Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Kostas_Tr

Golf v gt sport ή golf v gti;;

golf v gt sport ή golf v gti??  

7 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Καλημέρα στο φόρουμ. Είμαι κάτοχος ενός golf v gt sport (BMY μοτέρ) όλο μαμά και πολύ καλά συντηρημένο. Τ αμάξι το πήρα μεταχειρισμένο με δόσεις (παίζει ρόλο γι αυτό το γράφω). Όλα καλά και ωραία με το εργαλείο.  Επειδή όμως ποτέ κάποια ιπποδύναμη δεν είναι αρκετή είμαι στο εξής δίλημμα. 'Η παντρεύομαι τ αμάξι και του βελτιώνω ότι θέλω να βελτιώσω (οθόνες-φώτα-χρώμα-πρόγραμμα κτλ) ή να το κρατήσω όπως είναι (μαμά δλδ) με ευλαβική εννοείται συντήρηση και μόλις πάρω την κυριότητα της άδειας να το πουλήσω και να πάρω ένα golf v gti που μ αρέσει πολύ αλλά θα είναι ένα μεταχειρισμένο μ αρκετά χρόνια στην πλάτη του! Έχω διαβάσει ότι έχει τρομερό μοτέρ από άποψη αντοχής και ποιότητας.

Αξίζει να βελτιώσω και ρίξω χρήμα σ ένα 1,4 μοτέρ που οι περισσότεροι δεν το θεωρούν τόσο αξιόπιστο; Από βλάβες έχω αλλάξει αντλία νερού λόγω κομπρέσορα και εννοείται ταπετσαρίες και θέλει και βάψιμο εξωτερικά γιατί έχει σκάσει το χρώμα με τα χρόνια σε 2 σημεία και είμαι ψείρας σ αυτά.

Να σημειώσω ότι τ αμάξι έχει 84.000 χλμ και είναι το μοναδικό μου αμάξι αλλά το έχω μόνο για βόλτα. Στην δουλειά μου κτλ πάω με συγκοινωνία γιατί είμαι πολύ κοντά.

Είτε με το 1,4 είτε με 2,0 τα αμάξι σκοπεύω να το κρατήσω και γιατί μ αρέσει σαν μοντέλο και σαν χώροι και αν πήγαινα σε κάτι άλλο θα έπαιρνα το γκολφ το 7 αλλά στην παρούσα φάση δεν ξέρω τι παίζει σχετικά με την αξιοπιστία του. Γιατί αλλιώς είναι και αυτό πανέμορφο

Το δύσκολο είναι να βρω και gti μαμά και καλά συντηρημένο. Ο λόγος που το θέλω εργοστασιακό είναι για να επιλέξω εγώ τον μάστορα-προγραμματιστή που θα βάλει χέρι στο μοτέρ.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας:hi:

Edited by Kostas Tranoulis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Polakias TDI

Καλησπέρα φίλε. Τα οικονομικά σου τα ξέρεις μόνο εσύ, αλλά πίστεψέ με, στη συγκεκριμένη περίπτωση πρέπει να τα βάλεις καλά κάτω, με χαρτί και μολύβι.

Σίγουρα οι φίλοι μας με GTI μπορούν να σου μιλήσουν με περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά -τουλάχιστον σήμερα που μιλάμε- το κόστος συντήρησης του διχίλιαρου κοστίζει.

Καταλαβαίνω πως είναι αυτοσκοπός η βελτίωση, δεν έχω λόγο σε αυτό.

Γνώμη μου να τα βάλεις με χαρτί και μολύβι κάτω, να δεις τι έξοδα έχεις να κάνει στο σύνολο -για επισκευές/συντήρηση, τέλη/εφορία και βελτίωση- για το GT, να κάνεις το ίδιο για το GTI -αγορά, συντήρηση, τέλη/εφορία και βελτίωση- και να αποφασίσεις. Από τη μία το 1.4 φθάνει μέχρι ένα όριο βελτίωσης σε συνδυασμό με αξιοπιστία, από την άλλη πρέπει όπως λες και συ να βρεις ένα σωστό (& όχι με τιμή στο θεό) GTI, που όμως πάει ψηλά σε βελτίωση.

Με κλειστά τα μάτια θα σου έλεγα -αν σε παίρνουν τα οικονομικά- GTI, αλλά πρέπει να το δεις.

Συγνώμη αν "στην έσπασα", αλλά καλύτερα να "στην σπάσω", παρά να πάρεις το GTI & να το έχεις ακούνητο και να χτυπάς το κεφάλι σου.

(Πάντα φιλικά στα γράφω όλα ε)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλό χρυσό το GTI, αλλά προσωπικά 2 πράγματα.

 

Τα τέλη κυκλοφορίας του τα οποία είναι τσουχτερά, με τα τεκμήρια κτλ.

(Ζούμε σε μια χώρα που δεν ξέρεις τι θα μας ξημερώσει αύριο το πρωί στο θέμα τον μεγάλων κυβικών)

 

Και που θα βρεις μετά GTI μαμά????

 

Βάλτα κάτω και υπολόγισε τα όλα! 

 

Αν σου αρέσει το GTI ποιο πολλές πιθανότητες έχεις να κάνεις το δικό σου Look GTI (μέσα έξω)

Από κανένα τρακαρισμένο.

 

Δυστυχώς είχα βρεθεί και εγώ σε αυτό το δίλημμα πριν πάρω το Passat.

Εγώ κοιτούσα για το Audi A4 σε 1800αρι. 

Αλλά δυστυχώς ότι έβρισκα ήταν πολύ πειραγμένα σε βελτίωση και μετατροπές.

 

Οπότε το εγκατέλειψα μια και καλή το όλο θέμα.

 

Από την άλλη αν έχεις μείνει ευχαριστημένος από το αμαξι που έχεις τώρα , το οποίο το ξέρεις και έχει σχετικά λίγα χιλιόμετρα για την ηλικία του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρχικά ευχαριστώ για τις απαντησεις. Τωρα επειδη δεν το πηγαινω μονο με το συναισθημα αλλα και με την τσεπη εχω μπει στο δίλημμα.

Τα χρηματα που χρειαζομαι για να κανω τα 140 μου αλογατα να πηγαινουν, να πατανε, να στριβουν και να φρεναρουν οπως το μαμα gti κοστιζει τοσο οσο να ειχα το gti για 3 χρονια τουλαχιστο...

Γιατι δεν με νοιαζει να δειχνει gti με νοιαζει η ποιοτητα του gti.. αλλιως θα εβαζα μια μασκα και θα το επαιζα μουρατος οπως κανουν πολλοι.

Γνωρίζει ομως καποιος συγκεκριμένα αν, εκτος απο κιτ φρενων (που ευτυχως μπαινουν στην μαμα ζαντα μου), προγραμμα πρωτο σταδιο και βελτιωμενα αμορτισερ χρειαζομαι κάτι επιπλεον για βελτιωση πρωτο σταδιο;;

Δλδ ν αλλαξω πολλαπλασιαστες και να βαλω καλυτερα μπουζι;;

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

μεταφορα στην σωστη ενοτητα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να κλείσει > Αποφάσισες? @Kostas_Tr

:roadrage:

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

λογικα σε gti θα παω αλλα οχι στο 5αρι, στο μκ6 καθως θεωρειται καλυτερο μοτερ (απ οσα εχω διαβασει γενικα) και αν βρω και μετα το 2011 θα μου παει το σημα με τους ρυπους και οχι με τον κυβισμο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάλι θέλουν προσοχή, με το καλό λοιπόν.

Το σύστημα παροχής καυσίμου είναι αναβαθμισμένο, το ίδιο και τα σωθικά.

Έχουν κι αυτά κάποια θεματάκια αλλά όπως όλα μοτέρ είναι γνωστά πλέον, κυκλοφορεί σχεδόν 10 χρόνια.

 

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

ένα update, μετα απο ενα χθεσινό συμβάν όπου κάποιος -κάποια "οδηγάρα" μου εκανε ζημια στην πορτα (για 2η φορα) δεν παιζει ν αλλαξω αμαξι καθως εχω ξενερωσει απιστευτα. προτιμω να μεινω μ αυτο που εχω και να το κανω καινούργιο παρα να το δωσω οσο οσο και να παρω αλλο. να μην το φτιαξω δεν γινεται γιατι ειμαι ψείρας και δεν μπορω να το εχω με σημαδάκια. οποτε για ν αξιζει τα λεφτα που θα δωσω, θα γερασω με την γκολφαρα και καθε φορα που θα το βαριεμαι θα του κανω μικρες βελτιώσεις για να το νιώθω καινούργιο (και δοξα τον θεο υπάρχουν πολλα πραγματα για βελτίωση επάνω στις αμαξάρες μας)

τωρα το θεμα μπορει να κλειδωσει αν θελετε :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το κλειδωνω, η συνεχεια στο 1ο σταδιο βελτιωσης

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...