Speedy Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 (edited) Ον-τόπικ τώρα, αν υπάρχει κάποιος με πάνω από 120.000 χλμ με το 6άρι, ας βγει να μας πει τι αντιμετώπισε και αν αντέχει. Τελικά Αντέχουν , GOLF V GT Edited May 3, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf gt 185ps Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 (edited) αντε τραβα να κοιμηθεις. ολοι καταλαβαμε πως εισαι εγκαθετος και μονο golf δεν εχεις και απλα βγαζεις το μισος σου γιατι εμεις απολαμβανουμε ενω εσυ ...... ΚΑΛΑ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ ΣΗΜΕΡΑ!ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΩ GOLF GT ΚΑΙ ΛΕΓΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ......ΑΝ ΕΙΧΑ PORSCHE ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΑ.......ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ GOLF ΕΤΣΙ Κ ΕΤΣΙ......ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ Edited June 4, 2010 by golf gt 185ps Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 ΚΑΛΑ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ ΣΗΜΕΡΑ!ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΩ GOLF GT ΚΑΙ ΛΕΓΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ......ΑΝ ΕΙΧΑ PORSCHE ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΑ.......ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ GOLF ΕΤΣΙ Κ ΕΤΣΙ......ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ αν δεν αντεχε,σε καθε γωνια ολης της ελλαδας θα βλεπαμε και απο ενα gt με αλαρμ και ανοιχτο το καπο τοσα που ειναι ρε φιλε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 (edited) Πέσαν οι μάσκες παιδιά.... Δεν αντέχουν... Γι αυτό σκοτώνουν όλοι τα ιαπωνοσαραβαλάκια και τρέχουν για δανειάκι για VAG Edited June 16, 2010 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patentas Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Εγώ αυτό που έχω καταλάβει και απο συζητήσεις με φίλους μηχανικούς στην VW και μη είναι οτι βγάζουν τα προβλήματα που βγάζουν όλα τα τουρμπάτα αυτοκίνητα. Και bmw τουμπάτη να πάρεις θα βγάλει προβλήματα. Απλός στον δρόμο και στην κοινωνία βλέπετε 1 bmw και 5 vw, γιαυτό φαίνονται πολλά.. Και εντάξει, δεν γίνεται να μην βγάλει προβλήματα ο 1ης γενιάς tsi, αλλά σε καμία περίπτωση δεν βγάζει τα προβλήματα ή έχει την ίδια αξιοπιστεία με τα ατμοσφερικά που μερικοί τα κάνουν τουρμπάτα, γιατί το έχω ακούσει και αυτό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 (edited) Αμα ειναι τόσο χάλια να τα πετάξεtε. Αλλά να μου πείτε που θα τα πετάξετε Edited June 17, 2010 by Stamos T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 17, 2010 Report Share Posted June 17, 2010 Εγώ αυτό που έχω καταλάβει και απο συζητήσεις με φίλους μηχανικούς στην VW και μη είναι οτι βγάζουν τα προβλήματα που βγάζουν όλα τα τουρμπάτα αυτοκίνητα. Και bmw τουμπάτη να πάρεις θα βγάλει προβλήματα. Απλός στον δρόμο και στην κοινωνία βλέπετε 1 bmw και 5 vw, γιαυτό φαίνονται πολλά.. Και εντάξει, δεν γίνεται να μην βγάλει προβλήματα ο 1ης γενιάς tsi, αλλά σε καμία περίπτωση δεν βγάζει τα προβλήματα ή έχει την ίδια αξιοπιστεία με τα ατμοσφερικά που μερικοί τα κάνουν τουρμπάτα, γιατί το έχω ακούσει και αυτό! Υπάρχου και οι εξαιρέσεις φίλε μου που με σωστή μετατροπή(όχι φτηνή δηλαδή με μεταχειρισμένα κλπ) και σωθικά μπορείς να το σκίζεις το μοτεράκι....και να μην καταλαβαίνει. Σε γενικές γραμμές ισχύει ότι λες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted June 22, 2010 Report Share Posted June 22, 2010 γενικα ηταν σκληρο το σασμαν ... ο συμπλεκτης επισης μετα απο 2 ωρες κινησης στο τερμα της διαδρομης οτυ πενταλ γινοταν βαρυς,Οταν ξεκινουσα το αυτοκινητο με 1η ειχα κραδασμους ... δηλαδη στην ουσια δεν υπηρχε καποιο προβλημα αντιληψημο ...σε 5 συνεργεια ειχα παει . Οδηγωντας ομως ενα ολοκαινουριο tsi 160 (3ης γενιας golf 6 φρεσκοκατασκευασμενο) ...τρελαθηκα ...λεω καμια σχεση συμπλεκτης-σασμαν ...αφηστε που το δικο μου ηταν κακορυθμισμενο εκ κατασκευης . Τελικα αλλαξα δισκο-πλατο-ρουλεμαν και κατι αλλα πραγματακια καινουριες βαλβολινες και ρυθμιση σασμαν σχολαστικη . Το αποτελεσμα.... ενα υπεροχο αυτοκινητο που εδω και 24 χιλ χιλιομετρα δεν ειχα ποτε . Και οχι μονο αυτο ,προσωπικα πιστευω οτι ολα τα αυτοκινητα μεχρι κατασκευης αυγουστου 2009 ειναι σαν το δικο μου ...οσα οδηγησα μεχρι εκεινη την ημερομηνια κατασκευης εχουν σκληρο σασμαν και ο συμπλεκτης ειναι περιεργος στο τελος. δεν μπαινει η πρωτη η δευτερα εχει καποια δυσκολια κτλ. Εμενα πλεον ολες μπαινουν παρα πολυ μαλακα και χωρις καμια αντισταση..ακομα δεν τοπιστευω .Εχω την αισθηση οτι εχω το σασμαν του Gti με τους 3 αξονες .Και η οπισθεν πλεον δεν κανει κιχ . Το δοκιμασε ενας φιλος με scirocco και εκλεισε ραντεβου μανδυλα για καλιμπραρισμα και αλλαγη βαλβολινης την οποια θα την πληρωσει γιατι φαινομενικα δεν υπαρχει καποιο προβλημα . Απο την αλλη ενας φιλος εχει χωρις πλακα απο την παρτιδα των πρωτων 500 αυτοκινητων που φτιαχτηκαν και το πηρε απο γερμανια επειδη μενει εκει ,το σασμαν του ηταν οκ απο την αρχη .Τον πηρα τηλεφωνο και δοκιμασε και αλλα 2 που ηξερε απο φιλοςυ του που τα πηραν ιδιες ημερομηνιες. και ολα ηταν κομπλε τα σασμαν. Αρα...ξαναεμφανιζωνται κατατην αποψη μου περιπτωσεις οπου η ελλαδα απολαμβανει β διαλογης ανταλακτικα και υπηρεσιες.Πως ειναι δυνατον μονο στην ελλαδα να εοχυμε νεα Golf kai scirocco με προβληματικες κρεμαγιερες και το προβλημα να μηνε χει εμφανιστει στα γερμανικα φορουμς ?? ... και ξαναλεω ....τα 20-30-50χιλ χιλομετρα δεν μου λενε κατι ...εχω focus 2 TDCI ME 130 XIL ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ αμαξι 120 αλογα με 250Νμ ροπη και σασμαν τιμονι φρενα ειναι οταν οπως πριν 3 χρονια .Χιλιοσκισμενο μιλαμε αναμα σβησιμο με καφριλα .Ναι αυτο ειναι αξιοπιστο αυτοκινητο. Δεν υπαρχει περιπτωση να χειροστω ετσι το Golf και να μην τα παρω στα χερια .Οποτε ας παμε πρωτα στα 100-120 και τα ξαναλεμε τοτε ποιανου αντεχει η τσεπη .Δεν το λεω με μισος αλλα μερικοι απο την πορωση ειστε τυφλοι ... ειναι απλα το καλυτερο αυτοκινητο στη φτηνη κατηγορια .Τιποτα παραπανω !!! τουλ προσωπικη μου αποψη ειναι αυτη εχωντας οδηγησει αρκετα καλα αυτοκινητα. Tι εβαλες ακριβως και με τι κοστος?? Γιατι και εγω οταν κατεβαινω ΑΘΗΝΑ σε κινηση σκληρενει ο συμπλεκτης στο τελειωμα και τριζει...:S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 Tι εβαλες ακριβως και με τι κοστος?? Γιατι και εγω οταν κατεβαινω ΑΘΗΝΑ σε κινηση σκληρενει ο συμπλεκτης στο τελειωμα και τριζει...:S Η αλλαγη εγινε στην εγγυηση ...Κοστος...περι τα 1000 ?.. Αλλαξα δισκο ,πλατο,ρουλεμαν συμπλεκτη διχαλο ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted June 30, 2010 Report Share Posted June 30, 2010 τελικα δεν αντεχουν. η πικρη αληθεια ειναι πως καθε 4000χιλ το πολυ πρεπει να περναμε απο συνεργειο. και το προβλημα ειναι πως τα συνεργεια ειναι γεματα. 5-6 μερες αναμονη εχει! και ναι δεν αντεχουν. εχουν δικιο καποιοι φιλοι που ναι δεν εχουν vw αλλα ξερουν απο αυτοκινητα και δεν αγορασαν γερμανικο αυτοκινητο γιατι βγαζει προβληματα. εχουν δικιο τελικα οντως η τουρμπινα χρειαζεται αλλαγη καθε 15.000χιλ το πολυ. και ναι εχουν δικιο τα κια ειναι πολυ ανωτερα σε ολα. ναι εχουν δικιο τα φρενα απλα δεν πιανουν και τα τζαμια πεφτουν καθε 3000χιλ το πολυ. ναι εχουν δικιο η καταναλωση ενος golf ειναι 16λιτρα/100 χιλ αν οδηγας χαλαρα και πολυ πανω αν τρεχεις. ναι εχουν δικιο πρεπει να βαζουμε μονο 100αρα για να δουλευει ο κινητηρας μας. ναι εχουν δικιο πως πεσαμε θυματα των διαφημησεων (αληθεια τελικα τα γερμανικα διαφημηζονται ή τα ιαπωνεζοκορεοιταλικα;;;;; γιατι εγω διαφημησεις για golf πολυ σπανια βλεπω ενω για αλλα...) ναι εχουν δικιο πολλοι εχουν σακατευτει απο τα γερμανικα γιατι δεν στριβουν, πανε μονο ευθεια... http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=96415 οποιος θελει ας περασει να γραψει τη γνωμη του και να διαβασει την αληθεια ναι εχουν δικιο δεν αντεχουν. αντε γεια, παω να οδηγησω το αμαξι μου που δεν αντεχει. ασε που εφτασε τα 84000χιλ και ανχωνομαι γιατι δεν βγαζει βλαβες και αρα καποιος το πηγαινει συνεργειο τα βραδυα που κοιμαμαι. δεν εξηγηται αλλιως το οτι αντεξε μεχρι τωρα.... ουφ δε θα τον πιασω τον κερατα... θα τον σκισω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 Σκισε αυτόν που σκαλιζει και το δικό μου γιατί και εγώ μια Απο τα ίδια είμαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 (edited) Η αλλαγη εγινε στην εγγυηση ...Κοστος...περι τα 1000 ?.. Αλλαξα δισκο ,πλατο,ρουλεμαν συμπλεκτη διχαλο ... 1000 ευρώ??? Τι δίσκο σου έβαλαν? Της VW Motorsport? εγω ρε παιδια τι να πω ...νομιζα οτι ειναι νορμαλ το μααξι μεχρι που μπηκε ενας φιλος..με μπριζωσε το κυνμηγησα και αλλαζω αυριο Δισκο-Πλατο και σετ συμπλεκτη . μιλαμε αυτοκινητο με 24χιλ χιλιομετρα . Ξερετε πως το ανακαλυψα οτι εχω προβλημα ? Οδηγησα ενα Hundai i30sport ...γελατε γελαω γελαμε ολοι τελικα για τα χρηματα του ειναι απογοητευση λιγακι να εχεις τετοια προβληματα. Δηλαδή το πλάκωσες μια φορά και σου έβγαλε πρόβλημα ο δίσκος??? Αν όντως είναι έτσι, λυπάμαι που θα στο πω εγώ αλλά όταν δεν αλλάζεις ταχύτητες το πόδι πρέπει να το παίρνεις από τον συμπλέκτη...... Θεωρούσα πως όλα τα μέλη των αυτοκινητιστικών forum, έχουν κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις γύρω από το αυτοκίνητο....... Απ' ότι φαίνεται όμως πολλοί δεν ξέρουν καν να οδηγούν το αυτοκίνητό τους......... λυπάμαι Edited July 3, 2010 by Speedy ενωση 2 ποστ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turistas Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 Δηλαδή το πλάκωσες μια φορά και σου έβγαλε πρόβλημα ο δίσκος??? Αν όντως είναι έτσι, λυπάμαι που θα στο πω εγώ αλλά όταν δεν αλλάζεις ταχύτητες το πόδι πρέπει να το παίρνεις από τον συμπλέκτη...... Θεωρούσα πως όλα τα μέλη των αυτοκινητιστικών forum, έχουν κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις γύρω από το αυτοκίνητο....... Απ' ότι φαίνεται όμως πολλοί δεν ξέρουν καν να οδηγούν το αυτοκίνητό τους......... λυπάμαι Όταν υπογράφεις για ένα αμάξι καθώς επίσης και όταν αποδέχεσαι τους όρους του φόρουμ δεν σε υποβάλουν σε τεστ γνώσεων αλλά ούτε και γράφει αν γνωρίζεις να οδηγείς το αμάξι(αυτό).... Επίσης το να ήταν προβληματικό εξαρχής το αμάξι δεν σου πέρασε από το μυαλό να υποθέσω....? Τόσα βγάζουν προβλήματα,όχι όλα αλλά αρκετά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 Όταν υπογράφεις για ένα αμάξι καθώς επίσης και όταν αποδέχεσαι τους όρους του φόρουμ δεν σε υποβάλουν σε τεστ γνώσεων αλλά ούτε και γράφει αν γνωρίζεις να οδηγείς το αμάξι(αυτό).... Επίσης το να ήταν προβληματικό εξαρχής το αμάξι δεν σου πέρασε από το μυαλό να υποθέσω....? Τόσα βγάζουν προβλήματα,όχι όλα αλλά αρκετά οχι ολα;; ΟΛΑ εχουν προβλημα. η αληθεια ειναι πως δεν αντεχουν ουτε 10.000χιλ. οι περισσοτεροι τα πουλανε οσο οσο και αγοραζουν κια. επισης και η ζηλεια που εχουν οσοι δεν εχουν VW, ειναι αληθεια εχει εξαπλωθει πολυ... μεχρι και εδω εφτασε. τελος παντων δεν αντεχουν λεμε και τα περισσοτερα εχουν προβλημα αμεσα με το που το παιρνει κανεις απο το εργοστασιο. αφου τα συνεργεια λεμε ειναι γεματα μεχρι και 200 μετρα ουρα εξω απο συνεργειο ειδα. αιντε αιντε............ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 Όταν υπογράφεις για ένα αμάξι καθώς επίσης και όταν αποδέχεσαι τους όρους του φόρουμ δεν σε υποβάλουν σε τεστ γνώσεων αλλά ούτε και γράφει αν γνωρίζεις να οδηγείς το αμάξι(αυτό).... Μακάρι να γινόταν αυτό...... δυστυχώς όμως.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 (edited) ολοι εδω μεσα μαζι με εμενα νομιζουμε οτι ξερουμε να χειριζομαστε το αυτοκινητο αλλα ουσιαστικα μπορει να κανουμε συνεχεια λαθη τα οποια εχουν ως αποτελεσμα τις σοβαρες ζημιες...π.χ εχω μπει σε ατομο που ελεγε το κλασικο ''εγω το αμαξι το προσεχω σαν τα ματια μου'' και την πρωτη ταχυτητα οταν μπηκα μεσα την πηγαινε συνεχεια 5000 στροφες !!!βεβαια υπαρχει και η πιθανοτητα κατι ειναι κατασκευαστικο λαθος μην το ξεχναμε.... Edited July 4, 2010 by GazofGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turistas Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 ολοι εδω μεσα μαζι με εμενα νομιζουμε οτι ξερουμε να χειριζομαστε το αυτοκινητο αλλα ουσιαστικα μπορει να κανουμε συνεχεια λαθη τα οποια εχουν ως αποτελεσμα τις σοβαρες ζημιες...π.χ εχω μπει σε ατομο που ελεγε το κλασικο ''εγω το αμαξι το προσεχω σαν τα ματια μου'' και την πρωτη ταχυτητα οταν μπηκα μεσα την πηγαινε συνεχεια 5000 στροφες !!!βεβαια υπαρχει και η πιθανοτητα κατι ειναι κατασκευαστικο λαθος μην το ξεχναμε.... Ακριβώς Η οδήγηση διαφέρει από οδηγό σε οδηγό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angelica! Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 (edited) Μακάρι να γινόταν αυτό...... δυστυχώς όμως.... απο την αρχη που πηρα το golf και εγω(V) ειχα προβληματα με το δισκο..φυσικα τους το πηγα και ουτε για πλακα να μου το καλυψει η εγγυηση..μεσα στη κινηση που ζεσταινοταν ετριζε και ακουγες εναν ηχο σαν να κοβοταν συρμα..εν τελει το αλλαξα και ησυχασα. Edited August 29, 2010 by angelica! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...