Jump to content
Pantelis

Bloke Diaforiko Gia Golf V Gti

Recommended Posts

Παντως με το EDL(electronic differential lock)που εχουν ολα τα Golf αν και δεν ειναι τοσο αποτελεσματικο οσο ενα καλο μπλοκε παρολα αυτα κανει δουλεια και οσοι το στριβουν το αμαξι θα το εχουν σιγουρα ακουσει να δουλευει.

Και γενικα τα Golfakia στριβουν αρκετα καλα.

Link to comment
Share on other sites

Παντως με το EDL(electronic differential lock)που εχουν ολα τα Golf αν και δεν ειναι τοσο αποτελεσματικο οσο ενα καλο μπλοκε παρολα αυτα κανει δουλεια και οσοι το στριβουν το αμαξι θα το εχουν σιγουρα ακουσει να δουλευει.

Και γενικα τα Golfakia στριβουν αρκετα καλα.

Το EDL απενεργοποιειται μετα τα 40χλμ και δεν εχει καμια απολυτως σχεση με διαφοριkα τυπου τορσεν.Ειναι ενα virtual 100% ακαριαιο μπλοκε λογο ενεργοποιησης φρενων.

Edited by geocha
Link to comment
Share on other sites

Poies etairies vgazun bloke gia to V Gti?apo oso xero: MTM, Quaife k Dexler.Exei dokimasei kapoios bloke sto Golf V GTi tu?Milame gia 6 speed-manual.

Efxaristo poli ;)

Πιστευω οτι πρεπει να πας για τορσεν type II 1.8:1 2:1 (οχι pre-loaded)μιας και ειναι το μοναδικο για front axle χρηση.

Τωρα ισως χρειαστει να ρυθμισεις αναρτηση,αλλα θα στριβει σαν τρελο το "Golfακι". :D

Εχει κανεις βαλει να μας πει εντυπωσεις?

http://www.transtad.it/prodotti.htm

Εγω ειχα μιλησει με τα παιδια στο παραπανω σιτε και μου ειπαν οτι φτιαχνουν καθε ειδους-τυπου διαφορικο για ολες τις χρησεις!

Εχουν τρομερη ποιοτητα ;)

Edited by geocha
Link to comment
Share on other sites

Geocha giati tha xreiastei na rithmiso anartisi?Torsen type II les e?ti pososto eblokis exei?

Καλό θα ήταν πρώτα να μάθεις ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ χρειάζεται για αλλαγή διαφορικού, και εκτός απο το κόστος, και ποιός θα σου την κάνει.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήταν πρώτα να μάθεις ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ χρειάζεται για αλλαγή διαφορικού, και εκτός απο το κόστος, και ποιός θα σου την κάνει.... :wacko:

+1

Το κοστος συνολικα ερχεται γυρω στα 1500 αν δεν κανω λαθος!Βεβαια το ποιο δυσκολο μερος ειναι να το στυσεις το αυτοκινητο ;)

Link to comment
Share on other sites

Geocha giati tha xreiastei na rithmiso anartisi?Torsen type II les e?ti pososto eblokis exei?

Σου απαντησα πιο πανω ;)

Πιστευω οτι πρεπει να πας για τορσεν type II 1.8:1 2:1 (οχι pre-loaded)μιας και ειναι το μοναδικο για front axle χρηση

Link to comment
Share on other sites

θα κατεβασετε σασμαν σε καινουριο αμαξι για να βαλετε μπλοκε ρε παιδια?αμαρτια ειναι

Γιατι να κατεβει το σασμαν? :)

Link to comment
Share on other sites

ΩΡΕ ΤΙ ΑΚΟΥΝΕ Τ'ΑΥΤΑΚΙΑ ΜΟΥ !!!!! ;) ;)

Αμα δώ να βάζουν διαφορικό με το σασμάν πάνω στο αμάξι, θα τα έχω δέι πλέον ΟΛΑ...

Καλά ρε παιδιά...Κανένα τέστ γνώσεων πρίν την εγγραφή στο φόρουμ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ;;;

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ !!! ΕΛΕΟΣ !!!!

Link to comment
Share on other sites

ΩΡΕ ΤΙ ΑΚΟΥΝΕ Τ'ΑΥΤΑΚΙΑ ΜΟΥ !!!!! B):blink:

Αμα δώ να βάζουν διαφορικό με το σασμάν πάνω στο αμάξι, θα τα έχω δέι πλέον ΟΛΑ...

Καλά ρε παιδιά...Κανένα τέστ γνώσεων πρίν την εγγραφή στο φόρουμ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ;;;

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ !!! ΕΛΕΟΣ !!!!

EMPIRE STRIKES BACK ;):lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

ΩΡΕ ΤΙ ΑΚΟΥΝΕ Τ'ΑΥΤΑΚΙΑ ΜΟΥ !!!!! ;):lol:

Αμα δώ να βάζουν διαφορικό με το σασμάν πάνω στο αμάξι, θα τα έχω δέι πλέον ΟΛΑ...

Καλά ρε παιδιά...Κανένα τέστ γνώσεων πρίν την εγγραφή στο φόρουμ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ;;;

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ !!! ΕΛΕΟΣ !!!!

ΑΑΑΑΑΑΑ καααααλααα εχω χαζεψει τελειως!

Πριν 4 μηνες εβαλα ενα AIR-locker της ARB σε ενα pick-up!χαχααχχχααα

Πρεπει να κοψω το πολυ διαβασμα! B)

Βασικα,οντως δεν ξερω αν αξιζει ολη η φασαρια για να μπει το μπλοκε.Εχω μια ανησυχια για το τελικο αποτελεσμα..δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο:blink:

Edited by geocha
Link to comment
Share on other sites

Το EDL απενεργοποιειται μετα τα 40χλμ και δεν εχει καμια απολυτως σχεση με διαφοριkα τυπου τορσεν.Ειναι ενα virtual 100% ακαριαιο μπλοκε λογο ενεργοποιησης φρενων.

Νομιζω πως το εχω νιωσει να δουλευει και με περισοτερα απο 40χλμ. :thumbsup:

Κυριως οταν σπιναρουν οι τροχοι στην στροφη.

Και ο πιο πρακτικος τροπος να το καταλαβεις ειναι οτι σε κακη ασφαλτο το αυτοκινητο δεν ανοιγει την τροχια του στο μπροστα μερος.

συμφωνω στο οτι ειναι virtual αλλα απο ενα ελευθερο σιγουρα εχει μια διαφορα και προσωπικα πιστευω οτι το μπλοκε στο συγκεκριμενο αμαξι ειναι υπερβολη , εκτος αν εισαι θαμωνας στα Μεγαρα :cry:

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως το εχω νιωσει να δουλευει και με περισοτερα απο 40χλμ. :thumbsup:

Κυριως οταν σπιναρουν οι τροχοι στην στροφη.

Και ο πιο πρακτικος τροπος να το καταλαβεις ειναι οτι σε κακη ασφαλτο το αυτοκινητο δεν ανοιγει την τροχια του στο μπροστα μερος.

Αυτο ειναι το ASR :cry:

συμφωνω στο οτι ειναι virtual αλλα απο ενα ελευθερο σιγουρα εχει μια διαφορα και προσωπικα πιστευω οτι το μπλοκε στο συγκεκριμενο αμαξι ειναι υπερβολη , εκτος αν εισαι θαμωνας στα Μεγαρα :(

+1

Link to comment
Share on other sites

το μπλοκε διαφορικο δεν ειναι υπερβολη σε κανενα αυτοκινητο...

και δεν ειναι κριτηριο το αυτ/το αλλα ο οδηγος του...

Το μπλοκέ διαφορικό δεν είναι καθόλου υπερβολή, είναι και θέμα ασφάλειας δεν χρείαζεται να το στρίβεις στα μέγαρα.

Πολλές φορές μου έχει τύχει να προσπεράσω με δευτέρα η τρίτη σε ανηφόρα με χάλια δρόμο και μόλις βγαίνω αριστέρα και το σανιδώνω αρχίζουν τα αντισπίν και δεν βάζει την δύναμη κάτω να προσπεράσει με αποτέλεσμα να μετρίαζω το γκάζι και τελικά να προσπερνάω με την μισή δύναμη και τον διπλάσιο χρόνο.

Edited by mezzanine
Link to comment
Share on other sites

Το μπλοκέ διαφορικό δεν είναι καθόλου υπερβολή, είναι και θέμα ασφάλειας δεν χρείαζεται να το στρίβεις στα μέγαρα.

Πολλές φορές μου έχει τύχει να προσπεράσω με δευτέρα η τρίτη σε ανηφόρα με χάλια δρόμο και μόλις βγαίνω αριστέρα και το σανιδώνω αρχίζουν τα αντισπίν και δεν βάζει την δύναμη κάτω να προσπεράσει με αποτέλεσμα να μετρίαζω το γκάζι και τελικά να προσπερνάω με την μισή δύναμη και τον διπλάσιο χρόνο.

+1000!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλά, από την άποψη του ότι το αυτοκίνητο θα βάζει καλύτερα την δύναμη κάτω, είναι σωστό. Θέλει όμως προπόνηση για να μπορέσεις να ελέγξεις ένα κάρο με μπλοκέ. Αν το μάθεις βέβαια, έχεις ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Αλλά από ότι διαβάζω, οι περισσότεροι έχετε πρόβλημα στο δεξί σας πόδι. Μάλλον είναι λίγο βαρύ. Το γκάζι δεν είναι διακόπτης on-off.

Link to comment
Share on other sites

ξεθαβω λιγο το θεμα για να μην ανοιγω αλλο.σκεφτομαι το μπλοκε (Golf v gti) και οι 3 εταιρειες που παιζουν κυριως ειναι peloquin/drexler/quaife εχοντας ακουσει περισσοτερο καλα λογια για την drexler.στο site της που ειναι στα γερμανικα δεν καταλαβαινω τι διαβαζω.και δεν ξερω ποιος ειναι ο καταλληλος τυπος η μοντελο για το αυτοκινητο μου.οι αποριες μου ειναι οι εξης θα ηταν πιο χρησιμο να αλαχτουν ημιαξονια?πιο ενισχυμενα?η δεν ειναι απραιτητο?ο τροπος οδηγησης αντιλαμβανομαι οτι θα αλαξει (μου αρεσουν οι στροφες) πως θα λειτουργει στις στροφες?ποιες ειναι πανω κατω οι τιμες?ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.