mkaragiannis Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Δεν είπα το αντίθετο φίλε μου, απλά αν ο εξοπλισμός σου κάνει τη δουλειά χωρίς να έχουμε θύματα, προτιμώ να στο δανειστώ και να κάνω (ή κάνουμε ) τη δουλειά (κ να αποσβέσεις κατιτίς από την επένδυση) παρά να πάω στον κάθε επιτήδειο "επαγγελματία ηλεκτρολόγο" που θα μου πει "αλλαγή χλμ;; 100 ευρώ"! Μπορω αν θέλεις να σου μάθω το προγραμμα και να σου δανεισω το Καλώδιο χωρίς χρήματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 Ποιά είναι η έκδοση commander για τα 2010 καντράν ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkaragiannis Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 Ποιά είναι η έκδοση commander για τα 2010 καντράν ? 11 και πάνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 19, 2011 Report Share Posted July 19, 2011 Μηχαλη εσυ ειπες για νεο project και με έβαλες να τρέχω πάλι Η οθονη μπηκε αλλα υπάρχουν κάποια προβληματάκια Το ABS το έκανα μόνος μου τεστ και δεν ξερω πως να το "ξεκάνω" χαχααα. Τα υπόλοιπα δεν ξερω τι ειναι, φαντάζομαι καποια ασυμβατότητα και ελπίσω να μην εχουν επιπτώσεις στην λειτουργία του αυτοκινήτου, τι να πω, αυτο που θελω ειναι μηπως δειτε κατι και μου πειτε καμια λυση, ιδικά για το τεστ του ABS. Τα 25 και 08 ενώ λενε λάθος, στις λεπτομέρειες παρακάτω λεει ΝΟ FAULT, τι παιζει? Στο 19 το 01305 ειναι το ραδιόφωνο, αυτο το ξέρω!! Off Topic COSTAS_ Κωστα καλησπέρα δεν μπορώ να σου στείλω πμ ΥΓ και το εχω πει να μην σχολάσουμε με τα ηλεκτρονικά του γκολφ γιατί τρελαίνομαι και εγώ και το γκολφ 03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010 08-Auto HVAC -- Status: Sporadic communication error 1000 17-Instruments -- Status: Malfunction 0010 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 25-Immobilizer -- Status: Sporadic communication error 1000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl Part No SW: 1K0 907 379 AC HW: 1K0 907 379 AC Component: ESP FRONT MK60 0101 Revision: 00H11001 Coding: 0019074 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 73EEDD922DEF3E84 1 Fault Found 01486 - System Function Test Activated 000 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl Part No SW: 1K0 907 044 BM HW: 1K0 907 044 BM Component: ClimatronicPQ35 110 1010 Revision: 00110021 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 73EEDD922DEF3E84 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl Part No: 1K0 920 871 A Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 0812 Coding: 0003107 Shop #: WSC 00001 207 91406 VCID: 2854FAFEA4A90D5C 1 Fault Found 00003 - Control Module 014 - Defective ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl Part No SW: 1K0 907 530 K HW: 1K0 907 951 Component: J533__Gateway H04 0021 Revision: H04 02 Serial number: 280407F2001628 Coding: 3D3F034007000002 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 2F6611E281475A64 3 Faults Found 00474 - Control Module for Immobilizer 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Reset counter: 201 Time Indication: 0 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 201 Mileage: 43101 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 00:35:23 01305 - Databus for Infotainment 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 254 Reset counter: 163 Mileage: 88917 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 00:01:09 ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.lbl Part No: 1K0 920 871 A Component: IMMO VDD 0812 Shop #: WSC 00001 207 91406 VCID: 2854FAFEA4A90D5C No fault code found. End --------------------------------------------------------------------- ...αυτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted July 19, 2011 Report Share Posted July 19, 2011 νικο τι αναβαθμιση εκανες ποια οθονη εβαλες?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 19, 2011 Report Share Posted July 19, 2011 νικο τι αναβαθμιση εκανες ποια οθονη εβαλες?? Εβαλα αυτήν 1Κ0-920-871Α μάλλον κάπως παλιά απο οτι κατάλαβα. Το αυτοκίνητο είναι του 07' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted July 19, 2011 Report Share Posted July 19, 2011 απο το τελικο Α μαλλον θα προερχεται απο μοντελο 04-05...λογικα ομως δεν πρεπει να εχεις προβλημα..ειναι plus η οθονη η μεσαια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 19, 2011 Report Share Posted July 19, 2011 απο το τελικο Α μαλλον θα προερχεται απο μοντελο 04-05...λογικα ομως δεν πρεπει να εχεις προβλημα..ειναι plus η οθονη η μεσαια? Οχι το Α δεν ειναι η χρονολογία, ειναι το καύσιμο(σίγουρο), Α=Βενζίνη, D=Petrelaio. Τωρα ο τελευταίος αριθμος ειναι μαλλον η χρονολογία? το "1" δηλαδή, αλλα δεν ειμαι σίγουρος. Η οθόνη είναι plus και λειτουργούν ολα κανονικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted July 19, 2011 Report Share Posted July 19, 2011 (edited) μεγειες και σε σενα Νικολα..βαλε και καμια φοτο..εμενα εχει απο την μανα του την μεσαια..ηθελα να βαλω την πλας καποια στιγμη,αλλα προς το παρων προεχουν αλλα πραγματα! Edited July 19, 2011 by Fastrabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted July 19, 2011 Report Share Posted July 19, 2011 Off Topic COSTAS_ Κωστα καλησπέρα δεν μπορώ να σου στείλω πμ Γειά σου Νίκο, Είχα το PM Pool 100% Full, τώρα είναι ΟΚ Με ξάφνιασες με την οθόνη.. μπράβο. Βάλε λεπτομέρειες από την αλλαγή να μαθαίνουμε και εμείς . Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 20, 2011 Report Share Posted July 20, 2011 (edited) Ορίστε και δυο φώτο, και απο οτι βλέπω (και εγω τωρα το παρατήρησα) είναι ποιο καλά σχεδιασμένη εχει το ιδιο χρώμα στεφάνια σε ολα τα όργανα. Πριν Μέτα Edited July 20, 2011 by nikoskallithea 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted July 20, 2011 Report Share Posted July 20, 2011 απο οτι βλέπω (και εγω τωρα το παρατήρησα) είναι ποιο καλά σχεδιασμένη εχει το ιδιο χρώμα στεφάνια σε ολα τα όργανα. Ακριβώς! Επίσης οι δείκτες έχουν χρωμε δαχτυλίδια στο κέντρο τους και όχι μαύρα... Αντε ενα emfa σου λείπει τώρα για τις θερμοκρασίες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 20, 2011 Report Share Posted July 20, 2011 Να σας πω και μερικα για την τοποθέτηση Η τοποθέτηση εγινε σε κοντερα. Τα όργανα που χρειαστήκαν είναι 1.VAG K+CAN COMMANDER Για την αντιγραφη το παλιου κοντρερ και περασμα των data στο νεο, ειναι καλωδιο 2. VAG COM TACHO DEVICE, Για την αλλαγή των χιλιομέτρων, ειναι συσκευή και οχι καλώδιο. 3, VAG COM, για ρεσετ στα σφάλματα και καλιμπραρισμα του ΕSP σε μένα τουλάχιστο χρειάστηκε, το γνωστο σε ολους καλώδιο. Εννοείται με τα αντίστοιχά προγράμματα και τις αντίστοιχες γνωσεις, αν δεν τα εχεις δίνεις κάποια ευρουδακια και εισαι οκ γιατί απόσβεση δεν πρόκειται να κάνεις πότε. με λιγα λόγια πιστευω οτι ειναι δύσκολο το project για να γίνει απο ιδιώτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkaragiannis Posted July 23, 2011 Report Share Posted July 23, 2011 Και ΕΣΥ στο γιώργο πηγές είναι το παλικάρι που είχα στηλει τον αντωνη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 23, 2011 Report Share Posted July 23, 2011 Και ΕΣΥ στο γιώργο πηγές είναι το παλικάρι που είχα στηλει τον αντωνη Μαζι με τον Αντωνη πηγαμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 Έχοντας βρει το 1K0 920 874 A (έχω το 864 Α) πήγα κι εγώ στο Συλάιδο αλλά άκρη δε βγάλαμε. Το καντράν δεν ανταποκρινόταν (έβγαζε στα γερμανικά το immobiliser active) και δε μπορούσε ούτε να του γράψει δεδομένα ούτε τίποτα (με το commander 11η έκδοση). Ο ίδιος μου είπε ότι όταν το αφαίρεσαν από το αμάξι δεν το έκαναν reset και παίζει να είναι άχρηστο. Μια λύση μου είπε είναι να βρω τον εγκέφαλο κινητήρα από το αμάξι εκείνο (δεν παίζει με καμία) ή να βρεθεί κάτοχος Golf 5 με το ίδιο όργανο (874 Α) και έτους 2008 (ή και 2009) να έρθει μαζί μου για να διαβάσει κάτι από το δικό του καντράν (δε θα χρειαστεί να ξηλώσει κάτι σε αυτόν). Επίσης έχω δει στο νετ το micronas tool το οποίο κάνει για όσα καντράν έχουν τσιπάκια Micronas (όπως το δικό μου). Λέτε να τολμήσω να αγοράσω τέτοιο καλώδιο;; (περίπου 200 ευρώ από Κίνα) ΥΓ: Πάλι γκαντέμης;;;;;;;;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 Έχοντας βρει το 1K0 920 874 A (έχω το 864 Α) πήγα κι εγώ στο Συλάιδο αλλά άκρη δε βγάλαμε. Το καντράν δεν ανταποκρινόταν (έβγαζε στα γερμανικά το immobiliser active) και δε μπορούσε ούτε να του γράψει δεδομένα ούτε τίποτα (με το commander 11η έκδοση). Ο ίδιος μου είπε ότι όταν το αφαίρεσαν από το αμάξι δεν το έκαναν reset και παίζει να είναι άχρηστο. Μια λύση μου είπε είναι να βρω τον εγκέφαλο κινητήρα από το αμάξι εκείνο (δεν παίζει με καμία) ή να βρεθεί κάτοχος Golf 5 με το ίδιο όργανο (874 Α) και έτους 2008 (ή και 2009) να έρθει μαζί μου για να διαβάσει κάτι από το δικό του καντράν (δε θα χρειαστεί να ξηλώσει κάτι σε αυτόν). Επίσης έχω δει στο νετ το micronas tool το οποίο κάνει για όσα καντράν έχουν τσιπάκια Micronas (όπως το δικό μου). Λέτε να τολμήσω να αγοράσω τέτοιο καλώδιο;; (περίπου 200 ευρώ από Κίνα) ΥΓ: Πάλι γκαντέμης;;;;;;;;;;; H γνωμη μου ειναι να μην παρεις το καλωδιο γιατι και παλι ακρη δεν θα βγαλεις. Το ιδιο επαθε και ο Αντωνης εκεινη την ημερα που πηγαμε (το καντραν κλειδωσε) και του εφερε αυτος ενα άλλο, γιατι δεν τον ρωτας μηπως και σου ταιριάξει κανένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 (edited) Με μεγάλη ανακούφιση σας αναφέρω ότι σε σημερινή επίσκεψη στη ΓΑΒ (Γνωστή Αντιπροσωπεία Βύρωνα) το καντράν περάστηκε γρήγορα και εύκολα, (ΧΩΡΙΣ τα πραγματικά χλμ εννοείται...) έχοντας μαζί μου τα 2 κλειδιά και...47 ευρά. Από Δευτέρα σε κοντερά για διόρθωση χλμ. Ή κρατάω τα τωρινά, κρύβοντας σχεδόν 20.000χλμ.... offtopic: Την Κυριακή περάστηκε (από εμένα!) το RCD510 (και πάλι ευχαριστώ φίλε Θάνο) μαζί με το MEDIA-IN, ενώ αναμένεται εγκέφαλος τιμονιού για να μπει επιτέλους το πολυλειτουργικό που κάθεται 2 μήνες... Μόλις μπει και το E-MFA, κλείσαμε με το εσωτερικό λίφτινγκ! (λέμε τώρα...) Edited August 26, 2011 by firev12 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Με μεγάλη ανακούφιση σας αναφέρω ότι σε σημερινή επίσκεψη στη ΓΑΒ (Γνωστή Αντιπροσωπεία Βύρωνα) το καντράν περάστηκε γρήγορα και εύκολα, (ΧΩΡΙΣ τα πραγματικά χλμ εννοείται...) έχοντας μαζί μου τα 2 κλειδιά και...47 ευρά. Από Δευτέρα σε κοντερά για διόρθωση χλμ. Ή κρατάω τα τωρινά, κρύβοντας σχεδόν 20.000χλμ.... offtopic: Την Κυριακή περάστηκε (από εμένα!) το RCD510 (και πάλι ευχαριστώ φίλε Θάνο) μαζί με το MEDIA-IN, ενώ αναμένεται εγκέφαλος τιμονιού για να μπει επιτέλους το πολυλειτουργικό που κάθεται 2 μήνες... Μόλις μπει και το E-MFA, κλείσαμε με το εσωτερικό λίφτινγκ! (λέμε τώρα...) Ωραια μπραβο που τα καταφερες τελικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Μεγειές!!!!Μπράβο και από μένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! Με γεια σου ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angel137 Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 (edited) -Επειδη τα κοντερ από US είνα αρκετά πιο φθηνά, υπάρχει τρόπος ο δείκτης από mph να δείχνει σε κλίμακα km/h, και να αντικατασταθούν οι κυκλικοί δίσκοι με τα χιλιόμετρα με τους δικούς μας? -Για 1K0 920 854 P καντραν θέλω οπωσδήποτε να καταλήγει σε 4 η κάνουν και παλιότερα? -Το P στο τέλος τι είναι ? μήνας πάντως δε βγαίνει.. Για βελόνες ebay.de> tachonadeln ή tachonadel βελονες καντραν Edited September 12, 2011 by angel137 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 Επειδη τα κοντερ από US είνα αρκετά πιο φθηνά, υπάρχει τρόπος ο δείκτης από mph να δείχνει σε κλίμακα km/h, και να αντικατασταθούν οι κυκλικοί δίσκοι με τα χιλιόμετρα με τους δικούς μας? Για ~50 ευρω διαφορά δεν νομιζω να αξιζει η ολη διαδικασία, εδω κάναμε αμαν να βλουμε τα ευρωπαϊκά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Γεια σας κοπέλια. Επειδή με ενδιαφέρει αρκετό καιρό τώρα να αλλάξω κι εγώ το καντράν μου από απλό τριπ σε οθόνη plus, θα ήθελα να ρωτήσω πόσο ασφαλής μπορεί να γίνει αυτή η μετατροπή στην αντιπροσωπεία. Τι εννοώ: Επειδή δεν θέλω να μπλέξω με αγορές στο ιντερνετ που μπορούν να καταλήξουν σε ναυάγειο, σκέφτομαι να αγοράσω από την αντιπροσωπεία το αντίστοιχο κοντέρ με οθόνη plus και να μου τη βάλουν αυτοί. Μου είπαν ότι αφού δεν το προσφέρει σαν αξεσουάρ (το κοντέρ με οθόνη Plus) η αλλαγή πρέπει να γίνει με δική μου ευθύνη. Δηλαδή μπορεί να μην μπορούν να παντρέψουν το ιμμο του καινούργιου κοντέρ με το κλειδί και έτσι να μην πετύχει η αλλαγή και σε αυτή τη περίπτωση θα έχω ένα καινούργιο κοντέρ με οθόνη plus στα χέρια. Από την πείρα σας είναι δύσκολο να γίνει αυτή η ΄μετατροπή στην αντιπροσωπεί; Είναι δύσκολο να φτιάξουν το ιμμο έτσι ώστε να μην έχω πρόβλημα; Τι πιθανότητες αποτυχίας υπάρχουν έτσι ώστε να μην μείνω με το καν΄ράν στο χέρι και με την τσέπι άδεια. Α! το αμάξι μου είναι Golf Gt Sport 140 PS του 2007 (Σεπτέμβριος). Κάθε άποψη και γνώμη δεκτή! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...