Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Toni_power

Βλάβη Κουμπιού Ηλεκτρονικού Χειρόφρενου

Recommended Posts

Μετά από 5 χρόνια ήρθε η ώρα να αλλάξω και εγώ το κουμπί απο το ηλεκτρικό χειρόφρενο... 

πήγα στην vw το έβαλαν στον εγκέφαλο έβγαλε το σφάλμα μου είπαν ότι πλέων θέλει αλλαγή... 

μου το άλλαξαν έκαναν και επαναπρογραμματισμό έκαναν έλεγχο για τυχόν άλλα σφάλματα δεν βρήκαν τίποτα άλλο το πείρα πήγα στο ταμείο 28 ευρώ το όλο σκηνικό... πολύ καλή τιμή νομίζω ε??? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ίσως  να  μην  χρειαζόταν  αλλαγή.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=46180&p=573164

Και εάν  δεν  θέλετε  να  δώσετε  ούτε  το  ποσό  για  την  αγορά  νέου  διακόπτη, μπορείτε  να  τον  αποσυναρμολογήσετε,  να  κάνετε  ένα  ψεκασμό  με  wd-40,  είτε  σιλικονούχο  γυαλιστικό  ταμπλό  και  επανέρχεται.
Ο  διακόπτης  δεν  ανοίγει  τελείως. Ξεκούμπωμα  των  πλαϊνών  συνδέσμων,  μικρό  ανασήκωμα  της  πίσω  πλευράς, ψεκασμό  και  κλείσιμο.  
Το  έχω  εφαρμόσει  με  επιτυχία.

 

Πιέζεις  το  διακόπτη  των  φώτων  μέσα, τον  κρατάς  πατημένο  και  τον  στρέφεις  δεξιά  και  βγαίνει  από  το  ταμπλό. Μετά  με  χέρι  από  μέσα  πιέζεις  το  διακόπτη  του  χειρόφρενου  και  βγήκε.
Βγάζεις  τη  φίσα  και  τον  παίρνεις  στα  χέρια. Με  ένα  χαρτοκόπτη—ξυράφι  ξεκουμπώνεις  τα  τέσσερα  κλιπς  και  σηκώνεις   την  πίσω  πλευρά.
προσοχή  η  πίσω  πλευρά  δεν  απομακρύνεται  γιατί  έχει  πλακέτες  που  είναι  συνδεδεμένες  με  το  εσωτερικό  του  διακόπτη.
Μέσα  ο  διακόπτης  έχει  δυο  πλακέτες  μικρές  και  δυο  εμβολάκια  που  κλείνουν  επαφές  σε  διαφορετικό  χρόνο.

car_handbrake_button_switch_3c0927225c_f

Ένας  ψεκασμός  με  wd-40  και  κλείσιμο.
Εμένα  παρουσίασε  διαλείψεις  στα  δυο  χρόνια  και από  τότε(τέσσερα  χρόνια)  που  τον  άνοιξα  δεν  ξαναπαρουσίασε  κάτι.
Δεν  είναι  κάτι  ιδιαίτερο. Η  μόνη  προσοχή  στα  κλιπς  να  μην  σπάσουνε.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό το είχα κάνει πριν από ένα χρόνο αλλά δεν κράτησε πολύ το έκανα ξανά πριν από ενα μήνα αλλά πάλι τα ίδια και προχθές που πήγα από την vw με είπαν ότι πλέον δεν γίνεται τίποτα μονο με αλλαγή θα λυθεί το πρόβλημα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά έκανες που το άλλαξες.Εγώ το άλλαξα 2 φορές μέχρι τώρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 φορές ??? αυτό από τι το παθαίνει από κακό χειρισμό ??? να το πατάω μαλακά και όχι νευρικά τότε !!! εγώ θεώρησα ότι το άλλαξα και ξεμπέρδεψα μια και καλή !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλλον έχει συγκεκριμένο όριο ζωής το οποίο επιδεινώνεται από την πολύ χρήση.Επειδή παρκάριζα για 6 χρόνια σε πάρκινγκ με κλίση 20% το χρησιμοποιούσα πολύ συχνά.

Edited by professor

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Εχοντας το μοντέλο 2006 κι εγώ,θα προσθέσω πως στα 5 χρόνια το έκανε και σε μένα.Πηγαίνοντας στο συνεργείο είχε φύγει ένα ίδιο passat με το ίδιο πρόβλημα.Πιάνει ο μηχανικός και βάζει το κουμπί του προηγούμενου στο δικό μου,αφού το είχε αντικαταστήσει με καινούργιο και λειτούργησε για 4 χρόνια,μέχρι που το άλλαξα πριν 3 μήνες,με καινούργιο φυσικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο  απατεώνας  αυτός  δεν  λέγεται  μηχανικός.

Share this post


Link to post
Share on other sites

στα 6 χρονια μια φορα μονο το αλλαξα και σε ανηφορες  ξεκινωντας η κατηφορες με οπισθεν δε το παταω λυνει μονο του

και τα auto hold βοηθουν τεχνολογια λεμε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε TASOS M,

στο forum αυτό βρισκόμαστε για να συζητάμε και να βοηθάμε κόσμο που έχει ίδιο αμάξι με το δικό μας.

Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης PASSAT είδε ο ίδιος πως δεν λειτουργεί στο δικό του και ζήτησε ν' αλλαχτεί.Το βάλαμε στο δικό μου και δούλεψε!!!!

Βέβαια,διαβάζοντας τα γραφόμενα μου μπορεί κανείς να υποθέσει ότι κι εσύ,αλλά σου εγγυούμαι πως δεν είναι έτσι.Να 'σαι καλά φίλε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αφου και εγω αντιμετωπισα το προβλημα, εβγαλα τον διακοπτη και τον καθαρισα με καθαριστικο επαφων. Για κανα 6μηνο ολα καλα αλλα τωρα τελευταια παλι αρχισε να μου κανει κολπα. Επικοινωνησα με την αντιπροσωπεια για να αγορασω καινουργιο διακοπτη και μου ειπαν 50-60 ευρω!!!!!!! ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!!! 

Μπηκα σε γνωστο σαιτ με ανταλλακτικα αυτοκινητων και βρισκω διακοπτες 15-20 ευρω με τα μεταφορικα. 

Απλα θα ηθελα αν ξερει καποιος να μου πει ποια μαρκα να διαλεξω ως πιο αξιόπιστη ή αν ξερει απο την δικια του πειρα.

Οι μαρκες που βρηκα ειναι: BUGIAD, ERA, TOPRAN, FEBI(BILSTEIN), VEMO, MAXGEAR, METZGER και SWAG. Έχει κάποιος άποψη;

Edited by makisg4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από αυτές που έγραψες, η Feb-Bilstein είναι η πιο γνωστή και αξιόπιστη (πολλά BMW φοράνε αυτήν με σήμα BMW από πάνω)

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...