Jump to content
alexandroskon

Σωληνακι.

Recommended Posts

καλησπερα και παλι θα ηθελα να ρωτησω το εξης: κατω απο το αυτοκινητο κοντα στην μερια του συνοδηγου εχει ενα σωληνακι το οποιο ρουφαει αερα τι ακριβως ειναι?μηπως ειναι απο τον κληματισμο για να φευγουν τα νερα?αν ναι γιατι ρουφαει αερα?και δευτερον εχει κανενα μηνα που εβαλα μπαρομετρο οι πιεσεις που ειμαι ειναι 0.3-0.4..εκει πρεπει να δουλευει το αυτοκινητο?να υπενθημισω οτι το αμαξι ειναι passat 1.8t 20v 1999 150hp εντελως μαμα. ευχαριστω εκ των προτερων.

Link to comment
Share on other sites

0,55-0.60 δουλέυουν τα 150άρια

0,80 δουλέυουν τα 180άρια

Link to comment
Share on other sites

λοιπον σημερα εβγαλα το κολλαρο που παει απο τον παπα στο tourbo.εχουμε και λεμε:η φτερωτη εχει τζογο αρα γι αυτο δεν σηκωνει πιεση...(επισης η βαλβιδα αυτη ειχε πολη βρομα http://www.europaparts.com/pressure-regulator-valve-034129101b.html ).τωρα τι ειναι  πιο καλο να κανω επισκευη η αντικατασταση της τουρμπινας?

Link to comment
Share on other sites

Οι τουρμπίνες ως ενα σημείο πρεπει να έχουν τζόγο ακομα και καινούργια τουρμπίνα εχει τζόγο μόλις σηκώσει πίεση λαδιού το κύκλωμα ο τζόγος μηδενιζεται !

Εχει σημάδια το αλουμίνιο οτι εχει βρει η φτερωτή ;

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

λοιπον σημερα εβγαλα το κολλαρο που παει απο τον παπα στο tourbo.εχουμε και λεμε:η φτερωτη εχει τζογο αρα γι αυτο δεν σηκωνει πιεση...(επισης η βαλβιδα αυτη ειχε πολη βρομα http://www.europaparts.com/pressure-regulator-valve-034129101b.html ).τωρα τι ειναι πιο καλο να κανω επισκευη η αντικατασταση της τουρμπινας?

Αν εχει πανω απο 150.000 βγαλτη κανε μια επισκευη. Ισως χρειαστεις και πολλαπλη, ραγιζουν στα νευρα η στο πορτακι.

Πριν τη βγαλεις κανε ενα leak test πιεσης και υποπιεσης στο αμαξι. Μηπως εχεις διαρροες αλλου.

Link to comment
Share on other sites

Πρωτα ελεγξε σωληνακια,σκαστρα,κτλ για τυχον διαρροη αερα και μετα θα κοιταξεις προς τουρμπινα.

Λαδι σου καιει?

Link to comment
Share on other sites

σκαστρα εχω βαλει την εργοστασιακη(φορουσε ανοιχτου τυπου)  εχει περιπου 1μηνα για τα σωληνακια δεν μπορω τα δω ολα θα πρεπει να γινει ενα leak test λαδακι τσιμπαει  λιγο..περιπου 200 ml στα 2000 χιλιομετρα απο οτι εχω παρατηρησει.υπαρχει καποιος αλλος τροπος να δω για διαρροη αερα?

και κατι αλλο οταν βαζω προς ακουγετε ενα γρου γρου απο την πισω μερια της μηχανης οπως την βλεπεις απο την μερια του οδηγου.αυτο για περιπου 1 με 2 λεπτα μετα ολα καλα παιζει να ειναι τα λαδια δηλαδη μεχρι να πιασει θερμοκρασια?

Edited by alexandroskon
Link to comment
Share on other sites

Κανονικα δεν πρεπει να ακουγεται κατι.

Οταν το πατας το αμαξι,την κραταει κανονικα την πιεση?

Link to comment
Share on other sites

κραταει 0.35 και στα ψηλα πεφτει 0.2(κοντα στον κοφτη)...α και κατι αλλο σημερα μου αναψε στο δεξι καντρανακι εκει που λεει τα χιλιομετρα μια ενδειξει service(αναβοσβηνει και μετα φευγει)εχω 120125 χλμ.λογικα σε προηδοποιη οτι στα 120000 επρεπε να γινει service βαση κατασκευαστη?

Link to comment
Share on other sites

σκαστρα εχω βαλει την εργοστασιακη(φορουσε ανοιχτου τυπου)  εχει περιπου 1μηνα για τα σωληνακια δεν μπορω τα δω ολα θα πρεπει να γινει ενα leak test λαδακι τσιμπαει  λιγο..περιπου 200 ml στα 2000 χιλιομετρα απο οτι εχω παρατηρησει.υπαρχει καποιος αλλος τροπος να δω για διαρροη αερα?

και κατι αλλο οταν βαζω προς ακουγετε ενα γρου γρου απο την πισω μερια της μηχανης οπως την βλεπεις απο την μερια του οδηγου.αυτο για περιπου 1 με 2 λεπτα μετα ολα καλα παιζει να ειναι τα λαδια δηλαδη μεχρι να πιασει θερμοκρασια?

με το τεστ αυτο γλυτωνεις χρονο απ το να το κανεις χειροκινητα.....το γρου γρου γρου ειναι θορυβος απ τον τεντοτηρα της καδενας ο οποιος ειχε θεμα στα μοντελα πριν του 2003 ...καλητερα να τον κανεις αλλαγη οταν αλαξεις ιμαντες, αν εχεις αλλαξει ιμαντες και επειδη ηδη εχεις θεμα με την φλαντζα ψευτοκαπακου καλο θα ηταν να τα αλαξεις μαζι αυτα τα δυο για να αποφιγεις διπλα εργατικα.

 

0,45 σταθερο 0,6 οβερμπουστ δουλευουν τα 150αρια

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

με το τεστ αυτο γλυτωνεις χρονο απ το να το κανεις χειροκινητα.....το γρου γρου γρου ειναι θορυβος απ τον τεντοτηρα της καδενας ο οποιος ειχε θεμα στα μοντελα πριν του 2003 ...καλητερα να τον κανεις αλλαγη οταν αλαξεις ιμαντες, αν εχεις αλλαξει ιμαντες και επειδη ηδη εχεις θεμα με την φλαντζα ψευτοκαπακου καλο θα ηταν να τα αλαξεις μαζι αυτα τα δυο για να αποφιγεις διπλα εργατικα.

 

0,45 σταθερο 0,6 οβερμπουστ δουλευουν τα 150αρια

ξερεις τι τιμη εχει ο τεντωτηρας?φλατζα αλλαξα μαζι με μπιλιοφορο δεξι και βαλβολινες 150 ευρω...ιμαντες εχω αλλαξει.τι ζημια μπορει να προκαλεσει ο τεντωτηρας οταν κανει ετσι?

Edited by alexandroskon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

https://www.youtube.com/watch?v=xdz2BDudmk0 αυτα ειναο βιντεακια o τεντοτηρας δυστιχος κοστιζει 150ε τωρα τι θεματα μπορουν να προκιψουν εκτος του λογικου οτι απο την στιγμη που η καθενα ειναι χαλαρη εντος στο καπακι οτι πεζει να το φθιρει και οτι θα εχεις συνεχεια πυρακια...

ωραιος τωρα πιστευω δεν θα εχεις σιγουρα τοση μεγαλη καταναλωση λαδιου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

https://www.youtube.com/watch?v=xdz2BDudmk0 αυτα ειναο βιντεακια o τεντοτηρας δυστιχος κοστιζει 150ε τωρα τι θεματα μπορουν να προκιψουν εκτος του λογικου οτι απο την στιγμη που η καθενα ειναι χαλαρη εντος στο καπακι οτι πεζει να το φθιρει και οτι θα εχεις συνεχεια πυρακια...

ωραιος τωρα πιστευω δεν θα εχεις σιγουρα τοση μεγαλη καταναλωση λαδιου.

οταν ανοιξαμε για να αλαξουμε την φλατζα η καδενα δεν ηταν καθολου χαλαρη μου ειπε ο μηχανικος οτι ειναι καλα και οτι αυτο που ακουγεται ειναι τα καυσαερια αναμεσα στο τουρμπο και στον καταλυτη ειπε θελη αλλαγη η η μεταλικη φλατζα που εχει μεταξι τους...γι αυτο οταν ειναι κρυο ακουγεται ενω οταν ζεστενεται διαστελετε και ειναι οκ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.