Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/24/2013 in all areas

  1. Κοίταξε αρκετές φορές και εγώ με το golf είχα περάσει bmw e46 320ci εκ των οποίων για την μια έχω και βίντεο, αλλά το δηλητήριο που πέταξες για τους κατόχους bmw δεν ήταν ωραίο. Ολα αυτοκίνητα είναι και ο καθένας κάνει τις επιλογές του στο τι θα οδηγάει, αναλόγως αν έχει χρήματα ή οχι. Δεν μπορείς εσύ ή εγώ να κρίνουμε τον οποιοδήποτε, επειδή αντικειμενικά έχει καλύτερο αμάξι από το δικό σου ή δικό μου (ασχέτως τελικής ταχύτητας ή επιτάχυνσης), γιατί φαίνεται λες και έχεις κόμπλεξ. Θα μου άρεσε να είχα ένα προσεγμένο bmw και ας με πέρναγαν τα γκολφάκια δεν με νοιάζει, θα έβγαζα και τα γούστα μου με 2-3 πάντες.
    2 points
  2. ευχαριστώ φίλε μου ,στον turbo exelixis έφτιαξα την τουρμπίνα- + το βαλε βγαλε που χρειαζεται να το κανεις κάπου έξω +κάποια αννταλλακτικα (φλαντζες εξατμισης πολλαπλης,μπουζονια παξιμαδια) ~50 € + λάδια κ φιλτρο λαδιου για να δουλεψει με καινουρια λαδια η τουρμπινα Thanks man Λοιπον η τουρμπινα όπως ανεφερα είχε σύνολο 52000 χλμ τα οποία 50000 χλμ είναι με πρόγραμμα Ο τουρμπινας μου ειπε ότι ήταν σε πάρα πολύ κατασταση το μαντεμι ,οι φτερωτες κλπ ,το αξονακι όμως είχε αρπαξει λιγο στην ακρη είχε καρβουνιασει -αυτο σημαινει ότι σε κάποια φάση θα επρεπε να το αλλαξω ,πόσο θα με εβγαζε ακομα δεν ξέρω ,μπορεί και για πολυ καιρό τι θελω να πω ,αν σου χαλασει η μαμα τουρμπίνα μπορεί να επισκευαστει με μικρό κόστος και δεν έχεις πρόβλημα- το υβριδιο απο όσο έχω διαβάσει επειδη τρως καποια χιλιοστα στο μαντεμι μειωνεται η διαρκεια ζωης του και πάλι αυτο είναι σχετικο ,αν προσεχεις τα βασικα ζεσταμα κρυωμα κλπ και δεν το ξεσκιζεις καθημερινα μπορει να σε βγαλει πάλι πολλά χλμ το Loba δεν το συζηταω καν ,έχει 2000€ από όσο θυμάμαι- τι μπορέις να κάνεις αν σε παιρνει οικονομικά ,αγόρασε μια μεταχειρισμενη τουρμπινα φτιαξτην και τελειωσες - απλα δεν ξέρω με το πρόγραμμα που φοράς αν θα έχεις πρόβλημα -στο revo φαινεται να συνεργαζεται άψογα γιατι το έκανα ;,γιατί την μαμα την ειχα ξεζουμίσει ,τώρα με το υβριδιο μπορω να βγάλω τα προηγουμενα άλογα + ακόμα ότι έχω πάρει πιο ανετα
    2 points
  3. Vanagon,μιας και το κατέχεις ρε σύ με την τεχνολογία κλπ,όταν γράφεις σε αυτό το θέμα,ανέβασε κάνα βίντεο να δούμε με τα μάτια μας. Γιατί άν το δικό σου Passat μπαίνει έτσι,έχω ένα φιλο με subaru,με 19άρες,TEIN ρυθμιζόμενη ανάρτηση,semi λαστιχα,μπλοκέ,και οταν του ειπα την στροφή και τα χλμ έβαλε τα γέλια.
    1 point
  4. Καλησπέρα σας, Το όνομα μου είναι Γιάννης και είμαι 39 ετων. Είμαι κάτοικος Αττικής στους πρόποδες της Πάρνηθας. Είμαι κάτοχος ενός απλού golf 3 400.000 χλμ που σύντομα θα αντικατασταθεί με ενα mk5 tsi.
    1 point
  5. Γνωστός έλληνας τραγουδιστής ερμηνεύει "δεν πα' να βρέχει"!!! αυτό ακριβώς ταιριάζει στην σημερινή μας συνάντηση! Όπως φαίνεται δεν μας πτώει ούτε ο καιρός αλλά ούτε και οι αλλαγές της σημερινής βόλτας μας. Περάσαμε υπέροχα νομίζω, όπως πάντα μάλλον.... ευχαριστούμε όλα μας τα μέλη και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τις 4/12 με ένα δυνατό secret location meeting...... Stay tunned!!!
    1 point
  6. ultraleggera φοράει όλος ο κόσμος.Σκοπός είναι να διαφέρεις!!!!
    1 point
  7. Aυτά είναι για όσους ονειρεύονται να γίνουν κάποτε μάγκες... (Στην επαρχία που λέγεται Ελλάς).
    1 point
  8. Να κάτι που δεν είχα σκεφθεί. G60 vs 1.8t. Προχτές πάλι ένας σκαραβαίος, (2000-2007), πήγαινε πολύ καλά, εξ' ου και υπέθεσα ότι είναι 1.8t, αλλά στην ανηφόρα από το νοσοκομείο της αεροπορίας προς κατεχάκη με έχασε, στην μεγάλη δεξιά ανηφορική στροφή, όπου η passatitsa βγήκε με τετάρτη και ...κόσια +.
    1 point
  9. Οποιος σου το ειπε, ή εχει την τυφλα του ή σε ζηλευει που σκεφτεσαι να το κανεις... Οσο για το μεσαιο, αν το αφαιρεσεις θα εχεις θορυβο (δεδομενο αυτο).. Παρ'ολα αυτα μονο αυτο θα κερδισεις.. Οποτε για να μην τα ξαναλεμε, αφου σκεφτεσαι να πας για ολοσωμη, κανε το μια και καλη... Αυτα τα κοψε ραψε μιας που εχουν δοκιμαστει απο την πλειοψηφια των μελων εδω, ειναι μονο προσωρινα πειραματα και προχειροδουλειες θα συμπληρωνα.... Βαλε τον προφυλακτηρα του R, κανε κα την εξατμιση σου και τελος μια και καλη... ΑΑ επισης, μην ακους ασχετους...
    1 point
  10. Σε πρωτη φαση ας παραθεσω τις φωτογραφιες που υποσχεθηκα απο τον καθαρισμο της κυλινδροκεφαλης ο οποιος εγινε στα 205.000 χλμ περιπου Πολυ ζορι το λυσιμο... Μια πρωτη αποτιμηση της καταστασης (βαλβιδες εξαγωγης) Αφου λυθηκαν ολα τα παρεμφερη, εμεινε η κυλινδροκεφαλη στο τελος.. Μια αποψη απο τα flaps.. Κι εδω η κυλινδροκεφαλη στον παγκο.. Η κατασταση των βαλβιδων... Το μπλοκ με τα εμβολα.. Εγινε ενας επιφανειακος καθαρισμος και τοποθετηθηκε η φλατζα κεφαλη (Victor Reinz).. Ετοιμη και η καθαρισμενη πλεον κυλινδροκεφαλη με τσιμουχακια επισης Victor Reinz.. Το μονο θεμα που ειχε, το οποιο ανεφερα στο αναλογο θεμα του καθαρισμου των βαλβιδων, ηταν μεσα στου "οδηγους".. Ευτυχως ηταν σε αριστη κατασταση και δεν χρειαστηκε πλαναρισμα.. Πιστευω οτι ειναι ο πιο αποτελεσματικος τροπος για να αποτιμηθει και η κατασταση εσωτερικα της κυλινδροκεφαλης... Υ.Γ. Δεν θελω να το λαβετε ως διαφημιση, αλλα μονο και μονο για το ζορι που τραβηξε να φερει εις περας σε 1μιση μερα παρακαλω, την ολη διαδικασια θα ηθελα να ευχαριστησω προσωπικα και δημοσια τον μηχανικο μου Γιωργο Κωνσταντινιδη απο την Βεροια..
    1 point
  11. Yπάρχει μπαταρία χωρίς υγρά???Δεν νομίζω.......απλά έτσι αποκαλούνται γιατί έχουν το μάτι ένδειξης καλής λειτουργίας.Αν αφαιρέσεις το επάνω αυτοκόλλητο θα δεις ότι έχει τάπες κανονικά και μπορείς να ελέγξεις τα υγρά με το παλιο κλασσικό τρόπο.
    1 point
  12. να ειστε καλα παιδια ευχαριστω για τα καλα σας λογια ,και εσεις να στε γεροι και να χαιρεστε τα δικα σας εργαλεια .
    1 point
  13. Μια φορά ένας Κινέζος πούλησε την ψυχή του στο διάβολο. Τρεις μέρες μετά... χάλασε !!
    1 point
  14. Step by step το πιο ορθά βελτιωμένο μηχανολογικά mk6 tsi 160...
    1 point
  15. Συγχαρητήρια κι απο μένα φίλε ! Ωραίες, προσεκτικές κινήσεις, ουσίας !! να το χαίρεσαι !
    1 point
  16. Ο κομπρεσσορας ειναι αν εχεις twincharge Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. Πολύ όμορφο Τάσο , μου αρέσει το OEM look εξωτερικά, ετσι τσούζει περισσότερο τους αλλους Το λινκ που εβαλες εχει κατάληξη my images οποτε εγω πχ που ειμαι μελος μου εμφανιζει τις φωτό μου στο imageshack... Αν θες να βαλεις φωτό πηγαινε στο imageshack πατα στην φωτό που θες κανε copy το direct link και μετα εδω στο vwclub εκει που γραφεις διπλα απο τα Bold,Italian,Underline εχει και την επιλογη για εικονα, σου βγαζει ενα πλαισιο κανεις paste εκει το λινκ και ετοιμο, μια-μια ομως
    1 point
  18. ναι ξερω ξερω..ειδα!εγω ημονα πιο πισω με κατι φιλους..με ενα λευκο 2αρι!
    1 point
  19. και να έγινε η αλλαγή που σκεφτόμουνα αρκετο καιρό το αυτοκινητο απο εχθες φοράει φτερωτες Κ04-23 ακολουθεί φωτορεπορταζ: το μοτερ υπο διαλυση η πρώην με ελαφρώς τσιμπημένο λάδι από ότι είπαν οι ειδήμονες που την είδαν (έχει και 50000 χλμ με προγραμμα) το πίσω μέρος πριν και τώρα το μπροστα πριν τώρα μένω με ρεβο και βλέπουμε ,ακόμα κάνει adaptation το πρόγραμμα ,εχθές έβλεπα λιγότερη πίεση από πριν αλλά σήμερα στρωνει - (ειχε μεινει 3 ημερες το αυτοκινητο χωρίς μπαταρία) είδα μεγαλη διαφορά σε ψηλές στροφές ,έκει που ζοριζόταν πριν τώρα είναι αλλού - ηχος : μιλάμε για ρουφηγμα όχι αστεια ,ακόμα και στο cold start έχουμε πανυγήρι -έχω όμως φλουταρισμα αρκετό (ίσως αλλάξω ελατηριο και βάλω το πρασινο στην forge) απο εβδομαδα πάω revo να δω πως δουλευει γενικά μειγματα κλπ και απο τέλος το μηνα dyno αυτά υγ ευχαριστώ για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες τους Νίκο (nikdev) Τάσο (tassoslinet)
    1 point
  20. WSP ITALY W565 Medea (εμπρός) σε γκρι GOLF (ο εργοστασιακός εξοπλισμός του AUDI R8V10) WSP ITALY W450 (πίσω) σε γκρι GOLF (ο εργοστασιακός εξοπλισμός του GOLF R32)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.