software has two performance modes, supported by Revo Select and Select Plus switches;

95ron

95ron mode is a huge improvement over standard software, it is however tuned to suit lower quality fuel and is ideal to use in warmer climatic conditions. Power 210bhp@6100rpm, torque 212 lbft@4000rpm.

98ron

The optimum setting to use in good climatic conditions with 98ron or better fuel, with huge increases in both power and torque over standard and the 95ron performance mode. Power 219bhp @ 6100rpm, torque 240 lbft @ 4000rpm.

Και εδώ από το ελληνικό site αλλά για το Scirocco(που όμως φοράει τον κινητήρα του golf)!

http://www.cargate.gr/_Periex/Products.asp?PRODUCT_ID=53

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Νέο πρόγραμμα REVO για 1.4 tsi 160 (Golf & Scirocco) ;;;

219 ps και 325ΝΜ(33kg) ροπή;;;;

http://www.revotechnik.com/products/softwa....aspx?pvID=1196

Τελικά τι παίζει με τη REVO;

EDIT: Τα 219 ps είναι με 98άρα βενζίνη οπότε αν κάποιος βάζει 100αρα και έχει και φίλτρο βλ. peolinio τότε γιατί να μην φτάσει και τα 230!!!;;;

Αναφέρω συγκεκριμένα από το press release της REVO:

The software has two performance modes, supported by Revo Select and Select Plus switches;

95ron

95ron mode is a huge improvement over standard software, it is however tuned to suit lower quality fuel and is ideal to use in warmer climatic conditions. Power 210bhp@6100rpm, torque 212 lbft@4000rpm.

98ron

The optimum setting to use in good climatic conditions with 98ron or better fuel, with huge increases in both power and torque over standard and the 95ron performance mode. Power 219bhp @ 6100rpm, torque 240 lbft @ 4000rpm.

Και εδώ από το ελληνικό site αλλά για το Scirocco(που όμως φοράει τον κινητήρα του golf)!

http://www.cargate.gr/_Periex/Products.asp?PRODUCT_ID=53

μην τους ανοιγεις τα ματια ρε φιλε , αστους να πεταν τα λεφτα τους σε περιφερειακα και προγραμματα χωρις αποτελεσμα

Link to comment
Share on other sites

Νέο πρόγραμμα REVO για 1.4 tsi 160 (Golf & Scirocco) ;;;

219 ps και 325ΝΜ(33kg) ροπή;;;;

http://www.revotechnik.com/products/softwa....aspx?pvID=1196

Τελικά τι παίζει με τη REVO;

EDIT: Τα 219 ps είναι με 98άρα βενζίνη οπότε αν κάποιος βάζει 100αρα και έχει και φίλτρο βλ. peolinio τότε γιατί να μην φτάσει και τα 230!!!;;;

Αναφέρω συγκεκριμένα από το press release της REVO:

The software has two performance modes, supported by Revo Select and Select Plus switches;

95ron

95ron mode is a huge improvement over standard software, it is however tuned to suit lower quality fuel and is ideal to use in warmer climatic conditions. Power 210bhp@6100rpm, torque 212 lbft@4000rpm.

98ron

The optimum setting to use in good climatic conditions with 98ron or better fuel, with huge increases in both power and torque over standard and the 95ron performance mode. Power 219bhp @ 6100rpm, torque 240 lbft @ 4000rpm.

Και εδώ από το ελληνικό site αλλά για το Scirocco(που όμως φοράει τον κινητήρα του golf)!

http://www.cargate.gr/_Periex/Products.asp?PRODUCT_ID=53

εγω εμαθα οτι η ρεβο πλεον στους νεους κινητηρες του polo που θα ειναι με 100 αλογα με 1.0 μπαρ πιεση θα αποδιδει 35 κιλα ροπη και 250 αλογα... well done...! keep tuning...!

Link to comment
Share on other sites

Το πραγματικο dyno ειναι ο δρομος!Οσοι γυρνανε στο ΟΧ (και οχι μονο)ξερουν.Jovanni?????

Ναι, βέβαια χρειάζεται και ο δρόμος για να βλέπουμε και την "δύναμη" κάθε προγράμματος.....

Για την ιστορία δυστηχώς ήμασταν μόνο OVERLOAD (goerge80) και έτσι δεν υπήρξαν σημαντικές διαφορές.......

Με το astra overload Stge 1, πάμε κόπια και αυτο έιναι το σημαντικό...........

.....και χωρίς SF....

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.