Jump to content
andain

Dsg Vs Manual

Recommended Posts

Guest Grouper_8L

Μία παρένθεση από μένα.

Να σου θυμίσω:

Ζητάς να σου πουν μειονεκτήματα (αποκλειστικά και μόνο)κάτοχοι DSG για το DSG.

Ένα, δύο θα σου πουν αλλά αν είχαν να σου πουν παραπάνω δεν θα αγόραζαν DSG.

Και μία απορία:

Αφού αποκόμισες την αίσθηση που λες , γιατί τρώγεσαι ντε και καλά να δώσεις +2000¤ ; Μόδα ;

Συνεχίστε

Link to comment
Share on other sites

Μία παρένθεση από μένα.

Να σου θυμίσω:

Ζητάς να σου πουν μειονεκτήματα (αποκλειστικά και μόνο)κάτοχοι DSG για το DSG.

Ένα, δύο θα σου πουν αλλά αν είχαν να σου πουν παραπάνω δεν θα αγόραζαν DSG.

Και μία απορία:

Αφού αποκόμισες την αίσθηση που λες , γιατί τρώγεσαι ντε και καλά να δώσεις +2000¤ ; Μόδα ;

Συνεχίστε

Μα οι μόνοι που μπορούν να μιλήσουν για τα όποια μειονεκτήματα (αλλά και τα πλεονεκτήματα) του DSG είναι οι κάτοχοί του, που το χρησιμοποιούν καθημερινά. Όλοι εμείς οι άλλοι δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα από ένα test drive. Είπα πως αυτή ήταν η πρώτη μου εντύπωση, και δε θα μπορούσε να είναι άλλη εφόσον ξαφνικά μπήκα από ένα αμάξι με συμπλέκτη και λεβιέ σε ένα άλλο που δεν είχε. Το ερώτημα είναι αν αυτή η αίσθηση παραμένει και μετά από καιρό ή αν εξισορροπείται από επιπλέον δυνατότητες που δεν είχες στο manual. Αν διάβασες το αρχικό μου post θα πρόσεξες ότι παρατήρησα και πολλά θετικά από τη σύντομη επαφή μαζί του. Δυστυχώς όμως, σε αυτή τη χώρα, οι περισσότεροι βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα, μιλάμε πριν σκεφτούμε ή αγνοούμε όσα δεδομένα δεν ταιριάζουν με την ήδη διαμορφωμένη άποψή μας. Έτσι είναι και δε δέχομαι συζήτηση, όσοι βάζουν DSG το κάνουν μόνο από μόδα και γιατί τους περισσεύουν 2000¤ (να σε πληροφορήσω πως στο Scirocco κοστίζει 1400¤).

Edited by Bazil
Link to comment
Share on other sites

Μα οι μόνοι που μπορούν να μιλήσουν για τα όποια μειονεκτήματα (αλλά και τα πλεονεκτήματα) του DSG είναι οι κάτοχοί του, που το χρησιμοποιούν καθημερινά. Όλοι εμείς οι άλλοι δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα από ένα test drive. Είπα πως αυτή ήταν η πρώτη μου εντύπωση, και δε θα μπορούσε να είναι άλλη εφόσον ξαφνικά μπήκα από ένα αμάξι με συμπλέκτη και λεβιέ σε ένα άλλο που δεν είχε. Το ερώτημα είναι αν αυτή η αίσθηση παραμένει και μετά από καιρό ή αν εξισορροπείται από επιπλέον δυνατότητες που δεν είχες στο manual. Αν διάβασες το αρχικό μου post θα πρόσεξες ότι παρατήρησα και πολλά θετικά από τη σύντομη επαφή μαζί του. Δυστυχώς όμως, σε αυτή τη χώρα, οι περισσότεροι βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα, μιλάμε πριν σκεφτούμε ή αγνοούμε όσα δεδομένα δεν ταιριάζουν με την ήδη διαμορφωμένη άποψή μας. Έτσι είναι και δε δέχομαι συζήτηση, όσοι βάζουν DSG το κάνουν μόνο από μόδα και γιατί τους περισσεύουν 2000¤ (να σε πληροφορήσω πως στο Scirocco κοστίζει 1400¤).

Οι Geopan, S8N και εγω ειμαστε απο τους λιγους που γραφουμε για τα μειονεκτηματα του DSG. Διαβασε τα και θα βρεις ολες τις απαντησεις

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Εγώ διάβασα και σκέφτηκα πριν μιλήσω. Εσύ δεν σκέφτηκες ότι το μόνο θετικό που έγραψες, και μπορεί να απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο στο DSG, είναι "ο τρόπος που κάνει τις αλλαγές χωρίς να το παίρνεις χαμπάρι". Και για το kickdown ότι θετικό είπες το αναίρεσες λίγο πιο κάτω.

Έχω δει να παίρνουν ολόκληρα αυτοκίνητα λόγω μόδας, και στην περιοχή που ζω έχω δει να παίρνουν πολύ ακριβότερα πράγματα λόγω μόδας.

Να σου πω τι βλέπω εγώ. Προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου με το ζόρι ότι το DSG είναι καλύτερο.

Δέχεσαι δεν δέχεσαι συζήτηση εδώ μιλάμε όλοι. Καλωσήρθες.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ διάβασα και σκέφτηκα πριν μιλήσω. Εσύ δεν σκέφτηκες ότι το μόνο θετικό που έγραψες, και μπορεί να απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο στο DSG, είναι "ο τρόπος που κάνει τις αλλαγές χωρίς να το παίρνεις χαμπάρι". Και για το kickdown ότι θετικό είπες το αναίρεσες λίγο πιο κάτω.

Έχω δει να παίρνουν ολόκληρα αυτοκίνητα λόγω μόδας, και στην περιοχή που ζω έχω δει να παίρνουν πολύ ακριβότερα πράγματα λόγω μόδας.

Να σου πω τι βλέπω εγώ. Προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου με το ζόρι ότι το DSG είναι καλύτερο.

Δέχεσαι δεν δέχεσαι συζήτηση εδώ μιλάμε όλοι. Καλωσήρθες.

Ασφαλώς και δέχομαι συζήτηση, αλλιώς δε θα έγραφα καν εδώ, δεν είναι όμως συζήτηση να σε ρωτάει κάποιος για τα θετικά και τα αρνητικά του DSG, όπως τα αντιλαμβάνονται οι κάτοχοί του, κι εσύ να του απαντάς «γιατί τρώγεσαι ντε και καλά να δώσεις +2000¤ ; Μόδα ;»

Αν πρόσεξες, ζήτησα τις απόψεις των κατόχων DSG. Εσύ, εφόσον δεν έχεις DSG, τι τρώγεσαι να το βγάλεις σκάρτο; Ζήλεια;

Link to comment
Share on other sites

H Porsche το λέει PDK...

H ΒΜW το λέει DCT...

Η Μitsubishi το λέει SST..

Ολα άρχισαν όμως με το DSG...

Φίλε ό,τι και να πάρεις καλό είναι. Το θέμα είναι να μην πεις αργότερα "κοτσάνα έκανα". Μην το κάνουμε σαν τα Αμερικανάκια που ξαναπηγαίνουν στη σχολή οδηγών για να μάθουν να οδηγούν με συμπλέκτη...

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L
Αν πρόσεξες, ζήτησα τις απόψεις των κατόχων DSG. Εσύ, εφόσον δεν έχεις DSG, τι τρώγεσαι να το βγάλεις σκάρτο;

Σκάρτο δεν είναι. Δεν μου ταιριάζει.

Ζήλεια;

O αντίλογος έχει ως αποτέλεσμα πολύ καλά επιχειρήματα. Καλό κάνει.

Link to comment
Share on other sites

O αντίλογος έχει ως αποτέλεσμα πολύ καλά επιχειρήματα. Καλό κάνει.

Αυτό το εκλαμβάνω ως αυτοκριτική και χαίρομαι που αντιλήφθηκες το αρχικό σου λάθος. Όπως βλέπεις, απάντησα ακριβώς με την ίδια έκφραση που χρησιμοποίησες κι εσύ. Καλό βράδυ.

Edited by Bazil
Link to comment
Share on other sites

Οτι και να πει κανεις εγω δεν θα το αλλαζα με τιποτα.

Οσο και να θελουμε να βρουμε αρνητικα τα θετικα ειναι τοσο περισσοτερα που δεν υπαρχει συγκριση.

Ειναι τυχαιο που πολλες εταιρειες στρεφονται σε αυτη την κατευθυνση (εστω και αργα αν και χωρις την εξελιξη που εχει αυτη τη στιγμη το dsg)? Εφοσον βεβαια μπορουν να διαθεσουν τα χρηματα γαι εξαγορα τεχνογνωσιας.

Το εχω ξαναπει, ειναι οπως ολοι αντιμετωπιζαν το ABS. Ολοι ελεγαν οτι δεν φρεναρει και το ελεγαν επικινδυνο.

Τωρα ολοι λενε πως το αυτοκινητο ειναι επικινδυνο αν δεν εχει ABS. Το ιδιο συμβαινει και με το ESP.

Παντα θα υπαρχει μια μεγαλη μεριδα κοσμου που να ειναι επιφυλακτικη για να μην πω αρνητικη με την πιστοποιημενη ελευση καινουργιας τεχνολογιας.

Τι να κανουμε, οταν τα πρωτα αυτοκινητα στα τελη του 19ου αιωνα ελεγαν οτι θα πιανουν 50 χλμ την ωρα, αυτοι που ηταν αντιθετοι με την ελευση του αυτοκινητου ελεγαν οτι σε αυτες τις ταχυτητες (τοτε ηταν και ανοιχτα τα αυτοκινητα) ο ανθρωπος δεν θα μπορει να αναπνευσει και θα σκασει!!

Link to comment
Share on other sites

φιλε bazil δεν καταλαβαινω αυτο που ειπες για το εκατοστο-εκατοστο....στο δικο μου που ειναι το 6αρι με το που αφησω το γκαζι τσουλαει εμπρος η πισω...δεν αντιμετωπησα ποτε προβλημα μεχρι τωρα(52000χμ)και παρ ολο που καποιοι λενε για τα μειωνεκτιματα εγω δεν τα βρηκα ποτε..ο καθενας ομως εχει την δικια του γνωμη και καλο θα ηταν να παρεις αυτο που σου ταιριαζει καλυτερα...απο προσωπικη μου εμπειρια να σου πω οτι ειμαστε 4 φιλοι- συμφοιτητες που εχουμε gti και μονο εγω εχω dsg αυτο που μου ειπαν οταν οδηγησαν το δικο μου οι φιλοι μου ηταν οτι μετανοιωσαν που δεν το πειραν και αυτοι...και κατι ακομα δεν μου ελειψε ποτε η σπορ αισθηση που λες...αλλα ολα οπως ειπα και πριν ειναι υποκειμενικα...

Link to comment
Share on other sites

Ανέστη, αυτό που λες συμβαίνει σε επίπεδο έδαφος, όμως, όταν υπάρχει μικρή κλίση, αφήνοντας σιγά σιγά το φρένο, δεν πάει σιγά σιγά μπροστά αλλά με ένα τίναγμα (και αφού πρώτα νιώσεις κραδασμούς από τον κινητήρα σαν να πάει να σβήσει). Προσπάθησα τρεις φορές να το κάνω, και τις τρεις που έκανε ακριβώς το ίδιο. Το φρένο το άφηνα πάντα πολύ ομαλά και αργά. Υποψιάζομαι πως τη στιγμή που απεμπλέκει, και επειδή ο κινητήρας λειτουργεί στο ρελαντί, η ροπή του δε φτάνει για να κινήσει το αμάξι (λόγω της κλίσης του δρόμου), γι' αυτό και το νιώθεις να χτυπάει και να πάει να σβήσει. Φυσικά, το DSG το αντιλαμβάνεται αυτό και ανεβάζει ελαφρώς τις στροφές, όμως έτσι δίνει περισσότερη ροπή από αυτή που χρειάζεται (τη στιγμή μάλιστα που ο συμπλέκτης έχει σχεδόν πλήρως απεμπλακεί και όλη η ροπή περνάει στο δρόμο), με αποτέλεσμα το τίναγμα που λέγαμε. Ίσως η λύση να είναι η λειτουργία στο S, όπου υποθέτω πως θα ανεβάζει περισσότερο τις στροφές από την αρχή. Αν δεν πιάσει και αυτό, δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι με φρένο και γκάζι ταυτόχρονα, να δίνεις δηλαδή λίγο γκάζι τη στιγμή που αφήνεις το φρένο (προσομοιώνοντας έτσι τη λειτουργία του συμπλέκτη). Όλα αυτά είναι βέβαια θεωρητικά, δεν τα έχω δοκιμάσει για να ξέρω.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Ανέστη, αυτό που λες συμβαίνει σε επίπεδο έδαφος, όμως, όταν υπάρχει μικρή κλίση, αφήνοντας σιγά σιγά το φρένο, δεν πάει σιγά σιγά μπροστά αλλά με ένα τίναγμα (και αφού πρώτα νιώσεις κραδασμούς από τον κινητήρα σαν να πάει να σβήσει). Προσπάθησα τρεις φορές να το κάνω, και τις τρεις που έκανε ακριβώς το ίδιο. Το φρένο το άφηνα πάντα πολύ ομαλά και αργά. Υποψιάζομαι πως τη στιγμή που απεμπλέκει, και επειδή ο κινητήρας λειτουργεί στο ρελαντί, η ροπή του δε φτάνει για να κινήσει το αμάξι (λόγω της κλίσης του δρόμου), γι' αυτό και το νιώθεις να χτυπάει και να πάει να σβήσει. Φυσικά, το DSG το αντιλαμβάνεται αυτό και ανεβάζει ελαφρώς τις στροφές, όμως έτσι δίνει περισσότερη ροπή από αυτή που χρειάζεται (τη στιγμή μάλιστα που ο συμπλέκτης έχει σχεδόν πλήρως απεμπλακεί και όλη η ροπή περνάει στο δρόμο), με αποτέλεσμα το τίναγμα που λέγαμε. Ίσως η λύση να είναι η λειτουργία στο S, όπου υποθέτω πως θα ανεβάζει περισσότερο τις στροφές από την αρχή. Αν δεν πιάσει και αυτό, δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι με φρένο και γκάζι ταυτόχρονα, να δίνεις δηλαδή λίγο γκάζι τη στιγμή που αφήνεις το φρένο (προσομοιώνοντας έτσι τη λειτουργία του συμπλέκτη). Όλα αυτά είναι βέβαια θεωρητικά, δεν τα έχω δοκιμάσει για να ξέρω.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

φιλε μου εγω εχω το gti και δεν ξερω πως συμπεριφερετε στο tsi παντος ολο αυτο που περιγραφεις δεν μου συμβαινει ποτε ακομα και σε ανηφορα που ειναι και το γκαραζ μου....

Link to comment
Share on other sites

Ανέστη, αυτό που λες συμβαίνει σε επίπεδο έδαφος, όμως, όταν υπάρχει μικρή κλίση, αφήνοντας σιγά σιγά το φρένο, δεν πάει σιγά σιγά μπροστά αλλά με ένα τίναγμα (και αφού πρώτα νιώσεις κραδασμούς από τον κινητήρα σαν να πάει να σβήσει). Προσπάθησα τρεις φορές να το κάνω, και τις τρεις που έκανε ακριβώς το ίδιο. Το φρένο το άφηνα πάντα πολύ ομαλά και αργά. Υποψιάζομαι πως τη στιγμή που απεμπλέκει, και επειδή ο κινητήρας λειτουργεί στο ρελαντί, η ροπή του δε φτάνει για να κινήσει το αμάξι (λόγω της κλίσης του δρόμου), γι' αυτό και το νιώθεις να χτυπάει και να πάει να σβήσει. Φυσικά, το DSG το αντιλαμβάνεται αυτό και ανεβάζει ελαφρώς τις στροφές, όμως έτσι δίνει περισσότερη ροπή από αυτή που χρειάζεται (τη στιγμή μάλιστα που ο συμπλέκτης έχει σχεδόν πλήρως απεμπλακεί και όλη η ροπή περνάει στο δρόμο), με αποτέλεσμα το τίναγμα που λέγαμε. Ίσως η λύση να είναι η λειτουργία στο S, όπου υποθέτω πως θα ανεβάζει περισσότερο τις στροφές από την αρχή. Αν δεν πιάσει και αυτό, δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι με φρένο και γκάζι ταυτόχρονα, να δίνεις δηλαδή λίγο γκάζι τη στιγμή που αφήνεις το φρένο (προσομοιώνοντας έτσι τη λειτουργία του συμπλέκτη). Όλα αυτά είναι βέβαια θεωρητικά, δεν τα έχω δοκιμάσει για να ξέρω.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

Και εγω πρωτη φορα το ακουω αυτο. Αν δε πατησεις γκαζι πως να μετακινηθει το αμαξι? αν υπαρχει κλιση λογικο δεν ειναι να πρεπει να πατησεις γκαζι? Ειδικα σε μεγαλες ανηφορες χωρις hill holder το αμαξι φευγει παντα πισω, αλλα με το καιρο βρισκεις ποσο γκαζι πρεπει να πατησεις. Συνηθεια ειναι. Μαλλον ελατωματικου θα ηταν αυτο που οδηγησες!!!. Οσο αφορα το σχολιο που εκανες στον Grouper, δε τα λεει απο ζηλεια. Δηλαδη εγω και μερικοι αλλοι που εχουμε DSG και γραφουμε τα αρκετα αρνητικα του γιατι το κανουμε? Δηλαδη σε ολους πρεπει να τους αρεσει το κιβωτιο?

Link to comment
Share on other sites

Ανέστη, αυτό που λες συμβαίνει σε επίπεδο έδαφος, όμως, όταν υπάρχει μικρή κλίση, αφήνοντας σιγά σιγά το φρένο, δεν πάει σιγά σιγά μπροστά αλλά με ένα τίναγμα (και αφού πρώτα νιώσεις κραδασμούς από τον κινητήρα σαν να πάει να σβήσει). Προσπάθησα τρεις φορές να το κάνω, και τις τρεις που έκανε ακριβώς το ίδιο. Το φρένο το άφηνα πάντα πολύ ομαλά και αργά. Υποψιάζομαι πως τη στιγμή που απεμπλέκει, και επειδή ο κινητήρας λειτουργεί στο ρελαντί, η ροπή του δε φτάνει για να κινήσει το αμάξι (λόγω της κλίσης του δρόμου), γι' αυτό και το νιώθεις να χτυπάει και να πάει να σβήσει. Φυσικά, το DSG το αντιλαμβάνεται αυτό και ανεβάζει ελαφρώς τις στροφές, όμως έτσι δίνει περισσότερη ροπή από αυτή που χρειάζεται (τη στιγμή μάλιστα που ο συμπλέκτης έχει σχεδόν πλήρως απεμπλακεί και όλη η ροπή περνάει στο δρόμο), με αποτέλεσμα το τίναγμα που λέγαμε. Ίσως η λύση να είναι η λειτουργία στο S, όπου υποθέτω πως θα ανεβάζει περισσότερο τις στροφές από την αρχή. Αν δεν πιάσει και αυτό, δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι με φρένο και γκάζι ταυτόχρονα, να δίνεις δηλαδή λίγο γκάζι τη στιγμή που αφήνεις το φρένο (προσομοιώνοντας έτσι τη λειτουργία του συμπλέκτη). Όλα αυτά είναι βέβαια θεωρητικά, δεν τα έχω δοκιμάσει για να ξέρω.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

Κάτι αντίστοιχο ένιωσα κι εγώ οδηγώντας ένα Audi Α3 3.2 με S-Tronic και στις εκκινήσεις ήμουνα κάπως σφιγμένος.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω πρωτη φορα το ακουω αυτο. Αν δε πατησεις γκαζι πως να μετακινηθει το αμαξι? αν υπαρχει κλιση λογικο δεν ειναι να πρεπει να πατησεις γκαζι? Ειδικα σε μεγαλες ανηφορες χωρις hill holder το αμαξι φευγει παντα πισω, αλλα με το καιρο βρισκεις ποσο γκαζι πρεπει να πατησεις. Συνηθεια ειναι. Μαλλον ελατωματικου θα ηταν αυτο που οδηγησες!!!. Οσο αφορα το σχολιο που εκανες στον Grouper, δε τα λεει απο ζηλεια. Δηλαδη εγω και μερικοι αλλοι που εχουμε DSG και γραφουμε τα αρκετα αρνητικα του γιατι το κανουμε? Δηλαδη σε ολους πρεπει να τους αρεσει το κιβωτιο?

Η κλίση ήταν πολύ μικρή, μιλάμε για μία μικρή ράμπα σε πεζοδρόμιο, οπότε δε χρειαζόταν γκάζι, το αμάξι πήγαινε μπροστά και με άφημα του φρένου, ήταν όμως αδύνατο να το ελέγξω με ακρίβεια, ξεκινούσε πάντα με τίναγμα. Το συγκεκριμένο αμάξι (ένα Golf VI 1.4TSI 160PS) δεν είχε hill holder. Το αντίστοιχο Scirocco, που έχω βάλει στο μάτι, έχει, οπότε δεν ξέρω αν θα συμπεριφέρεται διαφορετικά.

Η απάντησή μου στον Grouper ήταν αντίστοιχη της δικής του. Συγκεκριμένα, έγραψε: «Αφού αποκόμισες την αίσθηση που λες , γιατί τρώγεσαι ντε και καλά να δώσεις +2000¤ ; Μόδα ;» Απάντησα ακριβώς με την ίδια φράση, αλλάζοντας μερικές λέξεις, κι αυτό γιατί θεώρησα το σχόλιό του προσβλητικό και μειωτικό. Φυσικά, έγραψα εδώ για να ακούσω τις απόψεις των κατόχων, τις θετικές αλλά κυρίως τις αρνητικές, των κατόχων όμως και μόνο, όχι την κακία του οποιουδήποτε τυχαίου που μόνο μέλημά του είναι πως θα απαξιώσει τον άλλον.

Edited by Bazil
Link to comment
Share on other sites

Ανέστη, αυτό που λες συμβαίνει σε επίπεδο έδαφος, όμως, όταν υπάρχει μικρή κλίση, αφήνοντας σιγά σιγά το φρένο, δεν πάει σιγά σιγά μπροστά αλλά με ένα τίναγμα (και αφού πρώτα νιώσεις κραδασμούς από τον κινητήρα σαν να πάει να σβήσει). Προσπάθησα τρεις φορές να το κάνω, και τις τρεις που έκανε ακριβώς το ίδιο. Το φρένο το άφηνα πάντα πολύ ομαλά και αργά. Υποψιάζομαι πως τη στιγμή που απεμπλέκει, και επειδή ο κινητήρας λειτουργεί στο ρελαντί, η ροπή του δε φτάνει για να κινήσει το αμάξι (λόγω της κλίσης του δρόμου), γι' αυτό και το νιώθεις να χτυπάει και να πάει να σβήσει. Φυσικά, το DSG το αντιλαμβάνεται αυτό και ανεβάζει ελαφρώς τις στροφές, όμως έτσι δίνει περισσότερη ροπή από αυτή που χρειάζεται (τη στιγμή μάλιστα που ο συμπλέκτης έχει σχεδόν πλήρως απεμπλακεί και όλη η ροπή περνάει στο δρόμο), με αποτέλεσμα το τίναγμα που λέγαμε. Ίσως η λύση να είναι η λειτουργία στο S, όπου υποθέτω πως θα ανεβάζει περισσότερο τις στροφές από την αρχή. Αν δεν πιάσει και αυτό, δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι με φρένο και γκάζι ταυτόχρονα, να δίνεις δηλαδή λίγο γκάζι τη στιγμή που αφήνεις το φρένο (προσομοιώνοντας έτσι τη λειτουργία του συμπλέκτη). Όλα αυτά είναι βέβαια θεωρητικά, δεν τα έχω δοκιμάσει για να ξέρω.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

Τωρα καταλαβα τι εννοεις.

Το αυτοκινητο που οδηγησες με το 7αρι εχει hill holder.

Ολα τα dsg απο 26 εβδομαδα, η καπου εκει, του 2008 εχουν hill holder (και το δικο μου 6αρι που παρελαβα τον Νοεμβριο). Μεχρι τοτε μονο τα 7αρια ειχαν.

Με αυτο το αυτοκινητο εφοσον αφησεις το φρενο και για περιπου 2 δευτερολεπτα δεν τσουλαει ουτε πανω ουτε κατω ουτε πλαγια ουτε πανωκατω, εφαρμοζεται ηλεκτρονικα το φρενο του αυτοκινητου και σου δινει τον χρονο να ξεκινησεις χωρις τσουλημα, κατι το οποιο ειναι ΠΟΛΥ αποτελεσματικο.

Αν πατησεις γκαζι μεσα σ'αυτο το διαστημα επειδη ξεμπλοκαρει το φρενο εχεις αυτη την ελαφρα αισθηση του 'κλωτσηματος/ξεκολληματος'. Αν παρελθει αυτο το διαστημα των 2 δευτερολεπτων χωρις να πατησεις γκαζι τοτε το φρενο απεμπλεκεται μονο του και το αυτοκινητο τσουλαει ελευθερα πανω κατω αναλογα την κλιση και την επιλεγμενη ταχυτητα. Φυσικα αν το αφησεις χωρις γκαζι θα αρχισει να σκορτσαρει ειδικα οταν υπαρχει κλιση.

Τωρα και παλι δεν ξερω τι παιζει με το 7αρι ακριβως καθοτι λογω της λιγο διαφορετικης λειτουργιας συμπλεξης μπορει να μην εχει ακριβως την ιδια συμπεριφορα με το 6αρι που εχω. Δηλ επειδη οι δισκοι του ειναι 'ξηροι' δηλ δεν ειναι μεσα σε υγρο οπως στο 6αρι, ισως αυτη η διεργασια να ειναι λιγο αποτομη.

Παντως στο δικο μου ολα δουλευουν τελεια χωρις το παραμικρο παραπονο.

Ισως να ζητησεις να οδηγησεις 6αρι, που εινα πλεον μονο στο 2λιτρο η αν ειναι απο το προηγουμενο μοντελο καλυτερα να βρεις ενα τελευταιας παραγωγης, μετα τον Ιουλιο 2008 ωστε να κανεις την συγκριση και να δεις.

Ισως παλι επειδη δεν ειχες αναλογη εμπειρια να μην δουλεψες καλα το dsg.

Το εχεις ξαναοδηγησει απο τοτε? Ισως να επρεπε.

Link to comment
Share on other sites

Οσο αφορα το σχολιο που εκανες στον Grouper, δε τα λεει απο ζηλεια. Δηλαδη εγω και μερικοι αλλοι που εχουμε DSG και γραφουμε τα αρκετα αρνητικα του γιατι το κανουμε? Δηλαδη σε ολους πρεπει να τους αρεσει το κιβωτιο?

Ο Grouper απ'οσο ξερω δεν εχει dsg αλλα ουτε και εχει οδηγησει dsg.

Aν εχει κατι αλλαξει, γιατι του ειπα να οδηγησει πρωτα πριν εκφερει γνωμη (αυτονοητο!!), ας ενημερωσει.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα καταλαβα τι εννοεις.

Το αυτοκινητο που οδηγησες με το 7αρι εχει hill holder.

Ολα τα dsg απο 26 εβδομαδα, η καπου εκει, του 2008 εχουν hill holder (και το δικο μου 6αρι που παρελαβα τον Νοεμβριο). Μεχρι τοτε μονο τα 7αρια ειχαν.

Με αυτο το αυτοκινητο εφοσον αφησεις το φρενο και για περιπου 2 δευτερολεπτα δεν τσουλαει ουτε πανω ουτε κατω ουτε πλαγια ουτε πανωκατω, εφαρμοζεται ηλεκτρονικα το φρενο του αυτοκινητου και σου δινει τον χρονο να ξεκινησεις χωρις τσουλημα, κατι το οποιο ειναι ΠΟΛΥ αποτελεσματικο.

Αν πατησεις γκαζι μεσα σ'αυτο το διαστημα επειδη ξεμπλοκαρει το φρενο εχεις αυτη την ελαφρα αισθηση του 'κλωτσηματος/ξεκολληματος'. Αν παρελθει αυτο το διαστημα των 2 δευτερολεπτων χωρις να πατησεις γκαζι τοτε το φρενο απεμπλεκεται μονο του και το αυτοκινητο τσουλαει ελευθερα πανω κατω αναλογα την κλιση και την επιλεγμενη ταχυτητα. Φυσικα αν το αφησεις χωρις γκαζι θα αρχισει να σκορτσαρει ειδικα οταν υπαρχει κλιση.

Τωρα και παλι δεν ξερω τι παιζει με το 7αρι ακριβως καθοτι λογω της λιγο διαφορετικης λειτουργιας συμπλεξης μπορει να μην εχει ακριβως την ιδια συμπεριφορα με το 6αρι που εχω. Δηλ επειδη οι δισκοι του ειναι 'ξηροι' δηλ δεν ειναι μεσα σε υγρο οπως στο 6αρι, ισως αυτη η διεργασια να ειναι λιγο αποτομη.

Παντως στο δικο μου ολα δουλευουν τελεια χωρις το παραμικρο παραπονο.

Ισως να ζητησεις να οδηγησεις 6αρι, που εινα πλεον μονο στο 2λιτρο η αν ειναι απο το προηγουμενο μοντελο καλυτερα να βρεις ενα τελευταιας παραγωγης, μετα τον Ιουλιο 2008 ωστε να κανεις την συγκριση και να δεις.

Ισως παλι επειδη δεν ειχες αναλογη εμπειρια να μην δουλεψες καλα το dsg.

Το εχεις ξαναοδηγησει απο τοτε? Ισως να επρεπε.

Έχω την εντύπωση πως αυτό που οδήγησα δεν είχε hill assist. Στο νέο Golf το hill assist δεν είναι στάνταρ στο DSG, σε αντίθεση με το Scirocco. Έτσι τουλάχιστον μου είπε ο πωλητής. Αλλά και μένα δε μου φάνηκε να το έχει.

Εξάλλου, η κλίση ήταν πολύ μικρή (μία ράμπα για να ανέβεις σε πεζοδρόμιο) και το αυτοκίνητο πήγαινε μπροστά χωρίς καθόλου γκάζι, μόνο με το άφημα του φρένου, όχι όμως ομαλά αλλά με τίναγμα, όπως το περιέγραψα.

Εφόσον δεν το κάνει στα δικά σας, ίσως να πρόκειται για ιδιαιτερότητα του 7τάχυτου, τι να πω...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που ξερω χωρις βεβαια να εχω ενημερωση τελευταια ειναι οτι ολα τα dsg εχουν πλεον hill holder (απ'οσο ξερω τα 7ταχυτα ειχαν ανεκαθεν).

Τωρα σχετικα με τα καινουργια (golf/scirocco) ξερω οτι μπορεις να παραγγελεις το hill holder για τα χειροκινητα

με περιπου 100 κατι ευρω. Ισως με αυτο να μπερδευτηκε ο πωλητης.

Παντως θα κοιταξω να βρω και να οδηγησω ενα καινουργιο με 7ταχυτο να δω αν υπαρχουν διαφορες.

Τελικα μου φαινεται οτι η επιμονη μου να παρω το 6ταχυτο (εχοντας κανει την αναλογη ερευνα σε σχεση με το 7ταχυτο) και γι'αυτο το λογο να ξαναπαρω το 5αρι και να μην περιμενω το καινουργιο 6αρι, το οποιο βεβαια δεν με ειχε ξετρελανει κιολας, ισως να ηταν σωστη αποφαση.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που ξερω χωρις βεβαια να εχω ενημερωση τελευταια ειναι οτι ολα τα dsg εχουν πλεον hill holder (απ'οσο ξερω τα 7ταχυτα ειχαν ανεκαθεν).

Τωρα σχετικα με τα καινουργια (golf/scirocco) ξερω οτι μπορεις να παραγγελεις το hill holder για τα χειροκινητα

με περιπου 100 κατι ευρω. Ισως με αυτο να μπερδευτηκε ο πωλητης.

Παντως θα κοιταξω να βρω και να οδηγησω ενα καινουργιο με 7ταχυτο να δω αν υπαρχουν διαφορες.

Τελικα μου φαινεται οτι η επιμονη μου να παρω το 6ταχυτο (εχοντας κανει την αναλογη ερευνα σε σχεση με το 7ταχυτο) και γι'αυτο το λογο να ξαναπαρω το 5αρι και να μην περιμενω το καινουργιο 6αρι, το οποιο βεβαια δεν με ειχε ξετρελανει κιολας, ισως να ηταν σωστη αποφαση.

Κι εμένα δε με ενθουσιάζει το Golf VI, τουλάχιστον εμφανησιακά. Εξάλλου, στην ουσία δεν είναι παρά ένα facelift του V.

Edited by Bazil
Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους, θα πάρω το Scirocco, με τα 160 PS, και το σκέφτομαι για DSG. Έκανα πρόσφατα test drive το Golf VI, με τον ίδιο κινητήρα και DSG (7άρι). Οι εντυπώσεις μου είναι ανάμεικτες. Στα θετικά, η ομαλότητά του στο αυτόματο πρόγραμμα, ο τρόπος που κάνει τις αλλαγές χωρίς να το παίρνεις χαμπάρι, η δυνατότητα για χειροκίνητες αλλαγές όποτε το θελήσεις (αν και ομολογώ ότι έχανα την μπάλα, αφού ο κινητήρας δεν ακούγεται καθόλου και πρέπει να κοιτάς το στροφόμετρο), η απίστευτη επιτάχυνση στο kickdown και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (έκανα σύγκριση με το χειροκίνητο και είναι πράγματι χαμηλότερη). Παρατήρησα όμως και κάποια αρνητικά, όπως την αισθητή καθυστέρηση κατά το kickdown (δεν ξέρω αν ευθύνεται το κιβώτιο ή ο κινητήρας που ούτως ή άλλως έχει κάποιο lag), τη δυσκολία να ελέγξεις την επιτάχυνσή σου (που είτε θα είναι λιγότερη, είτε περισσότερη από αυτή που περιμένεις, με κίνδυνο να καρφωθείς στον μπροστινό, κι αυτό γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα αποφασίσει να αλλάξει ταχύτητα), ιδίως κατά το kickdown (οπού το αρχικό κόμπιασμα ακολουθεί ένα έντονο τίναγμα προς τα μπρος), καθώς και μία περίεργη αίσθηση ότι το αυτοκίνητο τα κάνει όλα μόνο του, πράγμα που σε κάνει να αισθάνεσαι μ@λ@κ@ς. Δεν ξέρω αν αυτά είναι πράγματα που συνηθίζονται, και θα ήθελα τη γνώμη των κατόχων σχετικά.

Κάτι άλλο που με προβλημάτισε έντονα ήταν η αδυναμία ελέγχου με χαμηλή ταχύτητα, υπό κλίση. Συγκεκριμένα, προσπαθώντας να το ανεβάσω σε μία ράμπα, και ξεκινώντας από στάση, ήταν αδύνατο να το μετακινήσω σιγά σιγά, αλλά ξεκινούσε πάντα με τίναγμα (και όλα αυτά χωρίς καθόλου γκάζι, με το φρένο μόνο). Για όποιον καταλαβαίνει τι λέω, ενώ με το συμπλέκτη το αυτοκίνητο μετακινείται «αναλογικα» (με ακρίβεια χιλιοστού), με το DSG μετακινείται «ψηφιακά», σε βήματα δηλαδή (πχ των 10cm). Δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος να το ελέγξεις με μεγαλύτερη ακρίβεια, η συγκεκριμένη όμως συμπεριφορά θα κάνει πολύ δύσκολο (και επικίνδυνο) το παρκάρισμα σε ανηφόρα ή κατηφόρα. Σε επίπεδο έδαφος δεν είχα τέτοιο πρόβλημα, το αυτοκίνητο ήταν απόλυτα ελέγξιμο.

Τελικά, οι εντυπώσεις μου ήταν τέτοιες που δε μου επιτρέπουν να πω με σιγουριά αν μου άρεσε το DSG ή όχι. Δεν είμαι από αυτούς που βαριούνται να αλλάζουν ταχύτητες (εκτός από όταν είμαι κολλημένος στην κίνηση, και κάτι καλοκαιριάτικα βράδια Κυριακής που γυρνάω από Χαλκιδική, όσοι είναι από Θεσσαλονίκη καταλαβαίνουν τι εννοώ :ninja:), και αν θα πάρω το DSG θα είναι κυρίως για την προηγμένη τεχνολογία του, τις καλύτερες επιδόσεις που προσφέρει, ιδίως στις επιταχύνσεις (και επομένως μεγαλύτερη ασφάλεια στα προσπεράσματα), για την ευκολία του σε καταστάσεις κίνησης, και για την οικονομία σε καύσιμο. Δεν ξέρω όμως αν ταιριάζει σε ένα αυτοκίνητο όπως το Scirocco, το οποίο πραγματικά χαίρεσαι να το οδηγείς (κάντε το test drive και θα με θυμηθείτε), και αν θα αφαιρέσει κάτι από την οδηγική απόλαυση. Με προβληματίζει επίσης ιδιαίτερα η δυσκολία ελέγχου στις μανούβρες με χαμηλή ταχύτητα, όπως ανέφερα παραπάνω.

Επειδή βλέπω ότι είστε γνώστες, θα το εκτιμούσα πολύ αν με βοηθούσατε στην απόφασή μου (αναφέρομαι φυσικά στους κατόχους DSG). :(

δεν υπαρχει ουτε ενα μειονεκτημα στο dsg και συγουρα η απολαυση που λαμβανω απο το GTI , κατα μεγαλο ποσοστο οφειλεται στο DSG!

δεν ξαναγοραζω αυτοκινητο χωρις DSG

Οσοι φιλοι με GTI δε το εβαλαν στην αρχη, τωρα χτυπανε το κεφαλι τους και στο club, δεν ειναι λιγοι αυτοι που πουλησαν το GTi για να παρουν αλλο με DSG!

Link to comment
Share on other sites

μετά από 6 μήνες με dsg7 (golf 5, 122ps, gt sport):

- θα συμφωνήσω με eliasj με όσα γράφει (και σε άλλα posts) για τα αρνητικά του dsg.

ΟΜΩΣ: τα βρίσκω μικρής σχετικά σημασίας για τα προσωπικά μου γούστα και στυλ οδήγησης ...

...άρα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την επιλογή μου. Εξάλλου ένας από τους λόγους που στράφηκα σε αγορά golf ήταν το dsg. Μέχρι τότε δεν είχα οδηγήσει ποτέ αυτόματο και ούτε καν μου πέρασε ποτέ από το μυαλό πως θα αγόραζα...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,ειχα μια απορια με ενα φιλο μου οταν συζηταγαμε σχετικα με το to dsg και με χειροκινητο.Εαν εχουμε 2 GTI 1ο σταδιο,το ενα χειροκινητο και το αλλο dsg,σε ρεπριζ ποιο θα ειναι μπροστα.Το λεω αυτο γιατι λογικα με το αυτοματο θα χει λιγοτερη ροπη για ασφαλεια του κιβωτιου,αρα το χειροκινητο 8α ναι μπροστα,κανω λαθος?το ιδιο 8α ισχυει και για το edition 30 που μπορει να βγαλει ακομα μεγαλυτερη ροπη,γιατι ειχα δει δυναμομετρηση στο ιντερνετ edition 30 1o σταδιο και εβγαζε 37 κιλα και εμεινα λιγο μ@l@κας.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,ειχα μια απορια με ενα φιλο μου οταν συζηταγαμε σχετικα με το to dsg και με χειροκινητο.Εαν εχουμε 2 GTI 1ο σταδιο,το ενα χειροκινητο και το αλλο dsg,σε ρεπριζ ποιο θα ειναι μπροστα.Το λεω αυτο γιατι λογικα με το αυτοματο θα χει λιγοτερη ροπη για ασφαλεια του κιβωτιου,αρα το χειροκινητο 8α ναι μπροστα,κανω λαθος?το ιδιο 8α ισχυει και για το edition 30 που μπορει να βγαλει ακομα μεγαλυτερη ροπη,γιατι ειχα δει δυναμομετρηση στο ιντερνετ edition 30 1o σταδιο και εβγαζε 37 κιλα και εμεινα λιγο μ@l@κας.

τι λες??ιδια ροπη θα εχετε πρωτο σταδιο..απλα εσυ θα εισαι μπροστα λογο dsg...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.