Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

...Η ιστορία με τα μπεκ ειναι οπως την λεει η MTM, APR, Ανδριαννάκης, Κρίτωνας, κ.α που μπορεί να αγνοώ. Η ΜΤΜ δεν επέλεξε την λύση να ανεβάσει πίεση στην μπεκιέρα γιατί ίσως θεωρεί πως τα άλογα που βγάζει το κιτακι της είναι αρκετά ή ισως γιατί δεν ξερει ή ακομα γιατι είναι επικίνδυνο? δεν ξέρω..η μοναδική εταιρία αυτή την στιγμή που ανέβασε την πίεση στα 130bar είναι η APR και όχι για να βγάλει περισσότερα άλογα αλλά για να παίξει με ασφαλέστερο a/f...

Λοιπον, σημερα εκανα την πρωτη δοκιμη με rail pressure στα 130bar. H διαφορα σε παροχη βρισκεται περιπου στο 9%! Αυτο σημαινει οτι ενω μπορει καποιος να δουλευει με λ=0.85 (ΑFR 12.5:1) με ενα συγκεκριμενο σεταπ, μονο απο την αλλαγη της πιεσης στη μπεκιερα το περισσοτερο καυσιμο του εξασφαλιζει λ της ταξεως του 0.78 (AFR 11.4:1)! Η διαφορα αυτη μεταφραζεται σε 160-170οC μικροτερη θερμοκρασια καυσαεριων! Ή αλλιως σε ιδιο AFR με μπεκ S3 που επαρκουν για 310-315ΗΡ, με τη μεγαλυτερη πιεση φτανουν για 340+ΗΡ. Παρενεργειες (ακαυστο καυσιμο, μαυρο καπνο, δυσλειτουργιες γενικοτερα κλπ) δεν διαπιστωσα.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, σημερα εκανα την πρωτη δοκιμη με rail pressure στα 130bar. H διαφορα σε παροχη βρισκεται περιπου στο 9%! Αυτο σημαινει οτι ενω μπορει καποιος να δουλευει με λ=0.85 (ΑFR 12.5:1) με ενα συγκεκριμενο σεταπ, μονο απο την αλλαγη της πιεσης στη μπεκιερα το περισσοτερο καυσιμο του εξασφαλιζει λ της ταξεως του 0.78 (AFR 11.4:1)! Η διαφορα αυτη μεταφραζεται σε 160-170οC μικροτερη θερμοκρασια καυσαεριων! Ή αλλιως σε ιδιο AFR με μπεκ S3 που επαρκουν για 310-315ΗΡ, με τη μεγαλυτερη πιεση φτανουν για 340+ΗΡ. Παρενεργειες (ακαυστο καυσιμο, μαυρο καπνο, δυσλειτουργιες γενικοτερα κλπ) δεν διαπιστωσα.

Πως τα κανεις πως τα φερνεις παλι μου εφτιαξες την μερα! :););)

Link to comment
Share on other sites

Αααα όμορφα...

Καταλήγουμε δηλαδή στο συμπέρασμα που εγώ τουλάχιστον έχω διατυπώσει απο ποοοολύ καιρό,

με καθυστέρηση κάποιον δεκάδων πόστ μετά....

Κάτι είναι και αυτό........

Οπότε για να ανακεφαλαιώσουμε....πόσα άλογα φτάνουν τα μπέκ του S3 ;;; :)

Link to comment
Share on other sites

Πως τα κανεις πως τα φερνεις παλι μου εφτιαξες την μερα! :););)

Το περίεργο είναι ότι εγώ τόσο καιρό προσπαθώ, αλλά εσύ προφανώς θές να τα ακούς απο άλλο στόμα....

Απορώ γιατι γράφω ακόμα στο φόρουμ....

Link to comment
Share on other sites

Ας μην το χαλάσουμε πάλι :lol:

Η ουσία είναι οτι εκτός απο την APR μου φαίνεται πως και αλλη μια επώμυνη εταιρία εχει ανεβάσει την πίεση της Rail στα Cupra/S3 .... κυκλοφορεί στους δρόμους με ενα κόκκινο γράμμα στο λογότυπο της :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ας μην το χαλάσουμε πάλι :lol:

Η ουσία είναι οτι εκτός απο την APR μου φαίνεται πως και αλλη μια επώμυνη εταιρία εχει ανεβάσει την πίεση της Rail στα Cupra/S3 .... κυκλοφορεί στους δρόμους με ενα κόκκινο γράμμα στο λογότυπο της :lol:

Κοίτα...το να τα χαλάσουμε είναι αναπόφευκτο, γιατι οι περισσότεροι είναι ΟΑΚΟΑΟΚΤ (ότι ακούσουν και ότι αρπάξει ο κ...ος τους),

και εγώ έχω αρχίσει ΝΑ ΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ σε αυτό το φόρουμ..

Φτάνω δηλαδή να ακούω την κάθε μ....κια, να υπερασπίζομαι τον εαυτό μου, και μετά τα ίδια άτομα, να.....δίνουν συγχαρητήρια....

Εγώ λοιπόν, ΓΙΑΤΙ να συνεχίσω να ενδιαφέρομαι;;;

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Το περίεργο είναι ότι εγώ τόσο καιρό προσπαθώ, αλλά εσύ προφανώς θές να τα ακούς απο άλλο στόμα....

Απορώ γιατι γράφω ακόμα στο φόρουμ....

Ολος ο πλανητης δουλευει 110 bar και οοοολα τα προγραμματα εκει δουλευουν εκτος απο την apr που οπως ελεγε δουλευει 130 "θεωρητικα παντα" διοτι δεν εχουμε δει τιποτα απο κοντα ακομα!Στα 110 bar φιλε μου τα μπεκ του s3 δεν φτανουν για παροχη πανω απο 280-290 αλογα τροχο στον ανδριανακη!Ο Κριτωνας δοκιμασε και ΒΡΗΚΕ πως να κανει την πιεση στην μπεκιερα 130bar και διαπιστωσε οτι με αυτον τον τροπο αυξανεται λιγο ακομα η παροχη στα μπεκ!Εως τωρα ΚΑΝΕΝΑ προγραμμα δεν δουλευε ετσι!Τι θες να μας πεις τωρα εσυ οτι τι?Οτι μας το ελεγες?Φυσικα και οχι! Εσυ Δημητρη προσπαθεις να μας βοηθησεις και ειναι πολυ καλο αυτο που κανεις ΑΛΛΑ στο συγκεκριμενο θεμα ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕΣ ΠΟΥΘΕΝΑ για 130 bar κτλ!Δεν ειναι λοιπον οτι ελεγες "ρε μαλα....ες τα μπεκ στα 130 bar ειναι αρκετα" και εμεις λεγαμε οχιµλες βλακειες!ΟΛΟΙ λοιπον μιλαγαμε για 110bar οπως και εσυ!Μην πλανασαι λοιπον και νομιζεις οτι ηξερες γιατι ΔΕΝ ηξερες οπως κανενας!θα το ελεγες αλωστε .Σου ειπε καποιος tuner που θεωρεις εσυ καλο οτι τα μπεκ φτανουν για 800 αλογα και εσυ το εδεσες οτι για να σου το πε ετσι ειναι,που ουτε ακομα αυτος που σου το ειπε δεν ξερει πως γινεται και αν γινεται!Μαλλον εισαι τυχερος που"επιβαιβεωθηκες" με αυτον τον τροπο και καλο ειναι να σεβομαστε τον κοπο μερικων που εχουν βγαλει τα ματια τους ωρες ατελειωτες για να βρουν τι και πως, κανοντας την θεωρια πραξη!

Απορω ειληκρινα γιατι θες να διμιουργεις εντυπωσεις οτι ΕΣΥ το βρηκες ή ΕΣΥ το ηξερες?

Ολοι εμεις οπως και εγω θελουμε να βρουμε και να λυσουμε τα "δυσκολα"του tfsi για το καλο ολων και οχι για να κανουμε φιγουρα!

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Εγώ εχω να δείξω μονο αυτό

tfsik04.jpg

Κωστάκη ετοιμάσου για 130bar :lol:

( στα 200αρια μοτέρ ο map τερματίζει στα 1,5παρά bar)

Edited by vio
Link to comment
Share on other sites

Ολος ο πλανητης δουλευει 110 bar και οοοολα τα προγραμματα εκει δουλευουν εκτος απο την apr που οπως ελεγε δουλευει 130 "θεωρητικα παντα" διοτι δεν εχουμε δει τιποτα απο κοντα ακομα!Στα 110 bar φιλε μου τα μπεκ του s3 δεν φτανουν για παροχη πανω απο 280-290 αλογα τροχο στον ανδριανακη!Ο Κριτωνας δοκιμασε και ΒΡΗΚΕ πως να κανει την πιεση στην μπεκιερα 130bar και διαπιστωσε οτι με αυτον τον τροπο αυξανεται λιγο ακομα η παροχη στα μπεκ!Εως τωρα ΚΑΝΕΝΑ προγραμμα δεν δουλευε ετσι!Τι θες να μας πεις τωρα εσυ οτι τι?Οτι μας το ελεγες?Φυσικα και οχι! Εσυ Δημητρη προσπαθεις να μας βοηθησεις και ειναι πολυ καλο αυτο που κανεις ΑΛΛΑ στο συγκεκριμενο θεμα ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕΣ ΠΟΥΘΕΝΑ για 130 bar κτλ!Δεν ειναι λοιπον οτι ελεγες "ρε μαλα....ες τα μπεκ στα 130 bar ειναι αρκετα" και εμεις λεγαμε οχιµλες βλακειες!ΟΛΟΙ λοιπον μιλαγαμε για 110bar οπως και εσυ!Μην πλανασαι λοιπον και νομιζεις οτι ηξερες γιατι ΔΕΝ ηξερες οπως κανενας!θα το ελεγες αλωστε .Σου ειπε καποιος tuner που θεωρεις εσυ καλο οτι τα μπεκ φτανουν για 800 αλογα και εσυ το εδεσες οτι για να σου το πε ετσι ειναι,που ουτε ακομα αυτος που σου το ειπε δεν ξερει πως γινεται και αν γινεται!Μαλλον εισαι τυχερος που"επιβαιβεωθηκες" με αυτον τον τροπο και καλο ειναι να σεβομαστε τον κοπο μερικων που εχουν βγαλει τα ματια τους ωρες ατελειωτες για να βρουν τι και πως, κανοντας την θεωρια πραξη!

Απορω ειληκρινα γιατι θες να διμιουργεις εντυπωσεις οτι ΕΣΥ το βρηκες ή ΕΣΥ το ηξερες?

Ολοι εμεις οπως και εγω θελουμε να βρουμε και να λυσουμε τα "δυσκολα"του tfsi για το καλο ολων και οχι για να κανουμε φιγουρα!

Μάλιστα...

Καμιά φορά πραγματικά μου φαίνεται ότι εσύ και ο Φάνης πρέπει να είσαστε κολητοί, ή μάλλον επειδή ακούτε αυτά που ακούτε μαζί, οι αντιδράσεις σας είναι πανομοιότυπες.

Εγώ λοιπόν αγαπητέ ¶ρη δέν κάθομαι να λέω μπαρούφες την μία και μετά να τα γυρνάω απο την άλλη.Το γεγονός ότι αυξάνοντας την πίεση καυσίμου έχουμε μεγαλύτερη παροχή, το γνωρίζει και ο πιο άσχετος εδω μέσα, και δέν νομίζω ότι είναι η δικιά σας "μεγάλη" ανακάλυψη, ούτε και του κ.Κρίτωνα.Τα graphs της APR στο Vortex εγώ προσωπικά τα έχω δεί τουλάχιστον εδώ και 6 μήνες που έχουν αναρτηθεί, και δέν νομίζω φίλε μου να είναι "πυρηνική επιστήμη" το γεγονός ότι η APR ΑΛΛΑΖΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΧΡΟΝΟ τον ρυθμιστή πίεσης καυσίμου (την μικρή βαλβίδα που δίνει μαζί με το Κ04 κίτ της και "αναβαθμίστηκε"στα νεότερα TSFI) για να χρησιμοποιήσει τα μπέκ του Gti (ούτε καν του S3) και να δώσει αρκετό καύσιμο για την Κ04.Κάτι λοιπόν που εσείς παρουσιάζετε σαν την μεγαλύτερη ανακάλυψη απο τον καιρό προγραμματισμού του TFSI είναι κάτι που οι μεγάλες εταιρίες στο εξωτερικό γνωρίζουν ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΧΡΟΝΟ.

Όσο για το ποιος γνώριζε και τι, μου κάνει εντύπωση που κάν το αναφέρεις, ΕΙΔΙΚΑ όταν εχουμε κάνει ΤΟΣΕΣ συζητήσεις στο msn για το τί και πώς στον TFSI.Το κακό είναι προφανώς ότι αυτά που σου λέω, μάλλον δέν τα πιάνεις, γιατι δέν νομίζω ότι χρειάζεται να σου κάνω ειδική ανάλυση του πώς αυξάνουμε την παροχή καυσίμου σε ένα κινητήρα, για να συνειδητοποιήσεις ότι ισχύει κατι που εγώ ΦΩΝΑΖΩ εδω μέσα τόσο καιρό, δηλαδή ότι τα μπέκ του S3 φτάνουν και για 330 στρόφαλο.

Τέλος, εγώ δέν έχω να πώ κάτι παραπάνω, παρα μόνο ότι δυστυχώς επειδή και με τα παραπάνω λεγόμενα σου αποδεικνύεται για μία ακόμη φορά τό ότι να ασχολείσαι και να δείχνεις ενδιαφέρον για ορισμένα πράγματα και ορισμένους ανθρώπους τελικά γυρίζει μπούμεραγκ σε σένα και τελικά αυτοί που πρίν απο καιρό σε ρωτούσαν τώρα έρχονται να σου την πούνε κιόλας, εγώ πλέον ΣΤΑΜΑΤΑΩ να ποστάρω σε αυτό τουλάχιστον το post, και δέν σκοπεύω να ασχοληθώ ξανά με το εν λόγω θέμα.Υπάρχουν προφανώς αρκετές πηγές για ορισμένους να βρήσκουν την "τροφή" τους, έστω και με καθυστέρηση ορισμένων μόλις...μηνών.

Καλή τύχη λοιπόν εύχομαι στους πανταχού TFSI tuners, και καλά άλογα στις μηχανές σας.. :)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αν εγω τωρα βαλω ενα γραφημα (κρατημενο πανω απο 6 μηνες) που να δειχνει 1,3bar, με 127bar πιεση καυσιμου και 260gr MAF, στις 6.500, θα εχω βαλει υποψηφιοτητα για βραβειο;

Καλυτερα να βαλω ενα βιντεακι... :)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τα 130bar και σε μενα και στον Κρίτωνα όπως και σε πολλούς άλλους ειναι γνωστό μήνες τώρα...

Εσυ Δημητρη προτίμησε να βγάλεις 300+ σε 200αρι μοτερ με 12.5 γιατι μόνο έτσι θα τα βγάλεις...

Το μοτέρ του S3 εχει καλύτερη θερμοδυναμική απο το μοτέρ ΒWA-AXX (200ps) με αποτελέσμα στην ίδια πίεση με το ίδιο τουρμπο, την ιδια εισαγωγη. την ιδια εξάτμιση να βγάζει περι τα 20 αλογα παραπάνω απο Κ04 200αρι...Η ιστορια με τα 130bar στην μπεκιέρα απλά βοηθάει στο να βγεί η δύναμη με ασφαλέστο a/f (11.5) εναντι 12.5 (με 110bar) Τώρα αν εσυ θέλεις να βγάλεις 300ροδα σε 200αρι μοτερ μεγεια σου με χαρά σου να το κάνεις στο 12.5 af και να ρισκάρεις τις όποιες συνέπειες μπορεί να έχει. Φιλέ Δημήτρη η Eurodyne που επέλεξες να συνεργαστείς είναι μια καναδέζικη εταιρια με καλό όνομα αλλά το 12.5 που δουλεύει στα κιτακια της ειναι κάτι που δεν θα ήθελα συμφωνα με το στυλ οδηγησης μου. Καλό ειναι επίσης όταν δεν ξέρεις το επαγγελματικό και θεωρητικό υπόβαθρο των συνφορουμιτών σου να κρατιέσαι σε χαρακτηρισμους και κρίσεις του στυλ είναι άσχετος κλπ κλπ κλπ. (ασχετο αλλα γιατι η eurodyne απέσυρε το τοπικ απο το βορτεξ?)

Για μένα με 9% επιπλέον καύσιμο που συνεπάγεται η αύξηση στην μπεκιέρα (σου ξαναλέω πράγμα γνωστότατο και απο τον 1.8Τ με τα 4μπαρα αλλα και πραγμα γνωστο απο την φυσικη Γ Γυμνασιου) ειναι 1000 φορες προτιμότερο να αξιοποιήσεις το καύσιμο για να δουλέψεις στο 11.5 af παρά για να βγάλεις παραπάνω δύναμη., που και πάλι θα υπολείπεται 20 αλογα των S3/Cupra μοτερ...Ακομα περιμένω την δυναμομέτρηση σου...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τα 130bar και σε μενα και στον Κρίτωνα όπως και σε πολλούς άλλους ειναι γνωστό μήνες τώρα...

Εσυ Δημητρη προτίμησε να βγάλεις 300+ σε 200αρι μοτερ με 12.5 γιατι μόνο έτσι θα τα βγάλεις...

Το μοτέρ του S3 εχει καλύτερη θερμοδυναμική απο το μοτέρ ΒWA-AXX (200ps) με αποτελέσμα στην ίδια πίεση με το ίδιο τουρμπο, την ιδια εισαγωγη. την ιδια εξάτμιση να βγάζει περι τα 20 αλογα παραπάνω απο Κ04 200αρι...Η ιστορια με τα 130bar στην μπεκιέρα απλά βοηθάει στο να βγεί η δύναμη με ασφαλέστο a/f (11.5) εναντι 12.5 (με 110bar) Τώρα αν εσυ θέλεις να βγάλεις 300ροδα σε 200αρι μοτερ μεγεια σου με χαρά σου να το κάνεις στο 12.5 af και να ρισκάρεις τις όποιες συνέπειες μπορεί να έχει. Φιλέ Δημήτρη η Eurodyne που επέλεξες να συνεργαστείς είναι μια καναδέζικη εταιρια με καλό όνομα αλλά το 12.5 που δουλεύει στα κιτακια της ειναι κάτι που δεν θα ήθελα συμφωνα με το στυλ οδηγησης μου. Καλό ειναι επίσης όταν δεν ξέρεις το επαγγελματικό και θεωρητικό υπόβαθρο των συνφορουμιτών σου να κρατιέσαι σε χαρακτηρισμους και κρίσεις του στυλ είναι άσχετος κλπ κλπ κλπ. (ασχετο αλλα γιατι η eurodyne απέσυρε το τοπικ απο το βορτεξ?)

Για μένα με 9% επιπλέον καύσιμο που συνεπάγεται η αύξηση στην μπεκιέρα (σου ξαναλέω πράγμα γνωστότατο και απο τον 1.8Τ με τα 4μπαρα αλλα και πραγμα γνωστο απο την φυσικη Γ Γυμνασιου) ειναι 1000 φορες προτιμότερο να αξιοποιήσεις το καύσιμο για να δουλέψεις στο 11.5 af παρά για να βγάλεις παραπάνω δύναμη., που και πάλι θα υπολείπεται 20 αλογα των S3/Cupra μοτερ...Ακομα περιμένω την δυναμομέτρηση σου...

Είπα δέν θα ποστάρω, αλλά θα απαντήσω σάν τελευταίο πόστ πρώτα στα παραπάνω μιάς και απευθήνεται σε μένα.

1)Εγώ δέν είπα ποτέ ότι συνεργάζομαι με την Eurodyne.Απλά όταν με ρώτησες τί μπέκ είναι αυτά, εγώ σου απάντησα.¶λλο το ένα, άλλο το άλλο...

2)Ναι τα 2 μοτέρ έχου διαφορά στην κεφαλή όσον αφορά το υλικο (για την ροικότητα δέν γνωρίζω αλλά χλωμό το κόβω) γεγονός όμως που δέν δικαιολογεί 20 άλογα διαφορά.Το μονο που ίσως να παίζει ρόλο είναι η διαφορά στο CR που παίζει ρόλο ψηλά, είναι όμως μία η άλλη, γιατι τα μοτέρ αυτά "χάνουν" σε ροπή σε σχέση με τα παλιότερα, λόγο μικρότερης θερμοδυναμικής απόδοσης του κινητήρα.Το ζήτημα για μένα δέν είναι άν το Cupra βγάζει ή όχι 20 άλογα παραπάνω, αλλά ότι ο ΑΧΧ/BWA βγάζει κοντά στα 50 κιλά ροπή...Το τί προτιμά κανείς.....

3)Φαίνεται να έχεις κολήσει στο AFR γιατί κάποιοι σε έχουν κάνει να κολήσεις.Είναι αυτοί οι ίδιοι κάποιοι που πρίν απο ένα μόλις μήνα και μερικά πόστ σου έλεγαν ότι "κάποια πράγματα δέν γίνονται" ;;Μήπως θα έπρεπε μετά απο όλα όσα τελικά καταλήγουμε να διαβάζουμε θα έπρεπε ΕΣΥ να αναθεωρήσεις λίγο το απο πού περνεις τις πληροφορίες σου;;

4)Εγώ καλώς ή κακώς ποτέ δέν το έπαιξα tuner, και ορισμένα πράγματα (όπως η ρύθμιση του AFR, και η πιθανη καταπόνηση του κινητήρα) τα αφήνω γι'αυτούς που είναι η δουλειά τους να τα φροντίζουν.Εσύ απο την άλλη, με ακόμα λιγότερες γνώσεις, επέλεξες να σχολιάζεις/σχολιάσεις ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ τις εταιρίες προγραμματισμου για το τί AFR επιλέγουν να κρατάνε ανάλογα με την περίσταση, λές και η πείρα σου στο θέμα, σου δίνει την δυνατότητα να ζητάς τον λόγο απο προγραμματιστές στο Vortex γιατί επέλεξαν το έτσι και το αλλιώς, και το πώς θα σπάσουν τον κινητήρα !!!Έλεος δηλαδή !!!

και

5)Δέν ασχολήθηκα περεταίρω με το πόστ της Tapp Auto που αναφέρεις γιατι δέν έχω λόγο, αλλά το γιατι εξαφανίζονται ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ πόστ στο Vortex νομίζω ότι μπορεί καλύτερα να σου το εξηγήσει ο εκπρόσωπος της τελευταίας εταιρίας που επέλεξες να συνεργαστείς.Έχουν πολύ καλό marketing department...

Τέλος, θα ήθελα να παρακαλέσω να μήν γίνουν άλλα πόστ πρός το πρόσωπό μου, καθώς δέν πρόκειται να τα απαντήσω πλέον.Όποιος θέλει να ρωτήσει κάτι, υπάρχουν και τα p.m.

Καλή συνέχεια.

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

1)...Εγώ λοιπόν αγαπητέ ¶ρη δέν κάθομαι να λέω μπαρούφες την μία και μετά να τα γυρνάω απο την άλλη.Το γεγονός ότι αυξάνοντας την πίεση καυσίμου έχουμε μεγαλύτερη παροχή, το γνωρίζει και ο πιο άσχετος εδω μέσα, και δέν νομίζω ότι είναι η δικιά σας "μεγάλη" ανακάλυψη, ούτε και του κ.Κρίτωνα...

2)...Όσο για το ποιος γνώριζε και τι, μου κάνει εντύπωση που κάν το αναφέρεις, ΕΙΔΙΚΑ όταν εχουμε κάνει ΤΟΣΕΣ συζητήσεις στο msn για το τί και πώς στον TFSI.Το κακό είναι προφανώς ότι αυτά που σου λέω, μάλλον δέν τα πιάνεις, γιατι δέν νομίζω ότι χρειάζεται να σου κάνω ειδική ανάλυση του πώς αυξάνουμε την παροχή καυσίμου σε ένα κινητήρα, για να συνειδητοποιήσεις ότι ισχύει κατι που εγώ ΦΩΝΑΖΩ εδω μέσα τόσο καιρό, δηλαδή ότι τα μπέκ του S3 φτάνουν και για 330 στρόφαλο...

3)...εγώ πλέον ΣΤΑΜΑΤΑΩ να ποστάρω σε αυτό τουλάχιστον το post, και δέν σκοπεύω να ασχοληθώ ξανά με το εν λόγω θέμα...

4)...Υπάρχουν προφανώς αρκετές πηγές για ορισμένους να βρήσκουν την "τροφή" τους, έστω και με καθυστέρηση ορισμένων μόλις...μηνών...

Δημητρη, επειδη τα χεις παρει στο κρανιο με τον Φανη ή με τον Αρη ή με δεν ξερω κι εγω ποιον αλλον βλεπω οτι αφηνεις και καποιες αιχμες εναντιον μου, με τροπο που μαλλον με αδηκει!

1)Η "μεγαλη ανακαλυψη" οπως ειρωνικα αναφερεις εχει να κανει με την εφαρμογη του θεωρητικου πραγματος (130bar για μεγαλυτερη παροχη- ασχετο βεβαια με το τι παρενεργειες θα μπορουσε να προκαλεσει) στην ΠΡΑΞΗ! Και για να γινει πραξη σε πληροφορω οτι χρειαζεται πολυς χρονος και χρημα.Δε γινεται με το να πουλας μουρη με ποστς στα φορουμ! Και σε ρωταω...

ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑ 200ΑΡΙ BWA/AXX ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ 130BAR ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ? Δεν ξερω τι κανουν σε προτζεκτς στην Αμερικη, αλλα οσα εχω δει εδω (απο revo, apr, giac μεχρι τον τελευταιο ελληνα βελτιωτη...) δουλευουν 110bar και ολα οταν δυναμωσει το αυτοκινητο κανουν κοψιματα! ΤΕΛΟΣ!

2)Οσες φορες βλεπω "Τα Χ μπεκ φτανουν για Ψ αλογα" τοσο θα ξαναεπαναλαμβανω για το οτι προκειται για ανακριβεια αφου ειναι θεμα ασφαλειας (AFR), δυναμομετρου, τυποποιησης ισχυος, συνθηκων μετρησης και δεν ξερω και γω τι αλλο!Φτανει πια η παραπληροφορηση! ΕΛΕΟΣ!

3)Μη λες μεγαλες κουβεντες... και η κα Ρουλα Βροχοπουλου λεει οτι δεν θα ξαναβγει στην τηλεοραση, αλλα ειναι σαν τον μαϊντανο ολη μερα στα καναλια. Ξερεις ποτε δεν θα ξαναβγει? Οταν δεν θα την εχουν αναγκη οι καναλαρχες λογω... μικρης τηλεθεασης. Τοτε, Δημητρη, και να παρακαλαει δεν θα βγαινει ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΕΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ! ;)

4)Η λεξη "τροφη" παραπεμπει στα χρηματα. Να ξερεις λοιπον οτι ουτε απο το Φανη, ουτε απο τον Αρη ουτε απο καποιους αλλους εχω ζητησει ουτε 1 ευρω! Το "γιατι" αν το αναρωτιεσαι ειναι δικο μου θεμα αλλα και δικαιωμα μου! Οταν λοιπον ξαναπεις στο Φανη ή στον Αρη "σε κοροϊδευει, κλπ" να θυμασαι οτι απο τη στιγμη που δεν υπαρχει οικονομικο κινητρο δεν υπαρχει και "κοροϊδια". Πολυ περισσοτερο οταν ρωτησεις αυτους με τους οποιους ασχοληθηκα για τα δειγματα γραφης μου!

Η σταση σου ως ιδιωτης κανονικα επρεπε να ειναι θετικη απεναντι σε μενα ή το Φανη ή τον Αρη αλλα απ οτι καταλαβα η διαφορα ειναι οτι πλεον δεν μπορεις να εισαι ο "πρωτοπορος", η "πρωτη μουρη" στις μετατροπες, αυτος που θα δειχνει το δρομο στους αλλους γιατι καποιοι εχουν προχωρησει πιο μπροστα! Εκει μαλλον ειναι που τσαντιζεσαι και θες να υποβαθμιζεις καθε αλλη προσπαθεια.Γιατι πραγματικα αλλο λογο δε βρισκω! Οσον αφορα τους επαγγελματιες (οπου υπαρχει και το οικονομικο κινητρο στη μεση)...

Ειναι αντιδεοντολογικο - τουλαχιστον - καποιος να "θαβει" τον Κριτωνα ή τον Χ , Ψ "ανταγωνιστη" του, πολυ περισσοτερο οταν επειδη επι σχεδον 2 χρονια δεν δουλευε με το προϊον του το αυτοκινητο και απευθυνθηκε στον φιλο του Κριτωνα και του το εφτιαξε χωρις να ζητησει αμοιβη. Ας κοιταζε στα 2 χρονια που ειχε μπροστα του μεχρι να αγανακτησει ο ανθρωπος που εδωσε τα ωραια χρηματα του να το εφτιαχνε (βεβαια αυτο καμια φορα δεν ειναι τοσο ευκολο ειδικα αν εισαι dealer..ή μαλλον υπαλληλος dealer!), για να ηταν ολοι καλα κι αγαπημενοι και να μη του φταιει ο Κριτωνας μετα! Το χειροτερο που μπορει να γινει ειναι "ο πολεμος των tuners μεσα στα φορουμ"!

Link to comment
Share on other sites

Παρότι παρακάλεσα να μήν γίνουν πόστ προς εμένα πλέον, καταλαβαίνω την ανάγκη σου να "υπερασπιστείς" κάποια πράγματα, και εφ'οσον όπως βλέπω ξεπεράσαμε το στάδιο της "ευγενούς συζήτησης", άς πούμε λοιπόν κάποια πράγματα που έπρεπε να είχαμε πεί ανοιχτά απο καιρό....

Γιά πάμε να δούμε...

Δημητρη, επειδη τα χεις παρει στο κρανιο με τον Φανη ή με τον Αρη ή με δεν ξερω κι εγω ποιον αλλον βλεπω οτι αφηνεις και καποιες αιχμες εναντιον μου, με τροπο που μαλλον με αδηκει!

Δέν τα "έχω πάρει" με κανέναν, ειδικά με τον ¶ρη έχουμε κάνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ συζητήσεις, και εγώ γνωρίζω τι άνθρωπος είναι, όπως και αυτός (μαζί με τα τόσα άλλα παιδιά που έχουμε συζητήσει) τί άνθρωπος ειμαι εγώ.Απλά δέν μου αρέσει να αντιμετωπίζω "φερέφωνα", που απλά επαναλαμβάνουν λόγια άλλων, χωρίς όμως να έχουν το υπόβαθρο να φιλτράρουν τις πληροφορίες που τους παρέχονται..Δέν είναι λοιπόν ζήτημα "διαμάχης" με τα παιδιά.Πάντα με ενοχλούσε η πλύση εγκεφάλου, ότι και αυτή να περιλαμβάνει...

1)Η "μεγαλη ανακαλυψη" οπως ειρωνικα αναφερεις εχει να κανει με την εφαρμογη του θεωρητικου πραγματος (130bar για μεγαλυτερη παροχη- ασχετο βεβαια με το τι παρενεργειες θα μπορουσε να προκαλεσει) στην ΠΡΑΞΗ! Και για να γινει πραξη σε πληροφορω οτι χρειαζεται πολυς χρονος και χρημα.Δε γινεται με το να πουλας μουρη με ποστς στα φορουμ! Και σε ρωταω...

Τώρα αυτό μου το λές, σάν να είμαι άσχετος, και να μήν γνωρίζω ότι α)¶μα δέν είχε γίνει πράξη στο εξωτερικό, οι....ντόπιοι tuners θα έπεζαν ακόμα τόμπολα στα 110 bar.. β)Ο γραμμές κώδικα που αναφέρονται σε οποιαδήποτε βασική λειτουργία της ECU, έρχονται "στο πιάτο" απο της εταιρίες παροχής λογισμικού/hardware ώς αναγνωρισμένες περιοχές έτοιμες για τροποποιήση, και αυτό που χρειάζεται είναι το fine tuning.Εκτός και άν θές να να πείς ότι εσύ απλά διάβασες το EPROM και ανέλυσες μόνος σου τον κώδικα, βρήσκοντας το σημείο ελέγχου της πίεσης καυσίμου, το οποίο και ρύθμισες με τρόπο που οι μεγάλοι οίκοι του εξωτερικού δέν μπόρεσαν να ρυθμίσουν....σωστά..;;;;...Μάλιστα...Τώρα όσο για το άν εγώ πουλάω μούρη, άς το αφήσουμε καλυτερά, γιατι εχώ δέν έχω κανένα προσωπικό κέρδος, ούτε σαν χρηματικές απολαβές, αλλά ούτε και σαν...διαφήμηση...Οπότε άκυρο...

ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑ 200ΑΡΙ BWA/AXX ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ 130BAR ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ? Δεν ξερω τι κανουν σε προτζεκτς στην Αμερικη, αλλα οσα εχω δει εδω (απο revo, apr, giac μεχρι τον τελευταιο ελληνα βελτιωτη...) δουλευουν 110bar και ολα οταν δυναμωσει το αυτοκινητο κανουν κοψιματα! ΤΕΛΟΣ!

Μάάάλιστα....Προφανώς λοιπόν εσύ αγνοείς/παραβλέπεις το γεγονός ότι τα κοψίματα γίνονται σε περιοχή του powerband για την οποία δέν "ευθήνονται" τα injectors, και κατα συνέπεια αυξηση της πίεσης θα ήταν ΑΝΟΥΣΙΑ (εννοώντας πάντα την requested), αφού δέν πάει να ζητάει 500 bar η ECU, άμα η αντλια έχει σπάσει τα μούτρα της, ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙ και ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ..¶ν το πρόβλημα ήταν η πίεση, δέν θα λυνόταν με την upgraded αντλία.Τα αμάξια λοιπόν με stage 2 KAI 110 bar δουλεύουν ΜΙΑ ΧΑΡΑ στο εξωτερικό.Αλλά το πρόβλημα βλέπεις πιο είναι;Ότι κάνουμε ερωτήσεις που η περισσότεροι εδώ μέσα δέν γνωρίζουν και δέν μπορούν να απαντήσουν, και αυτά πρός ΤΙ;;Προς χάρην εντυπωσιασμού;;;Ποι΄ς δηλαδή "πουλάει μούρη..";;;

2)Οσες φορες βλεπω "Τα Χ μπεκ φτανουν για Ψ αλογα" τοσο θα ξαναεπαναλαμβανω για το οτι προκειται για ανακριβεια αφου ειναι θεμα ασφαλειας (AFR), δυναμομετρου, τυποποιησης ισχυος, συνθηκων μετρησης και δεν ξερω και γω τι αλλο!Φτανει πια η παραπληροφορηση! ΕΛΕΟΣ!

Το.."τα μπέκ φτάνουν" το πρωτοανέφερε ο Φανης, μετά προφανώς απο συζητήσεις μαζί σου, όπως έκανε και ο ¶ρη, προφανώς για τον ίδιο λόγο.Και εγώ άν πάρω κάποιον που δέν γνωρίζει και του κάνω πλύση εγκεφάλου, θα αρχίσει να βλέπει...φαντάσματα...Τελικά μήπως φταίει ο ΟΤΕ;;Όσο για τα θέματα ασφάλειας, άσε να πιστεύω εγώ αφελώς ότι η Giac, η Revo, η APR και γενικά οι μεγάλες εταιρίες του χώρου με τους χιλιάδες προγραμματισμούς ανα τον κόσμο....κάτι έχουν δοκιμάσει πρίν το βγάλουν στην αγορά....Παραπληροφόρηση είπες;;;ΣΑΦΩΣ !!!

3)Μη λες μεγαλες κουβεντες... και η κα Ρουλα Βροχοπουλου λεει οτι δεν θα ξαναβγει στην τηλεοραση, αλλα ειναι σαν τον μαϊντανο ολη μερα στα καναλια. Ξερεις ποτε δεν θα ξαναβγει? Οταν δεν θα την εχουν αναγκη οι καναλαρχες λογω... μικρης τηλεθεασης. Τοτε, Δημητρη, και να παρακαλαει δεν θα βγαινει ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΕΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ! ;)

Εκτός απο τα πολλά άλλα έχω ένα βασικό κακό.Όταν "τα παίρνω" όπως έγραψες με κάτι, τα πάιρνω οριστικά.Την προηγούμενη φορά που είχα αποφασίσει μα αφήσω εντελώς το φόρουμ, το μόνο που με έκανε να ξαναποστάρω ήταν η παρότρινση απο ορισμένα παιδιά που μέσω p.m. μου το ζήτησαν, για λόγους "ισορροπίας" του φόρουμ, και όποιος κατάλαβε τί είναι αυτό, κατάλαβε.Έχω όμως αρχίσει να κουράζομαι με αυτά που διαβάζω.

4)Η λεξη "τροφη" παραπεμπει στα χρηματα. Να ξερεις λοιπον οτι ουτε απο το Φανη, ουτε απο τον Αρη ουτε απο καποιους αλλους εχω ζητησει ουτε 1 ευρω! Το "γιατι" αν το αναρωτιεσαι ειναι δικο μου θεμα αλλα και δικαιωμα μου! Οταν λοιπον ξαναπεις στο Φανη ή στον Αρη "σε κοροϊδευει, κλπ" να θυμασαι οτι απο τη στιγμη που δεν υπαρχει οικονομικο κινητρο δεν υπαρχει και "κοροϊδια". Πολυ περισσοτερο οταν ρωτησεις αυτους με τους οποιους ασχοληθηκα για τα δειγματα γραφης μου!

Την λέξη "τροφή" εγω την χρησιμοποίησα σε "πνευματικό" επίπεδο, γιατι έτσι και αλλιώς ο Φάνης όλοι γνωρίζουμε τί λεφτά έχει δώσει στο αμάξι του, δέν θα μου έκανε εντύπωση να εδινε και λίγα παραπάνω.Απο την άλλη βέβαια το θέμα της "διαφήμησης" είναι κάτι διαφορετικό.Εφόσον λοπόν εγώ δέν βλέπω κανέναν άλλο βελτιωτή να συμμετέχει στο φόρουμ, ώστε να υπάρχει διάλογος, το να μεταφέρουν κάποιοι τις απόψεις και τις επιτυχείες ενός βελτιωτή, μόνο ώς ακούσια διαφήμηση μπορεί να θεωρηθεί.Και μήν ξεχνάμε, τα λεφτά δέν έρχονται απο μόνα τους...πρώτα έρχεται η...."επενδυση"..

Η σταση σου ως ιδιωτης κανονικα επρεπε να ειναι θετικη απεναντι σε μενα ή το Φανη ή τον Αρη αλλα απ οτι καταλαβα η διαφορα ειναι οτι πλεον δεν μπορεις να εισαι ο "πρωτοπορος", η "πρωτη μουρη" στις μετατροπες, αυτος που θα δειχνει το δρομο στους αλλους γιατι καποιοι εχουν προχωρησει πιο μπροστα! Εκει μαλλον ειναι που τσαντιζεσαι και θες να υποβαθμιζεις καθε αλλη προσπαθεια.Γιατι πραγματικα αλλο λογο δε βρισκω! Οσον αφορα τους επαγγελματιες (οπου υπαρχει και το οικονομικο κινητρο στη μεση)...

Η στάση μου ώς ιδιώτης (με κάποιες έστω παραπάνω γνώσεις) είναι να κάνω αρχικά αυτό που εγώ ΓΝΩΡΙΖΩ ότι είναι σωστό για το αμάξι μου, και μετά όσο μπορώ να προσπαθήσω να "ενημερώσω" του υπόλοιπους "ιδιώτες" για το τί θα ήταν καλύτερο και για το δικό τους αμάξι.Το να βγαίνει σε ένα φόρουμ "ο κ.Κρίτωνας είπε και κατάφερε ΑΥΤΟ" με μαθηματική ακρίβεια οδηγεί ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ, στο να αναζητήσουν τον κ.Κρίτωνα με τις επιτυχίες μπας και βρούν την υγειά τους με τα κοψίματα, και τις πιέσεις...Αυτό δηλαδή αποσκοπούμε;;Εγώ να χαίρομαι γι'αυτό γιατί ακριβώς;;;Και φυσικά, στον Φάνη και στο ¶ρη δέν πήρατε λεφτα (εννοείται, στο αμάξι τους δουλεύετε...), αλλά ούτε στον Γιώργο, στον Τάκη, στον Νίκο, στον Κώστα...θα πάρετε;;;¶ν όχι, τότε πάω πάσο, και να περάσω και γώ να δοκιμάσω..

Ειναι αντιδεοντολογικο - τουλαχιστον - καποιος να "θαβει" τον Κριτωνα ή τον Χ , Ψ "ανταγωνιστη" του, πολυ περισσοτερο οταν επειδη επι σχεδον 2 χρονια δεν δουλευε με το προϊον του το αυτοκινητο και απευθυνθηκε στον φιλο του Κριτωνα και του το εφτιαξε χωρις να ζητησει αμοιβη. Ας κοιταζε στα 2 χρονια που ειχε μπροστα του μεχρι να αγανακτησει ο ανθρωπος που εδωσε τα ωραια χρηματα του να το εφτιαχνε (βεβαια αυτο καμια φορα δεν ειναι τοσο ευκολο ειδικα αν εισαι dealer..ή μαλλον υπαλληλος dealer!), για να ηταν ολοι καλα κι αγαπημενοι και να μη του φταιει ο Κριτωνας μετα! Το χειροτερο που μπορει να γινει ειναι "ο πολεμος των tuners μεσα στα φορουμ"!

Μιλάμε για δεοντολογία σε ένα φόρουμ, που μπορεί ο καθένας να γράψει ότι θέλει;;Ο πόλεμος των tuner άς αφήσουμε να γίνεται δε άλλα φόρουμ.Εδώ έχουμε τον πόλεμο της μούφας..

Και για μία ακόμη φορά...Καλή συνέχεια.

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Έγω μίλησα για Χ αλογα σε συγκεκριμένο δυναμομέτρο με συγκεκριένο af. Εσυ Δημήτρη δεν το καταλάβες ή κάνεις πως δεν το καταλαβαίνεις. Ο Κρίτωνας ουδέποτε με είδε σαν "πελάτη" και οι ώρες που ασχολήθηκε με έκαναν να ντρέπομαι που δεν ήθελε καν να ακούσει για χρήματα. Η APR και η ΜΤΜ και η ΑΒΤ επέλεξαν ασφαλές af ενω μόνο η ρεβο και η Eurodyne παιζουν πανω απο το οριακο 12.0. Αρα απο εκεί και ο τελευταίος άσχετος καταλαβαίνει πως οι θερμοκρασίες δεν κάνουν καλό ούτε σε αυτά τα εξελιγμένα μοτέρ..Το εργοστάσιο γιατί νομίζεις επέλεξε να "ρίξει" την συμπίεση στα νεα S3/Cupra? Για πλάκα μήπως? Μερικές φορές όμως φιλε Δημήτρη ο ανταγωνισμός που επικρατεί ωθει τις εταιρίες στο να κάνουν λανδθασμένες επιλογές στα προϊόντα τους. Επισης στο θέμα κοψηματων σε πληροφορώ υπάρχουν αυτοκίνητα με επωνυμότατα προγράμματα που έκαναν κοψήματα μετα τις 5500...εκει η τρόμπα, το ξέρεις άλλωστε, αντέχει μια χαρα σε αντίθεση με τα μπεκ που τελειώνουν αδυνατόντας να κρατήσουν τον στόχο μίγματος που έχει οριστεί. Επιπλεον, και στο έχω ξαναζητήσει, μην ασχολείσαι με τα χρήματα που έχω δώσει στο αυτοκίνητο γιατι στην πορεία δεν με έχει βοηθήσει ο Κρίτωνας μόνο, αλλά και η ρεβο και η APR και η ΜΤΜ και ο Ποπαυ ο καθένας στον βαθμό που ήθελε-μπορούσε...Ευκολο θυμα δεν είμαι αγαπητέ και όσο το αναφέρεις υποτιμάς την νοημοσύνη μου και την αξιοπρέπεια μου σαν άνθρωπο και δεν στο επιτρέπω πλέον

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αν εγω τωρα βαλω ενα γραφημα (κρατημενο πανω απο 6 μηνες) που να δειχνει 1,3bar, με 127bar πιεση καυσιμου και 260gr MAF, στις 6.500, θα εχω βαλει υποψηφιοτητα για βραβειο;

Καλυτερα να βαλω ενα βιντεακι... ;)

Εαν πρόκειτε το γράφημα που θα βάλεις να είναι απο μετατροπή 200αριου σε Κ04 τότε θα σου φτιάξω εγω βραβείο ίσα με το μπόι σου tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Επειδη εχω κουραστει να ακουω συνεχεια τα ιδια και τα ιδια και το ποιος το ελεγε πρωτα και ποιος ανακαλυψε τον πλανητη Αρη θα πω να ξεκολησετε ολοι και να κοιταξουμε το κοινο μας συμφερον!

Οσο αφορα το Revo VAG-LOVER τι να πειτε τι?Ξερω πανω απο 5 αυτοκινητα που εδω και 2 χρονια ουσιαστικα εχουν τραγικα κοψιματα,δεν εχουν αμαξι οι ανθρωποι δηλαδη και τωρα βγαινεις και μας λες τι?Οτι εχετε βρει την λυση εδω και 6 μηνες για τα 130bar?Kαι γιατι δεν τα φτιαχνετε τα αμαξια τοοοοοοσοοοο καιρο ε?Απαντησε μου τι κανετε οταν σας λενε οι πελατες σας οτι εχουνε προβλημα??Να σου πω εγω?ΤΙΠΟΤΑ.Αντε να τους βαλετα υπιοτερες ρυθμισεις!Πα@@@ρια δηλαδη!

Παει η παπατζα συνεφο και οχι μονο απο την revo αλλα απο σχεδον ολες τις εταιριες!

Ολοι το ξερετε αλλα κανενας δεν το εφαρμοζει!Γιατι?Γιατι κραζετε καποιον που το εφαρμοσε στα αληθεια?

Να μην το κουραζουμε αλλο εχω να πω οτι εχω πληρωσει 2 προγραμματα σε επωνυμους και μη και κανενας δεν καταφερε να φτιαξει το αμαξι μου δυνατο χωρις κοψιματα!Μετα απο την αναβαθμηση που μου εκανε ο Κριτωνας που επαναλαμβανω ειναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ αυτη την στιγμη που εχει φτιαξει αμαξι με 130bar πιεση καυσιμου στην ΕΛΛΑΔΑ για να μην πω και πιο μακρυα,το αμαξι μου σκοτωνει και δεν κανει κιχ!1.6 over και 1 bar σταθερη εως και τις 6500 και το σημαντικοτερο ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΑ και με 0 βαθους κελσιου εξω και δυναμομετρημενο στο maha στα σπατα με σχεδον 280 αλογα!Δεν πατε να μου λετε λοιπον οτι θελετε ολοι σας ειτε ειστε Revo,Giac,κτλ ειληκρινα ΧΕΣΤΗΚΑ διοτι κανενας σας δεν μπορεσε να φτιαξει αμαξι ΣΩΣΤΟ!

Δημητρη ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΚΑΝΟΥΝ!Τι εχεις να πεις γιαυτο?πεσμου ειληκρινα μονο αυτο?

Εχω να πω μπραβο στον Kριτωνα που εκατσε και εχασε τοσο χρονο και τοσο χρημα για το καλο ολων μας!

Δημητρη εχω να σου πω οτι το παρατραβας ωρες ωρες!Δεν πρεπει να μιλας ετσι για ατομα οπως ο Κριτωνας που δουλευουν και για εσενα!Τελος το αμαξι μου πλεον το χαιρομαι !

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Επειδη εχω κουραστει να ακουω συνεχεια τα ιδια και τα ιδια και το ποιος το ελεγε πρωτα και ποιος ανακαλυψε τον πλανητη Αρη θα πω να ξεκολησετε ολοι και να κοιταξουμε το κοινο μας συμφερον!

Οσο αφορα το Revo VAG-LOVER τι να πειτε τι?Ξερω πανω απο 5 αυτοκινητα που εδω και 2 χρονια ουσιαστικα εχουν τραγικα κοψιματα,δεν εχουν αμαξι οι ανθρωποι δηλαδη και τωρα βγαινεις και μας λες τι?Οτι εχετε βρει την λυση εδω και 6 μηνες για τα 130bar?Kαι γιατι δεν τα φτιαχνετε τα αμαξια τοοοοοοσοοοο καιρο ε?Απαντησε μου τι κανετε οταν σας λενε οι πελατες σας οτι εχουνε προβλημα??Να σου πω εγω?ΤΙΠΟΤΑ.Αντε να τους βαλετα υπιοτερες ρυθμισεις!Πα@@@ρια δηλαδη!

Παει η παπατζα συνεφο και οχι μονο απο την revo αλλα απο σχεδον ολες τις εταιριες!

Ολοι το ξερετε αλλα κανενας δεν το εφαρμοζει!Γιατι?Γιατι κραζετε καποιον που το εφαρμοσε στα αληθεια?

Να μην το κουραζουμε αλλο εχω να πω οτι εχω πληρωσει 2 προγραμματα σε επωνυμους και μη και κανενας δεν καταφερε να φτιαξει το αμαξι μου δυνατο χωρις κοψιματα!Μετα απο την αναβαθμηση που μου εκανε ο Κριτωνας που επαναλαμβανω ειναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ αυτη την στιγμη που εχει φτιαξει αμαξι με 130bar πιεση καυσιμου στην ΕΛΛΑΔΑ για να μην πω και πιο μακρυα,το αμαξι μου σκοτωνει και δεν κανει κιχ!1.6 over και 1 bar σταθερη εως και τις 6500 και το σημαντικοτερο ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΑ και με 0 βαθους κελσιου εξω και δυναμομετρημενο στο maha στα σπατα με σχεδον 280 αλογα!Δεν πατε να μου λετε λοιπον οτι θελετε ολοι σας ειτε ειστε Revo,Giac,κτλ ειληκρινα ΧΕΣΤΗΚΑ διοτι κανενας σας δεν μπορεσε να φτιαξει αμαξι ΣΩΣΤΟ!

Δημητρη ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΚΑΝΟΥΝ!Τι εχεις να πεις γιαυτο?πεσμου ειληκρινα μονο αυτο?

Εχω να πω μπραβο στον Kριτωνα που εκατσε και εχασε τοσο χρονο και τοσο χρημα για το καλο ολων μας!

Δημητρη εχω να σου πω οτι το παρατραβας ωρες ωρες!Δεν πρεπει να μιλας ετσι για ατομα οπως ο Κριτωνας που δουλευουν και για εσενα!Τελος το αμαξι μου πλεον το χαιρομαι !

Kαλα ηρθες Σπατα και δεν εριξες ενα pm να βρεθουμε?Θα σε μαλωσω.....Εκει απο πανω μενω(δηλ κοντα στο μαγαζι με το δυναμομετρο)και ειναι και φιλος ο Αγγελιδης,επρεπε να μιλησεις αφου ηρθες στα μερη μας!
Link to comment
Share on other sites

Ξερω πανω απο 5 αυτοκινητα που εδω και 2 χρονια ουσιαστικα εχουν τραγικα κοψιματα,δεν εχουν αμαξι οι ανθρωποι δηλαδη και τωρα βγαινεις και μας λες τι?Οτι εχετε βρει την λυση εδω και 6 μηνες για τα 130bar?Kαι γιατι δεν τα φτιαχνετε τα αμαξια τοοοοοοσοοοο καιρο ε?Απαντησε μου τι κανετε οταν σας λενε οι πελατες σας οτι εχουνε προβλημα??Να σου πω εγω?ΤΙΠΟΤΑ.Αντε να τους βαλετα υπιοτερες ρυθμισεις!Πα@@@ρια δηλαδη!
Εγω ξερω οτι -οπως παντα- παιρνετε λαθος παραδειγματα, τα κανετε δεδομενα και μετα νομιζετε οτι εχετε βρει πατημα για να "την πειτε" στην οποια επωνυμη λυση.

Επειδη δηλαδη ξερεις 5 (???) αυτοκινητα με προβλημα, σημαινει οτι εχουν και ολα;

Μηπως 5 (???) σε δειγμα 5.000 (παγκοσμιως) ειναι λιγο διαφορετικο;

Επειδη το εχω ευκαιρο, οποτε θελεις πεσμου να σε παω μια βολτα με το demo car που εχουμε, να δεις εαν παρουσιαζει καποιο προβλημα με "ηπιες" ή με "αγριες" ρυθμισεις.

Ειναι αντιδεοντολογικο - τουλαχιστον - καποιος να "θαβει" τον Κριτωνα ή τον Χ , Ψ "ανταγωνιστη" του, πολυ περισσοτερο οταν επειδη επι σχεδον 2 χρονια δεν δουλευε με το προϊον του το αυτοκινητο και απευθυνθηκε στον φιλο του Κριτωνα και του το εφτιαξε χωρις να ζητησει αμοιβη. Ας κοιταζε στα 2 χρονια που ειχε μπροστα του μεχρι να αγανακτησει ο ανθρωπος που εδωσε τα ωραια χρηματα του να το εφτιαχνε (βεβαια αυτο καμια φορα δεν ειναι τοσο ευκολο ειδικα αν εισαι dealer..ή μαλλον υπαλληλος dealer!), για να ηταν ολοι καλα κι αγαπημενοι και να μη του φταιει ο Κριτωνας μετα! Το χειροτερο που μπορει να γινει ειναι "ο πολεμος των tuners μεσα στα φορουμ"!
Πισω απο πληκτρολογια και μεσα σε φορουμ ειναι πολυ ευκολο για τον καθενα να βελτιωσει αυτοκινητα, να φτιαξει τα κοψιματα και να βγαλει και ενα σκασμο αλογα, ειδικα οταν η επισημη εδρα της εταιριας του, ειναι το δεξι καθισμα καποιου αυτοκινητου.

Η πραγματικη ζωη ομως δεν ειναι μεσα στα φορουμ, αλλα εκει εξω, οπου κυκλοφορουν δεκαδες -ισως και εκατονταδες- επωνυμες εφαρμογες (εν Ελλαδι), οι οποιες δεν παρουσιαζουν το παραμικρο και μαλιστα αποδιδουν και παρα πολυ καλα. Το γεγονος οτι καλυπτονται κι απο τις αναλογες εγγυησεις, ας μην το αναλυσουμε καλυτερα, αλλωστε σιγα μη σε ενδιαφερει προσωπικα...

Οταν λοιπον ολοι εσεις οι "para-tuners", αποκτησετε ενα ΑΦΜ και βαλετε τα πραγματα κατω ωστε να δειτε τι πραγματικα συμβαινει, τοτε ελατε να μας κανετε κυρηγμα και να μας πειτε οτι θελετε.

Παντα μας αρεσε η κριτικη, ακομα και η κακοπροαιρετη.

Μεχρι τοτε ομως, θα επρεπε αν μη τη αλλο, να δειξετε λιγο σεβασμο σε καποια πραγματα, γιατι οσο δεν το κανετε, τοσο θα υπαρχουν καποιοι ταλαιπωροι, οι οποιοι θα καιγονται και μετα θα ερχονται στα "επωνυμα" με την ουρα στα σκελια, ωστε να βρουνε την υγεια τους απο τα μυριαδες προβληματα που βρεθηκαν ξαφνικα να αντιμετωπιζουν επανω στην περιουσια τους, επειδη καποιος αγορασε ενα λαπτοπ και την ειδε "βελτιωτης".

Υ.Γ.: "ανταγωνιστης"; εσυ; ποιανου ανταγωνιστης; της revo, της APR, της MTM ή ολων μαζι;

Link to comment
Share on other sites

+1 Κώστα αλλά ειδικά στον Κρίτωνα που αναφέρεσαι τον αδικείς, ξέρεις πόσα λαμόγια στην Ελλάδα με ΑΦΜ υπάρχουν? Μην τους βάζεις λοιπόν όλους στο ίδιο σακί γιατι τουλάχιστον όσον αφορά τον Κρίτωνα, αυτά τα 5 στα 100000 που λές τα έφτιαξε ενω η ρέβο όχι και δεν πιστεύω λόγω ασχετοσύνης αλλά απλά γιατί όσο γιγαντόνεται μια εταιρία δεν μπορεί ΠΟΤΕ να εχει 100% ευχαριστημένους πελάτες ειναι εμπορικά ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!!

Link to comment
Share on other sites

+1 Κώστα αλλά ειδικά στον Κρίτωνα που αναφέρεσαι τον αδικείς, ξέρεις πόσα λαμόγια στην Ελλάδα με ΑΦΜ υπάρχουν?

Λες να μην ξερω;

Με τα αυτοκινητα που "νομιζαν" οτι μπορουν να βελτιωσουν ασχολουμαι συχνα-πυκνα.

Τουλαχιστον Φανη, οι κατεχοντες ΑΦΜ και εδρα, εχουν και ενα ποσοστο ευθυνης απεναντι στο πελατη.

Μικρο ή μεγαλο ποσοστο, αυτο ειναι που διαχωριζει τον πραγματικο ευσυνειδητο επαγγελματια, απο αυτον που κανει απλως αρπαχτες, αλλα τουλαχιστον εχουν τα αντερα να προσπαθησουν (εστω) να το κανουν σωστα.

Edit: τα αυτοκινητακια που "νομιζει" οτι μπορει καποιος να πειραματιζεται και να κανει το χομπυ του, σημερα που μιλαμε κοστιζουν 35.000+ ευρω.

Μονο ο κινητηρας κοστιζει 5.500...

Το αναφερω, απλως για να μην ξεχνιομαστε.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει το εξής; Από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα αυτοκίνητο με πρόβλημα, δεν είναι ο εκάστωτε επώνυμος βελτιωτής ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να βρει την λύση και να επιδιορθώσει το πρόβλημα που υπάρχει; Και από την στιγμή που μπορεί ένας να το κάνει, γιατί να μην μπορούν και οι άλλοι, οι επώνυμοι που και καλύτερα μέσα και ΄μεγαλύτερη τεχνογνωσία έχουν, λέμε τώρα. Εγώ προσωπικά, που θέλω ότι καλύτερο για το αυτοκίνητο μου, δεν βάζω πρόγραμμα γιατί δεν υπάρχει αξιοπιστία. Και μην ακούσω πάλι για 5 στα 5000, γιατί δεν είναι ούτε μόνο 5, ούτε και 5000 αυτά που φοράνε, πλέον, REVO ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία και έχουν προβλήματα...

Το αν η επιλογή του Κρίτωνα είναι σωστή, ή ασφαλής, δεν έχει να λέει κάτι. Πως μπορεί κανείς να μιλάει για αξιοπιστία, από την στιγμή που υπάρχουν αυτοκίνητα με κοψήματα; Ας δούμε και του Κρίτωνα τα αυτοκίνητα πως συμπεριφέρονται μετά από 15000χλμ και τι ζημιές έχουν βγάλει και μετά εδώ θα είμαστε και πιστεύω ότι είμαστε όλοι αρκετά άντρες για να παραδεχτούμε το λάθος μας. Υποθέσεις κάναμε και στο παρελθόν και να που καταλήξαμε. Μην τρελαθούμε κιόλας. Ούτε μ@@@@ες είμαστε, ούτε θα αφήσουμε κανέναν να μας περάσει για μ@@@@ες.

BassakosVR6 : 2 φορες "κακια" λεξουλα = 2 μερες Ban! (πλακα κανω!)

χαχαχαχαχαχαχα πιπερι στο στομα!

Edited by BassakosVR6
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.