Jump to content
lyko81

Passat Cc

Recommended Posts

Το αμάξι έχει πολύ καλή θέση οδήγησης, πατάει πολύ καλά στην άσφαλτο, πολύ ωραία αίσθηση του "τί οδηγάς" , ενώ το βράδυ ο εσωτερικός φωτισμός είναι το κάτι άλλο.Οι θέσεις πίσω είναι τεράστιες και κάθεσαι σαν βασιλιάς αν δεν είσαι πάνω από 1.85. Το μόνο που με έχει προβληματήσει μέχρι τώρα είναι το...μήκος του!!! Παιδιά το αμάξι δεν χωράει πουθενά...ειναι μεγάλο λέμεεεε :o:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Νικο ,επειδη θελει να το πάρει ο πατέρας μου, με το πίσω καθισμα τι λέει?

Σε μια ανάγκη που θα χρειαστεί να βαλεις 5ο άτομο μπορεί αυτο να κάτσει για λίγο πισω στο κέντρο πάνω στο πλαστικό ή θα σπάσει??

Το αμάξι έχει πολύ καλή θέση οδήγησης, πατάει πολύ καλά στην άσφαλτο, πολύ ωραία αίσθηση του "τί οδηγάς" , ενώ το βράδυ ο εσωτερικός φωτισμός είναι το κάτι άλλο.Οι θέσεις πίσω είναι τεράστιες και κάθεσαι σαν βασιλιάς αν δεν είσαι πάνω από 1.85. Το μόνο που με έχει προβληματήσει μέχρι τώρα είναι το...μήκος του!!! Παιδιά το αμάξι δεν χωράει πουθενά...ειναι μεγάλο λέμεεεε :o:mellow:
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Νικο ,επειδη θελει να το πάρει ο πατέρας μου, με το πίσω καθισμα τι λέει?

Σε μια ανάγκη που θα χρειαστεί να βαλεις 5ο άτομο μπορεί αυτο να κάτσει για λίγο πισω στο κέντρο πάνω στο πλαστικό ή θα σπάσει??

Τοι αμαξι ειναι απλως ΤΕΛΕΙΟ. :mellow: Εκανα ενα test-drive πριν 3 μερες και μπορω να πω οτι θα καψει πολλες καρδιες. hearts.gif Τωρα οσον αφορα για το 3ο ατομο πισω εγω προσωπικα δεν θα το διακινδυνευα καθολου, μιας και ειναι αυστηρα 4θεσιο. ΧΤΥΠΑ ΤΟ

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι είναι σκέτα απόλαυση...Παιδιά πίσω δεν κάθεται σε καμία περίπτωση πέμπτο άτομο, ούτε παιδί.Το πλαστικό στο κέντρο είναι λεπτό...Έκανα πολλά test drive μέχρι να αποφασίσω για αμάξι. Νομίζω ότι έκανα την καλύτερη επιλογή!! Το μόνο που προβληματίζει είναι το μήκος... Το αμάξι είναι πολύ μεγάλο... Πιο μακρύ και πιο φαρδύ από το απλό passat. Κατα τ' άλλα τέλειοοοοο!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Επίσης (το βάζω εδώ γιατί δεν έχει ανοίξει ακόμα topic για το ηχοσύστημα του CC) μπαίνει πλέον ως εξτρά (επιτέλους) ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής.. Το κόστος είναι λογικότατο και δίνει αναπαραγωγή 1 ή 6 CD MP3,WAV, ACC και της παναγιάς τα μάτια, είσοδο AUX στο εμπρός υποβραχιόνιο, θύρα SD και έξοδο Media In (+150¤) στο ντουλαπάκι συνοδηγού όπου μπορείτε να συνδέσετε ένα στικάκι USB ή iPod. Εγώ δοκίμασα να συνδέσω ένα μικρό εξωτερικό δίσκο 250G και τον διάβασε κανονικότατα, έβγαλε όλα τα περιεχόμενα στην οθόνη μετά απο μερικά δευτερόλεπτα! Έκσταση!

Ένα πρόβλημα μόνο: όταν επιλέξετε Mix (shuffle δηλαδή) δεν κάνει τυχαία αναπαραγωγή απο όλα τα περιεχόμενα αλλά μόνο απο τα περιεχόμενα συγκεκριμένου folder. Δηλαδή αν θέλετε πραγματικό "πρόγραμμα" με τυχαία σειρά θα πρέπει να κάνετε επιλογές αρχείων σε ένα folder (χύμα). Οχι και πολύ έξυπνο, αλλά με όλα τα παραπάνω, αυτό είναι το λιγότερο.

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι είναι σκέτα απόλαυση...Παιδιά πίσω δεν κάθεται σε καμία περίπτωση πέμπτο άτομο, ούτε παιδί.Το πλαστικό στο κέντρο είναι λεπτό...Έκανα πολλά test drive μέχρι να αποφασίσω για αμάξι. Νομίζω ότι έκανα την καλύτερη επιλογή!! Το μόνο που προβληματίζει είναι το μήκος... Το αμάξι είναι πολύ μεγάλο... Πιο μακρύ και πιο φαρδύ από το απλό passat. Κατα τ' άλλα τέλειοοοοο!!! :D

Διλαδι το απλό το Passat είναι ποιο μικρό απο το CC? No way...

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας ενδιαφέρομαι και εγώ για το passat cc αλλα ήθελα να ρωτήσω κάτι όταν αλλάξη μοντέλο το απλό passat στο οποίο βασίζετε το cc θα αλλάξη και το cc? ή θα παραμείνη στην παραγωγή σαν ξεχωριστό μοντέλο 5-6 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα το πόσο καλά θα πουλήσει το μοντέλο... 8)

Link to comment
Share on other sites

το αμαξι ειναι ερωτας με την πρωτη ματια τοσο απλα.μην το σκεφτεσαι καθολου,εκανες την πιο σωστη επιλογη,εδω εμενα μου μπηκε να δωσω την m3 e46 που εχω και να τσιμπησω ενα 3,2.

πραγματικα καμια σχεση με το απλο passat,το αμαξι ειναι χλιδα,με κανει κι αναρωτιεμαι,τι mercedes και μπουρδες,αφουε ιναι σκετη χλιδα κι ανεση,και φυσικα πολυ μουρη.

ειναι μεγαλο το αμαξωμα του οντως ομως ετσι πρεπει,η απολαυση σε ολο της το μηκος και μεγαλειο...

Link to comment
Share on other sites

Θα καψει πολλες καρδιες, αλλα ελπιζω να εχουν απο 1.8 tsi και πανω, γιατι το <<σκαφος>> του δεν σηκωνει για λιγοτερα κυβικα.

ακριβως,πρεπει οι μελλοβτικοι του κατοχοι να σκεφτοντε για 1,8 κι ανω.

Link to comment
Share on other sites

Το κλασσικό κόλλημα του Έλληνα με το σηματάκι στο καπό που αντί να δώσει 30000 και να πάρει το CC με τον εξοπλισμό του και τα 160(που είναι και παραπάνω) αλογάκια του και... και... και... πάει και παίρνει την C class που ξεκινάει στα 30φεύγα στο βασικό εξοπλισμό με 143 άλογα. Έτσι είναι αυτά!!

Link to comment
Share on other sites

1) ¶κου εκεί....το κλασσικό κόλλημα του Έλληνα...αυτά τα συμπλέγματα μας έχουν καταστρέψει...

2)...και Jacuzzi να έχει το υβρίδιο CC και 15.000 ευρώ να κόστιζει, για μένα παρέμενει ένα από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα με αρκετές επιρροές από πολύ καλύτερά του αυτοκίνητα, στα οποία προφανώς θα ήθελα να μοιάσει.

3)Μήπως γι' αυτό πάει άπατο...???

4)Α, μιλώντας για συμπλέγματα...η ονομαστική ιπποδύναμη του CC είναι ασφαλώς μεγαλύτερη στην πραγματικότητα...μόνο του CC...έλεος...Επίσης ποιός είναι ο "βασικός" εξοπλισμός του CC και ποιός αυτός των σοβαρών εταιριών ?

1) Φυσικά και κόλλημα. Γι'αυτό έχουμε γεμίσει με bmw και mercedes τις κατασχέσεις.

2) Κρίνεις εμφανισιακά, εγώ κρίνω το τι προσφέρει και πόσο κάνει.

3) Αμάξι που βγήκε στην αγορά πριν μήνες και έκρινες ότι πάει άπατο;

4)Οι βασικοί εξοπλισμοί μπορεί να μη διαφέρουν. Δεν αναφέρθηκα σε αυτό. Αναφέρθηκα στο ότι η τιμή του ενός με ότι θες πάνω είναι η τιμή του άλλου γυμνό. Όταν ξεκινάει 28000 θα φτάσει πόσο; 32 33 τοπ; Στα 32 33 βγαίνει γυμνό το mercedes ή το bmw kai μετά ξεκινάς να βάζεις. ¶σε που στις εκδόσεις 1,8 και ποι δύο μάρκες έχουν σαφώς υποδεέστερες ιπποδυνάμεις.

Α και αφού κράζεις τόσο τη VW γιατί έχεις golf;Πάρε ένα Α3 ή μια σειρά 1. Δε λέω καλά αμάξια αλλά ώρα να συνηδειτοποιήσουμε πως η ψαλίδα έχει κλείσει σε βαθμό που δε δικαιολογεί τις διαφορές τιμών.

Edited by R1der
Link to comment
Share on other sites

μισο,μισο.

φιλε μου DiS.

φυσικα και ειναι προσωπικο γουστο το τι θα επιλεξει ο καθενας μας και τι αυτοκινητο του ταιριαζει καλυτερα η τον φτιαχνει καλυτερα.

εχεις δει πολυ καλα το φινιρισμα στο σαλονι της c?γιατι εμενα δεν με πειθει φιλτατε.

τι κι αν εδωσαν νεο μοτερ με 185 αλογα?και παλι ειναι αργη αν και σε αυτο δεν την κατηγορω γιατι δεν ειναι αυτοκινητο επιδοσεων αλλα οδηγικης κι ανετης απολαυσης.και καλα.

εβαλα c και e γιατι στις τιμες αυτες αυτα τα 2 αυτοκινητα ειναι κοντα στο cc κι ειναι και mercedes που θεωρηται η χλιδα της κατηγοριας,παντα φημολογηκα βεβαια γιατι τα ματακια μου αλλα βλεπουν απο την e που εχει ο πατερας μου και την ποιοτητα του σαλονιου οπως επισης και σε αλλα αυτοκινητα της εταιρειας.εχει πεσει πλεον ποιοτικα.

το cc για μενα ειναι πρωτο γι αυτα που προσφερει φιλε μου,εχει ωραια ποιοτητα οπως δειχνουν τα πραγματα και πολυ ομορφο σαλονι που σε φτιαχνει θετικα.

μεγαλοπρεπης αυτοκινητο με σπορ χαρακτηριστικα ειναι το cc.

τωρα προσωπικα εγω δεν θα εδινα φραγκο για ενα αυτοκινητο που οδηγικα θα με κοιμιζει,ευτυχως τουλαχιστον που υπαρχει και το σημα μπροστα λεω του πατερα μου,αφοσιωνεσαι και δεν κοιμασαι.

δεν κανω καποια προσωπικη επιθεση,απλη συζητηση κανουμε και καταθετω την γνωμη μου λογω του οτι ειμαι στο χωρο του αυτοκινητου.

ουτε κριτης ειμαι ουτε και κατι αλλο,οτι λεω τα λεω για μενα και μονο για μενα.

η mercedes εχει ενα κοινο σιγουρα και καλα το κανουν οι ανθρωποι και πανε και ψωνιζουν,εμενα δεν με ενοχλει αυτο,η c μου αρεσε κι εμενα,ξεφευγε καπως απο τα κατεστημενα,δεν παει να πει οτι θα την επαιρνα ομως.

οπως και η vw,ανεκαθεν θεωρω οτι ειχε μια αιγλη και κυρος,οχι ομως τοσο μεγαλο οπως ελεγαν αλλοι ανθρωποι.εγω πιστευω οτι η επανασταση της vw ξεκινησε εδω και 2-3 χρονια με τα νεα μοτερ του ομιλου και τα νεα στανταρ που θετει και θα θεσει μελλοντικα τοσο ποιοτικα οσο και τεχνολογικα με κοστος πολυ πλησιεστερο προς εναν μεσο καταναλωτη,οσο για θεματα ζημιων?ολες οι εταιρειες κατι παρουσιαζουν στα αυτοκινητα τους,δεν ειναι μονο η vw,mercedes,ar ας πουμε.

Link to comment
Share on other sites

Δεν απαντώ σε αυτά που είπες μιας και έχουμε άλλα γούστα και δεν με ενδιαφέρει να σε πείσω. Πάρε mercedes, με τα λεφτά μου θα την αγοράσεις;

Το μόνο που θα σταθώ είναι αυτό

Δεν ξέρω, ίσως είναι και προσωπικό και με συγχωρείς a priori γι' αυτό, αλλά με τα ίδια κριτήρια διαλέγεις και γυναίκα ?

Δε σε ξέρω και δε με ξέρεις και δεν έχεις δικαίωμα να μου λές τέτοιες...(μην πω τι) Εκτός αν θες να αρχίσω κι εγώ τα προσωπικά.

Link to comment
Share on other sites

Εκ του γεγονότος το οποίο και ο ίδιος παρατήρησες, το ότι δηλαδή ούτε σε ξέρω ούτε με ξέρεις, δεν μπορεί να υπάρξει λόγος παρεξήγησης. Απλώς θέλησα να σχολιάσω τα κριτήρια που θέτεις κατά την αγορά αυτοκινήτου...ήδη, αναμένοντας την αντίδραση, σου ζήτησα να με συγχωρέσεις για την "αδιακρισία"...Πάντως ξανασκέψου το για το Sonata...

Θεωρώ το cc ωραίο, εσύ όχι. Είναι αυτό λόγος για το σχόλιο σου; Και δεν μπορώ να ξέρω αν κάνεις χιούμορ, είπαμε δε σε ξέρω. Επίσης απεχθάνομαι την ειρωνία. Οπότε αφού δεν με ξέρεις άσε τα "έξυπνα" σχόλια με a priori συγγνώμες κλπ. Τέλος εδώ, πολύ ασχολήθηκα.

Edited by R1der
Link to comment
Share on other sites

άκουσα από πωλητή εδώ του τοπικού dealer ότι θα βγει με τον 2.0 TFSi 208HP που θα έχει το Golf 6 GTi... τώρα τι να πω η ιστορία θα δείξει και το μέλλων

Link to comment
Share on other sites

Κι ομως...το CC ειναι ελαφρως μεγαλυτερο...

Να αρπάξω λίγο την ευκαιρία και να σχολιάσω τα... μεγέθη (επειδή το έχω ακούσει από πολλούς).

Passat Lim : 4765-1820-1472 - Μεταξόνιο: 2709

Passat CC : 4799-1815-1417 - Μεταξόνιο: 2711

Πάρτε έναν χάρακα ρε παιδιά και δείτε πόσα είναι τα 34mm της διαφοράς των αυτοκινήτων για να καταλάβετε για πόσο πιο μεγάλο μιλάμε... :lol: Η διαφορά είναι καθαρά στους πιο αεροδυναμικούς προφυλακτήρες και της ψευδαίσθησης (λόγω σχήματος) που νομίζεις ότι είναι μισό μέτρο πιο μεγάλο! Και το σαλόνι του αλλά και ο χώρος αποσκευών του CC είναι πιο μικροί από του κανονικού. Και είναι λογικό, αφού πρόκειται για την σπορ έκδοση του Passat. Με έχουν "πρήξει" γνωστοί μου, να μου λένε για το νέο Passat που βγήκε (γιατί πολλοί πιστεύουν ότι κατέργησε το παλιό) ή το νέο πιο "μεγάλο" μοντέλο που έβγαλε η VW... :lol:

Εγώ θα ενθάρυννα οποιονδήποτε θα ήθελε κάτι πιο σπορ και με μία θέση καθίσματος λιγότερη να πάρει το CC. Πιστεύω ότι θα πάει πολύ καλά το εν λόγω μοντέλο. Αλλά σίγουρα αν κάποιος θα έψαχνε μόνο την πολυτέλεια, ΔΕΝ θα έπρεπε να διαλέξει οπωσδήποτε το CC από το απλό. Γιατί οι περισσότεροι έχουν δει 16άρια Passat με τον στάνταρ εξοπλισμό, τα οποία πρέπει να χτυπήσουν τον ανταγωνισμό με χαμηλές τιμές, και νομίζουν ότι το Passat είναι αυτοκίνητο φθηνό και της σειράς... Και μετά βλέπουν το CC, του οποίου ο ανταγωνισμός ξεκινάει τις τιμές του από τις 80.000€ και δεν έχει κανένα πρόβλημα η VW στο πόσο εξοπλισμό θα βάλει και πόσο θα κοστίσει, και λέει "Το Passat το Limο είναι της πλάκας και το CC της χλιδής"... Μάλλον κάπου τα μπερδεύουμε... Δείτε κι ένα Passat Limo των €€€ του CC και θα δείτε ότι στην χλιδή και στην ποιότητα είναι ίδια. Οι διαφορές τους είναι στο ότι το ένα είναι οικογενειακό ενώ το άλλο σπορ.

Αυτά και sorry για το κατεβατό. Αλλά ήθελα από καιρό να τα πω σε κάποιον και να με καταλάβει... Για Mercedes και BMW δεν θα μιλήσω, γιατί θα βγούμε στο τέλος τόσο off-topic που θα μας διώξουν εντελώς από το φόρουμ... :lol: Πάντως αν κάποιος έβλεπε την CLS και βλαστημούσε για τα 80.000€ που του έλειπαν, σίγουρα αγοράζοντας το CC θα κάνει μια πολλή καλή επιλογή...

Link to comment
Share on other sites

μα εάν κάποιος επιλέξει να βάλει αρκετά έξτρα πάνω στο αυτοκίνητο τι το κανονικό Passat τι το CC πάλι Limo δεν είναι? απλά στο CC χάνεις μια θέση και είναι ποιο σπορ εμφάνιση... το κανονικό Passat θεωρείτε ποιο οικογενειακό, βασικά με κολάζει το CC ;)

Link to comment
Share on other sites

μα εάν κάποιος επιλέξει να βάλει αρκετά έξτρα πάνω στο αυτοκίνητο τι το κανονικό Passat τι το CC πάλι Limo δεν είναι? απλά στο CC χάνεις μια θέση και είναι ποιο σπορ εμφάνιση... το κανονικό Passat θεωρείτε ποιο οικογενειακό, βασικά με κολάζει το CC ;)

Με τον χαρακτηρισμό "Limo" στα πιο πάνω λεγόμενά μου, δεν εννοούσα ότι είναι "λιμουζίνα", ιυοθετόντας τον όρο για να προσδιορίσω την χλιδή, αλλά επειδή από την VW χαρακτηρίζονται τα μονέλα του Passat ως Limousine, Variant, CC. Όπως επίσης αναφερόμουν σε μοντέλα με βασικό εξοπλισμό και στα 2. Το ότι μπορείς να βάλεις μετά ένα κάρο λεφτά έξτρα, αυτό κάνει οποιοδήποτε αμάξι να γίνει χλιδάτο... Εγώ είχα στο νου μου το Limo (οικογενειακό τέλος πάντων) 2.0 Turbo Tiptronic στα 35.540€ και το CC 2.0 Turbo Tiptronic στα 36.950€ τα οποία έχουν ίδιο εξοπλισμό και αυτό που αλλάζει είναι ο πιο σπορ προσανατολισμός του CC.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.