FSI Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 Επικινυνο για βλάβη και δυσλειτουργία εννοώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggrigor Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 Επικινυνο για βλάβη και δυσλειτουργία εννοώ...Και θεωρείς ότι αν κάνουν όλα αυτά οι βλάβες ή οι δυσλειτουργίες θα είναι αδύνατες? Ίσα ίσα που θα είναι αρκετές και συχνές καθώς είναι μια φουλ μετατροπή ουσιαστικά του συστήματος εκπομπής καυσαερίων χωρίς αξιόπιστες δοκιμές και με προσαρμογή υπαρχόντων εγκαταστάσεων και ρυθμίσεων. Ασφαλές θα είναι δεν αντιλέγω, δεν θα με αφήσει στο δρόμο εξαιτίας αυτού του προβλήματος, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τι προβλήματα θα βγάλει. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 Κάτι τέτοιο προφανώς είναι για τα golf Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι απο passat tdi υπάρχει και σχετικό video στο youtube. Αν κάποιος ξέρει σίγουρα αν υπάρχει adblue στους 1.4 tdi euro 6 κινητήρες ας ενημερώσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kougis Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 Χαλαρώστε. Μέχρι να αποφασίσει η VW τι θα κάνει με εμάς (γιατί αυτή θα αποφασίσει, ότι κι αν λέμε εμείς και οι δικηγόροι μας κτλ) θα έχουμε φτάσει τις 500 σελίδες. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggrigor Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 How do I know if my Volkswagen uses AdBlue®? A simple visual check will reveal if your car uses AdBlue® The AdBlue® filler nozzle is located either next to the main diesel fuel cap (Passat) under your car’s filler flap (or in the boot on Tiguan, Touareg and Sharan) and looks like a smaller filler nozzle. Simply opening the filler flap will reveal the AdBlue® nozzle (if fitted). The AdBlue® cap is unscrewed either using the screw cap or using the car’s wheelbrace, which is found in the toolkit. Please refer to your car’s handbook for further information. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 κοιταξτε να δειτε παιδια αμα δεν θελετε να σας βαλουν χερι στο αμαξι απλα ΔΕΝ το πατε για αυτη την ανακληση.απλα τα πραγματα.τωρα οσο αφορα την διαδικασια θα ειναι τυποποιημενη οποτε τι προβλημα ασφαλειας να βγαλει.φορολογια ΔΕΝ θα αλλαξει γιατι απλα δεν αλλαζει κατι στο μοτερ(κυβισμος).ουτε καν οι ρυποι(co2) δεν θα αλλαξουν λογικα.τα χειροτερα θα ερθουν τα επομενα χρονια που η ποιοτητα θα παει πατο για να ρεφαρει απο την χασουρα απο τα προστιμα ή θα εκτοξευτει η τιμη κτησης ενος αυτοκινητου του group vw.τεσπα καλα ξεμπερδεματα σε οσους εχουν θεμα με το παρανομο λογισμικο αλλα παιδια μην φοβαστε τουλαχιστον οσο αφορα την διαδικασια εγκαταστασης θα ειναι τυποποιημενη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimcomccabe Posted November 5, 2015 Report Share Posted November 5, 2015 (edited) Ισχύει οτι κ τα καινούργια αυτοκίνητα που παράγονται αυτή τη στιγμή ειναι πειραγμένα ; Επίσης άκουσα οτι αρχίζουν να βγαίνουν στη φορά κ τα βενζινοκίνητα . Οχι μόνο ντίζελ . Ισχύει ; Δλδ εγω π ηθελα να πάω να αγοράσω καινούργιο γκολφ 1.4 βενζίνη αρχίζω κ το μετανιώνω Τέλος για το Σισόκο έχει ακουστεί τπτ ; Edited November 5, 2015 by jimcomccabe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted November 5, 2015 Report Share Posted November 5, 2015 Όλοι οι κινητήρες diesel euro6 έχουν αναγκαστικά το adblue! Αυτό ισχύει σε όλες τις εταιρίες, και ειναι προϋπόθεση για να πάρει την έγκριση τύπου για euro6 το κάθε όχημα diesel. Το πρόβλημα-σκάνδαλο ειναι μόνο στους euro5. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimcomccabe Posted November 5, 2015 Report Share Posted November 5, 2015 (edited) Αφού το σκάνδαλο αφορά κ τα γκολφ 2015 τα οποία ειναι κλάσης euro 6 ... Κανω λάθος ; Edited November 5, 2015 by jimcomccabe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted November 5, 2015 Report Share Posted November 5, 2015 Ισχύει οτι κ τα καινούργια αυτοκίνητα που παράγονται αυτή τη στιγμή ειναι πειραγμένα ; Επίσης άκουσα οτι αρχίζουν να βγαίνουν στη φορά κ τα βενζινοκίνητα . Οχι μόνο ντίζελ . Ισχύει ; Δλδ εγω π ηθελα να πάω να αγοράσω καινούργιο γκολφ 1.4 βενζίνη αρχίζω κ το μετανιώνω Τέλος για το Σισόκο έχει ακουστεί τπτ ; Μόνο οι πετρελαιοκινητήρες επηρεάζονται Και όχι τα νέα αυτοκίνητα δεν έχουν πρόβλημα. Και μεταξύ μας σιγά τα αβγά. Πάρε το αμάξι που θες μια χαρά θα είναι Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimcomccabe Posted November 5, 2015 Report Share Posted November 5, 2015 Εγω όμως θα ξαναρώτησω. Αφού το σκάνδαλο αφορά κ τα γκολφ 2015 τα οποία ειναι κλάσης euro 6 ... Κανω λάθος ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 Euro5 οχήματα έχουν σταματήσει να παράγονται εδώ και καιρό! Εάν πωλούνται ακόμα αυτό έχει να κάνει με στοκ που κράτησε ο εκάστοτε εισαγωγέας! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 Εγω όμως θα ξαναρώτησω. Αφού το σκάνδαλο αφορά κ τα γκολφ 2015 τα οποία ειναι κλάσης euro 6 ... Κανω λάθος Τα Golf TDI του 15 είναι Euro5 φίλε μου, με μοναδική εξαίρεση το GTD, αυτά του 16, δηλαδή όσα έχουν κατασκευαστεί από τον Μάιο νομίζω του 15 και μετά, είναι όλα Euro6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 κατι λενε και για βενζινοκινητηρες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 καθολου απιθανο να εχει μεσα και τους βενζινοκινητηρες.και αυτοι βγαζουν nox αλλα σε μικροτερες λογικα ποσοτητες.οπως και να εχει η αποψη του κοινου για την vw εχει κλονιστει αρκετα και ισως αμα το ψαξουν καλυτερα να εχουν και αλλα σκανδαλα που να μην αφορουν μονο τα πετρελαια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oasisAthens Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 Εμένα παντως είναι euro 5 diesel και δεν το δείχνει να επηρεάζεται. Golf 7 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostask106 Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 Ο βενζινοκινητήρας που θεωρείται ύποπτος ειναι ο 1.4 tsi με την απενεργοποίηση κυλίνδρων Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursus Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 Ο βενζινοκινητήρας που θεωρείται ύποπτος ειναι ο 1.4 tsi με την απενεργοποίηση κυλίνδρων Sent from my iPhone using Tapatalk Μαλιστα...... Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 Ο βενζινοκινητήρας που θεωρείται ύποπτος ειναι ο 1.4 tsi με την απενεργοποίηση κυλίνδρων Sent from my iPhone using Tapatalk Απο που το ειδες αυτο Κωστα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemini Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 (edited) Απο που το ειδες αυτο Κωστα? Εγώ το βρήκα σε ένα Γαλλόφωνο Βελγικο περιοδικό (moniteurautomobile.be) και συγκεκριμένα, εδώ (http://www.moniteurautomobile.be/actu-auto/industrie-et-economie/affaire-vw-irregularites-co2-800000-voitures.html) Μετάφραση με translate.google, διότι δεν κατέχω τη Γαλλική: "Αυτή η υπόθεση αφορά, επομένως αυτή τη φορά τις εκπομπές CO2 και όχι τις εκπομπές (NOx ή οξείδια του αζώτου), των οποίων τα δελτία είναι 10-15% υψηλότερα από την κανονική, είναι για παράδειγμα 100 g / km αντί των 90 g / km σε Golf BlueMotion. Αυτό είναι άλλο ένα πλήγμα. Η Volkswagen δήλωσε ότι οι ανωμαλίες αυτές υπήρχαν σε μικρούς κινητήρες ντίζελ, αλλά και για το 1.4 βενζίνης με απενεργοποίηση κυλίνδρων. Η ταυτότητα των εν λόγω μοντέλων δεν έχει αποκαλυφθεί επίσημα." Και εδώ: http://www.uk-polos.net/viewtopic.php?f=56&p=501499, με αναφερόμενη πηγή το Auto Car (http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/vw-emissions-scandal-vw-admits-800000-cars-have-false-co2-and-mpg-certification). Και στο autoexpress.co.uk: http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/92893/vw-emissions-scandal-volkswagen-sales-fall-10-as-dieselgate-bites-petrols-affected, με αναφορά για υποψίες (... a spokesman has now confirmed that specific petrol engines are also affected. The 1.4-litre 'Cylinder on Demand' petrol engine - found in several smaller Audi, VW, Skoda and SEAT models - is the unit under suspicion.). Και εδώ: http://www.autoblog.gr/2015/11/03/h-volkswagen-anakalei-800-000-aytokinhta-logw-lathos-ekpompwn-co2/ Edited November 7, 2015 by Gemini Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursus Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 Ωχ.... "We drunk him" Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 Από ότι φαίνεται πάντως τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα είναι με ρύπους πλέον οπότε αυτό δεν επηρεάζεται (έτσι και αλλιώς θα πληρώσουμε τέλη). Γενικότερα αν και όποτε βγει το "fix" απλά δεν πας και όλα ΟΚ. Αν δεν αλλάζει κάτι στην φορολόγηση δεν νομiζω να ασχοληθούν περισσότερο. Κάπου διάβαζα ότι σε ανακλησεις που αφορούσαν θέματα ασφάλειας πήγαν μόνο το 65%. Πόσο μάλλον σε αυτή που πιθανόν να αλλάξει χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 (edited) Παίδες ετοιμάζομαι να παραγγείλω το Golf TGI (με φυσικό αέριο - βενζίνη) παίζει κι αυτό να είναι στη μαύρη λίστα; Λέτε και για κινητήρες βενζίνης. http://www.usatoday.com/story/money/cars/2015/11/03/vw-emissions-irregularities-gas-mileage-fuel-economy/75101432/ Volkswagen Group said Tuesday that its internal emissions testing has found "irregularities" in about 800,000 cars worldwide, adding an estimated $2.2 billion to the automaker's tab to make amends for the growing scandal Edited November 8, 2015 by alej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostask106 Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 Απο που το ειδες αυτο Κωστα?Στο Bloomberg Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemini Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 Από ότι φαίνεται πάντως τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα είναι με ρύπους πλέον οπότε αυτό δεν επηρεάζεται (έτσι και αλλιώς θα πληρώσουμε τέλη). Γενικότερα αν και όποτε βγει το "fix" απλά δεν πας και όλα ΟΚ. Αν δεν αλλάζει κάτι στην φορολόγηση δεν νομiζω να ασχοληθούν περισσότερο. Κάπου διάβαζα ότι σε ανακλησεις που αφορούσαν θέματα ασφάλειας πήγαν μόνο το 65%. Πόσο μάλλον σε αυτή που πιθανόν να αλλάξει χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα είναι με ρύπους, ως πότε? Στο Ελληνικό κράτος ποτέ δεν ξέρεις πόσο θα διαρκέσει μία τέτοια ρύθμιση, και συνήθως δεν διαρκεί πολύ. Όσο για την ανάκληση, εάν αφορά μόνο αναβάθμιση λογισμικού, ίσως δεν το αντιληφθούμε καν (πχ σε κάποιο service) ή ίσως το ενσωματώσουν κρυφά με άλλες αναβαθμίσεις (ενδεχομένως λίγο φαντεζί) ώστε να μην το καταλάβουν πολλοί κάτοχοι. Παίδες ετοιμάζομαι να παραγγείλω το Golf TGI (με φυσικό αέριο - βενζίνη) παίζει κι αυτό να είναι στη μαύρη λίστα; Λέτε και για κινητήρες βενζίνης. Γρπθhttp://www.usatoday.com/story/money/cars/2015/11/03/vw-emissions-irregularities-gas-mileage-fuel-economy/75101432/ Volkswagen Group said Tuesday that its internal emissions testing has found "irregularities" in about 800,000 cars worldwide, adding an estimated $2.2 billion to the automaker's tab to make amends for the growing scandal Να μην σε αποθαρρύνω, αλλά μήπως δεν είναι κατάλληλη εποχή για άμεση αγορά ΙΧ (και ιδίως VW Group)? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...