Jump to content
Candlemass

Σκάνδαλο Vw - Απάτη Με Τους Ρύπους

Recommended Posts

Λοιπόν πως δουλεύει το παράνομο λογισμικό

Το λογισμικό πέρνει κριτήρια από το τιμόνι, όταν το τιμόνι ειναι σε κίνηση τότε το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά και με υπερβολικούς ρύπους, οταν το τιμόνι είναι ακινητοποιημένο και μετά μια χρονοκαθυστέρηση κάποιων δευτερολέπτων ο υπολογιστής αλλάζει την χαρτογράφηση του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα τους χαμηλούς ρύπους, να περιμένετε λοιπόν στο μέλλον και αλλαγές στον τρόπο μέτρησης καυσαερίων

Παρεπιπτωντος ή αρμόδια υπηρεσία των ΗΠΑ αφαίρεσε την άδεια απο την vw που αφορα στην εισαγωγή νέων αυτοκινήτων

Δηλαδή μιλάμε για πραγματικούς απατεώνες

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πως δουλεύει το παράνομο λογισμικό

Το λογισμικό πέρνει κριτήρια από το τιμόνι, όταν το τιμόνι ειναι σε κίνηση τότε το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά και με υπερβολικούς ρύπους, οταν το τιμόνι είναι ακινητοποιημένο και μετά μια χρονοκαθυστέρηση κάποιων δευτερολέπτων ο υπολογιστής αλλάζει την χαρτογράφηση του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα τους χαμηλούς ρύπους, να περιμένετε λοιπόν στο μέλλον και αλλαγές στον τρόπο μέτρησης καυσαερίων

Παρεπιπτωντος ή αρμόδια υπηρεσία των ΗΠΑ αφαίρεσε την άδεια απο την vw που αφορα στην εισαγωγή νέων αυτοκινήτων

Δηλαδή μιλάμε για πραγματικούς απατεώνες

έχω παρατηρήσει πριν από μήνες στο αυτοκ. golf vii 1.6 bluemotion στον δρόμο σε πορεία με μεγάλη ευθεία 3~4χλμ κρατώντας ίσια το τιμόνι με πορεία 70-80χλμ/ώρα καταλαβαίνω μια εσθητη πτώση δύναμης στο γκάζι,τώρα που το σκέφτομαι παίξει να ειναι αυτό το λογισμικό που αλαζει την χαρτογράφηση.. ίσως να κάνω και λάθος αλλά ιδέα μου δεν ειναι διότι το έχω παρατηρήσει 5-6 φορές το ίδιο πράγμα στην συγκεκριμένη ευθεία που πάω χαλαρά και με εντελώς ίσιο τιμόνι.

θα μου πείτε γιατί δεν το έψαξα,τώρα που το διάβασα μου ήρθε στο μυαλό..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα το θέμα είναι σοβαρό και ίσως να απασχολεί και ιδιοκτήτες στην χώρα μας. Επίσης η απάτη γινόταν στις εκπομπές NOx και όχι COοπότε δεν νομίζω να υπάρξει αλλαγή στην υπάρχουσα φορολογία, εκτός αν υποβάλλουν κάποιου είδους πρόστιμο και να πας να τα ζητήσεις μετά από την VW πράγμα που μου φαίνεται απίθανο. Αυτό που σίγουρα επηρεάστηκε είναι η αξιοπιστία της εταιρίας και η εμπιστοσύνη που μπορεί να υπήρχε στην εικόνα της. Αλλά το άλλο μεγάλο ερώτημα είναι ότι μόνο η VW κλέβει στις μετρήσεις κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων? Ποιός παίρνει αυτοκίνητο και πιστεύει ότι θα δει στην πράξη τις τιμές που ανακοινώνει η κάθε εταιρία? Ενδεικτικά αναφέρω την Ferrari 488 Spider (4.000cc) που η κατανάλωση της ανακοινώνεται στα 11,4 l/100km (!!!!!) και οι εκπομπές CO260gr/km, και ένα Golf Cabriolet 2.0 TSI εκπέμπει 190gr! 

Επιπλέον για τις τεράστιες ανακλήσεις της GM με τις μίζες που κλείδωναν λόγω βάρους στο κλειδί, τα κολλημένα γκάζια της Toyota και τους αερόσακους της Takata δεν είναι να αναφέρεται κανένας την ώρα που έχουν χαθεί τόσες ανθρώπινες ζωές! Συμφωνώ ότι οι Αμερικάνοι είναι αμείλικτοι σε τέτοια θέματα, αλλά σίγουρα δεν το κάνουν ούτε γιατί νοιάζονται τόσο πολύ για το περιβάλλον ούτε για την ψυχή της μάνας τους! 

Τέλος δεν έχω μετοχές στην VW απλά είναι μια άποψη και ήθελα να την εκφράσω!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τις τιμές που λέει τις βλέπεις και στην πράξη, άλλωστε αυτή είναι και δουλειά του παράνομου λογισμικού, και αν δεν την κάρφωναν (όπως πιστευω) δεν θα έτρεχε τίποτα

Link to comment
Share on other sites

Από Δευτέρα θα πάω στην αντιπροσωπεία να δω ποιον κωδικό κινητήρα έχω, αν έχω τον ΕΑ189 καλή υπομονή σε εμένα και σε όσους έχουν αυτοκίνητο με τέτοιο κινητήρα. ένα άρθρο που βρήκα :what to do if You Own a Volkswagen TDI with the EA 189 Engine http://familydealblog.com/volkswagen-tdi-ea-189-engine/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κοινώς προς το παρόν καμία ενέργεια. Θα ήταν ενδιαφέρουσα καμία προσφορά για το 2.0 TDI πάντως :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάτι άκουσα ότι θα καλέσουν ολα τα μοντέλα για να βάλουν νέο λογισμικό! Αυτό συνεπάγεται μείωση και της ιπποδύναμης, για να συμβαδιζει με τους κανονισμούς για τους ρύπους ? Γνωρίζει κανείς κάτι ?

Link to comment
Share on other sites

δηλ τα αυτοκινητα που πουλουσε το εργοστασιο φοραγανε στον εγκεφαλο διαφορετικο προγραμμα σε σχεση με εκεινο που μετρισανε τους ρυπους για να παρει το μοντελο εγκριση τυπου?

Link to comment
Share on other sites

Είχε extra πρόγραμμα που καταλάβαινε ποτέ γίνεται test και έκοβε ρύπους. Πως ακριβώς δεν ξέρω!

Από την κίνηση στο τιμόνι, από το GPS στίγμα, από την συμπεριφορά σε φρένο και γκάζι , κτλ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από την κίνηση στο τιμόνι, από το GPS στίγμα, από την συμπεριφορά σε φρένο και γκάζι , κτλ

Γνωρίζεις τίποτα γι'αυτο που λέω παραπάνω? Για μείωση ιπποδύναμης κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζεις τίποτα γι'αυτο που λέω παραπάνω? Για μείωση ιπποδύναμης κτλ.

Δεν έχει αποσαφηνιστεί τίποτα ακόμα, είναι πολύ νωρίς.

Πιθανό να μην έχει σχέση με τους ευρωπαικούς κανονισμούς δεδομένου ότι πρόκειται για ρύπους NO ( μόνοοξείδιο του αζώτου ) και όχι για CO2

Σε κάθε περίπτωση αλλαγές θα γίνουν αλλά στην περίπτωση που αυτές οι αλλαγές επιρέασουν τις επιδόσεις των αυτοκινήτων, η εταιρεία θα βρεθέι εκτεθειμένη έναντι σε απαιτήσεις των κατόχων.

Link to comment
Share on other sites

Από Δευτέρα θα πάω στην αντιπροσωπεία να δω ποιον κωδικό κινητήρα έχω, αν έχω τον ΕΑ189 καλή υπομονή σε εμένα και σε όσους έχουν αυτοκίνητο με τέτοιο κινητήρα. ένα άρθρο που βρήκα :what to do if You Own a Volkswagen TDI with the EA 189 Engine http://familydealblog.com/volkswagen-tdi-ea-189-engine/

 

 

Μην αγχώνεσαι, ο EA189 είναι προηγούμενης γενιάς TDI σε σχέση με το Golf 7 σου, εσένα είναι EA288.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Διαβασα μολις αυτο

Η VW διανύει την πιο δύσκολη περίοδο στην 78χρονη ιστορία της μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου που σχετίζεται με τις παραπλανητικές εκπομπές ρύπων και τις συνέπειες στο περιβάλλον και στον άνθρωπο.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου -το πρώτο εξάμηνο του 2015- αναζητά τρόπους για να επισκευάσει τα αυτοκίνητα που έχουν το παράτυπο λογισμικό και να μειώσει τις συνέπειες στην φήμη της.

Το λογισμικό που φέρουν 11 εκατ. αυτοκίνητα των εταιρειών VW, Audi, Seat και Skoda έχει την ικανότητα, όταν διαπιστώσει ότι το αυτοκίνητο είναι σταματημένο και δεν κινείται το τιμόνι του, να μειώνει τις ενδείξεις για τις εκπομπές των ρύπων. Οι Αμερικανοί τεχνικοί ανακοίνωσαν ότι περιορίζει τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου (ΝΟΧ) έως και 40 φορές. Το ΝΟΧ θεωρείται από ειδικευμένους επιστήμονες και γιατρούς μια αιτία για να προκληθεί καρκίνος στους ανθρώπους.

Κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο κ. Στηβ Σίρτης, γενικός διευθυντής της Κosmocar, αντιπροσωπείας των αυτοκινήτων VW, Audi στην Ελλάδα, αναφέρθηκε στο σκάνδαλο.

Τόνισε ότι «αυτό το μεγάλο πρόβλημα θα πρέπει να λυθεί με τον καλύτερο τρόπο και πως έχει εμπιστοσύνη στην VW». Επίσης εκτίμησε ότι τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει η επίσημη ανακοίνωση της μητρικής εταιρείας για την επίλυση του προβλήματος και την αποκατάσταση των παρενεργειών που έχει το παράτυπο λογισμικό.

Χωρίς να δεσμευτεί, εκτίμησε πως «στο τέλος της άλλης εβδομάδας, μάλλον θα ξεκινήσει η γιγάντια ανάκληση σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα». «Οι τεχνικές υπηρεσίες της Κοsmocar είναι έτοιμες και θα κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να μείνουν ευχαριστημένοι οι πελάτες μας» ανέφερε ο κ. Στηβ Σίρτης.

Σχετικά με τις αντιδράσεις πελατών, ανέφερε ότι «μέχρι τώρα είναι μικρός ο αριθμός των κατόχων γερμανικών αυτοκινήτων, που ανησυχούν για την καλή λειτουργία του κινητήρα». Επίσης σημείωσε ότι «δεν έχει επηρεασθεί η ζήτηση των γερμανικών αυτοκινήτων που εκπροσωπεί η Κosmocar».

Ert.gr

Επικοινωνησα κι εγω με την αντιπροσωπεια να ρωτησω αν επηρεαζεται η παραγγελια μου και μου ειπαν οχι. Οτι δειχνει η ημερομηνια παραγωγης να ναι η 45η εβδομαδα-αρχες νοεμβρη ε λεει κ 1-1.5 μηνα που κανει να ρθει , γυρω στα μεσα Δεκεμβρη μαλλον.

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ένα δεν καταλαβαινω, ας πούμε λοιπόν ότι κάνει ανάκληση, τι ακριβώς θα κάνει σε ένα αυτοκίνητο που σε κανονικές συνθήκες είναι εκτός προδιαγραφών ριπών αλλά και νομοθεσίας, δηλαδή τελών, άδειας κυκλοφορίας κλπ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με το μυαλό μου υποθέτω ότι θα καλέσουν σε ανάκληση τα μοντέλα που επηρεάζονται, θα αφαιρέσουν το "αμαρτωλό" λογισμικό, θα κάνουν και ένα remapping στον εγκέφαλο που πιθανώς θα μειώνει την απόδοση επομένως θα μειώνονται και οι εκπομπές ρύπων και θα συμμορφώνεται με αυτά που έχουν δηλωθεί επίσημα. Μια υπόθεση είναι βέβαια αυτή, δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω.. Αυτό που είμαι περίεργος πάντως να δω είναι μήπως επηρεάζεται και ο 1.2 TDI EA189 που φοράει και το Polo pre-facelift, οπότε θα μεγαλώσει και άλλο ο αριθμός των αυτοκινήτων.
Πάντως Ursus μην ανησυχείς το εργοστάσιο και οι παραγγελίες δεν σταματάνε ποτέ, εδώ χθες έγινε στην Ελλάδα η παρουσίαση του καινούριου Touran! 

Link to comment
Share on other sites

Petros αυτο που περιγραφεις ειναι ενα πιθανο σεναριο αλλα στο μυαλο μου δεν φαινεται σαν λυση.. Αν ειχα αγορασει ενα αμαξι 100 πχ ιππων δε θα θελα να μου το πανε ουτε καν στους 99. Αν γινει κατι τετοιο θα πεσουν οι μηνυσεις φουλ και δε θα ναι παραλογο. Δινεις χ ποσο για ψ χαρακτηριστικα ..

Χτες ενας στο facebook που εχει audi αγορασμενο απο γερμανια εγραψε οτι του ηρθε ειδοποιηση πως το αυτοκινητο του θα αντικατασταθει με καινουριο. Αλλα το ειδα πολυ φευγαλεα και δε θυμαμαι ποιος ηταν για να τον ρωτησω λεπτομερειες

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οι μηνύσεις σε μια τέτοια περίπτωση σίγουρα θα πέσουν, τα παράπονα για "ψόφια" πλέον αυτοκίνητα πιστεύω θα είναι πολλά αλλά το βλέπω σαν την πιο ανώδυνη λύση για την VW οικονομικά.

Αυτό πάντως που έγραψε ο άλλος που λες στο Facebook για το αγορασμένο από Γερμανία Audi που θα το αντικαταστήσουν με καινούριο, χωρίς παρεξήγηση, αλλά μου φαίνεται μεγάλη παπάτζα.. Εκτός και αν το κόστος των μελλοντικών μηνύσεων και των προστίμων κατά του Group είναι τόσο τεράστιο, πράγμα που μου φαίνεται απίστευτο.  

Link to comment
Share on other sites

Ακούστηκε σήμερα ότι μπορεί και να γίνει ανάκληση σε όλα (11 εκατ. οχήματα) για νέο λογισμικό. Τι επιπτώσεις θα έχει αυτό στη λειτουργία του κινητήρα είναι άγνωστο. Περισσότερες λεπτομέρειες είναι σίγουρο ότι θα γίνουν γνωστές μετά από την απάντηση της VW για τα σχέδιά της περί συμμόρφωσης που της έχουν ζητήσει οι γερμανικές αρχές μέχρι τις 7 Οκτ.

Link to comment
Share on other sites

παιδια το θεμα δημιουργηθηκε στην καλιφορνια που οι νομοι περι ρυπων ειναι οτι πιο αυστηρο υπαρχει παγκοσμιος.εκει και να κλασεις περνας απο το εργαστηριο 1α για να παρεις εγκριση τυπου αχχαχα.για ευρωπη δεν νομιζω να επηρρεαστουν τα αμαξια τοσο πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Είναι μεγάλο το challenge για τους Γερμανούς αυτή τη στιγμή, διότι ένα remapping εντός προδιαγραφών πιθανότατα θα αύξανε κατανάλωση ή θα μείωνε απόδοση. Διαφορετικά θα το έκαναν απ την αρχή χωρίς να καταφύγουν στην απάτη αυτή. ΕΑΝ βέβαια λύνεται το θέμα με ένα remapping, έστω και με αλλαγές σε κατανάλωση/απόδοση. Σίγουρα πάντως θα υπάρξουν αντιδράσεις απ τους ιδιοκτήτες, είναι δεδομένο. Αν ήταν τόσο εύκολο χωρίς ουσιαστική επίπτωση σε κάτι δεν θα σκεφτόντουσαν καν μια τόσο μεγάλη παραποίηση. Σημειωτέον ότι οι αγωγές έχουν ξεκινήσει ήδη σε άλλες χώρες. Και είναι λογικό, γιατί ακόμα και λύση να δώσουν, κάποιος που έχει το αυτοκίνητο από το 2009, για 6 χρόνια κατέχει ένα ρυπογόνο αυτοκίνητο νομίζοντας ότι έχει αγοράσει ένα "πράσινο" αυτοκίνητο. Και ότι θα μπορούσε να σημαίνει αυτό κ όσον αφορά στην υγεία κλπ. Οπότε σηκώνει όχι μήνυση, μηνυσάρα με αποζημίωση κλπ. Και όχι μόνο από ιδιώτες (πιο λογικό), αλλά πχ κ σε επίπεδο δήμου/πόλης/κράτους: Σκεφτείτε όταν σε μια χώρα ο στόλος αυτών των οχημάτων είναι τόσο μεγάλος (πχ Γερμανία, Γαλλία κλπ), ποιά είναι η περιβαλλοντική επίπτωση.

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.