Giorgos79 Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 Σε αυτή τη περίπτωση παω πάσο. Καλά ξεμπερδέματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgt Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 Αυτο το προβλημα υπάρχει αρκετο καιρό τώρα Απο τότε που εμφανίστηκε εχω κανει 1000 χλμ περιπου καλησπέρα κ απο εμένα... επειδή ειχα αρκετό καιρό τετοια θεματάκια (και αντλια υψηλής και φλαπ)... τελικα το πρόβλημα λήθηκε αλλάζοντας τους 2 map sensors (αν το λεω καλα) κόστος 140ε περίπου... μαλιστα τα πρώτα "κόλπα" ειχαν εμφανιστεί περίπου στα ιδια κμ με αυτα που εχεις τωρα εσυ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 Πιθανοτατα επεφτε σε safe mode. Πρεπει να μετρηθει η αντλια υψηλης με vagcom. Αφου σβηστει το σφαλμα το παρακολουθεις για να δεις αν ξαναβγαλει σφαλμα στα flaps. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 (edited) Τα εχω σβήσει τα σφάλματα. Η αντλια πόση πιεση πρεπει να εχει ; Παντως την ωρα που εγινε αυτο δεν αναψε check engine . Edited December 4, 2014 by klyrouxas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 Στο block 140, στην ενοτητα engine, μετρηση απο 2000 εως κοφτη. Συγκριση τιμων speficified vs actual. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 Για τα flaps μηπως πρεπει να αλλαξω την βαλβιδα 03c 906 283 ? Γιατι το αμαξη κανει σαν διακοπες στις χαμηλες στροφες . Μηπως δεν λειτουργουν σωστα και κανει αυτες τις διακοπες ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgt Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 Στο block 140, στην ενοτητα engine, μετρηση απο 2000 εως κοφτη. Συγκριση τιμων speficified vs actual. Sent from my iPhone5 using Tapatalk ερωτηση σε περίπτωση που το σήμα απο τα map sensors ειναι λάθος αυτό δε μπορεί να οδηγεί σε πτώση της actual πιεσης της αντλιας υψηλής; (χωρίς να έχει πραγματικό πρόβλημα η αντλία; το λέω γιατί αυτό συνέβαινε στην περίτπωσή μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 (edited) Θα πεφτει και η specified Ας μετρησει πρωτα τις τιμες της αντλιας και βλεπουμε. Ειναι συχνοτερο το φαινομενο της αντλιας υψηλης παρα map. ( εξαιρετικα σπανιο) Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited December 4, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgt Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 Θα πεφτει και η specified Ας μετρησει πρωτα τις τιμες της αντλιας και βλεπουμε. Ειναι συχνοτερο το φαινομενο της αντλιας υψηλης παρα map. ( εξαιρετικα σπανιο) Sent from my iPhone5 using Tapatalk όπως το λες σπάνιο για αυτό μας πήρε καιρο να το βρούμε και πολλές πολλές δοκιμές. απλά επειδη μου ετυχε το λέω μπας και βοηθήσει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted December 5, 2014 Report Share Posted December 5, 2014 και πολυ καλα κανεις που το λες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billakos1981 Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 Παιδιά καλησπέρα εχω ένα golf v gt dsg του 2007 το αυτοκίνητο ειναι εντελώς εργοστασιακό πρόσφατα άλλαξα Ν249 και Ν75 όπου μου είχε βγάλει και σφάλμα!εχτες σε ταξίδι που έκανα με 6η ταχύτητα και 2000 στροφές και το boost στο καντράν τέρμα έκανε δυο μικρό κοψίματα στην αρχή μετά τίποτα.στο vagcom δεν έχει βγάλει τίποτα το αυτοκίνητο έχει 98000km.τη μπορεί να φταίει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 Πολυ πιθανο καποιος πολλαπλασιαστης. Μπουζι ποτε αλλαξες; Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billakos1981 Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 Οι πολλαπλασιαστες ειναι οι δικοί του δεν έχουν αλλαχτει ποτέ!τα μπουζι αλλαχτηκαν στα 60000 κ λογικά ειναι η παλιά σειρά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billakos1981 Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 Ο κωδικός στα μπουζι ειναι NGK SIZFR6B8EG ΣΩΣΤΑ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 (edited) Διαγνωστικο να βρεθει το σφαλμα κι αν εχει missfire οντως και σε ποιον κυλινδρο. Να αλλαχθει ο πολλαπλασιαστης στον κυλινδρο που κανει missfire και να μπει σεναν αλλο. Κανε ενα πατημα 4η 2000 ως κοφτη ανηφορα. Αν το ξαναβγαλει στον ιδιο κυλινδρο αλλαξε τα μπουζι. Αν εχει missfire στον κυλινδρο που εβαλες τον πολλαπλασιαστη αλλαξε τον πολλαπλασιαστη. Αυτος ειναι ο κωδικος και ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αντιπροσωπεια ζητηθουν με το vin αυτα θα δωσουν. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited December 15, 2014 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billakos1981 Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 Σ ευχαριστώ πολύ κ επανέρχομαι να σου πω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billakos1981 Posted December 16, 2014 Report Share Posted December 16, 2014 Σήμερα αλλαχτηκαν μια τετράδα πολλαπλασιαστες beru και μια τετράδα ngk ιριδιου!ολα δείχνουν καλα!επισης έριξα ένα βελτιωτικό βενζίνης για άμεσου ψεκασμου μόλις αδειάσει γέμισμα με 100αρα και μέτρηση με vag στο δρόμο μου είπε ο μηχανικός! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 16, 2014 Report Share Posted December 16, 2014 Μπουζί καλό ήταν να βάλεις αυτά που δίνει η αντιπροσωπεία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidaki Posted December 16, 2014 Author Report Share Posted December 16, 2014 Καλησπέρα σε όλους. Επιτέλους ασχολήθηκα να συνδέσω το αμάξι με υπολογιστή. Αυτο που διαπίστωσα ήταν λίγα missfires μεταξύ 4500 - 5500 στροφές σε διαφορετικούς κυλίνδρους κάθε φορά και νομίζω ότι είναι πολλαπλασιαστές και μπουζί. Πρόσφατα διάβασα πως η REVO προτίνει μπουζί NGK BKR7EIX "Due to issues with these engines from the factory Revo recommend running NGK BKR7EIX spark plugs whether you're running Stage1 or Stage2 software." http://www.revotechnik.com/product-details/software/volkswagen/golf-v-jetta/94/stage-1/#.VJB66yusV8E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon-tsi Posted December 16, 2014 Report Share Posted December 16, 2014 Το ιδιο θεμα εχω και εγω με 4η-5η-6η. Ακομα δεν εχω καταφερει να παω να το τσεκαρουμε. Μπουζι εχω τον τελευταιο κωδικο της VW με καμια 10-12.000 χλμ. Βασικα για πολλαπλασιαστες το κοβω. Ισως δοκιμασω να 'κλεισω' λιγο τα μπουζι και βλεπουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 (edited) @Fidaki άν το αμάξι φοράει ένα πρόγραμμα μόνο βάλε τα μπουζί που δίνει η vag. @Simon, όταν τα βγάλεις μέτρησέ τα πρώτα. Κλείστα στο 0.8 που έρχονται καινούργια. Edited December 17, 2014 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidaki Posted December 17, 2014 Author Report Share Posted December 17, 2014 @Fidaki άν το αμάξι φοράει ένα πρόγραμμα μόνο βάλε τα μπουζί που δίνει η vag. @Simon, όταν τα βγάλεις μέτρησέ τα πρώτα. Κλείστα στο 0.8 που έρχονται καινούργια. @nikev Γιατί τα μπουζί της Vag και όχι αυτά που προτίνει ο βελτιωτής που δουλεύουν και σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidaki Posted December 17, 2014 Author Report Share Posted December 17, 2014 Αν κοιτάξεις πάντως στο σαιτ της REVO μιλάει και για stage 1 και για stage 2. Το οτι είναι ικανοποιητικά δεν σημαίνει οτι είναι και το καλύτερο, σίγουρα υπάρχουν και άλλες λύσεις και ειδικά σε βελτιωμένα αυτοκίνητα να βοηθούν την καλύτερη λειτουργία του κινητήρα. Εγώ πάντως άλλαξα τα μπουζί με καινούργια εργοστασιακά και δεν είδα διαφορά, το πρόβλημα συνέχισε να υπάρχει. Επειδή σχεδιάζω να πάω για εξάτμηση και stage 2 remap, λέω να αλλάξω πολλαπλασιαστές και μπουζί και να τα κάνω όλα μια και καλή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billakos1981 Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 Ngk SIZFR6B8EG ΑΥΤΑ ΦΟΡΑΩ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΕΙΑ!παντως το αυτοκίνητο δείχνει πολύ πιο ζωντανό! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psilosoc Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 Επιτέλους μετά απο ένα δίμηνο έλυσα το πρόβλημά μου. Ήταν η αντλία νερού η οποία ξεκίνησε να κάνει θόρυβο τις τελευταίες μέρες ενώ τόσο καιρό έκανε μόνο διακοπές κατα την λειτουργία του κομπρέσσορα ο κινητήρας. Είχα αλλάξει πριν 1,5 χρόνο επειδή είχε τρυπήσει και πήγα και μου την άλλαξαν στην εγγύηση. Όλα καλά πλέον αλλάχτηκε. Αν δεν ήταν το συνεργείο που το πήγα τελευταία δεν θα είχα βγάλει άκρη ακόμη και τον ευχαριστώ πολύ καθώς αλλού μου λέγανε κάθε φορά ότι νά'ναι! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...