Jump to content
new on the road

Αναζήτηση οικονομικού πετρελαιοκινητήρα

Recommended Posts

Καλησπέρα,φοιτητής, νέος στο forum και σχετικά νέος στους δρόμους (κυκλοφορώ ακόμα με το Ν πίσω..)

Ψάχνω έναν οικονομικό από άποψη κατανάλωσης κυρίως, mini car.

Αρχικά να τονίσω ότι πήγαινε-έλα μόνο απο το πανεπιστήμιο στο σπίτι διανύω περί τα 50km. Το πρώτο έτος το έβγαλα με ένα nissan primera p12 1.6 sedan, με μέση κατανάλωση σταθερά πάνω απο 8l/100. Απαγορευτικό για την εποχή μας.

Είμαι ανάμεσα στο polo 1,4 tdi concept 75ps και το yaris. Είναι πάνω κάτω στην ίδια τιμή-κατανάλωση . Απ΄τη πρώτη στιγμή που οδήγησα πολο φίλου μου το λάτρεψα, ωστόσο το yaris φοράει καλύτερο κινητήρα και έχει ευρύτερους χώρους.

Υπάρχει βέβαια και η έκδοση του active με τους 90ps άλλα ξεφεύγει το μπάτζετ και χάνει κατά κράτος η vw στη σύγκριση.

Τέλος υπάρχει η δυνατότητα να μεταβώ στην αμεσως ανώτερη κατηγορία, golf, pulsar, astra, a3, cooper d. Αξίζει ή θα αργήσω πολύ να κάνω απόσβεση (20000-25000 χλ το χρόνο)

Ευχαριστώ πολύ!

 

Link to comment
Share on other sites

πας στις κατατοπους αντιπροσωπιες κοιτας ολα τα μοντελα και οποιο σε φτιαξει περισσοτερο αυτο αγοραζεις.οι διαφορες στις καταναλωσεις μεταξυ τους ειναι αστειες,αξιοπιστια ολα εχουν(το ποσο θα σου κρατησει το πετρελαιο εχει να κανει με εσενα και την συντηρηση που θα του κανεις και απο που του βαζεις πετρελαιο).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σου πρότεινα να κοιτάξεις κ τα αντίστοιχα σε ibiza μεριά, όπου μπορείς να πας σε καλύτερο κινητήρα με ίσως πιο λίγα χρήματα από το αντίστοιχο polo.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν έχεις πρόβλημα για μικρότερο αυτοκίνητο και αν επίσης έχεις σχετικά κοντά σου στην Αθήνα πρατήριο φυσικού αερίου (έχει Ανθούσα, Κηφισιά, Νέα Φιλαδέλφεια), κοίτα και το Eco Up!, αν δεν σε νοιάζουν τόσο οι επιδόσεις και οι μεγαλύτεροι χώροι που έχει η αμέσως επόμενη κατηγορία, πιστεύω θα σε καλύψει. 

Τώρα για κατηγορία mini, η γνώμη μου είναι να μην κολλήσεις μόνο σε δύο μοντέλα, κοίτα και Peugeot 208, Fiesta, Ibiza, Clio, οδήγησε τα όλα, πάρε γνώμες για όλα και μετά αποφάσισε.. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κατα αρχάς καλως ηρθες φίλε μου στο VW Club Forum και καλή διαμονή ναχεις!!!

Οπως προειπαν οι ανω φίλοι συμφορουμίτες,καλό θαταν πριν την τελική σου απόφαση δικαιούσαι να ψάξεις ολα τα διαθέσιμα μοντέλα ολων των εταιρειών και κατόπιν να καταλήξεις εχωντας ιδίαν αποψη και οχι τι αρέσει στον καθέναν μας,που το κρίνουμε με τα δικά μας κριτήρια βασει προτεραιότητας των αναγκών μας.

Το να σε επηρεάσουμε θετικά η αρνητικά για κάποιο μοντέλο που εμείς εχουμε ''φάει κόλλημα'' δεν ειναι σωστός δείκτης επιλογής.

Πέρα απο τα 50χλμ που κάνεις για την σχολή,εχεις προσωπική ζωή και πιθανόν ιδιαιτερότητες χρήσης.

Εκδρομές,ταξιδάκια εκτός των τοιχών πόλεων,κοντινά-μακρινά,κουραστικά και μή,ποικίλες αναβάσεις,λάτρης ταχύτητας,βουνά,αυτοκινητόδρομους,χωμάτινες εξορμήσεις,κλπ.

Και για να μην μακρυγορώ,καλύτερα να μας πείς μόνος σου λίγες κουβέντες του τι ζητάς από το πρός αναζήτηση οχημα που ψάχνεις,

ωστε να μπορέσουμε να σε καλύψουμε βάσει του δικού σου προφίλ και αναγκών.

Edited by aetos
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

42 λεπτά πριν , aetos said:

Κατα αρχάς καλως ηρθες φίλε μου στο VW Club Forum και καλή διαμονή ναχεις!!!

Οπως προειπαν οι ανω φίλοι συμφορουμίτες,καλό θαταν πριν την τελική σου απόφαση δικαιούσαι να ψάξεις ολα τα διαθέσιμα μοντέλα ολων των εταιρειών και κατόπιν να καταλήξεις εχωντας ιδίαν αποψη και οχι τι αρέσει στον καθέναν μας,που το κρίνουμε με τα δικά μας κριτήρια βασει προτεραιότητας των αναγκών μας.

Το να σε επηρεάσουμε θετικά η αρνητικά για κάποιο μοντέλο που εμείς εχουμε ''φάει κόλλημα'' δεν ειναι σωστός δείκτης επιλογής.

Πέρα απο τα 50χλμ που κάνεις για την σχολή,εχεις προσωπική ζωή και πιθανόν ιδιαιτερότητες χρήσης.

Εκδρομές,ταξιδάκια εκτός των τοιχών πόλεων,κοντινά-μακρινά,κουραστικά και μή,ποικίλες αναβάσεις,λάτρης ταχύτητας,βουνά,αυτοκινητόδρομους,χωμάτινες εξορμήσεις,κλπ.

Και για να μην μακρυγορώ,καλύτερα να μας πείς μόνος σου λίγες κουβέντες του τι ζητάς από το πρός αναζήτηση οχημα που ψάχνεις,

ωστε να μπορέσουμε να σε καλύψουμε βάσει του δικού σου προφίλ και αναγκών.

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση!!

Λοιπόν, αρχικά διανύω κατά μέσο όρο 1500 χλμ το μήνα κατά βάση αστικά με ταχύτητες μέχρι 60-70km/h.

Ταξίδια κάνω συνήθως μία φορά το μήνα και η κατανάλωση μέχρι τα 140km/h του primera πέφτει αυτομάτως στα 6l/100km.Πιστεύω είναι ικανοποιητικά ;

Όσων αφορά τους χώρους, συνήθως φορτώνω 3-4 άτομα άρα αναζητώ ένα κάπως ευρύχωρο όχημα που να μην "κάθεται" με το επιπλέον φορτίο.

Δε με απασχολούν τόσο οι μεγάλες ταχύτητες, όσο η επιτάχυνση και η δύναμη στο προσπέρασμα για παράδειγμα (ροπή; ) και ασφαλώς τα κρατήματα-ασφάλεια.

Τέλος η κατανάλωση αλλά και το κόστος των σερβις είναι μείζονος σημασίας.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω, η διαφορά ανάμεσα στις δύο κατηγορίες polo-golf, a1-a3, corsa-astra είναι χαοτική όσων αφορά τη κατανάλωση, τα σερβις κ.ο.κ ;

Link to comment
Share on other sites

Το Yaris εχει ίσως καλύτερο κινητήρα αλλά το εσωτερικό του ειναι λες και μπαίνεις σε Toyota hilux του 91. Απο που σύμπερανες ότι η έκδοση active χάνει κατα κράτος την σύγκριση με το yaris?

Εγω θα σου πρότεινα να τσεκάρεις και το Kia Rio αλλά και το Hyundai i30 αυτής της κατηγορίας, νομίζω ειναι και οικονομικά και πλεον ειναι και αξιόπιστα, λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού έχουν κάνει καλή δουλειά και στα δυο αυτα ντιζελακια.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 λεπτά πριν , sokratis91 said:

Το Yaris εχει ίσως καλύτερο κινητήρα αλλά το εσωτερικό του ειναι λες και μπαίνεις σε Toyota hilux του 91. Απο που σύμπερανες ότι η έκδοση active χάνει κατα κράτος την σύγκριση με το yaris?

Εγω θα σου πρότεινα να τσεκάρεις και το Kia Rio αλλά και το Hyundai i30 αυτής της κατηγορίας, νομίζω ειναι και οικονομικά και πλεον ειναι και αξιόπιστα, λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού έχουν κάνει καλή δουλειά και στα δυο αυτα ντιζελακια.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kia και Hyundai όσο καλή δουλειά που όντως μπορεί να έχουν κάνει είναι πολύ χαμηλά στα μάτια τόσο αισθητικά όσο και στο κομμάτι της αξιοπιστίας, άρα τα αποκλείω.

Όσων αφορά τη σύγκριση το yaris είναι 15 ίππους παραπάνω, έχει 6τάχυτο κιβώτιο και ελάχιστα μικρότερη εργοστασιακή κατανάλωση. Το polo υπερτερεί ασφαλώς σε design.

Link to comment
Share on other sites

Kia και Hyundai όσο καλή δουλειά που όντως μπορεί να έχουν κάνει είναι πολύ χαμηλά στα μάτια τόσο αισθητικά όσο και στο κομμάτι της αξιοπιστίας, άρα τα αποκλείω.

Όσων αφορά τη σύγκριση το yaris είναι 15 ίππους παραπάνω, έχει 6τάχυτο κιβώτιο και ελάχιστα μικρότερη εργοστασιακή κατανάλωση. Το polo υπερτερεί ασφαλώς σε design.

Μα η έκδοση active νομίζω ειναι με τα 90 άλογα, όχι 75. Όσο εχει και το Yaris δηλαδή !

Τωρα η τιμή του active δεν ξέρω ποια ειναι σε σύγκριση με το Yaris. Εγω ως κάτοχος polo 1.4 tdi 90 ps και έχοντας οδηγήσει και το Yaris και το fiesta και το corsa αν είχα πάλι την επιλογή στο Polo θα κατέληγα.

Δεν ξέρω ειναι το πολύ καλο πάτημα που εχει το αυτοκίνητο στο δρόμο ; Ειναι το άριστο σύστημα esp, το καλύτερο ίσως στην κατηγορία αυτή που εχει το polo, και στις στροφές μπαίνεις χωρίς να κάνει τακ το αυτοκίνητο? ειναι τα 23 κιλά ροπής που εχει το αυτοκίνητο και πατώντας γκάζι να κανεις προσπέραση για μερικά δευτερόλεπτα κολλάς στο κάθισμα νομίζοντας πως εχεις αυτοκίνητο μεγαλύτερου κυβισμού ;

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χαιρωμαι για τις λεπτομερείς διευκρινήσεις που μας εδωσες μιά και προσδιορίζουν αμεσα το τι ζητάς.

Ασφαλώς για να κοιτας Pollo+Yarris,δεν θες να ξεφύγεις σε παραπάνω εξοδα,αρα ειναι μάταιο να σου προτείνουμε καποιο καλύτερο οπως Golf,A3,κλπ.

Γνωμη μου θα κάνεις δοκιμή test drive και τα δύο και μετά θα τα βάλεις κατω το τι παραπάνω προσφέρει το ενα και τι το αλλο (ιππους,εξοπλισμό,εγγύηση,τιμή).

Οσο για αξιοπιστία,εχουν και τα δύο χρόνια δείξει την διαγωγή τους και το κοινό τους.

Η απόφαση ειναι δική σου φίλε μου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παρε Α3 μεταχειρισμενο του 12-13.εχεις χρονια μπροστα σου για να παρεις καινουριο.

ασε που οπως τα κανανε καλυτερα να παιρνει μεταχ ακομα κ αν εχεις να παρεις καινουριο

Edited by DubbeR_ChRoniS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 λεπτά πριν , aetos said:

Χαιρωμαι για τις λεπτομερείς διευκρινήσεις που μας εδωσες μιά και προσδιορίζουν αμεσα το τι ζητάς.

Ασφαλώς για να κοιτας Pollo+Yarris,δεν θες να ξεφύγεις σε παραπάνω εξοδα,αρα ειναι μάταιο να σου προτείνουμε καποιο καλύτερο οπως Golf,A3,κλπ.

Γνωμη μου θα κάνεις δοκιμή test drive και τα δύο και μετά θα τα βάλεις κατω το τι παραπάνω προσφέρει το ενα και τι το αλλο (ιππους,εξοπλισμό,εγγύηση,τιμή).

Οσο για αξιοπιστία,εχουν και τα δύο χρόνια δείξει την διαγωγή τους και το κοινό τους.

Η απόφαση ειναι δική σου φίλε μου.

Ωραία.

Κάτι τελευταίο (ελπίζω) , αν έβαζα ποσόστωση θα έλεγα 70% αστικά χιλιόμετρα και 30% υπεραστικά-ταξίδια. Μήπως τα αυτοκίνητα μικρής κατηγορίας άρα και ιπποδύναμης έχουν ντιζαβανταζ στα ταξίδια με 120-140 km/h και αυξάνεται υπερβολικά η κατανάλωση, ο θόρυβος, η ασφάλεια κτλ...Η μετάβαση στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία δεν είναι τόσο θέμα κόστους αγοράς αλλά συντήρησης, τελών, κατανάλωσης κ.ο.κ. Αξίζει η αγορά ενός 1,6 tdi golf για παράδειγμα ή η κατανάλωση και η συντήρηση του είναι ίση με ένα 1400αρι βενζινοκίνητο το οποίο ενδεχομένως να είναι πολύ πιο δυνατό.

Ευχαριστώ! 

Link to comment
Share on other sites

Δεν θαχεις κανενα προβλημα,ετσι οπως μου τα λές πάς κατ'ευθείαν για  την επόμενη κατηγορία...1,6 tdi golf  !!!

 

 

Υ.Γ.  Και οπως αναφέρθει πιο πάνω απο την ''Βασίλισσα'' ρίξε μια ματιά και στην SEAT μεριά και δεν θα χασεις!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/7/2016 at 10:05 ΜΜ, new on the road said:

Kia και Hyundai όσο καλή δουλειά που όντως μπορεί να έχουν κάνει είναι πολύ χαμηλά στα μάτια τόσο αισθητικά όσο και στο κομμάτι της αξιοπιστίας, άρα τα αποκλείω.

 

αν ειναι χαμηλα σε αξιοπιστια τα xyundai και τα ΚΙΑ τοτε τα οπελ,τα νισαν(δηλ τα μπασταρδεμενα ρενο) κτλ δεν θα επρεπε καν να τα πουλανε.

 

Οσο για το κοματι το αισθητικο ειναι καθαρα θεμα γουστου του καθενος και τιποτα αλλο,αφου αν ρωτησεις 10 ανθρωπους θα ακουσεις 10 διαφορετικες γνωμες.

Link to comment
Share on other sites

On 7/7/2016 at 10:56 ΜΜ, new on the road said:

Ωραία.

Κάτι τελευταίο (ελπίζω) , αν έβαζα ποσόστωση θα έλεγα 70% αστικά χιλιόμετρα και 30% υπεραστικά-ταξίδια. Μήπως τα αυτοκίνητα μικρής κατηγορίας άρα και ιπποδύναμης έχουν ντιζαβανταζ στα ταξίδια με 120-140 km/h και αυξάνεται υπερβολικά η κατανάλωση, ο θόρυβος, η ασφάλεια κτλ...Η μετάβαση στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία δεν είναι τόσο θέμα κόστους αγοράς αλλά συντήρησης, τελών, κατανάλωσης κ.ο.κ. Αξίζει η αγορά ενός 1,6 tdi golf για παράδειγμα ή η κατανάλωση και η συντήρηση του είναι ίση με ένα 1400αρι βενζινοκίνητο το οποίο ενδεχομένως να είναι πολύ πιο δυνατό.

Ευχαριστώ! 

πριν αγορασεις αμαξι ρωτα και ποσο κοστιζει το σερβις γιατι μπορει να ακουσεις τιμες που θα παθεις εγγεφαλικο.

 

Πριν απο 3 ημερες σε ντιζελακι 1.400 κυβικα αλαχθηκε το φιλτρο καυσιμου με κοστος 30 ευρω(εργασια και φιλτρο) στην αντιπροσωπεια,ενω μερικες αντιπροσωπειες με βαρυ ονομα χρεωνουνε με πολλαπλασια  τιμη αυτη την εργασια.

 

Επιπλεον ρωτα και στην τουοτα ποσο χρεωνει την αλαγη λαδιων στο γιαρις και φυσικα καθε ποσα χλμ πρεπει να τα πετας τα λαδια?

Μπορει να χρειαστεις καρδιολογο φιλε μου.....

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago , takisbrax said:

πριν αγορασεις αμαξι ρωτα και ποσο κοστιζει το σερβις γιατι μπορει να ακουσεις τιμες που θα παθεις εγγεφαλικο.

 

Πριν απο 3 ημερες σε ντιζελακι 1.400 κυβικα αλαχθηκε το φιλτρο καυσιμου με κοστος 30 ευρω(εργασια και φιλτρο) στην αντιπροσωπεια,ενω μερικες αντιπροσωπειες με βαρυ ονομα χρεωνουνε με πολλαπλασια  τιμη αυτη την εργασια.

 

Επιπλεον ρωτα και στην τουοτα ποσο χρεωνει την αλαγη λαδιων στο γιαρις και φυσικα καθε ποσα χλμ πρεπει να τα πετας τα λαδια?

Μπορει να χρειαστεις καρδιολογο φιλε μου.....

Από σχετική έρευνα, τα μικρομεσσαία ντιζελ έχουν σέρβις μέχρι τα 90,000χλμ περίπου 1000 ευρώ.

Βέβαια δε ξέρω αν με έντονη αστική χρήση χρειάζονται πιο τακτικά, δηλαδή κάτω από τα 15.000km ;

Link to comment
Share on other sites

Μην κοιτας τι λενε οι ειδικοι για τα σερβις. Οτι σου λεει η αντιπροσωπεια να κανεις. Εγω ξερω τυπους που λενε αλλαζε λαδια καθε 75000 χλμ γιατι ετσι πρεπει. Ποτε δεν εχω κανει τετοια κολπα. Παρα Polo χωρις πολλες σκεψεις. Αμαξαρα. Το Yaris ειναι μια κλαση κατω. καταναλωση αν οδηγας σωστα θα γραψεις οσα λεει η αντιπροσωπεια. Στο λεω γιατι εχω Polo r line 1.2 TSI και δινει μικτη το εργοστασιο 5.3. Παντα ειμαι στα ιδια επιπεδα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μην κοιτας τι λενε οι ειδικοι για τα σερβις. Οτι σου λεει η αντιπροσωπεια να κανεις. Εγω ξερω τυπους που λενε αλλαζε λαδια καθε 75000 χλμ γιατι ετσι πρεπει. Ποτε δεν εχω κανει τετοια κολπα. Παρα Polo χωρις πολλες σκεψεις. Αμαξαρα. Το Yaris ειναι μια κλαση κατω. καταναλωση αν οδηγας σωστα θα γραψεις οσα λεει η αντιπροσωπεια. Στο λεω γιατι εχω Polo r line 1.2 TSI και δινει μικτη το εργοστασιο 5.3. Παντα ειμαι στα ιδια επιπεδα.

5,3 εντος πολης δε θα δεις ποτε. Ο φιλος λεει για 70% χρηση εντος. Συμβουλες χρειαζεται και κατι τετοιο που του λες δε τον βοηθας

Στάλθηκε με tapa

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , Χάρης7 said:

Μην κοιτας τι λενε οι ειδικοι για τα σερβις. Οτι σου λεει η αντιπροσωπεια να κανεις. Εγω ξερω τυπους που λενε αλλαζε λαδια καθε 75000 χλμ γιατι ετσι πρεπει. Ποτε δεν εχω κανει τετοια κολπα. Παρα Polo χωρις πολλες σκεψεις. Αμαξαρα. Το Yaris ειναι μια κλαση κατω. καταναλωση αν οδηγας σωστα θα γραψεις οσα λεει η αντιπροσωπεια. Στο λεω γιατι εχω Polo r line 1.2 TSI και δινει μικτη το εργοστασιο 5.3. Παντα ειμαι στα ιδια επιπεδα.

Προφανώς και θα ακολουθώ το βιβλιαράκι της αντιπροσωπείας, το θέμα μου είναι όμως να μη πληρώνω υπερβολικά ποσά στα σέρβις. Π.χ στα 15000 km το polo έχει 45ευρω ακριβότερο σερβις από το yaris, στα 30000km 220ευρω παραπάνω, στα 45000km ενα κατοστάρικο παραπάνω κτλ. Δε διαφωνώ ότι το polo είναι αμαξάρα, είναι μουράτο, έχει απίστευτο design, αλλά το yaris αντικειμενικά υπερτερεί. Στο βασικό μοντέλο που είναι πάνω κάτω στην ίδια τιμή ο Ιάπωνας έχει 15 ίππους παραπάνω, 6αρι κιβώτιο και ευρύτερους χώρους. Κακό design τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά άλλα δε ξέρω αν είναι αυτός λόγος για να επιλέξω αμάξι...

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , takpanos said:

5,3 εντος πολης δε θα δεις ποτε. Ο φιλος λεει για 70% χρηση εντος. Συμβουλες χρειαζεται και κατι τετοιο που του λες δε τον βοηθας

Στάλθηκε με tapa

Δηλαδη δεν ξερω που κανω τα χιλιομετρα ας πουμε και δεν ξερω αμα γραφω 5.3. Με 80% εντος πολης και σωστη οδηγηση γραφω μεχρι 6 μεσα στην πολη και βγαλε κατι εκτος πολης συνολο ειμαι 5.5. Τωρα αμα πας και κολλας στον απο πισω και ριχνεις γκαζιες στον αερα ναι δε θα γραψεις 5.3.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη δεν ξερω που κανω τα χιλιομετρα ας πουμε και δεν ξερω αμα γραφω 5.3. Με 80% εντος πολης και σωστη οδηγηση γραφω μεχρι 6 μεσα στην πολη και βγαλε κατι εκτος πολης συνολο ειμαι 5.5. Τωρα αμα πας και κολλας στον απο πισω και ριχνεις γκαζιες στον αερα ναι δε θα γραψεις 5.3.

Που βρε Χαρη εχεις τετοια καταναλωση? Σε ποια πολη αναφερεσαι? Εγω μιλαω για Αθηνα. Πηγαινε μια Χαμοστερνας-Πειραιως-Πετρου Ραλλη πρωινες ωρες μεχρι και απογευμα και μετα πες μου οτι εγραψες μεχρι 6.

Αν κινεισαι παραλιακα βαρκιζα βουλιαγμενης θα γραψεις τετοια νουμερα που λες αλλιως γραφεις αυτα που λεω εγω

Στάλθηκε με tapa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.