raven Posted March 9, 2007 Report Share Posted March 9, 2007 παιδια τελικα ειναι σιγουρο οτι το cup δε θα ερθει ελλαδα? εχω τρελαθει με το συγκεκριμενο polo. σκεφτομαι να αλλαξω αυτοκινητο και ειμαι μεταξυ του polo cup adition και του golf tsi αν και ειμαι λιγο φοβισμενη με το tsi γιατι εχω διαβασει στο vwclub οτι βγαζουν προβληματα!!!!! παρε ενα gti και θα βρεις την υγεια σου....και εγω για το cup edition καιγομαι αλλα δεν βλεπω "φως στο τουνελ"....βλεπω αποκαλυψεις ομως με τον Εισαγγελατο περα απο την πλακα δεν θα ερθει το συγκεκριμενο μοντελο στην ελλαδα κατα 90%...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasiab Posted March 9, 2007 Report Share Posted March 9, 2007 παρε ενα gti και θα βρεις την υγεια σου....και εγω για το cup edition καιγομαι αλλα δεν βλεπω "φως στο τουνελ"....βλεπω αποκαλυψεις ομως με τον Εισαγγελατο περα απο την πλακα δεν θα ερθει το συγκεκριμενο μοντελο στην ελλαδα κατα 90%...... THANKS RAVEN!!!!! μαλλον εκει με βλεπω να καταληγω οχι οτι με χαλαει προς θεου!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAPASOUZAS Posted March 14, 2007 Report Share Posted March 14, 2007 και να ειναι πιο γρηγορο ρε παιδες τι να λεει?δεν θα ειναι ποτε καλυτερο ομως απο το golf σε κανεναν αλλο τομεα εκτος απο το γκαζι, ας μη γελιομαστε... το Golf gti ειναι η "αφροκρεμα" της vw και το πολο ειναι ο μικρος της πυραυλος... ενα αυτ/το δεν ειναι μονο τα γκαζια αλλα και κρατημα στο δρομο και αλλα πολλα τα οποια και γνωριζετε +1 Ετσι ακριβως δεν λεει τιποτα το να ειναι πιο γρηγορο ενα αυτοκινητο,και το vts ειναι πολυ γρηγορο αλλα υστερει σε αλλα(πολλα) πραγματα τα οποια ειναι προφανη.Ο οδηγος κ χρηστης επιλεγει το αυτοκινητο για τον λογο που το θελει κ με βαση τα δικα του κριτηρια.Ειναι ανομοια αυτοκινητα διαφορετικης κατηγοριας κ οι συγκρισεις ειναι περιττες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAPASOUZAS Posted March 14, 2007 Report Share Posted March 14, 2007 Ε ναι! Με 24000euro παίρνεις το Golf το GT! Αξιζει να σημειωθει οτι το polo ωστοσο εχει δοκιμασμενο κινητηρα σε σχεση με του gt.(Χωρις να αμφισβητω τον κινητηρα αυτο,κατι ξερει η vw) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 Sorry κι όλας, αλλά τι είναι το Cup ρε παιδιά; 18άρι με 150 δεν είναι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 Sorry κι όλας, αλλά τι είναι το Cup ρε παιδιά; 18άρι με 150 δεν είναι; Latou το polo cup ειναι 1.8Τ με 180 αλογατα και με καμποσες αλλες διαφοροποιησεις σε περιφεριακα (ζαντες, body kit, φρενα κτλ). Ειναι το αντιστοιχο ibiza cupra μονο που δεν ερχεται Ελλαδα απο την επισημη αντιπροσωποια . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 (edited) Και δέ το έχει φέρει και κανένας ιδιώτης απο όσο γνωρίζω, είναι μεγάλο το κόστος..... Edited November 18, 2007 by phantom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 (edited) Latou το polo cup ειναι 1.8Τ με 180 αλογατα και με καμποσες αλλες διαφοροποιησεις σε περιφεριακα (ζαντες, body kit, φρενα κτλ). Ειναι το αντιστοιχο ibiza cupra μονο που δεν ερχεται Ελλαδα απο την επισημη αντιπροσωποια . ετσι ακριβως! 1.8Τ/20V 0-100:7,5 sec. τελικη-225 km/h ροπη:225Νm διαθεσιμη απο τις 2.000 στρ. τιμη(Γερμανια):απο 22.425¤ Κινητήρας Τύπος 4 κύλινδροι σε σειρά, (τούρμπο) Χωρητικότητα (κυβ. εκ.) 1781 Μέγιστη Ισχύς (ίπποι) 180 Μέγιστη Ροπή (Nm) 235 Φρένα & Ελαστικά Φρένα Εμπρός/Πίσω ABS, αεριζόμενοι δίσκοι /δίσκοι Ελαστικά Εμπρός-Πίσω 205/40 R17 Κίνηση Εμπρός Επιδόσεις Επιτάχυνση 0-100 χλμ. (δευτ.): 7,5 Τελική Ταχύτητα (χλμ/ω) 225 Edited November 18, 2007 by polo_6566 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 ετσι ακριβως!1.8Τ/20V 0-100:7,5 sec. τελικη-225 km/h ροπη:225Νm διαθεσιμη απο τις 2.000 στρ. τιμη(Γερμανια):απο 22.425¤ Κινητήρας Τύπος 4 κύλινδροι σε σειρά, (τούρμπο) Χωρητικότητα (κυβ. εκ.) 1781 Μέγιστη Ισχύς (ίπποι) 180 Μέγιστη Ροπή (Nm) 235 Φρένα & Ελαστικά Φρένα Εμπρός/Πίσω ABS, αεριζόμενοι δίσκοι /δίσκοι Ελαστικά Εμπρός-Πίσω 205/40 R17 Κίνηση Εμπρός Επιδόσεις Επιτάχυνση 0-100 χλμ. (δευτ.): 7,5 Τελική Ταχύτητα (χλμ/ω) 225 Σορυ για το off topic αλλα ειναι πανεμορφο.Οι ραφες του τιμονιου και του λεβιε αλλαζουν αναλογα με το χρωμα του αυτοκινητου;Παρατηρησα οτι στο συγκεκριμενο που ειναι κοκκινο, ειναι και οι ραφες κοκκινες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo GTi Cup Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 (edited) Είναι συμβατό εως απλό να γινει ένα Gti->Cup edition???? Φρένα? Ζάντες? Πρόγραμμα? Αυτα......νομίζω!!¶ρα έδωσα την λύση....Όλοι μπορούμε να το έχουμε.............................. ΑΑΑ και βρίκα τις ζάντες αυθεντικές γύρο στα 600 ευροπαϊκά νομίσματα! Edited November 21, 2007 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy the kid Posted November 24, 2007 Report Share Posted November 24, 2007 http://www.rsportscars.com/eng/cars/polo_gti_cup.asp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo GTi Cup Posted December 5, 2007 Report Share Posted December 5, 2007 Το είδα στην Ηλιούπολη!!!Μιλάω για ένα Μάυρο POLO GTi CUP Edition!!!Το αμάξι δεν παίζεται.......Respect.... Μάλον κάποιος πήρε τα ινία στα χέρια του και το έφερε από έξω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...