Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Πω ρε σεις τι καβγας ηταν αυτος?? Και ο Andain εξω??? tongue.gif Πειτε στον Stoilas να μου χρεωσει 10% για παρτη των παιδιων!! Παντως μετα την καταιγιδα αρχισα να βγαζω μια ακρη σχετικα με τις τουρμπινες και πολλα απο τα γραφομενα ειναι ακρως κατατοπιστικα.. :ninja: Για να δουμε..

Link to comment
Share on other sites

Τα gti με k04 θελουν οπωσδηποτε αντλια αλλιως θα παει το fuel cut γονατο!Απλα στα s3 και cupra ο εγκεφαλος ειναι πιο "ελαστικος" στο θεμα καυσιμου και σε αφηνει να δουλεψεις και πιο στεγνα!Aυτος ειναι ο λογος που ενω εχουν μαμα αντλια δουλευουνε με αρκετα λιγοτερα fuel cuts !Με αντλια σε ενα gti τα αλογα που μπορουν να βγουν ειναι στα ιδια επιπεδα με των s3-cupra!

Tωρα οσο αφορα τις μεγαλες τουρμπινες μην κανετε ονειρα διοτι μπεκ σωστα ΔΕΝ υπαρχουν και ειδη του s3 δεν την τελειωνουν την k04 που εχει ακομα να δωσει ενα κατι!Αυτο που ειπε ο kostasaprgreece οτι με μεγαλυτερα μπεκ αλλα 10-15 αλογα βγαινουν , το πιστευω !Παραπανω απο εκει ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να βαλεις μπιελες οπου το ολο θεμα μπλεκει σε αλλες περιπετιες και με πολλα λεφτα!Για μενα και οχι μονο δεν υπαρχει καλυτερη λυση απο κ04 που ειναι και αρκετα οικονομικη(εμενα μου στοιχισε ολο το κιτ με εργασια 1600 ευρω) ,plug n play μετατροπη,με ροπη απο χαμηλα, με απιστευτα για το μεγεθος της αλογα 360+και το σημαντικοτερο ΔΕΝ ΛΥΝΕΙΣ ΜΟΤΕΡ!

360+ αλογα με αφθονη ροπη απο χαμηλα με μαμα πραγματα ΔΕΝ παιζουν αλλου!Για μενα ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!

¶ρη εσύ το μέτρησες ;;

Link to comment
Share on other sites

¶ρη εσύ το μέτρησες ;;

Οχι δεν το εχω τελειωσει περιμενω τρομπα!Δεν μπορω να το σηκωσω χωρις τρομπα!Παρολα αυτα σε σχεση με πριν εχω παρει χοντρικα 2 κολονες εως και 5ες!

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν το εχω τελειωσει περιμενω τρομπα!

Γιατί δέν το δοκιμάζεις χωρίς τρόμπα ;

Απο όσο ξέρω ο προγραμματιστής σου έχει και πρόγραμμα χωρίς τρόμπα...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δέν το δοκιμάζεις χωρίς τρόμπα ;

Απο όσο ξέρω ο προγραμματιστής σου έχει και πρόγραμμα χωρίς τρόμπα...

ρε συ το εχω σεταρει απλα δεν το εχω σηκωσει full για να μην κανει fuel cuts

Link to comment
Share on other sites

ρε συ το εχω σεταρει απλα δεν το εχω σηκωσει full για να μην κανει fuel cuts

Εγώ απο ότι διάβασα (υπάρχει να το δεί όποιος θέλει) το άλλο παληκάρι με τον ίδιο προγραμματιστή άνοιξε με ένα Cupra ΧΩΡΙΣ τρόμπα.Αυτός δέν το είχε full δηλαδή;;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απο ότι διάβασα (υπάρχει να το δεί όποιος θέλει) το άλλο παληκάρι με τον ίδιο προγραμματιστή άνοιξε με ένα Cupra ΧΩΡΙΣ τρόμπα.Αυτός δέν το είχε full δηλαδή;;

To ιδιο file φοραω και οχι δεν ειναι full! :ninja:

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

έχει αλλάξει κάτι η milltek στο θέμα της διαμέτρου?

τωρα βλέπω στο site τους ότι δίνουν downpipe 76αρι με catback 70 αρι.

(δεν εβγαζε όλη την εξατμιση με 76αρα διάμετρο?)

http://www.millteksport.com/exhaust.produc...m?variantid=275

Edited by k.pil
Link to comment
Share on other sites

έχει αλλάξει κάτι η milltek στο θέμα της διαμέτρου?

τωρα βλέπω στο site τους ότι δίνουν downpipe 76αρι με carback 70 αρι.

(δεν εβγαζε όλη την εξατμιση με 76αρα διάμετρο?)

http://www.millteksport.com/exhaust.produc...m?variantid=275

Όχι.70-70 στο Gti 76-70 στό Edition...

Link to comment
Share on other sites

ειμαι σιγουρος οτι εβγαζε 76 catback

edit :

ενω στο επισημο site δεν λεει για 76αρι ουτε και για το S3 (ειμαι σιγουρος οτι πριν λιγο καιρο ειχε 76 στο site της)

http://www.millteksport.com/exhaust.produc...m?variantid=232

στο ebay βρηκα αυτο http://cgi.ebay.de/Audi-S3-2-0-TFSI-Millte...1713.m153.l1262

Edited by k.pil
Link to comment
Share on other sites

ειμαι σιγουρος οτι εβγαζε 76 catback

edit :

ενω στο επισημο site δεν λεει για 76αρι ουτε και για το S3 (ειμαι σιγουρος οτι πριν λιγο καιρο ειχε 76 στο site της)

http://www.millteksport.com/exhaust.produc...m?variantid=232

στο ebay βρηκα αυτο http://cgi.ebay.de/Audi-S3-2-0-TFSI-Millte...1713.m153.l1262

Η Milltek ΠΟΤΕ δέν έβγαζε full 76άρα εξάτμιση.Η διαφορά μεταξύ του απλού GTI και των S3,Ed30,Cupra ήταν μόνο στο DP που είναι 76άρι αντί για 70άρι.Το catback είναι ΙΔΙΟ σε όλα τα μοντέλα.

Link to comment
Share on other sites

Σε επικοινωνία πάντως με την Milltek αλλά και με την Cargate, μου ανέφεραν πως για μετατροπή Κ04 σε απλό GTI, ΔΕΝ αλλάζουν το dp σε 76άρι... Υπερκαλύπτει και το 70άρι, όπως συγκεκριμένα μου ανέφερε κι ο Κώστας.. 76άρα κομπλέ βγάζει νομίζω η ΜΤΜ μόνο, αλλά με τη χρήση προκαταλύτη και μεσαίου..

Link to comment
Share on other sites

Σε επικοινωνία πάντως με την Milltek αλλά και με την Cargate, μου ανέφεραν πως για μετατροπή Κ04 σε απλό GTI, ΔΕΝ αλλάζουν το dp σε 76άρι... Υπερκαλύπτει και το 70άρι, όπως συγκεκριμένα μου ανέφερε κι ο Κώστας.. 76άρα κομπλέ βγάζει νομίζω η ΜΤΜ μόνο, αλλά με τη χρήση προκαταλύτη και μεσαίου..

Έτσι έ ;; :lol:

Κάνε λίγο υπομονή να δούμε τί θα δείξει και το dyno.

Link to comment
Share on other sites

Δλδ βάσει των λεγομένων σας ρε παιδιά, η Κ04 μπορεί να μας καλύψει για μια 360άρα άλογα εύκολα, και κολλάμε στα μπεκ, ε;

Οσο για τις αντλίες, μήπως να προβούμε σε καμιά μαζική παραγγελία όσο ακόμα πάει καλά η ισοτιμία ευρώ έναντι δολλαρίου, και μας βγαίνουν και πιο οικονομικά;;; Λέω τώρα... Γιατί δεν πιστεύω πως είμαι ο μόνος που θα χρειαστώ κάτι σχετικό! Το ίδιο ισχύει και για μπεκάκια, αν μπορούμε να εμπιστευτούμε δηλαδή κάτι εκτός των κλασικών του S3!

Link to comment
Share on other sites

Δλδ βάσει των λεγομένων σας ρε παιδιά, η Κ04 μπορεί να μας καλύψει για μια 360άρα άλογα εύκολα, και κολλάμε στα μπεκ, ε;

Οσο για τις αντλίες, μήπως να προβούμε σε καμιά μαζική παραγγελία όσο ακόμα πάει καλά η ισοτιμία ευρώ έναντι δολλαρίου, και μας βγαίνουν και πιο οικονομικά;;; Λέω τώρα... Γιατί δεν πιστεύω πως είμαι ο μόνος που θα χρειαστώ κάτι σχετικό! Το ίδιο ισχύει και για μπεκάκια, αν μπορούμε να εμπιστευτούμε δηλαδή κάτι εκτός των κλασικών του S3!

Πιο πάνω άν διαβάσεις σου γράφω ότι τα μπέκ του S3 ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΟΥΝ την Κ04.

Τί να τα κάνεις τα άλλα μπέκ;

Link to comment
Share on other sites

μπααα... είδα και τα kmd tongue.gif

Ρε το θέμα δεν είναι το τι μπορεί να θέλω να βάλω εγώ ή ο καθένας... Το θέμα είναι ΤΙ είναι σωστό και ΤΙ θα δουλέψει σωστά.... και η kmd δίνει κιτάκι με τα μπεκάκια της (που δεν ξέρω αν ισχύει η βρώμα πως είναι ta bosch toy S3 ξανα-φιρμαρισμένα) και την GT2871 και down pipe, για 3000$... 2000 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Πιο πάνω άν διαβάσεις σου γράφω ότι τα μπέκ του S3 ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΟΥΝ την Κ04.

Κάνε μου σε παρακαλώ μια τεράστια χάρη και θα καταλάβεις αν έχεις δίκιο για την παραπάνω δήλωση μόνος σου, αφού κι εσύ φοράς Κ04.

Για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλαιότεροι:

1. Ανοίγεις laptop

2. Συνδέεις το vagcom σου στη διαγνωστική θύρα του αυτοκινήτου

3. Ξεκινάς vagcom, πατάς το πάνω αριστερά κουμπάκι, μετά engine και μετά το Measuring Blocks.

4. Ανοίγεις το block 118 και το block 33 (άντε αν θέλεις και της πίεσης μπεκιέρας)

5. Κάνεις ένα πάτημα με 5η από 2000rpm μέχρι κόφτη. Κάνε καταγραφή όλων των παραπάνω και ρίξε μια ματιά μετά στο Excel.

Βλέπεις στο block 118 εκεί που γράφει το Ν75 duty cycle.

Η τουρμπίνα δεν μπορεί να φτάσει το 95% ψηλά, ούτε καν το 90% για να ακριβολογούμε. ¶ρα κάτι άλλο δεν φτάνει.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Κάνε μου σε παρακαλώ μια τεράστια χάρη και θα καταλάβεις αν έχεις δίκιο για την παραπάνω δήλωση μόνος σου, αφού κι εσύ φοράς Κ04.

Για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλαιότεροι:

1. Ανοίγεις laptop

2. Συνδέεις το vagcom σου στη διαγνωστική θύρα του αυτοκινήτου

3. Ξεκινάς vagcom, πατάς το πάνω αριστερά κουμπάκι, μετά engine και μετά το Measuring Blocks.

4. Ανοίγεις το block 118 και το block 33 (άντε αν θέλεις και της πίεσης μπεκιέρας)

5. Κάνεις ένα πάτημα με 5η από 2000rpm μέχρι κόφτη. Κάνε καταγραφή όλων των παραπάνω και ρίξε μια ματιά μετά στο Excel.

Βλέπεις στο block 118 εκεί που γράφει το Ν75 duty cycle.

Η τουρμπίνα δεν μπορεί να φτάσει το 95% ψηλά, ούτε καν το 90% για να ακριβολογούμε. ¶ρα κάτι άλλο δεν φτάνει.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Τί καλός που είσαι βρέ παιδί μου...Τσ τσ...

Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω και για το γρήγορο μαθημα στο VAG COM !!

Πραγματικά ξέρω όλα τα άλλα blocks εκτός απο το 118 !!! Πωωωω...κοίτα να δείς !!! :o

Δυστυχώς όμως για σένα εγώ δέν τρώω κουτόχορτο όπως μερικοί άλλοι.Το αμάξι το ελέγχω μόνος μου, και το τί και πώς κάνει άσε να το ξέρω εγώ....

Λυπάμαι μόνο τους πελάτες σας με αυτά που γράφεις... <_<

Μήπως να σου στείλω και όλα τα logs από το αμάξι μου για να μάθεις και κάτι παραπάνω;;

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Η καλύτερη λύση για εξάτμιση είναι η 76αρα...

Η Κ04 μετατροπή δεν χρειάζεται μπεκ...πόσο μάλλον μπιέλες

Τα μπεκ της APR δεν διδονται μόνα τους.

Καλη εβδομάδα σε όλους

Για της μπιέλες εύχομαι και εγώ να είναι όπως τα λές...

Σάν πολλή μου φαίνεται εμένα όμως η ροπή.... dead.gif

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει φόβος, εδώ το τουρμπο κιτ της APR με ονομαστική δύναμη πάνω από 400 άλογα στο αυτοκίνητο δοκιμών και με τη χρήση αγωνιστικού καυσίμου και δεν έχει πάθει τίποτα και έχει πάνω από 100,000 μίλια τα περισσότερα σε πίστα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.