Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Αν θες μαζι με την κηδεια που ειπε ο puck να κανεις και τα 40 πατηστε απο 2ες και 3000 στροφες!

ουχαχαχαχαχα!! :lol::lol::lol::lol::lol:

Τα 40 θα γίνουν οταν βάλει πρόγραμα ρε μινάρα...

new_sugkrotima.gif

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου συγκεκριμένα έβγαλε απο τις 5500 μέχρι τις 7000 στροφές ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ.Βρές μου εσύ άν θές ένα dyno απο BWA που να είναι παρόμοιο.Ο Τάσος με επείσης AXX έβγαλε παλιότερα το παρακάτω dyno, που επιβεβαιώνει την λειτουργεία του ΑΧΧ...

Σου χω πει οταν πορωνεσαι να μην λες μ@@@@@! new_killother.gif

Ποσες δυναμομετρησεις θες να σου δειξω με bwa και σταθερα αλογα απο τις 5500 εως τελος?

Link to comment
Share on other sites

Το Golf VI θα έχει κατά 99,999999999999% τον νέο CCTA κινητήρα.

Σωστός. Κι όχι μόνο τον νέο κινητήρα αλλά και τον νέο εγκέφαλο (κλάφτε μανούλες δηλαδή).

Δεν γράφω περισσότερα για τον νέο εγκέφαλο γιατί θα αρχίσουν οι φωνές μετά tongue.gif . (πάντως πρόγραμματίζεται ήδη)

Link to comment
Share on other sites

Για τον 12.5άρη αναφέρεσαι; Πουλάκια αναφέρουν πως θα έχει επιπλέον layers με χάρτες οπότε....

Link to comment
Share on other sites

Σου χω πει οταν πορωνεσαι να μην λες μ@@@@@! new_killother.gif

Ποσες δυναμομετρησεις θες να σου δειξω με bwa και σταθερα αλογα απο τις 5500 εως τελος?

Τρείς.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αν σας ενδιαφέρει ο kostasgti έχει ένα βίντεο αν θυμάμαι καλά με άνοιγμα axx vs bwa με το ίδιο πρόγραμμα. Να δείτε τις διαφορές αν θέλετε...αν και το πάτημα βασίζεται στα χέρια του οδηγού κυρίως. tongue.gif Τέσπα...υπάρχει το βίντεο και αν δεν κάνω λάθος πάταγε ο Puck?? ;) Δεν θυμάμαι.

Πάντως υπήρχε διαφορά.... :whistling:

Link to comment
Share on other sites

H οποία βασιζότανε σε πιο αδύναμο πρόγραμα , εκ μέρους μου...

Μετά αλλάξανε τα δεδομένα...

Ρώτα τον κώστα να σου πει με ποσα ακόμα Bwa έχω ανοίξει.. Πάντως ήταν και αυτός μέσα, και ο φάνης και ο θωμάς...

Είμασταν ελιτε φορσε έτσι πως πηγαίναμε στην αττική οδο, κοπιο όλοι...

Link to comment
Share on other sites

δυστιχως στη φλωρινα βρεχει και δεν μπορουμε να κανουμε ανοιγμα της προκοπης με το rx8 γιατι συνεχειαα γλυστραει....οποτε απο αυριο νεα μου....Εχω μια ερωτηση...γιατι τα μοτερ των gti ακουγονται στο ρελαντι σαν να βαρανε μπιελα?νομιζα οτι εχω προβλημα αλλα και 2 φιλων μου που ακουσα ετσι ακουγοταν...τι ειναι αυτο που προκαλει αυτον τον θορυβο?μου σπαει τα νευρα!

Link to comment
Share on other sites

δυστιχως στη φλωρινα βρεχει και δεν μπορουμε να κανουμε ανοιγμα της προκοπης με το rx8 γιατι συνεχειαα γλυστραει....οποτε απο αυριο νεα μου....Εχω μια ερωτηση...γιατι τα μοτερ των gti ακουγονται στο ρελαντι σαν να βαρανε μπιελα?νομιζα οτι εχω προβλημα αλλα και 2 φιλων μου που ακουσα ετσι ακουγοταν...τι ειναι αυτο που προκαλει αυτον τον θορυβο?μου σπαει τα νευρα!

Τα μπέκ......

Link to comment
Share on other sites

Puck sorry αλλά ο Κώστας σας ακολουθούσε από πίσω και σας έπαιζε με γκαζιές..οπότε μάλλον δεν πηγαίνατε κοπίο. :o

Δεν ξέρω μετά αν άλλαξες πρόγραμμα,αυτό που ξέρω μέσω του Κώστα είναι πως σαν πρώτο στάδιο είσαι πολύ δυνατός και πίστεψέ με για να το λέει ο Κώστας που μισεί και τα άντερά του tongue.gif είναι καλό. closedeyes.gif

``Του Ν.... ναι ρε δυνατό....`` τα λόγια του μπούα... tongue.gif;)

Edited by nive
Link to comment
Share on other sites

Ο Φάνης ε..??? Αχ αυτό το παιδί. Αφού ζει να`ναι καλά και να προσέχει. Μεταξύ μας ξέρει τα πάντα για gti δεν αντέχεται κουβέντα μεταξύ Φάνη-Κώστα.Αφού πέρασε από δίπλα τους η Τουτουνζή (νταξ μαραμένο αλλά σταθερή αξία..) και δεν την πήραν χαμπάρι..εκεί αυτοί---> άνοιγμα με τον έναν...τι φοράει ο άλλος...ΠΦΦΦΦΦΦ. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Puck sorry αλλά ο Κώστας σας ακολουθούσε από πίσω και σας έπαιζε με γκαζιές..οπότε μάλλον δεν πηγαίνατε κοπίο. ;) Δεν ξέρω μετά αν άλλαξες πρόγραμμα,αυτό που ξέρω μέσω του Κώστα είναι πως σαν πρώτο στάδιο είσαι πολύ δυνατός και πίστεψέ με για να το λέει ο Κώστας που μισεί και τα άντερά του tongue.gif είναι καλό. closedeyes.gif

``Του Ν.... ναι ρε δυνατό....`` τα λόγια του μπούα... tongue.gif:lol:

Μίλα με τον Κώστα πρώτα και μετά μπορείς να κάνεις τον έξυπνο. Πριν βάλει το Κ04 και αφού ξαναπρογραματίστηκε ο Puck να σου πει τι έγινε.

Edited by Geopan
Link to comment
Share on other sites

Για άλλη μια φορά επιβεβαιώθηκαν αυτά που έλεγα στο Vortex όταν πρωτοεμφανίστηκε ο νέος CCTA κινητήρας.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι ο "παλιός" είναι αλλιώς, και ο προγραμματισμός της APR στον νέο κινητήρα βγάζει τον παλιό "νικητή".

Μήν αισθάνεστε λοιπόν άσχημα άν έχετε το Gti σας καιρό, γιατί όπως φαίνεται...."κάθε πέρυσι και καλύτερα..."

TFSI (BPY) vs TSI (CCTA)

Link to comment
Share on other sites

εαν βαλω την κ04,το ιντερκουλερ του s3, (προγραμμα,εξατμιση προτινετε εσεις που ξερετε κατι παραπανω)αλλα χωρις να ανοιξω μοτερ....μπορω να μιλαω για 280 hp αξιοπιστα και χωρις να περιμενω την ωρα που θα το παρω στα χερια?το σασμαν ειναι dsg εχω ακουσει πως δεν αντεχει πανω απο καποια νουμερα ροπης τι γινετε?ευχαριστω προκαταβολικα!

Link to comment
Share on other sites

Για άλλη μια φορά επιβεβαιώθηκαν αυτά που έλεγα στο Vortex όταν πρωτοεμφανίστηκε ο νέος CCTA κινητήρας.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι ο "παλιός" είναι αλλιώς, και ο προγραμματισμός της APR στον νέο κινητήρα βγάζει τον παλιό "νικητή".

Μήν αισθάνεστε λοιπόν άσχημα άν έχετε το Gti σας καιρό, γιατί όπως φαίνεται...."κάθε πέρυσι και καλύτερα..."

TFSI (BPY) vs TSI (CCTA)

Ωραία πράγματα!

εαν βαλω την κ04,το ιντερκουλερ του s3, (προγραμμα,εξατμιση προτινετε εσεις που ξερετε κατι παραπανω)αλλα χωρις να ανοιξω μοτερ....μπορω να μιλαω για 280 hp αξιοπιστα και χωρις να περιμενω την ωρα που θα το παρω στα χερια?το σασμαν ειναι dsg εχω ακουσει πως δεν αντεχει πανω απο καποια νουμερα ροπης τι γινετε?ευχαριστω προκαταβολικα!

Αυτή την στιγμή τα 280 είναι απόλυτα εφικτά με μια 04 , αλλα επίσης ειναι και λίγα , μπορείς να πας αξιόπιστα στα 310-330 και απλά να περιοριστεί η ροπή σου λόγο dsg , πάντως έχουμε ένα dsg που σε λίγες μέρες θα φτάσει πάνω από τα 330. Είδωμεν

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω puck.αν θελετε προτινετε και κανα προγραμμα-εξατμηση!τωρα με το σπαστικο θορυβο των μπεκ γινετε κατι να μην ακουγοντε τοσο!βεβαια οσο αυξανουν οι στροφες ο θορυβος εξαφανιζετε αλλα μεσα στην πολη μου σπαει τα @@@@@@!!!!!!επεισης παρηγγειλα φιλτρο ελευθερας green καλο ειναι?οι φιλοι μου λενε οτι καλυτερα να επερνα κιτ φιλτροχοανης.....

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά. Με λένε Ίωνα και έχω ένα Golf iv 1.4 75hp (άστα να πάνε). σκέφτομαι σιγά σιγά να το πουλήσω και να κάνω ένα μεγάλο άνοιγμα και να πάρω το Golf v gti με manual κιβώτιο. Για να μην ξεφεύγω ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει πρόγραμμα που να πηγαίνει μέχρι 2 stage και να μπορεί να αλλάζει ο χρηστείς χαρτογραφήσεις (να έχει κάποιες μνήμες) εύκολα χωρίς να πηγαίνει στο συνεργείο. ;Eτσι ώστε όταν θέλεις να έχεις οικονομία να την έχεις όταν θέλεις να έχεις όλοι την δύναμη να την έχεις!!!! Συγγνώμη αν έχει απαντηθει η ερώτηση αυτή. Ευχάριστω πολύ εκ των προτερων.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά. Με λένε Ίωνα και έχω ένα Golf iv 1.4 75hp (άστα να πάνε). σκέφτομαι σιγά σιγά να το πουλήσω και να κάνω ένα μεγάλο άνοιγμα και να πάρω το Golf v gti με manual κιβώτιο. Για να μην ξεφεύγω ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει πρόγραμμα που να πηγαίνει μέχρι 2 stage και να μπορεί να αλλάζει ο χρηστείς χαρτογραφήσεις (να έχει κάποιες μνήμες) εύκολα χωρίς να πηγαίνει στο συνεργείο. ;Eτσι ώστε όταν θέλεις να έχεις οικονομία να την έχεις όταν θέλεις να έχεις όλοι την δύναμη να την έχεις!!!! Συγγνώμη αν έχει απαντηθει η ερώτηση αυτή. Ευχάριστω πολύ εκ των προτερων.

Φίλε μου ούτε διαφήμηση της Revo να ήσουν.... :lol:;):lol:

P.S.Βέβαια τώρα που σε ξαναδιαβάζω, βλέπω ότι έχεις Golf 4 οπότε είσαι και σε λάθος τόπικ....

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σε λάθος topic!!!! Συγγνώμη αν δεν έγινα αντιληπτός! Αλλα μιλάω για το golf v gti . Το ότι ανέφερα ότι έχω golf iv 1.4 είναι γιατί δεν με ξέρετε και έκανα μια mini παρουσίαση. Οποτε με αυτό που γραφεις πάει να πει ότι μονο η REVO κάνει αυτό που ρώτησα?? Μακακια!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση... Επί του παρόντος, φοράω την εισαγωγή της Injen, και το 200ρη καταλύτη της HJS με το 70άρι dp της Milltek... Τώρα, μόλις αρχίσω το Κ04 σετάπ, θα χρειαστώ και νέα εισαγωγή και down pipe, ή δεν υπάρχει θέμα αν θα μείνω με το 70άρι που έχει τώρα; Γιατί αν πάω και για αυτές τις αλλαγές, θα πάμε σε αρκετά παραπάνω λεφτά, και ΙΣΩΣ άσκοπα (για το dp τουλάχιστον), καθώς ο 200ρης καταλύτης HJS σηκώνει τα άλογα της Κ04, και το Φ.78 που προβαίνουν αρκετοί είναι πιστεύω πολύ.... "υπερκαταναλωτικό" σε τελική ανάλυση μιας και θέλει πιο πολλά καυσαέρια για πλήρωση....

Για δώστεμου λίγο τα φώτα σας, παρακαλώ!

Link to comment
Share on other sites

Τα 63,5 mm της εργοστασιακής εξάτμισης επαρκούν για ιπποδυνάμεις της τάξης των 320 ίππων. Τα 70mm είναι αρκετά για 370. Αυτό λέει η θεωρία. Τα 76 που βάζουν μερικοί, τα θεωρώ πάρα πολλά. 76mm dp φοράνε κάτι τετρακίνητα τέρατα με 500 ίππους και άνω. Εκτός και αν έχεις βλέψεις για τόσα άλογα στο GOLF. Προσωπική μου άποψη πάντως είναι να μείνεις με αυτό το dp, να δεις πως θα κάτσει το πρόγραμμα και αν αποδειχθεί καλό, να το κρατήσεις.

Αυτό πάντως που έχω καταλάβει μέχρι στιγμής, είναι ότι όταν ανεβάζεις την διάμετρο της εξάτμισης, διευκολύνεις περισσότερο τον προγραμματιστή για να σου βγάλει άλογα. Ίσως να κάνω λάθος. Ας δούμε τι θα γράψουν και οι άλλοι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πάντως που έχω καταλάβει μέχρι στιγμής, είναι ότι όταν ανεβάζεις την διάμετρο της εξάτμισης, διευκολύνεις περισσότερο τον προγραμματιστή για να σου βγάλει άλογα. Ίσως να κάνω λάθος. Ας δούμε τι θα γράψουν και οι άλλοι.

Ισχύει εν μέρει, καθώς προσφέρεις μεγαλύτερη διάμετρο που θέλει μεγαλύτερο όγκο καυσαερίων, που σημαίνει πλουσιότερο μείγμα, που σημαίνει πιο πολύ καύσιμο... Σημασία έχει να βγάλουμε δύναμη, να μη στεγνώνει το αμάξι, αλλά να μη θέλουμε και 2 ρεζερβουάρ για απλή μετάβαση Θεσ/νίκη - Αθήνα κι άλλα τόσα για την επιστροφή, και 1 για τις βόλτες εντός πόλης!!!

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει εν μέρει, καθώς προσφέρεις μεγαλύτερη διάμετρο που θέλει μεγαλύτερο όγκο καυσαερίων, που σημαίνει πλουσιότερο μείγμα, που σημαίνει πιο πολύ καύσιμο...

cat-2.gif

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.