Ilias_92 Posted March 22, 2013 Report Posted March 22, 2013 (edited) Καλημερα σε ολους!Ανοιγω νεο θεμα με τον παραπανω τιτλο με σκοπο να κανω καποιες ερωτησεις αλλα και γενικα για συζητηση.Λοιπον, θα ηθελα να ρωτησω τι διαστασεις εχουν οι δισκοπλακες, εμπρος και πισω, καθως και αν οι δαγκανες ειναι διπιστονες.Ευχαριστω εκ των προτερων,Ηλιας. Edited January 1, 2015 by activious Quote
groupa Posted March 22, 2013 Report Posted March 22, 2013 μονοπιστονες, 2πιστονες φοραει το Μ5!!! Quote
Gpap Posted September 10, 2013 Report Posted September 10, 2013 Αν θυμαμαι καλα το 1.2tsi εχει fs3 οπως το προηγουμενο (9n-9n3) μοντελο οποτε χρειαζεσαι ολοκληρο το ακραξονιο. Quote
sigok Posted September 23, 2013 Report Posted September 23, 2013 Ηλια οι διαστασεις ειναι: Διαμετρος 288 mm Παχος δισκοπλακας 25 mm Διαμετρος κεντρωσης 65 mm Υψος 34 mm Διαμετρος κυκλου οπης 100 mm για τις μπροστινες και πισω ειναι : Διαμετρος 232 mm Παχος δισκοπλακας 9 mm Διαμετρος κεντρωσης 65 mm Υψος 39 mm Διαστασεις σπειρωματος 16 mm Διαμετρος κυκλου οπης 100 mm Αυτα. Οτι αλλο θες πληροφορια μου λες Βεβαια αυτα μ λεει ειναι για αριθμο παραγωγης 1KV,1LN, 1ZC,1ZD τα μπροστινα και τα πισω ειναι ιδια για αριθμο 1KK,1KT,1KV,2EJ Μπορει να φοραει και καποια αλλα αν εχεις πχ 1LR,1ZG,1ZJ, 256mm σε διαμετρο.. Ελπιζω να βοηθησα. Quote
Ilias_92 Posted September 23, 2013 Author Report Posted September 23, 2013 Αναλυτικοτατος Ευχαριστω! Παντως ειναι μικρα τα φρενα του για αυτη την κατηγορια. Ισως ειναι τα μικροτερα! Quote
the_winner Posted September 23, 2013 Report Posted September 23, 2013 Ειναι πολυ μικρα τα φρενα για 180 αλογα και 1200 κιλα αμαξι (πυραυλος)Εμενα το Rocco εχει 160 αλογα 1380 κιλα τα ζωα μου αργα σε σχεση με το πολο δηλαδη και εχει 312 δισκο Quote
georgetdm Posted September 23, 2013 Report Posted September 23, 2013 Μπορει να φοραει και καποια αλλα αν εχεις πχ 1LR,1ZG,1ZJ, 256mm σε διαμετρο.. Ελπιζω να βοηθησα. Μπορείς να δώσεις περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη γραμμή παραγωγής. Διάμετρο μπροστά δίσκων καθώς και εάν φοράνε τις ίδιες δαγκανες; Quote
Ilias_92 Posted September 23, 2013 Author Report Posted September 23, 2013 Μιας και αναφερεις το scirocco να σημειωθει οτι ακομα και το μικρο 1.4 με τα 122 αλογα φοραει μεγαλυτερα απο το polo, νομιζω 312 και αυτο. Ειναι λιγο "αστοχο" οταν ο ανταγωνισμος φοραει μεγαλυτερες δισκοπλακες ακομα κ σε μοντελα με 75 αλογα λιγοτερα (βλ. Mito 105hp) . Δεν λεω να του βαλει και τετραπιστονη δαγκανα (η οποια παλι υπαρχει στον ανταγωνισμο), αλλα με λιγο μεγαλυτερη δισκοπλακα δεν νομιζω να αυξανοταν δραματικα το κοστος. Quote
georgetdm Posted September 23, 2013 Report Posted September 23, 2013 Μιας και αναφερεις το scirocco να σημειωθει οτι ακομα και το μικρο 1.4 με τα 122 αλογα φοραει μεγαλυτερα απο το polo, νομιζω 312 και αυτο. Ειναι λιγο "αστοχο" οταν ο ανταγωνισμος φοραει μεγαλυτερες δισκοπλακες ακομα κ σε μοντελα με 75 αλογα λιγοτερα (βλ. Mito 105hp) . Δεν λεω να του βαλει και τετραπιστονη δαγκανα (η οποια παλι υπαρχει στον ανταγωνισμο), αλλα με λιγο μεγαλυτερη δισκοπλακα δεν νομιζω να αυξανοταν δραματικα το κοστος. Και η αλήθεια είναι οτι τα φρένα του Polo GTI πάσχουν....Δεν σου δίνουν αυτοπεποίθηση. κάποιος πωλητής μου ειπε οτι στο νέο αυξησανε την διάμετρο αλλά δεν ήξερε λεπτομέρειες. Ξέρει κανένας με ΕΤΚΑ? Η tarox έβγαλε ένα kit αλλά για τις standard ζάντες παει στα 2500€ (10πιστονες δασκάλες κλπ υπερβολή για μένα) Quote
Ilias_92 Posted September 23, 2013 Author Report Posted September 23, 2013 Και εγώ το 'χω ακούσει αυτό. Για τα μοντέλα του ΜΥ2013 και μετά αν δεν κάνω λάθος. Τέλη του άλλου μήνα θα έχει έρθει και το δικό μου οπότε θα ξέρουμε αν όντως άλλαξε η διάσταση. Πάντως πιστεύω ένα τετραπίστονο κιτ brembo ή hispec για κάτι πιο οικονομικό με διάσταση 312 ή 328 με ~200€ παραπάνω είναι ότι πρέπει! Quote
xaris13 Posted September 24, 2013 Report Posted September 24, 2013 Στο δικο μου polo gti 6r το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν η αλλαγη στα φρενα, ζεστενονται για πλακα και καμια αιστηση το πεταλι, εβαλα monoblock τετραπιστονα brembo και δεν ξαναασχοληθηκα.... Quote
Ilias_92 Posted September 24, 2013 Author Report Posted September 24, 2013 Αν θυμαμαι σωστα εβαλες Brembo? Quote
Gpap Posted September 24, 2013 Report Posted September 24, 2013 Μια σχετικα φτηνη λυση ειναι οι 4πιστονες απο το cupra r αλλα με μια επιφυλαξη, δεν ειμαι σιγουρος οτι κανουν κουτα. Quote
xaris13 Posted September 24, 2013 Report Posted September 24, 2013 Αν θυμαμαι σωστα εβαλες Brembo? ναι brembo απο cayman-boxter τα ιδια ειναι με ferrodo ds2500 και τριπιτους 312 brembo απο golf 5 Quote
georgetdm Posted September 24, 2013 Report Posted September 24, 2013 (edited) ναι brembo απο cayman-boxter τα ιδια ειναι με ferrodo ds2500 και τριπιτους 312 brembo απο golf 5 Μπορείς να πεις λεπτομέρειες? (απο που τα πήρες, κωδικούς, φωτογραφίες μετατροπής κλπ) Καινούργια η μεταχειρισμένα? Κόστος? Το μόνο που έχω βρει είναι αυτό http://www.vagoc.co.uk/vb/showthread.php?t=7500&showall=1 Edited September 24, 2013 by GEORGETDM 1 Quote
sigok Posted September 25, 2013 Report Posted September 25, 2013 (edited) Μπορείς να δώσεις περισσότερες πληροφορίες για αυτή τη γραμμή παραγωγής. Διάμετρο μπροστά δίσκων καθώς και εάν φοράνε τις ίδιες δαγκανες; δαγκανα fn3 25μμ διαμετρος εμβολου φρενων μπροστα 54μμ Και για αριθμο παραγωγης 1LR ,1ZG και 1ZJ που λεγαμε εχουμε τα εξης: Υψος 37μμ παχος 22μμ εξωτερικη διαμετρος 256μμ διαμετρος κυκλου οπης 100μμ διαμετρος πλημνης 146μμ διαμετρος οπης πλημνης 65μμ. αρα εχουμε αλλη διασταση στη δισκοπλακα.. Οτι αλλο θελετε ρωτατε Edited September 25, 2013 by zibo Quote
xaris13 Posted September 25, 2013 Report Posted September 25, 2013 Μπορείς να πεις λεπτομέρειες? (απο που τα πήρες, κωδικούς, φωτογραφίες μετατροπής κλπ) Καινούργια η μεταχειρισμένα? Κόστος? Το μόνο που έχω βρει είναι αυτό http://www.vagoc.co.uk/vb/showthread.php?t=7500&showall=1 Εδω εχει οτι χρειαζεσε το ιδιο project ακολουθησα και εγω στα φρενα http://www.clubpolo.co.uk/forum/index.php?showtopic=278450 Κατι που δεν αναφερει ειναι οτι θελει 16χιλιοστα αποστατη για να εχουν λιγο αερα τα φρενα απο την ζαντα στο ζεσταμα και ποιο μακρια μπουλονια. Το κοστος της μετατροπης σε εμενα με ολα καινουρια μου πηγε περιπου ενα 1000αρικο αλλα με τιμες συνεργειου και οχι λιανικης. Ειμαι μηχανικος. Quote
georgetdm Posted September 25, 2013 Report Posted September 25, 2013 Εδω εχει οτι χρειαζεσε το ιδιο project ακολουθησα και εγω στα φρενα http://www.clubpolo.co.uk/forum/index.php?showtopic=278450 Κατι που δεν αναφερει ειναι οτι θελει 16χιλιοστα αποστατη για να εχουν λιγο αερα τα φρενα απο την ζαντα στο ζεσταμα και ποιο μακρια μπουλονια. Το κοστος της μετατροπης σε εμενα με ολα καινουρια μου πηγε περιπου ενα 1000αρικο αλλα με τιμες συνεργειου και οχι λιανικης. Ειμαι μηχανικος. Πίσω έχεις κάνει κάτι? Οι εντυπώσεις σου απο τις αλλαγές? Quote
xaris13 Posted September 26, 2013 Report Posted September 26, 2013 Πισω αλλαξα τοις δυο γραμμες με υψυλης πιεσεως μιας και εχει 4 μαρκουτσια πισω και χανεις πολυ με τα απλα οταν φουσκονουν. Οι εντυπωσεις η καλυτερες, ειναι ακουραστα τους εχεις εμπιστοσυνη και επιτελους απεκτησε εστιση το αριστερο πεταλι.... Quote
Gerasimos Posted September 26, 2013 Report Posted September 26, 2013 Παιδια για τους αποστατες τι αποψη εχετε? Εχουν καποιο αρνητικο αποτελεσμα στο πατημα του αυτοκινητου ? Ειναι ασφαλεις? Ακομα για τις τρυπητες δισκοπλακες ισχυει οτι κανουν θορυβο στο ρολαρισμα? Η μονο οταν φρεναρεις? Quote
xaris13 Posted September 27, 2013 Report Posted September 27, 2013 Η αποστατες αν ειναι σωστα κομμενη, και εχουν και τον απαρετητο αφαλο που αγκαλιαζει και το μουαγε αλλα και την ζαντα δεν δημιουργουν προβλημα χωρις βεβαια να κανουμαι υπερβολες. Οσο για τοις δισκοπλακες οι τρυπητες σιγουρα δεν κανουν θορυβο, θορυβο μπωρει να κανουν οι χαρακτες αν οι χαραξει εχει γινει στα γνωστα μηχανουργια της γειτονιας που τα κανουν ολα και συμφερουν, η οταν εχουν τοποθετηθει ανα ποδα απο την φορα της χαραξης τους και μονο κατα την διαρκεια του φρεναρισματος! Quote
Gerasimos Posted September 28, 2013 Report Posted September 28, 2013 Η αποστατες αν ειναι σωστα κομμενη, και εχουν και τον απαρετητο αφαλο που αγκαλιαζει και το μουαγε αλλα και την ζαντα δεν δημιουργουν προβλημα χωρις βεβαια να κανουμαι υπερβολες. Οσο για τοις δισκοπλακες οι τρυπητες σιγουρα δεν κανουν θορυβο, θορυβο μπωρει να κανουν οι χαρακτες αν οι χαραξει εχει γινει στα γνωστα μηχανουργια της γειτονιας που τα κανουν ολα και συμφερουν, η οταν εχουν τοποθετηθει ανα ποδα απο την φορα της χαραξης τους και μονο κατα την διαρκεια του φρεναρισματος! Ευχαριστω πολυ για την απαντηση...λοπον ο λογος που εκανα την ερωτηση ειναι οτι εγω φοραω τετραπιστονα brembo με τρυπητους δισκους 330 και φυσικα αποστατες και απο βδομαδα θα τα βγαλω και θα βαλω τα εργοστασιακα. Ο λογος ειναι οτι καποιος μου εκανε πολυ προχειρη δουλεια και αντιμετωπιζω τα εξης προβληματα.. 1ον τρεμουλο τιμονιου στο φρεναρισμα και λιγοτερο στην επιταχυνση προφανως λογω κακοφτιαγμενων αποστατων 2ον προβλημα ευθυγραμμησης και 3ον ιδιαιτερα ενοχλητικο τακ τακ σαν να εχεις παρει πετραδακι στο λαστιχο κατα το ρολαρισμα λογω οπως μου ειπωθηκε και εντος πολλων εισαγωγικων των τρυπητων δισκων..... οπως καταλαβαινετε ξενερωσα και δεν εχω καμια διαθεση να ασχοληθω περισσότερο ουτε αλλα χρηματα να πεταξω γι αυτο βαζω τα εργοστασιακα και θα πουλησω τα τετραπιστονα...το μονο που σκεφτομαι τωρα ειναι να βαλω μεγαλυτερους δισκους στην εργοστασιακη δαγκανα....δεν ξερω αν γινεται..καθε βοηθεια δεκτη Quote