Jump to content
dennis

Service Golf TSi

Recommended Posts

βοηθησε με λιγο αν θελεις. τι λεει και πού ακριβως το γραφει?

εγω αυτο που σου λεω το διαβασα στο βιβλιαρακι του σερβις - εκεινο που μπαινουν οι σφραγιδες.

Από το βιβλίο σέρβις + οι επίσημες προδιαγραφές της VW (μου φαίνεται ότι τις έχω ξανανεβάσει) + τι αναφέρει ειδικά για το GTI, ότι και για τα υπόλοιπα Golf. Επειδή ήταν από τα πρώτα το δικό μου δεν είχε ακόμα την 504.00 για βενζίνη, που αντικατέστησε την 503.00 (και τα 5-30, τα 0-30)

Αυτά ισχύουν για τα αυτοκίνητα που βγαίνουν από το εργοστάσιο, ανεξαρτήτως χώρας προορισμού. Το QG1 το βρίσκεις εύκολα στο χώρο αποσκευών.

Για σταθερά διαστήματα 15-30 προφανώς και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ να βάλεις long life. Αυτό βάσει εργοστασιακών προδιαγραφών. Οτιδήποτε άλλο είναι αυθαίρετες δηλώσεις, συμπεράσματα και αστικοί μύθοι. Φυσικά και είναι ΛΑΘΟΣ να σου βάζουν τα εξουσιοδοτημένα long life κάθε 15-30 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΟΥΝ!!! Easy money, αλλά το εκμεταλλεύονται. ¶λλο προφανώς το κόστος ενός πχ 5-40 που είναι για 15.000 κι άλλο ενός long life που είναι minimum για 15.000!

Από κει και πέρα ας κάνει ο καθένας ότι καταλαβαίνει και νομίζει "σωστό"

post-779-1192299224_thumb.jpg

post-779-1192299307_thumb.jpg

post-779-1192299383_thumb.jpg

Edited by wanderer
Link to comment
Share on other sites

wanderer, πολυ ενδιαφεροντα αυτα, ομολογω οτι δεν τα ειχα προσεξει.

το αυτοκινητο ειναι αγορασμενο το 2005 και η τελευταια μου αλλαγη λαδιου ειναι με Shell Helix 5-30 507.00 504.00. αρα εμπιπτω στο longlife service?

ειναι σιγουρο οτι οταν χρειαστει αλλαγη λαδιου θα αναψει το λαμπακι?

edit:

ειδα την καρτελα του αυτοκινητου. εχει το "QG1" οπως λεει στην τριτη φωτογραφια αρα ειναι longlife. και στην τριτη φωτογραφια λεει αλλαγη λαδιων μεταξυ 15.000 και 30.000χλμ! 15.000χλμ δλδ ειναι το μινιμουμ κι οχι το μαξιμουμ.

ευχαριστω φιλε wanderer, εχεις 100% δικιο τελικα.

Edited by The Butcher
Link to comment
Share on other sites

wanderer, πολυ ενδιαφεροντα αυτα, ομολογω οτι δεν τα ειχα προσεξει.

το αυτοκινητο ειναι αγορασμενο το 2005 και η τελευταια μου αλλαγη λαδιου ειναι με Shell Helix 5-30 507.00 504.00. αρα εμπιπτω στο longlife service?

ειναι σιγουρο οτι οταν χρειαστει αλλαγη λαδιου θα αναψει το λαμπακι?

edit:

ειδα την καρτελα του αυτοκινητου. εχει το "QG1" οπως λεει στην τριτη φωτογραφια αρα ειναι longlife. και στην τριτη φωτογραφια λεει αλλαγη λαδιων μεταξυ 15.000 και 30.000χλμ! 15.000χλμ δλδ ειναι το μινιμουμ κι οχι το μαξιμουμ.

ευχαριστω φιλε wanderer, εχεις 100% δικιο τελικα.

Εμπίπτεις μεν στο long life, όσον αφορά τα λάδια, αλλά δεν γνωρίζω αν σου έχουν αλλάξει τα διαστήματα από το διαγνωστικό σε σταθερά :lol:

Το πιο λογικό είναι να πας σε 15 ή ένα χρόνο για κανονικό σέρβις με λάδια κι εκεί ν' αποφασίσεις και να τους πεις τι θες από για τα επόμενα.

Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν παιζει ρολο η χωρα η το υψομετρο η οτι αλλο θελουμε να λεμε οποια αντιπροσωπεια λεει καθε 30000 ή 50000 ή 100000 λεει μ@λ@κ@@ς γιατι όλες οι αντιπροσωπιες σε αναγκαζουν στο χρόνο να αλλαζεις λαδια και για την OPEL που αναφερθηκε νωριτερα το ιδιο γινετε στο χρονο πανω εαν δεν εχεισ κανει τα χιλιομετρα πας για λαδια και εασ εχεισ κανει 5000κμ μιν βλεπετε τι λενε τα περιοδικα αυτη γραφουν αυτα που συμφερει την τσεπη τους.

Οι κλιματικές αλλαγες μιας Χ χώρας σαν την ελλάδα επιβάλουν την αλλαγή λαδιών νωρίτερα από οτι λεει ο κατασκευαστής που εδρευει στην ΓΕΡΜΑΝΙΑ...

Πότε ένας γερμανός έχει δει 49 βαθμούς μεσημέρι μιας καθημερινής μέρας στην πόλη? Κανένας....

Ποτε ένας γερμανός έχει πήξει στην κίνηση Β.Σοφίας με 49 βαθμούς? Κανένας....

Τα αυτοκινητάκια πρέπει να τα προσέχεις , γιατι μετα απο 30.000+ χλμ θα αρχίσουν να ζητούν πράγματα...Και άμα είσαι στην εγγύηση σώθηκες, αν όχι πάνε τα χιλιάρικα...

Το αμάξι μετράει χιλιόμετρα και ημέρες από τον τελευταίο μηδενισμό. Ετσι έδειξε το Vag Com.

Μαμά δεν είναι το αμάξι σίγουρα! Αναφέρω σε προσωπικό επίπεδο μόνο τι είναι μέσω ΡΜ, γιατί όποτε λέω εδώ μέσα για το αμάξι μου και τις επιδόσεις του, όλοι βγαίνουν να με φάνε!

Αλήθεια γιατι το πούλησες το άλλο αφού ήταν πιο δυνατό? :lol:

Από το βιβλίο σέρβις + οι επίσημες προδιαγραφές της VW (μου φαίνεται ότι τις έχω ξανανεβάσει) + τι αναφέρει ειδικά για το GTI, ότι και για τα υπόλοιπα Golf. Επειδή ήταν από τα πρώτα το δικό μου δεν είχε ακόμα την 504.00 για βενζίνη, που αντικατέστησε την 503.00 (και τα 5-30, τα 0-30)

Αυτά ισχύουν για τα αυτοκίνητα που βγαίνουν από το εργοστάσιο, ανεξαρτήτως χώρας προορισμού. Το QG1 το βρίσκεις εύκολα στο χώρο αποσκευών.

Για σταθερά διαστήματα 15-30 προφανώς και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ να βάλεις long life. Αυτό βάσει εργοστασιακών προδιαγραφών. Οτιδήποτε άλλο είναι αυθαίρετες δηλώσεις, συμπεράσματα και αστικοί μύθοι. Φυσικά και είναι ΛΑΘΟΣ να σου βάζουν τα εξουσιοδοτημένα long life κάθε 15-30 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΟΥΝ!!! Easy money, αλλά το εκμεταλλεύονται. ¶λλο προφανώς το κόστος ενός πχ 5-40 που είναι για 15.000 κι άλλο ενός long life που είναι minimum για 15.000!

Από κει και πέρα ας κάνει ο καθένας ότι καταλαβαίνει και νομίζει "σωστό"

Συμφωνώ με το Easy money του Longlife...

1.Έχεις gti και έχεις καβούρια στην τσέπι να δώσεις 70ευρω κάθε 7500?Δηλαδή κάθε 2-3 μήνες?

2.Με το μυαλό και την γνώμη "εγώ θα αλλάζω κάθε 30000χλμ , την τουρμπίνα ετοιμάσου να την τσιμπίσεις στα ~50000-60000 χλμ , με μέτρια χρήση , και ίσως στα λιγότερα με full χρήση,

3.Κάπου είχα μια φωτό με μοτέρ που αλλάζανε λάδια καθε 30000χλμ , σε fsi μοτέρ...Θα την ψάξω και θα την βρώ, να δείς τι φίλμ έχει κάνει το λάδι πάνω στα τοιχώματα..Φίλμ μαστίχας μαύρης-πετρόλ... :lol:

4.Η 503.00- 504.00 - 507.00 είναι οδήγιες λιπαντικών και όχι βενζίνης...

5.Ο κάθε κατασκευαστής δεν πρόκειτε να αρχίσει τα τέστ σε κάθε χώρα που πωλείται το αυτοκίνητο , ωστε να σου πει "στην ελλάδα θα αλλάζεις καθε 15000 κ.ο.κ , δίνει μια γενική οδηγία είτε είναι σωστή είτε μερικως λάθος για την εκάστοτε χώρα...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με το Easy money του Longlife...

1.Έχεις gti και έχεις καβούρια στην τσέπι να δώσεις 70ευρω κάθε 7500?Δηλαδή κάθε 2-3 μήνες?

Μάλιστα, το βρήκαμε, θέμα τσιγκουνιάς είναι :lol: :lol: Είσαι σίγουρος ότι κάνουν καλό οι τόσο συχνές και ΑΧΡΗΣΤΕΣ αλλαγές; :lol:

2.Με το μυαλό και την γνώμη "εγώ θα αλλάζω κάθε 30000χλμ , την τουρμπίνα ετοιμάσου να την τσιμπίσεις στα ~50000-60000 χλμ , με μέτρια χρήση , και ίσως στα λιγότερα με full χρήση,

Έχεις καμία απόδειξη-τεκμηρίωση γι' αυτό; :lol: Αν αλλάξω δηλαδή λάδια όποτε ανάψει η λυχνία θα πάρω την τουρμπίνα στο χέρι; H VW και η κάθε VW φαντάζομαι ότι αυτό επιθυμεί, τουρμπίνες στο χέρι επειδή ακολουθείς τις... οδηγίες της. Αμφισβητείς τη VW δηλαδή; γιατί αγόρασες το προϊόν της; :lol:

3.Κάπου είχα μια φωτό με μοτέρ που αλλάζανε λάδια καθε 30000χλμ , σε fsi μοτέρ...Θα την ψάξω και θα την βρώ, να δείς τι φίλμ έχει κάνει το λάδι πάνω στα τοιχώματα..Φίλμ μαστίχας μαύρης-πετρόλ... :lol:

Κοίτα ξανά τι σημαίνει long life. Ξέρεις τι λάδια ήταν; αν είχε ανάψει νωρίτερα η λυχνία και δεν το πήγε; αν έπρεπε να συμπληρώσει και δεν το 'χε κάνει; έχεις όλα τα στοιχεία;

4.Η 503.00- 504.00 - 507.00 είναι οδήγιες λιπαντικών και όχι βενζίνης...

¶κυρο τελείως... διάβασε καλύτερα, η 504.00 είναι οδηγία λιπαντικών ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ new_rtfm.gifnew_rtfm.gifnew_rtfm.gif Η 507.00 για πετρέλαιο... όχι δεν είναι προδιαγραφή πετρελαίου, αλλά για DIESEL μοτέρ :lol: :lol:

5.Ο κάθε κατασκευαστής δεν πρόκειτε να αρχίσει τα τέστ σε κάθε χώρα που πωλείται το αυτοκίνητο , ωστε να σου πει "στην ελλάδα θα αλλάζεις καθε 15000 κ.ο.κ , δίνει μια γενική οδηγία είτε είναι σωστή είτε μερικως λάθος για την εκάστοτε χώρα...

Απορώ τότε γιατί οι κατασκευαστές τρέχουν σε Λαπωνίες και Σαχάρες να δοκιμάζουν τα μουλάρια σε ακραίες συνθήκες. Μάλλον τα ευρώ τους χαλάνε, θα μπορούσαν να το κάνουν και στα εργαστήρια :lol:

Το πρόβλημα που είναι; αμφισβητείς τις οδηγίες του κατασκευαστή; Μπορείς να προτείνεις τις δικές σου, με την ανάλογη τεχνική τεκμηρίωση

Link to comment
Share on other sites

@Νέο

Στου κουφού την πόρτα, πάρε την πόρτα και φύγε... closedeyes.gif

+1

@wanderer : και μιας και το μανιουαλ ειναι πανακεια γιατι ενω στην αρχη εβαζαν 0-30 λαδια αναγκαστικαν να το γυρισουν σε 5-30??ΤΙ πηγε στραβα?????

Link to comment
Share on other sites

+1

@wanderer : και μιας και το μανιουαλ ειναι πανακεια γιατι ενω στην αρχη εβαζαν 0-30 λαδια αναγκαστικαν να το γυρισουν σε 5-30??ΤΙ πηγε στραβα?????

βρήκαν ΚΑΙ 5-30 που δεν υπήρχαν στην αρχή. Όπως υπάρχουν και 5-40, υπάρχουν και 0-40 κι αργότερα μπορεί να βγει άλλος τύπος με άλλη προδιαγραφή. Σημαίνει κάτι; Τις προϊστορικές εποχές έβαζαν 20-50 ορυκτέλαια

Ο "κουφός" ποιος είναι για να 'χουμε και καλό ρώτημα;

Link to comment
Share on other sites

γιατι ενω στην αρχη εβαζαν 0-30 λαδια αναγκαστικαν να το γυρισουν σε 5-30??ΤΙ πηγε στραβα?????

Τίποτα δεν πήγε στραβά, απλά στην Ελλάδα το 0-30 το "καίγανε" τα fsi αέρα και πήραν οδηγία από την μαμά εταιρεία να το αλλάξουν. Μέχρι τότε βέβαια τι άκουγες από τον κάθε αντιπρόσωπο δεν λέγεται...

Υπάρχουν διαφορές από χώρα σε χώρα στο προτεινόμενο λάδι (ιξώδες), και είναι και λογικό γιατί υπάρχουν χώρες που βλέπουν -20C και χώρες όπως η Ελλάδα που έχει εώς και 47C.

Link to comment
Share on other sites

@wanderer: ο κουφός είναι αυτός που δεν μπορεί να ακούσει καλά. Μεταφορικά είναι αυτός που επειδή πιστεύει πως επειδή αυτός έχει δίκιο και κανένας άλλος, γίνεται απόλυτος σε θέματα που και άδικο να έχει, θα μάχεται για να περάσει ο λόγος του. Λίγο πολύ, όλοι μας κουφοί είμαστε, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο! Συνεπώς δεν πάει πιστεύω σε κάποιον συγκεκριμένα. Εκτός κι αν μας το εξηγήσουν...

@wanderer: Οι ερωτήσεις σου μου θύμισαν λίγο τις διαφημίσεις από τα ΑΒ Βασιλόπουλος με τόσα πράγματα που ρωτάς, πολλά από τα οποία ΚΑΝΕΝΑΣ χρήστης δε μπορεί να σου τα απαντήσει εμπεριστατωμένα!

@Puck: Ποιος είπε πως το προηγούμενο ήταν πιο δυνατό αμάξι;! Απλά το προηγούμενο ήταν ΜΤ, και το νέο είναι ΑΤ... Η δύναμη των 2 είναι άσχετη, και η ροπή είναι πιο ευρεία στο DSG, αν και ελάχιστα πιο χαμηλή... Το προηγούμενο αμάξι δεν είχε πλησιάσει καν τις μετρήσεις του δυναμόμετρου που έδειξε το καινούργιο.

Αν θες να την δεις, στείλε μου ΡΜ να σου στείλω τη δυναμομέτρηση

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα δεν πήγε στραβά, απλά στην Ελλάδα το 0-30 το "καίγανε" τα fsi αέρα και πήραν οδηγία από την μαμά εταιρεία να το αλλάξουν. Μέχρι τότε βέβαια τι άκουγες από τον κάθε αντιπρόσωπο δεν λέγεται...

Υπάρχουν διαφορές από χώρα σε χώρα στο προτεινόμενο λάδι (ιξώδες), και είναι και λογικό γιατί υπάρχουν χώρες που βλέπουν -20C και χώρες όπως η Ελλάδα που έχει εώς και 47C.

ακριβως εκει ηθελα να καταληηω και γω. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά 12ΟΕ η αλλαγή λάδιών και φίλτρου στο Σταμούλη VW Λαμίας.

Βέβαια είχαμε παρατράγουδα βρήκα το αμάξι λερωμένο με χώματα στα πατάκια, τιμόνι,μασπιε. τη ζώνη ασφαλείας πεταμένη να κρέμεται (βαριόταν το @ρχίδι να σηκώσει το μαξιλαράκι της sparco) έγινε χαμός.

Τα ακούσανε όλοι και μετά τινάζανε τα πατάκια και το καθαρίζανε με αζαξ. Την προηγούμενη μέρα το αμάξι ήταν στη συνάντηση και ήταν στην πένα μέσα έξω... Μπορεί να βεβαιωθεί. ¶μα βλέπεις δαχτυλιά με χώμα μέχρι και στην κόρνα. Κάθεσαι σαν το Μ@λ@κ@ καθαρίζεις 2-3 ώρες. Έλα που να βάζουμε τώρα ναυλον αφού λείπει... ¶σε που έχει και ξένες πινακίδες... περαστικός θα είναι.

Μπράβο λοιπόν, αυτά είναι τα εξουσιοδοτημένα... Τους σιχάθηκα.

ΥΓ. Ο φίλος μου με το type s άλλαξε την ίδια μερα λάδι και φίλτρο λαδιού στην Honda με 60Ε.

ΥΓ2. Πήγα να το πάρω και ενώ το αμάξι είχε ραντεβού στις 8-9 το πρωί είδα τα εξής ώρα εισόδου στο συνεργείο 9και κάτι.

ήταν να γίνει και αλλαγή μπροστινών top mount.

Πάω στις 14.20 και μου λέει σε καμια ώρα. Κατεβαίνω στο συνεργείο και βλέπω το μαστοράκι να μου έχει το αμορτισερ στο χέρι και να βιδώνει. Λάδια λέω άλλαξες και φίλτρο? φυσικά και δεν είχε αλλάξει. Με τα πολλά το πήρα στις 4 παρά το αμάξι.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

@wanderer: ο κουφός είναι αυτός που δεν μπορεί να ακούσει καλά. Μεταφορικά είναι αυτός που επειδή πιστεύει πως επειδή αυτός έχει δίκιο και κανένας άλλος, γίνεται απόλυτος σε θέματα που και άδικο να έχει, θα μάχεται για να περάσει ο λόγος του. Λίγο πολύ, όλοι μας κουφοί είμαστε, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο! Συνεπώς δεν πάει πιστεύω σε κάποιον συγκεκριμένα. Εκτός κι αν μας το εξηγήσουν...

@wanderer: Οι ερωτήσεις σου μου θύμισαν λίγο τις διαφημίσεις από τα ΑΒ Βασιλόπουλος με τόσα πράγματα που ρωτάς, πολλά από τα οποία ΚΑΝΕΝΑΣ χρήστης δε μπορεί να σου τα απαντήσει εμπεριστατωμένα!

γι' αυτό ρώτησα, να εξηγήσουν στο forum ποιος είναι ο κουφός της υπόθεσης. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν εκφέρω τη γνώμη μου, αλλά μεταφέρω τις προδιαγραφές που τόσοι αμφισβητούν. Οπότε πάμε στο δεύτερο @

Αφού δεν μπορεί κανείς να μου απαντήσει εμπεριστατωμένα, πως εκφέρονται απόψεις τύπου "θα χαλάσει η τουρμπίνα" "τα λάδια δεν αντέχουν" και λοιπές ανάλογες;

Από τη στιγμή που είσαι αντίθετος με κάτι, ειδικά στη συγκεκριμένη περίπτωση που αμφισβητείται ένα πρόγραμμα συντήρησης της VW που έχει ξεκινήσει από το... 1999 :lol: υποθέτω ότι θα υπάρχουν βάσιμα επιχειρήματα για το αντίθετο. Γνωρίζουμε μήπως πόσα έχουν "σπάσει" -αν έχουν σπάσει- λόγω του long life όλα αυτά τα χρόνια; Επίσης τα 1000άδες μτχ εισαγωγής VW & Audi που έρχονται κάθε χρόνο από Γερμανία, μαντέψτε τι συντήρηση έχουν κάνει -και πόσες 1000άδες χιλιόμτερα περισσότερα από αυτά που γράφει το κοντέρ.

Εκτός κι αν οι χρήστες κι οι διάφοροι μηχανικοί/πωλητές γνωρίζουν περισσότερα από τη VW. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο μετά

Μην δημιουργούνται όμως λανθασμένες εντυπώσεις. Ας μείνουν στο "η VW προτείνει αυτό, αλλά ΕΓΩ κάνω το άλλο"

@nikdev: Ρώτα τον φίλο σου πότέ θα ξαναπάει για λάδια και σέρβις, τι λάδια έβαλε και πόσα θα ξαναπληρώσει :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

γι' αυτό ρώτησα, να εξηγήσουν στο forum ποιος είναι ο κουφός της υπόθεσης. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν εκφέρω τη γνώμη μου, αλλά μεταφέρω τις προδιαγραφές που τόσοι αμφισβητούν. Οπότε πάμε στο δεύτερο @

Αφού δεν μπορεί κανείς να μου απαντήσει εμπεριστατωμένα, πως εκφέρονται απόψεις τύπου "θα χαλάσει η τουρμπίνα" "τα λάδια δεν αντέχουν" και λοιπές ανάλογες;

Από τη στιγμή που είσαι αντίθετος με κάτι, ειδικά στη συγκεκριμένη περίπτωση που αμφισβητείται ένα πρόγραμμα συντήρησης της VW που έχει ξεκινήσει από το... 1999 :thumbsup: υποθέτω ότι θα υπάρχουν βάσιμα επιχειρήματα για το αντίθετο. Γνωρίζουμε μήπως πόσα έχουν "σπάσει" -αν έχουν σπάσει- λόγω του long life όλα αυτά τα χρόνια; Επίσης τα 1000άδες μτχ εισαγωγής VW & Audi που έρχονται κάθε χρόνο από Γερμανία, μαντέψτε τι συντήρηση έχουν κάνει -και πόσες 1000άδες χιλιόμτερα περισσότερα από αυτά που γράφει το κοντέρ.

Εκτός κι αν οι χρήστες κι οι διάφοροι μηχανικοί/πωλητές γνωρίζουν περισσότερα από τη VW. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο μετά

Μην δημιουργούνται όμως λανθασμένες εντυπώσεις. Ας μείνουν στο "η VW προτείνει αυτό, αλλά ΕΓΩ κάνω το άλλο"

@nikdev: Ρώτα τον φίλο σου πότέ θα ξαναπάει για λάδια και σέρβις, τι λάδια έβαλε και πόσα θα ξαναπληρώσει :whistling: :whistling:

Λάδια και φίλτρο επέλεξε ο ίδιος να αλλάξει νωρίτερα παιδιά. Πάντως εγώ πλήρωσα 35Ε εργασία τι να λέμε τωρα.. -_-

Link to comment
Share on other sites

Σε επίσημη αντιπροσωπεία εμένα μου είχαν ζητήσει 22¤...¶ρα ότι θέλουν ζητάνε

Όσο για το τι προτείνει η VW, εγώ δεν λέω οτι προτείνει κάτι λάθος αλλά οτι υπάρχει και καλύτερο (υπερβολικό για κάποιους άλλους).

Η VW προτείνει 98αρα βενζίνη, εγώ βάζω 100άρα.

Η VW προτείνει Castrol, εγώ βάζω Mobil 1 και Amsoil

Η VW προτείνει την δική της βαλβολίνη, εγώ βάζω Red Line

Η VW έχει βάλει Dunlop στο Gti μου, εγώ θα ήθελα Michelin

κ.ο.κ

@Puck

Η VW θεώρησε καλό να να μην βάλει μπαρόμετρο, εγώ θα βάλω ?? tongue.giftongue.gif

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

Πάντως εμένα στο (μη υποχρεωτικό κατά τον κατασκευαστή) Service των 15.000 χλμ μου έβαλαν στην Karenta Castrol SLX Longlife III 5W-30, παρόλο που κάτι τέτοιο - κατά το βιβλίο συντηρήσεως - δεν ήταν απαραίτητο.

¶ν και όλοι αντιλαμβανόμαστε του λόγους επίσπευσης των περιοδικών oil service από τις αντιπροσωπείες, νομίζω ότι στην Ελλάδα με τις κυκλοφοριακές και ατμοσφαιρικές συνθήκες που αντιμετωπίζουμε το oil service των 15.000 δεν είναι άσχημη ιδέα.

Κρίνοντας από το δικό μου TSI η λειτουργία του μοτέρ μετά την αλλαγή ήταν σαφώς ομαλότερη απ ότι πρίν - δεν ξέρω βέβαια άν αυτό οφείλεται στην κατάσταση των προηγούμενων λαδιών λόγω του ανελέητου σκισίματος του μοτέρ (στρώσιμο στον κόφτη).

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας

Όχι ότι έχω φτάσει τα 30.000χλμ αλλά καλού κακού, έχεις κανείς άποψη για το πόσο στοιχίζει το τυπικό service των 30.000χλμ;

Link to comment
Share on other sites

Τι αλλάζουν εκτός από φίλτρο λαδιού και λάδια ?

Link to comment
Share on other sites

εϊχα την εντύπωση στα 60,000 αλλά θα δώ το βιβλίο

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δεν θα αφηνα με τιποτα λαδια για 15000χλμ σε ενα κινητηρα TSI. Στο δικο μου βαζω MOBIL 1 ESP FORMULA τα αλλαζω καθε 10.000χλμ και παρατηρω οτι ειναι αρκετα πιο μαυρα σε σχεση με τα BP 7000 0W-40 που εβαζα στο saxo μου για τα ιδια χλμ.

Link to comment
Share on other sites

ωραιες ολες οι πληροφοριες που αναφερετε, αλλα θα ηθελα και εγω να μαθω ποσο περιπου στοιχιζει το σερβις των 30.000 χλμ. στο TSI.

Γνωρίζει κανεις ;

Link to comment
Share on other sites

Αλλαγη λαδιων στο TSI :

Λαδια δικα μου αγορασμενα απο τον Λαμπριανιδη = 42 ευρω

Τιμη φιλτρου αντιπροσωπειας=15 ευρω

Εργατικα=15 ευρω

Συνολο 72 ευρω.

Καλα ειναι.Φτηνα τη γλιτωσαμε tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.