eliasj Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 γειά σας παιδιά, μία ερώτηση θέλω να κάνω.διάβασα όλες τις σελίδες, μου έσπασε λίγο τα νεύρα ο playmaker, αλλά δεν πειράζει στην ηλικία του είχα την ίδια άποψη. έχω οδηγήσει ένα Golf vi DSG 7 160HP, το λιγότερο που μπορώ να πω, φανταστικό!. δεν έχω οδηγήσει όμως ποτέ DSG 6. έχω διαβάσει άπειρες σελίδες περί πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα, το πως λειτουργούν και τα λοιπά, πουθενά όμως δεν βρήκα μία απάντηση σύγκρισης. Ποιο είναι καλύτερο? όταν λέω καλύτερο εννοώ πάνω στο δρόμο. αφήστε ήσυχο το θέμα μόλυνση, γιατί απλά ο κόσμος δεν θα σωθεί απο μένα. το DSG 7 έχει καλύτερη κατανάλωση, αλλά αν βάλουμε κάτω 2 αυτοκίνητα ένα με DSG 7 και το άλλο DSG 6, ποιο θα πηγαίνει καλύτερα, ποιο θα δίνει πιο καλά την δύναμη της μηχανής? δεν με ενδιαφέρει το γεγονός ότι το DSG 6 μπορεί να έχει πολύ μεγαλύτερη ροπή απο αυτή που έχει το 7, με ενδιαφέρει απο τη μάνα τους τι γίνετε. με έχει κερδίσει το γεγονός ότι το DSG 7 δεν θέλει τη συντήρηση του 6. άρα περισσότερα λεφτά στη τσέπη μου. πόσο καλύτερο ή χειρότερο είναι όμως? αν το 6 είναι ένα μικρό ποσοστό όπως 5-10% καλύτερο, τότε ΣΙΓΟΥΡΑ πέρνει κάποιος το 7, αν μιλάμε για ένα 15-20% τότε αρχίζεις να το σκέφτεσαι. Το ερωτημα σου ειναι πολυ απλο Το 6αρι. Οσο αφορα το θεμα της συντηρησης, δεν ειναι και τοσο μεγαλο. Καθε 60000 χλμ αλλαζεις τα λαδακια του, κοστιζουν γυρω στα ¤300. Το 7αρι δεν ειναι κιβωτιο για "επιθετικη" οδηγηση. Παρε διλιτρο για να εχεις το 6αρι. Καλως ηρθες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeDeV Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 (edited) καλό το 2λιτρό αλλά δεν είναι και φθηνό + ότι το ακολουθούν. προτιμώ το 160hp 1.4 το οποίο απο ότι ξέρω πραγματικά είναι κοντα στα 170+. με μία μικρή βελτίωση φτάνεις και τα ωραία 200 να τα έχεις να κάνουν βόλτα. το 6αρι μπορείς να το έχεις και στο 1.4 όχι ότι το 160 είναι φθηνό, αλλά λέμε τώρα. Edited July 11, 2009 by TeDeV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted July 13, 2009 Report Share Posted July 13, 2009 βεβαια με το 2λιτρο εχεις 210 αλογα, με βελτιωση πας στα 250-270, εχεις αλλοα αυτοκινητο, αλλο στησιμο, σπορ συμπεριφορα κτλ αρα δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα οσο λες. βεβαια δε θα αγορασεις το GTI απλα για να παρεις 6αρι dsg. και τα δυο DSG ειναι οπτοε μην τρελενεσαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted July 14, 2009 Report Share Posted July 14, 2009 καλό το 2λιτρό αλλά δεν είναι και φθηνό + ότι το ακολουθούν.προτιμώ το 160hp 1.4 το οποίο απο ότι ξέρω πραγματικά είναι κοντα στα 170+. με μία μικρή βελτίωση φτάνεις και τα ωραία 200 να τα έχεις να κάνουν βόλτα. το 6αρι μπορείς να το έχεις και στο 1.4 όχι ότι το 160 είναι φθηνό, αλλά λέμε τώρα. Στο MKV. Οχι στο 6αρι Golf η στο Scirocco Μετα απο μια εβδομαδα συμβιωσης με το 7αρι, η συμβουλη μου ειναι η εξης: Κατοχοι 6αριου DSG. Μην διανοηθητε να παρετε το συγκεκριμενο 7αρι. Απογοητευση. Τελικα το εχουν βγαλει μονο για θεμα καταναλωσης? Αραγε το 7αρι S-Tronic που εχει το Q5 γιατι δεν το βαζει η VW?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeDeV Posted July 16, 2009 Report Share Posted July 16, 2009 Στο MKV. Οχι στο 6αρι Golf η στο Scirocco Μετα απο μια εβδομαδα συμβιωσης με το 7αρι, η συμβουλη μου ειναι η εξης: Κατοχοι 6αριου DSG. Μην διανοηθητε να παρετε το συγκεκριμενο 7αρι. Απογοητευση. Τελικα το εχουν βγαλει μονο για θεμα καταναλωσης? Αραγε το 7αρι S-Tronic που εχει το Q5 γιατι δεν το βαζει η VW?? το έχω οδηγήσει και πήγαινε μια χαρά, που σε απογοήτευσε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted July 16, 2009 Report Share Posted July 16, 2009 το έχω οδηγήσει και πήγαινε μια χαρά, που σε απογοήτευσε? Εχει πολλες ταχυτητες και η 7η ειναι στην ουσια overdrive. Οι αλλαγες δεν γινονται γρηγορα οσο στο 6αρι. Δεν εχει LC. Πατιναρει συνεχως 1η-2α. Εχει εναν απαισιο διαπεραστικο μεταλικο θορυβο στις χαμηλες ταχυτητες. Πολλες φορες δεν κανει το κατεβασμα που θελω (Αυτο το κανει και το 6αρι μερικες φορες). Ακομα και με το Hill Hold, το παρκαρισμα σε πάρκινγκ με ραμπα ειναι υποθεση MI!!!! Εχει ενα καλο βεβαια. Σε κατηφορα εστω και στο D σου κραταει την σχεση, ενω στο 6αρι απλα ανεβαζε συνεχως. Anyhow. Απο Σεπτεμβριο που θα μπει προγραμμα θα δουμε ποση ροπη τελικα σηκωνει και το 7αρι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeDeV Posted July 16, 2009 Report Share Posted July 16, 2009 Εχει πολλες ταχυτητες και η 7η ειναι στην ουσια overdrive. Οι αλλαγες δεν γινονται γρηγορα οσο στο 6αρι. Δεν εχει LC. Πατιναρει συνεχως 1η-2α. Εχει εναν απαισιο διαπεραστικο μεταλικο θορυβο στις χαμηλες ταχυτητες. Πολλες φορες δεν κανει το κατεβασμα που θελω (Αυτο το κανει και το 6αρι μερικες φορες). Ακομα και με το Hill Hold, το παρκαρισμα σε πάρκινγκ με ραμπα ειναι υποθεση MI!!!! Εχει ενα καλο βεβαια. Σε κατηφορα εστω και στο D σου κραταει την σχεση, ενω στο 6αρι απλα ανεβαζε συνεχως. Anyhow. Απο Σεπτεμβριο που θα μπει προγραμμα θα δουμε ποση ροπη τελικα σηκωνει και το 7αρι επειδή έχει πολλές ταχύτητες αυτό είναι κακό? δεν σε αναγκάζει κανείς να τις χρησιμοποιείς όλες όλη την ώρα. δεν έχει LC, και? όλη την ώρα κάνεις κόντρες απο φανάρι σε φανάρι? αυτό δεν το έχω προσέξει για το πατινάρισμα που λές. δεν άκουσα θόρυβο. μην τρελαίνεστε με το DSG και κοιτάτε να το μάθετε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted July 16, 2009 Report Share Posted July 16, 2009 (edited) Κάποτε παραπονιόμασταν ότι ήταν λίγες οι ταχύτητες. Σε λίγο θα παραπονιόμαστε που είναι πολλές.Σκέψου και να μην είχε αυτόματη λειτουργεία.Σκέτη κόπωση. Και όλα αυτά το λέω εγώ που είμαι fun του χειροκίνητου.(Υπάρχουν στιγμές όμως που γλυκοκοιτάω και το αυτόματο). Τελικά το καλύτερο θα ήταν να έχει τέσσερα mode και να επιλέγεις ανάλογα τη διάθεση. 1)Πλήρως αυτόματο. 2)Ημιαυτόματο. 3)Χειροκίνητο (χωρίς συμπλέκτη) 4)Πλήρως χειροκίνητο και με συμπλέκτη. Edited July 16, 2009 by PERIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted July 16, 2009 Report Share Posted July 16, 2009 επειδή έχει πολλές ταχύτητες αυτό είναι κακό? δεν σε αναγκάζει κανείς να τις χρησιμοποιείς όλες όλη την ώρα. δεν έχει LC, και? όλη την ώρα κάνεις κόντρες απο φανάρι σε φανάρι? αυτό δεν το έχω προσέξει για το πατινάρισμα που λές. δεν άκουσα θόρυβο.μην τρελαίνεστε με το DSG και κοιτάτε να το μάθετε. Ελα να μου το μαθεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted July 16, 2009 Report Share Posted July 16, 2009 Κάποτε παραπονιόμασταν ότι ήταν λίγες οι ταχύτητες. Σε λίγο θα παραπονιόμαστε που είναι πολλές.Σκέψου και να μην είχε αυτόματη λειτουργεία.Σκέτη κόπωση. Και όλα αυτά το λέω εγώ που είμαι fun του χειροκίνητου.(Υπάρχουν στιγμές όμως που γλυκοκοιτάω και το αυτόματο). Τελικά το καλύτερο θα ήταν να έχει τέσσερα mode και να επιλέγεις ανάλογα τη διάθεση. 1)Πλήρως αυτόματο. 2)Ημιαυτόματο. 3)Χειροκίνητο (χωρίς συμπλέκτη) 4)Πλήρως χειροκίνητο και με συμπλέκτη. Η τουλαχιστον σαν τα προγραμματα του SMG. Απο την αλλη τι να βαλουν στο 7αρι? Σε ψοφια αμαξια μπαινει ετσι και αλλιως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeDeV Posted July 17, 2009 Report Share Posted July 17, 2009 Ελα να μου το μαθεις κάνε μια μεγάλη διαδρομή αθήνα - χαλκίδα, και οδήγησε το manual. άλλαζε εσύ ταχύτητες δηλαδή, ώστε να δείς και το αυτοκίνητο πως αλλάζει γρήγορα όπως θες, και να δείς και το θόρυβό του. αυτό που λές με την ράμπα, δεν έτυχε να πέσω σε τέτοια περίπτωση, αλλά ξέρω την αίσθηση που λές, γιατί την έχω δεί σε άλλα αμάξια. είναι θέμα συνήθειας και προσοχής. μετά απο τη βόλτα όμως που σου λέω, μην μου πεις ότι δεν θα λατρέψεις το DSG, ότι οι 7 ταχύτητες που θα έχεις δεν θα σου κάνουν την διαδρομή ευχάριστη, με ελάχιστη φασαρία απο τη μηχανή στα 180-200, ή ότι δεν θα σου αρέσει η επιτάχυνση μόλις περάσεις τα διόδια, απο της γρήγορες αλλαγές. (αυτό θα είναι για να δείς πως μπορείς να οδηγήσεις γρήγορα όπως σ'αρέσει στις αλλαγές) στην επιστροφή, άστο στο D και δες πόσο οικονομία θα έχει το αμάξι στην βενζίνη, από τις "πολιτισμένες" αλλαγές που θα έχει κάνει και το τρόπο οδήγησης. τότε θα λατρέψεις και το γεγονός ότι δεν αδειάζει τόσο εύκολα και η τσέπη σου το απόλυτο τέστ στο τέλος θα είναι να πάς για καφέ μέσα στα στενά της αθήνας, όπου κανονικά θα πόναγε το πόδι σου απο το βάλε βγάλε ταχύτητα 1-Ν-1, για να φτάσεις μετά απο ώρα εκεί που θες. όχι μόνο θα είσαι και ξεκούραστος, αλλά δεν θα έχεις κάψει και βενζίνη, ανάλογη ενός χειροκίνητου. θεωρείς ακόμα ότι το DSG 7-6-9 (πές όποιο θες) δεν θα σου κάνει μια χαρά τη δουλειά του? (ούτε διαφήμιση να έκανα στην VW) θέλω να μάθω πάντως με το πρόγραμμα τη ροπή θα σου σηκώνει, και πόσα άλογα θα πάει. το 160 έχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted July 17, 2009 Report Share Posted July 17, 2009 κάνε μια μεγάλη διαδρομή αθήνα - χαλκίδα, και οδήγησε το manual. άλλαζε εσύ ταχύτητες δηλαδή, ώστε να δείς και το αυτοκίνητο πως αλλάζει γρήγορα όπως θες, και να δείς και το θόρυβό του.αυτό που λές με την ράμπα, δεν έτυχε να πέσω σε τέτοια περίπτωση, αλλά ξέρω την αίσθηση που λές, γιατί την έχω δεί σε άλλα αμάξια. είναι θέμα συνήθειας και προσοχής. μετά απο τη βόλτα όμως που σου λέω, μην μου πεις ότι δεν θα λατρέψεις το DSG, ότι οι 7 ταχύτητες που θα έχεις δεν θα σου κάνουν την διαδρομή ευχάριστη, με ελάχιστη φασαρία απο τη μηχανή στα 180-200, ή ότι δεν θα σου αρέσει η επιτάχυνση μόλις περάσεις τα διόδια, απο της γρήγορες αλλαγές. (αυτό θα είναι για να δείς πως μπορείς να οδηγήσεις γρήγορα όπως σ'αρέσει στις αλλαγές) στην επιστροφή, άστο στο D και δες πόσο οικονομία θα έχει το αμάξι στην βενζίνη, από τις "πολιτισμένες" αλλαγές που θα έχει κάνει και το τρόπο οδήγησης. τότε θα λατρέψεις και το γεγονός ότι δεν αδειάζει τόσο εύκολα και η τσέπη σου το απόλυτο τέστ στο τέλος θα είναι να πάς για καφέ μέσα στα στενά της αθήνας, όπου κανονικά θα πόναγε το πόδι σου απο το βάλε βγάλε ταχύτητα 1-Ν-1, για να φτάσεις μετά απο ώρα εκεί που θες. όχι μόνο θα είσαι και ξεκούραστος, αλλά δεν θα έχεις κάψει και βενζίνη, ανάλογη ενός χειροκίνητου. θεωρείς ακόμα ότι το DSG 7-6-9 (πές όποιο θες) δεν θα σου κάνει μια χαρά τη δουλειά του? (ούτε διαφήμιση να έκανα στην VW) θέλω να μάθω πάντως με το πρόγραμμα τη ροπή θα σου σηκώνει, και πόσα άλογα θα πάει. το 160 έχεις? Ωραια ολα αυτα που γραφεις, αλλα οδηγω DSG 3 χρονια και το 7αρι ειναι κακιστο κιβωτιο. Για εσενα μπορει να ειναι το καλυτερο του κοσμου. Το 160 εχω, περιμενω να φυγουν οι ζεστες και θα του βαλω μαλλον Revo τον Σεπτεμβριο. Δε νομιζω να βγαλει προβλημα με την ροπη παντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
n-a-147 Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Παιδια το dsg εχει paddles πισω απο το τιμονι για τις αλλαγές?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Παιδια το dsg εχει paddles πισω απο το τιμονι για τις αλλαγές?? Τα καινουργια Golf το εχουν standard. Στο προηγουμενο μοντελο ειναι extra με το πολυλειτουργικο τιμονι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemessis Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Τα καινουργια Golf το εχουν standard. Στο προηγουμενο μοντελο ειναι extra με το πολυλειτουργικο τιμονι Πρίν δυπο εβδομάδες που ρώτησα την Kosmocar μου επιβεβαιώσαν πάντως ότι θεωρείται extra και είναι standard Mόνο για το Scirocco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
n-a-147 Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Δηλαδη θα πρεπει το αυτοκινητο να εχει κουμπια για το ηχοσυστημα στο τιμονι για να εχει και τα paddles?? Eπισης που μπορω να κανω test drive ενα golf με dsg?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aiscalp Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Δηλαδη θα πρεπει το αυτοκινητο να εχει κουμπια για το ηχοσυστημα στο τιμονι για να εχει και τα paddles?? Eπισης που μπορω να κανω test drive ενα golf με dsg?? Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων. Μόνο για Highline DSG €113 από τον τιμοκατάλογο της vw. Δερμάτινο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με χειριστήρια τηλεφώνου, ηχοσυστήματος και οθόνης πολλαπλών λειτουργιών για Comfortline (160/ απλό ή dsg) €400 Δερμάτινο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με χειριστήρια τηλεφώνου, ηχοσυστήματος, οθόνης πολλαπλών λειτουργιών και ταχυτήτων. Μόνο για Comfortline DSG 512 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Σίγουρα σε κάποιους μπορεί να ταιριάζει γάντι , σε κάποιους όμως όχι. Όπως ένα μεσάτο κουστούμι πάει καλύτερα στον George Clooney απ' ό,τι στον Θανάση Λάλα. Αυτό ακριβώς που γράφει ο Ηλίας όμως είναι αυτό που εκνευρίζει κι εμένα.Οδηγείς στο 'D', πηγαίνεις με 50 και το κιβώτιο έχει... 5η. Τι πιο φυσιολογικό από το να πηγαίνεις με 5η και 50km/h αφού σε αυτή την ταχύτητα καις μικρότερη ποσότητα οργανικού υλικού απολιθωμένων δεινοσαύρων, άρα δεν εκλύονται πολλά καυσαέρια, άρα δε λιώνουν οι πάγοι, δε μεγαλώνει η τρύπα του όζοντος, δεν υπερθερμαίνεται ο πλανήτης, δεν κινδυνεύεις από το El Nigno και εξασφαλίζεις ενα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά σου και τα παιδιά όλου του κόσμου. Εκείνη την ώρα λες "ωραία με την οικολογία αλλά να φτάσω στον προορισμό μου πριν βγω στη σύνταξη". Αποφασίζεις λοιπόν να προσπεράσεις τον τετελεσμένο μέλλοντα στην Carina E μπροστά σου που για να πηγαίνει με 50 δεν είναι παρά ενα 80χρονο ραμολί, λίγα κόκκαλα με πέτσα και μασέλα, ενας αριθμός φορολογικού μητρώου ή ενας κωδικός επιδόματος του ΛΑΦΚΑ, γενικά η σκιά του ανθρώπου που ήταν κάποτε. Την ίδια στιγμή, από απέναντι έρχεται τριαξονικό φορτωμένο με μπετόβεργες και ατσαλόκαρφα ακολουθούμενο από φορτηγάκι του Δημόκριτου που μεταφέρει ραδιενεργά απόβλητα. Κάνεις αποφασιστικά kick down, ξαφνικά αισθάνεσαι σαν αστροναύτης που αιωρείται στο κενό του διαστήματος σε συνθήκες έλλειψης βαρύτητας γιατι το κιβώτιο σκόπευε να αλλάξει σε 6η μόλις έπιανες τα 51km/h κι εσύ τώρα ζητάς το αντίθετο, ορκίζεσαι πως το ακούς να κάνει την αποσύμπλεξη και την επανασύμπλεξη καθώς στα 8 αυτά msec η ζωή περνά από μπροστά σου, στη συνέχεια νιώθεις ενα τραγικό κλώτσημα λες και ο κινητήρας με το κιβώτιο και το υποπλαίσιο της ανάρτησης ξεριζώθηκαν από το αμάξωμα, παλεύεις με το τιμόνι, το ESP αναβοσβήνει, το στροφόμετρο πετάγεται στις 5500, ο κινητήρας κάνει σαν μίξερ moulinex στα τελευταία του, ο υπερσυντέλικος με τη μασέλα σε κοιτά αποχαυνωμένος ενώ διαβάζεις στα χείλη του λέξεις όπως ΤΕΝΤΥΜΠΟΗΣ, ΜΠΟΥΝΤΑΛΑΣ, *μη επιτρεπόμενη λέξη* και άλλα τέτοια ωραία και όλα αυτά γιατι η *μη επιτρεπόμενη λέξη* κατέβασε σε 2α ώστε να αλλάξει αμέσως μετά σε τρίτη. Ε ασταδιάλα. Τελικά έκανες την προσπέραση στον τριπλάσιο χρόνο αφού το DSG άλλαξε 7 φορές ταχύτητα για να το πετύχει και το ESP σε έκοψε στα καλύτερα. Την έχεις γλυτώσει στο τσακ αλλά μάζεψες αρκετά φάσκελα και πήρες τρόπαιο το πλαϊνό φλασάκι του βαν του Δημόκριτου και τον λασπωτήρα της νταλίκας. Τα παίρνεις στο κρανίο και χώνεις στο κιβώτιο το S. Τώρα έχεις άμεση απόκριση και ακαριαίο τίναγμα αλλά καταντάς να ταξιδεύεις με 70 και 3η ενώ το αυτοκίνητο κάνει σαν Yugo 45 έτοιμο να εκραγεί. Λες να βάλεις το χειροκίνητο για να ησυχάσεις. Το βάζεις και τώρα πρέπει να έχεις τα χέρια σου συνεχώς πάνω στο τιμόνι παίζοντας με τα + και τα - ώστε να έχεις πάντα δύναμη και να μην κουράζεις και τον κινητήρα. Ώσπου μπαίνεις σε κάποιο στροφιλίκι με όχι και τόσο κλειστές στροφές απαραίτητα, τα χέρια σου έχουν γίνει σαν γόρδιος δεσμός, έχεις αποκτήσει νέες αρθρώσεις εκεί που δεν το περίμενες και αναγκάζεσαι να αφήσεις τα paddles για να στρίψεις αφού δε μπορείς με 3,5 στροφές απ' άκρη σ' άκρη να τα κάνεις και τα δύο. Έτσι καταλήγεις να αλλάζεις ταχύτητες κουνώντας μπρος-πίσω το λεβιέ όπως και στο manual κιβώτιο με τη μόνη διαφορά ότι δεν πατάς συμπλέκτη. Αν έχεις και υποβραχιόνιο σηκωμένο από την ώρα που έκανες τον περίπατό σου πίσω από την Carina E του πρωτόπλαστου διαπιστώνεις πως πρέπει μάλλον να το κατεβάσεις εκτός κι αν ο αγκώνας σου είναι 15cm από τον καρπό σου οπότε δικαιούσαι και επίδομα εξωγήινου, το ήξερες αυτό? Σκέφτεσαι λοιπόν την τελική επιλογή. Το κρυφό όπλο που σου έδωσε η VW. Κάτι ανάλογο με το BFG στο DOOM. Θα βάλεις τον λεβιέ στο D αλλά θα παίζεις και με τα paddles. Τέλεια. Αυτό ταυτόχρονα αποτελεί και εξαιρετική άσκηση για τον εγκέφαλο, καλύτερο από διαλογισμό και Yoga μπορώ να σου πω γιατι καταλήγεις να χρησιμοποιείς και τους δυο λοβούς ταυτόχρονα στο 99% προσπαθώντας να σκεφτείς πόσες φορές θα κάνεις κλικ αριστερά, πόσες δεξιά, σε ποιο χέρι είναι το + και σε ποιο το - μετά τη στροφή, πόσο παρατεταμένα θα πρέπει να πατήσεις το + για να το ξαναβάλεις στο αυτόματο και πολλά άλλα τέτοια. Αυτό δεν το καταφέρνει ούτε Quad Core, πόσο μάλλον ο εγκέφαλος του DSG ή ο δικός σου εγκέφαλος. Τελικά μετά από λίγη ώρα, αν γλυτώσεις το εγκεφαλικό, καταλήγεις είτε roadkill είτε στο ψυχιατρείο. ¶κουσα πως μερικοί πολύ χαρισματικοί που επιβίωσαν έπειτα από 2ωρο ταξίδι στο D παίζοντας με τα paddles μπορούν πλέον να τηλεμετακινούν αντικείμενα με τη σκέψη, να διαβάζουν το μέλλον και να περνούν μέσα από κλειστές πόρτες MDF, όχι όμως και θωρακισμένες. Είμαι οπαδός των manual και ποτέ δεν σκέφτηκα να πάρω κάποιο αυτοκίνητο με αυτόματο σασμάν, έχοντας μια κουβέντα με κάποιους φίλους για το αυτόματα σασμάν είπα να διαβάσω το συγκεκριμένο θέμα. Αυτό που μου έμεινε είναι το ποστ του φίλου @S8N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 (edited) Είμαι οπαδός των manual και ποτέ δεν σκέφτηκα να πάρω κάποιο αυτοκίνητο με αυτόματο σασμάν, έχοντας μια κουβέντα με κάποιους φίλους για το αυτόματα σασμάν είπα να διαβάσω το συγκεκριμένο θέμα.Αυτό που μου έμεινε είναι το ποστ του φίλου @S8N Αδικο εχει? Φαντασου τοτε γραφαμε για το 6αρι. Τωρα που την εφαγα κανονικοτατα με το 7αρι, εγω τι να πω? Το σκεφτομαι σοβαρα αφου εχω μικτη, να το αμολησω σε κανα γκρεμο, να παρω τα χρηματα και να παρω το GTi to 6 μπας και βρω την υγεια μου. Ασε που το 99% που εχουν Scirocco νομιζουν οτι οδηγουν απο DB9 και πανω Y.Γ. Για να μην παρεξηγηθω. Το σχολιο που εκανα για την DB9 αναφερεται σε κατοχους στο "αλλο" clubaki, που νομιζουν οτι εχουν αγορασει Ferrari. Φυσικα και δεν αναφερομαι σε κατοχους εδω μεσα που ειναι μια χαρα παιδια και ξερουν ακριβως τι αμαξι διαθετουν, τι κανει, πως το κανει! Edited July 21, 2009 by eliasj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Αδικο εχει? Φαντασου τοτε γραφαμε για το 6αρι. Τωρα που την εφαγα κανονικοτατα με το 7αρι, εγω τι να πω? Το σκεφτομαι σοβαρα αφου εχω μικτη, να το αμολησω σε κανα γκρεμο, να παρω τα χρηματα και να παρω το GTi to 6 μπας και βρω την υγεια μου. Ασε που το 99% που εχουν Scirocco νομιζουν οτι οδηγουν απο DB9 και πανω Αδικο εχει ? εγω τι να πω? σε κανα γκρεμο να παρω το GTi απο DB9 και πανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aiscalp Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 S8N verses Νομίζω επικηρυγμένος στη Σαουδική Αραβία και σε μερικές ακόμα δημοκρατικές χώρες... Τα περισσότερα από τα 4500χλμ. τα έκανα σε Εγνατία και ΕΟ αλλά και σε επαρχιακή οδό με κίνηση (όποιος γύριζε από Κοζάνη το ΠΣΚ ξέρει ). Στα λεγόμενα του S8N προσθέτω τα σχόλιά μου για όσους ενδιαφέρονται να το αποκτήσουν. Σίγουρα το κιβώτιο θέλει να το συνηθίσεις. Πιο πολύ ανησυχώ πάντως για τον μειωμένο θόρυβο στην καμπίνα. Με κλειστά παράθυρα+clima+Eric Clapton είτε πας με 3η και 100 είτε με 7η και 80 ο θόρυβος που φτάνει είναι αμελητέος. Τόσο που δεν σε προειδοποιεί ηχητικά ότι έχεις "λάθος" σχέση στο κιβώτιο γι'αυτό που σκοπεύεις να κάνεις. Σίγουρα βέβαια βοηθά πολύ στο να φτάσεις ξεκούραστα στον προορισμό σου. Αλλά όταν ταξιδεύεις με 140 και 2900 στροφές με 7η συνήθως δεν χρειάζεται να πατήσεις γκάζι πανικού για να πας που? στα 200? τα φτάνει με κανονική πίεση στο πεντάλ αρκετά γρήγορα για μένα. Πιθανό παράδειγμα : Είσαι σε επαρχιακή οδό και μπροστά σου έχεις ένα φίδι από 20+ αυτοκίνητα σε ανοικτή ευθεία να κινούνται με μ.ο.90χλμ. και με κενά μεταξύ τους. Βάζεις το S κατεβάζει από 7 σε 6 βγάζεις φλας και πατάς γκάζι κανονικά. Με το που φτάνεις τα 160-170 έχεις ήδη περάσει τον σωρό και κάνεις δεξιά. Νο problem. Οι στροφές ανέβηκαν μέχρι τις ~3700 από ~2500 και δεν ίδρωσε αυτί. (Προσοχή ! αν το επιχειρήσεις με D τότε δεν το έχει σε τίποτα να ανεβάσει σχέση(σχέσεις) στη μέση της προσπέρασης). "Οδηγείς στο 'D', πηγαίνεις με 50 και το κιβώτιο έχει... 5η. Τι πιο φυσιολογικό από το να πηγαίνεις με 5η και 50km/h αφού σε αυτή την ταχύτητα καις μικρότερη ποσότητα οργανικού υλικού απολιθωμένων δεινοσαύρων, άρα δεν εκλύονται πολλά καυσαέρια, άρα δε λιώνουν οι πάγοι, δε μεγαλώνει η τρύπα του όζοντος, δεν υπερθερμαίνεται ο πλανήτης, δεν κινδυνεύεις από το El Nigno και εξασφαλίζεις ενα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά σου και τα παιδιά όλου του κόσμου. Εκείνη την ώρα λες "ωραία με την οικολογία αλλά να φτάσω στον προορισμό μου πριν βγω στη σύνταξη". Αποφασίζεις λοιπόν να προσπεράσεις τον τετελεσμένο μέλλοντα στην Carina E μπροστά σου που για να πηγαίνει με 50 δεν είναι παρά ενα 80χρονο ραμολί, λίγα κόκκαλα με πέτσα και μασέλα, ενας αριθμός φορολογικού μητρώου ή ενας κωδικός επιδόματος του ΛΑΦΚΑ, γενικά η σκιά του ανθρώπου που ήταν κάποτε. Την ίδια στιγμή, από απέναντι έρχεται τριαξονικό φορτωμένο με μπετόβεργες και ατσαλόκαρφα ακολουθούμενο από φορτηγάκι του Δημόκριτου που μεταφέρει ραδιενεργά απόβλητα. Κάνεις αποφασιστικά kick down, ξαφνικά αισθάνεσαι σαν αστροναύτης που αιωρείται στο κενό του διαστήματος σε συνθήκες έλλειψης βαρύτητας γιατι το κιβώτιο σκόπευε να αλλάξει σε 6η μόλις έπιανες τα 51km/h κι εσύ τώρα ζητάς το αντίθετο, ορκίζεσαι πως το ακούς να κάνει την αποσύμπλεξη και την επανασύμπλεξη καθώς στα 8 αυτά msec η ζωή περνά από μπροστά σου, στη συνέχεια νιώθεις ενα τραγικό κλώτσημα λες και ο κινητήρας με το κιβώτιο και το υποπλαίσιο της ανάρτησης ξεριζώθηκαν από το αμάξωμα, παλεύεις με το τιμόνι, το ESP αναβοσβήνει, το στροφόμετρο πετάγεται στις 5500, ο κινητήρας κάνει σαν μίξερ moulinex στα τελευταία του, ο υπερσυντέλικος με τη μασέλα σε κοιτά αποχαυνωμένος ενώ διαβάζεις στα χείλη του λέξεις όπως ΤΕΝΤΥΜΠΟΗΣ, ΜΠΟΥΝΤΑΛΑΣ, *μη επιτρεπόμενη λέξη* και άλλα τέτοια ωραία και όλα αυτά γιατι η *μη επιτρεπόμενη λέξη* κατέβασε σε 2α ώστε να αλλάξει αμέσως μετά σε τρίτη. Ε ασταδιάλα." [Δεν κάνεις kickdown. Οταν το παν είναι η ταχύτητα προσπέρασης ρίχνεις τον μοχλό στο S σαν να κατεβάζεις ταχύτητα και πατάς το γκάζι όπως θα έκανες κανονικά] "Τελικά έκανες την προσπέραση στον τριπλάσιο χρόνο αφού το DSG άλλαξε 7 φορές ταχύτητα για να το πετύχει και το ESP σε έκοψε στα καλύτερα. Την έχεις γλυτώσει στο τσακ αλλά μάζεψες αρκετά φάσκελα και πήρες τρόπαιο το πλαϊνό φλασάκι του βαν του Δημόκριτου και τον λασπωτήρα της νταλίκας. Τα παίρνεις στο κρανίο και χώνεις στο κιβώτιο το S. Τώρα έχεις άμεση απόκριση και ακαριαίο τίναγμα αλλά καταντάς να ταξιδεύεις με 70 και 3η ενώ το αυτοκίνητο κάνει σαν Yugo 45 έτοιμο να εκραγεί. [Το δοκίμασα. Η τα αυτιά μου είναι βουλωμένα από τα μπάνια ή το αυτοκίνητο είναι τάφος] Λες να βάλεις το χειροκίνητο για να ησυχάσεις. Το βάζεις και τώρα πρέπει να έχεις τα χέρια σου συνεχώς πάνω στο τιμόνι παίζοντας με τα + και τα - ώστε να έχεις πάντα δύναμη και να μην κουράζεις και τον κινητήρα. Ώσπου μπαίνεις σε κάποιο στροφιλίκι με όχι και τόσο κλειστές στροφές απαραίτητα, τα χέρια σου έχουν γίνει σαν γόρδιος δεσμός, έχεις αποκτήσει νέες αρθρώσεις εκεί που δεν το περίμενες και αναγκάζεσαι να αφήσεις τα paddles για να στρίψεις αφού δε μπορείς με 3,5 στροφές απ' άκρη σ' άκρη να τα κάνεις και τα δύο". [Για να το μάθω αυτό θα πρέπει είτε να μάθω πιάνο είτε να γίνω γιόγκι. Kids dont try this at home.] "Έτσι καταλήγεις να αλλάζεις ταχύτητες κουνώντας μπρος-πίσω το λεβιέ όπως και στο manual κιβώτιο με τη μόνη διαφορά ότι δεν πατάς συμπλέκτη. Αν έχεις και υποβραχιόνιο σηκωμένο από την ώρα που έκανες τον περίπατό σου πίσω από την Carina E του πρωτόπλαστου διαπιστώνεις πως πρέπει μάλλον να το κατεβάσεις εκτός κι αν ο αγκώνας σου είναι 15cm από τον καρπό σου οπότε δικαιούσαι και επίδομα εξωγήινου, το ήξερες αυτό?" [το άλλο μου όνομα είναι C3PO. Επικυρώνω το άκυρο της θέσης του τεμπέλη] "Σκέφτεσαι λοιπόν την τελική επιλογή. Το κρυφό όπλο που σου έδωσε η VW. Κάτι ανάλογο με το BFG στο DOOM. Θα βάλεις τον λεβιέ στο D αλλά θα παίζεις και με τα paddles. Τέλεια. Αυτό ταυτόχρονα αποτελεί και εξαιρετική άσκηση για τον εγκέφαλο, καλύτερο από διαλογισμό και Yoga μπορώ να σου πω γιατι καταλήγεις να χρησιμοποιείς και τους δυο λοβούς ταυτόχρονα στο 99% προσπαθώντας να σκεφτείς πόσες φορές θα κάνεις κλικ αριστερά, πόσες δεξιά, σε ποιο χέρι είναι το + και σε ποιο το - μετά τη στροφή, πόσο παρατεταμένα θα πρέπει να πατήσεις το + για να το ξαναβάλεις στο αυτόματο και πολλά άλλα τέτοια. Αυτό δεν το καταφέρνει ούτε Quad Core, πόσο μάλλον ο εγκέφαλος του DSG ή ο δικός σου εγκέφαλος. Τελικά μετά από λίγη ώρα, αν γλυτώσεις το εγκεφαλικό, καταλήγεις είτε roadkill είτε στο ψυχιατρείο. ¶κουσα πως μερικοί πολύ χαρισματικοί που επιβίωσαν έπειτα από 2ωρο ταξίδι στο D παίζοντας με τα paddles μπορούν πλέον να τηλεμετακινούν αντικείμενα με τη σκέψη, να διαβάζουν το μέλλον και να περνούν μέσα από κλειστές πόρτες MDF, όχι όμως και θωρακισμένες". [Στη πράξη τα paddles δουλεύουν και δεν θα έπαιρνα το dsg χωρίς αυτά. Στο (απότομο) φρενάρισμα οι ταχύτητες κατεβαίνουν αυτόματα ακόμα και στο χειροκίνητο. Επίσης αν πχ τσουλάς με 4η για τα φανάρια μόνο με το φρένο θα κατεβάσει σχέσεις. Πρακτικά βλέπω ότι πιο συχνά χρειάζεται το (-) (κατέβασμα) παρά το (+). Ο εγκέφαλος πράγματι θέλει εκμάθηση όπως έγινε και για το χειροκίνητο άλλοστε, αλλά once u go black you never go back.] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 To S mode ειναι το πλεον αχρηστο mode που εχω δει σε ημι-αυτοματα κιβωτια. Ειδικα στο 6αρι σε κραταει στα κοκκινα συνεχεια. Δεν οδηγείτε. Στο 7αρι που εχεις, η "λογικη" του, αν υπαρχει "λογικη" στο DSG ειναι λιγο καλυτερη και στο S σου κανει τις αλλαγες νωριτερα αν δεν εχεις τερμα γκαζι. Το αστειο ειναι οτι εβριζα το F1 της Quattroporte για τις "μπουνιες" που τρωω οταν κανω αλλαγες και μου ερχεται να ξερασω, και τα 150 προγραμματα του SMG, αλλα τουλαχιστον κανει αυτο που του ζητας, οταν του το ζητας. Απο την αλλη για ενα αμαξι ¤20000, το DSG δεν ειναι τοσο κακο, αλλα τελικα τα αρνητικα του ειναι περισσοτερα απο τα θετικα του, ειδικα το 7 που ειναι αποκλειστικα ενα κιβωτιο ωστε να κρατησει την καταναλωση κοι τους ρυπους χαμηλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemessis Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Aiscalp.....R E S P E C T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Respect γιατι??? Ρωταω γιατι απο μικρο παιδι ημουνα περιεργος, αντιδραστικος, επαναστατης, κλπ και ισως ειμαι βλακας και δεν μπορω να καταλαβω, τα appraising comments in favor of the DSG. . Υποθετω οτι εγω εχω το προβλημα με το DSG και κανενας αλλος. Ισως απο την αλλη, μπορει να φταιει οτι μικρος γουσταρα τα manuals απο αντιδραση στα αυτοματα που ειχαμε, και τα υπολοιπα τα ξερεις..... Παιδικα απωθημένα, rejection, etc μεχρι που πηρα το CRX και μου εφυγε η κ..λα. Καλο το DSG, αλλα ουτε τελειο ειναι, και υπαρχουν και καλυτερα ημι-αυτοματα κιβωτιο απο αυτο. Μην τα βρισκετε ολα ροδινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aiscalp Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Respect γιατι??? Ρωταω γιατι απο μικρο παιδι ημουνα περιεργος, αντιδραστικος, επαναστατης, κλπ και ισως ειμαι βλακας και δεν μπορω να καταλαβω, τα appraising comments in favor of the DSG. . Υποθετω οτι εγω εχω το προβλημα με το DSG και κανενας αλλος. Ισως απο την αλλη, μπορει να φταιει οτι μικρος γουσταρα τα manuals απο αντιδραση στα αυτοματα που ειχαμε, και τα υπολοιπα τα ξερεις..... Παιδικα απωθημένα, rejection, etc μεχρι που πηρα το CRX και μου εφυγε η κ..λα. Καλο το DSG, αλλα ουτε τελειο ειναι, και υπαρχουν και καλυτερα ημι-αυτοματα κιβωτιο απο αυτο. Μην τα βρισκετε ολα ροδινα. Εχουν γραφεί 28 σελίδες στο ΄θέμα. Οποιος ενδιαφέρεται θα βρει μπόλικη αντιπαράθεση, αρκετά επιχειρήματα και λίγο από εμπειρία. Ο nemessis μπορεί να νόμισε ότι το απόσπασμα του s8n που παραθέτω είναι δικό μου και γι'αυτό αναφέρεται έτσι, ή απλά γράφει όπως μιλάει. Αλλά αρκετά πια με τα ρόδινα και τα ροδάκινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...