DubbeR_ChRoniS Posted June 29, 2016 Report Share Posted June 29, 2016 το μεγαλο σερβις τι εχει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lem Posted June 30, 2016 Author Report Share Posted June 30, 2016 18 hours ago , DubbeR_ChRoniS said: το μεγαλο σερβις τι εχει? Τι να σου πω ρε φίλε, ο τύπος μου είπε πως το μεγάλο το σέρβις το κάνεις με 150-200 ευρώ ( όταν το λέει κάποιος αυτό... το 300αρι είναι στο νερό ). Μου είπε πως άλλαξε ιμάντα στα 130.000 ( αν θυμάμαι καλά ) και λάστιχα πριν 1 μήνα, ρώτησα τι έχει αλλάξει πρόσφατα και μου λέει δεν γνωρίζω πολλά σε έναν μηχανικό το πάω και αυτός τα ξέρει ( να σκεφτείς δεν ήξερε τι είναι τα σινεμπλόκ ) και φυσικά δεν το λέω με κακή πρόθεση ( ούτε εγώ γνωρίζω από μηχανικά μέρη ) άλλα κάποια πράγματα είναι αυτονόητα. Άρχισε και με τον γνωστό πρόλογο, ταξίδια εκτός πόλης, δεύτερο αυτοκίνητο, οικογένεια με παιδιά κ.λ.π και πως ξέρει τι αμάξι μου πουλάει και τέτοια, θα μπορούσα να βρεθώ σε αντίλογο άλλα τι νόημα, θα κάθομαι να μαλώνω με τους ανθρώπους ( κι εγώ κάλλιστα θα του έλεγα πως είναι υποκειμενικά τα όσα μου λες, και πως μου είναι λίγα χωρίς να γνωρίζω το αμάξι και χωρίς καν να το έχω ελέγξει ). Τόσο το έδινε ο άνθρωπος, έμαθα 5-6 πληροφορίες, τον ευχαρίστησα και αυτό είναι όλο. Τσιμπημένη τιμούλα και εδώ που τα λέμε δεν ήταν και ευκαιριάκλα με 167.000 χιλ. 3.300 με σέρβις εκτός ( ότι κι αν εννοεί, πάντως μου το διευκρίνησε "ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΡΒΙΣ" ) + μεταβίβαση... με 4.000 ασυζήτητό κι από μεριάς μου. Δεν παίζει να το δώσει με τίποτα όμως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 30, 2016 Report Share Posted June 30, 2016 (edited) αν αλλαξε ιμαντες...το μεγαλο σερβις ειναι... φιλτρο αερος 10 φιλτρο καμπινας 15 φιλτρο βενζινης 10 φιλτρο λαδιου 10 λαδια 40 μπουζι 50 εργασια 30-40 χωρις τακακια η οτι αλλο προκυψει τα χλμ δεν ειναι πολλα παντως και τα χρηματα,αν δεν εχει σοβαρες βλαβερς το αυτοκινητο ειναι στα πλαισια του λογικου. παρτον σε κανα δυο εβδομαδες παλι.... Edited June 30, 2016 by DubbeR_ChRoniS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agka8l Posted July 9, 2016 Report Share Posted July 9, 2016 Πάντως επειδή κ εμένα το κάρο μου είναι του 99 κ έχει 111000 χλμ μπορώ να σου πω οτι υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις πχ εγώ πάω στη δουλειά με τα πόδια γιατί μένω κέντρο κ δουλεύω κέντρο , άλλος μπορεί να χει μηχανή κτλ κτλ Πριν πάρεις το 4αρι κάντο βόλτα γιατί είναι βαρύ κ πολύ αργό με τα σημερινά δεδομένα , το 1600 πιο άνετο αλλά πολύ καύσιμο .. Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error404 Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 (edited) Αρχικα καλησπερα σε ολα τα μελη και καλως σας βρηκα μαγκες Λοιπον παιδια ψαχνομαι αυτο το διαστημα να παρω κανενα golf 4 1.4 αλλα ειδα οτι το 1.4 βγαινει μονο με 75 αλογα. Μπαινω μετα σε γνωστο site αγγελιων (δεν γνωριζω αν γινεται να αναφερω ονομα) και βλεπω οτι εχει πολλα με 85 και 90 αλογα. Καλα σε εκεινο το site γραφουν οτι θελουν απλα επειδη υπαρχεικαι polo με 90 και 100 αλογα εκδοση υπεθεσα οτι ισως υπαρχει. Αρα το ερωτημα μου ειναι υπαρχει golf 4 1.4 με 90 αλογα (μανησιο) Ευχαριστω εκ των προτερων Edited August 7, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis65 Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 Καλημέρα. Στο αν υπάρχει τεσσάρι με 90 άλογα η απάντηση είναι όχι. Επίσημα ο κινητήρας 1.4 16v του Golf 4 είχε 75 άλογα. Κάποια τεστ ανέβαζαν την δύναμη του σε 80 εως 85 περίπου άλογα.... Τώρα επειδή το τεσσάρι είναι και λίγο παλιό... τα 75...θα έχουν γίνει 65...Αυτά.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error404 Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 Λογο παλαιοτητας σιγουρα τα αλογα εχουν γινει πονυ τωρα. Μαλον σε κανα polo με κοβο που ειναι και 100hp και πιο ελαφρυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis65 Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 47 λεπτά πριν , error404 said: Λογο παλαιοτητας σιγουρα τα αλογα εχουν γινει πονυ τωρα. Μαλον σε κανα polo με κοβο που ειναι και 100hp και πιο ελαφρυ. Σίγουρα το Πολακι πάει πιο καλά με αυτόν τον κινητήρα ο οποίος αποδίδει σίγουρα καλύτερα λόγω βάρους... στο Γκολφ δε είναι και πιο βενζινοβορος.... Το Γκολφ αξίζει από 1.6 λ. και άνω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 παρε 1.6 του 2002 η 2003 το 14αρι εβγαινε μονο με 75 και εκαιγε και το λαδακι του.ασε που ειχε τελικη 160 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error404 Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 Γουσταρου ασχημα αλλα το 16αρι εχει παραπανω τελη, ασφαλειες και μεγαλυτερη καταναλωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 (edited) με το συμπαθειο φιλε και σχωραμε αλλα λες ******* Edited August 7, 2016 by nikdev Φρόνιμα... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error404 Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 Θα μπορουσες να το πεις πιο ευγενικα αλλα οκ. Δεν εχει παραπανω καταναλωση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 AN to ελεγα πιο ευγενικα θα νομιζες πως ισως και να εχεις δικιο! περα ομως απο την πλακα...οχι δεν εχει πιο πολυ καταναλωση εκτος και αν το πας στον κοφτη... ειδικα σε ταξιδια αλλα και χαλαρες διαδρομες καιει ελαχιστα. εχσω ενα στην κατοχη μου εδω και 230.000 χλμ και ξερω τι σου λεω. οσο για τα τελη ασφαλειες κτλ αν ψαξεις λιγο θα δεις οτι ειναι ειναι σχεδον τα ιδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error404 Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 Μπηκα εδω με σκοπο να ρωτησω και να μαθω. Δεν μπηκα για να πω οτι εχω δικιο. Αλλα το να μιλαμε ετσι νομιζω δεν εχει κανενα νοημα. Τες πα τα τελη κυκλοφοριας ειναι 25 ευρο παραπανω απο το 1400 οπωτε οκ. Αλλα δν ξερω τι παιζει με τα τεκμιαρια και τς μαλακιες. Στν ελλαδα δν μπορεις να εισαι σιγουρος για τπτ. Καθε εβδομαδα αλλαζουν κωλονομους. Γιατι οκ βρησκω ενα 1.600 σε καλη κατασταση και τιμη αλλα η συντηρηση ειναι το προβλημα μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 κατ αρχην σε πειραζω μη στραβωνεις.κατα δευτερον η συντηρηση ειναι ακριβως η ιδια. τεκμηρια κτλ σε δεκαετιας αμαξι δεν υπαρχει σ αυτα τα κυβικα. οποτε προχωρα σε αγορα και μη το πολυσκεφτεσαι!υποθετω πως εισαι νεος (?) κατοχος και οδηγος (?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error404 Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 Εγω ειδα απλα οτι το τεκμηριο ειναι -50% (κατι τετοιο τελοσπαντων) σε 10ετιας και πανω οχι οτι δν εχει καθολου. Ναι ειμαι νεος κατοχος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anaslih Posted August 6, 2016 Report Share Posted August 6, 2016 Παρτο μην το σκέφτεσαι,ισα ίσα επειδή είναι παλιό τα service του τα κάνεις οικονομικά άσε που βρίσκεις μεταχειρισμένο ό,τι θέλεις!Τώρα από βενζινη αναλόγως τι πόδι έχεις!!!Εγώ έχω το 14 αρι και είναι super αλλά τσιμπάει λίγο λαδακι από την αρχή που το πήρα όπως είπε ο φίλος πιο πάνω,ε είναι το κουσουρι τους τι να κάνουμε?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 7, 2016 Report Share Posted August 7, 2016 Πάρε το 1.6, σήμερα είσαι νέος οδηγός, μόλις το συνηθίσεις το 1.4, σε κόβω να ανοίγεις θέμα πως να το βελτιωσεις γιατί, δεν πάει Δες και κανά Leon 1.8 20VT μπορεί να το βρείς στην τιμή του 1.6 Golf. Θα σου αρέσει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error404 Posted August 7, 2016 Report Share Posted August 7, 2016 Αμα παω σε 14αρι θα παω σε polo αλλα μαλλον με 1.6 16v. Αλλα μετα απο λιγο και το 16αρι θα βελτειωθει. Απλα δν εχω βρει μεχρι τωρα κατι αξιολογο μεσα στο bugdet μου. Καλα ειναι και μικρο το budget αλλα και παλι που μπαινω και βλεπω αγγελιες ειναι ολα υπερτιμημενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anaslih Posted August 7, 2016 Report Share Posted August 7, 2016 Γιατί δεν κοιτάς και κανένα lupo?Τα 1.4 είναι βολίδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error404 Posted August 7, 2016 Report Share Posted August 7, 2016 Μπααα τιμες ειναι αντιστοιχες με αυτες του golf. Απλα για να βρεις golf σε χαμηλη τιμη πρεπει να ψαχτεις πολυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris96 Posted January 23, 2017 Report Share Posted January 23, 2017 Καλησπερα σε ολο το forum..εχω ενα ατμοσφαιρικο opel astra gtc και θα ηθελα να παω σε κατι αλλο(turbo)...χωρις να θελω να χαλασω παραπανω χρηματα παρατηρησα πως εκει παιζουν τα μκ4...Θα μπορουσατε να μου πειτε πληροφοριες για αυτο το αμαξι; θα ηθελα να μαθω: Κοστος συντηρησης Ισχύει αυτο που λενε για τα καπακια; Ειναι ενα σχετικα αξιοπιστο αυτοκινητο; Οσο αφορα το tuning εκει τι παιζει; Και γενικα τη παιζει με την ¨τουρμπινα¨; Ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 28, 2017 Report Share Posted January 28, 2017 Καλωσήρθες, πέρνα κι από την ενότητα νέα μελη! Το αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο, αλλά πλέον σκέψου ότι έχει αρκετά χρόνια στην αγορά. 15+ Αν βρείς από ιδιώτη σε καλή κατάσταση και μόνο. Για τα υπόλοιπα μπορείς να ρίξεις μια ματιά και στο forum . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick-captain Posted March 12, 2017 Report Share Posted March 12, 2017 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ. Μετα αποα αρκετο ψαξιμο , μολισ απεκτησα ενα GOLF 4 1,6 εναντι του ποσου 2400. Παρολο που παντα τα θαυμαζα σαν αυτοκινητα ειναι η πρωτη φορα που εχω golf . Δυστηχως τον καιρο που το απεκτησα τα οικονομικα μου ειναι αρκετα περιορισμενα, και τρεμει το φιλοκαρδι μου να εκανα οσο δυνατον γινεται την καλυτερη επιλογη. Το πρωτο που θελω να κανω αμμεσα ειναι η αλλαγη ελαστικων 205-55-16 γιατι τα λαστιχα του ειναι τελειως χαλια. Δυστηχως με διακατεχει και το συνδρομο του ψειρα και στισ 2 μερεσ το πρωτο που διαπιστωσα ειναι ενα ελαφρο παιξιμο στο ρελαντι 500 με 600 στροφες κ δεν ξερω εαν ειναι φισιολογικο. Θα παρακαλουσα παρα πολυ τους φιλους να με ενημερωσουν πρωτα για ενα οικονομικο οσο γινεται λαστιχο και αν ξερουν κατι για το ρελαντι. επισης αν πρεπει να εχω το νου μου σε κατι αλλο που θα εχει ενα αυτοκινητο με 170.000 χλμ. Σας ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted March 12, 2017 Report Share Posted March 12, 2017 Καλορίζικο. Δύο πολυ καλά λάστιχα είναι Goodyear efficiency grip ή Dunlop bluresponse, ανάλογα την περιοχή που είσαι παίζουν στα 300€ Για το τρέμουλο μπορεί να θέλει καθάρισμα η πεταλούδα γκαζιού. Σε αυτά τα χιλιόμετρα δες μόνο πότε έχει γίνει αλλαγή ιμάντα χρονισμού, ελενξε τα τακακια σου αν έχουν ψωμί, και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο, ητε έχεις το 8βαλβιδο ητε το 16βαλβιδο και τα 2 είναι σκυλιά μαύρα. Βενζίνη και λάδια μόνο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...