Jump to content
Mihalis_Golf

Golf 5 - 1.4 Tsi Τσεκ & Epc , Αναμμένα Μετα Απο Προγραμμα

Recommended Posts

Παιδιά θα ήθελα τα φώτα σας λίγο

Λοιπών πρόσφατα έκανα αναβάθμιση stage 1 μαζί με intercooler s3 όταν περάσαμε το πρόγραμμα και βγάλαμε το αμάξι για δοκιμή μετά από 5 χιλιόμετρα παρία έβγαζε κάπνα και από το καπό και απ την εξάτμιση με αποτέλεσα να έχει κοπανήσει turbo , του αλλάζουμε το turbo και το αμάξι ήταν οκ φεύγω από Αθήνα 250 χιλ διαδρομή μέχρι να φτάσω στο χωριό μου με αποτέλεσμα όταν έφτασα να έχω ανάμενα το τσεκ & το epc , τους πήρα τηλέφωνο εκεί που πέρασα το πρόγραμμα και μου είπαν ότι θέλει αλλαγή πολλαπλασιαστών επιδης στο διαγνωστικό τους έβγαζε πρόβλημα στον τέταρτο κύλινδρο , αλλάζω και πολλαπλασιαστές και τα λαμπάκια ακόμα ανάμενα τους παίρνω ξανά τηλέφωνο και μου είπαν ότι πρέπει να ξανά περάσουμε το πρόγραμμα

παιδιά αν μπορείτε να με βοηθήσετε σε κάτι γιατί έχω μουρλαθεί στα έξοδα

 

Link to comment
Share on other sites

μουφα προγραμμα ..σου εβαλαν ζητα τα λεφτα σου πισω κ μη σε πιανουν κοτσο.....προτιμησε UNITRONIC ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ εγγυηση 8 χρονια φοραω ουτε κιχ εχει κανει..οι αν8ρωποι εκει που πηγες μαλλον ειναι ασχετοι..

Link to comment
Share on other sites

επειδη μαλλον καταλαβα ποιο προγραμμα λες...ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....αν θες πες το,δεν ειναι κακο....θα βοηθησεις και αλλα μελη να μην εχουν προβλημα στο μελλον........

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα δεν είναι τι πρόγραμμα φαραώ όπιο και πρόγραμμα να φόραγα στις 77000 χιλ είναι σίγουρο ότι θα επηρέαζε πολλαπλασιαστές και τουρμπίνα και θα τους μίκραινε την ζωή,  ο μόνος που φταίει είμαι εγώ που πήγα να δώσω επιπλέων άλογα σε ένα αμάξι ήδη πιεσμένο , όταν στις 55000 χλδ πήγα και πλήρωσα 600 ευρο για καδένα και αλλαγή ν75 τι έφταιγε , το πρόγραμμα που δεν φόραγα αλλά απ ότι κατάλαβα έκανα λάθος επιλογή αυτοκινήτου , τώρα τον προγραμματιστή δεν θέλω να τον αναφέρω αυτός την δουλιά του έκανε όπως και στους αλους έτσι και σε μένα , απλός σε εμένα πήγε κάτι  στραβά , και το λέω αυτό γιατί το πρόγραμμα το συγκεκριμένο το φοραει 3 χρόνια φίλος μου στο ίδιο αμάξι χωρίς κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα , και απ εκεί επηρεάστηκα και εγώ για να βάλω το ίδιο ,

Στο να κάνω κάτι για να βοηθήσω τα υπόλοιπα μέλη το μόνο που τους προτείνω είναι αν θέλουν 200 άλογα και έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάνε να πάρουν δίλιτρα και τα tsi να τα αφήσουν όπως έχουν γιατί το μόνο που θα καταφέρουν να τους λείπουν ευρα απ την τσέπη , εγώ απλός το θέμα το άνοιξα μήπως έχει το συγκεκριμένο πρόβλημα κάποιος άλλος και μπορούσε να με κατατοπίσει , δεν ψάχνω να κατηγορήσω  κανέναν προγραμματιστή ιδικά τον συγκεκριμένο ο οποίος προσπαθεί να με βοηθήσει χωρίς οικονομική επιβάρυνση από δω και πέρα , έχουμε βγάλει τον εγκέφαλο και τον έχουμε στείλει σε ιδικό και 99,9 να φτιαχτεί με έξοδα δικά του.   Το μόνο που έχω να πω είναι ότι όποιο και να έβαζα αργά η γρήγορα τα προβληματάκια θα τα είχα  ήταν επιλογή μου και έπρεπε να το περιμένω ,

είναι φυσιολογικό αν σκεφτείς ότι ένα αμάξι 1400 είναι 140 άλογα και εσύ θέλεις να το κάνεις 200 τι να περιμένεις στην πορία καλό , αλλά τώρα που ξύπνησα εγώ είναι αργά

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν TSI με 250 άλογα και 100.000χμ + τωρα τι λες εσυ ... Σε καταλαβαίνω όμως γιατι σου έτυχαν προβλήματα

Υπάρχουν TSI με 300+ άλογα χωρις προβλήματα !

Μια χαρά ειναι το 14αρι κ μια χαρά άλογα μπορεις να βγάλεις

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν κατηγόρησε κανένα προγραμματιστη ονομαστικά. Υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε μόνο βάση εμπειριών. Μια ερώτηση κάναμε για το ποια εταιρεία επέλεξες μιας και όλα ξεκίνησαν μετά την τοποθέτηση. Βάση εμπειρίας λοιπόν κάποιοι σου απέδωσαν τα παραπάνω συμπτώματα στο πρόγραμμα που τοποθέτησες. Αλλά ακόμη και έτσι να είναι όπως τα λες εσύ, όλοι αυτοί που μπήκαν στον κόπο να ενδιαφερθούν και να απαντήσουν έχουν δει ή διαβάσει πολλά σημεία και τέρατα τα προηγούμενα χρόνια. Όχι άδικα λοιπόν είπαν τα πράγματα όπως τα έβλεπαν. Όσο για τον προγραμματιστη μαγκιά του αυτό που κάνει και τον τιμά δεόντως. Θα μπορούσε να σε δει σαν 600ευρώ και γεια σας. Μην ξεχνάμε πως με δική σου ευθύνη κάνει ότι κάνει στο αμάξι σου, γιατί εσύ τον επέλεξες. Αν επελεγες άλλον μπορεί να γίνονταν χειρότερα, μπορεί και όχι. Όπως και να έχει ας ελπίσουμε να βρεθεί άκρη και να λυθεί το όποιο πρόβλημα δημιουργηθηκε. Σε αυτά που γράφει ο winner έχει δίκαιο πάντως.

Φιλικά και χωρίς ίχνος εχθρότητας.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα δεν είναι τι πρόγραμμα φαραώ όπιο και πρόγραμμα να φόραγα στις 77000 χιλ είναι σίγουρο ότι θα επηρέαζε πολλαπλασιαστές και τουρμπίνα και θα τους μίκραινε την ζωή,  ο μόνος που φταίει είμαι εγώ που πήγα να δώσω επιπλέων άλογα σε ένα αμάξι ήδη πιεσμένο , όταν στις 55000 χλδ πήγα και πλήρωσα 600 ευρο για καδένα και αλλαγή ν75 τι έφταιγε , το πρόγραμμα που δεν φόραγα αλλά απ ότι κατάλαβα έκανα λάθος επιλογή αυτοκινήτου , τώρα τον προγραμματιστή δεν θέλω να τον αναφέρω αυτός την δουλιά του έκανε όπως και στους αλους έτσι και σε μένα , απλός σε εμένα πήγε κάτι  στραβά , και το λέω αυτό γιατί το πρόγραμμα το συγκεκριμένο το φοραει 3 χρόνια φίλος μου στο ίδιο αμάξι χωρίς κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα , και απ εκεί επηρεάστηκα και εγώ για να βάλω το ίδιο ,

Στο να κάνω κάτι για να βοηθήσω τα υπόλοιπα μέλη το μόνο που τους προτείνω είναι αν θέλουν 200 άλογα και έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάνε να πάρουν δίλιτρα και τα tsi να τα αφήσουν όπως έχουν γιατί το μόνο που θα καταφέρουν να τους λείπουν ευρα απ την τσέπη , εγώ απλός το θέμα το άνοιξα μήπως έχει το συγκεκριμένο πρόβλημα κάποιος άλλος και μπορούσε να με κατατοπίσει , δεν ψάχνω να κατηγορήσω  κανέναν προγραμματιστή ιδικά τον συγκεκριμένο ο οποίος προσπαθεί να με βοηθήσει χωρίς οικονομική επιβάρυνση από δω και πέρα , έχουμε βγάλει τον εγκέφαλο και τον έχουμε στείλει σε ιδικό και 99,9 να φτιαχτεί με έξοδα δικά του.   Το μόνο που έχω να πω είναι ότι όποιο και να έβαζα αργά η γρήγορα τα προβληματάκια θα τα είχα  ήταν επιλογή μου και έπρεπε να το περιμένω ,

είναι φυσιολογικό αν σκεφτείς ότι ένα αμάξι 1400 είναι 140 άλογα και εσύ θέλεις να το κάνεις 200 τι να περιμένεις στην πορία καλό , αλλά τώρα που ξύπνησα εγώ είναι αργά

 

στα κοκκινα θα διαφωνησω τελειως μαζι σου....

 

στο μπλε θελω να σου πω οτι 1 παραμετρο να κανει λαθος ο καθε προγραμματιστης μπορει να σου διαλησει το αμαξι..δεν εχει σχεση τι εχει κανει στα αλλα αμαξια.αν σε ενα κανει ενα ελαχιστο λαθος,τοτε παει το αμαξι...

 

 

τα αμαξια μας οι πιο πολλοι εδω μεσα τα εχουμε πανω απο 200 αλογα...αλλα επειδη ακουσαμε ,καποιους που την ειχαν "πατησει",απο καποιους που βαζουν προγραμματα στα αμαξια,γιατι απλα ξερουν να συνδεουν το αμαξι με το laptop,τα εχουμε ασφαλη και "καθαρα",...εχω προγραμμα 7 χρονια..ττο πρωτο χρονο το ειχα βαλει σε καποιους που λεγαν οτι ηξεραν(μαλλον μιλαμε γιατους ιδιους),ολο προβληματα,,...αλλαξα εταιρεια και εβαλα αλλο προγραμμα.4 χρονια 240 αλογα ,με μονο ενα φιλτρο ελευθερας...κανενα προβλημα...μετα το κατεβασα τα τελευταια 2 χρονια στα 200-210 ,παλι κανενα προβλημα..

 

το κακο ηταν οτι οταν ειχα το πρωτο προγραμμα και ειχα τα προβληματακια,"αυτοι" προσπαθουσαν να με κανουν να πιστεψω οτι δεν ειναι θεμα προγραμματος,και το ειχαν καταφερει.τους υποστηριζα τρελα...αλλα καποιος μου "ανοιξε" τα ματια...

 

εδω μιλαμε για την περιουσια σου..το αμαξι ειναι τα χρηματα σου...που τα εχεις δουλεψει και δεν στα εκαναν δωρο...πρεπει να το εμπειστευεσαι στους σωστους ανθρωπους...

 

ολα αυτα παντα εντελως φιλικα...γιατι εχω περασει απο την θεση σου....εδω μεσα κανεις δεν μαλωνει  με κανεναν.αντιθετως ολοι κοιταμε να βοηθησουμε τον εναν...(εκανα και ομοιοκαταληξια... :crazy: )

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Και οκ η τουρμπινα μπορει να ήταν αστοχία και να μην ειχε καμια σχεση με το προγραμμα, και οκ σου εκανε misfire και ισως ηθελε πολλαπλασιαστες (κλασικο προβλημα) καλα εκανες και τους αλλαξες, αλλα απο την στιγμη που τα λαμπακια παραμένουν δεν φταίει κανένας TSI και ουτε φταιει που ειναι 14αρι φιλε μου .....
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά θα ήθελα τα φώτα σας λίγο

Λοιπών πρόσφατα έκανα αναβάθμιση stage 1 μαζί με intercooler s3 όταν περάσαμε το πρόγραμμα και βγάλαμε το αμάξι για δοκιμή μετά από 5 χιλιόμετρα παρία έβγαζε κάπνα και από το καπό και απ την εξάτμιση με αποτέλεσα να έχει κοπανήσει turbo , του αλλάζουμε το turbo και το αμάξι ήταν οκ φεύγω από Αθήνα 250 χιλ διαδρομή μέχρι να φτάσω στο χωριό μου με αποτέλεσμα όταν έφτασα να έχω ανάμενα το τσεκ & το epc , τους πήρα τηλέφωνο εκεί που πέρασα το πρόγραμμα και μου είπαν ότι θέλει αλλαγή πολλαπλασιαστών επιδης στο διαγνωστικό τους έβγαζε πρόβλημα στον τέταρτο κύλινδρο , αλλάζω και πολλαπλασιαστές και τα λαμπάκια ακόμα ανάμενα τους παίρνω ξανά τηλέφωνο και μου είπαν ότι πρέπει να ξανά περάσουμε το πρόγραμμα

παιδιά αν μπορείτε να με βοηθήσετε σε κάτι γιατί έχω μουρλαθεί στα έξοδα

Καταρχήν ηρεμησε, μόνο έτσι θα μπορέσεις να βρεις την άκρη και να χαρείς το αμάξι.

 

Εγώ σου προτείνω να βάλεις μια καλή τετράδα μπουζί, καινούργια είτε τα νέα από τη VW (τα αγοράζεις και από αντιπροσωπεία) είτε τα NGK Bkr7eix.

Αν παρόλο που άλλαξες ήδη πολλαπλασιαστή και βάλεις και μπουζι έχεις missfire στο ίδιο κύλινδρο τότε φταίει μάλλον το μπεκ.

 

Επίσης καλό θα ήταν να μπει στο διαγνωστικό και να δεις το σφάλμα κι αν θες να το ποστάρεις εδώ, να το συζητήσουμε εκτενέστερα.

 

 

ΥΓ.

Για να σου χαλάσει το τούρμπο τόσο γρήγορα όσο αναφέρεις (77,000) ήταν ταλαιπωρημένο. Και μάλιστα πολύ.

 

Το μοτέρ σε γενικές γραμμές, για ένα φουλ πρώτο στάδιο δεν έχει κανένα πρόβλημα 230-40ps, πέραν ίσως από 2-3 αναλώσιμα που θέλουν προσοχή και επίσης service στην ώρα τους.

(Ν75,Ν249,μπουζί, πολλαπλασιαστές).

 

Γενικά, μην τα μπερδεύεις και μην ακούς δεξιά, αριστερά. Εστίασε στο πρόβλημα, για να το λύσεις, αφορισμοί και γενικολογίες δεν βοηθούν.

Μπορείς επίσης να γράψεις και το πρόγραμμα που φοράς.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι φίλε μου δουλεύει κανονικά απλός μου έχει συνέχεα το epc αναμμένο , και το διαγνωστικό και στην εταιρία που πήγα και στον προγραμματιστή μου βγάζει χαλασμένος εγκέφαλος , τώρα έχω βγάλει τον εγκέφαλο και τον έχουμε στείλει σε ένα ειδικό σήμερα λογικά περιμένω αποτελέσματα.

Πολλαπλασιαστές έχω αλλάξει και τους τέσσερεις και το ένα μπουζί στον τέταρτο κύλινδρο γιατί τα μπουζί τα είχα αλλάξει στο προηγούμενο σέρβις και τα τεσσερα 10/2014 τώρα δεν ξέρω κατά ποσό σοβαρό είναι το θέμα , όσο αφορά για τα σέρβις το αμάξι το έχω 7 χρόνια και τα σέρβις τα κάνω στην εταιρία η μια φορά το χρόνο η στις 10,000 χλμ

Link to comment
Share on other sites

Δεν στο περασε μεσω obd?

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τσέκαρε την τάση ρεύματος με ανοιχτό μοτέρ και την μπαταρία αν είναι οκ.

Τσέκαρε ασφαλειοθήκη όλες τις ασφάλειες μία προς μία

Τσέκαρε τη φίσα του πετάλ του γκαζιού

Τσέκαρε το διακόπτη του πετάλ φρένου

Τσέκαρε και καθάρισε την πεταλούδα και την φίσα της και κάνε μια βασική ρύθμιση.

Τσέκαρε και βγάλε τους 2 λ και τις καλωδιώσεις τους.

Βγάλε τον map της πολλαπλής καθάρισέ τον και τσέκαρε την φίσα του.

 

Έπειτα πρέπει να ελεγχθουν οι τάσεις στα Pin της Ecu.

 

Καλό θα ήταν να βάλεις και το ακριβές σφάλμα να έχουμε μια καλύτερη εικόνα.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.