Jump to content
warrador

Golf 6 Tsi 1.4 122-160Ps - Υποψήφιος Αγοραστής Μεταχειρισμενου [Εντυπώσεις - Απορίες - Προβλήματα]

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια ελπιζω να ειστε ολοι καλα.

εδω και λιγο καιρο εχω  φαγωθει να αγορασω μεταχειρισμενο  το golf 6 1.4 160ps

απλα δεν ειχα ποτε καποιο παρομοιο αμαξι θελω αν μπορειτε να μου πειτε τις εμπειριες σας σχετικα με το αμαξι και την γνωμη σας αξιζει ??  θα ξαναπερνατε το ιδιο αμαξι? απο θεμα συντηρησης δεν εχω ιδεα τη θελει...

επισης τη βενζινη περνει 95 αμολυβδη η 100ρα??

ευχαριστω πολυ εκ των προτερων.

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω το εχω 77.000 highline  και οτι αλλαγη εκανα εγινε στην εγγυηση διοτι υπηρχαν δυσδιακριτα προβληματακια αρα μην φοβηθεις αυτοκινητο με διαφορα αλλαγμενα στην εγγυηση. Περα απο αυτα δεν με αφησε ποτε και δεν χαλασε ποτε αλλα να με λες συντηρητικο οδηγο και ανοιγματα μονο εθνικη. Καιει 10-11 στην πολη και στους εθνικους 7.2 με 6ηκαι 140-150. Συντηρηση δεν ειναι ακριβο αλλα αν σε κατσει βλαβη ισως να σε τσουξει.... Αναλωσιμα ανταλακτικα η ηλεκτρομαγνητικη αντλια κομπρεσσορα οπου αναλογα τη χρηση μπορει να σε αφησει στα 70 μπορει στα 150χιλιαδες... vw παιρνεις...κοιτα στα προβληματα να καταλαβεις. Μακρια απο dsg-7 και αυτοκινητα του 2010. παρε κατασκευης 11-12 . Η αληθεια ειναι οτι με τις τιμες να ειναι χωμα παιρνεις ενα πολυ καλο αυτοκινητο. 95αρα και δεν θα εχεις προβλημα ποτε...φιλος το εχει παει 170.000 και δεν ειχε θεμα ποτε... απο βενζινη απο ηλεκτρικα ειχε καποια θεματακια αλλα ολα εγγυηση...your choice μονο σε highline να κοιτας και αν μπορεις rline... τα καθισματα απο alcadara ειναι ασυναγωνιστα...  με 11-12 χιλιαρικα παιρνεις πολυ καλο αυτοκινητο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

highline κοιταω μοντελο του 2009  γιατι με πιανει τεκμηριο του 11-12 δυστηχως ...

ναι manual κοιταω αυτοματα και  dsg-7 δεν τα μπορω ευχαριστω παρα πολυ φιλε μου ησουν πολυ κατατοπειστικος :)

 

* κανουμε συντηρηση σε κομπρεσσορα η καποια αλλαγη turbo ??  δεν εχω ιδεα απο αυτα :p ειχα απο το 2006 ενα toyota corolla του 2000 και γι αυτο ειμαι λιγο ανιδεος με αυτες της τεχνολογιες

Edited by warrador

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καμια συντηρη δεν κανεις σε αυτα...δεν βγαζουν κατι αυτα..τα περιφερειακα τους βγαζουν αλλα κατι βαλβιδες συνηθως φθηνα ανταλλακτικα...

Στα 150Κ πας μια βοολτα να δουν τον αξονα της τουρμπινας...μια ολικη απισκευη κοστιζει κατω απο 200

Edited by thanos katsas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα παιδια...!!!!ενδιαφερομαι να αγορασω ενα μεταχειρισμενο golf6 dsg 160ps με αρκετα χιλιομετρα (210000) αλλα πραγματικα το αυτοκινητο ειναι στην τριχα δεν του λειπει τπτ....ο εμπορος το ηξερε το αμαξι επειδη ηταν αγορασμενο απο εκει και εκανε ολα του τα service εκει...!!!!ολα στην ωρα τους....τι εχετε να πειτε;;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

210 χιλαδες???

εγω πανω απο 120 χιλιαδες δεν κοιτουσα αμαξι.

Ρ-Ι-Σ-Κ-Ο φιλαρακι.

Edited by Themis83

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε μου πιστευω παντα ενα μεταχειρισμενο εχει ενα ρισκο...μακαρι να μπορουσαμε ολοι να παρουμε καινουργια....απλα αυτα τα χρηματα εχω και παντα ηταν ενα ονειρο μου να αποκτησω ενα τετοιο αυτοκινητο....και μετα απο ενα τεστ drive πιστευουμε οτι το ονειρο ερχεται πιο κοντα....παντως αυτο π με εχει κανει να το σκεφτομαι πιο σοβαρα ειναι οτι μου δινουν και 1 χρονο εγγυηση

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι να σου πω φιλε μου,ολα εχουν το ρισκο τους.

εγω απλα ειπα την γνωμη μου,εσυ εχεις την πιτα εσυ και το μαχαιρι.

Το προβλημα πολλες δεν ειναι η αγορα,αλλα περισσοτερο η συντηρηση και κατα ποσο ειναι αξιοπιστο ενα αμαξι,δυστηχως ομως αυτο δεν ειναι ΜΟΝΟ θεμα κατασκευαστη αλλα και του ιδιοκτητη.

Το αλλο μεγαλο θεμα ειναι κατα ποσο μπορεις  να ανταπεξελθεις οικονομικα σε μια μεγαλη (οικονομικα) βλαβη.Εκει παιζεις με της πιθανοτητες,πχ 50 χιλιαδες χιλιομετρα 20% να σου παρουσιασει προβλημα,120.000 χιλιομετρα 40% να σου παρουσιασει βλαβη και παει λεγοντας.Ισως το ροτερο θεμα γα μενα.

Αν τωρα εισαι πολυ καλος φιλος με τον εμπορο και τον εμπιστευεσαι τοσο πολυ προχωρα το.

Τεσπα,δυστηχως δεν μπορω να χαιδεψω αυτια,δεν ειναι του χαρακτηρα μου,τα λεω οπως τα  σκεφτομαι ΕΓΩ,για μενα.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ενταξει φιλε μου σιγουρα εχεις ενα δικαιο σε αυτα π λες.τωρα θα δειξει η πορεια αν γινει κατι...!!!!σε ευχαριστω πολυ παντως πηρα μια γνωμη

Edited by pavlos92

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι πολλά τα χιλιόμετρα.... Για να είναι σωστή η συντήρηση πρέπει να έχει αλλάξει τουλάχιστον 1 φορά σετ καδένα και γρανάζι μεταβλητού (θες κανένα 1000ρικο). Κάποια dsg έχουν πρόβλημα με το εγκέφαλο του dsg και γενικά υπάρχουν προβληματάκια.... Διάβασε την κατάλληλη ενότητα βλέποντας που περίπου εμφανίζονται οι βλάβες.... Έχοντας αυτά στο μυαλό σου βλέπεις αν το book service είναι οκ... Λογικά με τα χιλιόμετρα αυτά θα πρέπει να έχει περάσει  σε δεύτερο book.... Πόσο στο δίνει αν επιτρέπεται ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

7000 φιλε μου....τωρα ετοιμαζομαι να κανω την αγορα και χρειαζομαι γνωμες...!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολλά  είναι τα 7000 με τα χιλιόμετρα αυτά ακόμα και αν δικαιολογούνται από πλούσιο εξοπλισμό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειναι δεκεμβριος του 2009...απο εξτρα εχει τα παντα συν υγραεριο το οποιο τοποθετηθηκε πριν 50000 χλμ....εχω ηδη ενα οπελ κορσα με 150000χλμ και θελω να τ δωσο...!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξέρεις τι υγραέριο έχει??? Εταιρία ??? Υπάρχει καμιά φοτο να δούμε???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε μου άμα έχει και υγραέριο είσαι έτοιμος να αγοράσεις μια ωρολογιακή βόμβα που δεν ξέρεις τι θα σου πρωτοσκάσει. Dsg, πιστονια, καδένες, επικαθήσεις στις βαλβίδες συν οτι μπορεί να βγάλει ένα οποιαδήποτε αυτοκίνητο με αυτά τα χλμ... μπορεί η συντηρησή του να σου στοιχίσει ακόμα περισσότερα και απο την αγορά του... τα εφτά χιλιαρικα είναι εκτός πραγματικότητας για ένα αμαξι με τόσα χλμ. μπορεις να βρεις ενα πεντάρι 122αρι με 5-6 χιλιαρικα και πολύ λιγότερα χλμ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ιταλικο ειναι το υγραεριο αυτην την στιγμη δεν υπαρχει φωτο....δλδ ρε παιδια ειναι τοσο πολλα τα 200000χλμ για ενα TSI???γτ με αυτα π εχω δει αυτο καταλαβαινω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε μου εμεις δεν σε ξερουμε ουτε στα λεμε για να σου παρουμε το αμαξι. Στα λεμε γιατι το πραγμα μυριζει. 

Βρες ενα αμαξακι απο εναν ιδιωτη, με φυσιολογικα χιλιομετρα, χωρις αεριο κατα προτιμηση, ας μην ειναι πχ dsg ή το 160 ή το 6 αρι, ας συμβιβαστεις σε αυτα και οχι στα χιλιομετρα.Τα πολλα χιλιομετρα δεν συμβιβαζονται εκτος αν εσυ εχεις δεχτει σαν ιδεα οτι μελλοντικά οτι θα θες μοτερ αλλαγη γιατι ειναι σχεδον βεβαιο οτι καποια στιγμη θα το αλλαξεις

Σε 5 χρονια θα εχεις 300 χιλ. αυτο το σκεφτηκες? Πωωωωω μπρρρ μπρρρ

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 λεπτά πριν , pavlos92 said:

ιταλικο ειναι το υγραεριο αυτην την στιγμη δεν υπαρχει φωτο....δλδ ρε παιδια ειναι τοσο πολλα τα 200000χλμ για ενα TSI???γτ με αυτα π εχω δει αυτο καταλαβαινω

Τα χιλιόμετρα δεν είναι πολλά αν συντηρήθηκε σωστά. Απλά στην αγορά οι περισσότεροι τα αγοράζουν με γυρισμένα από 60-150.000 και νομίζουν ότι πήραν τεφαρίκι,

 

Το μόνο που θα με κρατούσε από το να το αγοράσω, είναι το Dsg και το αέριο γιατί 99% δεν έχει βάλει με υγρό ψεκασμό μέσω των εργοστασιακών μπεκ.

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλα αυτο ειναι σιγουρο....αμα ειχε 122000χλμ το αυτοκινητο τωρα θα καναμε εντελως αλλη συζητηση...ολοι θα μ λεγαν παρτω

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago , pavlos92 said:

καλα αυτο ειναι σιγουρο....αμα ειχε 122000χλμ το αυτοκινητο τωρα θα καναμε εντελως αλλη συζητηση...ολοι θα μ λεγαν παρτω

Μπα... μην είσαι τόσο σίγουρος. Δυστυχώς είναι από τα μοντέλα που έχουν υψηλότερο ρίσκο από τα άλλα μόλις βγουν από την εγγύηση. Ακόμα και με 122.000 θα έπρεπε να κάνεις κάποιους ελέγχους που θα ήταν ίδιοι με αυτούς που θα πρέπει να κάνεις και τώρα. Σχεδόν όλα τα στοιχεία που αναφέρεις αυξάνουν το ρίσκο (χιλιόμετρα + υγραέριο + dsg + αγορά από τον έμπορο) και το ότι το βλέπεις ως όνειρο είναι ένας ακόμα πολλαπλασιαστής συνολικού ρίσκου. Το μοναδικό ενθαρρυντικό ελαφρυντικό είναι ότι σου δίνουν εγγύηση 1 χρόνο. Είναι γραπτή η εγγύηση; Τι καλύπτει; Η μόνο στα λόγια και αν κάτι χρειαστείς θα αρχίσουν τα μα και τα μου;

- Βιβλίο σέρβις είναι γνήσιο; Έχει έστω κάποια σημάδια φθοράς που να δείχνουν ότι είναι του 2009; Οι υπογραφές μήπως έγιναν όλες με το ίδιο στυλό;
- Αν το υγραέριο μπήκε πριν 50.000χλμ, έγινε έστω μια φορά ρύθμιση στις βαλβίδες; Λογικά κάθε 40.000 θέλει. Αν έγινε, αναφέρεται στο βιβλίο; Αν δεν έγινε, μπορείς να ζητήσεις να γίνει διάγνωση και ρύθμιση;
- Μπορούν να συνδέσουν διαγνωστικό κομπιούτερ μπροστά σου για να δεις όλα τα μηνύματα λαθών; Μη κοιτάς μόνο την ένδειξη οδομετρού, αλλά μπες σε κάθε ενότητα και διάβασε τα λάθη. Μπορεί να βρεις κάποιο λάθος που έγινε στα περισσότερα από αυτά που λέει το κοντέρ με ότι αυτό συνεπάγεται. Αν δεις τα λάθη να αναφέρονται με λιγότερα χιλιόμετρα, αλλά όλα τους να είναι στα ίδια χιλιόμετρα μεταξύ τους, είναι και αυτό ένδειξη ότι έχει "διορθωμένα τα χλμ".
- Στο βιβλίο σέρβις αναφέρονται όλες οι απαιτούμενες εργασίες για αυτά τα χιλιόμετρα; Αυτά που αναφέρθηκαν πιο πάνω για καδένα κλπ;
- Πιο μοντέλο DSG είναι; Όχι αν είναι εξατάχυτο ή εφτατάχυτο, αλλά συγκεκριμένα το μοντέλο του. Αν είναι DSG με λάδι, έχουν γίνει αλλαγές; Θέλει αλλαγή βαλβολίνες κάθε 60.000χλμ. Αναφέρονται στο βιβλίο σέρβις; Αν είναι ξηρό DSG εκείνων των χρόνων μπορούσε να φτάσει στα 200.000+χλμ μόνο αν το αμάξι "ζούσε" στην εθνική. Αν εσύ το πάρεις τώρα και η κίνηση σου είναι μέσα στη μεγαλούπολη (Αθήνα ή Θέσ/νίκη) πολύ γρήγορα θα τα φτύσει και η επισκευή του είναι δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Η θα πας σε παρα πολύ καλό εξειδικευμένο συνεργείο ή στην αντιπροσωπεία. Σε κάθε περίπτωση το κόστος θα είναι στο χιλιάρικο συν πλην 200 ευρώ.
- Είναι ατρακάριστο; Μπορείς να ελέγξεις εσωτερικά σε στενά σημεία να μην υπάρχει διαφορά βαφής (εσοχή στις πόρτες, μεσαία κολόνα, πορτ-μπαγκαζ από μέσα, κάτω από το καπό; Το κακό με τους έμπορες είναι ότι μπορούν κάθε σαράβολο προς απόσυρση να το γυαλίσουν να φαίνεται κουκλί. Έχω δει ένα KIA Sportage 4 ετών μετά από φοβερή τράκα με μερικές τούμπες να φαίνεται σαν καινούργιο. Η άλλη ιστορία με τη Μερσέντες που ποστάρα εδώ το ίδιο λέει. Αν είσαι διατιθέμενος να δώσεις 7 χιλιάρικα, μπορείς να δώσεις άλλα 200 για καλή διάγνωση στην αντιπροσωπεία + να αγοράσεις ηλεκτρονικό παχόμετρο για να ελέγξεις όλο το αμάξωμα για βάψιμο;

 

Φίλε, εγώ αμάξι με τα στοιχεία που δίνεις θα το έπαιρνα μόνο από τον γείτονα ή από καλό μου φίλο που θα ήξερα πως το οδηγάει, που το οδηγάει και πόσα χλμ κάνει το χρόνο.

 

Στη χειρότερη περίπτωση η συντήρηση δε θα σου βγει όσο η αγορά, όπως είπε κάποιος πιο πάνω, αλλά να είσαι έτοιμος ότι μέσα σε 2 χρόνια μπορεί να σου απαιτήσει 2.5-3 χιλιάρικα με τα προβλήματα που πιθανόν μπορεί να σου βγάλει. Αν τα 7.000 είναι όλα σου τα χρήματα, χωρίς να έχεις κάποιο απόθεμα, ΜΗΝ το παίρνεις! Όσοι κυνηγάν το όνειρο παίρνουν με τα τελευταία τους ευρώ μερσεντές, bmv, audi δεκαετίας και μετά δεν μπορούν να τα συντηρούν. Το συγκεκριμένο μοντέλο που περιγράφεις δυστυχώς ανήκει στην υψηλή ζώνη ρίσκου και από άποψη κινητήρα-κιβωτίου φθηνό δεν είναι. 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

καταρχας φιλε μου σε ευχαριστω π ασχοληθηκες τοσο πολυ με το θεμα μου....το αμαξι εχει καποιες γρατσουνιες ειχε ενα μικρο ατυχημα τα οποια μ τα ειπε ο υπαλληλος πριν καν ξεκινησουμε να δουμε το αμαξι....το αμαξι ειναι απο την αντιπροσοπεια της vw....τον πρηγουμενο κατοχο τον γνωριζω αλλα οχι προσωπικα...ηταν επαγγελματιας και το αυτοκινιτο ηταν μονιμος στην εγνατια....μ ειπαν οτι μπορω να κανω οποιον ελεγχο θελω....τα χρηματα π χω δεν ειναι καν 7 τα μισα μπροστα τα υπολειπα σε δοσεις...ο κυριος π το πουλησε αγορα καινουργιο απο την ιδια αντιπροσωπεια και αφησε αυτο...!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 24/9/2015 at 5:55 ΜΜ, warrador said:

Καλησπερα παιδια ελπιζω να ειστε ολοι καλα.

εδω και λιγο καιρο εχω  φαγωθει να αγορασω μεταχειρισμενο  το golf 6 1.4 160ps

απλα δεν ειχα ποτε καποιο παρομοιο αμαξι θελω αν μπορειτε να μου πειτε τις εμπειριες σας σχετικα με το αμαξι και την γνωμη σας αξιζει ??  θα ξαναπερνατε το ιδιο αμαξι? απο θεμα συντηρησης δεν εχω ιδεα τη θελει...

επισης τη βενζινη περνει 95 αμολυβδη η 100ρα??

ευχαριστω πολυ εκ των προτερων.

Φιλε τελικα αγορασες το συγκεκριμενο golf???

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 λεπτά πριν , pavlos92 said:

καταρχας φιλε μου σε ευχαριστω π ασχοληθηκες τοσο πολυ με το θεμα μου....το αμαξι εχει καποιες γρατσουνιες ειχε ενα μικρο ατυχημα τα οποια μ τα ειπε ο υπαλληλος πριν καν ξεκινησουμε να δουμε το αμαξι....το αμαξι ειναι απο την αντιπροσοπεια της vw....τον πρηγουμενο κατοχο τον γνωριζω αλλα οχι προσωπικα...ηταν επαγγελματιας και το αυτοκινιτο ηταν μονιμος στην εγνατια....μ ειπαν οτι μπορω να κανω οποιον ελεγχο θελω....τα χρηματα π χω δεν ειναι καν 7 τα μισα μπροστα τα υπολειπα σε δοσεις...ο κυριος π το πουλησε αγορα καινουργιο απο την ιδια αντιπροσωπεια και αφησε αυτο...!!!

Σου ευχόμαστε ότι καλύτερο, να είναι σωστά συντηρημένο και να κάνει τριπλάσια χιλιόμετρα από αυτά που έχει απροβλημάτιστα.

Σου γράψαμε τις γνώμες μας και τα σημεία που μπορείς να προσέξεις.

Αν σου επιτρέπουν να κάνεις ενδελεχές έλεγχο καλό θα ήταν να αξιοποιήσεις αυτήν τη δυνατότητα. 

 

Φιλικά,
Γιώργος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×