Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Μάλιστα..Δηλαδή έχετε μετρήσει ΜΤΜ και GIAC σε Κ04 (Cupra) και είδατε ότι φτάνει σε χαμηλότερες θερμοκρασίες απο ότι το Revo με Κ04..

Πολύ οργάνωση ρε παιδιά.

Δέν μου στέλνεις ¶ρη και μένα κανένα απο τα logs να τους ρίξω μια ματιά.

Είμαι περίεργος.

Αυτα εδω υπαρχουν? Γιατι μονο με λογια δε βγαινει ακρη...

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ θα με τρελανεις? :D

Για τεχνικα μιλησα και μαλιστα για θερμοκρασιες πραγμα που ενδιαφερει ολλους!Τωρα γιατι θελετε να το περασετε "ετσι" ειναι αλλο θεμα!

Και ασε το μου ειπε καποιος κατι στο εχω πει 300 φορες για πολλα λογκς που εχω δει

Ώραία λοιπόν.¶ς το πιάσουμε το θέμα να δούμε που θα μας βγάλει, αλλά εγώ θα σε ρωτήσω ορισμένα πράγματα ΖΩΤΙΚΗΣ σημασίας στο όλο θέμα, και εσύ άμα θές, και άμα μπορείς, απάντησέ μου.¶ν όμως δέν μπορείς, για το ένα ή τον άλλο λόγο, τότε θα καταλάβεις γιατι εγώ τουλάχιστον "το περνάω έτσι" το θέμα...

Πάμε λοιπόν....

1)Το συγκεκριμένο αμάξι που είδες εσύ ¶ρη, τί περιφερικά είχε ;;

2)Το συγκεκριμένο αμάξι τί πίεσεις είχε; (logs block 115)

3)Το συγκεκριμένο αμάξι τί AFR είχε; (logs block 031 και 032)

4)Το συγκεκριμένο αμάξι τί CF έριχνε;; (logs block 020)

5)Το συγκεκριμένο αμάξι τί Fuel Rail Pressure είχε ;; (logs block 230)

6)Το συγκεκριμένο αμάξι τί μπουζί φόραγε ;

7)Το συγκεκριμένο αμάξι είναι δεδομένο ότι δέν είχε κάποια βλάβη υλικού;

Τα παραπάνω είναι οι "τεχνικές λεπτομέρειες" που σου ανέφερα στο προηγούμενο πόστ μου, στο οποίο εσύ απάντησες φυσικά με ένα απλό "Για τεχνικα μιλησα και μαλιστα για θερμοκρασιες πραγμα που ενδιαφερει ολλους" που είναι και λογικό, αφού δέν γνωρίζεις περισσότερα απο αυτά που σου μεταβιβάζουν..

Αφού λοιπόν μου απαντήσεις τα παραπάνω, τότε θα ξεκινήσουμε να το συζητάμε σε άλλη βάση, γιατί εφόσον ρωτάς εμένα, εμένα δέν μου φτάνει το "είχε lambda 0.9 (π.χ.) και καυσαέρια 2500 C (πάλι π.χ.).Σε κάποιους που θέλουν να δημιουργήσουν "κλίμα", απευθηνόμενοι σε άτομα που δέν ξέρουν κάν τί είναι τα παραπάνω, και το πώς αυτά επιρρεάζουν την λειτουργία ενός κινητήρα (και κατα συνέπεια ΚΑΙ την θερμοκρασία καυσαερίων) μπορεί να ακούγεται "βολικό", αλλά δόξα τον θεό, υπάρχουν πολλών είδων και γνώσεων άνθρωποι σε ένα φόρουμ...

Παρεπιπτόντως...μιά και logάρατε το Revo αλλά δέν τα έχεις, μήπως θα μπορούσες αν γίνεται να βάλεις τα logs του δικού σου;;;Αυτά φαντάζομαι τα έχεις έτσι;(ή τουλάχιστον μπορείς να τα βρείς).Βάλτα λίγο εδώ ή στείλτα μου να ρίξω μιά ματιά άν θές.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα θα με παίξετε? Να βάλω εγώ Revo κολλητού μου να τα δείτε?

Εννοείται.

Κάνε ένα attachment να τα πάρει όποιος θέλει.

Μόνο κάνε μιά περιγραφή και για το περι τίνος πρόκειται (περιφεριακά κ.λ.π.)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν λοιπόν :D

Seat Leon Tfsi + vflow + S3 IC. Μαμά μπουζί (αλλαγμένα) μαμά εξάτμιση χωρίς μεσαίο

http://88.218.97.14/B7T6.zip

Boost 7

Timing 6

Μάλιστα...

Φαντάζομαι δέν χρειάζεται να σου πώ ότι το αμάξι του φίλου σου έχει αρκετά προβλήματα, που όμως δέν σχετίζονται υποχρεωτικά με το πρόγραμμα της Revo.

Όταν ο φίλος σου έχει fuel cut, με τέτοιες ρυθμίσεις, και τόσο CF, το πιθανότερο είναι να έχει πρόβλημα το hardware του αυτοκινήτου.

Το έχει περάσει απο έλεγχο;Τί έδειξε;

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα...

Φαντάζομαι δέν χρειάζεται να σου πώ ότι το αμάξι του φίλου σου έχει αρκετά προβλήματα, που όμως δέν σχετίζονται υποχρεωτικά με το πρόγραμμα της Revo.

Όταν ο φίλος σου έχει fuel cut, με τέτοιες ρυθμίσεις, και τόσο CF, το πιθανότερο είναι να έχει πρόβλημα το hardware του αυτοκινήτου.

Το έχει περάσει απο έλεγχο;Τί έδειξε;

Το αμάξι δεν εχει θέμα με την αντλία αν εννοείς μονο αυτό. Απλά το Τ6 φέρνει το αμάξι στο οριο του. Αυτή την στιγμή το αμάξι είναι Κ04 και εννοείται οτι εχει γινει ελεγχος για φαγωμένο εκκεντροφόρο.

Το θέμα ομως είναι απλο. Βάζεις Β5Τ4 και είσαι πασάς... αν σου αρέσει το 0,84 στον κοφτή :D

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι δεν εχει θέμα με την αντλία αν εννοείς μονο αυτό. Απλά το Τ6 φέρνει το αμάξι στο οριο του. Αυτή την στιγμή το αμάξι είναι Κ04 και εννοείται οτι εχει γινει ελεγχος για φαγωμένο εκκεντροφόρο.

Το θέμα ομως είναι απλο. Βάζεις Β5Τ4 και είσαι πασάς... αν σου αρέσει το 0,84 στον κοφτή :D

Τό ότι όπως λές το αμάξι δέν έχει θέμα με την αντλία, δέν σημαίνει ότι το fuel cut δέν οφείλεται στην αδυναμία της αντλίας.Απλά είναι ένα "νορμάλ" fuel cut λόγω πτώσης πίεσης καυσίμου.¶μα ελλατώνατε την πίεση δέν θα είχε fuel cut.Δέν μπορούμε να τα θέλουμε όλα...

Όσον αφορά τώρα το T6 που όπως λές το φέρνει "στο όριο" σύμφωνα με σένα.Μιά και φαίνεται να ξέρεις να χειρίζεσαι το VAG COM, καλό είναι να ξέρεις και να το..."διαβάζεις"...

Εξήγησε μου λοιπόν ΓΙΑΤΙ σε ένα αμάξι που έχει όπως λές τσιτωμένο αβανς, η διόρθωση γίνεται σε συγκεκριμένους θαλάμους (όχι σε όλους) και σε ΜΗ συγκεκριμένες στιγμές;Γιατί με full load ξαφνικά ο ένας θάλαμος σταματάει να κόβει, ενώ ο άλλος ξεκινάει;Σε καταστάσεις direct injection όπου δέν τίθεται θέμα στοβιλισμού και πρόσμιξης (ή μηπώς στο συγκεκριμένο τίθεται) άν το αίτιο στης προανάφλεξης είναι το φτωχό μίγμα, γιατί δέν γίνεται εννιαία σε όλους τους θαλάμους;

Όπως σου είπα παραπάνω, καλό είναι να κάνουμε logging, αλλά να ξέρουμε και γιατι το κάνουμε....

Link to comment
Share on other sites

Το revo που ειχα πριν το δουλευα b7T6 με μονο μια εισαγωγη χωρις εξατμιση..

Το μεγιστο cf που ειχα δει ακομα και καλοκαιρι ηταν -4μοιρες στο φασμα 5000-6000k,και μειγμα 0.85 στον κοφτη..

Εχω χασει τα λογκς αλλιως θα τα ποσταρα..

Edit:Ξεχασα...Και μπουζι bosch F5DP0R..

Edited by ToM
Link to comment
Share on other sites

¶ντε παίδες...

Κανένας;;Δώστε μας τα φώτα σας οι ειδικοί του φόρουμ.¶ντε να κάψουμε την κακιά Revo ή όποια άλλη παλιοεταιρία που θέλει μόνο να καταστρέψει τα καλοσυντηρημένα και στην τρίχα αμαξάκια μας.

vio;;;¶ρη;; πείτε μας και εσείς την άποψή σας για τα παραπάνω logs;;τεχνικά δέν θέλατε να μιλήσουμε;να ξεφύγουμε απο τα τετριμένα "θα εκραγεί το αμάξι σου με το τάδε πρόγραμμα;;" ή το πλέον δημοφηλές "1300 βαθμοί στον κόφτη"...,πώς σας φαίνονται τα παραπάνω;;Πάει καλά το αμάξι;δέν παέι καλά;;

Βάλτε και τα δικά σας logs να δούμε...

Link to comment
Share on other sites

¶ντε παίδες...

Κανένας;;Δώστε μας τα φώτα σας οι ειδικοί του φόρουμ.¶ντε να κάψουμε την κακιά Revo ή όποια άλλη παλιοεταιρία που θέλει μόνο να καταστρέψει τα καλοσυντηρημένα και στην τρίχα αμαξάκια μας.

vio;;;¶ρη;; πείτε μας και εσείς την άποψή σας για τα παραπάνω logs;;τεχνικά δέν θέλατε να μιλήσουμε;να ξεφύγουμε απο τα τετριμένα "θα εκραγεί το αμάξι σου με το τάδε πρόγραμμα;;" ή το πλέον δημοφηλές "1300 βαθμοί στον κόφτη"...,πώς σας φαίνονται τα παραπάνω;;Πάει καλά το αμάξι;δέν παέι καλά;;

Βάλτε και τα δικά σας logs να δούμε...

Καταρχήν αν θες να συνεχίστει η συζήτηση (τουλάχιστον μαζι μου) ας αφήσεις της ειρωνείες και τα υπονοούμενα εκτός. Δεν νομίζω οτι μπορείς να κρίνεις απο τα 10post που εχω κάνει εαν μπορώ να καταλάβω τι διαβάζω. Εννοείται οτι ούτε τα γνωρίζω όλα ούτε το "παίζω" κατι ούτε "ειδικός" είμαι εγώ! Υπάρχουν θέματα που γνωρίζω και άλλα που δεν γνωρίζω. Οχι ομως ειρωνειούλες :blink:

Ομοίως κακώς υπονοείς οτι εχω κάτι με την Revo και οτι θέλω να την βγάλω κακιά. Δόξα των θεό η πλειοφηφία των tfsi στην Ελλάδα φοράει Revo και ακόμα δεν εχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα. Ομοίως δεν είμαι απο τους "Ελληνάρες" που θεωρώ οτι μπορώ να συγκρινω τις γνώσεις μου με οποιονδήποτε tuner της κάθε Revo.

Στο θέμα μας: Καταρχήν τα CF δεν είναι προανάφλεξη οπως λές .. εδώ

"...άν το αίτιο της προανάφλεξης είναι το φτωχό μίγμα, γιατί δέν γίνεται εννιαία σε όλους τους θαλάμους;"

είναι πρόγνωση για πιθανή προανάφλεξη η οποία για να μην συμβεί γίνεται η απαραίτητη διόρθωση. Είμαι σίγουρος οτι δεν εννοούσες αυτό αλλά αυτο εγραψες για αυτό και το διορθώνω.

Στην πολυ καλή ερώτηση σου γιατί τα CF δεν είναι ίδια σε ολους τους θαλάμους, μια αυθόρμητη απάντηση είναι οτι η ψύξη που εχει ο κάθε κύλινδρος είναι διαφορετική (λόγω θέσης) ετσι κάποιος εμφανίζει πρώτος, στην συνέχεια διορθώνεται, αλλάζει θερμοκρασία, εμφανίζει κάποιος αλλος ο οποίος αρχικά ηταν σε καλύτερη μοίρα στο ίδιο χρονικό σημείο που διαβάζει το vag-com κτλ. Δεν γνωρίζω κάποιον αλλο λογο. Διαφωτισέ μας γιατί πραγματικά μου κίνησες το ενδιαφέρον

(Τα logs τα εβαλα επειδή ΕΣΥ το ζήτησες. Στην συνέχεια ομως κατάλαβα οτι θέλεις logs που να "δείχνουν" οτι τα Revo είναι τζάκια για τουρμπίνες και οτι καταστρέφουν μοτέρ. Συγνώμη αλλα δεν είναι αποψη μου αυτό)

Τελευταίο για σήμερα (εκτός Αθήνας για ΣΚ, με Wireless mobile κάρτα που δηστυχώς συνδέεται στα 45kbps) είναι οτι στο συγκεκριμένο αμάξι εχουν γίνει τόσα logs και αλλαγές στα BTF που δεν μπορείς να φανταστείς. Το καλύτερο αποτέλεσμα που είχαμε ήταν με B8T5F9 και lambda 0,83-4 στον κόφτη και το αμάξι αυτό πήγαινε ακριβώς ΜΑ ακριβώς τα ίδια με το δικό μου (με τα ίδια πράγματα) φορώντας Giac και lambda (την ίδια ημέρα με τις ίδιες συνθήκες ίδια πατήματα) στο 0,72-3 στον κόφτη.

Καλο ΣΚ :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν αν θες να συνεχίστει η συζήτηση (τουλάχιστον μαζι μου) ας αφήσεις της ειρωνείες και τα υπονοούμενα εκτός. Δεν νομίζω οτι μπορείς να κρίνεις απο τα 10post που εχω κάνει εαν μπορώ να καταλάβω τι διαβάζω. Εννοείται οτι ούτε τα γνωρίζω όλα ούτε το "παίζω" κατι ούτε "ειδικός" είμαι εγώ! Υπάρχουν θέματα που γνωρίζω και άλλα που δεν γνωρίζω. Οχι ομως ειρωνειούλες :blink:

Το βλέπεις απο λάθος οπτική γωνία.Δέν είναι ζήτημα ειρωνείας αλλά "αγανάκτησης", όχι συγκεκριμένα κατευθηνόμενης προς εσένα.Απλά κάποια στιγμή, πρέπει να σοβαρευτούμε σε αυτό το φόρουμ, και να διαχωρίσουμε το α)"λέμε την γνώμη μας" για κάποια πράγματα, χωρίς όμως να το θεωρούμε και σωστό ή πιθανό, όταν δέν συνοδεύεται απο αποδείξεις, και β)εκφράζουμε μια τεμκηριωμένη άποψη, στηριζόμενοι σε απτές αποδείξεις, και πάντα όταν κάτι το γνωρίζουμε.Η διαφορά μεταξύ των δύο είναι ΧΑΩΔΗΣ!!Απο την μία το πρώτο είναι για τα πηγαδάκια, και εμένα με αφήνει αδιάφορο (ή και με εκνευρίζει μερικές φορές), ενώ το άλλο είναι καλοδεχούμενο, και ο σκοπός ενός φόρουμ ατόμων.

Ομοίως κακώς υπονοείς οτι εχω κάτι με την Revo και οτι θέλω να την βγάλω κακιά. Δόξα των θεό η πλειοφηφία των tfsi στην Ελλάδα φοράει Revo και ακόμα δεν εχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα. Ομοίως δεν είμαι απο τους "Ελληνάρες" που θεωρώ οτι μπορώ να συγκρινω τις γνώσεις μου με οποιονδήποτε tuner της κάθε Revo.

Πάλι λάθος κατάλαβες ότι υπονοώ πως ΕΣΥ ΕΙΔΙΚΑ έχεις κάτι με την Revo.Βλέπω όμως απο ορισμένα άτομα μια διαρκή προσπάθεια αναφοράς στην εν λόγω εταιρία (άσχετα άν είναι η Revo, θα μπορούσε να ήταν άλλη) με σκοπό ...ΤΙ ακριβώς...Να προλάβουν τον κόσμο να μήν σπάσει το μοτέρ του;;Έχουν σπάσει πολλά μοτέρ (είτε Revo είτε αλλιώς) ώστε να δημιουργούμε και "κλίμα" ;;Και άν πούμε ότι ναι είμαστε οι προστάτες των ανήμπορων "βελτιωμένων", γιατι δέν το κάνουμε ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ, και με την συνοδεία τεχνικών σχολίων που να το αποδεικνείουν;;Δέν μπορούμε γιατι δέν γνωρίζουμε;;Ε τότε μήπως να μήν το κάναμε κάν;;Για μένα το να ακούω.."2000 βαθμούς στην πολλαπλή !!! Στεγνό στον κόφτη !!!" και μετά να βλέπω logs σαν και αυτό που πόσταρες εσύ, είναι το λιγότερο εξοργιστικό, γιατι αισθάνομαι ότι θίγει την νοημοσύνη μου.Όχι γιατι είμαι ο...."ιντερνετομάστορας" όπως με έχει χαρακτηρίσει ο Φάνης, αλλά γιατί βλέπω ίσως πολύ παραμέσα απο ότι βλέπετε εσείς (και εσύ μαζί) που η αντίδρασή σας σε κάποιο πρόβλημα του αυτοκινήτου είναι να πείτε ότι φταίει το πρόγραμμα, να το ρυθμίσετε για να "αντέχει το αμάξι" και μετά να αφήνεται να εννοηθεί (όχι απο σένα συγκεκριμένα) ότι η Revo ή η όποια Revo δέν ξέρει τί της γίνεται...Γιατι λοιπόν εγώ απο δώ και μπρός να μήν "απαιτώ" τεκμηρίωση για κάθε αναφορά που γίνεται στο φόρουμ, για να διαχωρίσουμε βρέ αδερφέ επιτέλους ποιοι "ξέρουν" και ποιοι "νομίζουν πώς ξέρουν".Τώρα θα μου πείς γιατι είναι αναγκαιο αυτό;;Θα το καταλάβεις στην πορεία.

Στο θέμα μας: Καταρχήν τα CF δεν είναι προανάφλεξη οπως λές .. εδώ

"...άν το αίτιο της προανάφλεξης είναι το φτωχό μίγμα, γιατί δέν γίνεται εννιαία σε όλους τους θαλάμους;"

είναι πρόγνωση για πιθανή προανάφλεξη η οποία για να μην συμβεί γίνεται η απαραίτητη διόρθωση. Είμαι σίγουρος οτι δεν εννοούσες αυτό αλλά αυτο εγραψες για αυτό και το διορθώνω.

Βλέπεις;;Αυτά εννοώ.Τώρα πάς να μου την πείς (καλοπροαίρετα ίσως), την στιγμή που δέν είσαι και 100% σίγουρος με ποιον τρόπο πάς να μου την πείς.Δέν γίνεται να προσπαθείς να διορθώσεις κάτι που "πιστεύεις" ότι είναι λάθος, μήν γνωρίζοντας καλά το αντικείμενο, με κάτι που είναι "δεδομένα" λάθος.Και εξηγούμαι...Γνωρίζεις τί σημαίνει CF ;;Πώς πιστεύεις ότι εγώ θα έγραφα ότι το Correction Factor σημαίνει προανάφλεξη...Αυτό αφησα εγώ να εννοηθεί απο τα παραπάνω;;Δέν νομίζω.Για να ξεκαθαρίσεις λοιπόν και εσύ λίγο της σκέψεις σου πάνω στο θέμα, θα σου πώ ότι η προανάφλεξη, πάντα προηγείται της διόρθωσης.Αυτό γίνεται "εξ'ορισμού".Πρώτα όμως ο κινητήρας διασθάνεται μέσω του knock sensor την προανάφλεξη, και μετά διορθώνει.Δέν τίθεται ζήτημα ΠΡΟΓΝΩΣΗΣ όπως γράφεις.Προανάφλεξη μπορεί να δημιουργηθεί ανά πάσα στιγμή κατά την λειτουργεία του κινητήρα.Πώς πιστεύεις εσύ ότι είναι δυνατόν ο κινητήρας (ή η ECU) να την ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ;;Η μνήμη της ECU αποθηκεύει δεδομένα προανάφλεξης για να ρυθμίσει την επόμενη φορά την λειτουργεία του κινητήρα ανά το εύρος στροφών, τα δεδομένα όμως αυτά είναι "δυναμικής" φύσης, και αναπροσαρμόζονται.¶ν λοιπόν το αίτιο που προκαλούσε την προανάφλεξη απομακρινθεί, η ECU θα σταματήσει να διορθώνει όχι με την διαδικασία του μαντείου, αλλά με τις ενδείξεις του knock sensor.Αυτά περι σημειολογείας....

Στην πολυ καλή ερώτηση σου γιατί τα CF δεν είναι ίδια σε ολους τους θαλάμους, μια αυθόρμητη απάντηση είναι οτι η ψύξη που εχει ο κάθε κύλινδρος είναι διαφορετική (λόγω θέσης) ετσι κάποιος εμφανίζει πρώτος, στην συνέχεια διορθώνεται, αλλάζει θερμοκρασία, εμφανίζει κάποιος αλλος ο οποίος αρχικά ηταν σε καλύτερη μοίρα στο ίδιο χρονικό σημείο που διαβάζει το vag-com κτλ. Δεν γνωρίζω κάποιον αλλο λογο. Διαφωτισέ μας γιατί πραγματικά μου κίνησες το ενδιαφέρον

Μάλιστα...Πώς ψύχεται λοιπόν ένας θαλαμος, και γιατι η θέση που βρίσκεται το επιρρεάζει;;¶ν κάτι τέτοιο ίσχυε όντως, μπορείς να φανταστεί ποσες μεταβλητές θα χρειαζόταν η ECU για να λειτουργήσει σωστά ένας κινητήρας;;Σύμφωνα με τα παραπάνω που γράφεις, η διαδικασία συνεχούς διόρθωσης της ECU είναι κάτι το φυσιολογικό, και βέβαια απαραίτητο για την "εργοστασιακή" λειτουργεία ενός κινητήρα, πράγμα που είναι σαφώς λάθος.Κατά την παραπάνω άποψή σου λοιπόν, ένας κινητήρας που δείχνει 0 CF με ένα εργοστασιακό software, υπολειτουργεί, ή λειτουργεί λάθος.Ενώ ένας κινητήρας που δείχνει και κανα 2-3 μοίρες διόρθωση χαίρει άκρας υγείας.Δέν είναι έτσι τα πράγματα...

Όσο για τη διαφώτιση που λές, δέν θα την κάνω.Είπα απο εδώ και μπρος να κάνω εγώ πλέον τις ερωτήσεις, και όποιος πιστεύει ότι θέλει να απαντήσει, είναι ευπρόσδεκτος..(Και πάλι, μήν το παρεις προσωπικά.Δέν τα έχω μαζί σου, απλά ήρθε ο καιρός να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα εδώ μέσα)

(Τα logs τα εβαλα επειδή ΕΣΥ το ζήτησες. Στην συνέχεια ομως κατάλαβα οτι θέλεις logs που να "δείχνουν" οτι τα Revo είναι τζάκια για τουρμπίνες και οτι καταστρέφουν μοτέρ. Συγνώμη αλλα δεν είναι αποψη μου αυτό)

Πολύ καλά έκανες και σε ευχαριστώ.Ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα για να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα.

Τελευταίο για σήμερα (εκτός Αθήνας για ΣΚ, με Wireless mobile κάρτα που δηστυχώς συνδέεται στα 45kbps) είναι οτι στο συγκεκριμένο αμάξι εχουν γίνει τόσα logs και αλλαγές στα BTF που δεν μπορείς να φανταστείς. Το καλύτερο αποτέλεσμα που είχαμε ήταν με B8T5F9 και lambda 0,83-4 στον κόφτη και το αμάξι αυτό πήγαινε ακριβώς ΜΑ ακριβώς τα ίδια με το δικό μου (με τα ίδια πράγματα) φορώντας Giac και lambda (την ίδια ημέρα με τις ίδιες συνθήκες ίδια πατήματα) στο 0,72-3 στον κόφτη.

Καλο ΣΚ :wacko:

Αλλαγές στα BTF μπορεί να έχουν γίνει ΑΠΕΙΡΕΣ.Το πρόγραμμα όμως δέν είναι υποκατάστατο τεχνικού ελέγχου, ούτε μπορεί να διορθώσει βλάβες του hardware που προκαλούν δυσλειτουργία του κινητήρα.Και για να σου δώσω να καταλάβεις τί εννοώ, ένα αμάξι με εργοστασιακό πρόγραμμα που δέν διορθώνει, είναι εξίσου γρήγορο (άν όχι γρηγορότερο) απο ένα αμάξι με της Παναγιάς τα μάτια, που όμως πασχίζει να λειτουργήσει χωρίς να διαλυθεί.Το ζητούμενο και κάτι που οι περισότεροι δέν έχετε καταλάβει είναι ότι είναι σημαντικότερο να "προσαρμόσουμε το αμάξι στο πρόγραμμα", παρά το "πρόγραμμα στο αμάξι"...Και όποιος καταλάβει κατάλαβε.....

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Τα λογκς που ανεβασε ο vio Δημητρη ειναι απο 200αρι με κ03!Περιμενε να βρω τα καλα!Μην πορωνεσαι με τις εταιριες!Το εκανα και εγω παλιοτερα και απο την εμπειρια μου με τα προγραμματα εχω να πω οτι εχεις να ριξεις πολλααα καντιλια ακομα!

Τωρα εαν δεν πιστευεις αυτα που εχω δει εγω με τα ματια μου ειναι αλλο θεμα δικο σου!!Οι γνωσεις μου στο θεμα vag-com και logs ειναι πολυ βασικες αλλα ουσιοδης!(πιεση-διορθωση αβανς-λαμδα κτλ)Παρολο τις περιορισμενες μου γνωσεις μπορω πολυ ευκολα να καταλαβω τι παιζεται οταν καποιος μου λεει οτι το προγραμμα μας δουλευει 0.80λ και καπακια το μετραμε και βλεπουμε 0,84+Για να αναλυσετε εσεις οι ειδικοι που ξερετε να διαβαζετε το vag com θα ψαξω και θα βρω μερικα λογκς!Τα συμπερασματα μου τα εχω βγαλει εγω!

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

1. Μου φαίνεται οτι μάλλον δεν τα γνωρίζω εγω καλά τα πράγματα. Νόμιζα οτι οταν ενα αμάξι εχει προαναφλέξεις (πειράκια) καταρχήν ακούγεται και κατα δεύτερον το αισθάνεσαι. Με αυτό λοιπόν σαν βάση σου είπα οτι είναι "πρόγνωση". Εσυ υποστυρίζεις οτι δεν είναι πρόγνωση αλλά διόρθωση ΑΦΟΥ το αμάξι εχει μετρήσει πειράκια. Είναι ξεκάθαρο λοιπόν οτι ενας απο τους 2 μας κάνει λάθος. Θα επανέλθω στο θέμα απο δευτέρα.

2. Στο πρώτο κομμάτι λες οτι σε αφήνει παγερά αδιάφορο και σε εκνευρίζει οταν κάποιος λέει μια αποψη του χωρίς να την τεκμηριώνει. Συμφωνώ

Μετα λοιπόν και αφού σου εχω πεί εγω την αποψη μου με οποια τεκμηρίωση (σωστή ή λάθος), εσύ μου απαντάς οτι είναι λαθος η αποψη μου ΧΩΡΙΣ να τεκμηριώνεις το Γιατί.. Αρα εμένα με το σκεπτικό σου, η απάντηση σου... οχι vio εχεις λάθος αλλά δεν σου τεκμηριώνω το λάθος σου... θα πρέπει απλα η ΜΗ τεκμηριωμένη απάντηση σου να με αφήσει παγερά αδιάφορο ή και να με νευριάσει?

Οσο για το αμάξι του φίλου μου είναι αλλο πράγμα να υπάρχει "ανεπάρκεια" και αλλο να υπάρχει βλάβη hardware. Βλάβη hardware λοιπόν δεν υπήρχε. Ανεπάρκεια της εργοστασιακής τρόμπας υπήρχε. Αν παρολα αυτά εσυ στα logs βλέπεις κάποια βλάβη, πραγματικα ευχαρίστως να την αναφέρεις και να πάμε να το επιβεβαιώσουμε και να το διορθωσουμε. Αυτος δεν είναι και ο σκοπός?

Link to comment
Share on other sites

...Το ζητούμενο και κάτι που οι περισότεροι δέν έχετε καταλάβει είναι ότι είναι σημαντικότερο να "προσαρμόσουμε το αμάξι στο πρόγραμμα", παρά το "πρόγραμμα στο αμάξι"...Και όποιος καταλάβει κατάλαβε....

Eδω θα διαφωνησω. Το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ειναι μια ΡΥΘΜΙΣΗ, τιποτα περισσοτερο!

Αναλογα με το μηχανολογικο συνολο που εχουμε (=αυτοκινητο), προσαρμοζουμε και τη ρυθμιση (=προγραμμα).

Δηλαδη επειδη μας εγραψε καποιος μια "πατατα" μεσα στον εγκεφαλο και κουτσοδουλευει επειδη εχουμε εισαγωγες , εξατμισεις κλπ πρεπει να τα ξηλωσουμε ολα (=προσαρμογη αυτοκινητου) για να δουλευει καλυτερα? Δεν καταλαβαινω Δημητρη πως το εννοεις...

Οσον αφορα τα λογκαρισματα, δεν χρειαζεται τοση διαμαχη και κακο αφου και οι πετρες πλεον ξερουν πως δουλευει το καθε τυποποιημενο προγραμμα, οι μισοι απο δω εχουν vag-com και τα χουν δει και μονοι τους! Πριν 3 ημερες ημουν στο ΜΑΗΑ και ειδα 2 Leon II Cupra, το ενα μονο με software (Revo) και το αλλο με Unitronic - V-flow - full milltek. Τα αποτελεσματα δειχνουν ποσο ομοιες ειναι οι αποδοσεις για τα διαφορα software, αφου το μηχανολογικο συνολο κυριως καθοριζει το αποτελεσμα! Για την ιστορια, ISO/actual HP : 285/300 (Revo) , 305/320 (Unitronic). επισης και τα 2 μετρηθηκαν με τον ιδιο ακριβως τροπο και με διαφορα μισης ωρας. Η διαφορα ειναι οτι το Revo ζητουσε λ=0.84 και δεν εκανε κοψιμο ενω το Unitronic (που ζηταει συνηθως γυρω στο 0.;) με εισαγωγη - εξατμιση, κρυο και φορτιο...ΜΑΗΑ εκανε κοψιμο (πτωση πιεσης) μετα τις 6000 σαλ ( θα σηκωθουν μολις βρω χρονο τα dyno plots και το λογκαρισμα του Revo...).

Link to comment
Share on other sites

1. Μου φαίνεται οτι μάλλον δεν τα γνωρίζω εγω καλά τα πράγματα. Νόμιζα οτι οταν ενα αμάξι εχει προαναφλέξεις (πειράκια) καταρχήν ακούγεται και κατα δεύτερον το αισθάνεσαι. Με αυτό λοιπόν σαν βάση σου είπα οτι είναι "πρόγνωση". Εσυ υποστυρίζεις οτι δεν είναι πρόγνωση αλλά διόρθωση ΑΦΟΥ το αμάξι εχει μετρήσει πειράκια. Είναι ξεκάθαρο λοιπόν οτι ενας απο τους 2 μας κάνει λάθος. Θα επανέλθω στο θέμα απο δευτέρα.

Δυστυχώς τα πειράκια δέν είναι "υποχρεωτικό" να τα ακούς.Ειδικά στις υψηλές στροφές που μπορεί να καλύπτονται απο τον ήχο τις μηχανής, και οπότε είναι και πιο επικίνδυνα.Ψάξε να δείς πώς λειτουργεί ο knock sensor και θα καταλάβεις καλύτερα την όλη διαδικασία.Έτσι μαθαίνει κανείς άλλωστε..(Τώρα βέβαια το καλύτερο θα ήταν να το είχες ήδη κάνει, πρίν να ποστάρεις τα παραπάνω αλλά anyway.)

2. Στο πρώτο κομμάτι λες οτι σε αφήνει παγερά αδιάφορο και σε εκνευρίζει οταν κάποιος λέει μια αποψη του χωρίς να την τεκμηριώνει. Συμφωνώ

Μετα λοιπόν και αφού σου εχω πεί εγω την αποψη μου με οποια τεκμηρίωση (σωστή ή λάθος), εσύ μου απαντάς οτι είναι λαθος η αποψη μου ΧΩΡΙΣ να τεκμηριώνεις το Γιατί.. Αρα εμένα με το σκεπτικό σου, η απάντηση σου... οχι vio εχεις λάθος αλλά δεν σου τεκμηριώνω το λάθος σου... θα πρέπει απλα η ΜΗ τεκμηριωμένη απάντηση σου να με αφήσει παγερά αδιάφορο ή και να με νευριάσει?

Κοίταξε...Όπως σου είπα μετά απο τόσο καιρό και τόση αμφισβήτηση στο φόρουμ, το τελευταίο που με ενδιαφέρει πλεόν είναι να κάνω τον μάστορα ή τον καθηγητή.Εδώ σου είπα ότι κάνεις λάθος για τα πειράκια, και εσύ μου λές θα επανέλθω απο Δευτέρα...Ε όταν ψάξεις για την λειτουργία του knock sensor, ψάξε και για τους λόγους που προκαλούν προανάφλεξη.Πιο καλά θα τα διαβάσεις μόνος σου παρά να στα πώ εγώ και να μου πούνε μετά ότι "το παίζω μάστορας".Δέν με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο πιά.Σόρρυ.

Οσο για το αμάξι του φίλου μου είναι αλλο πράγμα να υπάρχει "ανεπάρκεια" και αλλο να υπάρχει βλάβη hardware. Βλάβη hardware λοιπόν δεν υπήρχε. Ανεπάρκεια της εργοστασιακής τρόμπας υπήρχε. Αν παρολα αυτά εσυ στα logs βλέπεις κάποια βλάβη, πραγματικα ευχαρίστως να την αναφέρεις και να πάμε να το επιβεβαιώσουμε και να το διορθωσουμε. Αυτος δεν είναι και ο σκοπός?

Όπως σου είπα και παραπάνω ο σκοπός μου δέν είναι να βγάλω διάγνωση στο αμάξι του φίλου σου.Για αυτό "έπρεπε" να υπάρχουν άλλοι.Τώρα γιατί δέν έγινε...δέν μπορώ εγώ να ξέρω.

P.S.Εσύ....δέν βλέπεις κάτι κακό στα logs δηλαδή;;Σου φαίνονται φυσιολογικά;;

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Eδω θα διαφωνησω. Το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ειναι μια ΡΥΘΜΙΣΗ, τιποτα περισσοτερο!

Αναλογα με το μηχανολογικο συνολο που εχουμε (=αυτοκινητο), προσαρμοζουμε και τη ρυθμιση (=προγραμμα).

Δηλαδη επειδη μας εγραψε καποιος μια "πατατα" μεσα στον εγκεφαλο και κουτσοδουλευει επειδη εχουμε εισαγωγες , εξατμισεις κλπ πρεπει να τα ξηλωσουμε ολα (=προσαρμογη αυτοκινητου) για να δουλευει καλυτερα? Δεν καταλαβαινω Δημητρη πως το εννοεις...

Ναί..Περίμενα τέτοια απάντηση, γι'αυτό και ότι έγραψα ήταν μεσα σε εισαγωγικά και με την φράση "όποιος κατάλαβε κατάλαβε".Anyway λοιπόν,το πρόγραμμα είναι όντως μιά ρύθμιση.Μια ρύθμιση όμως που απευθήνεται σε συγκεκριμένο hardware, είτε είναι κονσέρβα είται on the road.Το "συγκεκριμένο hardware" όμως μπορεί να είναι διαφορετικό για κάθε κινητηρα, όσο και άν αυτό ακούγεται περίεργο, όχι γιατι αποτελείται απο διαφορετικά εξαρτήματα, αλλά γιατι της περισσότερες φορές πρόκειται για αμάξια όχι του κουτιού, δηλαδή απο το εργοστάσιο, αλλά δουλεμένα, και πολλές φορές όχι "με το γάντι" δουλεμένα...Το τί εννοώ το απέσειξε ήδη ο vio όταν είπε οτι το αμάξι του φίλου του πέρασε απο άπειρα BTF χωρίς αποτέλεσμα.Την ίδια δουλεία (σε μεγαλύτερη κλίμακα βέβαια) μπορεί να έκανε και ένας custom tuner, ΠΡΟΣΠΑΘΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ αντί να ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, δηλαδή πρώτα να διορθωθει η πιθανή βλάβη, που προκαλεί την "αναγκαία προσαρμογή" ώστε να λειτουργεί μέσα στα φυσικολογικά πλαίσια.Ίσως τα παραπάνω να είναι υψηλά γράμματα, αλλά όπως είπα "όποιος κατάλαβε κατάλαβε"..

Οσον αφορα τα λογκαρισματα, δεν χρειαζεται τοση διαμαχη και κακο αφου και οι πετρες πλεον ξερουν πως δουλευει το καθε τυποποιημενο προγραμμα, οι μισοι απο δω εχουν vag-com και τα χουν δει και μονοι τους! Πριν 3 ημερες ημουν στο ΜΑΗΑ και ειδα 2 Leon II Cupra, το ενα μονο με software (Revo) και το αλλο με Unitronic - V-flow - full milltek. Τα αποτελεσματα δειχνουν ποσο ομοιες ειναι οι αποδοσεις για τα διαφορα software, αφου το μηχανολογικο συνολο κυριως καθοριζει το αποτελεσμα! Για την ιστορια, ISO/actual HP : 285/300 (Revo) , 305/320 (Unitronic). επισης και τα 2 μετρηθηκαν με τον ιδιο ακριβως τροπο και με διαφορα μισης ωρας. Η διαφορα ειναι οτι το Revo ζητουσε λ=0.84 και δεν εκανε κοψιμο ενω το Unitronic (που ζηταει συνηθως γυρω στο 0.;) με εισαγωγη - εξατμιση, κρυο και φορτιο...ΜΑΗΑ εκανε κοψιμο (πτωση πιεσης) μετα τις 6000 σαλ ( θα σηκωθουν μολις βρω χρονο τα dyno plots και το λογκαρισμα του Revo...).

Ακόμα δηλαδή ψάχνουμε τον λόγο για τα fuel cuts έτσι;;Αυτό μας λένε τα παραπάνω;;; ;)

Link to comment
Share on other sites

Τα λογκς που ανεβασε ο vio Δημητρη ειναι απο 200αρι με κ03!Περιμενε να βρω τα καλα!Μην πορωνεσαι με τις εταιριες!Το εκανα και εγω παλιοτερα και απο την εμπειρια μου με τα προγραμματα εχω να πω οτι εχεις να ριξεις πολλααα καντιλια ακομα!

Τωρα εαν δεν πιστευεις αυτα που εχω δει εγω με τα ματια μου ειναι αλλο θεμα δικο σου!!Οι γνωσεις μου στο θεμα vag-com και logs ειναι πολυ βασικες αλλα ουσιοδης!(πιεση-διορθωση αβανς-λαμδα κτλ)Παρολο τις περιορισμενες μου γνωσεις μπορω πολυ ευκολα να καταλαβω τι παιζεται οταν καποιος μου λεει οτι το προγραμμα μας δουλευει 0.80λ και καπακια το μετραμε και βλεπουμε 0,84+Για να αναλυσετε εσεις οι ειδικοι που ξερετε να διαβαζετε το vag com θα ψαξω και θα βρω μερικα λογκς!Τα συμπερασματα μου τα εχω βγαλει εγω!

¶ρη δέν θα μπώ στην διαδικασία να εξηγησω γιατι μπορεί το actual AFR να παρεκλείνει του requested.Όπως σου είπα κάνε ένα post με τα δικά σου logs να τα δούμε και αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Ναί..Περίμενα τέτοια απάντηση, γι'αυτό και ότι έγραψα ήταν μεσα σε εισαγωγικά και με την φράση "όποιος κατάλαβε κατάλαβε".Anyway λοιπόν,το πρόγραμμα είναι όντως μιά ρύθμιση.Μια ρύθμιση όμως που απευθήνεται σε συγκεκριμένο hardware, είτε είναι κονσέρβα είται on the road.Το "συγκεκριμένο hardware" όμως μπορεί να είναι διαφορετικό για κάθε κινητηρα, όσο και άν αυτό ακούγεται περίεργο, όχι γιατι αποτελείται απο διαφορετικά εξαρτήματα, αλλά γιατι της περισσότερες φορές πρόκειται για αμάξια όχι του κουτιού, δηλαδή απο το εργοστάσιο, αλλά δουλεμένα, και πολλές φορές όχι "με το γάντι" δουλεμένα...Το τί εννοώ το απέσειξε ήδη ο vio όταν είπε οτι το αμάξι του φίλου του πέρασε απο άπειρα BTF χωρίς αποτέλεσμα.Την ίδια δουλεία σε μεγαλύτερη κλίμακα βέβαια μπορεί να έκανε και ένας custom tuner, ΠΡΟΣΠΑΘΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ αντί να ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, δηλαδή πρώτα να διορθωθει η πιθανή βλάβη, που προκαλεί την "αναγκαία προσαρμογή" ώστε να λειτουργεί μέσα στα φυσικολογικά πλαίσια.Ίσως τα παραπάνω να είναι υψηλά γράμματα, αλλά όπως είπα "όποιος κατάλαβε κατάλαβε"..

Καταρχην, τo "...σε μεγαλυτερη κλιμακα βεβαια..." το εβγαλα απο τις παρενθεσεις και το επισημανα.

Απο κει και περα, να σε ενημερωσω οτι το συγκεκριμενο Leon δεν ειχε ΚΑΝΕΝΑ μηχανολογικο θεμα και με διαφορετικο software και μονο λειτουργει ΑΨΟΓΑ πλεον. Αν υπαρχει σε καποιο αυτοκινητο μηχανολογικη φθορα, πρεπει να εισαι σε θεση να το δεις κατευθειαν, αλλιως θα παιδευεσαι αδικα.

Τα κοψιματα δεν ειναι αποκλειστικα και μονο θεμα καυσιμου! Για να καταλαβεις του ΤοΜ και με 0.6bar (B0 T0) το αυτοκινητο εκανε κοψιματα. Και την επομενη μερα λειτουργουσε ρολοϊ με 1,6bar over και 1bar@6500 χωρις να εχουμε πειραξει ουτε βιδα σε σχεση με την προηγουμενη ημερα. Τα ιδια και του παιδιου με το Leon και διαφορα αλλα... Δυστυχως για ευνοητους λογους δεν μπορω να πω περισσοτερα αλλα κρατα το "σε μεγαλυτερη κλιμακα" που ανεφερες και δεκαπλασιασε το απ αυτο που φανταζεσαι! Δυστυχως μερικες φορες γραφονται ατελειωτα κατεβατα που δεν εχουν κανενα νοημα και οι αποριες μπορουν να λυθουν μεσα σε 10 λεπτα για το τι προκαλειται απο τι και πως, αλλα δεν γινεται να το δειξεις...

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην, τo "...σε μεγαλυτερη κλιμακα βεβαια..." το εβγαλα απο τις παρενθεσεις και το επισημανα.

Απο κει και περα, να σε ενημερωσω οτι το συγκεκριμενο Leon δεν ειχε ΚΑΝΕΝΑ μηχανολογικο θεμα και με διαφορετικο software και μονο λειτουργει ΑΨΟΓΑ πλεον. Αν υπαρχει σε καποιο αυτοκινητο μηχανολογικη φθορα, πρεπει να εισαι σε θεση να το δεις κατευθειαν, αλλιως θα παιδευεσαι αδικα.

Τα κοψιματα δεν ειναι αποκλειστικα και μονο θεμα καυσιμου! Για να καταλαβεις του ΤοΜ και με 0.6bar (B0 T0) το αυτοκινητο εκανε κοψιματα. Και την επομενη μερα λειτουργουσε ρολοϊ με 1,6bar over και 1bar@6500 χωρις να εχουμε πειραξει ουτε βιδα σε σχεση με την προηγουμενη ημερα. Τα ιδια και του παιδιου με το Leon και διαφορα αλλα... Δυστυχως για ευνοητους λογους δεν μπορω να πω περισσοτερα αλλα κρατα το "σε μεγαλυτερη κλιμακα" που ανεφερες και δεκαπλασιασε το απ αυτο που φανταζεσαι! Δυστυχως μερικες φορες γραφονται ατελειωτα κατεβατα που δεν εχουν κανενα νοημα και οι αποριες μπορουν να λυθουν μεσα σε 10 λεπτα για το τι προκαλειται απο τι και πως, αλλα δεν γινεται να το δειξεις...

Βασικά θα συμφωνήσω, και θα συμπληρώσω ότι ο Αί Βασίλης είναι κάτι που υπάρχει στην ιστορία μας εδώ και πολλά χρόνια, και εγώ για να είμαι ειλικρινής πιστεύω ότι υπάρχει !!! Δυστυχώς όμως δέν μπορώ να το δείξω για ευνόητους λόγους.Καταλαβαίνετε νομίζω...Το ίδιο ισχύει και για τις νεράιδες και τα ξωτικά, αλλά έχω βάσιμες ελπίδες ότι σε λίγο καιρό θα μπορέσω να δώσω περισσότερα στοιχεία.Προς το παρόν, πιστέψτε ότι θέλετε...

Όσο για τον τίτλο του thread, πιστεύω ειλικρινά ότι αφού 5 απο τα..7 άτομα που γράφουν εδώ έχουν ενστερνιστεί τον Κριτωνισμό, μπορούμε πλέον να το αλλάξουμε σε "Κρίτωνας τουνινγκ αντ δεβελοπμεντς" οπότε κανείς να μπορεί απο πρίν να ξέρει τί να περιμένει, και να πάψουν και τα παιδιά να κουράζονται ρε παιδί μου.Εγώ ψηφίζω ΝΑΙ πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Δειτε κατι πολυ σημαντικο για οσους θελουν να σηκωσουν πολυ πιεση με bigturbo!

http://www.carsinspections.com/gr/technica...ifferences.html

Πώώώ...όντως ¶ρη πολύ σημαντικο !!!

Πές μας και τί βλέπουμε ρε σύ όμως γιατι εγώ βλέπω μόνο μπιέλες και.....βελάκια...

P.S.Ψέματα..έχει και νούμερα πάνω...σόρρυ...

Link to comment
Share on other sites

Πώώώ...όντως ¶ρη πολύ σημαντικο !!!

Πές μας και τί βλέπουμε ρε σύ όμως γιατι εγώ βλέπω μόνο μπιέλες και.....βελάκια...

P.S.Ψέματα..έχει και νούμερα πάνω...σόρρυ...

Τωρα ειρωνευεσαι παλι?

Link to comment
Share on other sites

Τωρα ειρωνευεσαι παλι?

Τί θές να κάνω ρέ ¶ρη ;

Αφού τα λέμε και τα ξαναλέμε, και εσύ πετάς (τυχαία) το site του Κρίτωνα με 2 μπιέλες

και 5 βελάκια, πιστεύοντας ότι αυτό θα βοηθήσει ΠΩΣ ακριβώς;;;

Θέλει πλέον λίγο προσοχή...Δέν έχουμε σαλτάρει όλοι ακόμα εδω μέσα, αλλά μερικοί... κοντέυουμε.

Προτιμώ να ειρωνεύομαι λοιπόν παρά να αρχίσω να βρίζω... ;)

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.