Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/22/2017 in all areas

  1. Αρχικα ξεβιδωνουμε την ταπετσαρια Μετα τραβαμε την ταπετσαρια προς τα κατω ξεκουμπονωντας τα εσωτερικα κλιπ με την βοηθεια ενος μακριου πλασυικου ¨μοχλου¨ και αλλαζουμε την κλειδαρια Τελος ελεγχουμε αν ολα τα κλιπ ειναι στην θεση τους και ξανακουμπωνουμε την ταπετσαρια την οποια και βιδωνουμε στα γνωστα σημεια Στο συγκεκριμενο ΤΟΥΡΑΝ μοντελο του 2007 το πορτ παγκαζ δεν ανοιγε απο μεσα . Στο καινουργιο που εχω παρει μοντελο του 2012 ανοιγει και απο μεσα με ενα τραβηχτο μπουτον που εχει απο μεσα στο σημειο της κλειδαριας
    3 points
  2. Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
    3 points
  3. Επιστροφή στην βάση. Αρχικά ursus το βίντεο από την Πανελλήνια στο Πήλιο θα ανέβει τις προσεχείς ημέρες καθώς και ότι άλλο σας χρωστάμε από άλλες εκδηλώσεις. Στα της εκδρομής τώρα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους. Πραγματικά ξεπεράσατε κάθε προσδοκία μας με βάση τις δυσκολίες της εποχής, δίνοντας μας κουράγιο για την συνέχεια. Από μέρους μας κρατάμε τα πολλά χαμόγελα αλλά και την έντονη επιθυμία σας για δυναμικό μέλλον. Ευχαριστούμε όσους ταξίδεψαν από: Γιάννενα Σέρρες Λάρισα Βόλο Τρίκαλα Καρπενήσι Αθήνα Ρέθυμνο Χαλκίδα και ίσως και αλλού που ξεχνάω. Ευχαριστούμε όσους βοήθησαν στην οργάνωση της εκδρομής. Ευχαριστούμε τους δωροθέτες μας για τα αξιόλογα δώρα τους. Ελπίζουμε να ανταπεξήλθαμε στις προσδοκίες όλων! Για το τέλος άφησα την μεγάλη μας συγνώμη για την ταλαιπωρία και καθυστέρηση του Γεύματος της Κυριακής που ίσως επισκίασε λίγο το ευχάριστο κλίμα αλλά ευελπιστούμε στην κατανόηση σας. Ακολουθεί η λίστα των νικητών των λαχειοφόρων κληρώσεων: ΔΩΡΑ ΛΑΧΕΙΟΦΟΡΟΥ ΚΛΗΡΩΣΗΣ.docx
    3 points
  4. Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  5. Η αλήθεια είναι ότι μας γ@@@σες. Αλλά δεν μπορώ να σου δώσω άδικο, καλά τα λες με τόσα τροχαία, αλλά συμβαίνει το εξής... Καταρχήν το 160-180 που λες αφορά πιό αδύναμα σύνολα, όπου μέχρι αυτά τα χιλιόμετρα και έχει φανεί το πιό δυνατό, και έχει διαρκέσει και κάπως ώστε να έχει νόημα ένα πάτημα. Εμείς που μπορεί να μην έχουμε και τίποτα θηρία, αλλά αν πατήσουμε μέχρι τα 160 ή 180 το πάτημα θα κρατήσει ελάχιστο χρόνο, δες ένα βίντεό μου στο στάδιο που είμαι τώρα (edit: έχω ποστάρει εδώ) (σου προτείνω το πάτημα με το MG turbo που είμαι ακριβώς όπως τώρα), κοίτα τα χιλιόμετρα που ανεβάζω και θα καταλάβεις ότι μέχρι τα χιλιόμετρα που λες δεν θα καταλάβω πάτημα. Εκτός που μέχρι τα 130 στους περισσότερους δρόμους θα σπινάρω, εκτός και κάνω burn out, γιατί όσο τσίχλα και να είναι τα 8άρια χρειάζονται και το κατάλληλο οδόστρωμα διαφορετικά μικρά τα κέρδη. Επομένως δεν υπάρχει περίπτωση να προλάβει να φανεί η δύναμη μέχρι τα 180, έχω πολλά παραδείγματα όπου χρειάστηκα τουλάχιστον τα 210 για να μιλήσει η K04-064 και τα κυβικά, ή απέναντι σε ισχυρότερους και με περισσότερα κυβικα αλλά βαρύτερους τετρακίνητους ή πισωκίνητους αντιπάλους, κατάφερα να σουβλίσω μετά τα 200. Δεν είναι για τα δικά μας αμάξια τα 180, είναι πολύ λίγα τα χιλιόμετρα. Το δηλώνω, το έχω δηλώσει στο παρελθόν και το ξαναδηλώνω, αν γίνει πίστα στην Αττική, πίστα κανονική όχι καρτ, εγώ "κρεμάω το τιμόνι μου" και πλέον κυριλέ στους δρόμους. Μέχρι τότε, πατήματα μόνο εκεί που διασφαλίζεται η ασφάλεια η δική μας και των υπολοίπων. Κοινώς όχι δίπλα ή γύρω από άλλα αμάξια και πάντα σε κατάλληλους δρόμους. Εμείς μάλιστα πατάμε μόνο σε δρόμους που ξέρουμε πόσες λακούβες έχουν ανά τετραγωνικό. Και βέβαια φροντίζουμε ευλαβικά για την συντήρηση του αυτοκινήτου μας από λάστιχα μέχρι κεραία. Τι να κάνουμε καλώς ή κακώς είναι εθιστική η επιτάχυνση, στα 39 μου και συνεχίζω.
    2 points
  6. Σαν πρωτη πανελληνια που ηρθα εντυπωσιαστηκα ηταν ολα τελεια αναμενουμε φωτο και βιντεο και θελω να ευχαριστησω το vwclub και την overload για το δωρο που θα με βοηθησει να ολοκληρωσω το αμαξι να σας πω προκαταβολικα πως εχω μιλησει με τα παιδια και θα κατεβω πατρα στο δυναμομετρο του revlimit να με ρυθμισει ο Κυριλλος τα υπολοιπα φωτο απο dyno κλπ κλπ μολις ρυθμισω.
    2 points
  7. Ήρθε και στα μέρη μας. http://www.drive.gr/news/agora/ananeomeno-volkswagen-golf-stin-elliniki-agora-apo-eu16450
    2 points
  8. 2 points
  9. Ανανέωση για το Volkswagen Golf Ανανέωση για την έβδομη γενιά του VW Golf, που θα είναι διαθέσιμο στην αγορά της χώρας μας από τις αρχές της νέας χρονιάς. Το best-seller των μικρομεσαίων ευρωπαϊκών μοντέλων φέρει διακριτικές σχεδιαστικές αλλαγές, οι οποίες διόλου επηρεάζουν την φυσιογνωμία του. Οι προφυλακτήρες είναι ανασχεδιασμένοι, όπως και τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ καινούργια είναι και τα σχέδια των ζαντών αλουμινίου. Σημαντικότερες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό. Εκεί βρίσκουμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων,που είδαμε πρώτη φορά στο Passat. Η 12,3 ιντσών οθόνη ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό, ενώ στον βασικό θα προσφέρεται ο αναλογικός πίνακας. Εκτός από τον πίνακα οργάνων διαφοροποιημένο είναι και το ταμπλό. Το ανανεωμένο Golf είναι το πρώτο αυτοκίνητο του ομίλου, που στην έκδοση Evo θα εφοδιάζεται με τον νέο κινητήρα 1.5 TSI των 150 ίππων, με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Το νέο μηχανικό σύνολο θα διαθέτει και έκδοση BlueMotion των 130 ίππων και θα έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιείται εντελώς όταν δεν χρειάζεται η λειτουργία του (παραδείγματος χάριν, σε κατηφόρα). Η έκδοση GTI θα διατίθεται με 230 και 245 ίππους, ενώ θα υπάρχει και ένα νέο κιβώτιο DSG των επτά σχέσεων. Η VW θα παρουσιάσει στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το e-Golf των μηδενικών ρύπων, με αυξημένη αυτονομία. Στην Ελλάδα το ανανεωμένο Golf θα έρθει στις αρχές του νέου έτους, με τιμές που δεν θα διαφοροποιούνται ιδιαίτερα από το υπάρχον.
    1 point
  10. Μετά από αποκατάσταση χαμηλής συμπίεσης, σε 1.4TSi του 07 (με λύσιμο/καθάρισμα της κεφαλής), αφή CEL λόγω: "πλούσιου μίγματος στο ρελαντί"... Έχει αντιμετωπίσει κανείς το ίδιο θέμα; ποια ήταν η αιτία/λύση; καμιά ιδέα; / Β
    1 point
  11. Μα η λάμπα δεν είναι μέσα στην εγγύηση πιάνεται ως αναλώσιμο. Εάν ήταν έτσι όπως το λες ζαμανφού λάδια φρένα θα τα περνούσαμε στην εγγύηση και θα τα πλήρωνε η αντιπροσωπεία. Βασικά θα ήταν ο είλωτας μας και θα δούλευε για εμάς . Δεν χάνεις εγγύηση από όπου και αν την αλλάξεις. Θα επιβαρυνθείς το κόστος που είναι 7 -8 ευρώ έξω αλλά μιλάμε για καλή λάμπα, δεν μιλάμε την κάθε κινέζικη του πρατηρίου καυσίμων που την αλλάζεις πιο γρήγορα και από να την ανάψεις με κόστος 1 ευρώ ή με 15 ευρώ στην αντιπροσωπεία.
    1 point
  12. 1 point
  13. Εννοείς το μικρο που αποκαλούμε ψείρα η το φως ημέρας? ουτε 5 λεπτα δουλεια δεν είναι. Οσο για την εγγύηση δεν νομίζω να πιάνει αναλώσιμα! Αν εχει καει δεν ειναι ουτε κοστος ουτε δυσκολο να το αλλάξεις μόνος. Τωρα μεσα στην εγγύηση εγω σαν αντιπροσωπεία η μαγαζί για μια ψειρα δεν θα σου επερνα ουτε 50 λεπτά.
    1 point
  14. 357 σε δημοσιο δρόμο, ότι και να είναι αυτός είναι απλά μια μεγάλη ανοησία, δείγμα χαμηλής ευφυίας, απίστευτη ανευθυνότητα και πληρης, βλακώδης άγνοια κινδύνου. Στην Ελλάδα ισχύει το παραπάνω για ταχύτητες πάνω απο 160 για κλειστούς αυτοκινητόδρομους και πάνω απο 100 χλμ για επαρχιακούς/φαρδείς δρόμους εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών. Ενώ ουτε οι καλύτεροι οδηγοί αγωνων δε προλαβαίνουν ουσιαστικά να αντιδράσουν με ταχύτητες άνω των 120-130, γιατι οι περισσότεροι νομίζουν οτι μπορούν να το κάνουν? είναι πραγματική ανοησία και χαμηλός δείκτης ευφυίας.
    1 point
  15. Σταματωντας σε παρκινγκ της εθνικης , μηδενισα το οδομετρο αλλα αυτην την φορα εβαλα αντι για μεση καταναλωση ( long term ) την μεση καταναλωση μονο του trip του συγκεκριμενου ταξιδιου που θα εκανα . Αποτελεσματα πανω κατω τα ιδια αλλα αυτη την φορα βλεπω καλυτερα την πραγματικη μεση καταναλωση. Το προηγουμενο οργανο μετρουσε και παλαιωτερες μετακινησεις εντος πολης η οταν πηγαινα καμια γυρα μεχρι το περιπτερο, γιαυτο εδειχνε 5.5 l/100 km . Τα πραγματικα ειναι εως και 4,2 l/100 km με μεση ταχυτητα 71.7 και μεγιστη ταχυτητα που επιασα τα 100 km/h . Αξιοσημειωτη η ακριβεια μετρησης , σε 33,1 km καταναλωθηκαν 1,5+ l ,αρα 4,5+ l/100 km ,οτι δηλαδη δειχνει και ως μεσο ορο , το 4,6 l/100 km .
    1 point
  16. Παιχνιδάκι με το cupra με tt 20vt quattro με 3071 400 άλογα ρόδα. Προηγήθηκε κυνηγητό, δικάβαλοι κ οι 2, πάμε με περίπου 100 είμαι μπροστά κ μόλις βρήκαμε λίγο χώρο πατάω πατάει σχεδόν μαζί άνοιξα 2-3 αμάξια (μέχρι να φουσκώσει φαντάζομαι) στα 160 μου κόλλησε προφυλακτήρα, δεν πέρασε γιατί δεν είχε χώρο. Πλάκα είχε κυρίως που ψήθηκε για πάτημα. Cool τύπος. Να ήταν big turbo το κουπράκι ή να ήταν υβρίδιο το edition θα βλέπαμε άλλο έργο. Δυστυχώς δεν έχω βίντεο.
    1 point
  17. Πολλά μπράβο σε όλους για την όμορφη συνάντηση. Πιστεύω η επιστροφή να ήταν όσο ωραία ήταν η διαμονή. Από την πλευρά μου θα ήθελα να ευχαριστήσω το ΔΣ και περιμένουμε τώρα τον τυχερό της περιποίησης που κληρωσαμε.
    1 point
  18. μια απο τις καλυτερες εκδρομες..συγχαρητηρια σε ολους για την διοργανωση..ενα μεγαλο μπραβο στα παδια που ηρθαν απο μακρια, ειδαμε με χαρα νεα μελη(πολλα) και ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολα τα παιδια που ηρθαν και γεμισαν ενα τεραστιο parking..ειχε παρα πολυ κοσμο...(ισως και να ειναι ρεκορ....) τα αλλα θα τα δειτε στις foto..
    1 point
  19. Μπορεί κάποιοι να μην είμαστε εκεί αλλά η σκέψη μας είναι κοντά σας.... Καλά να περάσει η παρέα... !!! (σίγουρο είναι αλλά να χουμε να λέμε...)
    1 point
  20. Tο νέο Q3 αποτελεί το σημαντικότερο μοντέλο της Audi στην επίθεσή της στην κατηγορία των SUV-crossover. Ριζικά διαφοροποιημένο σε όλα τα επίπεδα δείχνει έτοιμο να «σπάσει» τα στερεότυπα. What is new - 2η γενιά - Βασισμένο στην πλατφόρμα MQB - Με νέους κινητήρες από 1,5 λτ. - Παρουσίαση το 2018 Πέρασαν ήδη 6 χρόνια που το μικρομεσαίο SUV της Audi βρίσκεται στην αγορά και παρά το πετυχημένο facelift που δέχτηκε πρόσφατα, ήρθε και για εκείνο η ώρα να αλλάξει σελίδα. Με την συγκεκριμένη κατηγορία να έχει δεχθεί στις τάξεις της πολλές και αντίστοιχα ικανές προτάσεις και παρά το γεγονός ότι ακόμα στέκεται επάξια απέναντί τους, η Audi στηρίζει την επίθεσή της στα crossover στην νέα του γενιά. Αυτή θα παρουσιαστεί επίσημα το επόμενο έτος και εκτός από το νέο δυναμικό της προφίλ θα χαρακτηρίζεται από το πλούσιο τεχνολογικό της υπόβαθρο, τους νέους κινητήρες που θα το εφοδιάζουν και φυσικά την νέα πλατφόρμα MQB που θα χρησιμοποιήσει με δεδομένη την καλύτερη οδική συμπεριφορά που εκείνη ορίζει. Μαζί με το μικρότερο Q2 που λανσαρίστηκε στα τέλη του 2016 και το Q5 που λανσαρίστηκε πρόσφατα, το επόμενης γενιάς Q3 θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος για την εταιρεία στην μικρομεσαία κατηγορία των crossover, με την γκάμα της φυσικά να διαθέτει και τα πιο «ειδικά» Audi Q4, Q6, Q7 και Q8. Εμφάνιση: Δείχνει τα… δόντια του Η νέα γενιά του Audi Q3 είναι ριζικά διαφοροποιημένη από την υπάρχουσα και διακρίνεται για την έντονα επιθετική της διάθεση. Αυτή προβάλλεται αρχικά από το μπροστινό τμήμα του αμαξώματος το οποίο φέρει τη νέα μάσκα της εταιρείας, με κύριο χαρακτηριστικό της να αποτελούν οι κάθετες πλέον γρίλιες που ενσωματώνει. Και πάλι αποτελεί κυρίαρχο στοιχείο της εμφάνισης μέσω του όγκου της ενώ πλαισιώνεται πολύ αρμονικά με τα όμορφα Audi LED Matrix φωτιστικά σώματα και τον επιθετικής σχεδίασης προφυλακτήρα. Ο υπέρμετρος δυναμισμός του συμπληρώνεται από τα έντονα νεύρα που διατρέχουν το καπό και τα πλαϊνά του αμαξώματος, ενώ και το πίσω μέρος αναμένεται ιδιαίτερο σχεδιαστικά, με χρήση «αιχμηρής» αισθητικής τόσο στα φωτιστικά σώματα όσο και στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Νέα πλατφόρμα και κινητήρες To νέο Audi Q3 θα «χτιστεί» πάνω στην πλατφόρμα MQB του ομίλου και όπως αυτή έχει αποδείξει θα κάνει και σε αυτό το μοντέλο την διαφορά σε σχέση με εκείνο που αντικαθιστά. Η πιο στιβαρή και ελαφριά αυτή πλατφόρμα θα αυξήσει ελαφρώς το μήκος του νέου Q3 φτάνοντας στα 4,4 μ. ενώ όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα που την έχουμε συναντήσει είναι σε θέση να προσφέρει και δυναμικά στοιχεία στην οδική του συμπεριφορά είτε στις δικίνητες είτε στις τετρακίνητες εκδόσεις που θα διατίθεται. Στο πεδίο των κινητήρων, το νέο Audi Q3 θα εφοδιαστεί με τον νέο κινητήρα των 1,5 λίτρων TFSI, με απόδοση 130 και 150 ίππους ανάλογα με την έκδοση, με την μεγαλύτερη απόδοση να διαθέτει το σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων. Ο 1,8 λίτρου TFSI των 180 ίππων και ο 2λιτρος TFSI με 220 ίππους θα συμπληρώσουν την γκάμα των βενζινοκινητήρων του, ενώ στους diesel αναμένεται να είναι διαθέσιμο με 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 150 και 190 ίππων. Όλοι οι κινητήρες θα εξοπλίζονται προαιρετικά με το νέο 7τάχυτο κιβώτιο S Tronic, ενώ και το σύστημα τετρακίνησης quattro με συμπλέκτη haldex θα δώσει το παρών στην γκάμα των πιο ισχυρών -από των βασικών-, εκδόσεων. Πηγή autotriti.gr
    1 point
  21. Επικαθίσεις δημιουργούνται στην πολλαπλή εισαγωγής, στις έδρες των βαλβίδων, στα flaps και στις βαλβίδες κυρίως. Αυτά θέλουν καθάρισμα, ο κύλινδρος θα έχει βρωμιές μόνο αν δεν λειτουργεί σωστά. Αν δεν λειτουργεί σωστά φταίει η καύση και η στεγανότητά του.
    1 point
  22. Κονσολακιας απο Αμιγκες νιντεντες κλπ μέχρι το Πλεηστεσηο το 1! Πριν κανα μηνα ξανατρεξα Gran Turismo 2! Τωρα πλεον μονο PC οτι κάτσει με ποιο πολυ εμφαση στα της Creative assembly και PARADOX. Απο MMO καποτε wow τωρα κανα planetside 2 οταν εχω χρόνο. Περιοισμενη η κινητικότητα μου σε αγορα λόγο ανεκαθεν capital control στον λογαριασμό. με 490 που μενουν καθαρα στον μισθό μονο σε προσφορές παίρνω κατι πχ την τριλογία Witcher
    1 point
  23. 1 point
  24. Καλησπέρα Χρήστο και καλά χιλιόμετρα να έχεις με το μικρό μας Upακι! Για ο,τι θέλεις πέρασε μια βόλτα και από την ενότητα του Up! να μας πεις για το αυτοκίνητό σου!
    1 point
  25. Καλημέρα σε όλους , Ονομάζομαι Χρήστος μένω Σλοβακία και είμαι πλέον κάτοχος ενός VW Up!.
    1 point
  26. Λατρεια!![emoji7][emoji7] #poloGTI Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  27. καλησπέρα , μικρό σέρβις έκανα σήμερα golf 1.4 cavd 2011 , σε γνωστή αντιπροσωπεία αλλα στο υποκατάστημα στη Λ.Αθηνων ...λάδια , φίλτρο λαδιού , ένα μπαράκι ζαμφορ , πίσω υαλοκαθαριστήρας και ένα γενικό έλεγχο με κόστος 140€. Η τιμή καλή για αντιπροσωπεία αλλα η πατάτα έγινε...ενώ μέχρι τώρα έβαζα castrol edge 5w30 πάω μα το πάρω και βλέπω castrol professional 5w40 !!!!!τον ρωτάω γιατι ;;; μου απαντά πως ειναι το ίδιο (συνθετικό) και πως υπάρχει οδηγία ώστε τα αυτοκίνητα εδώ ελλάδα να βάζουν και το συγκεκριμένο ..εννοείται γίναμε μπίλιες ...κοιτάω βιβλίο και προδιαγραφές λαδιού και λέει ξεκάθαρα w504000 η 507000 το professional ειναι w502000, 505000,505001 εννοείται πως άκρη δεν βρήκα ...το θέμα ειναι τι κάνω τώρα ;; υπάρχει όντως αυτή η τεχνική οδηγία ;;; τα αφήνω και τα αλλάζω με την πρώτη ευκαιρία ή πολύ κακό για το τίποτα ;; ευχαριστώ
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.