Ioannis Kakavas Posted August 12, 2014 Report Share Posted August 12, 2014 Εχει κάποιος πληροφορίες σχετικά με το αν πρέπει ή/και είναι καλύτερο να μείνει το χειρόφρενο κάτω σε περίπτωση που το αυτοκίνητο μείνει για πολύ καιρό παρκαρισμένο ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted August 13, 2014 Report Share Posted August 13, 2014 ειναι ευθια εκει που θα το αφησεις 'η εχει κληση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyros Tetien Trader Posted August 13, 2014 Report Share Posted August 13, 2014 καλημερα φιλε γιαννη σε αυτο που ρωτας σχετικα εχω το golf 6αρι highline ειναι 4 χρονων και επειδη ειμαι ναυτικος το αυτοκινητο εχει μεινει σερι χρονο παρκαρισμενο στο υποστεγο χωρις χειροφρενο, το υποστεγο ειναι χωρις κληση, ουτε το χειροφρενο αλλα ουτε τα λαστιχα και η μπαταρια παθανε τιποτα ολα πανε ρολοι , εννοειται ειχα μεσα πρωτη και φυσικα μετα απο ενα χρονο με την πρωτη μιζια πηρε και μπροστα golfara ειναι αυτη , καλα χιλιομετρα να εχης . pacific crossing 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ioannis Kakavas Posted August 13, 2014 Author Report Share Posted August 13, 2014 (edited) Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Πάντως το δικό μου θα έχει ελαφρά κλίση ως προς το οριζόντιο. Θα το ακουμπήσω στον τοίχο... Η μπαταρία σου ήταν συνδεμένη κανονικά 1 χρόνο και δεν την έβαλες καθόλου μπροστά??? Edited August 25, 2014 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted August 14, 2014 Report Share Posted August 14, 2014 Και γιατι να μην βάλει χειρόφρενο ; Ποιο το κέρδος ; Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 14, 2014 Report Share Posted August 14, 2014 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Πάντως το δικό μου θα έχει ελαφρά κλίση ως προς το οριζόντιο. Θα το ακουμπήσω στον τοίχο... Άσε τις αλχημείες και τράβα το χειρόφρενο συρματόσχοινο είναι δεν παθαίνει τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ioannis Kakavas Posted August 14, 2014 Author Report Share Posted August 14, 2014 (edited) Νίκο νομίζω οτι το πρόβλημα δεν είναι στο συρματόσχοινο αλλά στα ταμπούρα ή στον δίσκο που σφίγγει το χεορόφρενο. Το συγκεκριμένο μοντέλο τι έχει?? Δεν ξέρω γι αυτό ρωτάω Edited August 14, 2014 by Ioannis Kakavas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touring the M3 Posted August 14, 2014 Report Share Posted August 14, 2014 Μα δέν πρόκειται να το κινήσει"δεμένο"...άν κατάλαβα καλά. @Pacific Crossing..... το αυτοκινητο εχει μεινει σερι χρονο παρκαρισμενο στο υποστεγο χωρις χειροφρενο, το υποστεγο ειναι χωρις κληση, ουτε το χειροφρενο αλλα ουτε τα λαστιχα και η μπαταρια παθανε τιποτα ολα πανε ρολοι , εννοειται ειχα μεσα πρωτη και φυσικα μετα απο ενα χρονο με την πρωτη μιζια πηρε και μπροστα golfara ειναι αυτη... Μιά χαρά είσαι!!!...άν βάλεις και 5psi παραπάνω σε κάθε ελαστικό,θα είσαι"κομπλέ"!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ioannis Kakavas Posted August 14, 2014 Author Report Share Posted August 14, 2014 (edited) Καλά κατάλαβες. Το αυτοκίνητο δεν πρόκειται να κινηθεί για αρκετό διάστημα. Αν επρόκειτο να κινηθεί δεν υπήρχε θέμα. Ο προβληματισμός μου προκύπτει εξ αιτίας της προβλεπόμενης μακράς ακινησίας του GOLF. Πως θα επηρεαστεί από αυτή την ακινησία, η συμπεριφορά του χειρόφρενου αν μείνει ''επάνω'' ?? Τα υπόλοιπα, βαλβολίνες, λαστιχάκια, τσιμούχες κλπ ??? Πολύ καλή η ιδέα για λίγο παραπάνω αέρα στα λάστιχα Edited August 14, 2014 by Ioannis Kakavas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 15, 2014 Report Share Posted August 15, 2014 (edited) Καλά κατάλαβες. Το αυτοκίνητο δεν πρόκειται να κινηθεί για αρκετό διάστημα. Αν επρόκειτο να κινηθεί δεν υπήρχε θέμα. Ο προβληματισμός μου προκύπτει εξ αιτίας της προβλεπόμενης μακράς ακινησίας του GOLF. Πως θα επηρεαστεί από αυτή την ακινησία, η συμπεριφορά του χειρόφρενου αν μείνει ''επάνω'' ?? Τα υπόλοιπα, βαλβολίνες, λαστιχάκια, τσιμούχες κλπ ??? Πολύ καλή η ιδέα για λίγο παραπάνω αέρα στα λάστιχα Το αρκετο διαστημα πιο ειναι; Δεν αναφερεις σε κανενα ποστ. Τακαρισε το μπρος πισω άπο τα λαστιχα. Εγω θα τραβουσα χειροφρενο, λίγα κλικ ίσα να μαγκώσει και ας εμενε οσο θελει. Περισσοτερο νανησυχεις για τα λαστιχα και αλλους συνδεσμους απο κατω αν μιλαμε για 1+ χρονο Edited August 16, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ioannis Kakavas Posted August 15, 2014 Author Report Share Posted August 15, 2014 Το χρονικό διάστημα είναι απροσδιόριστο από τώρα. Αλλά 1 χρόνος σίγουρα. Μπορεί και λίγο περισσότερο από 1 χρόνο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted August 15, 2014 Report Share Posted August 15, 2014 Άσε τις αλχημείες και τράβα το χειρόφρενο συρματόσχοινο είναι δεν παθαίνει τίποτα. + 1000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ioannis Kakavas Posted August 15, 2014 Author Report Share Posted August 15, 2014 τι εννοείς δηλαδή??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted August 16, 2014 Report Share Posted August 16, 2014 (edited) Με τουλάχιστον ένα χρόνο ακινησία έχεις καταστρέψει τη ‘’κυκλικότητα’’ των ελαστικών επειδή θα πατάνε συνεχώς στο ίδιο σημείο.. Τα ελαστικά θα γίνουν οβάλ και θα έχεις πρόβλημα κύλισης όταν το ενεργοποιήσεις ξανά. Εάν δεν μπορεί να το κινεί κάποιος μια φορά στις δέκα—δέκα πέντε ημέρες, τότε γρύλο και τακάρισμα ή(διαζ) άλλα λάστιχα γ,δ,ε διαλογής και ποιότητας.Το φαινόμενο έχει παρατηρηθεί σε τρέιλερ σκάφους που μένει ακίνητο από Σεπτέμβριο εως Μάιο. Edited August 16, 2014 by TASOS M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted August 16, 2014 Report Share Posted August 16, 2014 (edited) Τάσο υπερβάλεις. Το τρείλερ σκαφους που αναφέρεις, ειμαι σίγουρος οτι φοράει κολολάστιχα, ταλαιπωρημένα με άλατα απο θάλασσα κλπ. Επίσης τα τρειλερ μενουν για χρόνια με ιδια λαστιχα φορεμενα σε ενδεχομενως σκουριαςμενες σιδερενιες ζαντες και υφιστανται την ίδια ταλαιπωρία για συνεχόμενα χρόνια. Μην συγκρινεις λοιπον ελαστικά αυτοκινητου με ζαντολαστιχα της πλακας που φορανε τα τρειλερ. Edited August 16, 2014 by chrispant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted August 16, 2014 Report Share Posted August 16, 2014 (edited) Μιλάω για νέα λάστιχα σε νέες ζάντες ειδικά για τρέιλερ με έξι λίνα που είναι πιο ενισχυμένα και όχι με τέσσερα που είναι του αυτοκίνητου. Η παραμόρφωση στη κάτω πλευρά που βρίσκεται προς το έδαφος εάν δεν αλλάξει θέση το λάστιχο, περνά καιρός μέχρι να επανέλθει και μπορεί να μην επανέλθει καθόλου. Εδώ τι λέει η continental για αποθήκευση και περιστροφή. 2. Αποθήκευση ελαστικών: Τα θερινά ελαστικά χρειάζονται σωστή αποθήκευση για να μπορέσουν να περάσουν άθικτα το χειμώνα. Το πιο εύκολο είναι να τα αφήνετε να ξεχειμωνιάζουν στον αντιπρόσωπο ή στο σέρβις των ελαστικών σας. Όσοι προτιμάτε να πάρετε στα χέρια σας τη φροντίδα της αποθήκευσης, θα πρέπει να μεριμνήσετε για τα εξής: Πριν ξεμοντάρετε τα ελαστικά από το αυτοκίνητο, σημειώστε με κιμωλία σε ποιον τροχό του αυτοκινήτου βρίσκονται (ΠA = πίσω αριστερά, ΜΔ = μπροστά δεξιά κ.ο.κ.) Καθαρίστε το πέλμα και τη ζάντα. Αν βγάλετε ολόκληρους τους τροχούς (δηλ. το ελαστικό πάνω στη ζάντα), κρεμάστε τα από γάντζους ή αποθηκέψτε τα σε ράγες τροχών. Μη στοιβάζετε ελαστικά που έχουν αφαιρεθεί από τις ζάντες τους. Τοποθετήστε τα όρθια (κατά προτίμηση,πάνω σε ράγες). Είναι σημαντικό να περιστρέφετε αυτά τα ελαστικά κάθε τέσσερις εβδομάδες για να μη στηρίζονται διαρκώς στην ίδια επιφάνεια του καουτσούκ. Γενικά, το καουτσούκ δεν επιτρέπεται να έρθει σε επαφή με πετρέλαια, γράσα, ή βερνίκια. Ο χώρος όπου αποθηκεύονται τα ελαστικά πρέπει να είναι δροσερός και σκοτεινός. http://www.continental-tires.gr/www/tires_gr_gr/themes/tyretips/tips/ten-wintertips-gr.html Edited August 16, 2014 by TASOS M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ioannis Kakavas Posted August 16, 2014 Author Report Share Posted August 16, 2014 Μάλλον ο Τασος έχει δίκιο. Εμένα με έπεισε. Αν δεν κινούνται τότε είναι σχεδόν σίγουρο οτι θα παραμορφωθούν. Όμως κάθε 4 ή 5 εβδομάδες εκτιμώ οτι είναι ασφαλές. Οχι κάθε 15 ημέρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 17, 2014 Report Share Posted August 17, 2014 Μάλλον ο Τασος έχει δίκιο. Εμένα με έπεισε. Αν δεν κινούνται τότε είναι σχεδόν σίγουρο οτι θα παραμορφωθούν. Όμως κάθε 4 ή 5 εβδομάδες εκτιμώ οτι είναι ασφαλές. Οχι κάθε 15 ημέρες. Για τα λαστιχα στο εχω ηδη πει εδω τοσα ποστ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ioannis Kakavas Posted August 17, 2014 Author Report Share Posted August 17, 2014 Νίκο ΟΚ είχες δίκιο, απλά το διερεύνησα λίγο παραπάνω. Για το χρονικό διάστημα μεταξύ των εκκινήσεων τι προτείνεις ?? Φυσικά οι 15 ημέρες είναι καλύτερες από τις 30 ή 40 αλλά και οι 40 είναι το ίδιο ασφαλείς στα θέματα που συζητάμε. Τι προτείνεις ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 18, 2014 Report Share Posted August 18, 2014 (edited) Νίκο ΟΚ είχες δίκιο, απλά το διερεύνησα λίγο παραπάνω. Για το χρονικό διάστημα μεταξύ των εκκινήσεων τι προτείνεις ?? Φυσικά οι 15 ημέρες είναι καλύτερες από τις 30 ή 40 αλλά και οι 40 είναι το ίδιο ασφαλείς στα θέματα που συζητάμε. Τι προτείνεις ???Εγω θα το τακαριζα και τελος.Βαλε 4 τριποδες και εφοσον ειναι μεσα σε γκαραζ δεν θα το πειραξει κανεις. Edited August 18, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 18, 2014 Report Share Posted August 18, 2014 Εχει δικιο ο τασος. 2.5-3 χρονια που το ειχα χωρις πινακιδες στο γκαραζ,τα λαστιχα εγιναν τετραγωνα. Πηγαινα στο δρομο και το αμαξι πηγαινε πανω κατω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...