kostas_1 Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Καλησπερα παιδια. πριν απο 1 χρονο πηρα ενα Golf 5 - 1,4 FSI. Δεν το πολυκινω γιατι το εχει η γυναικα μου και εχει κανει 8.500 χμ. Στα 4.000χμ αναψε το λαμπακι λαδιων και εβαλα ενα λιτρο 5-30 longlife castrol οπως μου ειπαν απο το ΡΩΡΡΗ. Προχτες στα 8.500 χμ μου ξανααναψε το λαμπακι και μεχρι να προλαβω να παω σε βενζιναδικο εκανα περιπου 2 χμ το πολυ και ήδη ειχε μια μικρη μυρωδια λαδιων το αμαξι. εβαλα 1 λιτρο και εσβησε μεσα σε αυτες τις ημερες το παω για το ετησιο σερβις. Εχετε κατι να προτινετε να τους πω? Ή να αλλαξω τυπο λαδιου? ειναι φυσιολογικο να καιει ετσι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 να πας και να τους τραβηξεις τ αυτακι ...δεν ειναι φυσιολογικο τοσο. ..εκτος κι αν η :lol: :wub: τρεχει σε αγωνες dragster!!! :wacko: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 Καλησπερα παιδια. πριν απο 1 χρονο πηρα ενα Golf 5 - 1,4 FSI.Δεν το πολυκινω γιατι το εχει η γυναικα μου και εχει κανει 8.500 χμ. Στα 4.000χμ αναψε το λαμπακι λαδιων και εβαλα ενα λιτρο 5-30 longlife castrol οπως μου ειπαν απο το ΡΩΡΡΗ. Προχτες στα 8.500 χμ μου ξανααναψε το λαμπακι και μεχρι να προλαβω να παω σε βενζιναδικο εκανα περιπου 2 χμ το πολυ και ήδη ειχε μια μικρη μυρωδια λαδιων το αμαξι. εβαλα 1 λιτρο και εσβησε μεσα σε αυτες τις ημερες το παω για το ετησιο σερβις. Εχετε κατι να προτινετε να τους πω? Ή να αλλαξω τυπο λαδιου? ειναι φυσιολογικο να καιει ετσι? Κωστάκη, Καταρχάς, ποια γυναικα σου εννοείς?? Μ'εχεις μπερδεψει με τόσες που έχεις.... Όσο για τα λάδια αυτό που θα σου κάνει η αντιπροσωπεία, είναι να σου ελέγχει ανά κάποια χιλιόμετρα να δει αν καίει παραπάνω από αυτό που δικαιολογεί. Αν τυχόν και καίει παραπάνω από το επιτρεπόμενο μάλλον πας για τσιμουχάκια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nionios Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 λοιπον ακου να δεις τι γινεται,το ιδιο εγινε και με μενα.ειχα κανει φασαρια στην kosmocar με αποτελεσμα δεν εγινε τιποτα.σιγα σιγα θα στρωσει οπως εγινε με το δικο μου και δεν αλλαξα τσιμουχακια.απλα ολα τα 1.4 FSI που εχω και εγω ηρθε εντολη απο την γερμανια να μπαινει 10-40.θα συνεχιζει να σου καιει λαδια αλλα οχι σε τοσο μεγαλη ποσοτητα. PM:το συγκεκριμενο αυτοκινητο καιει πολυ λαδι αν 1:δεν το βαζεις 100αρα βενζινη και το βαζεις 95αρα 2:αν το ποδι της δικιας σου ειναι βαρυ πανω στο γκαζι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 λοιπον ακου να δεις τι γινεται,το ιδιο εγινε και με μενα.ειχα κανει φασαρια στην kosmocar με αποτελεσμα δεν εγινε τιποτα.σιγα σιγα θα στρωσει οπως εγινε με το δικο μου και δεν αλλαξα τσιμουχακια.απλα ολα τα 1.4 FSI που εχω και εγω ηρθε εντολη απο την γερμανια να μπαινει 10-40.θα συνεχιζει να σου καιει λαδια αλλα οχι σε τοσο μεγαλη ποσοτητα.PM:το συγκεκριμενο αυτοκινητο καιει πολυ λαδι αν 1:δεν το βαζεις 100αρα βενζινη και το βαζεις 95αρα 2:αν το ποδι της δικιας σου ειναι βαρυ πανω στο γκαζι Σε ποια χιλιομετρα εστρωσε?Πόσο εκαιγε πριν και ποσο τωρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief of Always Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 ετσι υπερβολικα εκαιγε και το δικο μου, η κατασταση βελτιωθηκε μετα το 1ο service υγ: η βενζινη και το γκαζι δε νομιζω να εχουν σημασια, γιατι βαζω μονο 100ρα και δεν το ζοριζω γενικα πολυ το αυτοκινητο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 ετσι υπερβολικα εκαιγε και το δικο μου, η κατασταση βελτιωθηκε μετα το 1ο serviceυγ: η βενζινη και το γκαζι δε νομιζω να εχουν σημασια, γιατι βαζω μονο 100ρα και δεν το ζοριζω γενικα πολυ το αυτοκινητο η κατοσταρα ριχνει την θερμοκρασια του κινητηρα σε συνθηκες πιεσης...κατα συνεπεια το λαδι δεν ανεβαζει τρελες θερμοκρασιες κι ετσι καιγεται δυσκολοτερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief of Always Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 θεωρητικα ναι, στην πραξη εμενα δεν με βοηθησε καθολου η 100αρα (οσον αφορα την καταναλωση λαδιου) μεχρι το πρωτο service συμλπηρωσα τρεις φορες λαδι, δυο εκ των οποιων μου αναψε το λαμπακι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 η κατοσταρα ριχνει την θερμοκρασια του κινητηρα σε συνθηκες πιεσης...κατα συνεπεια το λαδι δεν ανεβαζει τρελες θερμοκρασιες κι ετσι καιγεται δυσκολοτερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 (edited) ετσι υπερβολικα εκαιγε και το δικο μου, η κατασταση βελτιωθηκε μετα το 1ο serviceυγ: η βενζινη και το γκαζι δε νομιζω να εχουν σημασια, γιατι βαζω μονο 100ρα και δεν το ζοριζω γενικα πολυ το αυτοκινητο Ποσες φορες θα το πω.... Αν δεν το ανοιγεις το αυτοκινητο συχνα πυκνα ειναι δεδομενο οτι θα καψει παραπανω.Δωστο λιγο σε υψηλες στροφες.Μην το λυπασαι.Δεν παθαινει τιποτα. Edited September 4, 2007 by nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.P. Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 Φιλε μου ειδικα σε υψηλες στροφες θα καψει πιο πολυ λαδι λογο του το οτι θα προσπαθησει να προστατεψει το μοτερ .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 Φιλε μου ειδικα σε υψηλες στροφες θα καψειπιο πολυ λαδι λογο του το οτι θα προσπαθησει να προστατεψει το μοτερ .. Εχει αναφερθει απο μηχανικους (κ το εχω πει κ σε αλλο ποστ αλλα δε θυμαμαι που) οτι σε αυτοκινητα που οδηγουνται συντηριτικα παρατηρειται αυξημενη καταναλωση λαδιου.Ο λογος που αναφερεται ειναι "κολλημενα ελατηρια στα εμβολα". Μαλιστα σε αλλο φορουμ καποιος ανεφερε οτι μολις αρχισε να το ανοιγει συχνα πυκνα (δεν ειπαμε να του αλλαζεις τα φωτα) παρατηρησε μικροτερη καταναλωση.Αυτα δεν τα λεω απο δικη μου πειρα αλλα απο αναφορες μηχανικων.Οποιος θελει τα δεχεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 :blink: :huh: μην απορεις καθολου....αποδεδειγμενο ειναι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 Μπορει κανα καλο παιδι να μου πει τον κωδικο για το φιλτρο λαδιου του Golf TSI. Εαν γινεται θα ηθελα να μου ανεβασετε και φωτο να δω πως ειναι το γνησιο φιλτρο λαδιου. Thanks guys!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asxetos1 Posted April 13, 2008 Report Share Posted April 13, 2008 +ενας παιδια ,εχω ενα Golf 1.6fsi οχι μαμα,στα 31000χλμ εκανα το service μου,το οποιο περιειχε ελεγχους ,λαδια ,νερα ,παραφλου κτλ κτλ,ελα ομως που το golf ειχε αλλη αποψη στα 35000χλμ ,μου αναψε το λαμπακι για χαμηλη ποσοτητα λαδιων.πηγα γρηγορα σε ενα βενζιναδικο και συμπληρωσα 5 -40.το πρωι γρηγορα γρηγορα πηγα στην vw και μου ειπαν πως συμβαινει στους νεους κινητηρες ακουσον ακουσον να καινε 0.5λιτρα ανα 1000χλμ.και μου ειπαν επισης πως το αναφερει το βιβλιο του κατασκευαστη.δεν λεω πως του κανω συντηρητικη οδηγηση αλλα δεν το σκιζω κιολας.δν ξερω μαγκες θελω την γνωμη σας.απλα πιστευω πως δεν εχω παρει και rx8 re gamwto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 Καλησπερα παιδια. πριν απο 1 χρονο πηρα ενα Golf 5 - 1,4 FSI.Δεν το πολυκινω γιατι το εχει η γυναικα μου και εχει κανει 8.500 χμ. Στα 4.000χμ αναψε το λαμπακι λαδιων και εβαλα ενα λιτρο 5-30 longlife castrol οπως μου ειπαν απο το ΡΩΡΡΗ. Προχτες στα 8.500 χμ μου ξανααναψε το λαμπακι και μεχρι να προλαβω να παω σε βενζιναδικο εκανα περιπου 2 χμ το πολυ και ήδη ειχε μια μικρη μυρωδια λαδιων το αμαξι. εβαλα 1 λιτρο και εσβησε μεσα σε αυτες τις ημερες το παω για το ετησιο σερβις. Εχετε κατι να προτινετε να τους πω? Ή να αλλαξω τυπο λαδιου? ειναι φυσιολογικο να καιει ετσι? ΦΙΛΕ ΤΟ 5/30 ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ. ΒΑΛΕ 10/40 ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ARAL H VALVOLINE. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 Φιλε συγγνωμη κιολας,αλλα το 5-30 πληρει τις προδιαγραφες τις VW και συν τις αλλοις δεν νομιζω οτι ειναι και η καλυτερη επιλογη να βαλει ημισυνθετικο λαδι σε FSI κινητηρα. Αποψη μου βεβαια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 To 5-30 είναι πάρα πολύ λεπτό για αυτόν τον κινητήρο και παρνάει όλο από τα ελατήρια. Βάλε οπωσδήποτε 10W40. Το ότι το 5W30 είναι καλύτερο δε σημαίνει ότι κάνει για όλους τους κινητήρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 10-40 βάζεις στο τσι σου? Δηλαδή κάτσε , η φαβε , στοκος είναι ,που λεει 5-30.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 παντως ρε παιδια αυτο με το λαδι αμαν πια... εγω εχω ενα 1.6 FSi και με αρκετο σκισιμο στα 84.000Κμ δεν μου εχει καψει ποτε σταγονα... και το ελεγχω πολυ συχνα αφου με αυτα που διαβαζω εδω εχω φρικαρει... το καλυτερο ηταν στην αντιπροσωπεια οταν πριν απο την αλλαγη λαδιων τσεκαραν την σταθμη, φωναζει ενας...ρε σεις αυτο δεν εχει καψει καθολου.... ...ελεος δηλαδη τους εκανε και εντυπωση.. για το σχετικο του topic βαζω aral 5-30 always.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 η κατοσταρα ριχνει την θερμοκρασια του κινητηρα σε συνθηκες πιεσης... - αναλογα την μαρκα παρατηρουνται και διαφορετικες θερμοκρασιες ,εχει γινει σχετικο αναλυτικο τεστ απο εγκυρο περιοδικο (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 μην απορεις καθολου....αποδεδειγμενο ειναι.... Μιά απόδειξη παρακαλώ θα μπορούσα να έχω? (πάντως η θεωρία λέει το ακριβώς αντίθετο) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Έχω κάνει 7000 χλμ με τα Mobil1 ESP (σε 10 μήνες) και σκέφτομαι να τα αλλάξω γιατί τώρα τελευταία μου κάνει κροτάλισμα στην εκκίνηση. Είμαι μεταξύ M1 0W40 και AMSOIL HDD. TSAKHS τι λές? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midiangr Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 Έχω κάνει 7000 χλμ με τα Mobil1 ESP (σε 10 μήνες) και σκέφτομαι να τα αλλάξω γιατί τώρα τελευταία μου κάνει κροτάλισμα στην εκκίνηση. Είμαι μεταξύ M1 0W40 και AMSOIL HDD. TSAKHS τι λές? Έβαλα και εγώ τα Mobil1 ESP 5w-30 στο GT. Ξέρεις εάν είναι στις προδιαγραφές του Longlife για 15000 ή πάει για 10000 χλμ? Έχω την εντύπωση ότι είναι το δεύυτερο, χωρίς να είμαι σίγουρος.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 Έβαλα και εγώ τα Mobil1 ESP 5w-30 στο GT. Ξέρεις εάν είναι στις προδιαγραφές του Longlife για 15000 ή πάει για 10000 χλμ? Έχω την εντύπωση ότι είναι το δεύυτερο, χωρίς να είμαι σίγουρος.... Longlife ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...