S8N Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 @shaddow20: Όχι, δυστυχώς λόγω αυξημένου φόρτου εργασίας δεν έχω προλάβει να πάω ακόμη. :-/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS_1.8T Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Τασο μου κανουν εντυπωση τα νουμερα σου!!!! Πολυ καλος ειδες τελικα που δεν ηταν μπαμπουλας? μια χαρα παιζει και με το Stg2. Τωρα η διαφορα 45 αλογα εναντι στο δικο μου setup (μετρημενα σε maha) λες να ειναι στο προγραμμα (εμενα ειναι της ΜΤΜ) η στο δυναμομετρο? Παντως βαλε και εκκεντροφορους (shcrick) εγω πήρα 30 αλογα και 12κιλα κοντα ροπη!!! Τα νούμερα από τα dyno,δέν πρέπει να τα λαμβάνουμε υπόψιν σαν απόλυτες τιμές. Από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο ...υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις. Επίσης τα setup μας ... δέν είναι ίδια. Θα κάνω μέτρηση σε TAT ή Mustang ... όπου έχω πάρει προηγούμενες μετρήσεις με το αυτοκίνητο μου....και θα δώ τη διαφορά με πρίν. Τώρα όσον αφορά τους εκκεντροφόρους.... Καταρχήν για μένα (πρός το παρόν τουλάχιστον) δέν υπάρχει αυτή η σκέψη. Σχετικά με την επιπλέον απόδοση που αναφέρεις....δέν έχω προηγούμενη εμπειρία οπότε δέν μπορώ να μιλήσω με σιγουριά. Αλλά μου φαίνονται υπεραισιόδοξα και ειδικά η ροπή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VoA Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Τασο το κουλο ειναι πως δεν κανει την παραμικρη διακοπη. Ετσι μου ερχεται να μην ασχοληθω με προγραμμα και να το αφησω ως εχει. Εσενα απο καυσιμο τι λεει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 αρχιζει και χανετε η μπαλα με εσας ρε μαγγες τι θα γινει? θα με παρουν τα κλαμματα σε λιγο με τα νουμερα που διαβαζω Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 αρχιζει και χανετε η μπαλα με εσας ρε μαγγες τι θα γινει? θα με παρουν τα κλαμματα σε λιγο με τα νουμερα που διαβαζω Προσεχε μην σε παρουν τα φουμαρα αντι για κλαματα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 (edited) δυσπιστε Edited June 1, 2007 by dubbeR_xronis Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 δυσπιστε Ρε αν δεν δω...........!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 (edited) Ρε αν δεν δω...........!!!! Tου Τασου το αμαξι το πετυχα προχθες βουτα..ανοιξε μια 3τη κοντα μου και τρομαξα..το αυτοκινητο πρεπει να σκοτωνει..Τωρα δεν ξερω αν ειχε βαλει το set up προχθες.. Α το τρομαξα ειναι που λεει ο λογος ετσι??Μην το παρεις και πανω σου Τασο.. Edited June 1, 2007 by Shaddow20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Προσεχε μην σε παρουν τα φουμαρα αντι για κλαματα!! :whistling: Ρεεεεε το μλκ...... Μαθαίνεις μαθαίνεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS_1.8T Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Οποιος θέλει να δεί το αμάξι από κοντά.... Κυριακή πρωί κατά τις 11:00 θα είμαι Σκίπερς καφέ. Επίσης κατά τις 16:00 θα είμαι Ολύμπικο για το meeting του Golf Club. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Οποιος θέλει να δεί το αμάξι από κοντά....Κυριακή πρωί κατά τις 11:00 θα είμαι Σκίπερς καφέ. Επίσης κατά τις 16:00 θα είμαι Ολύμπικο για το meeting του Golf Club. Taso εσυ δεν ησουν προχθες βουτα?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS_1.8T Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Taso εσυ δεν ησουν προχθες βουτα?? Τι εξατμίσεις φόραγε αυτό που είδες ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 Νεα σκαστρα απο την VW με κωδικο G. http://www.mkv-gti.net/wiki/index.php?titl...FBlow-Off_Valve Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 Νεα σκαστρα απο την VW με κωδικο G.http://www.mkv-gti.net/wiki/index.php?titl...FBlow-Off_Valve Δέν υπαρχει Στέφανε. Απο ότι ξέρω ήταν ένα post κάποιου π....ρα που πέρασε την PCV για την DV. Η VW βγάζει revisions με συνεχόμενους κωδικούς και άν ήταν έτσι ο κωδικός θα τελείωνε σε "D" και όχι σε "G". ¶μα δείς δέν υπάρχει ούτε το link,,,,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 Οποιος θέλει να δεί το αμάξι από κοντά....Κυριακή πρωί κατά τις 11:00 θα είμαι Σκίπερς καφέ. Επίσης κατά τις 16:00 θα είμαι Ολύμπικο για το meeting του Golf Club. Aγορι μου δεν σε αμφισβητει κανενας εσενα σε ξερουμε οτι υπαρχεις!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 Δέν υπαρχει Στέφανε.Απο ότι ξέρω ήταν ένα post κάποιου π....ρα που πέρασε την PCV για την DV. Η VW βγάζει revisions με συνεχόμενους κωδικούς και άν ήταν έτσι ο κωδικός θα τελείωνε σε "D" και όχι σε "G". ¶μα δείς δέν υπάρχει ούτε το link,,,,, Mαλιστα. Οκ. Ας περιμενουμε λοιπον την force μηπως κανει και καλυτερο τσαφ τσουφ Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 Eπιτελους οχι αλλες σπασμενες σκαστρες! http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...product=FMFSITV Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 Eπιτελους οχι αλλες σπασμενες σκαστρες!http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...product=FMFSITV ¶ρη στην παρούσα φάση δέν κυκλοφορεί ακόμα στη Ευρώπη εξ'ου και το "Please Call" στο τετραγωνάκι της τιμής. Ώς συνήθως θα μας ...μπιπ.... εμάς τους.. Europeans.. Πάντως στο Vortex μερικά άτομα το έχουν ΗΔΗ βάλει με καλά αποτελέσματα... Θα γίνει στάνταρτ πιστεύω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VoA Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 παντως με την αλλαγη που εκανε στην θεση της σκαστρας στο S3 η VAG τελος η σκισμενες σκαστρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 @VoA: Tα 330ΗΡ στο ΜΑΗΑ (φωτεινελη ή Αγγελιδη?) τα ειδες με τα μαμα μπεκ?Ειχες και wide band συνδεδεμενο στη μετρηση?Αν ναι ψηλα τι εδειχνε απο καυσιμο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VoA Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 Με τα μαμα μπεκ και το duty cycle συμφωνα με το vag com δεν ξεπερασε το 83%. Ο wideband τις ΑΕΜ ψηλα έδειξε 11,4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 Με τα μαμα μπεκ και το duty cycle συμφωνα με το vag com δεν ξεπερασε το 83%. Ο wideband τις ΑΕΜ ψηλα έδειξε 11,4 Μου κανει τρομερη εντυπωση που εφτασαν τα μπεκ για να εχεις μεσαια 11 σε μιγμα (το οποιο παρεπιπτοντως ειναι πιο στεγνο απο τον στοχο μογματος που δινει το προγραμμα της MTM για τον κινητηρα στον ME 9.1),γι αυτο ισως να εχεις και τοση δυναμη.Μαλλον πρεπει να τερματισαν τα μπεκ.330ΗΡ - αν μπορεις σηκωσε και την δυναμομετρηση - ειναι αριστη τιμη για ΜΑΗΑ , το οποιο ειναι το πιο αυστηρο δυναμομετρο (αν δεν τυποποιησες τη μετρουμενη ισχυ κατα DIN).Τα ερωτηματα που μενουν ομως ειναι το ποση θερμοκρασια καυσαεριων (πραγματικη , οχι αυτη που λεει το vag-com , αυτη που θα μετραγαμε με ενα πυρομετρο στην πολλαπλη (= + 150οC απο το downpipe)) με αναλογια καυσιμου στα mid 11's ψηλα και τετοια πιεση καυσαεριων απο τη μικρη τουρμπινα (=αντοχη κυλινδοκεφαλης/μαντεμιου κλπ) και ποσο θα αντεξει η τουρμπινα (κυριως το μαντεμι της (αλλα και το thrust...) με τετοια χρηση/παροχη , γιατι επιμενω 330 στο ΜΑΗΑ (με τυποποιηση ISO/EU/etc ειναι νουμερο μη αναμενομενο ,ειναι + 110-120 πραγματικα αλογα στο μοτερ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 Μου κανει τρομερη εντυπωση που εφτασαν τα μπεκ για να εχεις μεσαια 11 σε μιγμα (το οποιο παρεπιπτοντως ειναι πιο στεγνο απο τον στοχο μογματος που δινει το προγραμμα της MTM για τον κινητηρα στον ME 9.1),γι αυτο ισως να εχεις και τοση δυναμη.Μαλλον πρεπει να τερματισαν τα μπεκ.330ΗΡ - αν μπορεις σηκωσε και την δυναμομετρηση - ειναι αριστη τιμη για ΜΑΗΑ , το οποιο ειναι το πιο αυστηρο δυναμομετρο (αν δεν τυποποιησες τη μετρουμενη ισχυ κατα DIN).Τα ερωτηματα που μενουν ομως ειναι το ποση θερμοκρασια καυσαεριων (πραγματικη , οχι αυτη που λεει το vag-com , αυτη που θα μετραγαμε με ενα πυρομετρο στην πολλαπλη (= + 150οC απο το downpipe)) με αναλογια καυσιμου στα mid 11's ψηλα και τετοια πιεση καυσαεριων απο τη μικρη τουρμπινα (=αντοχη κυλινδοκεφαλης/μαντεμιου κλπ) και ποσο θα αντεξει η τουρμπινα (κυριως το μαντεμι της (αλλα και το thrust...) με τετοια χρηση/παροχη , γιατι επιμενω 330 στο ΜΑΗΑ (με τυποποιηση ISO/EU/etc ειναι νουμερο μη αναμενομενο ,ειναι + 110-120 πραγματικα αλογα στο μοτερ! Ναι αλλά ξεχνάς ότι το παιδί πήρε και 30 άλογα με τους εκκεντροφόυς..... Έτσι εξηγούνται όλα....μήν μπερδεύεις τα πράγματα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 μια ερωτηση RS ...οι απωλειες που βγαινουν σε μια δυναμομετρηση εξαρτονται και απο το αν τα λαστιχα ειναι φαγωμενα ή καινουργια? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VoA Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Μπε Μπε Μπε Link to comment Share on other sites More sharing options...