Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Andritsos

Polo(aw) 2018 1,0 tgi(φυσικό αέριο)

Recommended Posts

Από τις 13 Απριλίου 2018 ημέρα Παρασκευή έχω στην κατοχή μου το νέο Polo 2018 με φυσικό αέριο. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιηθεί σαν εκπαιδευτικό στη σχολή μου.

 

Η αρχική τιμή του ήταν 15.990 ευρώ. Το δικό μου πήγε στα 17.250 ευρώ έχοντας σαν εξτρά τα εξής:

 

- Μεταλλικό χρώμα ''Energetic orange'' __________________________________________ 364 ευρώ

- Σύστημα ήχου “Composition Media” (είναι με την 8'' οθόνη και έχει και bluetooth και σιντιέρα, 2 Usb, 2 sdcard, και ασύρματη φόρτιση κινητού. Υποστηρίζει Android auto ...... πολύ βολικό δεν χρειάζεται να πληρώσεις navi. ________________________________________ 259 ευρώ

- Σύστημα κλιματισμού ''Air Care''. Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός. __________________ 151 ευρώ

- Δερμάτινο τιμόνι, λεβγιές, χειρόφρενο. _________________________________________ 124 ευρώ

- Οσφυική ρύθμιση καθίσματος. ________________________________________________  86 ευρώ

 

Έδωσα το παλιό μου polo (1.6 tdi bmt) του 2013 και έκανα γραμμάτια το ποσό που έμεινε.

 

Ξεκινάω εδώ αυτό το Θέμα για όσους ενδιαφέρονται για το polo με φυσικό αέριο, μιας και δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες ακόμη. 

Φυσικά θα είναι σαν ένα ημερολόγιο του αυτοκινήτου όπως ήταν και το θέμα μου με το προηγούμενο polo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλορίζικο & καλοτάξιδο, με πολλά & απροβλημάτιστα χιλιόμετρα! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλοταξιδο δασκαλε..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα ,ποσό καιρό περίμενες.....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημερα, εγω το εχω παραγγειλει απο τελη νοεμβρη και τωρα ειμαστε βδομαδα παραγωγης.... 16300 με την εκπτωση απο την εκθεση της δεπα απο auto club. 8ιντση οθονη σε λευκο με δερματινο τιμονι και φιμε κρυσταλλα.

 

Ερωτησεις:

Απο ποια αντιπροσωπεια το παρηγγειλες?

Ποσο καιρο εκανε να ερθει και απο ποτε το παρηγγειλες?

Το τουρμπο αν και με το εξτρα βαρος και τα 5 μειον αλογα σαν αποκριση του αμαξιου σε ικανοποιει?

 

Φιλικα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 26/4/2018 at 12:40 ΜΜ, Andreas Xronopoulos said:

Καλημερα, εγω το εχω παραγγειλει απο τελη νοεμβρη και τωρα ειμαστε βδομαδα παραγωγης.... 16300 με την εκπτωση απο την εκθεση της δεπα απο auto club. 8ιντση οθονη σε λευκο με δερματινο τιμονι και φιμε κρυσταλλα.

 

Ερωτησεις:

Απο ποια αντιπροσωπεια το παρηγγειλες?

Ποσο καιρο εκανε να ερθει και απο ποτε το παρηγγειλες?

Το τουρμπο αν και με το εξτρα βαρος και τα 5 μειον αλογα σαν αποκριση του αμαξιου σε ικανοποιει?

 

Φιλικα.

Καλησπέρα

 - Το παρήγγειλα απο την αντιπροσωπεία εδώ της Λαμίας ''VW-AUDI Σταμούλης'' 

 - Κάπου τέλη Νοεμβρίου νομίζω το παρήγγειλα και νομίζω Ιανουάριο με ενημέρωσαν πως ετοιμάζονται κάποια κομμάτια σε πορτοκαλί με τα ίδια εξτρά που ήθελα (εκτός τα πορτοκαλί εσωτερικά ) και έκλεισα το συγκεκριμένο τελικά. Τα εσωτερικά τα έβαψα στο χρώμα του εξωτερικού χρώματος εγώ γιατί υπήρχε πρόβλημα στο εργοστάσιο και δεν τα βγάζουν ακόμη τελικά.

 - Έχοντας πάρει βόλτα το 95άρι θα σου πώ ακριβώς τι παίζει. 

1ον. Στο tgi αρχίζει η ροπή από τις 1800σαλ ενώ στο Tsi από τις 1500σαλ. Νομίζω όμως οτι όταν είσαι με βενζίνη στο tgi σαν να ροπιάζει απο τις 1500 επίσης. Δεν ξέρω μήπως η χαρτογράφιση όταν είναι βενζίνη είναι με 95 άλογα? 

 

2ον. Το βάρος στην καρότσα κατά την οδήγηση δεν το καταλαβαίνεις. Ούτε καν στην ανηφόρα. Τώρα δεν το έχω στροφάρει πέρα απο τις 3700σαλ για να ξέρω στο σύνολο αλλά απο την στιγμή που τουρμπίζει τραβάει ικανοποιητικά για 90 άλογα + 100κάτι κιλά. Δεν μπορώ να πώ οτί ''δεν πάει''. 

 

3ον. Το μόνο αρνητικό είναι οτι θέλει πάντα να είναι πάνω απο τις 1800σαλ σε ανηφορικούς δρόμους αλλιώς δεν τραβάει. Ότα το έχεις πχ στις 2000σαλ τραβάει άνετα και με φορτίο. Φαντάσου οτι πριν είχα 90 άλογα με 20 κάτι κιλά ροπής από τις 1500σαλ .

 

4ον. Το αμάξι πάει σχεδόν το ίδιο με το 1.6tdi 90hp που είχα πριν. Πιστεύω οτι αν τα στήσεις πλάι πλάι στα ίδια θα είναι μέχρι και στην τελική. Ρεπριζ φυσικά θα τα σκάει καλύτερα το tdi.

On 23/4/2018 at 12:08 ΠΜ, alextt said:

Καλησπέρα ,ποσό καιρό περίμενες.....?

Ιανουάριο έως Απρίλιο. Αλλά έκλεισα αυτοκινητο που είχε προγραμματιστεί για κατασκευή για Ελλάδα χωρίς να το έχει προλάβει κάποιος. Ζήτησα δηλαδή τι υπάρχει σε πορτοκαλί tgi και διάλεξα αυτό που ήταν με τα περισσότερα εξτρά που ήθελα.

 

 

 

 

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

 

Το εργαλείο έχει κάνει μέχρι σήμερα 3.138 χιλ.

Όλα αυτά τα χιλιόμετρα μου γράφει οτι τα έχει κάνει με κατανάλωση cng 4,2kg/100km και κατανάλωση βενζίνης 6.9l/100km. 

Για αυτά τα χιλιόμετρα και όσο κρατήσει αυτό το ντεπόζιτο (cng) έχω ξοδέψει 90,54 ευρώ φυσικό αέριο και 28 ευρώ βενζίνη. Γενικά με ένα ντεπόζιτο Cng βγάζω 300+ χιλιόμετρα μεικτής χρήσης. Έξω εθνική και επαρχιακό 350 χιλιόμετρα. Εντός πόλης 220 ελάχιστα. Ένα ντεπόζιτο γεμίζει απο 8,65 εθρώ έως 9,30ευρώ με τιμή Cng 0,889/kg

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 λεπτά πριν , Andritsos said:

.....

 

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

 

Το εργαλείο έχει κάνει μέχρι σήμερα 3.138 χιλ.

Όλα αυτά τα χιλιόμετρα μου γράφει οτι τα έχει κάνει με κατανάλωση cng 4,2kg/100km και κατανάλωση βενζίνης 6.9l/100km. 

Για αυτά τα χιλιόμετρα και όσο κρατήσει αυτό το ντεπόζιτο (cng) έχω ξοδέψει 90,54 ευρώ φυσικό αέριο και 28 ευρώ βενζίνη. Γενικά με ένα ντεπόζιτο Cng βγάζω 300+ χιλιόμετρα μεικτής χρήσης. Έξω εθνική και επαρχιακό 350 χιλιόμετρα. Εντός πόλης 220 ελάχιστα. Ένα ντεπόζιτο γεμίζει απο 8,65 εθρώ έως 9,30ευρώ με τιμή Cng 0,889/kg

Χάζεψα με τα νούμερα. Για 3.138χλμ. θα ήθελα περί τα 240€ καύσιμο πετρέλαιο και συ ανέφερες περίπου τα μισά... Οκ, προφανώς το χρησιμοποιείς μες στην πόλη & έχεις τη δυνατότητα να γεμίζεις & χρησιμοποιείς συχνά το CNG, αλλά & πάλι η σύγκριση των νούμερων είναι κόλαφος :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε Ανδριτσο ευχαριστω πολυ για την αναλυτικη σου απαντηση και καλοταξιδο να ναι!! Σε δυο βδομαδες που θα το εχω και εγω θα ποσταρω τις εντυπωσεις μου.

 

Αυτο με τη χαρτογραφηση μπορει και να ισχυει αν και η βενζινη και στο golf λενε σε αλλα ποστ ειναι ελαχιστα πιο σπιρτοζικη απο το αεριο , μενει να το τεσταρουμε. Μακαρι να υπηρχε κουμπι να αλλαζες καυσιμο οποτε το ηθελες αν ισχυει κατι τετοιο...

Απο πλευρας επιδοσεων/οικονομιας πιστευω ειναι κορυφη αυτη τη στιγμη, απλα ειναι να παρει το τουρμπο μπρος και να εχεις τη ροπη αποτι καταλαβα. Θα σκεφτομουνα στο μελλον να ανεβαζα και λιγο τα αλογα και να ειχα ελαφρες επιδοσεις παραπανω με καταναλωση οσο τα ηλεκτρικα B)

Αν και τα 11.6 κιλα φαινονται καπως λιγα και να σκεφτεις το ibiza που ειναι το ιδιο του βαλανε 13kg δεξαμενες, γιατι αυτη η διαφορα ακομα δεν καταλαβαινω. Ικανοποιητικοτατα νουμερα καταναλωσης παντως και ακομα δε θα εχει και πολυ "στρωσει" ο κινητηρας.

 

Δεν ηξερα οτι στο tgi η οσφυική ρύθμιση καθίσματος δεν ειναι στο στανταρ και το εμαθα αργα. εχει διαφορα σε σενα ή δε χρειαζεται και πολυ ρυθμιση?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 28/4/2018 at 1:43 ΠΜ, Andreas Xronopoulos said:

Φιλε Ανδριτσο ευχαριστω πολυ για την αναλυτικη σου απαντηση και καλοταξιδο να ναι!! Σε δυο βδομαδες που θα το εχω και εγω θα ποσταρω τις εντυπωσεις μου.

 

Αυτο με τη χαρτογραφηση μπορει και να ισχυει αν και η βενζινη και στο golf λενε σε αλλα ποστ ειναι ελαχιστα πιο σπιρτοζικη απο το αεριο , μενει να το τεσταρουμε. Μακαρι να υπηρχε κουμπι να αλλαζες καυσιμο οποτε το ηθελες αν ισχυει κατι τετοιο...

Απο πλευρας επιδοσεων/οικονομιας πιστευω ειναι κορυφη αυτη τη στιγμη, απλα ειναι να παρει το τουρμπο μπρος και να εχεις τη ροπη αποτι καταλαβα. Θα σκεφτομουνα στο μελλον να ανεβαζα και λιγο τα αλογα και να ειχα ελαφρες επιδοσεις παραπανω με καταναλωση οσο τα ηλεκτρικα B)

Αν και τα 11.6 κιλα φαινονται καπως λιγα και να σκεφτεις το ibiza που ειναι το ιδιο του βαλανε 13kg δεξαμενες, γιατι αυτη η διαφορα ακομα δεν καταλαβαινω. Ικανοποιητικοτατα νουμερα καταναλωσης παντως και ακομα δε θα εχει και πολυ "στρωσει" ο κινητηρας.

 

Δεν ηξερα οτι στο tgi η οσφυική ρύθμιση καθίσματος δεν ειναι στο στανταρ και το εμαθα αργα. εχει διαφορα σε σενα ή δε χρειαζεται και πολυ ρυθμιση?

 

Τρία πράγματα σκέφτομαι να του κάνω απλά για να δούμε την διαφορά των ανακοινώσιμων τιμών της VW.

1. Δυναμομέτρηση με cng 2. Δυναμομέτρηση με βενζίνη 3. Ζύγισμα σε πλάστιγγα. 

 

Με την πρώτη ευκαιρία θα ανέβω Λάρισα να κάνω την δυναμομέτρηση . Για το ζύγισμα σχετικά άμεσα μιας και με παραξένεψε πολύ το οτι στο ΚΤΕΟ το βγάλανε 1385 κιλά. Υποψιάζομαι πως το χαζεύανε τα παιδιά εκεί και θα είχαν μπει 2 άτομα για να τσεκάρουν και τα πεντάλ του δασκάλου μάλλον. Ο κατασκευαστής ανακοινώνει (1260kg= 1185kg + 75kg οδηγού).

 

Γενικά μια χαρά δουλεύει ο εργαλείο και στα χαμηλά. Απλά όταν θέλεις να φύγεις σβέλτα θέλει να το κρατήσεις σχεδόν στις 2000σαλ ή αν είναι ανηφορικός ο δρόμος. Αλλιώς ξεκινάει άνετα ακόμη και χωρίς συμπλέκτη στο ρελαντί και χωρίς να ''αμολάει''.

 

Για την χωρητικότητα του cng ναι έχεις δίκιο. Θα προτιμούσα να είχε 13kg. Απο 350χιλ. που έχει τώρα σαν max θα είχε σίγουρα +30χιλ. To πολο είναι ''bluemotion'' και έχει μικρότερες καταναλώσεις απο το ibiza οπότε το Ιbiza θέλει λιγο παραπάνω καύσιμο για να πετύχει το ιδιο ''βεληνεκές''.

 

Όσο για την οσφυική ρύθμιση να πώ οτί δεν με ενθουσιάζει ιδιαιτέρα. Απλά έχει άλλη αίσθηση. Νομίζω πως για ταξίδι είναι καλύτερα μιας και σε κορδώνει λίγο. Αλλά δε βολεύει στο '' οδηγάω ξάπλα στυλ''. Εγώ την έχω μόνιμα ''ανοιχτή''. Όλα συνήθεια είναι.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Andritsos said:

 

Τρία πράγματα σκέφτομαι να του κάνω απλά για να δούμε την διαφορά των ανακοινώσιμων τιμών της VW.

1. Δυναμομέτρηση με cng 2. Δυναμομέτρηση με βενζίνη 3. Ζύγισμα σε πλάστιγγα. 

 

Με την πρώτη ευκαιρία θα ανέβω Λάρισα να κάνω την δυναμομέτρηση . Για το ζύγισμα σχετικά άμεσα μιας και με παραξένεψε πολύ το οτι στο ΚΤΕΟ το βγάλανε 1385 κιλά. Υποψιάζομαι πως το χαζεύανε τα παιδιά εκεί και θα είχαν μπει 2 άτομα για να τσεκάρουν και τα πεντάλ του δασκάλου μάλλον. Ο κατασκευαστής ανακοινώνει (1260kg= 1185kg + 75kg οδηγού).

 

Γενικά μια χαρά δουλεύει ο εργαλείο και στα χαμηλά. Απλά όταν θέλεις να φύγεις σβέλτα θέλει να το κρατήσεις σχεδόν στις 2000σαλ ή αν είναι ανηφορικός ο δρόμος. Αλλιώς ξεκινάει άνετα ακόμη και χωρίς συμπλέκτη στο ρελαντί και χωρίς να ''αμολάει''.

 

Για την χωρητικότητα του cng ναι έχεις δίκιο. Θα προτιμούσα να είχε 13kg. Απο 350χιλ. που έχει τώρα σαν max θα είχε σίγουρα +30χιλ. To πολο είναι ''bluemotion'' και έχει μικρότερες καταναλώσεις απο το ibiza οπότε το Ιbiza θέλει λιγο παραπάνω καύσιμο για να πετύχει το ιδιο ''βεληνεκές''.

 

Όσο για την οσφυική ρύθμιση να πώ οτί δεν με ενθουσιάζει ιδιαιτέρα. Απλά έχει άλλη αίσθηση. Νομίζω πως για ταξίδι είναι καλύτερα μιας και σε κορδώνει λίγο. Αλλά δε βολεύει στο '' οδηγάω ξάπλα στυλ''. Εγώ την έχω μόνιμα ''ανοιχτή''. Όλα συνήθεια είναι.

Θα εχει ενδιαφερον η δυναμομετρηση αναμενουμε αποτελεσματα. Απ'οτι θυμαμαι 1240 ειναι το βαρος με τον οδηγο , τα +20 κιλα ειναι και καλα αποσκευες για να θεωρηθει μικτο το βαρος , οποτε ακομα πιο περιεργο που βγηκε τοσο, εκτος αν ειναι μετρηση με τα 2 ντεποζιτα γεματα.... Μηπως οι δεξαμενες ειναι απο αλλο υλικο και γινεται πιο βαρυ, γινεται να το μαθουμε?

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago , Andritsos said:

 

Τρία πράγματα σκέφτομαι να του κάνω απλά για να δούμε την διαφορά των ανακοινώσιμων τιμών της VW.

1. Δυναμομέτρηση με cng 2. Δυναμομέτρηση με βενζίνη 3. Ζύγισμα σε πλάστιγγα. 

 

Με την πρώτη ευκαιρία θα ανέβω Λάρισα να κάνω την δυναμομέτρηση . Για το ζύγισμα σχετικά άμεσα μιας και με παραξένεψε πολύ το οτι στο ΚΤΕΟ το βγάλανε 1385 κιλά. Υποψιάζομαι πως το χαζεύανε τα παιδιά εκεί και θα είχαν μπει 2 άτομα για να τσεκάρουν και τα πεντάλ του δασκάλου μάλλον. Ο κατασκευαστής ανακοινώνει (1260kg= 1185kg + 75kg οδηγού).

 

Γενικά μια χαρά δουλεύει ο εργαλείο και στα χαμηλά. Απλά όταν θέλεις να φύγεις σβέλτα θέλει να το κρατήσεις σχεδόν στις 2000σαλ ή αν είναι ανηφορικός ο δρόμος. Αλλιώς ξεκινάει άνετα ακόμη και χωρίς συμπλέκτη στο ρελαντί και χωρίς να ''αμολάει''.

 

Για την χωρητικότητα του cng ναι έχεις δίκιο. Θα προτιμούσα να είχε 13kg. Απο 350χιλ. που έχει τώρα σαν max θα είχε σίγουρα +30χιλ. To πολο είναι ''bluemotion'' και έχει μικρότερες καταναλώσεις απο το ibiza οπότε το Ιbiza θέλει λιγο παραπάνω καύσιμο για να πετύχει το ιδιο ''βεληνεκές''.

 

Όσο για την οσφυική ρύθμιση να πώ οτί δεν με ενθουσιάζει ιδιαιτέρα. Απλά έχει άλλη αίσθηση. Νομίζω πως για ταξίδι είναι καλύτερα μιας και σε κορδώνει λίγο. Αλλά δε βολεύει στο '' οδηγάω ξάπλα στυλ''. Εγώ την έχω μόνιμα ''ανοιχτή''. Όλα συνήθεια είναι.

Καλημέρα.

Μήπως κουβαλούσες τίποτα αιθέριες υπάρξεις μες στο αυτοκίνητο;;; :whistling:

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago , Andreas Xronopoulos said:

Θα εχει ενδιαφερον η δυναμομετρηση αναμενουμε αποτελεσματα. Απ'οτι θυμαμαι 1240 ειναι το βαρος με τον οδηγο , τα +20 κιλα ειναι και καλα αποσκευες για να θεωρηθει μικτο το βαρος , οποτε ακομα πιο περιεργο που βγηκε τοσο, εκτος αν ειναι μετρηση με τα 2 ντεποζιτα γεματα.... Μηπως οι δεξαμενες ειναι απο αλλο υλικο και γινεται πιο βαρυ, γινεται να το μαθουμε?

Είμαι πιεσμένος λόγω δουλειάς αυτόν το καιρό και μόλις βρώ ευκαιρία θα κλείσω ραντεβού έτσι για το χαβαλέ να δώ τι παίζει. Οι δεξαμενές απο ότι ξέρω είναι κατασκευασμένες απο διάφορα στρώματα υλικών , μεταξύ αυτών και carbon με το εξωτερικό περίβλημα να είναι μια μπλέ στρώση ''λαστιχίενου-πλαστικού'' οπου και σε περίπτωση χτυπήματος ή υπερπίεσης γίνεται άσπρο. Οι τιμές του βάρους νομίζω είναι με τουλάχιστον 90% πλήρωση καυσίμου (λογικά και τα 2 ντεπόζιτα) εφεδρικό τροχό και φερόμενα εργαλεία (όπου υπάρχουν) και ο κινητήρας πλήρης υγρών. Αυτό είναι το βάρος του οχήματος που ανακοινώνουν οι κατασκευάστριες εταιρίες αλλά όντως προσθέτουν και τον οδηγό πλέον οι περισσότερες.

7 hours ago , Polakias TDI said:

Καλημέρα.

Μήπως κουβαλούσες τίποτα αιθέριες υπάρξεις μες στο αυτοκίνητο;;; :whistling:

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ 

μπα είχα ''τελειώσει'' με αυτές για να έχω χρόνο για το ΚΤΕΟ:bling:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια άλλη ερωτηση. Οταν γεμιζεις με αεριο , τωρα που πιανουν και οι ζεστες με ποσα κιλα σου βγαζει οτι γεμισε?

Σε ιταλικο site ειδα οτι γεμισαν και με 12.5kg ανετα γιαυτο ρωταω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η πίεση στα Ιταλικά πρατήρια (205-220 bar) είναι μεγαλύτερη από αυτή στα ελληνικά (200 bar).


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/5/2018 at 3:46 ΜΜ, Andreas Xronopoulos said:

Μια άλλη ερωτηση. Οταν γεμιζεις με αεριο , τωρα που πιανουν και οι ζεστες με ποσα κιλα σου βγαζει οτι γεμισε?

Σε ιταλικο site ειδα οτι γεμισαν και με 12.5kg ανετα γιαυτο ρωταω.

Όσο πιο ζεστη έχει έξω τόσο λιγότερο γεμίζει. Μικρή η διαφορά βέβαια. Με 13 βαθμούς έξω έχω γεμίσει απο άδειο 10,8 κιλά ενώ με 24 βαθμούς γεμίζω με 10,4 κιλά.

On 10/5/2018 at 11:39 ΠΜ, alej said:

Η πίεση στα Ιταλικά πρατήρια (205-220 bar) είναι μεγαλύτερη από αυτή στα ελληνικά (200 bar).


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ισχύει . Νομίζω και Γερμανία ''erdgas'' . Γενικά στην Ιταλία έχουν πάρα πολλά πρατήρια cng. Νομίζω 60+ ή κάτι τέτοιο. Κια μάλιστα έχουν χρόνια που δουλεύουν Cng.

 

 

Πάντως απο κατανάλωση πάμε πολύ καλά . . . 

Λαμία - Αθήνα μέχρι Πειραιά 220+ χιλιόμετρα Βάζω εκεί στου Ρέντη δίπλα στο Αllou με 0.889 το κιλο , 7ευρώ όταν κατέβαινα με 130km/h, 8 ευρώ με 140km/h πάντα με cruise control. Στο ανέβασμα για Λαμία είμαι + 1 ευρώ με ίδια ταχύτητα απλά έιχα και τον κλιματισμό. Στα 130km/h δεν άναψε καν λαμπάκι . . . . . .

 

Γενικά το εργαλείο είναι πολύ οικονομικό. Νομίζω είναι must για έναν που θέλει καινούργιο αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία. Και έχει και βήμα το αμάξι πιστεύω πως 200αρίζει άνετα στο κοντέρ και σχετικά αβίαστα. Πάει , είναι οικονομικό, είναι άνετο για 4 άτομα , έχει χώρους , έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης.

 

Γενικά συμφέρει ένα πλούσιο polo σε σχέση με ένα φτωχό golf. Πάντα στα ίδια λεφτά.

Πάααααααρα πολύυυυυυυυυυ ευχαριστιμένος με την επιλογή μου . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Ενδιαφέρομαι κι εγώ να πάρω το Polo TGI για 2ο οικογενειακό αυτοκίνητο, δεν ξαναείχα VW.

 

Μού είπαν ότι λόγω του WLTP έχει σταματήσει η παραγωγή και θα ξεκινήσει ξανά προς το τέλος της χρονιάς, άρα μιλάμε για παραλαβή από τη νέα χρονιά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλησπέρα,
 
Ενδιαφέρομαι κι εγώ να πάρω το Polo TGI για 2ο οικογενειακό αυτοκίνητο, δεν ξαναείχα VW.
 
Μού είπαν ότι λόγω του WLTP έχει σταματήσει η παραγωγή και θα ξεκινήσει ξανά προς το τέλος της χρονιάς, άρα μιλάμε για παραλαβή από τη νέα χρονιά.



Αυτό από επίσημη αντιπροσωπεία;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, alej said:



Αυτό από επίσημη αντιπροσωπεία;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αυτο απο το vw.de . Απ'οτι διαβασα και εγω σε ιταλικα φορουμ θα παρει φιλτρο σωματιδιων λογω wltp και δεν ξερουν αν θα επηρεασει τις επιδοσεις.
 
Να πω και εγω λιγα λογια για το δικο μου Polo TGI. Εχω κανει 6000 χιλιομετρα μεχρι στιγμης, απολυτα ευχαριστημενος , το αμαξι ειναι ιδανικο για οποιον θελει να συνδυασει οικονομια με χωρους και ικανοποιητικες επιδοσεις. Πολυ ποιοτικο εσωτερικο με το android auto , και για μενα τα φιμε κρυσταλλα ειναι must για τις ζεστες της ελλαδας.
 
Το turbo ειναι ιδανικο , ροπη απο χαμηλα αρκει να εισαι πανω απο 1800 στροφες, δηλαδη δε θα εχει κανεις θεμα με προσπεραση. Απο ταχυτητα εφτασα 190 στις 4300 στροφες, με το cruise control εισαι ανετα στα 150 και ο κινητηρας αθορυβος, με εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης. Οταν γυρναει σε βενζινη το νιωθεις λιγο πιο σπιρτοζικο. Απο καταναλωση μικτη ειμαι περιπου στα 4,2 κιλα σε αεριο και 5.5 σε βενζινη με αρκετο πατημα.
 
Στα μειονεκτηματα το μονο που εχω να πω εχει να κανει με την αυτονομια του φυσικου αεριου. γενικα ενα γεμισμα τωρα με ζεστες (35 βαθμους) αναλογα το πρατηριο ειναι απο 9.55 μεχρι 10.5 κιλα (στου ρεντη γεμιζω παντα λιγοτερο αν μπορει καποιος να επιβεβαιωσει, εχουν την πιεση 190bar ενω στο κορωπι 200bar) και μου βγαζει με 9 ευρω περιπου 280 χιλιομετρα, οποτε αν θες να κανεις ενα ταξιδι ή να πηγαινεις σε μερη που δεν εχει πρατηριο θα πρεπει να εχεις στο μυαλο σου πότε να το γεμισεις... τα 40 λιτρα βενζινης ντεποζιτο ειναι λιγο φαουλ ας ειχες πχ 20 λιτρα και παραπανω κιλα για αεριο... τελος ειδικα στο φυσικο αεριο η εκκινηση σε ανηφορα θελει αφυσικα πολυ γκαζι κατι που με ατμοσφαιρικους κινητηρες δεν το ειχα παρατηρησει αλλα το θεωρω αμελητεο.

Screenshot_32.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλοτάξιδο να είναι.
Όσον αφορά όμως στην διαθεσιμότητα εκείνο που ξέρω είναι ότι για κάθε χώρα υπάρχει αριθμός αυτοκινήτων που δεσμεύονται στην παραγωγή. Αυτό σημαίνει ότι αν στην Ελλάδα ακόμα υπάρχει «απόθεμα» θα μπορεί να παραδώσει νωρίτερα και σίγουρα χωρίς τα νέα φίλτρα κλπ.
Για αυτό λέω καλύτερα οποίος ενδιαφέρεται ας ρωτήσει όλους τους μεταπωλητές γιατί μπορεί κάτι να υπάρχει ακόμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δεν έχουν φορέσει πινακίδες μέχρι 31 Αυγούστου, δεν γίνεται να ταξινομηθεί το παλιό μοντέλο με τα τωρινά specs του WLTP, άρα ό,τι έχει μείνει σε αντιπροσωπείες θα πρέπει να τού έχουν βγάλει άδεια κυκλοφορίας. Απο Επίσημες Αντιπροσωπείες, πλέον ΔΕΝ μπορούν να παραδώσουν όχημα πριν το 2019, καθώς θα μπει σε σειρά παραγωγής με τη νέα έναρξη στο εργοστάσιο τέλος του χρόνου.

Τι έξτρα προτείνουμε πέραν αυτών που έχει η Comfortline που έρχεται εδώ το TGI;

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, vwfighter said:

Αν δεν έχουν φορέσει πινακίδες μέχρι 31 Αυγούστου, δεν γίνεται να ταξινομηθεί το παλιό μοντέλο με τα τωρινά specs του WLTP, άρα ό,τι έχει μείνει σε αντιπροσωπείες θα πρέπει να τού έχουν βγάλει άδεια κυκλοφορίας. Απο Επίσημες Αντιπροσωπείες, πλέον ΔΕΝ μπορούν να παραδώσουν όχημα πριν το 2019, καθώς θα μπει σε σειρά παραγωγής με τη νέα έναρξη στο εργοστάσιο τέλος του χρόνου.

Τι έξτρα προτείνουμε πέραν αυτών που έχει η Comfortline που έρχεται εδώ το TGI;

Οπωσδηποτε την 8ιντση οθονη με το android auto και το δερματινο τιμονι, λεβιε και χειροφρενο , κατι που στην εκδοση βενζινης το εχει ενω στο TGI οχι . Απο την αλλη θα σου προτεινα να βαλεις τα φιμε κρυσταλλα τα εργοστασιακα αντι για μεμβρανες, πολυ καλυτερα κατα τη γνωμη μου και απαραιτητα για τον καιρο της ελλαδας. Απο εκει και περα αν θες comfort οπως ο αυτοματος κλιματισμος , led φωτα ή αισθητηρες παρκαρισματος ειναι καθαρα δικη σου επιλογη , εγω δεν τα εβαλα γιατι δεν πιστευα οτι αξιζουν για αμαξι μικρης κατηγοριας.

Τελος, μην βαλεις τον συναγερμο τον δικο τους ειναι κυριολεκτικα μια υπερτιμημενη σειρηνα με μηδεν ασφαλεια. Πηγαινε σε αντικλεπτικη λυση οπως pandora/tec , ετη φωτος καλυτεροι... Ας συμπληρωσει και καποιος αλλος και να πει τις αποψεις του !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για το χρόνο σου και τις προτάσεις σου.

 

Έχω μπερδευτεί λίγο στο εξής. Οι αντιπρόσωποι λένε ότι το TGI που φέρνουν είναι η έκδοση Comfortline.

 

Σε αυτή την έκδοση, έχω δει ότι έχει δερμάτινο τιμόνι, αλλά όχι τα άλλα σε δερμάτινα. Κυρίως το τιμόνι με ενδιαφέρει.

Σχετικά με το infotainment, η Comfortline φοράει των 6,5 ιντσών με bluetooth και usb. Άρα, αν θες integration με το κινητό σε εφαρμογές, πας στο 8 ιντσών, με Android Auto ή Apple CarPlay. (Παίζουν και τα δύο αυτά στο ίδιο σύστημα ή πρέπει να παραγγείλεις ειδικά για Android ή iPhone ξεχωριστά;)
Στην Comfortline αναφέρει κλιματισμό. Αυτό δεν ρυθμίζει σταθερή θερμοκρασία; Βλέπω έξτρα αναβάθμιση για διζωνικό (που δεν χρειάζομαι). Ή πρέπει να παραγγείλει κανείς το διζωνικό για να έχει και σταθερή ρύθμιση θερμοκρασίας;

Επίσης, στην Comfortline, αναφέρει led φώτα.

Φιμέ κρύσταλλα με ψήνουν, έτσι κι αλλιώς θα έβαζα μεμβράνες!
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λόγω φόρτου εργασίας και ολίγον τί ''ξεχασιάς'' είμαι εκτός forum λίγο καιρό τώρα. 

Έχω κάνει 21.000χιλ. μέχρι τώρα. Θα προσπαθήσω να μαζέψω τις σκέψεις μου το Σαββατοκύριακο και θα επανέλθω με ένα μίνι review του αυτοκινήτου. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 λεπτά πριν , vwfighter said:

Ευχαριστώ για το χρόνο σου και τις προτάσεις σου.

 

Έχω μπερδευτεί λίγο στο εξής. Οι αντιπρόσωποι λένε ότι το TGI που φέρνουν είναι η έκδοση Comfortline.

 

Σε αυτή την έκδοση, έχω δει ότι έχει δερμάτινο τιμόνι, αλλά όχι τα άλλα σε δερμάτινα. Κυρίως το τιμόνι με ενδιαφέρει.

Σχετικά με το infotainment, η Comfortline φοράει των 6,5 ιντσών με bluetooth και usb. Άρα, αν θες integration με το κινητό σε εφαρμογές, πας στο 8 ιντσών, με Android Auto ή Apple CarPlay. (Παίζουν και τα δύο αυτά στο ίδιο σύστημα ή πρέπει να παραγγείλεις ειδικά για Android ή iPhone ξεχωριστά;)
Στην Comfortline αναφέρει κλιματισμό. Αυτό δεν ρυθμίζει σταθερή θερμοκρασία; Βλέπω έξτρα αναβάθμιση για διζωνικό (που δεν χρειάζομαι). Ή πρέπει να παραγγείλει κανείς το διζωνικό για να έχει και σταθερή ρύθμιση θερμοκρασίας;

Επίσης, στην Comfortline, αναφέρει led φώτα.

Φιμέ κρύσταλλα με ψήνουν, έτσι κι αλλιώς θα έβαζα μεμβράνες!
 

 

Το tgi έρχεται σε μια μόνο έκδοση. Είναι η αντίστοιχη της comfortline Της βενζίνης. Απλά δεν έχει δερμάτινο τιμόνι. Λεντ είναι τα φώτα ημέρας σαν στανταρ.

Απλά τα περισσότερα tgi που πρωτοήρθαν είχαν σαν εξτρά. Ο απλός κλιματισμός δεν έχει σταθερή θερμοκρασία. Αυτή την επιλογή την έχεις μόνο με τον αυτόματο-διζωνικό.. παίζουν και το appple και το android. 

1. Δερμάτινο τιμόνι, λεβγιέ, χειρόφρενο

2. Αυτόματο κλιματισμό

3. 8'' οθόνη με android auto και apple car 

4. Οσφυική ρύθμιση.

 

Γνώμη μου τα μαμά φιμέ τζάμια είναι υπερβολικά ακριβά και είναι μόνο στα πίσω παράθυρα. Ποτέ δε θα έβαζα. Πάντα βάζω μεμβράνες της προκοπής και κα΄νουν και πολύ καλή δουλειά μάλιστα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Οπωσδηποτε την 8ιντση οθονη με το android auto και το δερματινο τιμονι, λεβιε και χειροφρενο , κατι που στην εκδοση βενζινης το εχει ενω στο TGI οχι . Απο την αλλη θα σου προτεινα να βαλεις τα φιμε κρυσταλλα τα εργοστασιακα αντι για μεμβρανες, πολυ καλυτερα κατα τη γνωμη μου και απαραιτητα για τον καιρο της ελλαδας. Απο εκει και περα αν θες comfort οπως ο αυτοματος κλιματισμος , led φωτα ή αισθητηρες παρκαρισματος ειναι καθαρα δικη σου επιλογη , εγω δεν τα εβαλα γιατι δεν πιστευα οτι αξιζουν για αμαξι μικρης κατηγοριας.
Τελος, μην βαλεις τον συναγερμο τον δικο τους ειναι κυριολεκτικα μια υπερτιμημενη σειρηνα με μηδεν ασφαλεια. Πηγαινε σε αντικλεπτικη λυση οπως pandora/tec , ετη φωτος καλυτεροι... Ας συμπληρωσει και καποιος αλλος και να πει τις αποψεις του !!



Συμφωνώ απόλυτα για το συναγερμό και τα τζάμια. Βάλε έναν καλό τον οποίο ακόμα κι αν πουλήσεις το αμάξι τον βγάζεις και τον βάζεις άλλου. Μεμβράνες μπορείς να βάλεις και μετά αλλά δεν θα είναι το ίδιο καλά και θα αναρωτιέσαι αν θα τις βάλουν καλά.
Δεν γνωρίζω αν κάποια από αυτά τα έχει αλλά εγώ τα θεωρώ πολύ χρήσιμα:
- Αυτόματα φώτα - υαλοκαθαριστήρες
- Αυτόματο φρενάρισμα
- Αυτόματο χειρόφρενο
- Φώτα LED και όλο το πακέτο.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...