Guest super sayian Posted July 10, 2006 Report Share Posted July 10, 2006 παντως στο κλιμα αυτο που λετε οτι με τερμα το γκαζι κλεινει το μοτερακι του κλιματισμου για να δωσει τα μεγιστα δεν ισχυει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted July 10, 2006 Report Share Posted July 10, 2006 (edited) Ασχετο των ασχέτων άσχετο... Τι σχέση έχει το κλιματιστικό του δωματίου με του αυτοκινήτου? Το ηλεκτροκίνητο με το μηχανοκίνητο? Ενα άλογο σε επιδόσεις θα σου κλέψει το κλιματιστικό του αυτοκινήτου ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΙΜΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ρε κολλητέ!! Και εσύ μου μιλάς για το ενάμισι συνολικό? Και άλλα πόσα απο την γενικότερη αδράνεια των μηχανισμών του, και πόσα άλλα χάνει γιατί καμμία σχέση στο βαθμό απόδοσης? Και, και και???Μακάρι να ήταν έτσι απλά τα πράγματα... Να είχες την ίδια κατανάλωση ενέργειας είτε κινείται με ηλεκτρισμό απο την πρίζα, είται με ιμάντα απο το μοτέρ, είτε έχεις ένα κυβικό όγκο να φτιάξεις φτερωτές και μηχανισμούς, είτε πρέπει να τα σφηνώσεις όλα σε ένα μηχανοστάσιο απο Polo... Αλλά και πάλι δεν παίζει. Αυτή η σύγκριση είναι άκυρη. Και εγώ έχω ένα μοτεράκι απο τηλεκατευθυνόμενο που δίνει 5 Ps, να βάλω 20 τέτοια μαζί να δούμε αν δίνουν 100??? Δεν μπορείς να συγκρίνεις ό,τι νάναι ρε άνθρωπε μεταξύ τους! Το κλιματιστικό δωματίου με του αυτοκινήτου! Καλά ρε φίλε μπορείς να το απόδείξεις αυτό που λες. Μιλάμε και στι δύο περιπτώσεις για κατανάλωση ενέργεις.πρώτον και τα δύο είναι κλιματιστικές συσκεύες, και τα ΔΥΟ το επαναλαμβάνω δλδ τι εννοώ αποτελούνται απο τον συμπιεστή(η μόνη διάταξη που απορροφά ΕΡΓΟ και στις δύο ψυκτικές διατάξεις είτε είναι ηλεκτροκίνητο είτε μηχανοκίνητο), τον ατμοποιητή(εναλλάκτης θερμότητας) και τον συμπυκνωτή(πάλι εναλλάκτης θερμότητάς)που δεν μας ενδιαφέρουν.Τώρα το έργο που απορροφά ο συμπιεστής και στη μία και στην άλλη περίπτωσή ισούται με τη διαφορά των δύο θερμοτήτων (συμπύκνωσής -ατμοποίησης).Δλδ πιο απλά απο την παροχή μάζας του ψυκτικού υγρού και των ενθαλπιών πριν και μετα το συμπιεστή αν καταλαβαίνεις.Δλδ ποια η σημασία ότι έχει ιμάντα και τροχαλία γιατί να καταναλώσει περισσότερο έργο, για πες μου το άλλο δεν έχει συμπιεστή ,δεν έχει αδράνεια του εμβόλου, και τα δύο καταναλώνουν ισχύ το ένα απορροφά από την στροφαλοφόρο άτρακτο και το άλλο ηλεκτρική ενέργεια από το δίκτυο. είναι απόλυτα συγκρίσιμες οι δύο μονάδες.Αυτά σόρρυ για το μεγάλο ποστ Edited July 10, 2006 by giannispolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted July 11, 2006 Report Share Posted July 11, 2006 Τριβές συγνώμη για το μικρό πόστ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos_mc Posted July 13, 2006 Report Share Posted July 13, 2006 paidia egw exw vrei mia lysi pou ekane enas thios mou sto ascona tou.... apla pire apo ena panigiri enan Fovero !!! enan katapliktiko anemistira me 5 eyro kai ton exei sto tablo gia tis megales zestes !!! :) Twra xwris plaka to A/C gonatizei pragmatika to amaksi !!!!! Egw me to polo mou katafera na to ksekinisw me aircontition kai xeirofreno sikwmeno !!!! perito na sas pw oti strofare gia ta kala !!!! ase pou meta varage o beeper gia to xeirofreno ! ! ! !! xaxaaxxaxaxa Den to ksanakanw giati agapaw to polaki mou !!! :): Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ZaxosPolo Posted July 13, 2006 Report Share Posted July 13, 2006 πριν απο καιρο είχα ακουσει για ηλεκτρικά αιρκοντισιον. γνωρίζει κανείς κάτι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted July 15, 2006 Report Share Posted July 15, 2006 (edited) 1kw=1,36 hp....απλα πληροφοριακα το λεω!!!!!! δές εδώ IOWA ENERGY CENTER έχουμε και κάποιο όνομα 4 χρόνια φάγαμε στη μάπα με αυτά Edited July 15, 2006 by giannispolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ZaxosPolo Posted July 15, 2006 Report Share Posted July 15, 2006 λοιπον για να μην γινονται παρεξηγησεις (γιατι κατα εκεί το πάτε) 1HP (Ps) =0,736Kw ιπποι κατα DIN -> 1Kw=1,36 HP (Ps) 1HP=0,746Kw ιπποι κατα SAE -> 1Kw=1,34 ριξτε μια ματιά και εδώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimmydam Posted September 29, 2011 Report Share Posted September 29, 2011 ΦΙΛΕ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ POLO TOY 2005 1400 KAI EBALA TO ΣΠΡΙΝΤΒΟΟΣΤΕΡ KAI BRHKA THN YGEIA MOY ME ΑΨ ANOIKTO DEN KOBEIPLEON Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoilas Posted September 29, 2011 Report Share Posted September 29, 2011 Καλησπέρα και σε σένα. Το τελευταίο post ήταν το 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 XAXA 5 XRONIA META Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted May 22, 2015 Report Share Posted May 22, 2015 sticky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akaleo Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 Μπορείτε να προτείνετε βέλτιστη θερμοκρασία και ρυθμίσεις (econ, ένταση, κατεύθυνση αέρα κλπ) για τώρα το καλοκαίρι που να μην επιβαρύνουν το μοτέρι τόσο πολύ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koursaros1979 Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 καλησπερα να ρωτησω θα ακουστει καπως περιεργο επειδη δεν εχω καταλαβει ... οταν ανοιγεις κλιματισμο στο κρυο καταναλωνεις πιο πολυ βενζινη ενω στο ζεστο οχι τοσο αυτο πως γινετε ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 Η ψύξη παράγεται από κίνηση συμπιεστή, άρα κατανάλωση καυσίμου. Η θέρμανση εκμεταλλεύεται το ζεστό νερό ψύξης του κινητήρα χωρίς κατανάλωση καυσίμου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 (edited) Έχουμε να δούμε έλληνα φετος δεξιά στην εθνική με 70,με ανοιχτές πόρτες θα πηγαινουν Edited May 27, 2015 by Passatoukos 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Στη παλια εθνική. ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 παιδια μιλαμε και μισο λιτρο παραπανω τα 100 χλμ. αν εσεις θα σωθητε οικονομικα εξοικονομωντας μισο λιτρο ανα 100 χλμ τοτε οκ πω πασο 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Αυτο που λεει ο pipis απο πανω.... Προσωπικά το Climatronic Λειτουργεί απο τον μάιο μήνα μεχρι και σεμτεμβριο υπερωρίες,δεν κλείνει ποτέ Σε ταξίδι δε,χαλαρά με 150-160 με 5 άτομα φορτωμένος,δεν καταλαβαινω διαφορά στην καταναλωση,μιας και ηδη καιει τον πάτο του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...