Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

Καλημέρα,

 

Ύστερα από επισκευή κινητήρα σε Golf Gt του 2008 παρουσιαστηκε το ίδιο πρόβλημα

Κατά 99% είναι πολλαπλασιαστες. Αντικατεστησε τους όλους και δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

Αν ομως εχεις ασταθες ρελαντι η βλέπεις κάποιο fault όπως  P0012 Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1)

τοτε εκτιμω πως έχει γινει κάποιο λάθος με τον χρονισμό

το σφαλμα που λες το βγαζει μετα τις 6 μοιρες κ ο λογος που το κανει ειναι για να προστατεψει τις βαλβιδες.οτιδηποτε πριν τις 6 μοιρες δεν το βγαζει σαν σφαλμα.

πολυ ευκολα να το βρεις ειναι αν δεις το intake air pressure actual και intake pressure requested. αν το actual ειναι χαμηλοτερο απο το requested τοτε ειναι χρονισμα.για να σε διευκολυνει βαλτα σε γραφημα να βλεπεις τις διαφορες οσο περνανε τα δευτερολεπτα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest autorepair

το σφαλμα που λες το βγαζει μετα τις 6 μοιρες κ ο λογος που το κανει ειναι για να προστατεψει τις βαλβιδες.οτιδηποτε πριν τις 6 μοιρες δεν το βγαζει σαν σφαλμα.

πολυ ευκολα να το βρεις ειναι αν δεις το intake air pressure actual και intake pressure requested. αν το actual ειναι χαμηλοτερο απο το requested τοτε ειναι χρονισμα.για να σε διευκολυνει βαλτα σε γραφημα να βλεπεις τις διαφορες οσο περνανε τα δευτερολεπτα.

Αγαπητε Νικο,

 

Σε ευχαριστω για την απαντηση σου.

Να ενημερωσω οτι ειχα το ιδιο προβλημα σε ενα Golf Gt στο οποιο εγινε ολικη επισκευη το μοτερ και μου παρουσιαζε το ιδιο προβλημα

και λύθηκε με την αντικατασταση των πολλαπλασιαστων.

Οσο αφορα τον εσωτερικο χρονισμο της μηχανης του συγκεκριμενου μοντελου εχω να πω οτι θελει ιδιαιτερη προσοχη και ειδικα εγαλεια

Απο προσωπική μου εμπειρια καθως και απο το repair manual της VW να σου αναφερερω οτι εαν το πιστονι του πρωτου κυλινδρου δεν 

ειναι στο ΑΝΣ κατα 0.01mm τοτε εχεις προβλημα

Οσο για το fault code συμφωνω μαζι σου αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση του φιλου μας εαν βεβαια εχει καταγραφει κατα τη γνωμη μου εχει γινει καποιο λαθος στον χρονισμο

Edited by autorepair
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε Νικο,

 

Σε ευχαριστω για την απαντηση σου.

Να ενημερωσω οτι ειχα το ιδιο προβλημα σε ενα Golf Gt στο οποιο εγινε ολικη επισκευη το μοτερ και μου παρουσιαζε το ιδιο προβλημα

και λύθηκε με την αντικατασταση των πολλαπλασιαστων.

Οσο αφορα τον εσωτερικο χρονισμο της μηχανης του συγκεκριμενου μοντελου εχω να πω οτι θελει ιδιαιτερη προσοχη και ειδικα εγαλεια

Απο προσωπική μου εμπειρια καθως και απο το repair manual της VW να σου αναφερερω οτι εαν το πιστονι του πρωτου κυλινδρου δεν 

ειναι στο ΑΝΣ κατα 0.01mm τοτε εχεις προβλημα

Οσο για το fault code συμφωνω μαζι σου αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση του φιλου μας εαν βεβαια εχει καταγραφει κατα τη γνωμη μου εχει γινει καποιο λαθος στον χρονισμο

συμφωνω μαζι σου κ στο ανω σημειο αλλα missfires σε ενα η δυο κυλινδους μπορει να εχεις με ταλαιπωρημενους πολλαπλασιαστες αλλα missfires σε ολους τους κυλινδρους  κ ετσι οπως το περιγραφει ο φιλος εχεις καθαρα απο πλουσιο μειγμα.αλλα οτι κ να λεμε ας παει στον μηχανικο του κ ας μας πει το πορισμα!

Link to comment
Share on other sites

Ο χρονισμος εγινε με ειδικα εργαλεια τα οποια ηρθαν απο γερμανια ενα πραγματακι με δυο κυκλους και ενα ματσουκι που εμπενε στον πρωτο κυλινδρο. Αν μπορειτε βοηθηστε με λιγο διεξοδικα τι ακριβως να μετρησω και πως δηλαδη που παω και τι block Μετραω. Εκανα μερικα πειραματα με μετρησεις τα οποια σας δινω σε λινκ αν καταλαβαίνεται κατι παραπανω απο εμενα.

https://www.dropbox.com/sh/nkxrxk28b6911p7/AACNHHVb2Y_vR_5ywr4bm9vta

Edited by redrum
Link to comment
Share on other sites

διαφορα στον αερα που ζηταει κ τον αερα που παιρνει. εισαι καπου στις 4 μοιρες μπροστα.

. παντα το χρονισμα γινεται με αυτα τα εργαλειο που λες αλλα κ παλι να ξερεις οτι ακομα κ αυτο οταν το τοποθετεις κ πας απο την αλλη να σφιξεις τις βιδες των εκκεντροφορων με τις ανοχες που εχει μπορει να χασει.ειναι πολυ λεπτομερης δουλεια που μαλλον μονο αντιπροσωπεια κανουν την τελεια δουλεια.αυτο που εβαλε στον πρωτο κυλινδρο ειναι αυτο που μετραει το ανω σημειο.4 φορες το εχω κανει σε συνεργεια μονο την μια ηταν τελειο..


εχεις παρατηρησει αναβασμενες θερμοκρασιες η τα βεντιλατερ να δουλευουν περισσοτερο απο πριν?

Edited by Συριωτης Νικος
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει καλο συνεργειο θεσσαλονικη να κανει σιγουρα καλη δουλεια στο χρονισμα?

Link to comment
Share on other sites

Guest autorepair

διαφορα στον αερα που ζηταει κ τον αερα που παιρνει. εισαι καπου στις 4 μοιρες μπροστα.

. παντα το χρονισμα γινεται με αυτα τα εργαλειο που λες αλλα κ παλι να ξερεις οτι ακομα κ αυτο οταν το τοποθετεις κ πας απο την αλλη να σφιξεις τις βιδες των εκκεντροφορων με τις ανοχες που εχει μπορει να χασει.ειναι πολυ λεπτομερης δουλεια που μαλλον μονο αντιπροσωπεια κανουν την τελεια δουλεια.αυτο που εβαλε στον πρωτο κυλινδρο ειναι αυτο που μετραει το ανω σημειο.4 φορες το εχω κανει σε συνεργεια μονο την μια ηταν τελειο..

εχεις παρατηρησει αναβασμενες θερμοκρασιες η τα βεντιλατερ να δουλευουν περισσοτερο απο πρ

 

 

Να συμπληρωσω οτι αν δεν λυσεις κ το μεταβλητό δεν προκειται να χρονισεις σωστα μετα και την τοποθετηση του τεντωτηρα

Κατα την γνωμη μου κατι τετοιο εγινε

Edited by autorepair
Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρωσω οτι αν δεν λυσεις κ το μεταβλητό δεν προκειται να χρονισεις σωστα μετα και την τοποθετηση του τεντωτηρα

Κατα την γνωμη μου κατι τετοιο εγινε

 

 

παρατηρησες σε αυτα που ανεβασε ο φιλος οτι ο μεταβλητος δουλευει -3.5%;;

Link to comment
Share on other sites

Οποτε τι κανουμε παιδια στην περιπτωση μου εγω να του πω του μαστορα να το λυσει και να το ξαναχρονισει αλλα απο οτι καταλαβα ειναι μια πολυ ιδιαιτερη και εξειδικευμενη εργασια που μπορει παλι να μην γινει σωστα. Ο μαστορας μου ειναι πολυ καλος γενικα και καλο παιδι αλλα τωρα τι να παω να του πω δεν το χρονισες σωστα? Ειναι σιγουρα απο αυτα που ειδατε οτι υπαρχει προβλημα στο χρονισμα? Για προτεινεται μια λυση. Να κανω καποια αλλη μετρηση μηπως που θα βοηθησει. Μηπως τελικα αρπαξαν ελαχιστα και οι βαλβιδες απο το καβαλημα της καδενας και εχω missfire? Να πω πως τα miss fire γινονται πολυ εντονα οταν ειμαι με 2000 στροφες περιπου σταματημενος και πατησω συμπλεκτη.

Link to comment
Share on other sites

φυσικα κ θα του πεις οτι δεν εκανε καλα τη δουλεια του!την πληρωσες δεν την πληρωσες?να γινει σωστα η δουλεια αλλωστε δε χρειαζεται καποιο ανταλλακτικο 1μιση ωρα δουλεια ειναι.για να δει κ αυτος κ να καταλαβει οτι εχει κανει λαθος να κοιταξετε ποσο διορθωνει το γραναζι του μεταβλητου.πρεπει πρωτα να καταλαβει αυτος την βλαβη κ μετα να επιχειρησει. κ παντα το αμαξι σε θερμοκρασια δωματιου για αυτη τη δουλεια καλυτερα να το αφησεις εκει απο το βραδυ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια ξαναπηγα στον μαστορα μου χτες και δεν πολυ εβγαλα ακρη, μου ειπε οτι ηταν πολυ προσεκτικος στην ολη διαδικασια και δεν ειχε ουτε χιλιοστο αποκλιση με το οργανο που μετρησε, γενικα δεν ηξερα και τι ακριβώς να του πω του ειπα για το οτι ο μεταβηλτος διορθωνει 3,5 μοιρες αλλα δεν παιζει να το ξανανοιξει το αμαξι μου ειπε μαλιστα πως αν νομιζω πως δεν εκανε καλα την δουλεια του να μου δωσει πισω τα 150 ευρω που μου ειχε χρεώσει για εργασια, μεσα στην εβδομαδα θα παω στη θεσσαλονικη σε ενα συνεργειο να μιλησω με ενα παλικαρι να δουμε αν μπορουμε να κανουμε κατι.

Link to comment
Share on other sites

επρεπε να το logαρεις μπροστα του το αμαξι να το δει κ μονος του.αμα σου δωσει τα λεφτα πισω μια χαρα αλλα ετσι μου ειχαν πει κ εμενα..!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια! Ξερετε καποιο κατασυημα εντος αθηνων για να παω να μου μετρησει μπεκ και αν χριαστει να μου τα καθαρισει; Εχω γκολφ μκ5 1.4 τσι νε 160.000 χιλιομετρα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια! Ξερετε καποιο κατασυημα εντος αθηνων για να παω να μου μετρησει μπεκ και αν χριαστει να μου τα καθαρισει; Εχω γκολφ μκ5 1.4 τσι νε 160.000 χιλιομετρα

Καλησπερα δημητρη,

Τα συγκεκρινα μπεκ δεν μετριουνται. Αν υπαρχει υποψια ελαττωματικου μπεκ, μετα απο αποκλεισμο μπουζι, πολλαπλασιαστη, αλλαγη θεσης στο μπεκ κι αν επιμενουν τα missfires η διαφορα προβληματα καυσης παει για αντικατασταση με καινουργιο.

Οι "ελεγχοι" που γινονται πραγματοποιουνται με τεστ χαμηλης πιεσης που δεν ειναι ενδεικτικο 100% της λειτουργιας του μπεκ.

Πολυ πιθανο δε μετα τον ελεγχο και καθαρισμο να καταστραφει εντελως.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και παλι σημερα καταφερα και πηγα στο συνεργειο Autorepair στην θεσσαλονικη στην περιοχη Ευκλειδη το παλικαρι που εχει το συνεργειο ηταν πολυ εξυπηρετικο ηταν περιπου τρεις ωρες πανω απο το αυτοκινητο μαζι με τον συνεργατη του, παρειγειλε καινουργιους πολλαπλασιαστες μονο και μονο για να τους περασει να δει αν εχουν προβλημα οι δικοι μου καναμε βολτα με το αυτοκινητο και ειδαμε πως αν και ηταν αρκετα καλύτερα τα πραγματα δεν ηταν αυτη η κυρια αιτια υπηρχαν παλι καποια ρεταρισματα, στην συνεχεια ελυσε καποια κοματια τουκινητηρα για να μπορεσει να μετρησει τον χρονισμο με το ειδικο εργαλειο οπου και ειδαμε οτι ο χρονισμος δεν εχει κανενα προβλημα ειναι ακριβως μετα με καποιο ειδικο εργαλειο που βιδωνε πανω στου κυλινδρους πρεσαλιζε με 8 Bar αερα τους κυλινδρους οπου και φανηκε πως εχει μια ελαφρα διαρροη απο τις βαλβιδες, εχουμε ξανα ραντευου το Σαββατο οπου θελει να παει το αυτοκινητο σε καποιον ηλεκτρολογο για να αποκλεισει οποιαδηποτε αλλη αιτια για τα missfire και το ρεταρισμα και στην συνεχεια να μου κανει μια προσφορα για λυσιμο κινητηρα και καθαρισμα βαλβιδων (γυαλισμα τριψιμο οτι χρειαστει) να σημειωσω πως για ολα αυτα δεν μου πηρε καθολου χρηματα και σχεδον νευριασε οταν με το ζορι του αφησα κατι στο τραπεζι, γενικα το παιδι ηταν πολυ εξυπηρετικο και φανηκε να κατεχει πολυ το αυτοκινητο ηπιαμε ενα καφεδακι και συζητησαμε πολυ θα σας κραταω ενημερους για την ολη διαδικασια.

Link to comment
Share on other sites

αφου στα 80.000 χλμ ειπες οτι το ελυσαν στην αντιπρωσωπεια για τις βαλβιδες αρα κα τις καθαρησαν σωστα?ποτε προλαβε κ γεμισε μακα?σε ολους τους κυλινδρους εχει την ιδια διαρροη?

Link to comment
Share on other sites

Ναι το ελυσαν στην αντιπροσωπεια στις ογδοντα χιλιαδες και το καθαρισαν η μονη ηξγηση που μπορω να δωσω ειναι πως οταν η καδενα πηδηξε καποια δοντια μπορει να εγινε εκει ζημια καποια πολυ επιφανειακη δεν μπορω να δωσω αλλη εξηγηση εχω 135 χιλιαδες πλεον. Το προβλημα ειναι κυριως στον 3-4 με του καινουργιους πολλαπλασιαστες δεν ξερω ποια αλλη εξηγηση να δωσω για αυτο και το παιδι μου ειπε πως θελει να το δει και με εναν ηλεκτρολογο για να αποκλεισει οποιαδηποτε αλλη αιτια. Η διαρροη ειναι ελαχιστη δεν ξερω αν δεν υπαρχει καπου αλλου προβλημα απο που μπορει να ειναι περα απο τους κυλινδρους?

Link to comment
Share on other sites

σε ρωταω αν η διαρροη ειναι ιδια σε ολους τους κυλινδρους γτ εκει παλι θα φανει αν παιζει κατι με τον εκκεντρ.τον παραπανισσιο αερα πως τον εξηγησε το παιδι?αλλη διαρροη θα μπορει να εχει αναμεσα στην πεταλουδα κ την εισαγωγη στην περιοχη του κομπρεσσορα αλλα λιγο κουλο..

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζετε καποιο κωδικο απο μπουζι ενα βαθμο Ψυχροτερα και με διακενο 0,6 ;

Denso IK22 or VK22, είναι ένα βαθμό ψυχρότερα, τα φοράω 50.000 χιλ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

εδώ και κάτι μέρες μου κάνει κάτι μικροδιακοπές σαν να ρετάρει. Υπάρχει περίπτωση να είναι πολλαπλασιαστής; Άναψα και λαμπάκι αλλά πριν ανάψει το έκανε μια εβδομάδα. Χρόνος μηδέν για να το πάω αντιπροσωπία αλλά εξάλλου είμαι εκτός εγγύησης έχω 155000 km.

 

Υπάρχει κανείς νότια προάστια (μένω Άλιμο) που να προσφέρεται να βοηθήσει να το φισώσουμε κάποιο απόγευμα να δούμε το σφάλμα; (είχα καλώδιο αλλά το δάνεισα κάπου και απο τότε δεν το ξαναπήρα ποτέ πίσω!)

 

Αν κάποιος έχει όρεξη και λίγο χρόνο ας μου στείλει πμ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

εδώ και κάτι μέρες μου κάνει κάτι μικροδιακοπές σαν να ρετάρει. Υπάρχει περίπτωση να είναι πολλαπλασιαστής; Άναψα και λαμπάκι αλλά πριν ανάψει το έκανε μια εβδομάδα. Χρόνος μηδέν για να το πάω αντιπροσωπία αλλά εξάλλου είμαι εκτός εγγύησης έχω 155000 km.

 

Υπάρχει κανείς νότια προάστια (μένω Άλιμο) που να προσφέρεται να βοηθήσει να το φισώσουμε κάποιο απόγευμα να δούμε το σφάλμα; (είχα καλώδιο αλλά το δάνεισα κάπου και απο τότε δεν το ξαναπήρα ποτέ πίσω!)

 

Αν κάποιος έχει όρεξη και λίγο χρόνο ας μου στείλει πμ.

Αυτό που λες κάνει καραμπαμ για πολλαπλασιαστή. Το ίδιο είχα κι εγώ. Και ναι, το λαμπάκι άναψε λίγες μέρες μετά τα συμπτώματα. Και πάλι έχω το ίδιο αλλά δεν άναψε ακόμα λαμπάκι.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια και καλη χρονια.

Έχουμε-ξερουμε κανεναν που μπορει να καθαρισει βαλβιδες απο golf gt  με τον τροπο που δειχνει στο βιντεο?

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ONp6gQXpyKU

 

 

Άν ναι με τι κοστος και που? 

Έχω ενα πολυ ελαφρυ κλωτσιμα στο ρελαντι λαμπακι δεν εχει αναψει το αμαξι εχει 89χιλιαδες χλμ.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς τα δικά μας μοτέρ έχουν τις βαλβίδες εισαγωγής στη μερια του καθρεφτη και δεν ειναι εύκολο..

Και εγώ ψάχνω καποιον που να μπορεί να το κάνει χωρίς να λύσει καπάκι αλλα δεν εχω βρει..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.