Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

@shaddow20: Όχι, δυστυχώς λόγω αυξημένου φόρτου εργασίας δεν έχω προλάβει να πάω ακόμη. :-/

Link to comment
Share on other sites

Τασο μου κανουν εντυπωση τα νουμερα σου!!!! Πολυ καλος ειδες τελικα που δεν ηταν μπαμπουλας? μια χαρα παιζει και με το Stg2. Τωρα η διαφορα 45 αλογα εναντι στο δικο μου setup (μετρημενα σε maha) λες να ειναι στο προγραμμα (εμενα ειναι της ΜΤΜ) η στο δυναμομετρο? Παντως βαλε και εκκεντροφορους (shcrick) εγω πήρα 30 αλογα και 12κιλα κοντα ροπη!!!

Τα νούμερα από τα dyno,δέν πρέπει να τα λαμβάνουμε υπόψιν σαν απόλυτες τιμές.

Από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο ...υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις.

Επίσης τα setup μας ... δέν είναι ίδια.

Θα κάνω μέτρηση σε TAT ή Mustang ... όπου έχω πάρει προηγούμενες μετρήσεις με το αυτοκίνητο μου....και θα δώ τη διαφορά με πρίν.

Τώρα όσον αφορά τους εκκεντροφόρους....

Καταρχήν για μένα (πρός το παρόν τουλάχιστον) δέν υπάρχει αυτή η σκέψη.

Σχετικά με την επιπλέον απόδοση που αναφέρεις....δέν έχω προηγούμενη εμπειρία οπότε δέν μπορώ να μιλήσω με σιγουριά.

Αλλά μου φαίνονται υπεραισιόδοξα και ειδικά η ροπή.

Link to comment
Share on other sites

Τασο το κουλο ειναι πως δεν κανει την παραμικρη διακοπη. Ετσι μου ερχεται να μην ασχοληθω με προγραμμα και να το αφησω ως εχει. Εσενα απο καυσιμο τι λεει?

Link to comment
Share on other sites

αρχιζει και χανετε η μπαλα με εσας ρε μαγγες τι θα γινει? :(

θα με παρουν τα κλαμματα σε λιγο με τα νουμερα που διαβαζω 8)

Προσεχε μην σε παρουν τα φουμαρα αντι για κλαματα!! :rolleyes::o:lol::lol::D:whistling::whistling:

Link to comment
Share on other sites

Ρε αν δεν δω...........!!!!

Tου Τασου το αμαξι το πετυχα προχθες βουτα..ανοιξε μια 3τη κοντα μου και τρομαξα..το αυτοκινητο πρεπει να σκοτωνει..Τωρα δεν ξερω αν ειχε βαλει το set up προχθες..

Α το τρομαξα ειναι που λεει ο λογος ετσι??Μην το παρεις και πανω σου Τασο.. tongue.giftongue.gif

Edited by Shaddow20
Link to comment
Share on other sites

Οποιος θέλει να δεί το αμάξι από κοντά....

Κυριακή πρωί κατά τις 11:00 θα είμαι Σκίπερς καφέ.

Επίσης κατά τις 16:00 θα είμαι Ολύμπικο για το meeting του Golf Club.

Link to comment
Share on other sites

Οποιος θέλει να δεί το αμάξι από κοντά....

Κυριακή πρωί κατά τις 11:00 θα είμαι Σκίπερς καφέ.

Επίσης κατά τις 16:00 θα είμαι Ολύμπικο για το meeting του Golf Club.

Taso εσυ δεν ησουν προχθες βουτα??

Link to comment
Share on other sites

Νεα σκαστρα απο την VW με κωδικο G.

http://www.mkv-gti.net/wiki/index.php?titl...FBlow-Off_Valve

Δέν υπαρχει Στέφανε.

Απο ότι ξέρω ήταν ένα post κάποιου π....ρα που πέρασε την PCV για την DV.

Η VW βγάζει revisions με συνεχόμενους κωδικούς και άν ήταν έτσι ο κωδικός θα τελείωνε σε "D" και όχι σε "G".

¶μα δείς δέν υπάρχει ούτε το link,,,,,

Link to comment
Share on other sites

Οποιος θέλει να δεί το αμάξι από κοντά....

Κυριακή πρωί κατά τις 11:00 θα είμαι Σκίπερς καφέ.

Επίσης κατά τις 16:00 θα είμαι Ολύμπικο για το meeting του Golf Club.

Aγορι μου δεν σε αμφισβητει κανενας εσενα σε ξερουμε οτι υπαρχεις!!!!!! <_<:rolleyes::rolleyes::rolleyes:tongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Δέν υπαρχει Στέφανε.

Απο ότι ξέρω ήταν ένα post κάποιου π....ρα που πέρασε την PCV για την DV.

Η VW βγάζει revisions με συνεχόμενους κωδικούς και άν ήταν έτσι ο κωδικός θα τελείωνε σε "D" και όχι σε "G".

¶μα δείς δέν υπάρχει ούτε το link,,,,,

Mαλιστα.

Οκ. Ας περιμενουμε λοιπον την force μηπως κανει και καλυτερο τσαφ τσουφ <_<

Link to comment
Share on other sites

Eπιτελους οχι αλλες σπασμενες σκαστρες!

http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...product=FMFSITV

¶ρη στην παρούσα φάση δέν κυκλοφορεί ακόμα στη Ευρώπη εξ'ου και το "Please Call" στο τετραγωνάκι της τιμής.

Ώς συνήθως θα μας ...μπιπ.... εμάς τους.. Europeans..

Πάντως στο Vortex μερικά άτομα το έχουν ΗΔΗ βάλει με καλά αποτελέσματα...

Θα γίνει στάνταρτ πιστεύω...

Link to comment
Share on other sites

παντως με την αλλαγη που εκανε στην θεση της σκαστρας στο S3 η VAG τελος η σκισμενες σκαστρες.

Link to comment
Share on other sites

@VoA:

Tα 330ΗΡ στο ΜΑΗΑ (φωτεινελη ή Αγγελιδη?) τα ειδες με τα μαμα μπεκ?Ειχες και wide band συνδεδεμενο στη μετρηση?Αν ναι ψηλα τι εδειχνε απο καυσιμο?

Link to comment
Share on other sites

Με τα μαμα μπεκ και το duty cycle συμφωνα με το vag com δεν ξεπερασε το 83%. Ο wideband τις ΑΕΜ ψηλα έδειξε 11,4

Link to comment
Share on other sites

Με τα μαμα μπεκ και το duty cycle συμφωνα με το vag com δεν ξεπερασε το 83%. Ο wideband τις ΑΕΜ ψηλα έδειξε 11,4

Μου κανει τρομερη εντυπωση που εφτασαν τα μπεκ για να εχεις μεσαια 11 σε μιγμα (το οποιο παρεπιπτοντως ειναι πιο στεγνο απο τον στοχο μογματος που δινει το προγραμμα της MTM για τον κινητηρα στον ME 9.1),γι αυτο ισως να εχεις και τοση δυναμη.Μαλλον πρεπει να τερματισαν τα μπεκ.330ΗΡ - αν μπορεις σηκωσε και την δυναμομετρηση - ειναι αριστη τιμη για ΜΑΗΑ , το οποιο ειναι το πιο αυστηρο δυναμομετρο (αν δεν τυποποιησες τη μετρουμενη ισχυ κατα DIN).Τα ερωτηματα που μενουν ομως ειναι το ποση θερμοκρασια καυσαεριων (πραγματικη , οχι αυτη που λεει το vag-com , αυτη που θα μετραγαμε με ενα πυρομετρο στην πολλαπλη (= + 150οC απο το downpipe)) με αναλογια καυσιμου στα mid 11's ψηλα και τετοια πιεση καυσαεριων απο τη μικρη τουρμπινα (=αντοχη κυλινδοκεφαλης/μαντεμιου κλπ) και ποσο θα αντεξει η τουρμπινα (κυριως το μαντεμι της (αλλα και το thrust...) με τετοια χρηση/παροχη , γιατι επιμενω 330 στο ΜΑΗΑ (με τυποποιηση ISO/EU/etc ειναι νουμερο μη αναμενομενο ,ειναι + 110-120 πραγματικα αλογα στο μοτερ!

Link to comment
Share on other sites

Μου κανει τρομερη εντυπωση που εφτασαν τα μπεκ για να εχεις μεσαια 11 σε μιγμα (το οποιο παρεπιπτοντως ειναι πιο στεγνο απο τον στοχο μογματος που δινει το προγραμμα της MTM για τον κινητηρα στον ME 9.1),γι αυτο ισως να εχεις και τοση δυναμη.Μαλλον πρεπει να τερματισαν τα μπεκ.330ΗΡ - αν μπορεις σηκωσε και την δυναμομετρηση - ειναι αριστη τιμη για ΜΑΗΑ , το οποιο ειναι το πιο αυστηρο δυναμομετρο (αν δεν τυποποιησες τη μετρουμενη ισχυ κατα DIN).Τα ερωτηματα που μενουν ομως ειναι το ποση θερμοκρασια καυσαεριων (πραγματικη , οχι αυτη που λεει το vag-com , αυτη που θα μετραγαμε με ενα πυρομετρο στην πολλαπλη (= + 150οC απο το downpipe)) με αναλογια καυσιμου στα mid 11's ψηλα και τετοια πιεση καυσαεριων απο τη μικρη τουρμπινα (=αντοχη κυλινδοκεφαλης/μαντεμιου κλπ) και ποσο θα αντεξει η τουρμπινα (κυριως το μαντεμι της (αλλα και το thrust...) με τετοια χρηση/παροχη , γιατι επιμενω 330 στο ΜΑΗΑ (με τυποποιηση ISO/EU/etc ειναι νουμερο μη αναμενομενο ,ειναι + 110-120 πραγματικα αλογα στο μοτερ!

Ναι αλλά ξεχνάς ότι το παιδί πήρε και 30 άλογα με τους εκκεντροφόυς..... closedeyes.gif

Έτσι εξηγούνται όλα....μήν μπερδεύεις τα πράγματα....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.