Jump to content
allonsanfan

Golf 4 - Αλλαγή Διαμέτρου Ζάντας Και Ελαστικών (16' Σε 15') Για Μικρότερη Κατανάλωση Και Επιδόσεις

Recommended Posts

O λογος που θελω να τις αλλαξω ειναι για να γινει λιγοτερο ταφος το αμακι και να δω καμια βελτιωση στην καταναλωση.θελω να παω απο 205/55/r16 σε 195/65/r15.ποια ειναι η γνωμη σας;επισης σκεφτομαι για απλη αλλαγη ελαστικων απο 205 σε 195/55/16.

Mε ενδιαφερει η επιταχυνση και η καταναλωση και οχι η εμφανιση.

Σημειωση οτι λεφτα δεν παιζουν και για ολα αυτα μιλαω για τραμπα με μεταχειρισμενα ζαντολαστιχα σε κανα βουλκανιζατερ,μιας και θελω μικροτερη διασταση πιστευω θα βρω χωρις να χρειαστει να δωσω χρηματα.επισης συμφωνα με τη ζυγαρια του κτεο το αυτοκινητου μου εχει βαρος 1.200 κιλα ενω συμφωνα με ολα τα specs που εχω διαβαζει το βαρος του μκ4 1.4 ειναι στα 1.080 κιλα και πιστευω οτι οι ζαντες μου ειναι βαριες.

Επισης κατι τελευταιο,στο καπακι της βενζινης λεει πιεση για 205/55/16 30psi μπροστα και 37 psi πισω.ειναι λογικο αυτο;εγω εχω 33-35 και στις 4.

 

οι ζαντες που εχω τωρα.

12506880_428087800717921_1946637104_n.jp

 

Link to comment
Share on other sites

O λογος που θελω να τις αλλαξω ειναι για να γινει λιγοτερο ταφος το αμακι και να δω καμια βελτιωση στην καταναλωση.θελω να παω απο 205/55/r16 σε 195/65/r15.ποια ειναι η γνωμη σας;επισης σκεφτομαι για απλη αλλαγη ελαστικων απο 205 σε 195/55/16.

Mε ενδιαφερει η επιταχυνση και η καταναλωση και οχι η εμφανιση.

 

 

Δεν θα δεις καμια τεραστια διαφορα φιλε μου.Δοκιμασε να βαλεις καπου στο 30 με 32 την πιεση των ελαστικων και πιστευω θα εχεις μικροτερη λαταναλωση.Το εκανα στο αμαξι μου και τωρα καιει λιγοτερο.

Link to comment
Share on other sites

O λογος που θελω να τις αλλαξω ειναι για να γινει λιγοτερο ταφος το αμακι και να δω καμια βελτιωση στην καταναλωση.θελω να παω απο 205/55/r16 σε 195/65/r15.ποια ειναι η γνωμη σας;επισης σκεφτομαι για απλη αλλαγη ελαστικων απο 205 σε 195/55/16.

Mε ενδιαφερει η επιταχυνση και η καταναλωση και οχι η εμφανιση.

Σημειωση οτι λεφτα δεν παιζουν και για ολα αυτα μιλαω για τραμπα με μεταχειρισμενα ζαντολαστιχα σε κανα βουλκανιζατερ,μιας και θελω μικροτερη διασταση πιστευω θα βρω χωρις να χρειαστει να δωσω χρηματα.επισης συμφωνα με τη ζυγαρια του κτεο το αυτοκινητου μου εχει βαρος 1.200 κιλα ενω συμφωνα με ολα τα specs που εχω διαβαζει το βαρος του μκ4 1.4 ειναι στα 1.080 κιλα και πιστευω οτι οι ζαντες μου ειναι βαριες.

Επισης κατι τελευταιο,στο καπακι της βενζινης λεει πιεση για 205/55/16 30psi μπροστα και 37 psi πισω.ειναι λογικο αυτο;εγω εχω 33-35 και στις 4.

 

οι ζαντες που εχω τωρα.

12506880_428087800717921_1946637104_n.jp

Ο κατασκευαστής δηλώνει 2 τιμές για 2 επιβάτες και πλήρες φορτωμένο, δες τις ανάγκες σου και άλλαξέ τις τιμές πίεσης.

ΥΓ. Όσο λιγότερη πίεση μεγαλύτερη κατανάλωση (χοντρικά), γι αυτό και με ξεφουσκώμένα καις παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Ο κατασκευαστής δηλώνει 2 τιμές για 2 επιβάτες και πλήρες φορτωμένο, δες τις ανάγκες σου και άλλαξέ τις τιμές πίεσης.

ΥΓ. Όσο λιγότερη πίεση μεγαλύτερη κατανάλωση (χοντρικά), γι αυτό και με ξεφουσκώμένα καις παραπάνω.

και ομως στο δικο μου κατεβασα την πιεση στ0 28-29 (απο 32 που εγραφε) και οχι μονο επεσε η καταναλωση αλλα εχει και καλητερες ρεπριζ.

 

Υποθετω οτι με πολυ αερα μεγαλωνει η διαμετρος του ελαστικου, αρα και το βημα, οποτε χανεις σε ρεπριζ και ζοριζεις επιπλεον το μοτερ στην επιταχυνση π[πτε και θα καψει παραπανω

Link to comment
Share on other sites

και ομως στο δικο μου κατεβασα την πιεση στ0 28-29 (απο 32 που εγραφε) και οχι μονο επεσε η καταναλωση αλλα εχει και καλητερες ρεπριζ.

 

Υποθετω οτι με πολυ αερα μεγαλωνει η διαμετρος του ελαστικου, αρα και το βημα, οποτε χανεις σε ρεπριζ και ζοριζεις επιπλεον το μοτερ στην επιταχυνση π[πτε και θα καψει παραπανω

:huh:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με χαμηλότερη πίεση νομίζω «σακουλιάζει» ελαφρώς το λάστιχο (αυξημένη κατανάλωση) και έχεις καλύτερες ρεπρίζ ακριβώς επειδή έχεις μεγαλύτερο πέλμα (πιο μεγάλη επιφάνεια επαφής) άρα και καλύτερη πρόσφυση , αν μπορώ να το θέσω έτσι «μπακαλίστικα» ... με μεγαλύτερη πιεση κοπανάει το αμάξι και ίσως χάνεις σε κράτημα.... γιαυτό καλύτερα ότι λέει ο κατασκευαστής... γνώμη μου πάντα :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Με χαμηλότερη πίεση νομίζω «σακουλιάζει» ελαφρώς το λάστιχο (αυξημένη κατανάλωση) και έχεις καλύτερες ρεπρίζ ακριβώς επειδή έχεις μεγαλύτερο πέλμα (πιο μεγάλη επιφάνεια επαφής) άρα και καλύτερη πρόσφυση , αν μπορώ να το θέσω έτσι «μπακαλίστικα» ... με μεγαλύτερη πιεση κοπανάει το αμάξι και ίσως χάνεις σε κράτημα.... γιαυτό καλύτερα ότι λέει ο κατασκευαστής... γνώμη μου πάντα :)

οχι απο σταση καλητερες επιδοσεις,αλλα ρεπριζ.Δηλ απο τα 100 να παει 140 για παραγειγμα.Οσο κουφο και να ειναι με χαμηλοτερη πιεση στα ελαστικα μου καειει λιγοτερο.Τι να πω το μετρησα αρκετες φορες γιατι κανω τα ιδια χλμ στον ιδιο δρομο.

Link to comment
Share on other sites

Τα πρωτα golfakia iv τα έβγαζε και με 14αρια ζαντολαστιχα.εκείνα θα έχουν οικονομία και θα πηγαίνει πιο καλα το αμάξι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Με την αλλαγή σε 195/65/15, θα κερδίσεις σίγουρα από >0,5λ/100κμ.

 

Θα δεις και διαφορά στις ρεπρίζ, λόγω μείωσης από 205 σε 195 πέλμα.

Βέβαια, θα παρατηρήσεις και ελαφρά μικρότερη απόδοση στο φρενάρισμα, στροφές κλπ,

αλλά εφόσον πρωτίστως ζητάς οικονομία - ρεπρίζ, πέφτουν σε δεύτερη μοίρα.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη μου καλά τα ηλεκτρονικά αλλά ο μόνος αξιόπιστος τρόπος μέτρησης κατανάλωσης είναι να κάνεις 1-2 γεμίσματα , όταν τελείως άδειος, από 1 βενζινάδικο, μηδενίζεις χιλιόμετρα και όταν ξαναπας για γέμισμα βλέπεις πόσα λίτρα έκαψες ανά χιλιόμετρα που διένυσες. Με την προυπόθεση βέβαια ότι ακολουθείς τις ίδιες καθημερινές διαδρομές ( ε τώρα και να το πατήσεις λίγο παραπάνω λίγο παρακάτω, αφού μικτός θεωρείται ο κύκλος)

Edited by BTH
Link to comment
Share on other sites

λοιπον, γνωμη μου

οτι τα λεφτα που θα δωσει ο φιλος για να παρει αλλα ζαντολαστιχα

αν δει καποια μειωσει καταναλωσης, ΑΝ δει

δεν προκειται να κανει ποτε αποσβεση της αγορας

και θα χασει απο κρατηματα και ομορφια, και δουλεια δε θα κανει

Link to comment
Share on other sites

επειδη το ειχα το αμαξι ...αν θυμαμαι καλα  175χ75χ14 ειχε η ροδα απτην μανα του,,,,με 14αρες εβγαινε και σπινιαριζε και απο πρωτη δευετερα με αυτο το λαστιχο και θυμαμαι τοτε οτι μου φτανε 7 μερες το ντεποζιτο....ξεχναγα να βαλω βενζινα....αλλα ψοφητας...ειχε παει να με σκοτωσει απειρες φορες,,,,με τογκαζι του...παντως συμφωνω αν τα 6 λιτρα που μου εκαιγε τοτε το 1400 ειναι πολλα καλυτερα πουλημα και φοχ 1200 η κατι με lpg αν τιθεται τετοιο θεμα....γκολφ ειναι ...και βαρυ μαλιστα για το μοτερ του,,,, το 0.3 πανω η κατω παιδια πραγματικα ...και εγω απορω πως το καταλαβαινεται ..αφου καθε φορα που θα βγεις στο δρομο συναντας και διαφορετικη κινηση....ουτε το εργαστηριο τοση ακριβεια.. ..

 

επισης οσο αφορα τι κερδιζεις το λεει και το περιοδικο




 

Ποιες οι επιπτώσεις από την αλλαγή διάστασης ελαστικών;

  • Εάν τοποθετήσετε στο αυτοκίνητό σας ελαστικά με μεγαλύτερη συνολική διάμετρο και πέλμα, θεωρητικά, θα εξασφαλίσετε μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με την άσφαλτο. Αυτό συνεπάγεται ελαφρά υψηλότερη τελική ταχύτητα και καλύτερη πρόσφυση, ταυτόχρονα όμως επιβαρύνει τις επιταχύνσεις, την κατανάλωση και, πιθανότατα, τα όρια υδρολίσθησης σε περίπτωση βροχής.
  • Εάν, αντίθετα, περιορίσετε τη διάμετρο των τροχών σας και το πλάτος του πέλματος, βελτιώνετε τις επιταχύνσεις και την κατανάλωση, σε βάρος όμως της τελικής ταχύτητας και των ορίων πρόσφυσης (ουσιαστικά της οδικής συμπεριφοράς).

 

http://www.autobild.gr/?static=tyre

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα καθαρίστηκε και δόθηκε προειδοποίηση στο μέλος Takisbrax.

Μείνετε εντός θέματος παρακαλώ.

Link to comment
Share on other sites

επανερχομαι στο θεμα.τελικα την αλλαγη σε 195/55/16 την απορριπτω λογω τιμης των ελαστικων αλλα και λογω μικρης αλλαγης του πελματος.Αυτο που λεω να κανω ειναι να παω σε 185/65/15 ειτε με αγορα σιδερενιων ζαντων ειτε με ανταλλαγη των δικων μου με καποιες αλουμινενιες 15αρες.

αυτες ειναι οι ζαντες μου,ειναι avant garde,εχουν αρκετα χτυπηματα απο πεζοδρομια.θα μπορουσε να τις κοστολογησει κανεις,ή να μου προτεινει κανεις κανα βουλκανιζατερ που θα μπορουσα να κανω αυτην την ανταλλαγη,ακομα καλυτερα αν ενδιαφερεται και κανεις για ανταλλαγη.

ενας απο τους λογους που  θελω να κανω την αλλαγη περα απο οτι ειναι καιρος για να αλλαξω λαστιχα,ειναι οτι  στο αυτοκινητο του πατερα μου polo classic 1998 1.4 75 ps με σχεδον ιδιο βαρος με το δικο μου και διασταση 185/65/14 το νιωθω να πεταει σε σχεση με το δικο μου και παντα ειμαι στο δρομο με μια ταχυτητα πανω σε αντιθεση με το δικο μου που κρεμαει πολυ ευκολα.

 

12625728_432681043591930_2123064948_n.jp

Edited by allonsanfan
Link to comment
Share on other sites

επανερχομαι στο θεμα.τελικα την αλλαγη σε 195/55/16 την απορριπτω λογω τιμης των ελαστικων αλλα και λογω μικρης αλλαγης του πελματος.Αυτο που λεω να κανω ειναι να παω σε 185/65/15 ειτε με αγορα σιδερενιων ζαντων ειτε με ανταλλαγη των δικων μου με καποιες αλουμινενιες 15αρες.

αυτες ειναι οι ζαντες μου,ειναι avant garde,εχουν αρκετα χτυπηματα απο πεζοδρομια.θα μπορουσε να τις κοστολογησει κανεις,ή να μου προτεινει κανεις κανα βουλκανιζατερ που θα μπορουσα να κανω αυτην την ανταλλαγη,ακομα καλυτερα αν ενδιαφερεται και κανεις για ανταλλαγη.

ενας απο τους λογους που θελω να κανω την αλλαγη περα απο οτι ειναι καιρος για να αλλαξω λαστιχα,ειναι οτι στο αυτοκινητο του πατερα μου polo classic 1998 1.4 75 ps με σχεδον ιδιο βαρος με το δικο μου και διασταση 185/65/14 το νιωθω να πεταει σε σχεση με το δικο μου και παντα ειμαι στο δρομο με μια ταχυτητα πανω σε αντιθεση με το δικο μου που κρεμαει πολυ ευκολα.

12625728_432681043591930_2123064948_n.jp

195/65/15 ειναι η σωστη διασταση που πρεπει να βαλεις. Για golf.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα golf v fsi 90 hp με μαμά διάσταση 195/65/15 σε σιδερένιες ζάντες.
Θέλω σίγουρα να παραμείνω σε αυτή τη διάσταση και όχι σε μεγαλύτερη για λόγους που όλοι (;) γνωρίζουμε.
Η ερώτηση μου είναι : Αξίζει να πάω σε αγορά μεταχειρισμένης ζάντας αλουμινίου 15 αρας 6,5 “ ΕΤ 50, borbet  (μαμά) ;
Τις βρίσκω σε τιμή 150 €
Η μεταξύ τους διαφορά βάρους σιδερένιας – αλουμινίου είναι αμελητέα ;
Θα κερδίσω κάτι ; (υπάρχει πάντα το ρίσκο ότι οι μεταχειρισμένες αλουμινίου να μην είναι σε αρίστη κατάσταση).
Θα ήθελα να πάω σε αλουμινίου (με τον φθηνό τρόπο) και για λόγους αισθητικής και για να ψύχονται καλύτερα οι δίσκοι , μικρότερο βάρος (;;;) κλπ.
Το σίγουρο είναι ότι θα ήθελα να παραμείνω σε  195/65/15 ,διότι είναι φθηνή διάσταση , διότι αγοράζεις επώνυμο ελαστικό σε προσιτή τιμή και για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αυτό το πέλμα επαρκεί , οικονομία καυσίμου , άνεση , δεν πιέζεις περισσότερο το κινητήρα κλπ

Είναι σωστή η σκέψη μου ;

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, geopro said:

Έχω ένα golf v fsi 90 hp με μαμά διάσταση 195/65/15 σε σιδερένιες ζάντες.
Θέλω σίγουρα να παραμείνω σε αυτή τη διάσταση και όχι σε μεγαλύτερη για λόγους που όλοι (;) γνωρίζουμε.
Η ερώτηση μου είναι : Αξίζει να πάω σε αγορά μεταχειρισμένης ζάντας αλουμινίου 15 αρας 6,5 “ ΕΤ 50, borbet  (μαμά) ;
Τις βρίσκω σε τιμή 150 €
Η μεταξύ τους διαφορά βάρους σιδερένιας – αλουμινίου είναι αμελητέα ;
Θα κερδίσω κάτι ; (υπάρχει πάντα το ρίσκο ότι οι μεταχειρισμένες αλουμινίου να μην είναι σε αρίστη κατάσταση).
Θα ήθελα να πάω σε αλουμινίου (με τον φθηνό τρόπο) και για λόγους αισθητικής και για να ψύχονται καλύτερα οι δίσκοι , μικρότερο βάρος (;;;) κλπ.
Το σίγουρο είναι ότι θα ήθελα να παραμείνω σε  195/65/15 ,διότι είναι φθηνή διάσταση , διότι αγοράζεις επώνυμο ελαστικό σε προσιτή τιμή και για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αυτό το πέλμα επαρκεί , οικονομία καυσίμου , άνεση , δεν πιέζεις περισσότερο το κινητήρα κλπ

Είναι σωστή η σκέψη μου ;

Μεινε με τις σιδερενιες.Αντεχουν στα χτυπηματα καλυτερα και σε ιδιας διαστασης αλουμινενιες αν και βαρυτερες εχουν περισσοτερη οικονομια οταν πηγαινεις νορμαλ.Ο λογος ειναι οτι οι τροχοι (οπως και το βολαν ) ειναι αποθηκη "ενεργειας" για το οχημα.Οσο πιο ελαφρια ειναι αυτα τοσο λιγοτερο μετρα βγαζες με χαλαρο/σταθερο γκαζι.Εαν εισαι "γρηγορος" βαλε ελαφρομενες ζαντες αλλα να περιμενεις παραπανω καταναλωση.Ειχα Kosei k1 racing που ηταν κατω των 5 κιλων εκαστη.Καλυτερο τραβηγμα αλλα η καταναλωση ανεβηκε και ηθελα παραπανω γκαζι για να κραταω χιλιομετρα...

Link to comment
Share on other sites

Αν ψάξεις πιστεύω θα βρεις αλουμινένιες 16 άρες μαμίσιες φτηνές ( πολλά 140 TSI τις έχουν βγάλει για να βάλουν 17άρες ή 18άρες) και θα βάλεις ένα ελαστικό 205 55 16 που είναι περίπου στις ίδιες τιμές με τα 195 65 15

Link to comment
Share on other sites

On 2/6/2016 at 10:31 ΜΜ, Vassilis63 said:

Αν ψάξεις πιστεύω θα βρεις αλουμινένιες 16 άρες μαμίσιες φτηνές ( πολλά 140 TSI τις έχουν βγάλει για να βάλουν 17άρες ή 18άρες) και θα βάλεις ένα ελαστικό 205 55 16 που είναι περίπου στις ίδιες τιμές με τα 195 65 15

 

On 2/6/2016 at 9:15 ΜΜ, Abba said:

Μεινε με τις σιδερενιες.Αντεχουν στα χτυπηματα καλυτερα και σε ιδιας διαστασης αλουμινενιες αν και βαρυτερες εχουν περισσοτερη οικονομια οταν πηγαινεις νορμαλ.Ο λογος ειναι οτι οι τροχοι (οπως και το βολαν ) ειναι αποθηκη "ενεργειας" για το οχημα.Οσο πιο ελαφρια ειναι αυτα τοσο λιγοτερο μετρα βγαζες με χαλαρο/σταθερο γκαζι.Εαν εισαι "γρηγορος" βαλε ελαφρομενες ζαντες αλλα να περιμενεις παραπανω καταναλωση.Ειχα Kosei k1 racing που ηταν κατω των 5 κιλων εκαστη.Καλυτερο τραβηγμα αλλα η καταναλωση ανεβηκε και ηθελα παραπανω γκαζι για να κραταω χιλιομετρα...

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Link to comment
Share on other sites

τι διαβαζουν τα μάτια μου...

Οι ελαφρύτερες ζάντες ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ αυξηση της κατανάλωσης. Ισα ισα που η απαιτούμενη ενεργεια για να κινηθει ο τροχός ειναι μικρότερη (λογω μειωμενου βαρους) και αρα ελαφρύτερη ζάντα=οικονομία καυσιμου.

Μην γραφετε καποιοι ότι ναναι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, chrispant said:

 

τι διαβαζουν τα μάτια μου...

Οι ελαφρύτερες ζάντες ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ αυξηση της κατανάλωσης. Ισα ισα που η απαιτούμενη ενεργεια για να κινηθει ο τροχός ειναι μικρότερη (λογω μειωμενου βαρους) και αρα ελαφρύτερη ζάντα=οικονομία καυσιμου.

 

Μην γραφετε καποιοι ότι ναναι.

 

Κανε ενα ευκολο τεστ....Με 100 σε ευθεια βγαλε ταχυτητα και ρολλαρισε το...με ποιες νομιζεις θα παει μακρυτερα;;Σαφως με τις σιδερενιες.......Με τις ελαφριες απλως στροφαρει καλυτερα και περισσοτερο στον αυτο χρονο συνεπως καιει και περισσοτερο.Σε αντιθεση με τις σιδερενιες απο το εργοστασιο δεν στροφαρει αρα εχει και λιγοτερο καυσιμο στον αυτο χρονο.Μην αρχισω παλι την φυσικη,οπως ειδες σε τοπικ που εβαλα στα Golf, την Φυσικη δεν την γελας οσο και να προσβαλεις με ειρωνιες αυτους που την στηριζουν...

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Abba said:

Κανε ενα ευκολο τεστ....Με 100 σε ευθεια βγαλε ταχυτητα και ρολλαρισε το...με ποιες νομιζεις θα παει μακρυτερα;;Σαφως με τις σιδερενιες.......Με τις ελαφριες απλως στροφαρει καλυτερα και περισσοτερο στον αυτο χρονο συνεπως καιει και περισσοτερο.Σε αντιθεση με τις σιδερενιες απο το εργοστασιο δεν στροφαρει αρα εχει και λιγοτερο καυσιμο στον αυτο χρονο.Μην αρχισω παλι την φυσικη,οπως ειδες σε τοπικ που εβαλα στα Golf, την Φυσικη δεν την γελας οσο και να προσβαλεις με ειρωνιες αυτους που την στηριζουν...

Ναι , αλλά για να πιάσεις τα 100 θα καταναλώσεις περισσότερη ενέργεια με τα βαριά ζαντολάστιχα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Vassilis63 said:

Ναι , αλλά για να πιάσεις τα 100 θα καταναλώσεις περισσότερη ενέργεια με τα βαριά ζαντολάστιχα. 

Ναι Βασιλη αλλα μολις πιασεις τα 100 εφοσον δεν μιλαμε για κοντρα αλλα για νορμαλ ταξιδι,στα 100 σε σπρωχνει το βαρος.Σκεψου μια νοητη ευθεια των 100 χιλιομετρων (απλως για να το εξηγησω πιο ευκολα).Δυο οχηματα ιδια εκτος απο τα ζαντολαστιχα ξεκινανε απο 60 km/h και μολις φτανουν στα 100km/h απλως ρολλαρουν μεχρι να ξαναπεσουν στα 60 km/h.Μολις πεσουν στα 60 ξαναδινουν γκαζι μεχρι τα 100 και το κανουν αυτο για ολη την ευθεια.(αυτο λεγεται hypermiling...Δεν ειναι λιγες οι φορες που βλεπουμε επαγγελματιες  φορτηγατζηδες η λεωφορεια να το κανουν ....).Αυτος με τις ελαφριες ζαντες θα δινει περισσοτερες φορες γκαζι ενω αυτος με τις σιδερενιες λιγοτερες..Στο τελος ,ποιος λες να καψει λιγοτερο ;Αυτος με τις σιδερενιες γιατι εχει αβαντα το βαρος να τον τσουλαει.Πες σε καναν φορτηγατζη η καναν παλιον ταριφα να ελαφρωσει το βολαν ,τις ζαντες η τις τροχαλιες απο το φορτηγο του να δεις τι απαντηση θα παρεις........

Link to comment
Share on other sites

βαλτε βαριές ζάντες για οικονομία !!

Χαχαααααα θα τρελαθούμε!! ...

Εγινε αγορίνα μου, ετσι ειναι αν ετσι νομίζεις.

Γι καθημερινά αυτοκινητα μιλάμε, και συ αναφερεις πειράματα φυσικής οπου το βαρος της αδρανειας της μάζας υπο προυποθέσεις παράγει κινητική ενέργεια κλπ κλπ κλπ.

Είσαι λάθος ! για αυτοκινητα μιλάμε.

Ελεος να νομίζεις οτι ενα πασσάτ γκολφ πχ, θα καψει περισσότερο καυσιμο με ζαντα 9

κιλών, παρά με μια βάρους 12 κιλων.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.