Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Its time for forge....

Κοίτα....και η Forge δέν είναι η ενδεδειγμένη λύση...

Έχει μειωνεκτήματα όπως συνεχή συντήρηση, και lag...

Πάντως μου έκανε εντύπωση το πώς πήγαινε το αμάξι με σκασμένη σκάστρα...Δηλαδή άν

δέν λόγκαρα διαρκώς (και δέν έχω και μπαρόμετρο.. :( ) δέν θα είχα πάρει χαμπάρι....

Link to comment
Share on other sites

Έκανα μια σκέψη μήπως έβαζα του S3...

Με συνομιλία που είχα όμως σήμερα με τεχνικό που γνωρίζει μου είπε ότι οι εκκεντροφόροι του

S3/Cupra/ED30 ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ στα AXX/BWA μοντέλα.. thumbsdown.gif

Αυτό είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον ;);) Ξέρω αρκετούς που είναι έτοιμοι να τους βάλουν :(:o αν δεν γίνεται θα φάνε πακέτο...

Και το ακόμα χειρότερο θα είναι αν μπαίνουν αλλά δεν μπαίνουν ΑΚΡΙΒΩΣ...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον ;);) Ξέρω αρκετούς που είναι έτοιμοι να τους βάλουν :(:o αν δεν γίνεται θα φάνε πακέτο...

Και το ακόμα χειρότερο θα είναι αν μπαίνουν αλλά δεν μπαίνουν ΑΚΡΙΒΩΣ...

Όντως αυτό είναι και το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ...Όπως τα είπες...."ΑΚΡΙΒΩΣ..."

Δέν έχω λόγο να αναφέρω το όνομα του τεχνικού, αλλά είναι υπεράνω αμφιβολίας.

Ακόμα και εγώ που είμαι ψείρας και το ψάχνω, ομολογώ ότι ξενέρωσα, αφού είμαι ο άνθρωπος που άν δέν ξέρω, η αλλιώς ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ, επιβάλεται να ακούσω κάποιον που

το γνωρίζει...

Τώρα τί θα κάνουν τα παληκάρια με τους εκκεντροφόρους....ένας θεός ξέρει....Καλή τύχη απο μένα....

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Πάντως από ότι έχω δει μέχρι τώρα τα κούπρα και τα S3 αναπνέουν λίγο καλύτερα ψηλά από τα 200άρια Κ04, συμφωνείτε; :(:o

Το άλλο που έχω παρατηρήσει είναι ότι καλό Κ03 παλεύει τα 200άρια Κ04 (χωρίς αντλία) μέχρι την τρίτη ταχύτητα ενώ μετά τρώει 5-6 καρότσες μαζεμένες ;) Αυτό οφείλεται μόνο στο σπινιάρισμα των Κ04 ή είναι και θέμα δύναμης οπότε με αντλία+Κ04 αλλάζουν τα δεδομένα;

Link to comment
Share on other sites

Πάντως από ότι έχω δει μέχρι τώρα τα κούπρα και τα S3 αναπνέουν λίγο καλύτερα ψηλά από τα 200άρια Κ04, συμφωνείτε; :(:o

Το άλλο που έχω παρατηρήσει είναι ότι καλό Κ03 παλεύει τα 200άρια Κ04 (χωρίς αντλία) μέχρι την τρίτη ταχύτητα ενώ μετά τρώει 5-6 καρότσες μαζεμένες ;) Αυτό οφείλεται μόνο στο σπινιάρισμα των Κ04 ή είναι και θέμα δύναμης οπότε με αντλία+Κ04 αλλάζουν τα δεδομένα;

Μωρέ μπράβο!!Πολύ ενημερωμένος μας προέκυψες ;):lol:

Τα Cupra έχουν άλλη κεφαλή (ίσως και λόγω εκκεντροφόρων), αλλά δέν "αναπνέουν" και ΤΟΟΣΟ καλύτερα...

Όσο για τα K03, ανάλογα το Κ04, μπορεί να σπινάρει και με 3η......

Μήν ξεχνάς ότι η ιπποδύναμη όμως φαίνεται στις μεγάλες ταχύτητες....

Link to comment
Share on other sites

Πάντως Rs , το τυπάκι εκείνο από την αυστρία με το κοκκινακι και την κουκουρούκου μπιέλα που μας παρουσίασε ο John2.0TFSI φοράει εκκεντρα από S3... :(

Link to comment
Share on other sites

Μωρέ μπράβο!!Πολύ ενημερωμένος μας προέκυψες :o;)

Τα Cupra έχουν άλλη κεφαλή (ίσως και λόγω εκκεντροφόρων), αλλά δέν "αναπνέουν" και ΤΟΟΣΟ καλύτερα...

Όσο για τα K03, ανάλογα το Κ04, μπορεί να σπινάρει και με 3η......

Μήν ξεχνάς ότι η ιπποδύναμη όμως φαίνεται στις μεγάλες ταχύτητες....

Κάτι σκαμπάζω και εγώ ;):lol: αλλά το έχω δει και στην πράξη σε φιλικά (με μπόλικα εισαγωγικά :lol::lol: ) ανοίγματα.

Για να καταλάβεις, έχω παρατηρήσει (και μην γελάσεις) ότι εκεί που κούπρα με εισαγωγή, εξάτμιση και πρόγραμμα θα μου κάνει 6-7 καρότσια, ένα 200άρι Κ04 θα μου κάνει 5-6. Μπορεί να φαίνεται γελοίο αλλά αυτό το 1 αυτοκίνητό στη συνείδηση μου έχει αποκτήσει σημασία. Στην αρχή νόμιζα ότι επειδή τα 200άρια έχουν μεγαλύτερη συμπίεση σπινιάρουν περισσότερο στην αρχή και μένουν ένα τσικ πίσω, όμως όταν δοκίμασα από 3ες με ψηλες στροφές είδα ότι υπάρχει διαφορά, μικρή αλλά υπάρχει.

ΥΓ. Για εκκεντροφόρο από S3 το σκεφτόμουν και εγώ αλλά μετά από αυτά που είπες το ξεχνάω προς το παρόν και μπορεί και γενικώς, εκτός και αν έχουμε νεώτερα ή αν δω παράδειγμα στην πράξη :(

Link to comment
Share on other sites

Πάντως Rs , το τυπάκι εκείνο από την αυστρία με το κοκκινακι και την κουκουρούκου μπιέλα που μας παρουσίασε ο John2.0TFSI φοράει εκκεντρα από S3... :(

Όπως είπα είχα μιά συζήτηση με τεχνικό, και μου είπε πολύ απλά ότι άμα τα ζορίσεις..μπαίνουν,

αλλά το "ζόρι" στο βάθος του χρόνου κάνει ζημιά...Τώρα άν κάποιου του λοίπουν τα...10 άλογα απο τους εκκεντροφόρους για να φτάσει το "υπερτατο μηχχανοκίνητο"..έ άς τα βάλει με δικιά του

πρωτοβουλία.Εγώ επειδή γνωρίζω το τί μπορεί να σημαίνει το "ζόρι", δέν το σκέφτομαι πλέον...

¶ και όσο για τον Αυστριακό...αυτός έβαλε άλλη Wastegate ρέ...στους εκκεντροφόρους θα κολήσει....;;;

Link to comment
Share on other sites

Κάτι σκαμπάζω και εγώ :o;) αλλά το έχω δει και στην πράξη σε φιλικά (με μπόλικα εισαγωγικά ;):lol: ) ανοίγματα.

Για να καταλάβεις, έχω παρατηρήσει (και μην γελάσεις) ότι εκεί που κούπρα με εισαγωγή, εξάτμιση και πρόγραμμα θα μου κάνει 6-7 καρότσια, ένα 200άρι Κ04 θα μου κάνει 5-6. Μπορεί να φαίνεται γελοίο αλλά αυτό το 1 αυτοκίνητό στη συνείδηση μου έχει αποκτήσει σημασία. Στην αρχή νόμιζα ότι επειδή τα 200άρια έχουν μεγαλύτερη συμπίεση σπινιάρουν περισσότερο στην αρχή και μένουν ένα τσικ πίσω, όμως όταν δοκίμασα από 3ες με ψηλες στροφές είδα ότι υπάρχει διαφορά, μικρή αλλά υπάρχει.

ΥΓ. Για εκκεντροφόρο από S3 το σκεφτόμουν και εγώ αλλά μετά από αυτά που είπες το ξεχνάω προς το παρόν και μπορεί και γενικώς, εκτός και αν έχουμε νεώτερα ή αν δω παράδειγμα στην πράξη :(

Το τί κάνουν 2 αμάξια στον δρόμο έχει να κάνει με πάάάρα πολούς παράγοντες.

Για μένα ένας "αξιόπιστος" 200άρης λόγω συμπίεσης καi μόνο είναι πιο "γεμάτος" στο φάσμα στροφών.Και μήν ακούσετε κανέναν άν σας πεί ότι δέν βγάζει άλογα.....

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα....και η Forge δέν είναι η ενδεδειγμένη λύση...

Έχει μειωνεκτήματα όπως συνεχή συντήρηση, και lag...

Όταν λες συντήρηση?

Δεν εχω ακουσει κατι γιαυτο ρωτάω..

Link to comment
Share on other sites

Χρειάζεται περιοδικό καθάρισμα, λάδωμα, και έλεγχο στις τσιμούχες...

Ούτε εγώ το είχα ξαναακούσει αυτό. Βέβαια, σε Κ04 σεταπ που φέρνεις τη σκάστρα μπροστά αυτά θα είναι παιχνιδάκι. Αλήθεια, έχει δοκιμάσει κανείς να βάλει σκληρότερο ελατήριο στη forge; Τι αποτελέσματα θα είχε άραγε;

Link to comment
Share on other sites

σημερα αλλαξα το cam follower..το αμαξι εχει 43000 χμ και το ειχα ξανααλαξει στα 23000...τα σημαδια φθορας ηταν εντονα με την κλασικη βουλιτσα στο κεντρο..εχω φοτο πως θα τις ανεβασω?ευτηχος δεν ειδαμε σημαδια φθορας στον εκκεντροφορο...το αμαξι ειναι μαμα...αυτο το λεω για καποιους που ειπανε οτι δεν εχουν προβλημα τα εργοστασιακα...κι ομως κατι ηξερε ο rs οταν μας ελεγε οτι ολα εχουν φθορα...αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι την πρωτη φορα που το αλλαξα ειχε μικροτερη φθορα....!!!!και ειχα κανει και παραπανω χμ.....

Edited by anestis the boss
Link to comment
Share on other sites

σημερα αλλαξα το cam follower..το αμαξι εχει 43000 χμ και το ειχα ξανααλαξει στα 23000...τα σημαδια φθορας ηταν εντονα με το κλασικη βουλιτσα στο κεντρο..εχω φοτο πως θα τις ανεβασω?ευτηχος δεν ειδαμε σημαδια φθορας στον εκκεντροφορο...το αμαξι ειναι μαμα...αυτο το λεω για καποιους που ειπανε οτι δεν εχουν προβλημα τα εργοστασιακα...κι ομως κατι ηξερε ο rs οταν μας ελεγε οτι ολα εχουν φθορα...αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι την πρωτη φορα που το αλλαξα ειχε μικροτερη φθορα....!!!!και ειχα κανει και παραπανω χμ.....

AXX Έχεις?

Link to comment
Share on other sites

σημερα αλλαξα το cam follower..το αμαξι εχει 43000 χμ και το ειχα ξανααλαξει στα 23000...τα σημαδια φθορας ηταν εντονα με την κλασικη βουλιτσα στο κεντρο..εχω φοτο πως θα τις ανεβασω?ευτηχος δεν ειδαμε σημαδια φθορας στον εκκεντροφορο...το αμαξι ειναι μαμα...αυτο το λεω για καποιους που ειπανε οτι δεν εχουν προβλημα τα εργοστασιακα...κι ομως κατι ηξερε ο rs οταν μας ελεγε οτι ολα εχουν φθορα...αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι την πρωτη φορα που το αλλαξα ειχε μικροτερη φθορα....!!!!και ειχα κανει και παραπανω χμ.....

Δυστυχώς το ζήτημα με το follower είναι ότι και να το αλλάζεις, ο εκκεντροφόρος τρώγεται (έστω και "ημιφυσιολογικά") και κατα συνέπεια δημιουργεί ακατάλληλη επιφάνεια επαφής που επιταγχύνει την φθορά του follower αντίστοιχα...

Γι αυτό λέω (και εγώ δέν κάνω διάκριση AXX/BWA) ότι τα μεσοδιαστήματα ελέγχου πρέπει να μειώνονται σταδιακά, με αυτά των κατόχων aftermarket αντλίας να είναι ακόμη μικρότερα...

Το τελικό αποτέλεσμα όμως φαίνεται να είναι αλλαγή εκκεντροφόρου, και πάλι απο την αρχή...

Link to comment
Share on other sites

πολυ σωστος οπως παντα RS μου φαινετε πολυ λογικο αυτο που εγραψες.....προς το παρον δεν φενεται να χρειαζετε αλλαγη ο εκκεντροφορος ομως..αλλα αργοτερα θα ειναι μονοδρομος η λυση αυτη δυστυχος.....

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια, εδω και λιγες μερες το gti βαπτιστηκε επισημα stage 1 .. Τοποθετηση Milltek turbo-back και προγραμμα Abt , δυναμομετρηση δεν εχω κανει αλλα υπολογιζω γυρω στα 260 αλογα και 33 κιλα ροπης τουλαχιστον..Ειμαι καταευχαριστημενος και εχω και 2 χρονια εγγυηση λογω Abt ..Eνα "προβλημα" που παρουσιαστηκε κατα τον προγραμματισμο ηταν οτι το demo της Revo ειχε αφησει ιχνη και δε μπορουσαμε να τα σβησουμε, ουτε και να σωσουμε το original προγραμμα για να το εχουμε Back-up...Τεσπα περαστηκε κατευθειαν το προγραμμα της Abt και προς το παρων ολα καλα..Το αυτοκινητο μοιαζει να αναγεννηθηκε κ σπινιαρει μεχρι και τριτη (μην πω τεταρτη)..Μιlltek kai Abt προς το παρων συνεργαζονται μια χαρα..Μαλλον θα βαλω και μια σκαστρα μαμα ( την καινουρια που εχει αλλο εμβολο) ειναι η πιο ιδανικη λυση και ακουσα οτι κανει καλυτερη δουλεια απο τη Forge.. :blink: Περιττο να τονισω οτι δεν υπαρχει πλεον lag (αυτο το στιγμιαιο βυθισμα στην αλλαγη ταχυτητας) και το αυτοκινητο εχει γινει πλεον πιο παιχνιδιαρικο.. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Χρειάζεται περιοδικό καθάρισμα, λάδωμα, και έλεγχο στις τσιμούχες...

και κάθε πόσα χλμ είναι καλό να γίνεται???

Λάδωμα με τι λάδι? ( στο site της η forge δεν λεει τίποτα:blink: )

Link to comment
Share on other sites

και κάθε πόσα χλμ είναι καλό να γίνεται???

Λάδωμα με τι λάδι? ( στο site της η forge δεν λεει τίποτα :wacko: )

Στα χιλιόμετρα δέν μπορώ να σε βοηθήσω, άν θές θα στείλω ένα email και θα σου πώ.

Όταν λέω "λάδωμα", εννοώ γρασσάρισμα (και απο ότι ξέρω η Forge δίνει κάποιο γράσσο μαζί με την σκάστρα...)

Link to comment
Share on other sites

Κάτι σκαμπάζω και εγώ :lol::lol: αλλά το έχω δει και στην πράξη σε φιλικά (με μπόλικα εισαγωγικά :lol::lol: ) ανοίγματα.

Για να καταλάβεις, έχω παρατηρήσει (και μην γελάσεις) ότι εκεί που κούπρα με εισαγωγή, εξάτμιση και πρόγραμμα θα μου κάνει 6-7 καρότσια, ένα 200άρι Κ04 θα μου κάνει 5-6. Μπορεί να φαίνεται γελοίο αλλά αυτό το 1 αυτοκίνητό στη συνείδηση μου έχει αποκτήσει σημασία. Στην αρχή νόμιζα ότι επειδή τα 200άρια έχουν μεγαλύτερη συμπίεση σπινιάρουν περισσότερο στην αρχή και μένουν ένα τσικ πίσω, όμως όταν δοκίμασα από 3ες με ψηλες στροφές είδα ότι υπάρχει διαφορά, μικρή αλλά υπάρχει.

ΥΓ. Για εκκεντροφόρο από S3 το σκεφτόμουν και εγώ αλλά μετά από αυτά που είπες το ξεχνάω προς το παρόν και μπορεί και γενικώς, εκτός και αν έχουμε νεώτερα ή αν δω παράδειγμα στην πράξη :wacko:

Τα 200αρια μοτερ, Θοδωρη, χρειαζονται +0.1-0.2 bar στα αντιστοιχα περιφερειακα σε Κ04 setup για να εχουν τη ιδια ροη αερα με τα Cupra/S3. Αυτο σημαινει οτι η κυλ/λη των "μεγαλων" μοτερ ειναι καλυτερη. Επισης, τα 200αρια ειναι καλυτερα στις χαμηλμεσαιες και γυρναν καλυτερα και λιγοτερο αποτομα τις Κ04, εχοντας ευρυτερο power band.

To μεγαλο κερδος ωστοσο απο την τοποθετηση εκκεντροφορων S3 ειναι η πολυ καλυτερη συμπεριφορα στην φθορα του cam follower. Δεν μπορει να ειναι τυχαιο που μετα απο 8000+χλμ κοντρας και τελικης (310χαω...) να βγαινει απο ΒΤ S3 (@ 130bar/KMD pump) το CF καινουριο οπως και πολλα Cupra ή S3 δικα μου ή γνωστων μου με τρομπες να μην εχει κανενας προβλημα και οσοι εχουν Α εκκεντροφορο να εχουν προβλημα και ως νορμαλ...

Στο θεμα των επιδοσεων, τελος, ενα καλο 200αρι δεν εχει να φοβηθει τιποτα σε σχεση με ενα Cupra (δε μιλαμε για S3 που ειναι βαρυτερα και 4κινητα). Το κερδος ειναι οτι σαν peak νουμερο μπορει να ειναι ελαχιστα μικροτερο αλλα η καμπυλη ισχυος ειναι καταπληκτικη, με σταθερη ισχυ σε φασμα 2000+σαλ. Ενα αυτοκινητο με μοτερ που εχει σταθερα 355ΗΡ απο τις 5000 εως τις 7000σαλ μπορει να ειναι γρηγοροτερο απο αλλο ιδιο που εχει 365ΗΡ στις 6800 μονο, αφου αυτο που μετραει ειναι η μεση ισχυς. Το πιο δυσκολο σημειο στα 200αρια ειναι τα κοψιματα στην οριακη ρυθμιση.

Link to comment
Share on other sites

Στα χιλιόμετρα δέν μπορώ να σε βοηθήσω, άν θές θα στείλω ένα email και θα σου πώ.

Όταν λέω "λάδωμα", εννοώ γρασσάρισμα (και απο ότι ξέρω η Forge δίνει κάποιο γράσσο μαζί με την σκάστρα...)

και όμως όταν την ειχα παρει (και πιστευω δεν ειμαι ο μόνος) το κουτακι μέσα δεν ειχε τιποτα που να εχει σχεση με λιπαντικο. Οταν την ξεβιδωσα απο περιεργεια είδα μεσα στο ελατηριο ότι υπήρχε ελαχιστο κόκκινο-ροζ λαδι.

Φανταζομαι αυτο θα εννοεις (τωρα που θα το βρούμε εμεις αλλη ιστορία :s)

Edited by k.pil
Link to comment
Share on other sites

και όμως όταν την ειχα παρει (και πιστευω δεν ειμαι ο μόνος) το κουτακι μέσα δεν ειχε τιποτα που να εχει σχεση με λιπαντικο. Οταν την ξεβιδωσα απο περιεργεια είδα μεσα στο ελατηριο ότι υπήρχε ελαχιστο κόκκινο-ροζ λαδι.

Φανταζομαι αυτο θα εννοεις (τωρα που θα το βρούμε εμεις αλλη ιστορία :s)

Μπορείς να βαλεις οποιοδήποτε "ειδικο" γρασσο εμπορείου.

Θα δείς ίσως και μικρη διαφορα στην υστέρηση....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.