Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Lzoakis

Golf V Για Πρώτο Αμάξι (Φοιτητικό)

Recommended Posts

Καλησπέρα σας, 

 

ονομάζομαι Λευτέρης και γενικότερα έχω μια αγάπη προς τα αυτοκίνητα από μικρή ηλικία. Καθώς σύντομα θα δώσουμε τις πανελλαδικές, και το καλοκαίρι πλησιάζει, τέθηκε όπως είναι ευνόητο το θέμα απόκτησης ενός αυτοκινήτου το οποίο θα έχω για όταν πάω φοιτητής. Το budget που συμφωνήθηκε για μεταχειρισμένο κυμαίνεται στα 7000 με 7500 για αμάξι + τέλη + ασφάλειες κτλ κτλ. 

 

Σκέφτηκα λοιπόν, πως ιδανική επιλογή θα αποτελούσε το Golf V· ο πρώτος προβληματισμός είναι ως προς τον κινητήρα. Απο τις γνώσεις που έχω αποκομίσει απο διάφορες αναζητήσεις, θεωρώ πως ο πιο ισορροπημένος κινητήρας θα ήταν ο 122 TSI (άσχετα που μου λέγαν κάτω απο 100 άλογα οι γονείς  :p). Επίσης έχω την εντύπωση πως καθώς έχει κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο πολύ, θα είναι ευκολότερη η εν ανάγκει ανεύρεση ανταλλακτικών κ.α.

 

Μέχρι εδώ συμφωνείτε, διαφωνείτε; :D

 

Απο κεί και πέρα, επειδή δεν αντέχω την κλασσική μάσκα (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3f/VW_Golf_V_front_20080123.jpg) θα ήταν απαραίτητη η αντικατάσταση της απο μία τύπου GT.. Πόσο εύκολη είναι η διαδικασία αντικατάστασης; Πόσο κοστίζει η μάσκα; 

 

Επίσης, ενδεχομένως να αντικατασταθεί το στανταρ ράδιο με την πράσινη οθόνη για κάτι τέτοιο: http://www.ebay.co.uk/itm/New-RCD510-MP3-Car-Radio-Reverse-Image-For-VW-Jetta-3-Golf-MK5-MK6-Passat-CC-T5-/161481052875?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item25990552cb

 

Τέλος, ως προς τα ουσιώδη, σε τι καταναλώσεις παίζει ο συγκεκριμένος κινητήρας(122); Κόστος συντήρησης-σέρβις; Κάποια γνωστά προβλήματα;

 

Και ίσως το πιο σημαντικό απ'όλα: Αποτελεί καλό φοιτητικό αμάξι; 

 

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας ξεκινησουμε οτι το 5ρι φιλε μου εβγαινε Tsi 140 hp και Tsi 170hp.

Το 6αρι εβγαινε με 122hp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ω ρε φαουλ....Το εψαξα μολις,καπως το ειχα στο μυάλο μου οτι 122 εβγαινε το 6ρι.

Συγνωμη φιλε????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρχικά καλώς όρισες

 

Υπάρχουν άλλα είναι νεότερα μοντέλα και σε αυτήν την τιμή δεν θα βρεις καλό και περιποιημένο, πρέπει να ανέβεις σε τιμή ή να λιώσεις πολλές σόλες

 

 

Οσο για τα υπόλοιπα, παρ' το πρώτα και μετα βλέπουμε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλως τον...Με λιγα λογια

 

1)ομορφο

2)μια χαρα επιδοσεις για νεο οδηγο

3)οχι τιποτα το ιδιαιτερο οσον αφορα το κοστος συντηρησης

 

Για προβληματα δες την αντιστοιχη ενοτητα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ω ρε φαουλ....Το εψαξα μολις,καπως το ειχα στο μυάλο μου οτι 122 εβγαινε το 6ρι.

Συγνωμη φιλε

Δεν πειράζει αρχηγέ μου προς θεού, επι του 122 εχεις αποψη ως κινητηρα γενικα;

 

Αρχικά καλώς όρισες

 

Υπάρχουν άλλα είναι νεότερα μοντέλα και σε αυτήν την τιμή δεν θα βρεις καλό και περιποιημένο, πρέπει να ανέβεις σε τιμή ή να λιώσεις πολλές σόλες

 

 

Οσο για τα υπόλοιπα, παρ' το πρώτα και μετα βλέπουμε

 

Δηλαδή σε ένα μεταχειρισμένο τι ακριβώς θα έπρεπε να προσέξω πέραν των τυπικών μηχανικών ελέγχων; (Ουτως ωστε να διασφαλιστει η σχετικη ποιοτητα ζωης του αυτοκινητου)

 

Καλως τον...Με λιγα λογια

 

1)ομορφο

2)μια χαρα επιδοσεις για νεο οδηγο

3)οχι τιποτα το ιδιαιτερο οσον αφορα το κοστος συντηρησης

 

Για προβληματα δες την αντιστοιχη ενοτητα

 

Καλώς σας βρήκα, μήπως παιζει αρνητικο ρολο το οτι πρακτικα θα ειναι 7 χρονων αμαξι;

 

Για την μάσκα παιδια ξερετε ποσο παει και τι διαδικασια ειναι;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν εχω Tsi,γενικα εχω ακουσει τον 122 πολυ αξιοπιστο οσον αναφορα ζημιες.

Οσο για τον προφυλακτηρα,Παρτο εσυ,και αυτο ειναι το τελευταιο,Μιας και αν μπεις στο τρυπακι,Δεν εχει τελειωμο????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σας, 

 

ονομάζομαι Λευτέρης και γενικότερα έχω μια αγάπη προς τα αυτοκίνητα από μικρή ηλικία. Καθώς σύντομα θα δώσουμε τις πανελλαδικές, και το καλοκαίρι πλησιάζει, τέθηκε όπως είναι ευνόητο το θέμα απόκτησης ενός αυτοκινήτου το οποίο θα έχω για όταν πάω φοιτητής. Το budget που συμφωνήθηκε για μεταχειρισμένο κυμαίνεται στα 7000 με 7500 για αμάξι + τέλη + ασφάλειες κτλ κτλ. 

 

Τέλος, ως προς τα ουσιώδη, σε τι καταναλώσεις παίζει ο συγκεκριμένος κινητήρας(122); Κόστος συντήρησης-σέρβις; Κάποια γνωστά προβλήματα;

 

Και ίσως το πιο σημαντικό απ'όλα: Αποτελεί καλό φοιτητικό αμάξι; 

 

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας :)

Αν σκεφτεις οτι το 98% των φοιτητων πανε με το αστικο και με το τραινο μια χαρα σε κοβω με οτι και αν αγορασεις.

Αλλα αφου το μπαζτετ ειναι σχετικα περιορισμενο και τα εξοδα θα τρεχουνε καθε μηνα(εκτος και αν ο μπαμπας τον φυσαει τον παρα πραγμα που δεν το βλεπω απ το οριο που εβαλες στα 7.000 χιλιαρικα) γιατι δεν πετας και μια ματια σε κανενα ντιζελακι,ωστε να σου περισευουνε και λεφτα για να κερασεις το γκομενακι κανα δυο ποτα επιπλεον ???

 

Το γκολαφακι ολο και κατι θα σου βγαλει απο βλαβες.Γκολφ ειναι και οχι κορολα η' σιβικ.

 

Αν σου βγαλει τις κλασικες βλαβες στο μοτερ,τον ηπιες και ετοιμαζεις 1.000ρικο ευρω,στην καλητερη.

γενικα εχω ακουσει τον 122 πολυ αξιοπιστο οσον αναφορα ζημιες.

 

ΟΥ ΟΥ ΟΥ ΟΥ!!!!!!!!!!!!

 

Ρωτα και κανεναν που τον εχει να δεις!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλως τον φιλο. Η καλυτερη λυση ειναι τ 122ρι. Απλα αυτα νμζω βγαιναν απο τ 2005.. εσυ κοιτα ν παρεις 2007-2009 γτ κατι μικρο"προβληματακια" π βγαλαν τα πρωτα μοντελα στρωθηκαν τοτε. 7000 Χιλιαρικα ειναι υπεραρκερτα γ αυτο π θες.. Φαντασου οτι 122ρι 6ρι highline με κανα 3000 σ εξτρα τ εδινα 10.. Τα 5ρια παιζουν στ 7-8 με 80-120χιλιαδες χλμ. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γειά σου φίλε και καλώς ήρθες ! 

 

Σαν κάτοχος 122 εδώ και 7 χρόνια μπορώ να σου πω ότι το μοτέρ είναι πολύ καλό, καίει με κανονική ήρεμη οδήγηση 6 με 7 λίτρα, είναι πολύ αξιόπιστο και το μόνο που πρέπει να δεις είναι η καδένα του! Είναι το μόνο και σημαντικό θέμα που πρέπει να ρωτήσεις αν έχει αλλαχτεί κι αν όχι τότε στο άμεσο μέλλον θα χρειαστεί σίγουρα!

 

Καλως τον φιλο. Η καλυτερη λυση ειναι τ 122ρι. Απλα αυτα νμζω βγαιναν απο τ 2005.. 

 

Από τέλη του 2007 βγαίνανε ρε τρελέ ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΟΥ ΟΥ ΟΥ ΟΥ!!!!!!!!!!!!

Ρωτα και κανεναν που τον εχει να δεις!!!!!!!!!!

Δεν εχω ακουσει για αλλες βλαβες στο 122.εκτος απο καδενα.

Συμφωνω αν εισαι ειδικα επαρχια ειδικα το diesel ειναι μονοδρομος????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν σκεφτεις οτι το 98% των φοιτητων πανε με το αστικο και με το τραινο μια χαρα σε κοβω με οτι και αν αγορασεις.

Αλλα αφου το μπαζτετ ειναι σχετικα περιορισμενο και τα εξοδα θα τρεχουνε καθε μηνα(εκτος και αν ο μπαμπας τον φυσαει τον παρα πραγμα που δεν το βλεπω απ το οριο που εβαλες στα 7.000 χιλιαρικα) γιατι δεν πετας και μια ματια σε κανενα ντιζελακι,ωστε να σου περισευουνε και λεφτα για να κερασεις το γκομενακι κανα δυο ποτα επιπλεον ???

 

Το γκολαφακι ολο και κατι θα σου βγαλει απο βλαβες.Γκολφ ειναι και οχι κορολα η' σιβικ.

 

Αν σου βγαλει τις κλασικες βλαβες στο μοτερ,τον ηπιες και ετοιμαζεις 1.000ρικο ευρω,στην καλητερη.

ΟΥ ΟΥ ΟΥ ΟΥ!!!!!!!!!!!!

 

Ρωτα και κανεναν που τον εχει να δεις!!!!!!!!!!

 

Δεν είναι οτι έχω κατασταλάξει στο γκολφ απαραίτητα, δεν ειμαι καν αυτός που θα πάρει την τελική αποφαση, αλλος τον εχει τον παρα, εγω μοναχα εισηγησεις και βετο μπορω να πραγματοποιησω  ^_^ Τωρα για το μπατζετ λέμε συντηρητικά πράγματα και για να μην το φοβάμαι το αμάξι (έπαιζε το ενδεχομενο ενος golf 6 γυρω στα 8500 αλλα το απορρίπτω με το σκεπτικό οτι μετά παει πολυ, ειδικα για φοιτητικο, και θεωρω πως ειναι ασυνειδητο να επιφορτιζω τους γονεις μου με περιττα κοστη· στο κατω κατω της γραφης αμαξι ειναι, οχι νυφη  :cool:) σε περίπτωση που το γρατζουνίσω κτλ να μην ειναι και τραγικο, οπως θα ηταν σε ενα καινουργιο η σε ενα αρκετα ακριβοτερο.

 

Απο του χρονου εχω μια καλή διοδο για δουλεια απο σπίτι, που + τα λεφτα μηνιαιως απο τους γονεις και γιαγιαδες (με τα οποια θα καλύπτω και βενζινες αλλα οχι σερβις, αυτα τα επωμιζονται οι δικοι μου) οπότε το ποτάκι θα το καλύπτω.. Αλλα δεν πινει και τιποτα ρε γαμωτη :rofl:

 

Anyway, με δεδομενα, τι προτεινεις και γιατι :)

 

Δεν εχω ακουσει για αλλες βλαβες στο 122.εκτος απο καδενα.

Συμφωνω αν εισαι ειδικα επαρχια ειδικα το diesel ειναι μονοδρομος

 

Επαρχία βρίσκομαι, Αλεξανδρούπολη και λογικά απο του χρόνου ή Κομοτηνή ή Σαλονικα, θα δειξει.

Σε ντιζελ μεταχειρισμενο δεν ειμαι ιδιαιτερα κατατοπισμενος.. Προτασεις;

 

Καλως τον φιλο. Η καλυτερη λυση ειναι τ 122ρι. Απλα αυτα νμζω βγαιναν απο τ 2005.. εσυ κοιτα ν παρεις 2007-2009 γτ κατι μικρο"προβληματακια" π βγαλαν τα πρωτα μοντελα στρωθηκαν τοτε. 7000 Χιλιαρικα ειναι υπεραρκερτα γ αυτο π θες.. Φαντασου οτι 122ρι 6ρι highline με κανα 3000 σ εξτρα τ εδινα 10.. Τα 5ρια παιζουν στ 7-8 με 80-120χιλιαδες χλμ. 

Καλως σας βρηκα αρχηγε.. Λοιπον το μεταχειρισμενο θα ειναι το νωριτερο απο 2008, οποτε δεν τιθεται θεμα, αν και αναλογιζόμενος οτι ουσιαστικα ειναι σχεδιο του 2004 το αμαξι ψιλοξενερωνω :/

 

Γειά σου φίλε και καλώς ήρθες ! 

 

Σαν κάτοχος 122 εδώ και 7 χρόνια μπορώ να σου πω ότι το μοτέρ είναι πολύ καλό, καίει με κανονική ήρεμη οδήγηση 6 με 7 λίτρα, είναι πολύ αξιόπιστο και το μόνο που πρέπει να δεις είναι η καδένα του! Είναι το μόνο και σημαντικό θέμα που πρέπει να ρωτήσεις αν έχει αλλαχτεί κι αν όχι τότε στο άμεσο μέλλον θα χρειαστεί σίγουρα!

 

Για ανέλυσε λιγο τα περι της καδενας.. Δηλαδη κοστος εξαρτηματος, εγκαταστασης, αιτια κτλ

Edited by Lzoakis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν εχω ακουσει για αλλες βλαβες στο 122.εκτος απο καδενα.

Συμφωνω αν εισαι ειδικα επαρχια ειδικα το diesel ειναι μονοδρομος

και στην πολη μια χαρα ειναι το ντιζελακι φιλε μου.

 

Κατσε να δεις τι θα γινει τωρα που θα βγαλει η hyundai το ι20 σε 2πορτη σπορ εκδοση ,με μοτερ 1.600 κυβικα ντιζελ και 132 αλογα.

 

θα δεις ξαφνικα οτι ολες οι μαρκες θα εχουνε και απο ενα μικρο πυραυλακι ντιζελ που θα ξεσκιζει στον δρομο.

 

Εγω στην θεση του νεαρου μας μελοντικου φοιτητη θα αγοραζα ενα πολακι ντιζελ και με 150 ευρωπουλακια θα τσιπαγα ενα παραλληλο εγγεφαλο για +25 αλογα και θα ειχα και λεφτα για να βαζω και καινουργια θεματα μεσα στο αμαξι οταν το παλιο θελει αγαπες και αραβωνες!!!!!!!

 

http://www.racechip.com/chiptuning/volkswagen/polo/5-6c/1-4-tdi-bluemotion-55kw/index.php

Edited by takisbrax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα ντιζελ που προτεινετε εχουν πολυ παραπανω απο 7000 που θελει να δωσει το παιδι...Μια χαρα ειναι το golf προχωρα....

 

Τωρα οσον αφορα ζημιες κλπ να ξερεις οτι ολα αυτα ειναι στο προγραμμα...Μην νομιζεις δηλαδη οτι το πηρες και τελειωσε...Εχει στην ακρη κανα φραγκο αργα ή γρηγορα κατι θα ζητησει

 

Για τα υπολοιπα(ασφαλειες,σερβις κλπ) αν δουλεψεις πληρωσετα μονος σου ασε τους γονεις...Εφοσον δεν πινει και η κοπελα εισαι αρχοντας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα ντιζελ που προτεινετε εχουν πολυ παραπανω απο 7000 που θελει να δωσει το παιδι..

 

στο car εχει αρκετα ντιζελακια κατω απο τα 7 χιλιαρικα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολυ καλο ειναι το 122αρι τοσο απο επιδοσεις οσο και απο οικονομια.Απο αξιοπιστια μην το φοβασαι ολα τα αμαξια ανεξαρτητα τι μαρκα ειναι, ψιλοβγαζουν κατι.Δεν ειναι απαραιτητο οτι θα βγαλει καδενα,δεν εχουν βγαλει ολα και στην τελικη εχουν κυκλοφορησει 1000αδες.Θα εκτιμησεις την οδηγικη του συμπεριφορα,το πατημα του,την ποιοτητα του και την στιβαροτητα που δεν ειχε αντιπαλο στην κατηγορια του.Καλη αγορα λοιπον και αφου δεν σου αρεσει με την κλασικη μασκα ψαξε και χτυπα το στην εκδοση GT Sport που ειναι κουκλι ακομα και μετα απο τοσα χρονια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σαν πρωην κάτοχος και Φοιτητης με Golf 5 Tsi 122ps και με βαση τα οσα ρωτας θα σου πω τα εξής.

Απο θεμα προβλημάτων οτι ειπε ο Κοσμάς και θα προσθέσω synchronize 2ας στο σασμαν συχνο θεμα στα golf 5 οχι μονο στα 122ps

(Κατα τη γνωμη μου την βλαβη αυτη θα την ειχε βγαλει σχετικά νωρις και θα εχει αλλαχθει εντος εγγυησης)

Το μοτερ αυτο απο θεμα αξιοπιστίας τα πηγε πολυ καλυτερα απο το μεγαλυτερο Twincharged 140ps-170ps και οι καταναλωσεις ειναι περιπου αυτες που περιγραφει ο Κοσμας.

Το Golf 5 ειναι ενα υπεροχο αμαξι και θα το ευχαριστηθείς πραγματικά αν πετυχεις καλο μεταχειρισμενο.

Αν εισαι "ανησυχος" οδηγικα και εχεις στο νου σου βελτιωσεις και αλογα (στο μελλον) καλυτερα να κοιταξεις για το μεγαλυτερο Tsi 140ps αφου οι διαφορες ειναι αρκετες στα 2 μοτερ. Χωρίς αυτο να σημαινει οτι δεν παιρνει και αυτο βελτιωση! Παιρνει και αρκετη απλα οχι τοσο ευκολη οσο το μεγαλυτερο Tsi.

Φυσικα ολα αυτα μπορει να σου ειναι αδιαφορα απλα τα αναφερω για να γνωριζεις.

Σε ταξίδια γενικα θα σε βγαλει ασπροπρωσοπο (δεν ξερω αν θα σπουδαζεις σε αλλη πολη) απο θεμα καταναλωσης και ειτε εισαι γεμάτος κοσμο ειτε μονος σου, πραγματικά το μοτερ δεν θα σε κρεμασει.

Εχω χασει το μετρημα ποσες φορες Αθηνα - Λαρισα ειχα κανει 5 χρονια και τα ταξιδια παντα με το golf ηταν απολαυση. (Αχ συγκινήθηκα  :cray: )

Για το θεμα της μασκας που αναφερεις μιας και εμενα δεν μου αρεσε καθολου η απλη να κοιταξεις για την εκδοση GT sport.

Ειχε την μασκα του GT λογοτυπο GT στο τιμονι , σκουρα φαναρια μπροστα ποιο σκληρα αμορτισερ (δεν θυμαμαι αν ξεχναω κατι)

Μια ρεαλιστική τιμη για καποιο σε καλη κατασταση με νορμαλ χιλιομετρα ειναι πιστευω 6.500 - 8.000 αναλογα την κατασταση και τα εξτρα. (με βαση την ερευνα παντα και τα χρηματα που εφυγε το δικο μου πριν μισο χρόνο)

Το κοστος συντηρησης δεν διαφερει απο ενα μικρο μεσαιο της κατηγοριας του.

And to The point: Κατα τη γνωμη μου αποτελει ενα πολυ πολυ καλο αμαξι.

Καλη επιλογή!

 

ps1: τα Diesel που προτεινουν καποια μελη απλα εφιστώ την προσοχη πως δεν ειναι για ολους.

το λεω σαν κατωχος diesel. Eχει να κανει με τα χιλιομετρα που θα γραφεις το χρονο και με αλλους παραγοντες που δεν θα τους αναλυσω. Απλα μην τρώτε τη μοδα του diesel αμασητη , η αγορα ενως diesel πρεπει να ειναι συνειδητοποιμενη πληρως και αναλογη με τη χρηση του.

 

ps2: αν περιηγηθείς λιγο στο forum κατηγορία golf και ενότητες κινητήρας - προβληματα θα βρεις πολλα θέματα σχετικα 

Edited by panos_bklks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σαν πρωην κάτοχος και Φοιτητης με Golf 5 Tsi 122ps και με βαση τα οσα ρωτας θα σου πω τα εξής.

Απο θεμα προβλημάτων οτι ειπε ο Κοσμάς και θα προσθέσω synchronize 2ας στο σασμαν συχνο θεμα στα golf 5 οχι μονο στα 122ps

(Κατα τη γνωμη μου την βλαβη αυτη θα την ειχε βγαλει σχετικά νωρις και θα εχει αλλαχθει εντος εγγυησης)

Το μοτερ αυτο απο θεμα αξιοπιστίας τα πηγε πολυ καλυτερα απο το μεγαλυτερο Twincharged 140ps-170ps και οι καταναλωσεις ειναι περιπου αυτες που περιγραφει ο Κοσμας.

Το Golf 5 ειναι ενα υπεροχο αμαξι και θα το ευχαριστηθείς πραγματικά αν πετυχεις καλο μεταχειρισμενο.

Αν εισαι "ανησυχος" οδηγικα και εχεις στο νου σου βελτιωσεις και αλογα (στο μελλον) καλυτερα να κοιταξεις για το μεγαλυτερο Tsi 140ps αφου οι διαφορες ειναι αρκετες στα 2 μοτερ. Χωρίς αυτο να σημαινει οτι δεν παιρνει και αυτο βελτιωση! Παιρνει και αρκετη απλα οχι τοσο ευκολη οσο το μεγαλυτερο Tsi.

Φυσικα ολα αυτα μπορει να σου ειναι αδιαφορα απλα τα αναφερω για να γνωριζεις.

Σε ταξίδια γενικα θα σε βγαλει ασπροπρωσοπο (δεν ξερω αν θα σπουδαζεις σε αλλη πολη) απο θεμα καταναλωσης και ειτε εισαι γεμάτος κοσμο ειτε μονος σου, πραγματικά το μοτερ δεν θα σε κρεμασει.

Εχω χασει το μετρημα ποσες φορες Αθηνα - Λαρισα ειχα κανει 5 χρονια και τα ταξιδια παντα με το golf ηταν απολαυση. (Αχ συγκινήθηκα  :cray: )

Για το θεμα της μασκας που αναφερεις μιας και εμενα δεν μου αρεσε καθολου η απλη να κοιταξεις για την εκδοση GT sport.

Ειχε την μασκα του GT λογοτυπο GT στο τιμονι , σκουρα φαναρια μπροστα ποιο σκληρα αμορτισερ (δεν θυμαμαι αν ξεχναω κατι)

Μια ρεαλιστική τιμη για καποιο σε καλη κατασταση με νορμαλ χιλιομετρα ειναι πιστευω 6.500 - 8.000 αναλογα την κατασταση και τα εξτρα. (με βαση την ερευνα παντα και τα χρηματα που εφυγε το δικο μου πριν μισο χρόνο)

Το κοστος συντηρησης δεν διαφερει απο ενα μικρο μεσαιο της κατηγοριας του.

And to The point: Κατα τη γνωμη μου αποτελει ενα πολυ πολυ καλο αμαξι.

Καλη επιλογή!

 

ps1: τα Diesel που προτεινουν καποια μελη απλα εφιστώ την προσοχη πως δεν ειναι για ολους.

το λεω σαν κατωχος diesel. Eχει να κανει με τα χιλιομετρα που θα γραφεις το χρονο και με αλλους παραγοντες που δεν θα τους αναλυσω. Απλα μην τρώτε τη μοδα του diesel αμασητη , η αγορα ενως diesel πρεπει να ειναι συνειδητοποιμενη πληρως και αναλογη με τη χρηση του.

 

ps2: αν περιηγηθείς λιγο στο forum κατηγορία golf και ενότητες κινητήρας - προβληματα θα βρεις πολλα θέματα σχετικα 

 

Αρχικά να σας ευχαριστήσω ολους για τις εποικοδομητικού περιεχομένου απαντήσεις και τον ενδιαφέρον σας :)

 

Εν συνεχεια, φιλε Πανο το αυτοκίνητο δεν προκειται να το καγκουρεψω (ενταξει, πειραξω ^_^) γιατι εν καιρω σκοπευω να αποκτησω μια μεσαιου μεγεθους μοτοσυκλετα, βεβαια αυτο αποτελει αλλη ιστορια. Φοιτητης σιγουρα δεν θα ειμαι στην πολη μου, και ταξιδια σκοπευω να πηγαινω του τυπου Αλεξανδρούπολη - Θεσσαλονίκη ή Κομοτηνή-Αλεξ/πολη οποτε καλο θα ηταν να βγαινει το ταξιδι πιο φθηνο ή εστω το ίδιο σε κοστος με το λεωφορειο (αν και λιγο ουτοπικο σεναριο λαμβανοντας υπ'οψιν τις φοιτητικες εκπτωσεις, αλλα αυτη ειναι αλλη συζητηση)

 

Αυτο που με προβληματίζει ειναι το εξης την προκειμενη στιγμη: Γιατί γκολφ (Που ειναι ουσιαστικα 7ετιας) και οχι πχ ενα νεώτερο αυτοκίνητο στα ίδια λεφτα; (Πχ Fiesta του 10 με esp ή Ibiza του 11;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι άλλη κατηγορία το golf από τα 2 που ανέφερες και αυτό το καταλαβαίνεις σε ταξίδι. Οχι ότι δεν κάνεις με τα άλλα, αλλά είναι ένα κλικ πιο πάνω σε όλα (ξεκούραση, άνεση, ασφάλεια, φρένα). Για μέσα στην πόλη μια χαρά είναι και τα άλλα 2, αλλά αν κανονίσεις μια εκδρομουλα εκτός με 3-4 φίλους/φίλες θα το εκτιμήσεις δεόντος το golf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να σου απαντήσω στη τελευταία απορία φίλε, όντας κ εγώ φοιτητής κ σύντομα ελπίζω ιδιοκτήτης Golf, θα σου πω μία λέξη. ΜΕΓΕΘΟΣ. Μην ακούς που λένε ότι το μέγεθος δε μετράει. :p Κ εξηγούμαι, μεγαλύτερο μέγεθος = μεγαλύτεροι χώροι, τόσο σε εσωτερικό όσο κ πορτ παγκάζ. Πες ρε παιδί μου ότι θέλεις να πας μια πενταήμερη εκδρομή με τρία φιλαράκια σου το καλοκαίρι, με το Golf κανένα πρόβλημα, χωράνε όλοι όπως κ τα πράγματά τους, ακόμα κ αν μερικές είναι κοπέλες :p Στα μικρά είναι αρκετά πιο δύσκολο κ κουραστικό να χωρέσουν κ να ταξιδέψουν. Έπιπλέον, μεγαλύτερο αυτοκίνητο = καλύτερο πάτημα, πιο στιβαρό, πιο σίγουρο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To γνωρίζω πως είναι διαφορετικές κατηγορίες φίλε μου, ωστόσο η αναζήτηση πραγματοποιείται βάσει budget οπότε παραθέτω άλλες πιθανές επιλογές :)

 

Να θέσω και το άλλο ερώτημα μιας και το ανοίγουμε... Ξερω οτι προτρεχω ωστοσο καλο είναι να γνωρίζεις περι μεταπωλητικής αξίας· πως κινείται το golf 5 στον τομέα αυτο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα golf και ειδικα τα 5 θυρα πουλανε και θα πουλανε παντα σαν μεταχειρισμενα..

τιμη πιστευω οτι κρατανε σε λογικα πλαισια και η μεταπωλητική αξια παραμενει σε καλα επιπεδα (ενταξει οσο καλα μπορει να ειναι στην παρουσα φαση της αγορας)

 

Σχετικα με το ερωτημα που εθεσες μιας και απο golf πηγα σε ποιο μικρη κατηγορία (Clio) θα σου πω οτι την καταλαβαινεις στους χωρους και στο πατημα του αυτοκινητου.

 

To θεμα ειναι να ξεκαθαρεις τι θες! μετα θετεις το μπατζετ μετα προχοράς στην επιλογη και τελος στην αγορα! φιλικα αυτα παντα.

αν κοιτας μικροτερη κατηγορία παντως εχε στο νου σου και το polo 1.2 Tsi 105ps

Τιμες κοντα στα 9000 μπορουν με παζαρι στην αγορα του 2015 να πεσουν. ριξε μια ματια στο car

 

Πολυ ωραιο αμαξακι το Fiesta λογο δουλειας οδηγω πολλα αυτοκινητα (μπορει και 15 διαφορετικα μεσα σε μια μερα) και η τελευταια γενια Fiesta μπορω να πω οτι μου αρεσει αρκετα. 

 

Σταματάω τα offtopic αν ενδιαφερεσαι για αλλες επιλογες μπορουμε να τις αναλύσουμε στο σχετικό θεμα γενικα περι αγορας μεταχειρισμένου

Edited by panos_bklks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα golf και ειδικα τα 5 θυρα πουλανε και θα πουλανε παντα σαν μεταχειρισμενα..

τιμη πιστευω οτι κρατανε σε λογικα πλαισια και η μεταπωλητική αξια παραμενει σε καλα επιπεδα (ενταξει οσο καλα μπορει να ειναι στην παρουσα φαση της αγορας)

 

Σχετικα με το ερωτημα που εθεσες μιας και απο golf πηγα σε ποιο μικρη κατηγορία (Clio) θα σου πω οτι την καταλαβαινεις στους χωρους και στο πατημα του αυτοκινητου.

 

To θεμα ειναι να ξεκαθαρεις τι θες! μετα θετεις το μπατζετ μετα προχοράς στην επιλογη και τελος στην αγορα! φιλικα αυτα παντα.

αν κοιτας μικροτερη κατηγορία παντως εχε στο νου σου και το polo 1.2 Tsi 105ps

Τιμες κοντα στα 9000 μπορουν με παζαρι στην αγορα του 2015 να πεσουν. ριξε μια ματια στο car

 

Πολυ ωραιο αμαξακι το Fiesta λογο δουλειας οδηγω πολλα αυτοκινητα (μπορει και 15 διαφορετικα μεσα σε μια μερα) και η τελευταια γενια Fiesta μπορω να πω οτι μου αρεσει αρκετα. 

 

Σταματάω τα offtopic αν ενδιαφερεσαι για αλλες επιλογες μπορουμε να τις αναλύσουμε στο σχετικό θεμα γενικα περι αγορας μεταχειρισμένου

 

Ληφθηκαν όλα υπ'οψιν, σου'χω στειλει πμ :)

 

Οποιαδήποτε ωστόσο προσθήκη περι του golf υπάρχει ας γραφει εδω και σιγουρα θα την δω.. Ευχαριστω! 

Edited by Lzoakis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταρχάς καλή επιτυχία στις εξετασεις!

Ειχα το Golf 5 fsi σαν φοιτητης στην Θεσσαλονίκη για κάποια χρόνια. Η συμβουλή μου είναι μην....

Η πόλη εχει μεγάλο πρόβλημα πάρκινγκ, και οσο καλα και αν παει η γκολφω στην εθνικη, μέσα στην πόλη είναι μανικι. Ολα τα χρόνια προτιμούσα να το αφήνω στην πόλη μου και να παίρνω το 106-fiesta-aygo που ηταν διαθέσιμα στην οικογένεια. Επιπλέων το αμάξι αγοράστηκε καινουριο και όσα χτυπήματα απέκτησε τα απεκτησε Σαλονικη παρκαρισμένο. Εχουν μαθει οι κάτοικοι να αλληλογρατζουνιούνται χωρις να τρέχει τιποτα. Κυριολεκτικα δεν υπάρχει αμάξι χωρις χτύπημα. Θα σου ελεγα πάνε σε κατι μικροτερο, Polo-Fiesta-Ibiza-Corsa etc για να εχεις και λιγότερα εξοδα. Η χαρά του φοιτητικού αυτοκίνητου ειναι οι εκδομες με παρεα και οχι τόσο το μεγεθος του. Φοιτητης θα εισαι, ας στριμωχτείτε λιγο. Εμενα μαυριζε η καρδια μου καθε φορα που το ανεβαζα και το εβλεπα γρατζουνισμενο-κουτσουλημενο. Αμα βρεις ενα αμαξι που ηδη εχει γρατζουνιες παρτο, θα σου φυγει το αγχος, οπως εμενα με το 106 του αδερφου μου.

Τώρα οσον αφορα το Golf, αυτο με τα 122 αλογα ειναι ιδανικο, μην σκεφτείς να πας σε άλλη εκδοση. Το μονο που πρέπει να προσέξεις ειναι να εχει cruise control, θα σε σωσει στα ταξιδια εγνατία. Ακομα και να μην εχει αυτα με το τριακτινο τιμόνι μπορείς να το βάλεις και μετα.

Οτι και να αποφασίσεις, επικεντρώσου στο διάβασμα, τα καλύτερα έρχονται, αμα μπορείς να έχεις και ρόδα ακόμα καλύτερα!

Edited by lary7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...