dpapas Posted June 4, 2016 Report Share Posted June 4, 2016 Μήπως γνωρίζει κανείς ποια μάρκα αμορτισέρ aftermarket έχουν την ίδια ακριβώς συμπεριφορά με τα μαμίσια δηλ. έχουν φρένο και ανοίγουν ομαλά μέχρι το τέρμα του ανοίγματος του πορτ-μπαγκάζ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted June 4, 2016 Report Share Posted June 4, 2016 3 hours ago , dpapas said: Μήπως γνωρίζει κανείς ποια μάρκα αμορτισέρ aftermarket έχουν την ίδια ακριβώς συμπεριφορά με τα μαμίσια δηλ. έχουν φρένο και ανοίγουν ομαλά μέχρι το τέρμα του ανοίγματος του πορτ-μπαγκάζ; http://amortiser-antallaktika.gr/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted June 5, 2016 Report Share Posted June 5, 2016 (edited) Πάρε τα προβλεπόμενα. Έχω πάρει και από τα βενιερη και magneti mareli. Κανένα δεν είχε φρένο στο τέλος. Τελικά από τα magneti mareli έβαλα μόνο ένα και είναι κάπως ανεκτό. www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/57334 Edited June 5, 2016 by TASOS M, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpapas Posted June 5, 2016 Author Report Share Posted June 5, 2016 Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία, πόσο όμως κοστίζουν τα "προβλεπόμενα" (εργοστασιακά φαντάζομαι εννοείς) και ποιανού κατασκευαστή είναι; Γενικά δεν καταλαβαίνω πως κυκλοφορούν στο εμπόριο ανταλλακτικά έχοντας το ίδιο εργοστασιακό Part No χωρίς να είναι πανομοιότυπα στη λειτουργία τους με τα εργοστασιακά που βάζει ο κατασκευαστής... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 5, 2016 Report Share Posted June 5, 2016 5-6 μήνες με τα magneti marelli.Προς το παρόν κανένα πρόβλημα.Κόστος 30 ευρώ και με δική μου τοποθέτηση.Λίγο ζόρικα αλλά γίνεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpapas Posted June 5, 2016 Author Report Share Posted June 5, 2016 1 hour ago , professor said: 5-6 μήνες με τα magneti marelli.Προς το παρόν κανένα πρόβλημα.Κόστος 30 ευρώ και με δική μου τοποθέτηση.Λίγο ζόρικα αλλά γίνεται. Όταν λες "κανένα πρόβλημα" εννοείς ότι τα magneti marelli έχουν τη λειτουργία φρένου και συμπεριφέρονται στο άνοιγμα ακριβώς όπως τα εργοστασιακά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 6, 2016 Report Share Posted June 6, 2016 (edited) Δεν υπάρχει φίλε "λειτουργία φρένου".Απλά όταν είναι καινούρια στην αρχή είναι πιο "νευρικά" και ανοίγουν ελαφρώς απότομα το πορτμπαγκάζ. Μετά από λίγο καιρό ομαλοποιείται η λειτουργία τους. Edited June 6, 2016 by professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted June 6, 2016 Report Share Posted June 6, 2016 Πριν το τελείωμα της διαδρομής η ταχύτητα μειώνεται για να έχει ομαλή κατάληξη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 6, 2016 Report Share Posted June 6, 2016 5 hours ago , TASOS M, said: Πριν το τελείωμα της διαδρομής η ταχύτητα μειώνεται για να έχει ομαλή κατάληξη. Αυτό συμβαίνει μόνο όταν το πορτμπαγκάζ έχει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση όπως φαίνεται καθαρά σε άλλο τόπικ όπου εσύ ο ίδιος έχεις ποστάρει βίντεο με ένα passat cc.Mη μπερδεύεις τα μέλη με λειτουργίες που δεν υπάρχουν.Τα oem ίσως να είναι πιο προσεγμένα αλλά σε καμιά περίπτωση δεν λειτουργούν έτσι όπως υποστηρίζεις.Αν τώρα κάποιος θέλει να δώσει σχεδόν 90 ευρώ μόνο για την αγορά τους πάω πάσο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpapas Posted June 6, 2016 Author Report Share Posted June 6, 2016 28 λεπτά πριν , professor said: Αυτό συμβαίνει μόνο όταν το πορτμπαγκάζ έχει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση όπως φαίνεται καθαρά σε άλλο τόπικ όπου εσύ ο ίδιος έχεις ποστάρει βίντεο με ένα passat cc.Mη μπερδεύεις τα μέλη με λειτουργίες που δεν υπάρχουν.Τα oem ίσως να είναι πιο προσεγμένα αλλά σε καμιά περίπτωση δεν λειτουργούν έτσι όπως υποστηρίζεις.Αν τώρα κάποιος θέλει να δώσει σχεδόν 90 ευρώ μόνο για την αγορά τους πάω πάσο. Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με την πρώτη σου πρόταση. Το δικό μου Jetta είναι βέβαιο ότι δεν έχει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση και τα εργοστασιακά αμορτισέρ έχουν ενσωματωμένη λειτουργία φρένου με αποτέλεσμα το πορτ-μπαγκάζ να ανοίγει πολύ ομαλά στο τέλος αντί να κοπανάει. Συνεπώς το αν κάποιος θα πρέπει να πληρώσει 90€ ή λιγότερο βάζοντας αμορτισέρ OEM για να έχει το αποτέλεσμα των εργοστασιακών αμορτισέρ είναι το ερώτημα που προσπαθούμε να απαντήσουμε στο παρόν νήμα. Εάν κάποιος το έχει πετύχει αυτό ας μας πει απλά την μάρκα του OEM κατασκευαστή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted June 6, 2016 Report Share Posted June 6, 2016 Δεν μπερδεύω κανέναν και αντιλαμβάνομαι τι γράφω. Το αμάξι το πήρα καινούργιο και γνωρίζω πολύ καλά κάθε αλλαγή που συμβαίνει με την πάροδο του χρόνου. Τα αμορτισέρ που είχε λειτουργούσαν όπως ακριβώς γράφω. Σταθερή ταχύτητα και πριν το τέλος έπεφτε με αποτέλεσμα το ομαλό τελείωμα της διαδρομής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpapas Posted June 6, 2016 Author Report Share Posted June 6, 2016 (edited) Συμφωνώ ότι έτσι είναι η αρχική εργοστασιακή λειτουργία των αμορτισέρ και έτσι θα έπρεπε να είναι όλων των OEM ανταλλακτικών. Υπάρχει λοιπόν κάποιος που θα μπορούσε να προτείνει μια μάρκα που δοκιμασμένα έχει τη λειτουργία φρένου όπως τα εργοστασιακά; Edited June 6, 2016 by dpapas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted June 6, 2016 Report Share Posted June 6, 2016 (edited) τα του βενιερη και τα magneti marelli δεν έχουν τέτοια δυνατότητα. Edited June 6, 2016 by TASOS M, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpapas Posted June 6, 2016 Author Report Share Posted June 6, 2016 Τάσο επειδή αντιλαμβάνομαι ότι το έχει ψάξει και εσύ το θέμα, μήπως κατέληξες σε κάποια μάρκα που έχει τελικά αυτή τη δυνατότητα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted June 8, 2016 Report Share Posted June 8, 2016 Επειδή μετά από δυο αποτυχημένες προσπάθειες:α) από βενιερη β) magneti-marelli δεν το έψαξα παραπάνω. Πάντως το εύρος τιμών του εμπορίου είναι μεγάλο, από 22€ το ζεύγος εως 60 €. Τώρα έχω απάνω το ένα παλιό και το ένα magneti-marelli με πατέντα αλλαγή με μεγαλύτερα τερματικά λάστιχα για να δουλεύει λίγο σωστά. Έχω μετανιώσει για την επιλογή. Εάν κοιτάξω για αντικατάσταση, πρώτα γνήσια και μετά εμπορίου με οδηγό την τιμή από πάνω προς τα κάτω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted June 10, 2016 Report Share Posted June 10, 2016 Παιδιά το έχω γράψει και στην ενότητα του passat....για να γλιτωσω τα 150€ γνήσια πήγα σε εμπορίου με 40€ καθαρισα και σε 3μηνες εκλαιγα τα λεφτά μου με αποτέλεσμα να πάω τελικά σε γνήσια 150 + 40 =190....με άλλα τόσα εβαζα πρόγραμμα...μην πατάτε τα λεφτά σας άδικα σε πατέντες..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gousias Posted November 7, 2017 Report Share Posted November 7, 2017 Πριν καταλήξει κάποιος σε αντικατάσταση, υπάρχει δυνατότητα επιδιόρθωσης με κάποιο τρόπο, λίπανση κλπ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gousias Posted November 7, 2017 Report Share Posted November 7, 2017 Πριν καταλήξει κάποιος σε αντικατάσταση, υπάρχει δυνατότητα επιδιόρθωσης με κάποιο τρόπο, λίπανση κλπ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted November 7, 2017 Report Share Posted November 7, 2017 Δυνατότητα επιδιόρθωσης δεν υπάρχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gousias Posted November 7, 2017 Report Share Posted November 7, 2017 Από όσα διάβασα καλύτερα να επιλέξω από αντιπροσωπεία; Αν και βαρανε. Κατέληξες στα γνήσια τελικά και λειτουργεί οπως στην αρχή με φρενάρισμα; Αυτό που έγραφες ότι στην αρχή λειτουργούν φρενάροντας ισχύει, τουλάχιστον κι εγώ το έχω δει σε Golf IV και Polo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpapas Posted November 7, 2017 Author Report Share Posted November 7, 2017 Αυτά τα έχει δοκιμάσει κανείς; http://amortiser-antallaktika.gr/?page_id=836 Θεωρητικά θα πρέπει να κάνουν αυτό που γράφουν , το κάνουν όμως; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gousias Posted November 8, 2017 Report Share Posted November 8, 2017 Ενδιαφέρον δείχνει για τον τρόπο λειτουργίας θεωρητικά, όμως αν το γνωρίζει κάποιος θα ξέρει να μας πει καλύτερα. Επίσης, κάνει για VAG; Τιμή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted November 8, 2017 Report Share Posted November 8, 2017 Αρχές ’16 ο βενιερης δεν είχε με φρένο, ίσως έφερε τώρα. Είναι εμφανής η προβληματική χρήση χωρίς φρένο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted March 13, 2018 Report Share Posted March 13, 2018 Κάτι άκυρο λίγο αλλά σχετικό με το Πορτ μπαγκαζ. Παρήγγειλα αμορτισέρ αερίου magnetti marelli αλλά αυτά βλέπω σηκώνουν πολύ γρήγορα το Πορτ μπαγκαζ και μετά αναπηδαει όπως βλέπω σε βίντεο. Αύριο έρχονται και θα τα εγκαταστήσω το Σάββατο μάλλον. Έκανα καλή επιλογή ή λάθος τελείως; Τα εργοστασιακα που έχει δεν το σηκώνουν καθόλου εδώ και 4-5 χρόνια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted March 13, 2018 Report Share Posted March 13, 2018 24 λεπτά πριν , GeorgeSmirlis said: Κάτι άκυρο λίγο αλλά σχετικό με το Πορτ μπαγκαζ. Παρήγγειλα αμορτισέρ αερίου magnetti marelli αλλά αυτά βλέπω σηκώνουν πολύ γρήγορα το Πορτ μπαγκαζ και μετά αναπηδαει όπως βλέπω σε βίντεο. Αύριο έρχονται και θα τα εγκαταστήσω το Σάββατο μάλλον. Έκανα καλή επιλογή ή λάθος τελείως; Τα εργοστασιακα που έχει δεν το σηκώνουν καθόλου εδώ και 4-5 χρόνια. Έχω κάνει πραγματεία επάνω στο θέμα αμορτισέρ πορτ-μπαγκαζ. Στο βίντεο φαίνεται το απότομο άνοιγμα με τα μαρελι. Μετά από αυτό έβαλα μόνο το ένα αμορτισέρ καινούργιο και ένα παλιό. Εδώ λέει ότι έχει φέρει νέα με φρένο. http://amortiser-antallaktika.gr/?page_id=836 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...