Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Polakias TDI

Μειωμένη στάθμη ψυκτικού υγρού (1.4 TDI)

Recommended Posts

Είναι η δεύτερη φορά στα 30.000χλμ. & λίγο προτού πραγματοποιήσω το δεύτερο service που απαιτείται να συμπληρώσω τη στάθμη του ψυκτικού υγρού.

Και την πρώτη φορά συμπλήρωσα πριν πραγματοποιήσω το πρώτο service, μου είπαν πως ήθελε συμπλήρωση.

Συμβαίνει και σε άλλους; Είναι φυσιολογικό να πέφτει η στάθμη όταν θεωρητικά αναφερόμαστε σε κλειστό κύκλωμα;

image.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Polakias TDI said:

Είναι η δεύτερη φορά στα 30.000χλμ. & λίγο προτού πραγματοποιήσω το δεύτερο service που απαιτείται να συμπληρώσω τη στάθμη του ψυκτικού υγρού.

Και την πρώτη φορά συμπλήρωσα πριν πραγματοποιήσω το πρώτο service, μου είπαν πως ήθελε συμπλήρωση.

Συμβαίνει και σε άλλους; Είναι φυσιολογικό να πέφτει η στάθμη όταν θεωρητικά αναφερόμαστε σε κλειστό κύκλωμα;

 

 Οχι δεν ειναι φυσιολογικο . Η χανεις ,πραγμα κακο , η το εξατμισες , πραγμα κακο και αυτο . Αλλαξες ποτε ; Εγω το αλλαζω ανα 10.000 και εχω το κεφαλι μου ησυχο .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πώς στο καλό το εξάτμισα ρε γαμώτο; Αυτό σημαίνει πως με κάποιον τρόπο προκαλώ αυξημένες ανάγκες ψύξης του κινητήρα και πίστεψέ με, με τον τρόπο που οδηγώ, δεν το κάνω.

Δεν έχω αλλάξει υγρά ψυγείου, όχι, αλλά αν είναι να αλλάζω πριν την ώρα τους 1.000.000 πράγματα στο αυτοκίνητο προληπτικά, σκεφτομαι μήπως πρέπει να αγοράσω ακόμα ένα ίδιο Polo...

Αρχίζω να τα "ξαναπαίρνω" με το αυτοκίνητο (μου). Ασχέτως με το παρόν θέμα και σχετικά με το DPF, 2-3 μέρες πριν μου έλεγε ξάδερφός μου που αγόρασε Κόρσα πετρελαιο πως στα 4000χλμ. δεν του έχει κάνει ούτε μια φορά αναγέννηση. Και είναι σίγουρος, γιατί σε αντίθεση με εμάς, έχει ενδεικτική λυχνία που του δείχνει πότε κάνει αναγέννηση. Ας μην το αναπτύξουμε εδώ, αλλά τι να πω...

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Polakias TDI said:

Πώς στο καλό το εξάτμισα ρε γαμώτο; Αυτό σημαίνει πως με κάποιον τρόπο προκαλώ αυξημένες ανάγκες ψύξης του κινητήρα και πίστεψέ με, με τον τρόπο που οδηγώ, δεν το κάνω.

Δεν έχω αλλάξει υγρά ψυγείου, όχι, αλλά αν είναι να αλλάζω πριν την ώρα τους 1.000.000 πράγματα στο αυτοκίνητο προληπτικά, σκεφτομαι μήπως πρέπει να αγοράσω ακόμα ένα ίδιο Polo...

Αρχίζω να τα "ξαναπαίρνω" με το αυτοκίνητο (μου). Ασχέτως με το παρόν θέμα και σχετικά με το DPF, 2-3 μέρες πριν μου έλεγε ξάδερφός μου που αγόρασε Κόρσα πετρελαιο πως στα 4000χλμ. δεν του έχει κάνει ούτε μια φορά αναγέννηση. Και είναι σίγουρος, γιατί σε αντίθεση με εμάς, έχει ενδεικτική λυχνία που του δείχνει πότε κάνει αναγέννηση. Ας μην το αναπτύξουμε εδώ, αλλά τι να πω...

Ακριβως αυτο εννοω ,δυστυχως εχεις αυξημενες θερμοκρασιες αλλα προσεξε υποθετικα μιλαμε εαν εχει εξατμιστει . Δεν εγινε διαγνωση . Τα 10.000 δεν ειναι πριν την ωρα τους ,ειναι μια σχεδον κανονικη αλλαγη εαν υπολογισεις οτι ο μεσος Ελληνας δεν ξεπερνα τα 15.000 χιλιομετρα τον χρονο και αυτα κανονικα αλλαζονται καθε χρονο .

* Το Κορσα μαλλον η εχει σε διαφορετικο ποσοστο σταχτης την εκκινηση της αναγεννησης η πες του να κοιταξει το συστημα συντομα γιατι κατι δεν δουλευει και θα παρει μηχανη στα χερια . Και σε εμας εχει λυχνια αλλα αναβει στο 75% οταν ειναι να κανεις υποχρεωτικη  αναγεννηση μεσω εγκεφαλου γιατι δεν μπορει μονο του πλεον .

 Edit : διαφορετικος χρωματισμος .

Edited by O Palios

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago , Polakias TDI said:

Είναι η δεύτερη φορά στα 30.000χλμ. & λίγο προτού πραγματοποιήσω το δεύτερο service που απαιτείται να συμπληρώσω τη στάθμη του ψυκτικού υγρού.

Και την πρώτη φορά συμπλήρωσα πριν πραγματοποιήσω το πρώτο service, μου είπαν πως ήθελε συμπλήρωση.

Συμβαίνει και σε άλλους; Είναι φυσιολογικό να πέφτει η στάθμη όταν θεωρητικά αναφερόμαστε σε κλειστό κύκλωμα;

image.jpeg

    Όταν λέμε κλειστό κύκλωμα δεν σημαίνει σφραγισμένο. Από αυτή τη μπλε βιδωτή (ψιλοβλαμένη) τάπα φεύγει το ψυκτικό, όταν τα μπαρ ανεβούν πάνω από μια ονομαστική τιμή Όταν το παραγεμίζεις δεν μένει επαρκής χώρος διαστολής ανεβαίνει πολύ η πίεση και ανοίγει. Δοκίμασε όταν είναι κρύο να είναι η στάθμη ελάχιστα πιο πάνω από το ΜΙΝ.  

    Το ίδιο ακριβώς κάνει και σε μένα αν το γεμίσω κρύο μέχρι το ΜΑΧ.

(Αν το αφήσεις εκεί που είναι στην φωτό δεν πρόκειται να κατέβει πιο κάτω, δοκίμασέ το και εδώ είμαστε)

Edited by Vassilis63

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Vassilis63 said:

    Όταν λέμε κλειστό κύκλωμα δεν σημαίνει σφραγισμένο. Από αυτή τη μπλε βιδωτή (ψιλοβλαμένη) τάπα φεύγει το ψυκτικό, όταν τα μπαρ ανεβούν πάνω από μια ονομαστική τιμή Όταν το παραγεμίζεις δεν μένει επαρκής χώρος διαστολής ανεβαίνει πολύ η πίεση και ανοίγει. Δοκίμασε όταν είναι κρύο να είναι η στάθμη ελάχιστα πιο πάνω από το ΜΙΝ.  

    Το ίδιο ακριβώς κάνει και σε μένα αν το γεμίσω κρύο μέχρι το ΜΑΧ.

(δοκίμασέ το και εδώ είμαστε)

 Το δοχειο αυτο μεχρι την μεση των min/max παιρνει 1 λιτρο αντιψυκτικο. Δηλαδη εχετε διαστολη 1+ λιτρου σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας μηχανης ; Αποκλειεται . Σε εμενα απο την μεση των min/max κρυο δεν φτανει ουτε το max σε θερμοκρασια λειτουργιας .

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 λεπτά πριν , O Palios said:

 Το δοχειο αυτο μεχρι την μεση των min/max παιρνει 1 λιτρο αντιψυκτικο. Δηλαδη εχετε διαστολη 1+ λιτρου σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας μηχανης ; Αποκλειεται . Σε εμενα απο την μεση των min/max κρυο δεν φτανει ουτε το max σε θερμοκρασια λειτουργιας .

ποιος μίλησε για ολόκληρο το δοχείο?

Από το ΜΙΝ μέχρι το ΜΑΧ η ποσότητα είναι ελάχιστη, θα την μετρήσω ακριβώς και θα επανέλθω....

Share this post


Link to post
Share on other sites
 Το δοχειο αυτο μεχρι την μεση των min/max παιρνει 1 λιτρο αντιψυκτικο. Δηλαδη εχετε διαστολη 1+ λιτρου σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας μηχανης ; Αποκλειεται . Σε εμενα απο την μεση των min/max κρυο δεν φτανει ουτε το max σε θερμοκρασια λειτουργιας .


Για λογους ασφαλειας. Εκτος αυτου ειναι χρησιμο στην εξαερωση.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, Vassilis63 said:

ποιος μίλησε για ολόκληρο το δοχείο?

Από το ΜΙΝ μέχρι το ΜΑΧ η ποσότητα είναι ελάχιστη, θα την μετρήσω ακριβώς και θα επανέλθω....

 

39 minutes ago, nikdev said:

Για λογους ασφαλειας. Εκτος αυτου ειναι χρησιμο στην εξαερωση.

 

Στην εικονα του @Polakias TDIτο δοχειο ειναι πολυ κατω απο το min . Αυτο εγινε γιατι η το εχασε σαν διαρροη η το εβρασε και εξατμιστηκε . Ακομα και πανω απο το μεγιστο να το ειχε και ανεβαιναν τα bar στο δοχειο , μολις η σταθμη επανερχοταν στο max η βαλβιδα θα εκλεινε και δεν θα κατεβαινε τοσο κατω το ψυκτικο . Κατι αλλο συμβαινει.

Edit : Απο οτι βλεπω , εαν δεν το εχει καθαρισει το δοχειο , δεν βλεπω να εχει ανοιξει η βαλβιδα στο καπακι ,δεν εχει ιχνος ροης αντιψυκτικου το δοχειο απο την πλευρα που πηρε την εικονα .

Edited by O Palios

Share this post


Link to post
Share on other sites

συγνώμη αλλά κάθε χρόνο αλλαγή ψυκτικού δεν είναι υπερβολική;;δεν λέω κάθε 2χρονια καλά είναι αλλά κάθε χρόνο δεν υπάρχει λόγος!!!

είσαι λίγο υπερβολικός ρε παλιε!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αλλαγή γίνεται κάθε 2 με 3 χρόνια ....Τώρα ο καθένας κάνει ότι νομίζει... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago , Vassilis63 said:

Δοκίμασε όταν είναι κρύο να είναι η στάθμη ελάχιστα πιο πάνω από το ΜΙΝ.  

    Το ίδιο ακριβώς κάνει και σε μένα αν το γεμίσω κρύο μέχρι το ΜΑΧ.

(Αν το αφήσεις εκεί που είναι στην φωτό δεν πρόκειται να κατέβει πιο κάτω, δοκίμασέ το και εδώ είμαστε)

@Vassilis63, η στάθμη είναι στο MIN, ίσως ελαχιστότατα πιο πάνω. Θα το προσέχω & θα το αφήσω μέχρι το service που πλησιάζει γρήγορα, είμαι περίεργος να δω αν θα πέσει & άλλο.

1 hour ago , O Palios said:

 

Στην εικονα του @Polakias TDIτο δοχειο ειναι πολυ κατω απο το min . Αυτο εγινε γιατι η το εχασε σαν διαρροη η το εβρασε και εξατμιστηκε . Ακομα και πανω απο το μεγιστο να το ειχε και ανεβαιναν τα bar στο δοχειο , μολις η σταθμη επανερχοταν στο max η βαλβιδα θα εκλεινε και δεν θα κατεβαινε τοσο κατω το ψυκτικο . Κατι αλλο συμβαινει.

Edit : Απο οτι βλεπω , εαν δεν το εχει καθαρισει το δοχειο , δεν βλεπω να εχει ανοιξει η βαλβιδα στο καπακι ,δεν εχει ιχνος ροης αντιψυκτικου το δοχειο απο την πλευρα που πηρε την εικονα .

@O Palios, η στάθμη είναι στο MIN, ίσως λίγο πιο πάνω, πάντως παίζει στο MIN, όχι παρακάτω (ακόμα). Θα δείξει. Πάντως πάνω από το μέγιστο δεν το είχα γεμίσει ποτέ, στο τέλος του πρώτου service η στάθμη έχω την αίσθηση πως ήταν μεταξύ της πάνω γραμμής του MIN και της κάτω γραμμής του MAX.

17 λεπτά πριν , RAF JOHN said:

Η αλλαγή γίνεται κάθε 2 με 3 χρόνια ....Τώρα ο καθένας κάνει ότι νομίζει... 

Σε υγρά φρένων σίγουρα ισχύει αυτό, για το υγρό ψυγείου δεν το έχω δει στο manual. Αν αναφέρεται κάπου, θα ήθελα να το δω @RAF JOHN αν είναι εύκολο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν πρόκειται να το δεις πουθενά γραμμένο διότι συμφέρει περισσότερο να υπάρξει φθορά στο ψυγείο (κόστος περίπου 100 ευρώ after market) παρά να σου πουν κάνε αλλαγή για να μην πιάνει μάκα.... Να φανταστείς έχουμε ένα vectra a στην οικογένεια και είχε μέσα ψυκτικό για τουλάχιστον 7 χρόνια και επειδή ήθελα να παίξω λίγο λέω ας κάνω μία αλλαγή.... Βγάζω το κάτω κολάρο του ψυγείου και δεν μπορείς να φανταστείς τι έβγαλε. Άσε που στις ενώσεις των κολάρων με τα μέταλλα είχε πιάσει άλατα. Πάντως δεν είναι κάτι που κοστίζει να το κάνεις 1,5L g12 κάνει 8 με 10 ευρώ συν το νεράκι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@RAF JOHN σύμφωνος, με έπεισες. Θα το βάλω στο πρόγραμμα για το επόμενο service.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago , Vassilis63 said:

ποιος μίλησε για ολόκληρο το δοχείο?

Από το ΜΙΝ μέχρι το ΜΑΧ η ποσότητα είναι ελάχιστη, θα την μετρήσω ακριβώς και θα επανέλθω....

Η ποσότητα ψυκτικού υγρού ανάμεσα στο ΜΙΝ και στο ΜΑΧ σε POLO 1.4 TDI ( πιθανότατα ισχύει το ίδιο και σε άλλα VW) είναι 200ml ακριβώς μετρημένο με σύριγγα.

Όλο το ψυκτικό είναι περίπου 4 λίτρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από σημερινό μου έλεγχο, η στάθμη έχει πέσει οριακά κάτω από το min. Βάσει των στοιχείων του @Vassilis63 παραπάνω, αυτό είναι κάτι λίγα ml.

Παρά ταύτα, λέω αύριο να πάω να αγοράσω ένα μπουκάλι 1.5ltr G13 (αυτό αναφέρει το manual) από αντιπροσωπεία για παν ενδεχόμενο.

Ξέρει κανείς τιμή ή αν μπορώ να το βρω & κάπου εκτός αντιπροσωπείας; Υποθέτω πως είναι αυτό της φωτογραφίας.

85821.jpg

Edited by Polakias TDI

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 ώρα πριν , Polakias TDI said:

Από σημερινό μου έλεγχο, η στάθμη έχει πέσει οριακά κάτω από το min. Βάσει των στοιχείων του @Vassilis63 παραπάνω, αυτό είναι κάτι λίγα ml.

Παρά ταύτα, λέω αύριο να πάω να αγοράσω ένα μπουκάλι 1.5ltr G13 (αυτό αναφέρει το manual) από αντιπροσωπεία για παν ενδεχόμενο.

Ξέρει κανείς τιμή ή αν μπορώ να το βρω & κάπου εκτός αντιπροσωπείας; Υποθέτω πως είναι αυτό της φωτογραφίας.

85821.jpg

Μην αγοράζεις τίποτα, βάλε λίγο απιονισμένο νερό. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν και δεν ειναι σημαντικη ποσοτητα που σου λειπει αν βαλεις νερο το αραιωνεις κι αλλο. Απο το εργοστασιο ερχεται με την ελαχιστη αποδεκτη αναλογια δλδ 40% αντιψυκτικο και 60% νερο. Γνωμη μου βαλε κατευθειαν αντιψυκτικο. Εχεις περιθωριο μεχρι η αναλογια να παει στο 60% αντιψυκτικο 40% νερο. Πιο κατω ή πιο πανω χαλαει η προστασια

Share this post


Link to post
Share on other sites
https://hellafunctional.com/?p=629
30% με 40% αντιψυκτικο και 70% με 60% νερο  ειναι το ιδανικο .

Δε ξερω τι λεει ο καθενας και τι τεστ εχει κανει αλλα ακολουθωντας τις οδηγιες του κατασκευαστη αναφερει:η αναλογια αντιψυκτικου προς απεσταγμενο νερο θα ειναι απο 40%-60% εως 60%-40%.
Απο 40% και κατω το αντιψυκτικο ή απο 60% και πανω το αντιψυκτικο δεν εξασφαλιζεται η σωστη προστασια που χρειαζεται το ψυγειο κατα τον κατασκευαστη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπαρχει καπου ενα θεμα ειχα γραψει αναλυτικα και την οδηγια της vw.


Το βρηκα το θεμα ειναι στη υποενοτητα golf- κινητηρας-αλλαγη ψυκτικου οξειδωση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρες & καλή βδομάδα παιδιά.

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Θα περάσω μια βόλτα από συνεργείο, γιατί είδα και κάτι άλλα posts σήμερα για μειωμένες στάθμες (σε Passat νομίζω)  & το θεώρησα σημαδιακό! :lolu:

Όπως & να έχει, μια σύντομη βόλτα δεν είναι κακό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα @Χάρης7. Τότε το πρόβλημα δεν ήταν αντλία νερού, όπως στο θέμα που ανέβασε ο Βασίλης πρόσφατα.

Έχανε το κύκλωμα νερό από ένα σωληνάκι που συνδέεται στο ψυγείο.

Ως προς την στάθμη πλέον είμαι ΟΚ, την ελέγχω βέβαια πολύ συχνά, μιας και όπως φαίνεται και από το πρόβλημα που εμφανίστηκε στον Βασίλη, δεν πρέπει να το αμελούμε.

Edited by Polakias TDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...