Jump to content
Ioannis Kakavas

Χειρόφρενο Golf 1400 Tsi- 2008

Recommended Posts

Εχει κάποιος πληροφορίες σχετικά με το αν πρέπει ή/και είναι καλύτερο να μείνει το χειρόφρενο κάτω σε περίπτωση που το αυτοκίνητο μείνει για πολύ καιρό παρκαρισμένο ??

Link to comment
Share on other sites

καλημερα φιλε γιαννη σε αυτο που ρωτας σχετικα εχω το golf 6αρι highline ειναι 4 χρονων και επειδη ειμαι ναυτικος το αυτοκινητο εχει μεινει σερι χρονο παρκαρισμενο στο υποστεγο χωρις χειροφρενο, το υποστεγο ειναι χωρις κληση, ουτε το χειροφρενο αλλα ουτε τα λαστιχα  και η μπαταρια παθανε τιποτα ολα πανε ρολοι , εννοειται ειχα μεσα πρωτη και φυσικα μετα απο ενα χρονο με την πρωτη μιζια πηρε και μπροστα golfara ειναι αυτη , καλα χιλιομετρα να εχης . pacific crossing

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Πάντως το δικό μου θα έχει ελαφρά κλίση ως προς το οριζόντιο. Θα το ακουμπήσω στον τοίχο...

Η μπαταρία σου ήταν συνδεμένη κανονικά 1 χρόνο και δεν την έβαλες καθόλου μπροστά???

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Πάντως το δικό μου θα έχει ελαφρά κλίση ως προς το οριζόντιο. Θα το ακουμπήσω στον τοίχο...

 

Άσε τις αλχημείες και τράβα το χειρόφρενο συρματόσχοινο είναι δεν παθαίνει τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Νίκο νομίζω οτι το πρόβλημα δεν είναι στο συρματόσχοινο αλλά στα ταμπούρα ή στον δίσκο που σφίγγει το χεορόφρενο. Το συγκεκριμένο μοντέλο τι έχει?? Δεν ξέρω γι αυτό ρωτάω

Edited by Ioannis Kakavas
Link to comment
Share on other sites

Μα δέν πρόκειται να το κινήσει"δεμένο"...άν κατάλαβα καλά.

 

@Pacific Crossing.....

το αυτοκινητο εχει μεινει σερι χρονο παρκαρισμενο στο υποστεγο χωρις χειροφρενο, το υποστεγο ειναι χωρις κληση, ουτε το χειροφρενο αλλα ουτε τα λαστιχα  και η μπαταρια παθανε τιποτα ολα πανε ρολοι , εννοειται ειχα μεσα πρωτη και φυσικα μετα απο ενα χρονο με την πρωτη μιζια πηρε και μπροστα golfara ειναι αυτη...

 

Μιά χαρά είσαι!!!...άν βάλεις και 5psi παραπάνω σε κάθε ελαστικό,θα είσαι"κομπλέ"!!

Link to comment
Share on other sites

Καλά κατάλαβες. Το αυτοκίνητο δεν πρόκειται να κινηθεί για αρκετό διάστημα. Αν επρόκειτο να  κινηθεί δεν υπήρχε θέμα. Ο προβληματισμός μου προκύπτει εξ αιτίας της προβλεπόμενης μακράς ακινησίας του GOLF. Πως θα επηρεαστεί από αυτή την ακινησία, η συμπεριφορά του χειρόφρενου αν μείνει ''επάνω'' ?? Τα υπόλοιπα, βαλβολίνες, λαστιχάκια, τσιμούχες κλπ ???

Πολύ καλή η ιδέα για λίγο παραπάνω αέρα στα λάστιχα

Edited by Ioannis Kakavas
Link to comment
Share on other sites

Καλά κατάλαβες. Το αυτοκίνητο δεν πρόκειται να κινηθεί για αρκετό διάστημα. Αν επρόκειτο να κινηθεί δεν υπήρχε θέμα. Ο προβληματισμός μου προκύπτει εξ αιτίας της προβλεπόμενης μακράς ακινησίας του GOLF. Πως θα επηρεαστεί από αυτή την ακινησία, η συμπεριφορά του χειρόφρενου αν μείνει ''επάνω'' ?? Τα υπόλοιπα, βαλβολίνες, λαστιχάκια, τσιμούχες κλπ ???

Πολύ καλή η ιδέα για λίγο παραπάνω αέρα στα λάστιχα

Το αρκετο διαστημα πιο ειναι; Δεν αναφερεις σε κανενα ποστ.

Τακαρισε το μπρος πισω άπο τα λαστιχα.

Εγω θα τραβουσα χειροφρενο, λίγα κλικ ίσα να μαγκώσει και ας εμενε οσο θελει.

Περισσοτερο νανησυχεις για τα λαστιχα και αλλους συνδεσμους απο κατω αν μιλαμε για 1+ χρονο

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Άσε τις αλχημείες και τράβα το χειρόφρενο συρματόσχοινο είναι δεν παθαίνει τίποτα.

+ 1000

Link to comment
Share on other sites

Με  τουλάχιστον  ένα  χρόνο  ακινησία  έχεις  καταστρέψει  τη  ‘’κυκλικότητα’’  των  ελαστικών  επειδή  θα  πατάνε  συνεχώς  στο  ίδιο  σημείο.. Τα  ελαστικά  θα  γίνουν  οβάλ  και  θα  έχεις  πρόβλημα  κύλισης  όταν  το  ενεργοποιήσεις  ξανά. Εάν  δεν  μπορεί  να  το  κινεί  κάποιος  μια  φορά  στις  δέκα—δέκα πέντε  ημέρες, τότε  γρύλο  και  τακάρισμα  ή(διαζ)  άλλα  λάστιχα  γ,δ,ε διαλογής  και  ποιότητας.
Το  φαινόμενο  έχει  παρατηρηθεί  σε  τρέιλερ  σκάφους  που  μένει  ακίνητο  από  Σεπτέμβριο  εως  Μάιο.

 

Edited by TASOS M
Link to comment
Share on other sites

Τάσο υπερβάλεις. Το τρείλερ σκαφους που αναφέρεις, ειμαι σίγουρος οτι φοράει κολολάστιχα, ταλαιπωρημένα με άλατα απο θάλασσα κλπ.

Επίσης τα τρειλερ μενουν για χρόνια με ιδια λαστιχα φορεμενα σε ενδεχομενως σκουριαςμενες σιδερενιες ζαντες και υφιστανται την ίδια ταλαιπωρία για συνεχόμενα χρόνια.

Μην συγκρινεις λοιπον ελαστικά αυτοκινητου με ζαντολαστιχα της πλακας που φορανε τα τρειλερ.

Edited by chrispant
Link to comment
Share on other sites

Μιλάω  για  νέα  λάστιχα  σε  νέες  ζάντες  ειδικά  για  τρέιλερ  με  έξι  λίνα  που  είναι  πιο  ενισχυμένα  και  όχι  με  τέσσερα  που  είναι  του  αυτοκίνητου. Η  παραμόρφωση  στη  κάτω  πλευρά  που  βρίσκεται  προς  το  έδαφος  εάν  δεν  αλλάξει  θέση  το  λάστιχο,  περνά  καιρός  μέχρι  να  επανέλθει  και  μπορεί  να  μην  επανέλθει  καθόλου.

 

30082012244.jpg

 

 

Εδώ  τι  λέει  η  continental  για  αποθήκευση  και  περιστροφή.

 2. Αποθήκευση ελαστικών: Τα θερινά ελαστικά χρειάζονται σωστή αποθήκευση για να μπορέσουν να περάσουν άθικτα το χειμώνα. Το πιο εύκολο είναι να τα αφήνετε να ξεχειμωνιάζουν στον αντιπρόσωπο ή στο σέρβις των ελαστικών σας. Όσοι προτιμάτε να πάρετε στα χέρια σας τη φροντίδα της αποθήκευσης, θα πρέπει να μεριμνήσετε για τα εξής: Πριν ξεμοντάρετε τα ελαστικά από το αυτοκίνητο, σημειώστε με κιμωλία σε ποιον τροχό του αυτοκινήτου βρίσκονται (ΠA = πίσω αριστερά, ΜΔ = μπροστά δεξιά κ.ο.κ.) Καθαρίστε το πέλμα και τη ζάντα. Αν βγάλετε ολόκληρους τους τροχούς (δηλ. το ελαστικό πάνω στη ζάντα), κρεμάστε τα από γάντζους ή αποθηκέψτε τα σε ράγες τροχών. Μη στοιβάζετε ελαστικά που έχουν αφαιρεθεί από τις ζάντες τους. Τοποθετήστε τα όρθια (κατά προτίμηση,πάνω σε ράγες). Είναι σημαντικό να περιστρέφετε αυτά τα ελαστικά κάθε τέσσερις εβδομάδες για να μη στηρίζονται διαρκώς στην ίδια επιφάνεια του καουτσούκ. Γενικά, το καουτσούκ δεν επιτρέπεται να έρθει σε επαφή με πετρέλαια, γράσα, ή βερνίκια. Ο χώρος όπου αποθηκεύονται τα ελαστικά πρέπει να είναι δροσερός και σκοτεινός.

 

http://www.continental-tires.gr/www/tires_gr_gr/themes/tyretips/tips/ten-wintertips-gr.html

Edited by TASOS M
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον ο Τασος έχει δίκιο. Εμένα με έπεισε. Αν δεν κινούνται τότε είναι σχεδόν σίγουρο οτι θα παραμορφωθούν. Όμως κάθε 4 ή 5 εβδομάδες εκτιμώ οτι είναι ασφαλές. Οχι κάθε 15 ημέρες. 

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον ο Τασος έχει δίκιο. Εμένα με έπεισε. Αν δεν κινούνται τότε είναι σχεδόν σίγουρο οτι θα παραμορφωθούν. Όμως κάθε 4 ή 5 εβδομάδες εκτιμώ οτι είναι ασφαλές. Οχι κάθε 15 ημέρες.

Για τα λαστιχα στο εχω ηδη πει εδω τοσα ποστ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νίκο ΟΚ είχες δίκιο, απλά το διερεύνησα λίγο παραπάνω. Για το χρονικό διάστημα μεταξύ των εκκινήσεων τι προτείνεις ?? Φυσικά οι 15 ημέρες είναι καλύτερες από τις 30 ή 40 αλλά και οι 40 είναι το ίδιο ασφαλείς στα θέματα που συζητάμε. Τι προτείνεις ???

Link to comment
Share on other sites

Νίκο ΟΚ είχες δίκιο, απλά το διερεύνησα λίγο παραπάνω. Για το χρονικό διάστημα μεταξύ των εκκινήσεων τι προτείνεις ?? Φυσικά οι 15 ημέρες είναι καλύτερες από τις 30 ή 40 αλλά και οι 40 είναι το ίδιο ασφαλείς στα θέματα που συζητάμε. Τι προτείνεις ???

Εγω θα το τακαριζα και τελος.

Βαλε 4 τριποδες και εφοσον ειναι μεσα σε γκαραζ δεν θα το πειραξει κανεις.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Εχει δικιο ο τασος.

2.5-3 χρονια που το ειχα χωρις πινακιδες στο γκαραζ,τα λαστιχα εγιναν τετραγωνα.

Πηγαινα στο δρομο και το αμαξι πηγαινε πανω κατω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.