Pantelis Posted March 10, 2007 Report Share Posted March 10, 2007 Poies etairies vgazun bloke gia to V Gti?apo oso xero: MTM, Quaife k Dexler.Exei dokimasei kapoios bloke sto Golf V GTi tu?Milame gia 6 speed-manual. Efxaristo poli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 10, 2007 Report Share Posted March 10, 2007 και χειροποιητα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orfeas Posted March 16, 2007 Report Share Posted March 16, 2007 Παντως με το EDL(electronic differential lock)που εχουν ολα τα Golf αν και δεν ειναι τοσο αποτελεσματικο οσο ενα καλο μπλοκε παρολα αυτα κανει δουλεια και οσοι το στριβουν το αμαξι θα το εχουν σιγουρα ακουσει να δουλευει. Και γενικα τα Golfakia στριβουν αρκετα καλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted March 16, 2007 Report Share Posted March 16, 2007 Έχει βγάλει και η Peloquin.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted March 16, 2007 Report Share Posted March 16, 2007 (edited) Παντως με το EDL(electronic differential lock)που εχουν ολα τα Golf αν και δεν ειναι τοσο αποτελεσματικο οσο ενα καλο μπλοκε παρολα αυτα κανει δουλεια και οσοι το στριβουν το αμαξι θα το εχουν σιγουρα ακουσει να δουλευει.Και γενικα τα Golfakia στριβουν αρκετα καλα. Το EDL απενεργοποιειται μετα τα 40χλμ και δεν εχει καμια απολυτως σχεση με διαφοριkα τυπου τορσεν.Ειναι ενα virtual 100% ακαριαιο μπλοκε λογο ενεργοποιησης φρενων. Edited March 16, 2007 by geocha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted March 16, 2007 Report Share Posted March 16, 2007 (edited) Poies etairies vgazun bloke gia to V Gti?apo oso xero: MTM, Quaife k Dexler.Exei dokimasei kapoios bloke sto Golf V GTi tu?Milame gia 6 speed-manual.Efxaristo poli Πιστευω οτι πρεπει να πας για τορσεν type II 1.8:1 2:1 (οχι pre-loaded)μιας και ειναι το μοναδικο για front axle χρηση. Τωρα ισως χρειαστει να ρυθμισεις αναρτηση,αλλα θα στριβει σαν τρελο το "Golfακι". Εχει κανεις βαλει να μας πει εντυπωσεις? http://www.transtad.it/prodotti.htm Εγω ειχα μιλησει με τα παιδια στο παραπανω σιτε και μου ειπαν οτι φτιαχνουν καθε ειδους-τυπου διαφορικο για ολες τις χρησεις! Εχουν τρομερη ποιοτητα Edited March 16, 2007 by geocha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantelis Posted March 19, 2007 Author Report Share Posted March 19, 2007 Geocha giati tha xreiastei na rithmiso anartisi?Torsen type II les e?ti pososto eblokis exei? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 Geocha giati tha xreiastei na rithmiso anartisi?Torsen type II les e?ti pososto eblokis exei? Καλό θα ήταν πρώτα να μάθεις ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ χρειάζεται για αλλαγή διαφορικού, και εκτός απο το κόστος, και ποιός θα σου την κάνει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 Καλό θα ήταν πρώτα να μάθεις ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ χρειάζεται για αλλαγή διαφορικού, και εκτός απο το κόστος, και ποιός θα σου την κάνει.... +1 Το κοστος συνολικα ερχεται γυρω στα 1500 αν δεν κανω λαθος!Βεβαια το ποιο δυσκολο μερος ειναι να το στυσεις το αυτοκινητο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 Geocha giati tha xreiastei na rithmiso anartisi?Torsen type II les e?ti pososto eblokis exei? Σου απαντησα πιο πανω Πιστευω οτι πρεπει να πας για τορσεν type II 1.8:1 2:1 (οχι pre-loaded)μιας και ειναι το μοναδικο για front axle χρηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantelis Posted March 19, 2007 Author Report Share Posted March 19, 2007 (edited) Vrika ayto apo quaife: http://www.quaife.co.uk/VW-02Q-Golf-Mk5-Gt...fferential.kali timi, 550 lires(825 euros)!!k lifetime warranty! poios tha to topothetisei omos??exete kapoion sto nou sas? Edited March 19, 2007 by gti_mtm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 θα κατεβασετε σασμαν σε καινουριο αμαξι για να βαλετε μπλοκε ρε παιδια?αμαρτια ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 θα κατεβασετε σασμαν σε καινουριο αμαξι για να βαλετε μπλοκε ρε παιδια?αμαρτια ειναι Γιατι να κατεβει το σασμαν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 θα κατεβασετε σασμαν σε καινουριο αμαξι για να βαλετε μπλοκε ρε παιδια?αμαρτια ειναι Γιατι να κατεβει το σασμαν? και ξανα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted March 19, 2007 Report Share Posted March 19, 2007 ΩΡΕ ΤΙ ΑΚΟΥΝΕ Τ'ΑΥΤΑΚΙΑ ΜΟΥ !!!!! ;) Αμα δώ να βάζουν διαφορικό με το σασμάν πάνω στο αμάξι, θα τα έχω δέι πλέον ΟΛΑ... Καλά ρε παιδιά...Κανένα τέστ γνώσεων πρίν την εγγραφή στο φόρουμ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ;;; ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ !!! ΕΛΕΟΣ !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted March 20, 2007 Report Share Posted March 20, 2007 ΩΡΕ ΤΙ ΑΚΟΥΝΕ Τ'ΑΥΤΑΚΙΑ ΜΟΥ !!!!! Αμα δώ να βάζουν διαφορικό με το σασμάν πάνω στο αμάξι, θα τα έχω δέι πλέον ΟΛΑ... Καλά ρε παιδιά...Κανένα τέστ γνώσεων πρίν την εγγραφή στο φόρουμ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ;;; ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ !!! ΕΛΕΟΣ !!!! EMPIRE STRIKES BACK :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted March 20, 2007 Report Share Posted March 20, 2007 (edited) ΩΡΕ ΤΙ ΑΚΟΥΝΕ Τ'ΑΥΤΑΚΙΑ ΜΟΥ !!!!! Αμα δώ να βάζουν διαφορικό με το σασμάν πάνω στο αμάξι, θα τα έχω δέι πλέον ΟΛΑ... Καλά ρε παιδιά...Κανένα τέστ γνώσεων πρίν την εγγραφή στο φόρουμ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ;;; ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ !!! ΕΛΕΟΣ !!!! ΑΑΑΑΑΑΑ καααααλααα εχω χαζεψει τελειως! Πριν 4 μηνες εβαλα ενα AIR-locker της ARB σε ενα pick-up!χαχααχχχααα Πρεπει να κοψω το πολυ διαβασμα! Βασικα,οντως δεν ξερω αν αξιζει ολη η φασαρια για να μπει το μπλοκε.Εχω μια ανησυχια για το τελικο αποτελεσμα..δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο Edited March 20, 2007 by geocha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 θα κατεβασετε σασμαν σε καινουριο αμαξι για να βαλετε μπλοκε ρε παιδια?αμαρτια ειναι Γιατι, τι θα παθει...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orfeas Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 Το EDL απενεργοποιειται μετα τα 40χλμ και δεν εχει καμια απολυτως σχεση με διαφοριkα τυπου τορσεν.Ειναι ενα virtual 100% ακαριαιο μπλοκε λογο ενεργοποιησης φρενων. Νομιζω πως το εχω νιωσει να δουλευει και με περισοτερα απο 40χλμ. Κυριως οταν σπιναρουν οι τροχοι στην στροφη. Και ο πιο πρακτικος τροπος να το καταλαβεις ειναι οτι σε κακη ασφαλτο το αυτοκινητο δεν ανοιγει την τροχια του στο μπροστα μερος. συμφωνω στο οτι ειναι virtual αλλα απο ενα ελευθερο σιγουρα εχει μια διαφορα και προσωπικα πιστευω οτι το μπλοκε στο συγκεκριμενο αμαξι ειναι υπερβολη , εκτος αν εισαι θαμωνας στα Μεγαρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 Νομιζω πως το εχω νιωσει να δουλευει και με περισοτερα απο 40χλμ. Κυριως οταν σπιναρουν οι τροχοι στην στροφη. Και ο πιο πρακτικος τροπος να το καταλαβεις ειναι οτι σε κακη ασφαλτο το αυτοκινητο δεν ανοιγει την τροχια του στο μπροστα μερος. Αυτο ειναι το ASR συμφωνω στο οτι ειναι virtual αλλα απο ενα ελευθερο σιγουρα εχει μια διαφορα και προσωπικα πιστευω οτι το μπλοκε στο συγκεκριμενο αμαξι ειναι υπερβολη , εκτος αν εισαι θαμωνας στα Μεγαρα +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 το μπλοκε διαφορικο δεν ειναι υπερβολη σε κανενα αυτοκινητο... και δεν ειναι κριτηριο το αυτ/το αλλα ο οδηγος του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezzanine Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 (edited) το μπλοκε διαφορικο δεν ειναι υπερβολη σε κανενα αυτοκινητο...και δεν ειναι κριτηριο το αυτ/το αλλα ο οδηγος του... Το μπλοκέ διαφορικό δεν είναι καθόλου υπερβολή, είναι και θέμα ασφάλειας δεν χρείαζεται να το στρίβεις στα μέγαρα. Πολλές φορές μου έχει τύχει να προσπεράσω με δευτέρα η τρίτη σε ανηφόρα με χάλια δρόμο και μόλις βγαίνω αριστέρα και το σανιδώνω αρχίζουν τα αντισπίν και δεν βάζει την δύναμη κάτω να προσπεράσει με αποτέλεσμα να μετρίαζω το γκάζι και τελικά να προσπερνάω με την μισή δύναμη και τον διπλάσιο χρόνο. Edited March 22, 2007 by mezzanine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 Το μπλοκέ διαφορικό δεν είναι καθόλου υπερβολή, είναι και θέμα ασφάλειας δεν χρείαζεται να το στρίβεις στα μέγαρα.Πολλές φορές μου έχει τύχει να προσπεράσω με δευτέρα η τρίτη σε ανηφόρα με χάλια δρόμο και μόλις βγαίνω αριστέρα και το σανιδώνω αρχίζουν τα αντισπίν και δεν βάζει την δύναμη κάτω να προσπεράσει με αποτέλεσμα να μετρίαζω το γκάζι και τελικά να προσπερνάω με την μισή δύναμη και τον διπλάσιο χρόνο. +1000!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted March 23, 2007 Report Share Posted March 23, 2007 Καλά, από την άποψη του ότι το αυτοκίνητο θα βάζει καλύτερα την δύναμη κάτω, είναι σωστό. Θέλει όμως προπόνηση για να μπορέσεις να ελέγξεις ένα κάρο με μπλοκέ. Αν το μάθεις βέβαια, έχεις ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Αλλά από ότι διαβάζω, οι περισσότεροι έχετε πρόβλημα στο δεξί σας πόδι. Μάλλον είναι λίγο βαρύ. Το γκάζι δεν είναι διακόπτης on-off. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulos Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 ξεθαβω λιγο το θεμα για να μην ανοιγω αλλο.σκεφτομαι το μπλοκε (Golf v gti) και οι 3 εταιρειες που παιζουν κυριως ειναι peloquin/drexler/quaife εχοντας ακουσει περισσοτερο καλα λογια για την drexler.στο site της που ειναι στα γερμανικα δεν καταλαβαινω τι διαβαζω.και δεν ξερω ποιος ειναι ο καταλληλος τυπος η μοντελο για το αυτοκινητο μου.οι αποριες μου ειναι οι εξης θα ηταν πιο χρησιμο να αλαχτουν ημιαξονια?πιο ενισχυμενα?η δεν ειναι απραιτητο?ο τροπος οδηγησης αντιλαμβανομαι οτι θα αλαξει (μου αρεσουν οι στροφες) πως θα λειτουργει στις στροφες?ποιες ειναι πανω κατω οι τιμες?ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...